Weg
U zei?Dracula schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:37:
[...]
Tsja inderdaad. Ga lekker ff wat anders doen inderdaad. Na deze pot gaat dat echt saai worden.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nederland? de media bedoel jeMatis schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:51:
[...]
Nederland zat met de gedachte al lang bij de wedstrijd tegen Denemarken.
Hoezo overmoedig?!
13:37
Schiet tussen de palen en je scoort!
I have no special talent. I am only passionately curious.
Memphis eat your heart out,FreakNL schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:52:
Die Seferovic is wel een fijne spits zeg.
Elect a clown, expect a circus.
⏩ PVOutput☀️

Excuus, je hebt gelijk. Dat groepje miljonair, opgehemeld door de Nederlandse media.Nibbz schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:52:
Nederland? de media bedoel je
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
hahaha ik dacth ook dat het niks zou worden,. blij dat ik wel ben blijven hangen. Wat een pot weer, ik ben bijna het debakel van gisteren vergeten
oh shit nou moet ik er weer aan denken
TrouwensGrindtegel schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:45:
mannen met knotjes en baarden... bestaat er iets ergers? (behalve vrouwen met knotjes en baarden)
:strip_exif()/f/image/JPztMUbWP8gBbI7ECivjUeax.jpg?f=fotoalbum_large)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Naja, dat doe je zelf. Als Oranje er nog bij was dan was het 3x leuker. Maar goed, leuke wedstrijden vanavond.Maarten_E schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:54:
Vind het eigenlijk veel leuker, een toernooi zonder Oranje. Kan je veel neutraler kijken en genieten van het voetbal, en geen zorgen maken over eventuele blessures en uitslagen tegen andere teams.
⏩ PVOutput☀️
Is geen slecht team hoor.ricardo246 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:53:
Wie had dit gedacht, Zwitserland, wt actual F
Die hebben België ook eens een pak slaag gegeven in de Nations League
Nah met een GOED elftal is de spanning bij alle wedstrijden onbetaalbaar hoor.Maarten_E schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:54:
Vind het eigenlijk veel leuker, een toernooi zonder Oranje. Kan je veel neutraler kijken en genieten van het voetbal, en geen zorgen maken over eventuele blessures en uitslagen tegen andere teams.
Maar dit is ook genieten
Ja en geweldig arrogant. Ook Frans trekjeQuad schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:55:
Hihi Hugo Borst vindt Pogba geweldig.
helemaal mee eens.ricardo246 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:55:
We weten het wel, maar NL had niets op dit toernooi te zoeken.
Ik geloofde mijn oren nietQuad schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:55:
Hihi Hugo Borst vindt Pogba geweldig.
Geen idee wat Nederland hier te zoeken had.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ach, meeste mannen die over knotjes zeuren zien er zelf uit als de rest van de vuilniszak. Met hun dikke bierpens
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het doet nog steeds pijn sorrygambieter schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:56:
Jezus, zijn er nog steeds zielepieten die over Oranje of Depay beginnen. Move on, mensen.
Of over de toeslagaffaire, een WK uit 2010, het instorten van torens in 2001. Move on mensen, anders ben je een zielepiet! Zei ik nu Piet? Sorry dat bedoelde ik natuurlijk niet, geen klachten graag, move on!!!!!gambieter schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:56:
Jezus, zijn er nog steeds zielepieten die over Oranje of Depay beginnen. Move on, mensen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
nou nee hoorSnowdog schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:57:
maar NL had net zo goed als deze ploegen gewoon zo'n wedstrijd op de mat kunnen leggen.
Hi Frank!Snowdog schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:57:
Kap ff met die onzin dat NL hier niks te zoeken had. We speelden gisteren een kutwedstrijd, maar NL had net zo goed als deze ploegen gewoon zo'n wedstrijd op de mat kunnen leggen. Als je dan een brakke wedstrijd speelt, nouja, dat gebeurt.
Zeik dan verder in de daarvoor bedoelde topics. Dit is wildplassen.carpebios schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:58:
Of over de toeslagaffaire, een WK uit 2010, het instorten van torens in 2001. Move on mensen, anders ben je een zielepiet! Zei ik nu Piet? Sorry dat bedoelde ik natuurlijk niet, geen klachten graag, move on!!!!!
Alles en iedereen had ons na de poule fase uitgeschakeld. We misten passie, energie, techniek, talent en what more. Terug naar deE game..Go ZwitserlandSnowdog schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:57:
Kap ff met die onzin dat NL hier niks te zoeken had. We speelden gisteren een kutwedstrijd, maar NL had net zo goed als deze ploegen gewoon zo'n wedstrijd op de mat kunnen leggen. Als je dan een brakke wedstrijd speelt, nouja, dat gebeurt.

