Die irritatie begon al voor het fluitsignaalHollowGamer schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:04:
[...]
Dat duurde niet lang, pas 4 minuten bezig. 😅
Jinxing it, buiten de BBQ en het geluid van de TV wat harder. Ze zullen toch wel winnen...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Haps, o nee die speelt voor SurinameSjah schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:05:
Hebben we niks beters dan v Aanholt?
Malacia, o nee, niet als die voor Curaçao kiest.
Wijndal dan?
alles kan off-topic
Van Basten zei een poosje terug dat De Ligt naar Italië was gegaan om een man te worden. Volgens zei Derksen in die tijd, dat De Ligt als een dwaas kopt. Wel goed en nuttig, maar totaal onbevangen. Een paar wedstrijden geleden zag je dat onbevangene in aanraking komen met een keeper die vol uithaalt om de bal weg te werken. (Andere landen)
Ik hoop serieus niet dat De Ligt straks tegen de verkeerde speler oploopt. Hij moet ook een keer gaan nadenken voordat ie zijn ziel en zaligheid in het spel gooit.
Ik hoop serieus niet dat De Ligt straks tegen de verkeerde speler oploopt. Hij moet ook een keer gaan nadenken voordat ie zijn ziel en zaligheid in het spel gooit.
Verkeerde kant op de Ligt!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Echt Memphis is de enige die vanaf daar nog gaat schieten. Leg die klote bal voor man.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die mag je gewoon op doel koppen.
Leek wel buitenspel
Leek wel buitenspel
Ik vind het wel zonde dat Malen niks geworden is bij Arsenal, heeft volgens mij geen enkele wedstrijd gespeeld.
Hopelijk komt hij wel nog te spelen in een top competitie.
Hopelijk komt hij wel nog te spelen in een top competitie.
Ik stond al op de bank.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
De intensiteit ligt van beide kanten wel hoger dan de 18.00 wedstrijd van gister. Kan nog wel eens een goede wedstrijd voor de neutrale kijker worden.
Tsjechie houd het midden wel goed dicht door daar een overload aan spelers te creeren, moet echt van de flanken gaan komen.
Tsjechie houd het midden wel goed dicht door daar een overload aan spelers te creeren, moet echt van de flanken gaan komen.
[ Voor 30% gewijzigd door Pompi op 27-06-2021 18:10 ]
1 nadeel van Canvas kijken is dat het iets achterloopt op de NOS en ik dus soms al geluiden van de buren hoor
Och begint Depay weer met die kut ballen..
Hackus zit ook voor de buis, duurde iets te lang bij afhaalchinees.
Enjoy
Enjoy

[ Voor 12% gewijzigd door Hackus op 27-06-2021 18:12 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Oioioi, Nederland veel sterker. Nu nog de mogelijkheden omzetten in kansen.
⏩ PVOutput☀️
Mag er wel een keer in inmiddels.
Potverdorie, oranje ontpopt zich deze wedstrijd zowaar als een titelkandidaat. Achterin staat het goed, het middenveld controleert en voorin flitsende combinaties. Niet te vroeg juichen, maar dit zag niemand een maand geleden gebeuren.
Best goed begin van Oranje. Nu snel een doelpuntje maken 
Die scoort straks de 3-0 uit een penalty en dan kunnen zijn statistieken weer aangehaald wordenAgent47 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:11:
Och begint Depay weer met die kut ballen..
XXXVI
Die Tsjechen zijn wel echt een drama, wat steken die achteraan soms uit

Jullie vriendelijkste zuiderbuur
hoekschoppen ftw!
13:37
Malen mag wel wat meer gaan anticiperen op een voor hem gunstige situatie, ookal loop je dan een paar keer voor niks.
Eerst te laat bij de keeper met die terugspeelbal, nu al had Dumfries em voor kunnen geven dan stond Malen nog in de dekking.
Eerst te laat bij de keeper met die terugspeelbal, nu al had Dumfries em voor kunnen geven dan stond Malen nog in de dekking.
Mix van beide denk ik.rik86 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:15:
Zijn de Tsjechen zo zwak of wij zo goed?
