Wat een prachtige kopbal zeg. Heel knap!
Je staat 2-0 achter, je brengt een spits van bijna 2 meter en dus blijf je over de grond combineren. Ik snap em niet
In geen honderd jaar dat Oostenrijk twee keer in een wedstrijd scoort.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Mocht mijn ingevulde uitslag pas na 120 min zijn dan telt het zeker niet?
Dat ontken ik ook niet. Voorafgaand aan het toernooi gaf ik echter geen cent voor de kansen van oranje. En na Duitsland, Italië en vooral Frankrijk in hun eerste wedstrijd te hebben gezien, bleef die verwachting zo. Maar nu lijken deze ploegen ook wel wat zwakke punten te hebben waardoor ze te pakken zijn als alles goed valt.mavaros schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:24:
[...]
Laat je geen zand in de ogen strooien.
Italië oogt vrij zwak, maar ze slepen er wel een overwinning uit. Dat maakt het een uitermate gevaarlijk team.
Omdat hij hen ook van 30cm hoogte kan inkoppentoolkist schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:27:
Je staat 2-0 achter, je brengt een spits van bijna 2 meter en dus blijf je over de grond combineren. Ik snap em niet
Kudos voor Oostenrijk, ze geven het niet op
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Niet?toolkist schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:27:
Die keeper kan helemaal niks met 20 mensen voor hem.
Mooie goal van de Oostenrijkers.
Mooie goal van de Oostenrijkers.
hebben ze een spits van 3 meter lang, kopt ie hem op 40cm hoogte in
Hahahaha (ik moest serieus hardop lachen dus)Dr. Strangelove schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:27:
In geen honderd jaar dat Oostenrijk twee keer in een wedstrijd scoort.
Blijkbaar kan je over de grond ook koppentoolkist schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:27:
Nou kijk ik zal het even uitleggen, dat zit namelijk zo want ja dat is nu eenmaal…. Ow wacht ehmm…..toolkist schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:27:
Haha die Belotti. Beste nette moves, maar dan zo'n laffe Italiaanse valpartij.
Alaba heeft echt zijn dag niet, of is niet zo goed. Ik kan niet zo goed kiezen welke van er 2
Italië verwacht dat natuurlijk niet. Zo verras je ze!Dracula schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:28:
[...]
Nou kijk ik zal het even uitleggen, dat zit namelijk zo want ja dat is nu eenmaal…. Ow wacht ehmm…..
Je ziet dat die Italiaanse verdedigers bang voor hem zijn want hij wint tot nu toe zo'n beetje elk duel. Hup pomp die bal de 16 in (en hoop dat Sabitzer niet de rebound krijgt, die scoort nog in geen 25 jaar)
Valt wel vaker tegen, goeie speler maar laatste jaren toch stuk minderElPaco schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:30:
Alaba heeft echt zijn dag niet, of is niet zo goed. Ik kan niet zo goed lezen welke van er 2
Dat is al beter dan 100 jaar.toolkist schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:31:
Je ziet dat die Italiaanse verdedigers bang voor hem zijn want hij wint tot nu toe zo'n beetje elk duel. Hup pomp die bal de 16 in (en hoop dat Sabitzer niet de rebound krijgt, die scoort nog in geen 25 jaar)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tja, dat kijk je dan over een halve eeuw terug met je kleinkinderen. ‘En hier dolt opa drie Oostenrijkers. En als je het dan niet meer weet, dan ga je gewoon liggen.’marapuru schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:30:
Haha die Belotti. Beste nette moves, maar dan zo'n laffe Italiaanse valpartij.
Tis wel klaar, vallende huilende Italianen winnen van vechtende knokkende Oosterijkers
[ Voor 73% gewijzigd door Dracula op 26-06-2021 23:33 ]
Haha, als de Oostenrijkers iets scherper waren geweest dan hadden de Italianen het nog vergooid.
Sinds wanneer duurt een wedstrijd 119 minuten?
Sinds wanneer duurt een wedstrijd 119 minuten?
Nieuwe regel? LolJoostje123 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:32:
Klok staat stil bij 119...
Klok staat stil?
Scheids trapt wel te vaak in de duikelingen van de Italianen, hier was weer niks aan de hand leek het.
