In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
alles kan off-topic
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Maarja, het is Spanje hè.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En VAR.d0s schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:34:
Man man wat een scheidsrechter...
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dan kan het nog wel rood zijn. Nu niet, maar bal spelen maakt niet alles ok.Pierre schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:34:
Dat was toch de bal of niet.
Alsof die zoiets terugdraaittoolkist schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:33:
Kom er maar in VAR...
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
[ Voor 3% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-07-2021 19:35 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Tsja alleen daar hebben de Zwitsers niets aan.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:34:
Dat was de laatste wedstrijd die dit team van scheidsrechters floot dit EK...
Klasse justitie dit. Het is duidelijk wie de Uefa wil dat door gaat en wie niet.
Ik denk dat het dit keer niet nodig is.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:35:
Reserveer de volgende 3 pagina's maar voor discussie over rood of geen rood...
⏩ PVOutput☀️
Ik zie geen discussie, enkel mensen die zeggen dat het geen rood isDr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:35:
Reserveer de volgende 3 pagina's maar voor discussie over rood of geen rood...
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Vreselijk. DroeftoetersGAIAjohan schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:35:
Die Spanjaard ging ook lekker z'n Spaans overdreven doen
alles kan off-topic
Haha, denk je echt dat de Uefa dit via de scheids bepaald?Dracula schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:35:
[...]
Tsja alleen daar hebben de Zwitsers niets aan.
Klasse justitie dit. Het is duidelijk wie de Uefa wil dat door gaat en wie niet.

⏩ PVOutput☀️
Is het ook niet. Bizar hoe makkelijk de VAR hieraan voorbijgaat.Jebus4life schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:35:
[...]
Ik zie geen discussie, enkel mensen die zeggen dat het geen rood is
^ Wat hij zegt.
Dit hele EK nog geen VAR gezien die een echte beslissing durft te nemen
[ Voor 6% gewijzigd door Dracula op 02-07-2021 19:37 ]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nederland was toch best een heftige VAR beslissing? Eerst geel toen rood? Zeg niet dat het onterecht was.Dracula schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:37:
[...]
Dit hele EK nog geen VAR gezien die een echte beslissing durft te nemen om de scheids te overrulen
Dit is een account.
^ Wat hij zegt.
Zelfs Stevie Wonder zag dat dit geen rood was. Die VAR is ook een waardeloze idioot. Heeft vast het strandhuisje in Lloret naast deze scheids gekregen…Z-Dragon schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:36:
[...]
Is het ook niet. Bizar hoe makkelijk de VAR hieraan voorbijgaat.
Voordeel daarvan is dat hij misschien nu knagend in zijn hoofd rondloopt met 'damn damn damn' en vrij makkelijk een goedmakertje uitdeelt
Go koekoeksklok!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Schiet tussen de palen en je scoort!
Vergeet de commentator niet die dit goedpraatdr.lowtune schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:39:
[...]
Zelfs Stevie Wonder zag dat dit geen rood was. Die VAR is ook een waardeloze idioot. Heeft vast het strandhuisje in Lloret naast deze scheids gekregen…
Dat was behoorlijk 50/50.Malfunctions schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:37:
Heb bij Zweden niet op dit forum gekeken, maar vond men dat hier rood?
Direct.xzaz schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:39:
Kwam net kijken was het direct rood of had die al geel?
^ Wat hij zegt.
Eh, half half geloof ik. "Hij liep tegen de voet aan" was een veel genoemd argument. Maar dat was gewoon een risicovolle actie.Malfunctions schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:37:
Heb bij Zweden niet op dit forum gekeken, maar vond men dat hier rood?
In dit geval lijkt het me niet eens discussiewaardig, simpelweg hard inkomen is geen rood. Al denken de Zweedse commentatoren daar anders over.
[ Voor 6% gewijzigd door eric.1 op 02-07-2021 19:41 ]
Die krijgt dan het hokje waar de strandstoelen in worden opgeborgen…GAIAjohan schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:39:
[...]
Vergeet de commentator niet die dit goedpraat
De var heeft alleen een paar keer om verzwaring gevraagd, nooit om het terug draaien van een beslissing.Grvy schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:37:
[...]
