Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik vind het juist super spannend wordenGunner schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:27:
Al 20 minuten niet gescoord. De groeten ik ga slapen. Saaie bende.
Zou ik ook doen. Morgenochtend gaan ze verder, net zolang tot het twee goals verschil is.Gunner schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:27:
Al 20 minuten niet gescoord. De groeten ik ga slapen. Saaie bende.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik ga nergens heen, heb eerder vandaag de 1e helft verlenging gemist bij Spanje - Kroatie

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
I have no special talent. I am only passionately curious.
Even plassen en dan nog 4 uurtjes uiltje knappenNew Yorker schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:28:
Echte mannen slapen 4 uurtjes

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Die kunnen met gerust hart hun B-elftal opstellen en dan op alle linies niet minder worden. Hun C-elftal hebben ze geparkeerd bij Algerije en daar lopen ook nog wat interessante spelers tussen.Harribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:24:
En dan brengen die Fransen ff die Thuram erin die ook ff een paar voorbij loopt.... Pfff luxe...
[ Voor 7% gewijzigd door Miki op 28-06-2021 23:30 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Niet je broodje laten vallen in de fondue.hoevenpe schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:30:
Als de Zwitsers dit halen ga ik kaasfondue eten in juni. Nu al trek in.
⏩ PVOutput☀️
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Echt een naam voor een ster ook.
Edit: Ach Ronaldo mist ook wel eens.
[ Voor 25% gewijzigd door DeKever op 28-06-2021 23:32 ]
De stok! De stok!
<ken mijn Asterix klassiekers >
⏩ PVOutput☀️
Iemand kent zijn klassiekers
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Winnaar van het EK: Christian Eriksen
Wedstrijd van het EK: Zwitserland-Frankrijk
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Astrix en Obelix toch? De zweep, de zweep!
That said, ik denk dat de Zwitsers dit niet gaan redden.
Elect a clown, expect a circus.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wie weet wat Duitsland Engeland morgen levert, dat zal ongetwijfeld mooi voetbal worden.Maarten_E schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:32:
Poh, wat gaaf dit.
Winnaar van het EK: Christian Eriksen
Wedstrijd van het EK: Zwitserland-Frankrijk
Dan stokslagen en dan in het meer van Geneve
Troost je. Ik heb er helemaal niets van gezienBossie schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:29:
[...]
Ik ga nergens heen, heb eerder vandaag de 1e helft verlenging gemist bij Spanje - Kroatie
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Sorry maar duitsland vs engeland is altijd een absurd lelijke wedstrijd imho.oneshot1tkil schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:33:
[...]
Wie weet wat Duitsland Engeland morgen levert, dat zal ongetwijfeld mooi voetbal worden.
Dit is een account.
Ja.zal vast even suikers nodig hebbenSlasher schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:33:
Zag ik Xhaka nou cola drinken?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Doe het Zwitserland

Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ghehe laat Ronaldo het niet zien.Slasher schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:33:
Zag ik Xhaka nou cola drinken?
Maar heel slim. Even snelle suikers die je nu nodig hebt.
Wielrenners drinken het ook wel eens.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Het is tot nu toe ook een fantastisch Ekdglavimans schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:33:
Dit EK en deze wedstrijd ook hebben wel me liefde voor voetbal terug gebracht die ik eigenlijk een beetje kwijt was afgelopen 2/3(?) jaarSpektakel ook weer vandaag
Ik hoop het, maar vond beide ploegen nog niet heel erg overtuigen. Duitsland werd overlopen door de Fransen, Engeland had moeite tegen Kroatië en ook Schotland.oneshot1tkil schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:33:
[...]
Wie weet wat Duitsland Engeland morgen levert, dat zal ongetwijfeld mooi voetbal worden.
Laat Ronaldo het maar niet zien.
Elect a clown, expect a circus.
Gelukkig heten we niet allemaal Ronaldo
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dit gaat geen perfecte serie worden. Beide ploegen zijn stuk tot en met.
⏩ PVOutput☀️
Lelijker dan Nederland wordt moeilijkGrvy schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:33:
[...]
Sorry maar duitsland vs engeland is altijd een absurd lelijke wedstrijd imho.
Yep.Matis schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:32:
Astrix en Obelix toch? De zweep, de zweep!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Is twee keer 5-0 ofzo geweest in een kwalificatieserie. 20 jaar terug ofzo, maar toch.Grvy schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:33:
[...]
Sorry maar duitsland vs engeland is altijd een absurd lelijke wedstrijd imho.
WK 2002 ja.
Loris is natuurlijk ook een hele goede keeperJebus4life schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:34:
Penalties, heerlijk
Doe het ZwitserlandIn Sommer we trust
Is het dak dicht?Vlassie1980 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:35:
Xhaka gaat een Panenka doen, let maar op
Maar legden tegen de Portugezen een potje op de mat waar je U tegen zegt.Maarten_E schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:34:
[...]
Ik hoop het, maar vond beide ploegen nog niet heel erg overtuigen. Duitsland werd overlopen door de Fransen (...)
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Jij denkt nog aan slapen.Harribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:14:
Ik hoop op penalty's, zou naar bed maar heb de toastjes gesmeerd en bier erbij gepakt
Al een dikke week gaat de sport gewoon door. De Copa America is vanacht en direct erachteraan de playoffs van de NBA. En dat al de hele week. Als je pech hebt kan je pas om half zes 's ochtends een halfuur gaan slapen. Daarna begint de dag weer.
Maar het is natuurlijk wel een keuze. Je kan ook gewoon de TV uitzetten en gaan lopen ronken.
ik pak de plastic zakken voor over de handen!
13:37
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:01
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja en dan is dit 'pas' de 1/8 finale. Dat ga je nog wel voelen in de rest van het toernooi.Quad schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:34:
[...]
Dit gaat geen perfecte serie worden. Beide ploegen zijn stuk tot en met.
Wat er ook gebeurt Zwitserland heeft mij positief verrast.
Lijkt me taktiek
[ Voor 15% gewijzigd door FreakNL op 28-06-2021 23:38 ]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
⏩ PVOutput☀️
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Doe eens nietSpotmatic schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:39:
Giroud mist!