Haha Pickford
YepDr. Strangelove schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:50:
[...]
Herr Flick is de nieuwe Duitse bondscoach???
Jawohl.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:50:
[...]
Herr Flick is de nieuwe Duitse bondscoach???
Zou eigenlijk die coach van de o21 worden maar Bierhoff heeft ervoor gezorgd dat Flick het word. Is een politiek spel geweest
Die Neuer!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hahah neuer op de middenlijn dat is wel goud.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Eerlijk is eerlijk Duitsland speelt gewoon niet goed genoeg, zo simpel is het...
Had het beter willen zien.
Voetballend zijn beiden zeer armoeiig. Negentig minuten van mijn leven die ik niet terug krijg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
oftewel de gemiddelde EK wedstrijdgambieter schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:52:
Voetballend zijn beiden zeer armoeiig. Negentig minuten van mijn leven die ik niet terug krijg.
Ondanks het hoge amusementsgehalte en de emotie eromheen was het geen beste pot. We zijn gisterenavond verwend geraakt.
[ Voor 19% gewijzigd door Miki op 29-06-2021 19:52 ]
Dus de Engelsen winnen eens een keertje van een fatsoenlijke tegenstander op een eindtoernooi. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ach je hebt ook NL gezien neem ik aan dus tsjagambieter schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:52:
Van één van de mooiste voetbalavonden ooit naar een ontzettende deceptie, wat kan voetbal toch gemeen zijn.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Duitsland erg zwak, Engeland ook niet veel maar die hadden nog wel een beetje de wil om te winnen. Duitsland speelde 100% om niet te verliezen en dan verdien je het om te verliezen imo.oneshot1tkil schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:51:
Eerlijk is eerlijk Duitsland speelt gewoon niet goed genoeg, zo simpel is het...
Dit was echt wel een van de slechtste wedstrijden van het toernooi.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
De volgende wedstrijd voor de Engelsen is Zweden/Ukraine, is ook makkelijk. En dan de halve finale weer thuis tegen Denemarken/Tjechië.
Denk dat er een finalist al bijna ingevuld kan worden.
Daar was Tsjechie niet slechtDracula schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:52:
Ach je hebt ook NL gezien neem ik aan dus tsja
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Oekraine - Zweden is op papier een marteling voor de kijker, maar je weet nooit....
Och die Muller die gaat vaak wakker schrikken hiervan. Zo zonde...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik vraag me af of de Engelsen hadden gewonnen als het op neutraal terrein zou zijn gespeeld. Beide landen voetballend erg armoedig.
Net zoals Eng-Dui een clash zou worden waar je U tegen zegt.prOnorama2 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:53:
Oekraine - Zweden is op papier een marteling voor de kijker, maar je weet nooit....
Eén ding is zeker: Zweden en Oekraine kunnen deze mate van saaiheid die we net hebben gezien niet evenaren toch?
Gokje: Geel-Blauw wintprOnorama2 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:53:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik zie Tjechië de finale nog wel halen...OssieW schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:53:
De volgende wedstrijd voor de Engelsen is Zweden/Ukraine, is ook makkelijk. En dan de halve finale weer thuis tegen Denemarken/Tjechië.
Was er niet een statistiek dat Nederland er altijd uitvliegt tegen de latere toernooiwinnaar...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zweden & Ukraine: "Challenge accepted!"Superkiwi schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:58:
[...]
Net zoals Eng-Dui een clash zou worden waar je U tegen zegt.
Eén ding is zeker: Zweden en Oekraine kunnen deze mate van saaiheid die we net hebben gezien niet evenaren toch?
Zweden is meestal dodelijk saai, zo ongeveer het saaiste voetbal dat je je kunt voorstellen (nog erger dan griekenland of ijsland). Maar ik dacht ook dat Zwi-Fra een kutmatch zou worden dus....
Tsjechië Europees kampioen.
Is de afgang wat minder erg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij is het veld op Wembley een ouderwets knollenveld.
Die Duitser mist vrijwel nooit als ie moet schieten op doel, maar de bal hobbelde echt naast de goal doordat het veld geen biljardlaken was.
Nu is dat geen excuus, maar in Spanje sproeien ze netjes het gras voor de wedstrijd nat. Of niet, maar dat ziet niemand.
Die Duitser mist vrijwel nooit als ie moet schieten op doel, maar de bal hobbelde echt naast de goal doordat het veld geen biljardlaken was.
