Kan niet één speler noemen die onder Mourinho beter is geworden. Heb te doen met de AS Roma fans, die gaan daar nog wel achter komen.gambieter schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:17:
Mourinho zal niet blij zijn met de Shaw renessaince.
Ik geef Italië ook nog wel een kans. Die Engelsen zo kennende zal er wel weer iemand een persoonlijke fout maken voor de 1-1 en dan stort het in elkaar....Sjah schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:17:
Ik zeg dat Italie 3-1 wint. Er zijn nog zoveel minuten te spelen.
Maar ja, de bal is rond, dus kan hij alle kanten op
Weer Wembley. 
En dat publiek.
En dat Engelse lelijk voetballende team.
Maar vooral Frank Snoeks.
En dat in een finale van een eindtoernooi. Tot nu toe vind ik de sfeer niks.

En dat publiek.

Zo zeg de Italianen fysiek echt overrompeld. Engeland baas en verdiend op voorsprong
Maar aan het einde winnen de Duitsers….Tuupie schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:20:
[...]
Maar ja, de bal is rond, dus kan hij alle kanten op
En weer de Belg aandawg schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:20:
Weer Wembley.
En dat publiek.
Als je ziet hoe Engeland af en toe combinaties maakt kan Italie wel inpakken. Ze moeten echt wakker worden.
★ What does that mean? ★
Het is echt niet eerlijk inderdaad. Als het hele toernooi nu in Engeland was, maar dit slaat natuurlijk nergens op.dawg schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:20:
Weer Wembley.
En dat publiek.
Snap echt niet dat Snoeks zo hoog staat op de lijst, ken niemand die echt blij met hem is. Helaas kan ik even niet op de Belg kijken.
Je ziet de passie en frustratie bij Italië bij Nederland kijken we bij 1-0 beschamend en depressief omlaag en zeggen we niks..
Wat gek, allemaal onbekende Nederlanders!Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:21:
![]()
![]()
Ik doe gewoon net alsof Nederland in het wit speelt.
Dan smaakt het bier zo lekker.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tom Cruise is er ook
I have no special talent. I am only passionately curious.
En nog een paar van die BN'ers.ricardo246 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:23:
Tom Cruise is er ook
Ik kan wel BBC kijken bij T-Mobile, maar Belgische zender ontbreekt.
⏩ PVOutput☀️
@toolkist dank, goede tip, niet aan gedacht. Das al één ergernis minder.
Klopt, voor de wedstrijd druk in gesprek met Beckham.ricardo246 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:23:
Tom Cruise is er ook
Tomorrow is not today!
Bij de NOS kijken ze niet op Twitter, Facebook of het tweakers forum. Snoeks toch wel de commentator die het meeste commentaar krijgt dat die echt verschrikkelijk is. Heeft nu ook al geen enkel moment zijn mond dicht gehouden. Is weer hele verhalen aan het vertellen en zelf iets invullen als een feit hoe een speler zich voelt of het bedoeld had.
Engeland ansich speelt nog niet slecht. Maar je mist bij de Engelsen vooral de fijne techniek wat het minder aantrekkelijk maakt om te kijken. Soms het idee dat hun met 11 Chiellinis voetballen.
Engeland ansich speelt nog niet slecht. Maar je mist bij de Engelsen vooral de fijne techniek wat het minder aantrekkelijk maakt om te kijken. Soms het idee dat hun met 11 Chiellinis voetballen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nl speelt in het rozeVerwijderd schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:21:
![]()
![]()
Ik doe gewoon net alsof Nederland in het wit speelt.
Dan smaakt het bier zo lekker.
alles kan off-topic
Tom Cruise is een Nederlander?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zijn neef ook.ricardo246 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:23:
Tom Cruise is er ook
Wolter Kroes.
★ What does that mean? ★
Italië beetje last van tunnel vision? Ze schieten maar ze kijken niet wie er om hun heen staat...
Bad neighbor, ofzo.
⏩ PVOutput☀️
Spion met heel veel paspoorten
Alles beter dan die over het paard getilde arno vermeulen die denkt dat hij het voetbal zelf heeft uitgevondenHollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:22:
[...]
Het is echt niet eerlijk inderdaad. Als het hele toernooi nu in Engeland was, maar dit slaat natuurlijk nergens op.
Snap echt niet dat Snoeks zo hoog staat op de lijst, ken niemand die echt blij met hem is. Helaas kan ik even niet op de Belg kijken.

Vette shit!
Nichtje Doutzen?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik zit achter mijn laptop af en toe naar het TV scherm te kijken, maar steeds als ik kijk dan is Engeland aan zet...
Lekker balbezit.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Klassiek Italiaans, niet dit ItaliaansHollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:14:
[...]
Dat valt echt wel mee hoor, als je het hele toernooi bekijkt dan hebben zij wellicht het leukste voetbal gespeeld.
Denk dat de energie ook wel wat op is, dat heeft die manager van Engeland misschien toch beter gemanaged.
