De Zwitsers hebben wel minstens pingels verdiend.
Was sarcastisch als reactie op, maar wat is je rekeningnummerHarribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:00:
[...]
Ben ik ff zielepiet
Maar uh... Hoef geen medelijden hoor.... Geld is ook goed
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit zootje ongeregeld speelt al een aantal jaar samen. Leuk leesvoer: https://www.parool.nl/nie...ot-succes-leiden~b0c87d80Maarten_E schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:06:
Maar is dit Zwitserland's gouden generatie? Niet echt toch? Als je naar de selectie kijkt lijkt het een wat bijelkaar geraapt zooitje met geneutraliseerde mensen. Alhoewel het op het veld prima werkt.
Yes pleasehoevenpe schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:08:
Ik zeg finale Denemarken - Zwitserland, in de 89e minuut Erikson erin en het winnende doelpunt.
Gewoon omdat het kan, jongensboek...
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik neem aan dat ze niet allemaal gesteriliseerd zijn nee..Maarten_E schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:06: Als je naar de selectie kijkt lijkt het een wat bijelkaar geraapt zooitje met geneutraliseerde mensen.
Wil je voor Zwitserland spelen? Hup eerst naar de sterilisatiekliniek
[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 28-06-2021 23:10 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Die bal vloog naar Cluj-Napoca.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Engelse middenmoot, lijkt me niet.Grindtegel schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:07:
Zit Lacazette niet bij de selectie?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die Zwitsers spelen goed genoeg om zomaar door te kunnen gaan.
Het is geen houthakkersvoetbal, maar goed verzorgd. Daarnaast hebben ze de gunfactor.
Het is geen houthakkersvoetbal, maar goed verzorgd. Daarnaast hebben ze de gunfactor.
Wat een sfeer daar zeg. Echt genieten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
+1.Tk55 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:08:
[...]
Tja het is tenslotte geen klassiek voetballand, maar je hebt geen sterspelers nodig om goed te spelen.
Bij de Zwitsers staat er geen druk op, kunnen lekker onbevangen voetballen en hebben niets te verliezen.
Dat zie je bij al die kleinere landjes terug en dat maakt ze juist zo leuk om naar te kijken.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zou Erikson door de dopingcontrole komen?hoevenpe schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:08:
Ik zeg finale Denemarken - Zwitserland, in de 89e minuut Erikson erin en het winnende doelpunt.
Gewoon omdat het kan, jongensboek...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
knock out rondes blijven toch heerlijk niks meer strategie gewoon moeten winnen
Schiet tussen de palen en je scoort!
Met lef en erg veel vertrouwen, stijgen erg boven zichzelf uitmavaros schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:09:
Die Zwitsers spelen goed genoeg om zomaar door te kunnen gaan.
Lijkt er wel op Zwitserland lijkt veeeel meer bal bezitNew Yorker schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:10:
Fransen zijn uitgeput??
Wie?Dr. Strangelove schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:10:
[...]
Zou Erikson door de dopingcontrole komen?
⏩ PVOutput☀️
Komt er een pingel? Edit: nee
[ Voor 41% gewijzigd door carpebios op 28-06-2021 23:12 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Matige troll maar ik hap wel even. Maar Frankrijk heeft gewoon betere opties. Volgens mij al lang niet meer voor France gespeeld. Valt me wel wat tegen van iemand die graag in het nationale topic zo te verduren krijgt als het gaat om eigen clubvoorkeur.
[ Voor 33% gewijzigd door Gunner op 28-06-2021 23:16 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik wil die actie met die Franse verdediger wel zien die daar neergaat in de corner met die Zwitser. Die hield in de eerste helft ook al iemand vast.
Xhaka, ik ben fan.
Die Fransen maken nog wel een ben ik bang.
Als je kijkt naar de spelers moet Frankrijk overduidelijk van Zwitserland winnen. Complimenten voor Zwitserland dus maar waarom doen we dan net of die Tsjechen van gister een café elftal waren?ricardo246 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:07:
[...]