Gelukkig is hij er ook heel vaak niet in getrapt. Stond goed te fluiten vond ik!toolkist schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:33:
Scheids trapt wel te vaak in de duikelingen van de Italianen, hier was weer niks aan de hand leek het.
Hebben te veel naar Brazilianen gekeken, of naar Portugezen of naartoolkist schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:33:
Lucky Italië. Wel in mijn achting gedaald.
Dat viel me in eerdere wedstrijden (ook zonder Italië) erg op. Als je gaat liggen, krijg je een vrije trap. Wel jammer dat het blijft werken.toolkist schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:33:
Ja de scheids deed het erg goed. Wist in het begin al de meeste zeurpieterij te blokkeren.
Ik vond het ook een opvallend prima scheids.ElPaco schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:34:
[...]
Gelukkig is hij er ook heel vaak niet in getrapt. Stond goed te fluiten vond ik!
alles kan off-topic
Helaas voor Oostenrijk. Mazzel voor Italië.
Maar 't was wel echt een zaadpot die tot leven kwam in de laatste 30 minuten.
Maar 't was wel echt een zaadpot die tot leven kwam in de laatste 30 minuten.
⏩ PVOutput☀️
Ik ook niet, en de toplanden vallen tot nu toe tegen.KlaasjeNL schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:27:
[...]
Dat ontken ik ook niet. Voorafgaand aan het toernooi gaf ik echter geen cent voor de kansen van oranje. En na Duitsland, Italië en vooral Frankrijk in hun eerste wedstrijd te hebben gezien, bleef die verwachting zo. Maar nu lijken deze ploegen ook wel wat zwakke punten te hebben waardoor ze te pakken zijn als alles goed valt.
Maar die rare Italianen slepen wel een overwinning uit de strijd. En dikke kans dat Frankrijk en Duitsland dit ook gaan doen.
Nu moet ik dit niet gaan beweren, want meestal loopt dat verkeerd af bij het gokken in de poule.
Toch wel leuke wedstrijd. In elk geval het deel dat ik gezien heb.
En weer geen verrassingen, alles vooralsnog conform verwachting. Laten we hopen dat dat in elk geval nog minimaal een wedstrijd zo blijft.
En weer geen verrassingen, alles vooralsnog conform verwachting. Laten we hopen dat dat in elk geval nog minimaal een wedstrijd zo blijft.
Nou, fijne nacht allemaal. Dank voor het commentaar langs de lijn
Normaal gesproken wel ja, ze beschikken alleen ook over een ieniemini monitor voor de beelden. Deze van vandaag zat er wel heel vaak naast qua namen. . .marapuru schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:36:
Wat ziet de commentator eigenlijk zelf van de wedstrijd? Zitten zij in het stadion? Soms krijg ik het idee dat ze niet alles meekrijgen van wat we thuis zien.
Sowieso klinkt het commentaarteam van de NOs dit EK op als een stel stagiars
Duitsland heeft z'n zaadpot al gehad denk ik.mavaros schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:35:
[...]
Ik ook niet, en de toplanden vallen tot nu toe tegen.
Maar die rare Italianen slepen wel een overwinning uit de strijd. En dikke kans dat Frankrijk en Duitsland dit ook gaan doen.
Nu moet ik dit niet gaan beweren, want meestal loopt dat verkeerd af bij het gokken in de poule.
⏩ PVOutput☀️
robbenDracula schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:34:
[...]
Hebben te veel naar Brazilianen gekeken, of naar Portugezen of naar
Het commentaar bij meerdere sportwedstrijden heeft hier echt onder te leiden. Je ziet het bij voetbal, F1, etc. Vaak zie je als kijker eerder en beter wat er gebeurt. Wat voegt zo’n commentator dan nog toe? Hun vaak saaie extra informatie voegt nou ook niet veel toe aan de wedstrijd. Ik zie liever een duo (zoals vaak in Engeland) dat veel scherper op de wedstrijd zit.apis29 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:35:
[...]
Normaal gesproken wel ja, ze beschikken alleen ook over een ieniemini monitor voor de beelden. Deze van vandaag zat er wel heel vaak naast qua namen. . .
Sowieso klinkt het commentaarteam van de NOs dit EK op een stel stagiars
Je zag dit wel weer bij de Azzuri vanavond:
(zal al wel gepost zijn?)
(zal al wel gepost zijn?)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De klagers over de commentator moeten eens uitwijken naar de BRT of voor mijn part de Duitse TV.