Want dan hebben we het over onderschatten maar ik zie vooral dat wij als fan ploegen als Tsjechië onderschatten en totaal niet serieus nemen. Zul je zien dat Duitsland of Engeland er straks een verlenging voor nodig heeft om ze te verslaan
[ Voor 43% gewijzigd door D-e-n op 28-06-2021 23:02 ]
Ben ik ff zielepietcarpebios schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:58:
[...]
Of over de toeslagaffaire, een WK uit 2010, het instorten van torens in 2001. Move on mensen, anders ben je een zielepiet! Zei ik nu Piet? Sorry dat bedoelde ik natuurlijk niet, geen klachten graag, move on!!!!!
Maar uh... Hoef geen medelijden hoor.... Geld is ook goed
Wat mij betreft gaan we er een krijgen!
⏩ PVOutput☀️
Ik mis 'de kwartfinale' in het rijtjericardo246 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:59:
[...]
We misten passie, energie, techniek, talent en what more.
Hoop ik toch niet, want dan wordt de kans groter voor Frankrijk.Quad schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:00:
Liefhebbers voor een strafschoppenserie?
Ik mis het woord het ipv de
edit: De keepers staan weer buitenaards te wezen.
[ Voor 30% gewijzigd door mavaros op 28-06-2021 23:03 ]
Alsof Trezeguet zo nog het veld op komt
[ Voor 20% gewijzigd door GAIAjohan op 28-06-2021 23:02 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
⏩ PVOutput☀️
Tja, als het nou anti-voetbal was maar Zwitserland speelt gewoon gelijkwaardig en prachtig aanvallend voetbal.D-e-n schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:59:
Als Nederland 3-3 staat tegen Zwitserland wordt het team met de grond gelijk gemaakt. Wat moeten die veel betere Fransen dan wel niet van hun elftal zeggen nu?
Zelfs voor Frankrijk geen schande om van deze ploeg te verliezen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Daar zitten we stiekem allemaal op te wachtenGrindtegel schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:03:
Ik hoop dat Fr er met pingels uitvliegt, dan is de voetbalavond compleet.
Daar zal L'Equippe morgen wel anders over denken mocht Frankrijk verliezenDr. Strangelove schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:03:
[...]
Thierry HenryGAIAjohan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:02:
Dat zowel Giroud als Benzema nog spelen.. Voelt en beetje als ander tijdperk..
Alsof Trezeguet zo nog het veld op komt

These are my principles. If you don't like them, I have others.
GAIAjohan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:56:
Het lettertype op het Zwitserse shirt is volgens mij echt Helvetica. Letters en cijfers
Wel een condensed variant geloof ik, lang niet zo breed als normaal.The only team with a personalized type font by numbers and names is Switzerland, for which PUMA has chosen to use a pillar of graphics, born in Switzerland in 1957: the Helvetica.
Bier, nootjes...Quad schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:00:
Liefhebbers voor een strafschoppenserie?
Check
Nee nee, het kwartje viel wel alleen duurde even en moest denk even googlen erop ofzo..xzaz schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:04:
Commentator snapt het niet
Verschil Frankrijk vs Zwitserland lijkt me qua kwaliteit niet kleiner dan dat tussen Nederland en Tsjechië.Dr. Strangelove schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:03:
[...]
Tja, als het nou anti-voetbal was maar Zwitserland speelt gewoon gelijkwaardig en prachtig aanvallend voetbal.
Ja die krulde er laatst nog een mooie vrije trap in tijdens een training zag ik.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Totaal oneens, NL had absoluut geen energie en strijdlust, plus een ruk strategie, slechte wissels, en een gast die zijn handen nodig had.D-e-n schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:05:
[...]
Verschil Frankrijk vs Zwitserland lijkt me qua kwaliteit niet kleiner dan dat tussen Nederland en Tsjechië.
Niets van dit alles vandaag gezien
Tja het is tenslotte geen klassiek voetballand, maar je hebt geen sterspelers nodig om goed te spelen.Maarten_E schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:06:
Maar is dit Zwitserland's gouden generatie? Niet echt toch? Als je naar de selectie kijkt lijkt het een wat bijelkaar geraapt zooitje met geneutraliseerde mensen. Alhoewel het op het veld prima werkt.
Ja, Lukaku ging daarna gelijk naar binnen. 'You just killed my entire country man!'Slasher schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:06:
[...]
Ja die krulde er laatst nog een mooie vrije trap in tijdens een training zag ik.
Gewoon omdat het kan, jongensboek...
Klopt.Grindtegel schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:07:
Zit Lacazette niet bij de selectie?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC