Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vond ik niet, hij stond vast doordat bal van richting veranderde.Maarten_E schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:04:
Was de 1-0 van Spanje (OG Zwitserland) een fout van Sommer?
Meh hoe commentator penalty uitspreekt, op de Aad de Mos manier.
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 02-07-2021 20:05 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

Nou daar verschillen wij echt van mening. Ik ben niet voor een Poolse landdag in dit soort situaties. Laat de scheidsrechter het gewoon beoordelen. Sowieso, die slomos bij de VaR laten het altijd erger lijken.xzaz schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:03:
[...]
Het doel van de var is ook niet een 100% terechte beslissing. Zoals blatter ook zei wou hij de discussie behouden.
En de var heeft voor mij zeker zijn meerwaarde
NeeMaarten_E schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:04:
Was de 1-0 van Spanje (OG Zwitserland) een fout van Sommer?
Okay, viel pas in rond de 30ste minuut. Dan mag Sommer van mij de Gouden Handschoen krijgen dit toernooi.Quad schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:05:
[...]
Vond ik niet, hij stond vast doordat bal van richting veranderde.
En hiervoor alweer.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
⏩ PVOutput☀️
Zwitserland doet me denken aan oud Oranje! Met al die oude toppers die nu fulltime aan de frikandel zijn.autje schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:06:
Ik heb wel het gevoel dat de meesten hier tegen Spanje zijn(waarvan ik er overigens geen ben).
Ik ben openlijk tegen Spanje. Ik vind het een laffe rotploeg die zelfs met een cadeau van de scheids nog niet in staat is gebleken over de Zwitsers heen te walsen.autje schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:06:
Ik heb wel het gevoel dat de meesten hier tegen Spanje zijn(waarvan ik er overigens geen ben).
En in een trainingspak een loterij aanprijzen onder slechte rapmuziek.oneshot1tkil schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:07:
[...]
Zwitserland doet me denken aan oud Oranje! Met al die oude toppers die nu fulltime aan de frikandel zijn.
Haha, nouja, oud Oranje had wel iets meer kwaliteit. Maar vind Zwitserland wel een verrassend leuke ploeg, had niet veel van ze verwacht maar ze spelen soms best aardig.oneshot1tkil schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:07:
[...]
Zwitserland doet me denken aan oud Oranje! Met al die oude toppers die nu fulltime aan de frikandel zijn.
⏩ PVOutput☀️
Staan er dan nog Spanjaarden op het veld?eric.1 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:08:
Kunnen we geen geel geven voor iedere overdreven reactie?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jaren 90 gabbermuziekMaarten_E schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:08:
[...]
En in een trainingspak een loterij aanprijzen onder slechte rapmuziek.
PrimaFreakNL schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:05:
[...]
Nou daar verschillen wij echt van mening. Ik ben niet voor een Poolse landdag in dit soort situaties. Laat de scheidsrechter het gewoon beoordelen. Sowieso, die slomos bij de VaR laten het altijd erger lijken.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Die kan na dit EK een leuke transfer maken.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Al die Zwitsers overstijgen zichzelf alweer. Mooi om te zien.
Nee
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Bizar he, hopelijk houdt hij volmavaros schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:09:
Die keeper staat me daar een partij te keepen.
XXXVI
Andorra heeft je niks misdaan. Terecht dus.Maarten_E schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:11:
De Andorraanse politie laat mij er niet door met mijn zaag.... Hellup!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Borussia Mönchengladbachhoevenpe schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:09:
Waar speelt Sommer eigenlijk?
^ Wat hij zegt.
Borussia Mönchengladbachhoevenpe schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:09:
Mönchengladbach.. 30km oid van Roermondhoevenpe schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:09:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
^ Wat hij zegt.
Martkwaarde volgens transfermarkt.com: 6 miljoen.hoevenpe schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:09:
Dat is na dit EK wel wat hoger...
Is dat niet die van Noord-MacedonieXepos schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:12:
Vanwaar zijn er allemaal Vietnamese vlaggen in het publiek? Hebben ze de verkeerde vlag gekocht ofzo?
[ Voor 9% gewijzigd door Z-Dragon op 02-07-2021 20:15 ]
^ Wat hij zegt.
Hopp Swiss!
Nee, is een ster, geen zon.
Kan Feyenoord ‘m kopen, zou hij ook voorin kunnen voetballen?autje schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:14:
[...]
Martkwaarde volgens transfermarkt.com: 6 miljoen.
Even complementeren:Dr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:15:
Tussenstand: Zwitserland - Spanje + Michael Oliver 1-1
Zwitserland+heel Europa - Spanje + Michael Oliver + VAR 1-1.
We've outnumbered them, but at what cost?
De helft van de waarde van Oranje...autje schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:14:
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Heel Europa - Spanje - mijMaarten_E schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:16:
[...]
Even complementeren:
Zwitserland+heel Europa - Spanje + Michael Oliver + VAR 1-1.
We've outnumbered them, but at what cost?
Wacht maar Spanje, over een kwartiertje kan je pas echt gaan janken.
[ Voor 78% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-07-2021 20:20 ]
Schakel dan gewoon een keer over naar de Belg of desnoods de Duitser. Die hebben al dat geneuzel niet. Ook geen reclame.Z-Dragon schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:14:
Begint die verdomde commentator weer over hoe Spanje het kan redden (met pingels)...
edit: Of luister naar het radiocommentaar. Die was ik vergeten.
[ Voor 9% gewijzigd door mavaros op 02-07-2021 20:21 ]
^ Wat hij zegt.
Huilen janken draaien pijn - wat geen penalty? - gelijk verontwaardiging en hop gelijk op zn benen en wegrennen