Nu is dat geen excuus, maar in Spanje sproeien ze netjes het gras voor de wedstrijd nat. Of niet, maar dat ziet niemand.
Vind Gijp wel een punt hebben over dat Low de spelers van Bayern niet uit elkaar had moeten halen
Frankrijk en Duitsland kunnen weer als vakantiebestemming, geen flauwe EK grappen van de locals.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:00:
Tsjechië Europees kampioen.![]()
Group of Death, allemaal dood.
Ik vraag me af wanneer die trainers nou eens stoppen met Timo Werner, die heeft allen bij Leipzig goed gespeeld maar is al sinds die daar weg is drie keer niks. Een echte onedayfly als je het mij vraagt
Word te veel als 9 gebruikt en dat is hij absoluut niet.Grindtegel schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:05:
Ik vraag me af wanneer die trainers nou eens stoppen met Timo Werner, die heeft allen bij Leipzig goed gespeeld maar is al sinds die daar weg is drie keer niks. Een echte onedayfly als je het mij vraagt
Na die meme-goal van Schick? Het mag van mijDaniëlWW2 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:00:
Tsjechië Europees kampioen.![]()
Na hoe ze in het verleden genaaid zijn mag het van mij ookgambieter schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:06:
[...]
Na die meme-goal van Schick? Het mag van mij
Die Engelsen hebben wel een top dagje vandaag… eerst Cavendish die een touretappe wint en vanavond winnen ze The Battle of Britain.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
België enters the chathoevenpe schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:03:
[...]
Frankrijk en Duitsland kunnen weer als vakantiebestemming, geen flauwe EK grappen van de locals.

Daar gaat toch niemand op vakantie Leno
Welke trainer voor Nederland?
Peter Bosz en dan openlijk uitspreken dat je het Ajaxsysteem gaat voetballen. Dan weet iedereen waar ie aan toe is.
Peter Bosz en dan openlijk uitspreken dat je het Ajaxsysteem gaat voetballen. Dan weet iedereen waar ie aan toe is.
Of Ten Hag die die paar wedstrijdjes er gewoon bij gaat doen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het voetbal bij Ajax onder Peter Bosz was echt meer dan prima om aan te zien: doorjagen, snel de bal weer in de ploeg en uitgaan van je eigen aanvallende kracht.
Ik zou hem die visie wel eens op dit NL elftal willen zien projecteren.
Fresia zie ik graag of is dat seksistisch? 
Verwacht niet veel van de wedstrijd zometeen.
Verwacht niet veel van de wedstrijd zometeen.
Ron Jans.mavaros schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:21:
Welke trainer voor Nederland?
Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.
Also...Hitler leeft voort... (?)New Yorker schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:31:
Duitse reactie staat online
[YouTube: Hitler reacts to England beating Germany 2-0]
Confederations Cup 2017 nog eens terugkijken (zie je ook meteen waar Löw de verkeerde afslag heeft genomen naar het WK 2018 en waarom hij allang weg moest zijn).Grindtegel schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:05:
Lijkt me prima! Zit ook aan Henk ten Cate te denken. Vermoed dat de spelers daar wel naar zullen luisteren.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Ik snap nog steeds niet dat landen zoveel thuisvoordeel gegund is. Ik zou Engeland ook wel eens op neutraal terrein willen zien spelen. Kijken hoe goed ze dan zijn.dcell schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:55:
Ik vraag me af of de Engelsen hadden gewonnen als het op neutraal terrein zou zijn gespeeld. Beide landen voetballend erg armoedig.
Elect a clown, expect a circus.
Achteraf gezien heeft Nederland best goed gespeeld, want het is in dit EK even ver gekomen als Duitsland, Frankrijk en Portugal.
Eerlijk gezegd vond ik alleen de twee wedstrijden van gisteren een genot om naar te kijken. De overige wedstrijden vond ik zelf toch van een bedenkelijk niveau waarbij men het vaak van toevalstreffers moest hebben en niet vaak een aanval netjes werd opgebouwd.
Eerlijk gezegd vond ik alleen de twee wedstrijden van gisteren een genot om naar te kijken. De overige wedstrijden vond ik zelf toch van een bedenkelijk niveau waarbij men het vaak van toevalstreffers moest hebben en niet vaak een aanval netjes werd opgebouwd.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Lijkt me dat de winnaar komt uit 1 van de 3, Spanje, Italië of België.