Nederland was toch best een heftige VAR beslissing? Eerst geel toen rood? Zeg niet dat het onterecht was.
alles kan off-topic
Tsja ok maar dat was een overduidelijke rode kaart.Grvy schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:37:
[...]
Nederland was toch best een heftige VAR beslissing? Eerst geel toen rood? Zeg niet dat het onterecht was.
Had het meer over terugdraai acties.
Denk alleen al aan Lahos en de pingel waarbij hij weigerde te gaan kijken.
Wat NL deed kon je zonder VAR wel rood geven.
Deze scheids doet maar wat.
Spanje valt weg tegen tot nu toe
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De scheidsrechter denkt dat hij de hoofdrolspeler in het theater is. Hij gaf een duwbeweging aan, maar er werd helemaal door niemand geduwd.
En ik was juist zo opgetogen over de scheidsen. Zelfs die Zuid Amerikaan valt te pruimen. Maar na deze wedstrijd heb ik het vermoeden dat de broodroosters weer in de aanbieding zijn.
Wat een aanfluiting.
Finale gaat waarschijnlijk tussen Kuipers en die Turk. Makkelie maakt ook wel kans nog.hoevenpe schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:39:
Kuipers of Makkelie weer wat dichter bij de finale.
Go koekoeksklok!
Verder denk ik dat Brych ook wel een kans maakt, die fluit wel vaker belangrijke potten. Gebaseerd op het EK alleen dan wat minder..
⏩ PVOutput☀️
Barcelona kreeg een paar terug ook altijd zulke bizarre UEFA-cadeautjes
En heft een goede Spaanse aanval op omdat de scheidsrechter erin traptVos schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:44:
Alba doet weer auditie voor het toneel.
Het is één groot complot, Spanje moet winnen hoe dan ook. Iedereen is omgekocht inclusief de commentator bij de NOS.Deruxian schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:44:
Ok, Spanje moet blijkbaar door?
Barcelona kreeg een paar terug ook altijd zulke bizarre UEFA-cadeautjes
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Tja, nu zorgen dat ze geen tegengoal krijgen. Dan hebben ze 30 minuten de tijd voor een goal.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:46:
Ook echt dat Spanje liever verlengt dan gewoon eens aanvalt met een man meer...
Tactische zet, maar levert geen vermakelijk voetbal op.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Spanje met een man meer zou toch over de Zwitsers heen moeten walsen. Wat een angstig voetbal.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:46:
Een dozijn diepvries Paella’s, kan niet anders.oneshot1tkil schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:46:
Vraag me af hoeveel Spanje die scheids in het handje geduwd hebben
Ik begrijp waarom, maar het is gewoon treurig om te zien.Matis schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:48:
[...]
Tja, nu zorgen dat ze geen tegengoal krijgen. Dan hebben ze 30 minuten de tijd voor een goal.
Tactische zet, maar levert geen vermakelijk voetbal op.
Huh? Llorente krijgt geel! Dat kan toch niet als je een scheids om koopt?oneshot1tkil schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:46:
Vraag me af hoeveel Spanje die scheids in het handje geduwd hebben
⏩ PVOutput☀️
De actie lijkt wild, maar dan moet je maar 1.90m zijn.
Nouja, kaarten vallen weg na deze wedstrijd, ff om de schijn weg te halen he...Quad schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:49:
[...]
Huh? Llorente krijgt geel! Dat kan toch niet als je een scheids om koopt?
Zwitserland heeft snel geld in het broekje van de scheids gepropt.Quad schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:49:
[...]
Huh? Llorente krijgt geel! Dat kan toch niet als je een scheids om koopt?
Hopelijk vanavond wat meer spektakel.
Nee, de Rolex van Xhaka.oneshot1tkil schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:51:
[...]
Zwitserland heeft snel geld in het broekje van de scheids gepropt.
Die willen denk ik niet het risico lopen toch nog een tegen goal te krijgen tegen het einde.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:46:
Nu hebben ze 30 minuten om wel risico te nemen.
Met andere woorden, watjes
Vind dit ook niet verkeerd, ongeacht die jammere rode kaart.
^ Wat hij zegt.
Alleen nog inzetten voor 1/0 \ zwart/wit beslissingen, dus doellijn (maar daar hadden we al technologie voor) en buitenspel (met die lijntjes). Rest van de arbitraire beslissingen gewoon bij de (hoe verrassend) arbiter laten.
