Ergens tussen minuut 60 en 70 komt alles goed, rond minuut 85+ wordt het even spannend. 90+ maakt Memphis er nog eentje en is alles koek en ei.
En die reclame was voor mannen bedoeld,zeeman.
Weg
Ik vind flapdrol na zo'n helft nog een complimentMiki schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:51:
[...]
Fijne supporter ben je toch, top dat je je ploeg zo positief aanmoedigt
Het gaat er echt niet beter op worden door van Aanholt eraf te halen (denk ik).. vond de 4-3-3 vorige wedstrijd niet goed.. daar kan je niet mee aankomen tegen betere landen. Gewoon zo doorgaan en de middenvelders / voorhoede moet zelf meer creëren.
...
Kom op Van Aanholt je kunt het, nog een keer of 6 buiten spel staan bij iets wat op een aanval lijkt. Klein pijntje naar de kant? Groot gelijk jongen, kom op. Elke bal naar de tegenstander? Geeft niks, kan gebeuren!Miki schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:51:
[...]

Dat is hij helaas wel vaker bij Oranje. Het is dan vaak helemaal niets, nog niet eens een voldoende.Barfman schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:49:
Wijnaldum mag wel gewisseld worden, zit niet in de wedstrijd.
Die speelt echt hondsberoerd die v Aanholt. Wisselen!!!!toolkist schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:53:
[...]
Kom op Van Aanholt je kunt het, nog een keer of 6 buiten spel staan bij iets wat op een aanval lijkt. Klein pijntje naar de kant? Groot gelijk jongen, kom op. Elke bal naar de tegenstander? Geeft niks, kan gebeuren!
Mensen die hier weghorst noemen, waarom? Er wordt geen voorzet gegeven?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Meteen maar ff op de belg gezet, kan de tv daar meteen op blijven staan.Gunner schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:51:
Wegdorst erin maar. Youri heeft gelijk bij de Belg.
Nos is niet te kijken, het is idd meteen switchen naar 6 tenzij Marco/Rafael aan tafel zitten.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Goeie analyse van Vd Vaart.
Tis gewoon compleet ruk.
Tis gewoon compleet ruk.
[ Voor 34% gewijzigd door DutchOwnage op 27-06-2021 18:55 ]
Misschien Klaassen + Weghorst erin. Klaassen brengt aanvallend veel meer dan Wijnaldum. We hebben de Roon en Frenkie die ook verdedigend kunnen opvangen.Agent47 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:54:
...
Die man verdient wel met betere mensen te zitten. Tom is ontzettend saai en Pierre vaak ongeloofwaardig.DutchOwnage schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:55:
Goeie analyse van Vd Vaart.
Tis gewoon compleet ruk.
Omdat Weghorst oorlog maakt ipv datgene wat Memphis doet. Hij moet simpelweg een aanspeelpunt zijn en Malen bedienen.Agent47 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:54:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mijn jongens van 11 en 12 vonden hem wel leukNew Yorker schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:52:
En die reclame was voor mannen bedoeld,zeeman.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Die kan wel een bal vasthouden, dat lukt Depay en Malen niet.Agent47 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:54:
Klaassen voor Wijnaldum lijkt mij ook een goede. Nu heb je aanvallend echt niks te doen vanuit het middenveld.
Tomorrow is not today!
Die verdediging van Tsjechië is zo traag als dikke stront door een trechter. Dan moet je gewoon diepte ballen er overheen of tussendoor geven.Bossie schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:56:
[...]
Omdat Weghorst oorlog maakt ipv datgene wat Memphis doet. Hij moet simpelweg een aanspeelpunt zijn en Malen bedienen.
Ja goed heMiki schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:51:
[...]
Tis linksachter bij ons verdedigend een drama.
We hebben even niet beter vrees ik.
Dat Tsjechië is een degelijk fysiek team met een redelijke spits maar meer ook niet hoor .
Als je hier niet van kunt winnen is het ook maar beter dat je naar huis gaat.
Misschien een andere tweede helft
We hebben even niet beter vrees ik.
Dat Tsjechië is een degelijk fysiek team met een redelijke spits maar meer ook niet hoor .
Als je hier niet van kunt winnen is het ook maar beter dat je naar huis gaat.
Misschien een andere tweede helft
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 27-06-2021 18:58 ]
Papa ookhoevenpe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:56:
[...]
Mijn jongens van 11 en 12 vonden hem wel leuk
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Klaassen staat bij Ajax wel altijd goed voor de tweede bal. Zet die er maar bij.
Grote jongens.hoevenpe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:56:
[...]
