EK2021 - finales Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 19 ... 83 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, zo voorspelbaar wat De Boer zegt. Ligt aan de details…

Het niet op details hoeven aankomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Exocet schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:35:
[...]

Met die tactiek win je drie wedstrijden, het niveau van vandaag ligt daar echt niet aan. Complete offday van bijna alle spelers
ook in de eerdere wedstrijden was het net aan, gewonnen ja, maar tegenstand was minder dan Tjechie

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Luxicon schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:35:
[...]
Wijnaldum, zoals ik al zei, had een waardeloze inzet vanavond.
Gezeik over inzet vind ik altijd zo'n onzin. Als spelers ergens te laat komen is het 99% van de keren door tactische of voetbaltechnische oorzaak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ben wel bang dat als de Boer weggaat, dat dan een van Bronckhorst er voor in de plaats komt. Iets met diversiteit of van die onzin. Dan maak je gewoon weer een zijwaartse stap en krijg je weer met een afgang te maken. Gewoon de KNVB op de schop gooien.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:26
D-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:31:
[...]

Menigeen begint hier al te zeiken op Wijnaldum, de Roon, de Vrij of Dumfries bij de eerste foute bal. knip
Joh het is vaak zat inhoudelijk onderbouwd, je kan het ook gewoon met elkaar oneens zijn. Anderen dan maar als trollen wegzetten is niet sjiek.

*knip*
Niet terugslaan aub.

[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 27-06-2021 20:41 ]

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:33
Als het op details aan komt tegen dit Tsjechië dan ben je al af...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
In Duitsland met familie de wedstrijd gezien.

Hun reactie: speelde Depay ook? Heb hem niets extras zien brengen.
En uiteraard, waarom zak je volledig in na die kaart, dan vraag je om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
Sydney08 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:36:
Ben wel bang dat als de Boer weggaat, dat dan een van Bronckhorst er voor in de plaats komt. Iets met diversiteit of van die onzin. Dan maak je gewoon weer een zijwaartse stap en krijg je weer met een afgang te maken. Gewoon de KNVB op de schop gooien.
vdVaart 4 BC!

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:37

FreakNL

Well do ya punk?

MazeWing schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:35:
[...]

De Blind is ook zo wisselvallig als het weer. Het ene moment heeft hij een paar mooie acties en lijkt ie het "voegsel" tussen de verdedigings-laag en aanvals-laag, het andere moment lijkt ie er haast verloren bij te lopen, kostbare fouten te maken en compleet niet in z'n element te zitten. Weg ermee dus!
Wil Blind nog wel voordeel vd twijfel geven, maar sowieso opteer ik voor 4 achterin dus dan als stand-in voor de Ligt en van Dijk en achter de Vrij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Waarom denkt iedereen dat we het kunnen veroorloven spelers weg te doen? Hebben we beter dan?

Blind is in een 433 prima bruikbaar als back wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 16:46
Luxicon schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:31:
[...]

De cijfers zijn uiteraard een mening, maar voetbalzone is een serieus ingestelde website. Ik vond het collectief heel erg ondermaats, dus snap de onvoldoendes wel. Dumfries mocht voor de inzet wel een 6. Het kan ook handig zijn de reden ervan te lezen:

[...]
Serieus ingesteld betekent nog niet dat je ze serieus kan nemen. Ik zou het eerder pretentieus noemen. De comments daar vind ik bedroevend laag en bij gebrek aan beter is het een redelijke site om nieuws in het Nederlands te lezen. De spelfouten en clickbait titels moet je voor lief nemen en vooral niet lezen wat de mensen daar denken gezien er teveel tribalism heerst en slechts oppervlakkige kennis is over het spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

D-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:38:
[...]

Waarom denkt iedereen dat we het kunnen veroorloven spelers weg te doen? Hebben we beter dan?

Te langzaam.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
@D-e-n Weer één: https://twitter.com/OptaJohan/status/1409214344160854020
10 - Georginio Wijnaldum completed just 10 passes across 90 minutes vs Czech Republic, the fewest by a Dutch outfield player to play the full game in a Euros knockout round in recorded history (since 1980). Nullified.
Behoorlijke wanvertoning.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:45
gekkie schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:35:
[...]