⏩ PVOutput☀️
Malen echt een verbetering
Zij zijn goedrik86 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:15:
Zijn de Tsjechen zo zwak of wij zo goed?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
die Tsjechen staan er wel strak bovenop overal
13:37
Er mag een Budvar open ook al is het nog vroeg.
Lekker manHackus schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:11:
Hackus zit ook voor de buis, duurde iets te lang bij afhaalchinees.
Enjoy![]()
Kan Depay niet gewisseld worden?
alles kan off-topic
Slim van booking.com, regenboogvlag in de reclameborden. Kost wat staatssteun maar dan heb je ook wat.
Wat een schijtcommentaar over een kans die hoe dan ook gaat komen voor de Tsjechen blablabla...
Kan komen doordat er versleuteling op Canvas zit, op NPO is dat niet.Pompi schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:11:
1 nadeel van Canvas kijken is dat het iets achterloopt op de NOS en ik dus soms al geluiden van de buren hoor
Werkt de tijd/scorebord links bovenin bij meer mensen niet? Hier wisselende zwarte balk of helemaal niets. 65inch uhd beeld. Bij mn ouders is die balk er wel gewoon. Heel raar
Geel.
Werkt prima via NOSMisterEagle schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:19:
Werkt de tijd/scorebord links bovenin bij meer mensen niet? Hier wisselende zwarte balk of helemaal niets. 65inch uhd beeld. Bij mn ouders is die balk er wel gewoon. Heel raar
4K kanaal?MisterEagle schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:19:
Hier niets in uhd, werkt wel gewoon in hdMisterEagle schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:19:
Lekkere vrije trap weer van Memphis -.-
Heeft vw al hele toernooihoevenpe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:18:
Slim van booking.com, regenboogvlag in de reclameborden. Kost wat staatssteun maar dan heb je ook wat.
Zo’n vrije trap, kan Blind dat niet eens proberen? Dit lijkt nergens op.
XXXVI
Wie wil daar nu nog op vakantie.hoevenpe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:18:
En thuisbezorgd 1x begin vd wedstrijd
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dit was goed gedaan van De Roon, de Barry van Aerle van dit Oranje.
Dit lijkt me nou typisch zo'n wedstrijd waarbij het dominante team alsnog verliest omdat de tegenpartij er een doelpunt in frommelt.
Heineken ook, in het deel Cheers Fans
Maar dat wordt het nietTheebag schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:22:
Dit lijkt me nou typisch zo'n wedstrijd waarbij het dominante team alsnog verliest omdat de tegenpartij er een doelpunt in frommelt.
Heb m inderdaad op 4k staan. Hd werkt wel ja. Thnx!
Tis wel duidelijk hoe Tsjechië aanvalt, via de vleugels en dan voorzetten op Schick.
Blind mocht die voorzet niet laten komen
Blind mocht die voorzet niet laten komen
Je kunt dominant zijn en/of het meeste balbezit hebben, ze moeten er toch echt in. En dan ben je blijkbaar minder dominant dan gedacht.Theebag schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:22:
Het Schotland - Tsjechie scenarioExorcist schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:24:
[...]
Je kunt dominant zijn en/of het meeste balbezit hebben, ze moeten er toch echt in. En dan ben je blijkbaar minder dominant dan gedacht.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Inderdaad. Wil je winnen, moet je scorenExorcist schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:24:
[...]
Je kunt dominant zijn en/of het meeste balbezit hebben, ze moeten er toch echt in. En dan ben je blijkbaar minder dominant dan gedacht.
De underdog krijgt altijd wel één grote kans. En die gaan er vaak nog in ook, dus moet je zelf gewoon meer scoren!Theebag schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:22:
Kopstoot voor Depay (de drankcombinatie bedoel ik
)
Waar zijn de scheenbeschermers van Memphis?
Op zijn scheenGAIAjohan schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:25:
Waar zijn de scheenbeschermers van Memphis?
Je juicht dan zeker ook niet als ie de winnende maakt?PWM schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:21:
Heeft iemand al gezegd dat Memphis er niks van kan.
