Goh wel op papier ... toppers ... maar dit team is geen team ... bizar.CynicRelief schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:33:
was tegen Duitsland al duidelijk dat Portugal niet zo sterk is dit toernooi
Tactisch discipline hebben de Portugezen wel: huilen, kaarten aannaaien en toneelspel horen bij hun tactiekassassin85 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:33:
[...]
Mwa, Portugal heb ik nooit denderend teamspel zien spelen. Wel veel individuele kwaliteiten, weinig tactische discipline en dominant spel op het middenveld. Ik noem het steekvoetbal, vaak scorend uit dode spelsituaties/afstandsschoten
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Correct
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dat hij toen niet voor nr1 een schorsing van 10+ wedstrijden heeft gekregen zegt vind ik toch alles over de scheidsrechters van Laliga
Fluit niet heel slecht nee.
En Arno Vermeulen is dikke prima vanavond als commentator.
En Pepe heeft kortsluiting.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jaja dit willen we zien 
Lekker matten.
Lekker matten.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Hahahaha
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kom maar op met die var (en wissel de scheidsrechter)
alles kan off-topic
Donkergeel
Hello. Is it me you're looking for?
Pépé t scheermes hhaha
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Kan niet meer, al geelAnkona schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:36:
Kom maar op met die var (en wissel de scheidsrechter)
Echt niet goed in zijn bovenkamer die gast.
tegen wie moeten we, iemand schema paraat?
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Kon bij Nederland toch ook?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Pepe, die mag rood en een doodschop krijgen. Wat een smerige vent, al jaren. Dat die vent nog op de velden loopt…
We liggen eruit.CynicRelief schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:37:
Drama scheids ook, fluit altijd zo vaag. Laat te veel toe waardoor je dit soort acties krijgt
wanneer die klaar is met voetbal moeten ze hem denk ik echt in de gaten gaan houden. Want dan kan hij zijn agressie niet meer legaal kwijt en zal hij domme dingen gaan doenVlassie1980 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:36:
[...]
Echt niet goed in zijn bovenkamer die gast.
Je bent zeker een Belg 🤪CynicRelief schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:37:
Elke keer dat je denkt hy zal het wel verleerd hebben/op deze leeftijd wel volwassen zijn geworden, verbaast die Pepe je toch weer opnieuw met die vieze overtredingen. Hij heeft er echt een trademark van gemaakt om ze op plaatsen en momenten te begaan zodat ie geen directe rode vangt
als beneluxer bedoelde ik
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Die scheids heeft het totaal niet meer onder controle. Dit wordt een grote matpartij
Scheids had inderdaad veel eerder moeten ingrijpen. Dat het nu zo erg is is zijn schuld.Chelseamarre123 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:37:
Drama scheids ook, fluit altijd zo vaag. Laat te veel toe waardoor je dit soort acties krijgt
Dat er een paar spelers rondlopen in deze pot die vies kunnen spelen moet je als scheids weten en dan op tijd ingrijpen zodat het niet te erg word
Die Pepe, tenenkrommend. Dit is zo fout van me maar ik hoop oprecht dat iemand een Eric Cantonatje op zijn borstkast maakt en daarmee de carrière van die zool kapot maakt.
Dat Pepe vieze acties uithaalt weten we, dat moet gewoon reglementair bestraft worden. Geen excuus om iemand een doodschop toe te wensen.dr.lowtune schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:37:
Pepe, die mag rood en een doodschop krijgen. Wat een smerige vent, al jaren. Dat die vent nog op de velden loopt…
⏩ PVOutput☀️
Oh ja.
Ik dacht dat er zoiets was als “situatie reeds beoordeeld” ofzo maar ben denk ik abuis.
Fluit maar af, die scheids is het helemaal kwijt. Dit wordt geen wedstrijd meer, alleen maar kaarten en blessures.
alles kan off-topic
Allemachtig wat is dit een waardeloze scheids zonder enig overwicht. Lijkt me dat die na vandaag ook naar huis mag.. Pepe geel geven.....
Scheids fluit ok hoor.JeroenTheStig schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:38:
Die scheids heeft het totaal niet meer onder controle. Dit wordt een grote matpartij
Italië wacht op de winnaar van BELPOR.CynicRelief schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:37:
Mooi
Deze vent verdient het met wat hij allemaal op zijn kerfstok heeft. Prima als ik dan niet deug of netjes ben, hij is dat al helemaal niet en schopt zelf doelbewust mensen ongelukkig.Quad schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:38:
[...]
Dat Pepe vieze acties uithaalt weten we, dat moet gewoon reglementair bestraft worden. Geen excuus om iemand een doodschop toe te wensen.
Nog meer mensen met een deja-vu uit 2004?
www.google.nl
Te lang geleden.MisteRMeesteR schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:40:
Goede reflex van Courtois!
⏩ PVOutput☀️
italie EK, dat is al enige tijd duidelijk (al heb ik de laatste, kennelijk moeizame, pot niet gezien)
Doet Griekenland mee?MisteRMeesteR schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:40:
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
We gaan nog een goal pakken zo. Courtois for president !
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Recht op het midden, desalniettemin een prima reactie.
⏩ PVOutput☀️
Ronaldo die straks gaat wenen?MisteRMeesteR schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:40:
Waarom proberen die Portugezen het zoveel van afstand als ze Ronaldo hebben?
Denk niet dat ze nog gaan scoren.
Waar hebben die leren schieten die Portugezen. Niets is op doel.
België heeft nog vier wissels
En nog de paal.. Spannend?!