Totaal oneens, NL had absoluut geen energie en strijdlust, plus een ruk strategie, slechte wissels, en een gast die zijn handen nodig had.
Niets van dit alles vandaag gezien
Er ging gister van alles fout maar ik proef nog steeds de illusie dat Oranje maar over Tsjechië heen zou moeten lopen.
Tsjakka!!!Harribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:13:
Die Xhaka speelt een dijk van een wedstrijd
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Kan zomaar ineens een domme kaart pakken en hij heeft er al eentje. Maar als ie z’n dag heeft …..Harribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:13:
Die Xhaka speelt een dijk van een wedstrijd
[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 28-06-2021 23:14 ]
Speelde hij bij zijn club maar zo goed.DeKever schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:12:
Xhaka, ik ben fan.
Elect a clown, expect a circus.
Waar zie jij dat ik de Tsjechen een café elftal noem.D-e-n schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:13:
[...]
Als je kijkt naar de spelers moet Frankrijk overduidelijk van Zwitserland winnen. Complimenten voor Zwitserland dus maar waarom doen we dan net of die Tsjechen van gister een café elftal waren?
Er ging gister van alles fout maar ik proef nog steeds de illusie dat Oranje maar over Tsjechië heen zou moeten lopen.
Ik.zeg juist dat NL ruk was. Nothing more
Strak en ze komen doorgaans aan, zo'n verschil met NL.xzaz schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:08:
Wat een passes geven die zwitsers zeg
Wat een heerlijke pot en morgen Duitsland-Engeland als apotheose.
Sorry opa, ben voor de heimat.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik hoop op penalty's, zou naar bed maar heb de toastjes gesmeerd en bier erbij gepakt
Die Zwitsers zijn gewoon de betere team. De Fransen doen niet meer dan wachten op een counter terwijl de Zwitsers het spel maken.
Als Mbappe Depay zou zijn geweest, dan hadden ze waarschijnlijk allebei evenveel kritiek gehad. Fijn Nederlander te zijn.
Ik.morgen een Thuis werk dag, uurtje langer zzzzzHarribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:14:
Ik hoop op penalty's, zou naar bed maar heb de toastjes gesmeerd en bier erbij gepakt
Twee Corona’s gepakt hier. Normaal geen alcohol door de week maar we hebben besloten een uitzondering te makenHarribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:14:
Individuele klasse tegen team effort, precies wat NL gebeurde. Zwitsers helpen elkaar overal en vechten voor iedere bal.
Tsjechië was ook niet heel geweldig, tot de rode kaart. Ook was Oranje gewoon echt heel slecht. Zwitserland speelt gewoon lekker die bal rond, creëert goede kansen, scoort. Net als Frankrijk, want die spelen ook niet slecht.D-e-n schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:13:
[...]
Als je kijkt naar de spelers moet Frankrijk overduidelijk van Zwitserland winnen. Complimenten voor Zwitserland dus maar waarom doen we dan net of die Tsjechen van gister een café elftal waren?
Paturain en Kronenbourg?Harribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:14:
Kom terug van het sporten, derde helft totdat het 3-1 was. Nu al spijt dat we geen extra pitcher(s) gehaald hebben...Harribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:14:
Hoef morgen pas om 8.00 op mijn werk te zijn, scheelt veel. Wil dit wel even afkijken. Maar ben bang voor de vermaledijde Fransen, zoals wel vaker.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik jinx m alvast, saaie 0-0 tot de 89e minuut en dan winnen de Duitsers alsnog in blessuretijd.hoevenpe schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:14:
Wat een heerlijke pot en morgen Duitsland-Engeland als apotheose.
⏩ PVOutput☀️
Voor de nodige informatie :Gorgonzola en kip kerrie op toastjes . Bier= Perlenbacher Pils van de lidl, vind ik het lekkerst.
