Dat zijn een hoop corners in een hoop jaren, met voor mij misschien wel als dieptepunt die corner van Vilhena in blessuretijd tegen PSV..PWM schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:33:
De corners doen mij denken aan de donkerste jaren van Feyenoord
Tis ook bloedverziekend heet daar he. Verstandig met de krachten omgaan.Harribo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:33:
Van Aanholt is ook niet echt wat bijzonders he
Traag potje zo
En weer een voorzet via onze linker kant, misschien daar eens beter verdedigen?
We moeten nu niet TSJ laten scoren, dan staan we met 0-1 achter.
Zie die tjechen dalijk nog eerder op voorsprong komen eigenlijk. Na eerste sterke paar minuten van Nederland is het nu eigenlijk niks.
Maar opzich aardige pot zo. Maar tempo is er wel echt uit nu.
Maar opzich aardige pot zo. Maar tempo is er wel echt uit nu.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Is meestal zo als het 0-0 isHollowGamer schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:35:
En toen ging het regenen, bye bye BBQ
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Das rukhoevenpe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:35:
En toen ging het regenen, bye bye BBQ
Duidelijk te zien dat ze getraind hebben op penalties en niet op corners…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Kan je beter Loki kijkenautje schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:36:
Je zal maar als neutrale toeschouwer naar deze wedstrijd kijken...
Drinkpauzes zijn niet iets voor kampioenen
Het is echt zo tragisch en bovenal zo ontiegelijk irritant. Die man moet gewoon zijn mond dicht houden als er niks gebeurd. En niet continue stomme one liners roepen en alles maar in te vullen over hoe iemand zich zal moeten voelen.HollowGamer schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:35:
Helaas valt dit ook steeds meer op als er in de wedstrijd niet zo veel gebeurd.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die van anholt is ook slecht hè
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die voorzet van Wijnaldum 

Speelt naar vermogen. Hoop dat de scouts van Ajax ook meekijken.Agent47 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:37:
Die van anholt is ook slecht hè
[ Voor 78% gewijzigd door ephymerous op 27-06-2021 18:38 ]
XXXVI
Jesus, de Ligt staat gewoon 2 tegen 1
[ Voor 76% gewijzigd door Dracula op 27-06-2021 18:37 ]
Blind deed totaal niet z'n best terug te komen
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
het ellendige slordige balverlies is weer begonnen, daar kan ik zo niet tegen, neem gvd een bal aan en pass hem goed in, hoe moeilijk is het???
Dit was echt triest
Oioi, die had erin gemoeten van de Tsjechen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja het lijkt nergens op nu.
Allemaal een zonnesteek.
Passing is verschrikkelijk slecht
Man man man. Omdat ze weer als mietjes op de grond moeten blijven rollen, breng je je team in problemen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ook geen beste bal van De Roon, maar Blind mag alsnog meer doenGAIAjohan schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:37:
Blind deed totaal niet z'n best terug te komen
Die Van der Ligt is echt een beest geworden.
De teen van De Ligt.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nee te pijnlijk 😥Dr. Strangelove schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:38:
De teen van De Ligt.
Pff Memphis, schiet eens op. Je hoeft niet te wachten met de bal tot alle Tsjechen weer achter de bal staan
En nog een watje ook, bij corner tegen blijf je gewoon in het veld, desnoods tegen de paal vastgeplakt maar zeker niet eruit voor een lichte blessure behandelingtoolkist schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:37:
Van Aanholt is wel rijp voor de wissel, allemachtig wat speelt die slecht
Doet Memphis eigenlijk wel mee behalve bij de hoekschoppen?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Als Dumfries en Malen worden verkocht kan PSV de grond onder het hele Eindhovense centrum terugkopen!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Spareribs en sate op het tafeltje voor de TV, heeft wel wat
Tja, voor wie? Zoveel keuze hebben we niet. Of met Berghuis en dan spelen met echte aanvallende vleugels.Exocet schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:37:
Haal van Aanholt eruit
Hangt van de spareribs af….hoevenpe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:40:
[...]
