...
Hij trekt ze wel makkelijk als spelers een beetje dramatisch rollen heb ik het ideeGrvy schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:35:
Is die Nederlandse scheids nou zo streng? best veel kaarten zo?
disclaimer: ik kijk eigenlijk alleen de WK/EK wedstrijden, dus what do I know.
Ja die positie moet je wel liggen.Grindtegel schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:35:
philips is de klaassen van engeland
Heb nog niet echt eentje gezien die onterecht was.Grvy schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:35:
Is die Nederlandse scheids nou zo streng? best veel kaarten zo?
disclaimer: ik kijk eigenlijk alleen de WK/EK wedstrijden, dus what do I know.
Baal wel van die Engelse goal, maar eigenlijk verdienen ze het allebei niet...
Aan de andere kant: Duitsers zijn Duitsers.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat mij betreft introduceert de UEFA een soort uitvoordeelregel, bij meer doelpunten uit gescoord dat die dan zwaarder meetellen.Gunner schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:35:
Blijft jammer van dat oneerlijke thuisvoordeel.
Stel dat Duitsland nu 1-1 maakt, dat de Duitsers dan doorgaan omdat ze een uitgoal hebben.
Zou een mooi idee zijn!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
NIet moelijk als je het land sluit voor buitenlandse fans.Mars18 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:35:
Prachtig die beleving op de tribune na de 1-0
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Engeland is ook gewoon een buurland van België, er ligt alleen een slootje tussenMaarten_E schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:36:
Nu kom je in de situatie dat België het enige land is van zijn buurlanden dat door is naar de kwartfinales!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

I have no special talent. I am only passionately curious.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 12% gewijzigd door New Yorker op 29-06-2021 19:38 ]
Weg
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Amerika is ook een buurland van Frankrijk, ligt alleen een riviertje tussen. Waar leg je de grens? (No pun intended)Superkiwi schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:38:
[...]
Engeland is ook gewoon een buurland van België, er ligt alleen een slootje tussen
dat corona gebeuren maakt ze gewoon weer mensen ipv robotsoneshot1tkil schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:40:
Dit is ook niet meer het Duitsland wat we gewend zijn...
...
Wat bedoel je? Ze maken gewoon dat punt in de laatste minuut van de extra tijd.oneshot1tkil schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:40:
Dit is ook niet meer het Duitsland wat we gewend zijn...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
⏩ PVOutput☀️

I have no special talent. I am only passionately curious.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit is wel klaar nu.
Zelfs een zekerheidje in de poule gaat compleet de mist in.
Hier valt niet tegenop te voorspellen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik zeg Oekraine kampioenmavaros schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:43:
Het is toch werkelijkwaar gewoon belachelijk.
Zelfs een zekerheidje in de poule gaat compleet de mist in.
Hier valt niet tegenop te voorspellen.
T Zweed breekt ze al uit.
⏩ PVOutput☀️
Zie niemand er echt met kop en schouders bovenuit steken.carpebios schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:43:
Duitsland eruit. Frankrijk eruit. Zo is er geen tegenstand voor België!
Lekker neutraal van jeoneshot1tkil schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:44:
Nou dan maar voor België... Alhoewel ben toch liever voor Zwitserland
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Jeeeeezus wat slecht...
Ik ga huilenDeadsy schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:44:
[...]
Zie niemand er echt met kop en schouders bovenuit steken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
carpebios schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:43:
Duitsland eruit. Frankrijk eruit. Zo is er geen tegenstand voor België!
How do you save a random generator ?
Zie de KNVB ertoe in staat
Iedereen klaar?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja, dat was sowieso al doei. Hij kan nu thuis lekker aan zijn balzak krabben en ruiken.eric.1 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:46:
Doei Löw lijkt me?
[ Voor 15% gewijzigd door NotSoSteady op 29-06-2021 19:47 ]
Die stopte toch al.eric.1 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:46:
Doei Löw lijkt me?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die ging na dit Ek toch al weg. Kijken of ze dat morgen al doen en niet pas na de finale.eric.1 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:46:
Doei Löw lijkt me?
van mij mag hetFiber schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:46:
Löw naar Oranje...!
België - ItaliëPatrickC schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:47:
Zwitzerland - Denemarken lijkt mij wel een mooie finale.

Italië.

Als Duitsland dit EK had gewonnen had hij vast gebleven t/m WK 2022Deadsy schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:47:
[...]
Die ging na dit Ek toch al weg. Kijken of ze dat morgen al doen en niet pas na de finale.
Dat kan geen finale worden.
Bam
Als een van de twee het gaat winnen vind ik het helemaal primaHupske schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:46:
Italië en België bij deze de favorieten.
Flick heeft al een contract, 2 bondscoaches is een beetje duur.prOnorama2 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:49:
[...]
Als Duitsland dit EK had gewonnen had hij vast gebleven t/m WK 2022
Ze hebben al nieuwe coach aangesteld dus neeprOnorama2 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:49:
[...]
Als Duitsland dit EK had gewonnen had hij vast gebleven t/m WK 2022
Zo ziet harde wereld eruit.Dracula schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:49:
Ahh dat huilende meisje vind ik dan wel sneu
Weg
Hand in hand kameraden heet het. Ik zie Nederland, Frankrijk en Duitsland in de polonaise ergens in een hoekje staan hossen.
Hup Zwitserland.
Afgezien van de hordes brexiteers.
Helaas. Dan Denemarken maar...

Herr Flick is de nieuwe Duitse bondscoach???Deadsy schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:49:
[...]
Flick heeft al een contract, 2 bondscoaches is een beetje duur.