⏩ PVOutput☀️
Als Portugal eruit vliegt, ga ik toch nog, ondanks de zeperd van Oranje, met een kleine glimlach slapen
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 27-06-2021 22:43 ]
Tsja Portugal gebruikt hun vernuft om kaarten aan te naaien en te zuigen, en elke scheids trapt erin. Of die nu uit Rusland of Duitsland komt
Dr. Strangelove schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:42:
Waarom proberen die Portugezen het zoveel van afstand als ze Ronaldo hebben?

Weg
Ai zit Portugezen niet mee zeg. Jeetje, belgie heeft daarentegen echt geluk en goeie keeper!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Het regent boven lukaku
Op de paal is ook niet op doel gemikt he
Gun die Portugezen niets. Nooit niet. Bloedzuigervoetbal.
Die zijn gevleid door het oog van de naald gekropen tegen voetbaldwerg Oostenrijk. (2-1, alle doelpunten in de velengingen, terecht afgekeurd doelpunt van Arnautovich in de reguliere speeltijd.)CynicRelief schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:41:
[...]
italie EK, dat is al enige tijd duidelijk (al heb ik de laatste, kennelijk moeizame, pot niet gezien)
Hier nog een, ranzig spel van ze altijd. Het is nog niet gedaan helaasHarribo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:42:
Als Portugal eruit vliegt, ga ik toch nog, ondanks de zeperd van Oranje, met een kleine glimlach slapen
Als half-Nederlander en half-Portugees denk ik dat ik mezelf maar in slaap ga huilenHarribo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:42:
Als Portugal eruit vliegt, ga ik toch nog met een kleine glimlach slapen ondanks de zeperd van Oranje
De veldslag of de slechtste wissel in de geschiedenis van Oranje? Want beiden kan hier namelijk als je het over 2004 hebt.MisteRMeesteR schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:40:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lukaku is niet bepaald een baltovenaar he.
⏩ PVOutput☀️
Wat een dag..
Max, matthieu, nederland, en nu dit. Nie te doen
morgen Rui Costa kijken in de TdF!danslo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:44:
[...]
Als half-Nederlander en half-Portugees denk ik dat ik mezelf maar in slaap ga huilen
Hij heeft het niet en er wordt goed verdedigd
En met die mentaliteit heeft hij meer prijzen gepakt dan vrijwel elke Nederlandse voetballer.dr.lowtune schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:40:
[...]
Deze vent verdient het met wat hij allemaal op zijn kerfstok heeft. Prima als ik dan niet deug of netjes ben, hij is dat al helemaal niet en schopt zelf doelbewust mensen ongelukkig.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ai Eden Hazard, hopelijk geen blessure.
⏩ PVOutput☀️
Die is vroeg wit/grijs
Ja we moeten maar van de grand prix een nationaal oranje feest gaan maken ipv voetbalsNielz123 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:45:
Wat een dag..
hamstring of dijbeen, spiertje gescheurd? einde toernooi dan, jammer man
geloof dat hij dat niet alleen gedaan heeft.Bossie schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:45:
[...]
En met die mentaliteit heeft hij meer prijzen gepakt dan vrijwel elke Nederlandse voetballer.
Damn, we komen goed weg tot nu toe'...
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Die nummer 15 (Munnier?) van België is wel goed zeg.
Max was een inkoppertje vandaag, Matthieu was ongeziene klasse vandaagHarribo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:46:
[...]
Ja we moeten maar van de grand prix een nationaal oranje feest gaan maken ipv voetbal
We missen een Lukaku
Voor een Belg, die nu in Monaco woont?!Harribo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:46:
[...]
Ja we moeten maar van de grand prix een nationaal oranje feest gaan maken ipv voetbal
Ik snap dat vreemde “Nederlandse” trots niet zo.
Wat velen met Ronaldo hebben, heb ik met Verstappen. Kan die kerel niet uitstaan.
We missen de inzet die deze ploegen wel tentoon stellenGAIAjohan schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:48:
We missen een Lukaku
Mooi, wij wel, dus het is een NL-er. Opgelostrenedr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:48:
Wat velen met Ronaldo hebben, heb ik met Verstappen. Kan die kerel niet uitstaan.
En nog een paar andere dingen.GAIAjohan schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:48:
We missen een Lukaku
Een de Bruyne zou lekker zijn.
Het kan niet meer mis gaan voor de Belgen, toch?
⏩ PVOutput☀️
Scheids geef gewoon geel!
Voor?carpebios schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:50:
Scheids geef gewoon geel!
Portugal is mijn ploeg niet, maar idd de vechtlust is bewonderenswaardig. Vond ik tegen Duitsland ook al.Harribo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:49:
[...]
We missen de inzet die deze ploegen wel tentoon stellen
Tijdrekken bij het ingooien van de Belgen. Hij stond zelfs alsmaar te seinen dat die moest opschieten.
zucht, een zondagavond voor de buis die ik nooit meer terugkrijg, what a waste
Zichzelf
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
portugal eruit, maakt de avond een beetje draaglijker
Ze moeten standaard geel geven voor tijdrekken
Weg
BEL-POR is de moeite meer dan waard.CynicRelief schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:51:
zucht, een zondagavond voor de buis die ik nooit meer terugkrijg, what a waste
In de extra tijd geen wissels toestaan.. Dat zou ook flink helpen m.i.
Zuivere speeltijd. Ben je ook van veel neppijntjes af.GAIAjohan schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:52:
In de extra tijd geen wissels toestaan.. Dat zou ook flink helpen m.i.
Idd, laat die gelijkmaker maak komen zodat we nog ff kunnen verlengen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja Portugal heeft maar een 10 miljoen inwoners maar een goed team. En inderdaad die vechtlust, heerlijk.DutchOwnage schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:51:
[...]
Portugal is mijn ploeg niet, maar idd de vechtlust is bewonderenswaardig. Vond ik tegen Duitsland ook al.
Had Oranje daar slechts maar de helft van.