Mijn jongens van 11 en 12 vonden hem wel leuk
Weg
Omdat de Tsjechen mandekking spelen (en dat goed doen) en ons daardoor quasi dwingen tot lange hoge ballen en dan heb je misschien aan Weghorst meer dan Depay.Agent47 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:54:
Hello. Is it me you're looking for?
Men loopt te klagen over Depay, maar ik vind eerlijk gezegd Wijnaldum een veel grotere tegenvaller voor Nederland tot nu toe dit EK.Dracula schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:51:
8 keer balcontact voor Wijnaldum in 30 minuten….
Niet dat ik geklaag op Depay niet snap, maar ik weet niet wie Nederland in kan zetten die net zo beslissend kan zijn in momenten zoals hem. Want ik vind hem ook niet goed spelen, maar ik kan niet zeggen dat hij niet belangrijk was in het maken van goals (dan wel assists) voor het team.
Blijft bijzonder dit analisten duo; de een heeft als hoogtepunt abusievelijk de winnende vrije trap gescoord en de ander heeft vooral bitterballen hooggehouden in de plaatselijke snackbar/imbiss
Maar goed, dit gaan we wel winnen denk ik
De vorige wedstrijden hebben bewezen dat hetgeen op de bank zit, daar met een reden zit.
Wijndal heeft het ook niet en als je nu Van Aanholt wisselt, is diens zelfvertrouwen ook nul.
Nederland is beter, grote kans dat het goed komt.
Wijndal heeft het ook niet en als je nu Van Aanholt wisselt, is diens zelfvertrouwen ook nul.
Nederland is beter, grote kans dat het goed komt.
Weghorst is wel echt iemand die in het midden staat, daar is het al druk en moet je op voorzetten gaan spelen.Luxicon schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:55:
[...]
Misschien Klaassen + Weghorst erin. Klaassen brengt aanvallend veel meer dan Wijnaldum. We hebben de Roon en Frenkie die ook verdedigend kunnen opvangen.
Klaassen brengt wel meer dan Wijnaldum inderdaad.
Die vragen van Tom Egbers hebben evenveel diepgang als een ‘expert’ bij radar/kassa. Hemeltergend.
Dan ken je Theo nog niet. JanssenDeruxian schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:58:
Blijft bijzonder dit analisten duo; de een heeft als hoogtepunt abusievelijk de winnende vrije trap gescoord en de ander heeft vooral bitterballen hooggehouden in de plaatselijke snackbar/imbiss
Wel meer ook, zijn blouse staat op knappenDeruxian schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:58:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Op basis waarvan denk je dat?
We zijn misschien voetballend beter maar dat is tot nu toe geen garantie dat we het ook winnen
Ik vind alleen van Aanholt door de mand vallen.
De rest is nog wat zoekende maar kan zich wel herstellen tweede helft hoor
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 27-06-2021 19:01 ]
Wijnaldum niet belangrijk geweest? 😀OssieW schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:58:
[...]
Men loopt te klagen over Depay, maar ik vind eerlijk gezegd Wijnaldum een veel grotere tegenvaller voor Nederland tot nu toe dit EK.
Niet dat ik geklaag op Depay niet snap, maar ik weet niet wie Nederland in kan zetten die net zo beslissend kan zijn in momenten zoals hem. Want ik vind hem ook niet goed spelen, maar ik kan niet zeggen dat hij niet belangrijk was in het maken van goals (dan wel assists) voor het team.
Een goede voetballer maakt geen goede analist, een goede voetballer maakt geen goede trainer, een goede trainer is niet per definitie een goede speler geweest.Deruxian schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:58:
Het zijn andere functies waar andere andere kwaliteiten benodigd zijn.
Klagen over Wijnaldum, mag hoor. Maar hij scoort wel. Deze wedstrijd loopt het niet lekker. Maar niemand doet het goed. Behalve Dumfries, Blind en Malen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Er is geen killer, zoals ooit Romario was.Luxicon schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:49:
[...]
Denk dat het meevalt.. het is ook aan de mannen voorin om kansen te creëren. Heb soms het idee dat Malen en Depay teveel op elkaar lijken qua spel.. en je wat mist voorin..
We missen echt een afmaker, want verder staat het elftal vrij goed. Goede vedediging, redelijk/goed middenveld maar een slechte voorhoede.
Vergeet vooral De Ligt niet.OMX2000 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:00:
Klagen over Wijnaldum, mag hoor. Maar hij scoort wel. Deze wedstrijd loopt het niet lekker. Maar niemand doet het goed. Behalve Dumfries, Blind en Malen.