Mijn punt is: hoe denk je dat wij over Oranje praten op 't moment dat we 3-3 staan tegen ditzelfde Zwitserland? Ik weet 't wel. Oranje wordt dan afgebrand.Tk55 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:16:
[...]
Tsjechië was ook niet heel geweldig, tot de rode kaart. Ook was Oranje gewoon echt heel slecht. Zwitserland speelt gewoon lekker die bal rond, creëert goede kansen, scoort. Net als Frankrijk, want die spelen ook niet slecht.
Valt niet tegen voor iemand die bij een middenmoter speelt idd.
En toch gaan die Fransen door, met alle mazzel in de wereld.
Ik ook.Maarten_E schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:16:
Hoef morgen pas om 8.00 op mijn werk te zijn, scheelt veel. Wil dit wel even afkijken. Maar ben bang voor de vermaledijde Fransen, zoals wel vaker.
Jahoor en nu fluit de scheids wel..
Je merkt dat de “top” landen de energie missen, na een lang en vreemd seizoen.
Voor het EK erg leuk
Voor het EK erg leuk
[ Voor 12% gewijzigd door forzav op 28-06-2021 23:20 ]
Half 7 de wekker en ik wil Oranje zomer nog even kijken. Wordt weer een latertje dus..
⏩ PVOutput☀️
Vermoed dat de Franse media keihard zijn als dit niet goed voor ze afloopt, winst voor de Zwitsers heeft bijna niemand voor mogelijk gehouden.D-e-n schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:18:
Mijn punt is: hoe denk je dat wij over Oranje praten op 't moment dat we 3-3 staan tegen ditzelfde Zwitserland? Ik weet 't wel. Oranje wordt dan afgebrand.
Als ik een ding geleerd heb van de slowchat hier is dat het tegenovergestelde van wat voorspeld wordt gebeurtQuad schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:17:
[...]
Ik jinx m alvast, saaie 0-0 tot de 89e minuut en dan winnen de Duitsers alsnog in blessuretijd.
De keeper deed een De Ligt-je...
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Trekken die Fransen motten aan ofzo, doet me denken aan die Euro 2016 finale.
Dat ben ik wel met je eens. Frankrijk had gewoon 3-1 moeten winnen, net als Spanje. Maar het is niet alsof zij zelf erg slecht spelen. Ze leggen er allebei immers 3 in. Verdedigend maken ze echter wat foutjes en hun tegenstanders buiten dat gewoon flink uit.D-e-n schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:18:
[...]
Mijn punt is: hoe denk je dat wij over Oranje praten op 't moment dat we 3-3 staan tegen ditzelfde Zwitserland? Ik weet 't wel. Oranje wordt dan afgebrand.
Kunnen we die Kanté niet naturaliseren als Nederlander? Wat een actie
Nouja, voor de mensen die zich zielig voelen om morgen vroeg op te moeten, hier is het al 5:30 en moet over een paar uur ook alweer op. Prioriteiten stellen
Bijna elke dag een thuiswerk dag, was er vandaag, not impressed, nog steeds paar simpele zielen in een kantoortuin.ricardo246 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:15:
[...]
Ik.morgen een Thuis werk dag, uurtje langer zzzzz
On topic, gok dat Le Bleu hem toch pakken.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Deze mocht er wel in...
Als Mbappe zo doelgericht was als C. Ronaldo…..
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Jonge jonge Mbappé...

⏩ PVOutput☀️
Zwitserland lijkt lichtelijk in te kakken
Op het begin van beide wedstrijden vandaag vloog of fladderde er vanalles door de.luchtVlassie1980 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:20:
Trekken die Fransen motten aan ofzo, doet me denken aan die Euro 2016 finale.
Ze hebben Anelka kapot gemaakthoevenpe schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:20:
[...]