Vooral de Belgische TV (BRT) doet het best prima in het commentaar.
Vooral de Belgische TV (BRT) doet het best prima in het commentaar.
ik verwacht dat Oranje morgen zijn zout-wedstrijd morgen tegen Tsjechie speelt, hou ook een uitschakeling voor mogelijk. Wij mogen de naam Tsjechie altijd met respect uitspreken, die zijn vaak goed tegen ons. In Ek2000 waren ze beter dan wij ,en verloren ze.
Dat was een fantastisch elftal, Nedved was misschien wel de beste speler ter wereld op dat moment, wat een geweldenaar was dat!Sjah schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:57:
ik verwacht dat Oranje morgen zijn zout-wedstrijd morgen tegen Tsjechie speelt, hou ook een uitschakeling voor mogelijk. Wij mogen de naam Tsjechie altijd met respect uitspreken, die zijn vaak goed tegen ons. In Ek2000 waren ze beter dan wij ,en verloren ze.
Natuurlijk, ze moeten dan eerst Tsjechië en dan Denemarken verslaan...Ankona schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:16:
[...]
Moeten ze eerst nog van Tsjechie winnen, dat lijken veel mensen te vergeten. Die pot kun je gewoon verliezen.
En daarbij iig niet teveel zwakke fases hebben, maar hun eigen spel blijven spelen...
Maar zelfs dan moet ik zeggen dat hoe het Nederlands Elftal tot nu toe gespeeld heeft me positief verrast heeft en de indruk wekt dat ze iig een fijne stemming hebben en ook er als Team samengewerkt wordt.
Het is niet écht fantastisch aan of spetterend (zoals bv in 2008).. Maar juist hoe ze lekker lijken te draaien zonder echt fantastisch te spelen schept wel hoop.
Zoals gezegd zijn er veel andere teams die wel problemen lijken te hebben om aan (hogere) verwachtingen te voldoen...
Dit lijkt voor een keertje aan het Nederlands Elftal voorbij te gaan
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
De Boer is wellicht niet zo'n goede coach maar het is geen Advocaat heSjah schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:57:
In Ek2000 waren ze beter dan wij ,en verloren ze.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het is een beetje dubbel tot nu toe. Ja, NL heeft 9 punten in de poule fase en dan gaan we al gauw in een hosanna sfeer met z'n allen, maar de andere kant van de medaille is dat we nog niet echt getest zijn.RM-rf schreef op zondag 27 juni 2021 @ 00:23:
[...]
Natuurlijk, ze moeten dan eerst Tsjechië en dan Denemarken verslaan...
En daarbij iig niet teveel zwakke fases hebben, maar hun eigen spel blijven spelen...
Maar zelfs dan moet ik zeggen dat hoe het Nederlands Elftal tot nu toe gespeeld heeft me positief verrast heeft en de indruk wekt dat ze iig een fijne stemming hebben en ook er als Team samengewerkt wordt.
Het is niet écht fantastisch aan of spetterend (zoals bv in 2008).. Maar juist hoe ze lekker lijken te draaien zonder echt fantastisch te spelen schept wel hoop.
Zoals gezegd zijn er veel andere teams die wel problemen lijken te hebben om aan (hogere) verwachtingen te voldoen...
Ik moet zeggen dat het Nederlands elftal ook mij tot nu toe positief verrast heeft, en ook met de saamhorigheid binnen het team lijkt het echt wel heel goed te zitten (misschien juist vanwege de afwezigheid van 3-4 echte "vedetten" zoals voorheen het geval was?). Maar de wedstrijd tussen Italië en Oostenrijk toont toch wel aan dat we er morgen zomaar uit kunnen vliegen tegen Tsjechië. Sowieso een lastige ploeg om tegen te spelen.
Aan de andere kant is het ook wel lekker om te zien dat het Italië wat tot nu toe zoveel indruk maakte (en favoriet is/was!) ook gewoon te kloppen lijkt te zijn
Of , jij bedoelt dat Advocaat in 2k coach was (was niet zo), of ik denk dat je Chinees praat...Superkiwi schreef op zondag 27 juni 2021 @ 00:28:
[...]
De Boer is wellicht niet zo'n goede coach maar het is geen Advocaat he
Ah je hebt gelijk, ik zit met 2004 in de war (de beruchte Bosvelt wissel). My badSjah schreef op zondag 27 juni 2021 @ 01:11:
[...]