Kom op man ga achter je elftal staan. Als Feyenoorder zou je beter moeten weten

Dat gezeik begint me te vervelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 27-06-2021 18:27 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Je moet hem wel echt gaan maken zo. Dan krijg je meer ruimte en kan je de wedstrijd uitspelen.
Sfeer is +99999.

⏩ PVOutput☀️
Z'n sokken komen nauwelijks boven de enkel
Je bedoelt dat de bal te vaak naar Memphis gaat ?forzav schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:25:
Kiezen aanvallend nog te vaak voor de moeilijke oplossing maar staat wel goed
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vind die Tsjechen wel beter nu.
Wat zit er in hun water.Dr. Strangelove schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:28:
Vind die Tsjechen wel beter nu.
Weg
nederland is te traag in de opbouw, ze geven ieder ekeer de tsjechen de tijd om te hergroeperen. En depay kan geen bal vasthouden en verliest elk duel
Dus zorg dat je de underdog bentTk55 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:25:
[...]
De underdog krijgt altijd wel één grote kans. En die gaan er vaak nog in ook, dus moet je zelf gewoon meer scoren!
Kom zeg, de grote vedette heeft wederom niets anders laten zien dan een paar voorzetten die niet boven zijn eigen lichaamslengte uitkomen. De rest van het elftal presteert naar vermogen. Daar mag je toch kritisch op zijn?Gunner schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:26:
[...]
Je juicht dan zeker ook niet als ie de winnende maakt?
Kom op man ga achter je elftal staan. Als Feyenoorder zou je beter moeten weten
Dat gezeik begint me te vervelen.
Overigens juich ik als hij scoort. Al heb ik liever dat Dumfries scoort; Dumfries als topscorer is komisch
XXXVI
Lekker tempo, het water moet nog zakken denk ik
Ik kan ook commentaar geven: "dit wordt een intensieve wedstrijd".
Kan helaas de Belg niet kijken hier, begrijp echt wel dat je af en toe dit soort dingen moet zeggen, maar Frank..
Kan helaas de Belg niet kijken hier, begrijp echt wel dat je af en toe dit soort dingen moet zeggen, maar Frank..
Stekelenburg schiet al die ballen naar dumfries. Dat weten die Tsjechen nu ook wel.
Ze staan te ver uit elkaar. Driehoekjes maken is het geheim, zoals Ajax in bloedvorm ook doet.
We zullen zien wie er gelijk heeft na het laatste fluitsignaal. Verder blijf ik erbij dat je elke speler gewoon moet steunen als je voor oranje bent.ephymerous schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:30:
[...]
Kom zeg, de grote vedette heeft wederom niets anders laten zien dan een paar voorzetten die niet boven zijn eigen lichaamslengte uitkomen. De rest van het elftal presteert naar vermogen. Daar mag je toch kritisch op zijn?
Overigens juich ik als hij scoort. Al heb ik liever dat Dumfries scoort; Dumfries als topscorer is komisch
Ik zeur toch ook niet over het zoveelste veilige balletje achteruit van De jong
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Iemand anders corners graag
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik vind beide teams aardig in balans en denk dat we even moeten afwachten tot het bij 1 van de teams gaat kraken.
Ja maar Messi doet niet meeHollowGamer schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:32:
Laat iemand anders de corners nemen a.u.b.
[ Voor 74% gewijzigd door Dracula op 27-06-2021 18:33 ]
Commentator blijft Malen zeggen ipv Memphis
[ Voor 23% gewijzigd door dglavimans op 27-06-2021 18:33 ]
Van Aanholt is ook niet echt wat bijzonders he
Traag potje zo
En weer een voorzet via onze linker kant, misschien daar eens beter verdedigen?
Traag potje zo
En weer een voorzet via onze linker kant, misschien daar eens beter verdedigen?
[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 27-06-2021 18:34 ]
Mischien heel mischien moet iemand anders de corners nemen
Frank Harings?dglavimans schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:33:
Commentator blijft Malen zeggen ipv Memphis