Maar ja, er zijn al zo veel verrassingen geweest
[ Voor 25% gewijzigd door Exocet op 29-06-2021 20:49 ]
Naja lijkt mij dat de Engelsen dit hapje zich niet willen laten ontvallen. Of ze dat ook op de macht kunnen, is een 2e.Exocet schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:48:
Of Engeland, denk dat die moeilijk te verslaan gaan zijn, zeker met het thuisvoordeel, en kunnen af en toe best aardig voetballen.Exocet schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:48:
Nou, daar gaan we dan.
Eens zien of dit zo'n saaie pot wordt als iedereen verwacht.
Eens zien of dit zo'n saaie pot wordt als iedereen verwacht.
De Duitsers hebben jaren geleden hun eigen spel ingeruild voor het totaalvoetbal, dat ze kennen uit Nederland. Dat is helemaal vanaf de kleuters tot het nationale elftal doorgevoerd. Duitse grondigheid.apis29 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:38:
[...]
Confederations Cup 2017 nog eens terugkijken (zie je ook meteen waar Löw de verkeerde afslag heeft genomen naar het WK 2018 en waarom hij allang weg moest zijn).
En dan gaat het mis. Duitsers kunnen niet volgens de hollandse school spelen, want dat kan alleen Nederland en soms Spanje. Ondertussen hebben de Duitsers hun eigen spel verloochend, want niemand speelt het meer en zelf hebben ze ook geen idee meer hoe ze gewoon Duits moeten ballen
Kijk naar Italië. Dat speelt anders en komt verfrissend over, maar ze schakelen zonder moeite terug naar hun eigen spelletje en slepen de overwinning uit de strijd.
Daarom is Italië een grote favoriet om te winnen. Maar het blijft voetbal, dus het kan ook zomaar anders zijn.
Zo net op tijd. Voordeel van uitschakeling Nederland: de supermarkt heeft weer voldoende gekoeld bier staan
On-ge-loof-lijk Duitsland er dus uit..Gynnad schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 06:57:
Zo zie je maar, alle grote landen vliegen eruit in de achtste finale: Nederland, Portugal en Frankrijk.
Zul je zien dat Engeland of Duitsland er ook nog uitvliegt vanavond..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ze speelden tegen elkaar dus ze konden er niet beiden uitvliegenGynnad schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 06:57:
Zul je zien dat Engeland of Duitsland er ook nog uitvliegt vanavond..
Elect a clown, expect a circus.
“My Failüre”New Yorker schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:31:
Duitse reactie staat online
[YouTube: Hitler reacts to England beating Germany 2-0]

De Belgen misschien?
Die staan al een week feest te vieren en bij hun valt het dubbeltje dit toernooi iedere keer goed. Wij noemen dat mazzel.
Die staan al een week feest te vieren en bij hun valt het dubbeltje dit toernooi iedere keer goed. Wij noemen dat mazzel.
de zwartste pagina uit het europese voetbalJoosie200 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:10:
[...]
In 2004 ging Griekenland ermee aan de haal. Welke underdog dit keer?
Gaap, wat een ... wat is het tegenovergestelde van spektakel?
Boutwedstrijdmarapuru schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:19:
Schiet tussen de palen en je scoort!
Een vriendschappelijke zaadpot als deze.marapuru schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:19:
Hier de livestream van Zweden - Oekraine
Prijsvraag voor een krat bier of iets anders:
Hoeveel supporters zitten er in het rode vlak naast de grensrechter.
Hoeveel supporters zitten er in het rode vlak naast de grensrechter.
Het niveau en het tempo zijn niet heel hoog maar al met al vind ik geen saaie pot.
Zweden krijgt wel wat leuke kansjes.
Oh, Oekraine krijgt ook een kans lol
Zweden krijgt wel wat leuke kansjes.
Oh, Oekraine krijgt ook een kans lol
Zweden moet aanvallen haha
Schiet tussen de palen en je scoort!
Lekker schot, dat doelpunt zojuist. Voorzet was ook prima.
Wedstrijd tot nu toe weinig bijzonder.
Wedstrijd tot nu toe weinig bijzonder.
[ Voor 4% gewijzigd door Herman op 29-06-2021 21:31 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Oekraine geeft geen Krimp
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Er zit iemand met een Canadese vlag...ik ben ook voor Canada.
Een Nederland in vorm had nu al met 1-2 achter gestaan.
Als de Zweden het spel moeten maken, klopt er iets niet.
Hup Oekraïne.
edit: Ook nu staat de scheidsrechter best goed te fluiten. Als je de Copa America kijkt, zie je de ouderwetse en omgekochte scheidsrechters. Daar begon het net als nu, maar afgelopen dagen was het weer erg slecht.
edit2: Scoren ook de Zweden ineens.