Of , jij bedoelt dat Advocaat in 2k coach was (was niet zo), of ik denk dat je Chinees praat...
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 27-06-2021 02:12 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik hou ook sterk rekening met een demasqué, De Boer heeft het vooralsnog geen enkele keer echt laten zien en het elftal is gewoon kwetsbaar. Als die Tsjechen goed staan wordt het erg lastig vanavond.Sjah schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:57:
Ik vrees voor 2004 (of één van die vele andere wedstrijden waarin we het lastig hadden tegen Tsjechië), ik hoop op een 2010 tegen Slowakije en dat het elftal kan laten zien dat het nog steeds groeit.
Ik heb er een goed gevoel over, ik denk dat het elftal met Malen ipv Weghorst veel makkelijker zal voetballen omdat er meer diepgang en beweging is, tegenstander zal daar ook rekening mee houden.
We hebben gewoon een hele sterke as met die Blind, de Vrij, de Ligt, Frenkie, Wijnaldum & Depay. De rest daar omheen moet gewoon zijn best doen en in dienst van die jongens spelen.
We hebben gewoon een hele sterke as met die Blind, de Vrij, de Ligt, Frenkie, Wijnaldum & Depay. De rest daar omheen moet gewoon zijn best doen en in dienst van die jongens spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door gaizka op 27-06-2021 12:25 ]
2000? Toen was de helft nog niet eens van de borst af van dit elftal...Sjah schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:57:

Je kunt het niet uitsluiten.Sjah schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:57:
Maar als Nederland geconcentreerd speelt en zijn niveau haalt en GENOEG ENERGIE erin stopt, zie ik het wel zitten.
Geen gravenberch dus die maar wat rond sjokt als een prima donna .
Mocht de Roon zijn wedstrijd niet hebben dan zie ik liever Klaassen, minder techniek maar directer en verdedigender.
Pure frustratie. Wel te begrijpen hem kennende . Wij zouden ook wat zuur zijn. Ach blij dat hij niet raarder deed toch?toolkist schreef op zondag 27 juni 2021 @ 12:37:
Arnautovic klaagt over de VAR omdat die een goede beslissing heeft genomen...
Ff een grappig plaatje
:strip_exif()/f/image/rmX8BdpQaubl0iRCT6zIKbRo.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 27-06-2021 12:48 ]
Ik moet zeggen dat ik ook wel positief verrast ben over dat het draait. Alleen vind ik ze in de aanval niet scherp en de defensie toch best wel kwetsbaar, zeker tegen counters. Ja er zit kwaliteit in het team maar van wat er nu nog in de achtste finales zit zie ik niet een tegenstander waar je als een zekerheidje overheen zou kunnen lopen.RM-rf schreef op zondag 27 juni 2021 @ 00:23:
[...]
Natuurlijk, ze moeten dan eerst Tsjechië en dan Denemarken verslaan...
alles kan off-topic
U bent ook een bang mens, net als anderen en mezelf.Dr. Strangelove schreef op zondag 27 juni 2021 @ 12:15:
[...]
Ik hou ook sterk rekening met een demasqué, De Boer heeft het vooralsnog geen enkele keer echt laten zien en het elftal is gewoon kwetsbaar. Als die Tsjechen goed staan wordt het erg lastig vanavond.
Ik vrees voor 2004 (of één van die vele andere wedstrijden waarin we het lastig hadden tegen Tsjechië), ik hoop op een 2010 tegen Slowakije en dat het elftal kan laten zien dat het nog steeds groeit.
We rollen de Tsjechen niet effe op vanavond. En het kwartje zou zomaar de verkeerde kant op kunnen rollen. Maar daar moet je niet vanuit gaan.
Nederland speelt vanavond de sterren van de hemel en sloopt Tsjechië. In de voetbalwereld is bijgeloof of voor mijn part voodoo een belangrijk iets.
4-1 voor Nederland.
Ah ja, ergens is het ook wel mezelf indekken tegen teleurstelling denk ik 
Als dit om twee andere teams ging waar ik geen emotionele stakes in zou hebben zou ik zeggen dat Nederland dit wel gaat winnen.
Maar dat is juist het mooie van voetbal, die emotionele betrokkenheid. Daarom is er spanning en teleurstelling als het misgaat en ontlading als het goed afloopt.