Spareribs en sate op het tafeltje voor de TV, heeft wel wat
Ja, hij heeft alleen het verkeerde shirt aan. De Tsjechen hebben meer aan hem dan Oranje.PatrickC schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:40:
Doet Memphis eigenlijk wel mee behalve bij de hoekschoppen?
Cassilas has entered the chatDracula schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:39:
Nee te pijnlijk 😥
Hoeveel overtredingen mag de man van Tjechië maken? Hij is al vaker in beeld geweest...
...
Het is jammer dat we nog niet zo ver zijn met klonen, hij kan werkelijk overal spelen.KlaasjeNL schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:39:
Ik zeg: alle ballen op Dumfries!
Tsjechen tactisch sterk en gedisciplineerd, wij hebben daar helaas nog geen antwoord op..
Hello. Is it me you're looking for?
Van Aanholt lijkt nergens op tot nu toe
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 27-06-2021 18:41 ]
Wijndal, of Blind daar en Veltman/Timber centraal achterin. Zelfs Promes zal het beter doenHollowGamer schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:40:
[...]
Tja, voor wie? Zoveel keuze hebben we niet. Of met Berghuis en dan spelen met echte aanvallende vleugels.
Krijgen we hoop ik niet straks de Ake wissel want dat wordt ook niks.Harribo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:41:
Van Aanholt lijkt nergens op tot nu toe
[ Voor 5% gewijzigd door Dracula op 27-06-2021 18:42 ]
Hij mag gewoon eruit in de rust, maar dat doet de boer toch niet.autje schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:40:
[...]
Ja, hij heeft alleen het verkeerde shirt aan. De Tsjechen hebben meer aan hem dan Oranje.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Opzicht heb je gelijk, alleen jammer dat je dan toch Promes noemt.toolkist schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:41:
[...]
Wijndal, of Blind daar en Veltman/Timber centraal achterin. Zelfs Promes zal het beter doen
Tja Ake is verdedigend zwak in dit Oranje tot nu toeDracula schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:42:
[...]
Krijgen we hoop ik niet straks de Ake wissel want dat wordt ook niks.
Nou daar zijn geen lijntjes voor nodig.
⏩ PVOutput☀️
Blind is te traag daar, op LB. Echt niet doen.
[ Voor 8% gewijzigd door FreakNL op 27-06-2021 18:44 ]
Want hij is één van de 5 penalty nemers waarschijnlijk.Bossie schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:42:
[...]
Hij mag gewoon eruit in de rust, maar dat doet de boer toch niet.
Daar zit je handicap deze wedstrijd. Qua passen is hij perfect. Verdedigend is die slecht deze wedstrijd.FreakNL schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:43:
Blind is te traag daar. Echt niet doen.
Kunnen we de commentator wisselen?
Pakken we de bingo wissels erbij straks? Ik gok ake voor blind. Berghuis voor de Roon.
Ja dat kan, wisselen naar Belgie, bbc, duitsland, etcDeruxian schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:44:
van Aanholt laten staan, je hebt nu genoeg verdedigers die aanvallend mee kunnen. Wijndal is niet persee beter en het systeem omgooien zou ik niet doen.. (bv 4-3-3) .. dan moet een ander linksback en heb je er minder centraal.
...
Dit is typisch zo'n wedstrijd wat all the way gaat. Verlenging en pingels...
Mag hopen van nietAgent47 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:45:
Pakken we de bingo wissels erbij straks? Ik gok ake voor blind. Berghuis voor de Roon.
Live op de ARD 👍🏻Deruxian schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:44:
Hoe kill je die aanval, ongelooflijk zeg.
⏩ PVOutput☀️
De Tsjechen spelen heel compact en hebben veel man achterin, 5 á 6 man en loeren vol op de counter. Met dat betreft doen we het niet eens zo verkeerd.
Het is wachten op een foutje van de Tsjechen
Het is wachten op een foutje van de Tsjechen
Dat komt door dit systeem, de spitsen staan in het midden vast en op de flanken daardoor weinig ruimte.forzav schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:45:
Waarom is het iedere keer Dumfries die de diepte ingaat, waar zijn onze spitsen?
