zat wel een zwabber in maar niet sterk gekeept
Ja, maar het is niet het niveau F1 op Ziggo dus ik keur het goed
nee!D-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:44:
Zijn er meer mensen hier die stiekem voor Portugal zijn? 😉
Wat voor snacks hebben de Belgen eigenlijk?CynicRelief schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:43:
ik ga de frituur aandoen, go belgie!
Portugal heeft qua lekkernij bijvoorbeeld pastel de Nata.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
deden we mee danhoevenpe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:43:
Het voelt al heel natuurlijk zo'n EK zonder Oranje
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
NopeD-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:44:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Nee...D-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:44:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
NopeD-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:44:
Het is tenslotte niet echt nieuwhoevenpe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:43:
Het voelt al heel natuurlijk zo'n EK zonder Oranje
Ben voor de Belgen maar zie ze het Ek niet winnen
Tackle is op de bal, maar de Bruyne valt alleen niet zo gelukkig.
De voorzet van Meunier is dan wel heel erg zwak.
De voorzet van Meunier is dan wel heel erg zwak.
⏩ PVOutput☀️
Donkergeel hoor, niet okee
Hello. Is it me you're looking for?
huh die kleffe koekjes … Belgie heeft het lekkerste eten van Europa!Quad schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:44:
[...]
Wat voor snacks hebben de Belgen eigenlijk?
ok, na Italie dan
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Dat wordt een schoppartij 2e helft... Hoop dat de scheids er bovenop zit...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Waterzooi.Quad schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:44:
[...]
Ik weet niet wat het is maar de naam is fantastisch
Met Brych valt normaal niet te kloten. Komt wel goed denk ik.Lordy79 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:46:
Dat wordt een schoppartij 2e helft... Hoop dat de scheids er bovenop zit...
⏩ PVOutput☀️
Niet stiekem hoor, laat de goat van Europa met z'n team maar winnen.D-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:44:
Wedstrijd is bekant nog saaier dan die van het NL-elftal helaas. Had op wat meer vuurwerk gehoopt. Maarja, beide teams hebben in de poulefase ook niet gek veel laten zien.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Voor de poule wel en hopelijk een spannende 2e helft.D-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:44:
pauze, tijd voor meer zure analyses op de buis, ik ga nootjes halen
Voor de Duitssprekende: ARD heeft geen reclame
Vergiss es, ze doen het nieuws tussendoor.
[ Voor 35% gewijzigd door iamerwin op 27-06-2021 21:50 ]
De VRT ook niet. Wel een boodschap van algemeen nut. Maar het nut ontgaat me altijd.
Here's to you Nicola and Bart
Ik dacht dat die net zij dat deze scheids het vorige WK moest verlaten omwille van die reden en dat ze dat met Lahos nu ook zouden moeten doen uit Portugal Frankrijktoolkist schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:42:
Op de Belg weet de commentator te vertellen dat de scheids bij Frankrijk Portugal naar huis is gestuurd omdat ie niet naar het scherm wilde kijken bij die duikeling van Mbappé. VAR vond het geen penalty.
Hoera UEFA, afstraffen dat soort scheidsrechters.
Ja die actie zou ik wel nog eens willen zien trouwens!
Was ook gewoon de “opzet” voor het doelpunt eigenlijk
Dan mis je wel de Zeeman reclame...iamerwin schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:49:
Voor de Duitssprekende: ARD heeft geen reclameVergiss es, ze doen het nieuws tussendoor.
MoraQuad schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:44:
[...]
Ja maar ik versta ze nietiamerwin schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:49:
Voor de Duitssprekende: ARD heeft geen reclameVergiss es, ze doen het nieuws tussendoor.
Weg
Friet, en dat is geen patat!Quad schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:44:
[...]
Sony A7 iv en wat recycled glas
Friet = patat
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Stiekem gun ik het Ronaldo ook wel, vraag me niet waarom..
Toch een icoon van de sport die je zo lang als het nog kan en duurt in actie wil zien
De bicepsjes van Henrie moeten ook weer worden laten zien hoor
Toch een icoon van de sport die je zo lang als het nog kan en duurt in actie wil zien
De bicepsjes van Henrie moeten ook weer worden laten zien hoor
Nooit voor Portugal.D-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:44:
Behalve tegen Frankrijk
Persoonlijk kan ik het doorzettingsvermogen van Ronaldo ook meer waarderen dan het talent van Messi.St@m schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:48:
[...]
Niet stiekem hoor, laat de goat van Europa met z'n team maar winnen.
Wedstrijd is bekant nog saaier dan die van het NL-elftal helaas. Had op wat meer vuurwerk gehoopt. Maarja, beide teams hebben in de poulefase ook niet gek veel laten zien.
Ik denk dat er geen voetballer is die er zo hard voor werkt als Ronaldo. Daar heb ik respect voor.
Maar goed één persoon maakt geen team. Ik vind vooral Sanches ook goed spelen dit EK.