En als je het niet weet vantevoren gewoon even de odds checken. Nederland op 4/6 tegen 27/5 voor Tsjechië. Dat is vrij duidelijk
Paar rare odds daar trouwens: Kroatië op 31/5 tegen Spanje, wat ik een gelijkwaardigere pot acht dan Ned-Tsj. Ik voorzie daar toch echt een zware dobber voor Spanje.
De rest is conform verwachting, Por-Bel en Eng-Dui ongeveer 50/50, Zwi-Fra 34/5 en Zwe-Oek 6/4.
Als dit om twee andere teams ging waar ik geen emotionele stakes in zou hebben zou ik zeggen dat Nederland dit wel gaat winnen.
Maar dat is juist het mooie van voetbal, die emotionele betrokkenheid. Daarom is er spanning en teleurstelling als het misgaat en ontlading als het goed afloopt.
En als je het niet weet vantevoren gewoon even de odds checken. Nederland op 4/6 tegen 27/5 voor Tsjechië. Dat is vrij duidelijk
Paar rare odds daar trouwens: Kroatië op 31/5 tegen Spanje, wat ik een gelijkwaardigere pot acht dan Ned-Tsj. Ik voorzie daar toch echt een zware dobber voor Spanje.
De rest is conform verwachting, Por-Bel en Eng-Dui ongeveer 50/50, Zwi-Fra 34/5 en Zwe-Oek 6/4.
[ Voor 35% gewijzigd door Dr. Strangelove op 27-06-2021 13:32 ]
Heerlijk die beelden van Boedapest. Hopelijk gaat het hier ook leven met schermen op pleinen tegen Denemarken.
Wie doet commentaar op Npo1 straks? Valt dat ergens op te zoeken... teletekst en Tvgids gaven mij niks.
Sjah schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:14:
Wie doet commentaar op Npo1 straks? Valt dat ergens op te zoeken... teletekst en Tvgids gaven mij niks.
Wie doet er commentaar op tv?
— Lennart (@Lennartheij) 27 juni 2021
Frank Snoeks.
— Jeroen Elshoff (@JeroenElshoff) 27 juni 2021
edit: zoeken op 'twitter nos commentator' vind je de meeste commentatoren wel en vaak is er dan wel weer een bericht zoals hierboven
[ Voor 16% gewijzigd door gws24 op 27-06-2021 16:04 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
En de Uefa blijft lekker bezig door regenboogvlaggen te verbieden:
https://nos.nl/artikel/23...anje-fanzone-in-boedapest
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dit jaar alleen niet bij alle wedstrijden omdat t over meerdere landen is i.c.m. Coronaregels/quarantaine, dus gewoon in Hilversum op een tv meekijken in een aantal gevallenapis29 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:35:
[...]
Normaal gesproken wel ja, ze beschikken alleen ook over een ieniemini monitor voor de beelden. Deze van vandaag zat er wel heel vaak naast qua namen. . .
Sowieso klinkt het commentaarteam van de NOs dit EK op als een stel stagiars
Straks bij NL wel live vermoed ik
Die laten zich wel erg kennen zo :’). Wel anti racisme promoten maar de regenboogvlag verbieden. Vraag me af wat zij met Hongarije hebben waardoor het niet mag.gws24 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:02:
En de Uefa blijft lekker bezig door regenboogvlaggen te verbieden:
Volslagen idioot natuurlijk. Ze willen Budapest waarschijnlijk achter de hand houden voor als elders de Corona pleuris uitbreekt.De_Bastaard schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:44:
[...]
Die laten zich wel erg kennen zo :’). Wel anti racisme promoten maar de regenboogvlag verbieden. Vraag me af wat zij met Hongarije hebben waardoor het niet mag.
Overigens vind ik de One Love campagne van Oranje in lijn met het statement tegen Qatar en het spel; zoutloos.
XXXVI
Tip: zet hem op de Belg als je Snoeks niet wilt horen.Sjah schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:14:
Hebben we er een beetje vertrouwen in straks?
Opstelling, Malen in plaats van Weghorst. De Boer luistert af en toe wel!