Buitenspel moet met dezelfde technologie kunnen (positie spelers ook tracken).FreakNL schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:56:
Als de VaR hier niet ingrijpt kun je hem net zo goed afschaffen (sowieso een goed plan).
Alleen nog inzetten voor 1/0 beslissingen, dus doellijn (maar daar hadden we al technologie voor) en buitenspel (met die lijntjes). Rest van de arbitraire beslissingen gewoon bij de (hoe verrassend) arbiter laten.
De commentator klinkt toch ook wel geregeld alsof hij op de hand van Spanje is. Dat vond ik tegen Polen al (zelfde toch?). De hele tijd maar hoe Spanje het moest aanpakken... Nooit eens van de andere kant bekeken, hoe de underdog het zou kunnen redden.
^ Wat hij zegt.
Das toch terecht? Tis geen nieuwe wedstrijd.poor Leno schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:53:
Wel klein beetje flauw eigenlijk dat je in een evt verlenging niet de 11e man weer terug mag zettten..
Misschien moeten ze de tijd ook terugzetten naar 0.
^ Wat hij zegt.
Dit. Wat heeft het voor zin om het spel stil te leggen om een discutabele beslissing van één persoon om te toveren in een discutabele beslissing van twee personen.FreakNL schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:56:
Als de VaR hier niet ingrijpt kun je hem net zo goed afschaffen (sowieso een goed plan).
Alleen nog inzetten voor 1/0 \ zwart/wit beslissingen, dus doellijn (maar daar hadden we al technologie voor) en buitenspel (met die lijntjes). Rest van de arbitraire beslissingen gewoon bij de (hoe verrassend) arbiter laten.
Het zou wel interessant zijn dat in plaats van met 10 spelers verder te spelen, er een verplichte wissel moet plaatsvinden. (Mag wat mij betreft ook bij een gele kaart. Immers, als speler bega je een flinke overtreding op het moment dat je een kaart ontvangt.)
Speel ook Balls Connect en Repeat
Soort van wel. Toch 30min extra.
Maar ben sowieso voor andere “straffen” zoals time-outs enzo. Ook meer controle zoals Var enzo. En bijvoorbeeld ook niet meer met 20 man om de scheidsrechter staan schreeuwen en huilen.
Dit ouderwetsche natte vinger werk kan gewoon niet meer.
Het (tech) heeft andere sporten veel goeds gebracht, en wss voetbal dan ook.
Maarja, vastgeroest enzo he

Ja maar als hij wel ingrijpt krijg je WEER discussie. Want dit is niet 100% GEEN rode kaart. Je kan hem geven. Vraag het aan 100 arbiters en er zullen er 20 of 30 zijn die dit een rode kaart vinden.xzaz schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:59:
Het probleem is dat de var niet ingrijpt niet de var opzich.
Ik zou hem niet geven maar ik ben meer kamp Nijhuis.
Wat @Dr StrangeLove dus zegt.
Daarom;
Alleen inzetten bij 1/0 (lees technisch te beoordelen) dingetjes, dus buitenspel en bal over de lijn.
[ Voor 9% gewijzigd door FreakNL op 02-07-2021 20:03 ]
Another red card for virtually nothing.
— Gary Lineker (@GaryLineker) 2 juli 2021
Ook hij vindt het bullshit
^ Wat hij zegt.
Het doel van de var is ook niet een 100% terechte beslissing. Zoals blatter ook zei wou hij de discussie behouden.FreakNL schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:01:
[...]
Ja maar als hij wel ingrijpt krijg je WEER discussie. Want dit is niet 100% GEEN rode kaart. Vraag het aan 100 arbiters en er zullen er 20 of 30 zijn die dit een rode kaart vinden.
Daarom;
Alleen inzetten bij 1/0 (lees technisch te beoordelen) dingetjes, dus buitenspel en bal over de lijn.
En de var heeft voor mij zeker zijn meerwaarde
Goeie keeper die Zwitser. Geeft vertrouwen mocht het zo ver komen.hoevenpe schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:03:
Als het pingels worden dan zie ik de Zwitsers het halen
^ Wat hij zegt.