Verder heb ik weinig met België, nooit gehad, dus nee, ik hoop dat Portugal door gaat, maar ik heb in de poule 2-1 voor België ingevuld.
leffe is suikerwater, dat kan echt niethoevenpe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:55:
Pakt nog maar een Leffe
Oh ja die grote dingen. Belgen gooien nog net geen hele aardappels in de frituur. Blijven rare jongens, die Belgen 🤣
Het was in de aanbieding, we blijven Ollanders...CynicRelief schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:58:
leffe is suikerwater, dat kan echt niet
de Portugezen moeten gaan voetballen, dus dat belooft wat … maar tegen de duitsers was dat ook net niks
Gvd! KdB!
Die bloody Paulinho (edit: hoe je het ook schrijft) toch he.
Die bloody Paulinho (edit: hoe je het ook schrijft) toch he.
[ Voor 28% gewijzigd door DexterBelgium op 27-06-2021 22:07 ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Ideaal voor de Belgen. Blijkbaar weinigen die het opvalt, maar ze zijn sterk in de omschakeling. Altijd veel te geduldig als ze zelf het spel moeten maken.
Jammer dat De Bruyne er af moet. Aderlating.
Aii de Bruyne.
Kost nu wel een wisselmoment voor België.
Kost nu wel een wisselmoment voor België.
⏩ PVOutput☀️
Mertens is ook geen pannekoek, toch?Coltrui schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:07:
Ben wel bang dat het een fysieke wedstrijd wordt met wat kaarten heen en weer..
Over zijn top, dramatisch dit EK.
KDB is ook gewoon absolute wereld top dus niet te vervangen
Ben ik de enige die de Portugezen altijd duivels voetbal vind spelen. Op de een of andere manier altijd onthutsend, stekend, klappend en bovenal sluw en slinks. De scheids toch altijd mee.
Foei, ik gun ze niks, ook die engerd met rugnummer 7z
Wat kan Eden Hazard voetballen, heeft al weer wat moois laten zien.
⏩ PVOutput☀️
Lukaku wordt niet echt goed gebruikt deze match
dat is ook een kunst, als het rendeert; maar mooi voetbal, nee, dat ben ik met je eensdindr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:11:
Ben ik de enige die de Portugezen altijd duivels voetbal vind spelen. Op de een of andere manier altijd onthutsend, stekend, klappend en bovenal sluw en slinks. De scheids toch altijd mee.
Die scheidsrechter is een beetje warrig, jammer.
alles kan off-topic
Begin mij toch vragen te stellen bij de technische/medische staf van Real als je Hazard zo ziet terug komen.
Absoluut nog niet de beste Hazard van bij Chelsea maar begint elke wedstrijd toch beter te worden.
Bij Real veel te veel druk op gelegd na die blessures en te snel moeten terugkeren denk ik
Absoluut nog niet de beste Hazard van bij Chelsea maar begint elke wedstrijd toch beter te worden.
Bij Real veel te veel druk op gelegd na die blessures en te snel moeten terugkeren denk ik
Op dit moment, na de laatste prestaties? Maximaal een flensje, en dan probeer ik geen grapje te maken om z'n lengte.
Ronaldo laat even zien dat hij ook kan voetballen
alles kan off-topic
Wat speelt Portugal bedroevend zeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je vraagt je af waarom zo'n Portugal niet altijd zo speelt. Leuke wedstrijd nu.
MIsschien moet Portugal gewoon standaard met een 0-1 achterstand beginnen
MIsschien moet Portugal gewoon standaard met een 0-1 achterstand beginnen
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Na weer een slinkse dreun van de vliegen. Dit is precies wat ik bedoel met Portugal. Eng.Ankona schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:17:
Ronaldo laat even zien dat hij ook kan voetballen
proest, een flensjeColtrui schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:17:
[...]
Op dit moment, na de laatste prestaties? Maximaal een flensje, en dan probeer ik geen grapje te maken om z'n lengte.

In het begin toen hij bij Man Utd kwam dacht ik dat het zo'n luie mooi weer voetballer was maar later las een interview met van Nistelrooij (dacht ik) en hij was toen ook al erg ijverig. Ronaldo wilde ook alles leren van zijn oudere collega's.renedr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:57:
[...]
Ik denk dat er geen voetballer is die er zo hard voor werkt als Ronaldo. Daar heb ik respect voor.
minimale inspanning om door te komen, dat is een tactische keuze; minder aangluurbaar, dat weldindr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:18:
[...]
Na weer een slinkse dreun van de vliegen. Dit is precies wat ik bedoel met Portugal. Eng.
Lijkt wel alsof Portugal meer in hun ritme komt..
België denkt, laat ze maar schieten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ook mooie aanval van België, met mooie actie van Mertens.
⏩ PVOutput☀️
ja mooie assistQuad schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:22:
Ook mooie aanval van België, met mooie actie van Mertens.
Belgen ogen moe. Tijd voor een energieke wissel.
alles kan off-topic
De scheids geeft voor veel geel maar voor veel ook niet. Ik volg zijn stijl niet zo.
Waarom speelt Portugal altijd over links...?