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZOuOhpiU7WScoSQkdJYevtLN.png?f=user_large)
bron: https://twitter.com/OnsOranje/status/1409159387583856645
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZOuOhpiU7WScoSQkdJYevtLN.png?f=user_large)
[ Voor 11% gewijzigd door gws24 op 27-06-2021 17:02 ]
Of hij is gewoon niet blind, zoals Blind was.gws24 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:01:
Opstelling, Malen in plaats van Weghorst. De Boer luistert af en toe wel!
[Afbeelding]

Weghorst draaide gewoon niet en Malen wel. Met Gravenberch liep het ook niet, dus de Roon weer terug.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En de Uefa buigt blijkbaar en de regenboogvlaggen mogen wel het stadion in: https://www.ad.nl/euro-20...lkom-in-stadion~ac310f10/
Nu nog voor slavenarbeid.gws24 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:04:
En de Uefa buigt blijkbaar en de regenboogvlaggen mogen wel het stadion in: https://www.ad.nl/euro-20...lkom-in-stadion~ac310f10/
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Een beetje off-topic, maar ik word wel wat misselijk van die regenboogvlaggen.
Je mag vinden van Hongarije wat je wil, maar het blijft beleid van een soeverein land en het heeft niets met voetbal te maken. (immers, de voetbal wereld is er trots op dat daar geen homo's zijn die voetballen. tenminste... zo brengen ze het niet maar tussen de regels door toch weer wel - juist op deze agenda is voetbal alles behalve progressief en open minded)
Aan de andere kant, laten we dan ook accepteren dat andere landen in Nederland elke gelegenheid te baat nemen om ons te vervelen met acties tegen onze abortus en euthanasie wetgeving. Daar is ook niet iedereen het mee eens.
Je mag vinden van Hongarije wat je wil, maar het blijft beleid van een soeverein land en het heeft niets met voetbal te maken. (immers, de voetbal wereld is er trots op dat daar geen homo's zijn die voetballen. tenminste... zo brengen ze het niet maar tussen de regels door toch weer wel - juist op deze agenda is voetbal alles behalve progressief en open minded)
Aan de andere kant, laten we dan ook accepteren dat andere landen in Nederland elke gelegenheid te baat nemen om ons te vervelen met acties tegen onze abortus en euthanasie wetgeving. Daar is ook niet iedereen het mee eens.
alles kan off-topic
Nee, maar zo slecht vind ik hem nu ook weer niet.Sjah schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:05:
Hebben we niks beters dan v Aanholt?
Volgens mij zijn we al heel gezegend met het elftal wat wij hebben. We zijn dan geen Frankrijk waar zelfs het B elftal van wereld-niveau is maar kom op, op iedere linie hebben we spelers die bij een Europese topclub voetballen.Sjah schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:05:
Hebben we niks beters dan v Aanholt?
Verstappen wint, Van der Poel wint een etappe in de tour en heeft de gele trui, als NL nu ook nog wint op het EK dan is het een hele mooie sportzondag!
Goede wedstrijd allemaal

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Word het ook uitgezonden op een? Die commentaar van NOS....
Weg
Ik zeg 3-0 voor Nederland
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
CanvasNew Yorker schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:55:
Of op Canvas, het veranderd nog weleens.New Yorker schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:55:
Ongelofelijk hoe veel mensen er vooral op elkaar zitten. Zou mij er echt niet gemakkelijk tussen voelen, al heb ik dat ook al zonder corona.
Scheidsrechter:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8LBaWV2o6ffpHNVBEWfODmDn.jpg?f=user_large)
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Commentator bij de Belgen is ook niet alles. "Het is do or die time. Dead or alive. Leven of.....dood"
Waar komen al die combinaties opeens vandaan?
Ik ben er nog niet zo gerust op, die TSJ zijn echt verschrikkelijk om tegen de voetballen.Agent47 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:55:
Ik zeg 3-0 voor Nederland
Death or the gladiouls? /LouisOssieW schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:01:
Commentator bij de Belgen is ook niet alles. "Het is do or die time. Dead or alive. Leven of.....dood"
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nee, het gebruikelijke systeem volgens mij, alleen nu met Malen i.p.v. Weghorst.New Yorker schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:01:
Op welke systeem speelt oranje? 433?
Het zou toch heerlijk zijn om commentaar gewoon uit te kunnen zetten.
Dat duurde niet lang, pas 4 minuten bezig. 😅KlaasjeNL schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:02:
Het zou toch heerlijk zijn om commentaar gewoon uit te kunnen zetten.