Tsjonge als Dumfries die bal gewoon in één keer voor geeft. Die bal gaat weer helemaal terug.
Grensrechter aan t slapen vandaag?
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Van Aanholt.. Ga toch fietsen
Het moet allemaal veel directer (en dus opportunistischer)Quad schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:46:
Hoe kill je die aanval, ongelooflijk zeg.
Staat vier man voor de goal en wat doet Dumfries? Terugspelen

XXXVI
Wat een actie van Depay. Dit is Romario of Maradona waardig.
De eerste helft had ik op zich kunnen missen.
Had al zo'n vermoeden.
De eerste die scoort is spekkoper
Het warme weer zal ook parten spelen
Had al zo'n vermoeden.
Beetje conform verwachting, wordt billenknijpen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dumfries komt tot minimaal 2x toe dwars door het centrum op een diepe balHollowGamer schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:47:
[...]
Dat komt door dit systeem, de spitsen staan in het midden vast en op de flanken daardoor weinig ruimte.
De BBC heeft deze wedstrijd niet helaasDracula schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:45:
[...]
Ja dat kan, wisselen naar Belgie, bbc, duitsland, etc
Denk dat het meevalt.. het is ook aan de mannen voorin om kansen te creëren. Heb soms het idee dat Malen en Depay teveel op elkaar lijken qua spel.. en je wat mist voorin..Dracula schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:47:
En weer buitenspel van van flapdrol
...
Wijnaldum mag wel gewisseld worden, zit niet in de wedstrijd.
Als commentaar niet bevalt gewoon geluid uit en lekker muziekje erbij. Opgelost. Ga ik denk ook doen. Die mafklapper bij npo leest volgens mij gewoon een bingo kaart voor met alle standaard dooddoeners en inkoppertjes...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Er valt wel wat voor te zeggen. Je zorgt namelijk dat de Tsjechen geen nieuwe aanval kunnen beginnen vóór de rust.ephymerous schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:47:
Staat vier man voor de goal en wat doet Dumfries? Terugspelen
De Jong voor Memphis, in de hoop dat je dan een aanspeelpunt hebt die wel een bal vast kan houden zodat je bij kunt sluiten.
Er wordt vrij weinig gesproken (er gebeurt ook geen ruk) en ze spreken namen zowaar best goed uit.HollowGamer schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:47:
[...]
Daar versta ik helaas helemaal niets van. 😅
En Duitse woorden zijn geil. Flügel Stürmer, Abwehrbollwerk. 👌🏻😋
[ Voor 12% gewijzigd door iamerwin op 27-06-2021 18:51 ]
? Frenkie? De andere de Jong is geblesseerd.autje schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:49:
De Jong voor Memphis, in de hoop dat je dan een aanspeelpunt hebt die wel een bal vast kan houden zodat je bij kunt sluiten.
...
Dan liever Van Aanholt weg.Barfman schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:49:
Wijnaldum mag wel gewisseld worden, zit niet in de wedstrijd.
Weg
Luuk De Jong? Die zit niet meer bij de selectie wegens een knieblessure..autje schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:49:
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Fijne supporter ben je toch, top dat je je ploeg zo positief aanmoedigtDracula schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:47:
En weer buitenspel van van flapdrol
De Jong doet ook niks tegen 5 verdedigers. Middenveld staat veel te verdedigend, niemand die een loopactie maakt als Depay de bal krijgt. Hij geeft de bal echt wel als die loopactie goed isautje schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:49:
Ben benieuwd naar wissel zo, want dit is drie keer niks
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wegdorst erin maar. Youri heeft gelijk bij de Belg.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het is al erg genoeg dat we daar moeten spelen.Harribo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:48:
De eerste helft had ik op zich kunnen missen.
Had al zo'n vermoeden.
Had het liever allemaal in één land gezien, maar nee, de UEFA vond dit een goed idee tijdens een virus dat nog altijd rondgaat..