Als de Zweden het spel moeten maken, klopt er iets niet.
Hup Oekraïne.
edit: Ook nu staat de scheidsrechter best goed te fluiten. Als je de Copa America kijkt, zie je de ouderwetse en omgekochte scheidsrechters. Daar begon het net als nu, maar afgelopen dagen was het weer erg slecht.
edit2: Scoren ook de Zweden ineens.
[ Voor 48% gewijzigd door mavaros op 29-06-2021 21:44 ]

“De NPO heeft het volkslied van Duitsland voor aanvang van de EK-wedstrijd Engeland-Duitsland verkeerd vertaald. De omroep biedt in een reactie haar excuses voor de fout aan.”
https://www.nu.nl/media/6...-van-duits-volkslied.html
[ Voor 43% gewijzigd door poor Leno op 29-06-2021 21:42 ]
Hopsakee.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo he, die had twee flinke ... in dat gele shirt
Best een amusante pot
Het voelt een beetje alsof je Utrecht-Groningen of zo zit te kijken maar dat is niet erg, ik vind deze pot meer om aan te zien dan de vorige
Wat is dit nu weer voor reclame. Bewaar je rust, probeer je verlies niet terug te winnen?
In een poging politiek correct te zijn ofzo?
Je kunt niet alles goed hebben.
Spoiler: het wordt 2-1
Ik dacht ook wtf is dit voor rare Belgische TOTO reclame. Maar dus kennelijk een anti-TOTO reclame, "verlies je kop niet met gokken".marapuru schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:47:
Wat is dit nu weer voor reclame. Bewaar je rust, probeer je verlies niet terug te winnen?
Maar was het nu een reclame van Toto? Of was het van een anti-gok organisatie?OssieW schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:48:
[...]
Ik dacht ook wtf is dit voor rare Belgische TOTO reclame. Maar dus kennelijk een anti-TOTO reclame, "verlies je kop niet met gokken".
Anti-gok.marapuru schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:51:
[...]
Maar was het nu een reclame van Toto? Of was het van een anti-gok organisatie?
Had ik eigenlijk moeten weten want de Belgen hebben geen reclame tijdens de rust, maar alleen SIRE achtige reclames/advies.
edit: kennelijk heb ik 't mis. Niet voor het eerst vandaag.
[ Voor 8% gewijzigd door OssieW op 29-06-2021 21:54 ]
Het is van de Toto idd. Met geen gekke boodschap dacht ik zelfmarapuru schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:51:
[...]
13:37
volgens mij een politiek correcte toto reclame, bestaat al best een tijd hoormarapuru schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:51:
[...]
Tsja ik kan persoonlijk dat soort “reclames” wel waarderen, zouden ze hier ook moeten doen, ipv dat soort verslavingen met dikharses Sneijder juist promoten

Mag ik mezelf even 2x quoten:
- CheckSpoetnik385 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 20:13:
Kroatië - Geen Kampioen.
Want: Simpel, zij hebben Modrić. Natuurlijk een briljant voetballer. De Cruijff van de Balkan. En daar gaat het dus fout. Hoeveel EK's of WK's heeft Cruijff gewonnen?
- CheckPortugal - Geen Kampioen
Want: De wet van de superster. Ik heb ongelovelijk veel bewondering voor Ronaldo. Volgens mij een perfectionist. Maar daardoor wellicht te goed voor de rest van het elftal.
- Check - Alhoewel ze wel inzet toonden. Heb ik bij NL toch wat gemist.Frankrijk - Twijfel
Want: Huidige WK. Gemakzucht ligt op de loer.
- Misser. Had ik niet nu al verwacht.Duitsland - Twijfel
Want: De ultieme "toernooiploeg". Zijn in de poulefase langs het randje van de afgrond gegaan. En dat werkt versterkend. Dat is dus een pre. Nadeel is dat ze geen kapitein in het veld hebben. Neuer is natuurlijk van wereldklasse, maar staat op het doel.
Nevermind.Nederland - Geen Kampioen
Want: Sorry, te weinig tegenstand tot nu toe. Zo krijg je geen opbouw in het toernooi.
Tja, Depay groeit alleen maar in deze ronde. Staat nu ook op gelijke hoogte met bijvoorbeeld een Mbappé of Müller.Spoetnik385 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:57:
Depay kan nu zeggen dat-ie net zo ver gekomen is als Ronaldo
www.steamloco.info