Vermoed dat de Franse media keihard zijn als dit niet goed voor ze afloopt, winst voor de Zwitsers heeft bijna niemand voor mogelijk gehouden.
Weg
Dat is een hele goede speler en ook redelijk anoniem en ondergewaardeerd.Harribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:21:
Kunnen we die Kanté niet naturaliseren als Nederlander? Wat een actie
Mbappé is gewoon de Franse Depay.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Pfff Mbappé.
Ik deed ook altijd alsof ik me blesseerde als ik vroeger een grote kans verneukte.
Ik deed ook altijd alsof ik me blesseerde als ik vroeger een grote kans verneukte.
Ehhh... Singapore ?Snowdog schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:21:
Nouja, voor de mensen die zich zielig voelen om morgen vroeg op te moeten, hier is het al 5:30 en moet over een paar uur ook alweer op. Prioriteiten stellen
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nog 9 minuten voor de kaasfondue-brigade, penalty's als ultieme beloning
Fransen hebben dadelijk geen spelers meer door die blessures.
Weg
Maar deze schiet soms op doel
Het gaat nu puur op power bij Frankrijk. Wat een fysiek.
Zwitserland zakt idd in, wordt nog spannend deze verlenging
En dan brengen die Fransen ff die Thuram erin die ook ff een paar voorbij loopt.... Pfff luxe...
1x counteren kan genoeg zijnGrindtegel schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:23:
zwi kan/wil niet meer?
Edit: commentator praat me na
[ Voor 8% gewijzigd door Tk55 op 28-06-2021 23:24 ]
Wat een bank heeft Frankrijk zeg.
Anoniem ja, ondergewaardeerd totaal niet.Vlassie1980 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:22:
[...]
Dat is een hele goede speler en ook redelijk anoniem en ondergewaardeerd.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die pass van pogba. Dat was wel echt klasse hoor kolere.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Haha de vloek die op Mbappe rust vandaag
iedere keer als die fransen aanzetten hoor ik ze in Zwitserland gewoon hun billen dichtknijpen
Knappe redding van Mbappé.
[ Voor 15% gewijzigd door Dr. Strangelove op 28-06-2021 23:26 ]
Zwitserland slordig aan het worden zullen wel gigantisch moe zijn, Frankrijk opeens een energie boost.
Poeh, dat ging snel. De Zwitsers ballen leuk, maar Frankrijk snijdt er soms doorheen. Wauw.
Bij penalty's pak ik een nieuw biertje
Morgenochtend vroeg op, f*ck it.
De Franse wie? Geen idee wie je bedoeld.
⏩ PVOutput☀️
Amenhoevenpe schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:26:
Bij penalty's pak ik een nieuw biertje
Morgenochtend 7 uur in de auto 
Nee geen Tesla met autopilot.

[ Voor 35% gewijzigd door Dr. Strangelove op 28-06-2021 23:27 ]
Heb het gevoel dat de Fransen het nog gaan flikken
Overigens vandaag 12 uur op pad voor werk dus morgen geen druk
Overigens vandaag 12 uur op pad voor werk dus morgen geen druk
[ Voor 40% gewijzigd door FreakNL op 28-06-2021 23:28 ]
Al 20 minuten niet gescoord. De groeten ik ga slapen. Saaie bende.
Niet zo happen, Frankrijk heeft simpelweg betere opties die ook nog allemaal een veel beter seizoen hebben gedraaid. Lacazette zit gewoon een trede lager op de ladder.Gunner schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:12:
[...]
Matige troll maar ik hap wel even. Maar Frankrijk heeft gewoon betere opties. Volgens mij al lang niet meer voor France gespeeld. Valt me wel wat tegen van iemand die graag in het nationale topic zo te verduren krijgt als het gaat om eigen clubvoorkeur.
Giroud is overigens niet weg te krijgen.
Echte mannen slapen 4 uurtjesDr. Strangelove schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:27:
Morgenochtend 7 uur in de auto
Weg