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
tijd voor een schop onder de poep (vrij vertaalde nederlansche uitdrukking)Ankona schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:22:
Belgen ogen moe. Tijd voor een energieke wissel.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/02MC8X5I6DJBcgcNClWAAevX.jpg?f=user_large)
Als Nederbelg heb je gewoon meer kans op EK-geluk. Als je wilt meeliften moet je maar verhuizen.
Je kent waarschijnlijk meer van kernfysica, voetbal en virologie dan koken en eten.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Ik zie dit niet goedkomen voor de Belgen op deze manier. Eén goaltje van de Portugezen en ze gaan er los over als het zo blijft.
[ Voor 9% gewijzigd door Coltrui op 27-06-2021 22:28 ]
Pepe rood graag
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 27-06-2021 22:28 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Wat een toneel
Hazard werd niet eens op z'n voet geraakt, mooi toneelspel.
⏩ PVOutput☀️
Komen ze weer hoor, engerds. Foei foei foei. Wat een aanfluiting en die Pepe. Dit soort verwensingen mag je achterwege laten
[ Voor 30% gewijzigd door Outerspace op 28-06-2021 00:45 ]
Zo ervaren de Belgen eens hoe het is om tegen Portugal in de knock-out te spelen op een groot toernooi.
Spelen met het mes tussen de tanden en schuwen niets om te winnen, tot het irritante toe.
Gelukkig zijn de Belgen niet naïef
Spelen met het mes tussen de tanden en schuwen niets om te winnen, tot het irritante toe.
Gelukkig zijn de Belgen niet naïef
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 27-06-2021 22:30 ]
Die scheidsrechter heeft ook zijn laatste wedstrijd. De spelers hebben ook door dat hij het niet helder meer ziet.
alles kan off-topic
Dit eindigt gewoon 2-0 voor Belgie. Mertens maakt m uit een counter
Die pepe trok vorige wedstrijd zijn shirt uit. Dat is echt maar een menneke. Hoe komt die toch aan die reputatie..
idd, Portugal valt me vies tegen. Valt me tegen dat ze Bruno Fernandes niet meer in zijn United rol weten te gebruiken.assassin85 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:30:
Dit eindigt gewoon 2-0 voor Belgie. Mertens maakt m uit een counter
En de scheids valt me voor zijn doen ook wel tegen
Door spijker hard te verdedigen bij RealsNielz123 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:30:
Die pepe trok vorige wedstrijd zijn shirt uit. Dat is echt maar een menneke. Hoe komt die toch aan die reputatie..
sNielz123 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:30:
Weg
Ai. Thomas. Da was nie zo proper.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
En zeer smerige overtredingen waarvoor hij niet bestraft werd.
Toch een gele kaart nu? Hij twijfelde nog even.
Mag ik de scheids best prima vinden?
Tegenwoordig zouden veel acties van toen door de VAR opnieuw worden onderzocht
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Nou dat was een beetje kansloos.
⏩ PVOutput☀️
was tegen Duitsland al duidelijk dat Portugal niet zo sterk is dit toernooi
Er is nu toch maar een wedstrijd tegelijk?
alles kan off-topic
Ronaldo's effectiviteit blijft matig vanavond..
Mwa, Portugal heb ik nooit denderend teamspel zien spelen. Wel veel individuele kwaliteiten, weinig tactische discipline en dominant spel op het middenveld. Ik noem het steekvoetbal, vaak scorend uit dode spelsituaties/afstandsschoten en de bus parkerenDeadsy schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:31:
[...]
idd, Portugal valt me vies tegen. Valt me tegen dat ze Bruno Fernandes niet meer in zijn United rol weten te gebruiken.
En de scheids valt me voor zijn doen ook wel tegen
lijkt wel een soort Memphisiamerwin schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:33:
Ronaldo's effectiviteit blijft matig vanavond..
Nou Hazard, Fernandes werd meer geraakt dan jij zojuist..
⏩ PVOutput☀️
Ik heb wel eens een interview gezien van een ploeggenoot van hem. Ploeggenoten gingen onderling wel een “chillen” bij elkaar. Avondje BBQ en dan bijvoorbeeld op de bank, of gamen. Beetje wat wij ook met vrienden doen.D-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:20:
[...]
In het begin toen hij bij Man Utd kwam dacht ik dat het zo'n luie mooi weer voetballer was maar later las een interview met van Nistelrooij (dacht ik) en hij was toen ook al erg ijverig. Ronaldo wilde ook alles leren van zijn oudere collega's.
Hij dacht dus leuk bij Ronaldo te gaan chillen. Dat viel hem vies tegen. Ronaldo was altijd bezig om beter te worden, te trainen en te oefenen, altijd bezig met zijn voeding. Die ploeggenoot vond er geen zak aan, die wilde achter de PlayStation en lekker BBQ’en. Maar Ronaldo ging lekker trainen thuis en had iets van sla of iets dergelijks gemaakt.
Leuk interview, ik ben de naam van hem vergeten, maar het verhaal is mij altijd bijgebleven.