Lol, bij elke aanval van de Tjechen wordt ons middenveld overlopen...mavaros schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:01:
[...]
Er is geen killer, zoals ooit Romario was.
We missen echt een afmaker, want verder staat het elftal vrij goed. Goede vedediging, redelijk/goed middenveld maar een slechte voorhoede.
Stom dat die vrouwelijke scheidsrechter niet mag fluiten, zij is echt niet slecht. In de PL heb je ook een vrouwelijke vlagger, zij is ook niet slecht.
Klaasen en Weghorst lopen zich warm
Memphis gewoon laten. Tientje dat die betrokken is bij de goal.
Als we die gaan maken.
Als we die gaan maken.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Och dit wordt hem niet. Komt een rode kaart aan ben ik bang
Ik zeg niet dat hij niet belangrijk is, net zoals Depay heeft hij ook bijgedragen aan goals, maar ik vind hem qua spel meer tegen vallen dan Depay.
Mogelijk ook omdat ik van hem eerlijk gezegd meer verwachtte.
Theater…
Hij is bijna overleden. Man man man. En door!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Begint dat tijdrekken nu al?
Scheids had hem drie keer kunnen geven tegen Tsjechië al.
Scheids had hem drie keer kunnen geven tegen Tsjechië al.
Dat lijkt me overdreven en onjuistAgent47 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:04:
Och dit wordt hem niet. Komt een rode kaart aan ben ik bang
Niet handig van Dumfries
Kunnen hem niet missen, onze beste spits!
Wie?New Yorker schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:04:
Wees stil man
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
onnodig geel, maar ja dat krijg je met die laffe kut terugspeelballen op de keeper die ze dan wegknalt tegen 99% balverlies
Depay er uit plz
Memphis ook weer sterk in balbezit en voortzetting. M’n ogen doen pijn.
Ach Wijnaldum was wat mij betreft sowieso wel al af. Je hoort ze lekker flink over BLM maar nu zijn ze spoorloos, net als over Qatar.ephymerous schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:57:
[...]
Volslagen idioot natuurlijk. Ze willen Budapest waarschijnlijk achter de hand houden voor als elders de Corona pleuris uitbreekt.
Overigens vind ik de One Love campagne van Oranje in lijn met het statement tegen Qatar en het spel; zoutloos.
Dit speelt bij Barcelona?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Pffff Malen.
Prachtige actie maar afwerking ver te simpel.
Prachtige actie maar afwerking ver te simpel.
[ Voor 69% gewijzigd door FreakNL op 27-06-2021 19:10 ]
Het is zo jammer dat je niet tegen een ploeg speelt die werkelijk gehakt maakt van deze armoede. Dan weten we meteen weer waar we staan.
Ja die is nog niet topTk55 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:08:
Ugh Memphis zo waardeloos aan de bal
Er ligt echt ruimte achter bij de Tsjechië... Kom op
Wordt het zo'n avond?
Hij houd bank warmcarpebios schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:08:
Weg
Nee, hij staat er onder contract, alleen dat begrijpt hij zelf nog niet.carpebios schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:08:
Robben!
⏩ PVOutput☀️
Goed gekeept 🤷🏼♂️
Hello. Is it me you're looking for?
Lekker Matthijs.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ffs
Nou nu gaat het helemaal mis, rood voor de Ligt.
10 man tegen 11 gaat hem niet worden.
10 man tegen 11 gaat hem niet worden.
[ Voor 30% gewijzigd door Dracula op 27-06-2021 19:11 ]
Dit gaat fout.
Dat is rood, toch..
⏩ PVOutput☀️
Jongen Robben had hem door de kruising geschoten.
Echt wat een nivo
Echt wat een nivo
Dang it....
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Geel voor De Ligt is een mazzeltje
Wat hebben sommige spelers gisteren gedaan?
Sommige zijn er nauwelijks bij
Sommige zijn er nauwelijks bij
0-1 kom op
Misschien worden we dan wakker
Misschien worden we dan wakker
YepQuad schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:10:
Dat is rood, toch..
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Hoe bedoel je Robben had hem tegen de keep ze teen geschotenDeruxian schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:10:
Jongen Robben had hem door de kruising geschoten.
Echt wat een nivo
Zou Barcelona nog gebruik kunnen maken van de 14 dagen bedenktermijn?
En de ligt krijgt rood
En de ligt krijgt rood
Ah het begint te piepen en te kraken, maakt het spannend 
Alleen die rode kaart kun je op meerdere manieren interpreteren
Alleen die rode kaart kun je op meerdere manieren interpreteren

En dan staat het ipv 1-0 zometeen 0-1 met 10 tegen 11...