Chiesa en Verrati zijn nog geen toegevoegde waarde in de basis gebleken. En zoals verwacht heeft het wegvallen van Spinazzola een grote impact. Berrardi is een hardere werker en meer teamspeler dan Chiesa, die je beter als joker achter de hand kunt houden aangezien er nu helemaal niks over blijft op de bank.
Hopelijk voor Italië geen Mission: impossible.ricardo246 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:23:
Tom Cruise is er ook
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Volgens de live stats zou Italië meer balbezit hebben. Mijn gevoel zegt ook wat andersAW_Bos schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:25:
Ik zit achter mijn laptop af en toe naar het TV scherm te kijken, maar steeds als ik kijk dan is Engeland aan zet...Lekker balbezit.
Kane voelt zich superior na die actie.Hupske schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:24:
Bij de NOS kijken ze niet op Twitter, Facebook of het tweakers forum. Snoeks toch wel de commentator die het meeste commentaar krijgt dat die echt verschrikkelijk is. Heeft nu ook al geen enkel moment zijn mond dicht gehouden. Is weer hele verhalen aan het vertellen en zelf iets invullen als een feit hoe een speler zich voelt of het bedoeld had.
Ik gun het ze nog steeds niet, maar die Engelsen spelen vanavond eigenlijk best aardig. Waarom ze dat hiervoor niet hebben gedaan is me echt een raadsel.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Tom Cruise pakt eerst even Wimbledon finale mee en dan nog even EK finale in Wembley
Italië paast naar Engeland? doorgestoken kaart dit ofniet?
Dan nog had je het halve stadion voor uit supporters. nu gooien ze alles maar vol thuissupporters ipv een deel leeg te laten (wat ook krom zou zijn).HollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:22:
[...]
Het is echt niet eerlijk inderdaad. Als het hele toernooi nu in Engeland was, maar dit slaat natuurlijk nergens op.
Wat mij betreft zou het of met thuis EN uit supporters zijn, of helemaal zonder.
Maar goed, de UEFA vindt dit ook niks dus dit model gaat niet meer terug komen
Ook de Italianen kunnen niet ongestraft een andere speelstijl spelen. Het is complete chaos in het Italiaanse team.
Insigne. Helaas geen geduld. Mooi moment geweest om langer balbezit te houden en in je ritme te komen. Als je dan dom van afstand gaat schieten gaat het je niet lukken.
Er had hadden gewoon 3 finale-stadions moeten zijn.toolkist schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:27:
[...]
Dan nog had je het halve stadion voor uit supporters. nu gooien ze alles maar vol thuissupporters ipv een deel leeg te laten (wat ook krom zou zijn).
Wat mij betreft zou het of met thuis EN uit supporters zijn, of helemaal zonder.
Maar goed, de UEFA vindt dit ook niks dus dit model gaat niet meer terug komen
Zodat je altijd 1 land had waar het publiek neutraal was.
★ What does that mean? ★
Italië lekker boos op elkaar, dat helpt...
Door het respectloze publiek hoop je eigenlijk dat Italië diep in de blessuretijd de 1-1 en vervolgens de 2-1 erin prikt
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Weer paas naar Engeland...
Ze kijken niet die Italianen...
Ze kijken niet die Italianen...
[ Voor 40% gewijzigd door oneshot1tkil op 11-07-2021 21:29 ]
Italië geeft het echt weg zo slordig. Niets lukt. Zelfs simpel aanspelen over een paar meter lukt ze niet meer.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verliezen op penalty's doet veel meer pijn in EngelandPlayer1S schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:29:
Door het respectloze publiek hoop je eigenlijk dat Italië diep in de blessuretijd de 1-1 en vervolgens de 2-1 erin prikt
Ach ik kan het wel geloven, ze spelen de bal veel rond maar doen er niets nuttigs mee.Matis schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:26:
[...]
Volgens de live stats zou Italië meer balbezit hebben. Mijn gevoel zegt ook wat anders
Zodra ze dan met de bal naar voren gaan verliezen ze hem.
De Engelsen zetten vaak direct druk zodra ze de bal hebben.
De Engelse zetten er wel goed druk op, de Italianen kunnen geen kant op
Dat tempo verschil is ook wel schrijnend en een voorbode.
★ What does that mean? ★
Dat maakt helaas ook een beetje deel uit van zijn spel. Hij verliest de bal nogal vaak, een Kane (totaal ander type) houdt de bal wel vaker vast en heeft ook meer overzicht.Hupske schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:28:
Insigne. Helaas geen geduld. Mooi moment geweest om langer balbezit te houden en in je ritme te komen. Als je dan dom van afstand gaat schieten gaat het je niet lukken.
Kan Kane nog persoonlijk ergens een record scoren? Volgens mij bij 1 voor gedeeld topscorer van het toernooi maar verder?
⏩ PVOutput☀️
Nou jongens, jullie kunnen weer rustig ademhalen.. het publiek fluit en booet voor alles, ook als Engeland niet doorspeelt

Kuipers fluit wel makkelijk tegen Italië zeg.