Mooie transfer naar Ajax en dan Onana de deur uit.
⏩ PVOutput☀️
Sommer: Hold my Rivella.

^ Wat hij zegt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Jij hebt even de rest van de wedstrijd gemist ofzo?chim0 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:21:
Echt verschrikkelijk dit. Zo'n Zwitserland, die met z'n allen nog net niet achter de goal staan. Zulke landen moeten echt verboden worden. Heeft niets met voetbal te maken.

Wat moeten ze dan met 10 man en tegen Spanje?chim0 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:21:
Echt verschrikkelijk dit. Zo'n Zwitserland, die met z'n allen nog net niet achter de goal staan. Zulke landen moeten echt verboden worden. Heeft niets met voetbal te maken.
Huh? Ga eerst eens klagen bij die scheids.chim0 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:21:
Mijn vrouw vraagt of we al aan de avondwandeling kunnen beginnen...Maarten_E schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:21:
Ik waarschuw de mods alvast: Ongeacht de uitslag ga ik helemaal los als de penaltyreeks over is.![]()
Ehhh, nee
⏩ PVOutput☀️
Hier mogen ze de VAR van mij ook voor in gaan zetten. Überhaupt worden er geen gele kaarten meer gegeven voor theater en schwalbes, dat mag heel snel terug.Xepos schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:20:
Wat kan die aanvaller can Spanje overdrijven zeg
Vreemd hè, met 10 man tegen een hoger aangeschreven ploeg nadat je in de vorige ronde al pingels moest nemen.chim0 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:21:
Tegen Frankrijk speelden zo erg goed. Vandaag is het niks.chim0 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:21:
Ga maar vast, ik kom er zo aan?hoevenpe schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:22:
[...]
Mijn vrouw vraagt of we al aan de avondwandeling kunnen beginnen...
Ehhh, nee
Het staat toch 1 - 1?chim0 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:21:
Schiet tussen de palen en je scoort!
chim0 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:21:
Echt verschrikkelijk dit. Zo'n Spanje, die met z'n allen nog net niet in het ziekenhuis liggen. Zulke landen moeten echt verboden worden. Heeft niets met voetbal te maken.
2010 has entered the chatQuad schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:22:
Minuut 118:41, mark my words, daar gaat Spanje het maken.
Zijn er al meer dan Nederland had tegen Tsjechië.oneshot1tkil schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:23:
23 doelpogingen vs 9 doelpogingen....
⏩ PVOutput☀️
Of een gratis pingeltje ergens in de komende 3 minuten..Quad schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:22:
Minuut 118:41, mark my words, daar gaat Spanje het maken.
De dames hier willen dat ik voor 2100 nog even naar de winkel ga, wordt krap voor zehoevenpe schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:22:
[...]
Ehhh, nee
^ Wat hij zegt.
Die van mij is alleen gegaan omdat ze op tijd terug wilde zijn voor de pingelshoevenpe schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:22:
[...]
Ehhh, nee
Dat is een keeperDr. Strangelove schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:23:
[...]
Die van mij is alleen gegaan omdat ze op tijd terug wilde zijn voor de pingelsEn haar voorspellend vermogen is een stuk beter gebleken dan dat van mij.
⏩ PVOutput☀️
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Voila Holt?Spotmatic schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:25:
Die Sommer is magnetisch of zo?
Daar heb je niet zo veel aan, de bal is niet van ijzerSpotmatic schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:25:
Laat ze maar nat gaan met penalties
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vaccin?Spotmatic schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:25:
⏩ PVOutput☀️