Kunnen we dit kneuzenpubliek dat vooral fluit niet ff op stil zetten?
Italië meer techniek....laat ik een hoge cross geven dat lengte en physiek bealngrijker wordt.
Gewoon blijven tikken en laat het publiek maar fluiten.
Gewoon blijven tikken en laat het publiek maar fluiten.
Je verlangt bijna weer naar de lege stadions met geluidsbandBasekid schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:30:
Kunnen we dit kneuzenpubliek dat vooral fluit niet ff op stil zetten?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik weet niet wat die Italianen vanaf dinsdag hebben gedaan, maar ik vind ze bijzonder futloos overkomen.
OverrompeldTuupie schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:32:
Ik weet niet wat die Italianen vanaf dinsdag hebben gedaan, maar ik vind ze bijzonder futloos overkomen.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Ben ik de enige met een soort vlek in het midden?
Midden van het scherm lijkt een andere tint groen dan de rest van het veld.
Andere zenders lijken het niet te hebben
Ik had hem al voorbij zien komen.. dat niveau van de daily's was al erg laag, maar kennelijk kan het nog erger. 🙁
Geen last hierWaah schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:32:
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Beeld is prima hierWaah schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:32:
Misschien hebben de Engelsen elke dag een grote groep dames langs gestuurdTuupie schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:32:
50.000 dat fluit en boe roept elke keer als je de bal aanraakt en daarnaast speel je de finale en je staat ook nog eens 0-1..Tuupie schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:32:
De druk zit 2x zo hoog bij Italië, niet zo gek dat het chaotisch is.
Ik zit op NOS stream en het gras is een soort vage groene smurrieWaah schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:32:
★ What does that mean? ★
Italie goed hun hok in gemept door die eerste goal… eigenlijk ben ik anti Engeland, maar mijn vrouw heeft een weddenschap op winst van Engeland staan, dus als het zo blijft is het ook prima
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:30
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
We zijn niet meer gewend aan echt publiek en dat je daar ook wel eens aan kan ergerenPlayer1S schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:32:
[...]
Je verlangt bijna weer naar de lege stadions met geluidsband
De eerste paar minuten waren meteen ook de beste tot zover.
Ze vallen ook makkelijk. Zeg niet dat de Engelse het niet doen.carpebios schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:30:
Kuipers fluit wel makkelijk tegen Italië zeg.
Dat wil ik niet zeggen, ik denk dat ieder team wel een plan B en/of C heeft. Maar er zit gewoon totaal geen idee achter, ik zag net de eerste keer dat ze met 9 man op de helft van de tegenstander stonden. Maar er zit gewoon geen idee achter het spel. Het gemis van Spinazola mis je ook wel, en om eerlijk te zijn vond ik de eerste pot zonder veratti lekkerder lopen.
Maar wel bijna 1-1...
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Nog even naschoppen van Rice
Dat scheelde niet veel..
Was trouwens natrappen.
Was trouwens natrappen.
[ Voor 34% gewijzigd door Malfunctions op 11-07-2021 21:36 ]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Finales zijn zelden tot nooit goed.D-e-n schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:35:
De wedstrijd is gewoon heel heel matig tot nu.
Pffff, rakelings langs de paal.
Wat denk je in Engeland? Die manager was net zoals onze al niet geliefd en iedereen zal daar ook wel vinden dat ze het thuis moeten winnen.oneshot1tkil schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:33:
[...]
50.000 dat fluit en boe roept elke keer als je de bal aanraakt en daarnaast speel je de finale en je staat ook nog eens 0-1..
De druk zit 2x zo hoog bij Italië, niet zo gek dat het chaotisch is.
Huh? Kuipers zag dat natrappen 100% maar laat het gaan??
Waarschuwing 1 voor Engeland
Tomorrow is not today!
Tegen Italië mag het blijkbaar. Engeland mag ook op de grond gaan zitten, dan fluit hij ook voor Engeland.dr.lowtune schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:36:
Pickford stond aardig verkeerd opgesteld bij dat schot
Zit iemand in publiek met een fluitje. Net bij Shaw goed te horen.
Ik heb slechtere en minder aanvallende finales gezien. Dan laat ik onze finale nog even buiten beschouwing.D-e-n schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:35:
De wedstrijd is gewoon heel heel matig tot nu.
u zei?Sydney08 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:36:
★ What does that mean? ★
Hij wilt ook nog naar huis kunnen met duizenden opgefokte Engelsen in en rond het stadion...dr.lowtune schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:36:
En nummer tig voor Italië 🇮🇹Sydney08 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:36:
Alleen fluit ie wel als die Engelsen duikelen en andersom nietHollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:34:
[...]
Ze vallen ook makkelijk. Zeg niet dat de Engelse het niet doen.
Wat is er aan de hand, dat duurde lang voor hij ingooide.