Het ging je in je voorbeeld toch om de oneindige inzet voor het team ?
Voor de rest heeft Dumfries inderdaad helaas te weinig techniek om er zelf ook wat mee te kunnen,
als hij dat wel had gehad dan hadden we nog wel kansen gehad om verder te komen, aangezien hij het wel 90 minuten lang gewoon doet.

Maar goed met dit bal verlies en geen enkele voorzet die ook maar een beetje in de buurt komt, 't was gewoon op alle vlakken die je je maar kunt bedenken een aanfluiting geweest.
Dumfries speelde best ok vandaag toch? Ook hier komt er weer zoveel kritiek op een speler, maar ik zie eigenlijk niet in waarom. Hij doet 't gewoon vrij goed toch? Dit EK, in de Nations League, ik bedoel wat moet hij precies laten zien? Wie doet het wel ooit goed. Laatste man waarop ik vandaag (of in de rest van het toernooi) zoveel kritiek op zou hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CF230
  • Registratie: Oktober 2018
Tijd voor Peter Bosz denk ik. Dan win je ook niet alles, maar krijg je in ieder geval mooi voetbal te zien…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
Snowdog schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:34:
Donyell die maar 60 minuten kan spelen? Dat lijkt me wel echt een belachelijke statement. Die speelt bij PSV altijd wel 90 minuten en dan is de koek echt nog niet op. Zelfs dan had hij nog kunnen kijken hoe het zou uitlopen en alsnog kunnen wisselen. Ik vind het echt een belachelijk excuus. Nou had dat waarschijnlijk tot hetzelfde resultaat geleid, maar toch....
wissels waren sowieso onzin.
Dat je als eerste wissel Promes brengt, wtf.

Ik had Berghuis een veel logischere wissel gevonden of Weghorst.

En dat Malen eruit gaat en Depay blijft staan is ook onzin.

Maar dat is de Boer, tactisch zeer zwak en hij begon denk ik na de groepsfase zelf te denken dat hij wist wat hij deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Er moet een type als Peter Bosz voor de ploeg komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Dan leg je wel die vleugel compleet lam voor aanvallende impulsen. Wellicht op te vangen met een Depay of Malen als aanvaller maar Blind zal er vrijwel nooit overheen kunnen gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Dan liever nog Clarence Seedorf

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 21:03
Van Bronckhorst gaat mijn hart ook niet sneller van kloppen maar De Boer is wel een coach die consistent minder uit een elftal haalt dan er voor mijn gevoel inzit. Dat heb ik met Giovanni niet.

Maar misschien moeten we weer gewoon terug gaan naar de mannen met ervaring. Van Basten, De Boer, Blind die hebben allemaal erg rap laten zien gewoon niet op dit niveau consistent wat te kunnen leveren.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:13
Doe dan Robben, die hoeft alleen maar zijn mentaliteit op de ploeg over te brengen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

??
Dumfries , de Ligt (of de Vrij), van Dijk, ?? (Misschien Blind als back?)
De Roon , de Jong, ??
Malen, ??, ??

De rest valt vandaag door de mand.

Blind, Berghuis, Weghorst leuk voor erbij…

Werk aan de winkel…

[ Voor 60% gewijzigd door FreakNL op 27-06-2021 20:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CynicRelief
pap in de benen, die gasten hebben een week rust gehad ffs; voor straf de Tour de France kijken de komende weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:35
Snowdog schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:39:
[...]

Dumfries speelde best ok vandaag toch? Ook hier komt er weer zoveel kritiek op een speler, maar ik zie eigenlijk niet in waarom. Hij doet 't gewoon vrij goed toch? Dit EK, in de Nations League, ik bedoel wat moet hij precies laten zien? Wie doet het wel ooit goed. Laatste man waarop ik vandaag (of in de rest van het toernooi) zoveel kritiek op zou hebben.
Prima wil ik het niet noemen. Slecht ook zeker niet. Het had sowieso een stuk beter gekund, maar hij was aanvallend vrij zwak. Geen bal kwam voorin aan zoals hij wilde. Maar daar tegenover staat wel dat ie vaak in die posities kwam om te "falen", zie ik anderen bij Oranje voorlopig nog niet doen. Dreiging zat, eindresultaat vandaag niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:44

MazeWing

The plot thickens...

gekkie schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:35:
[...]

Het ging je in je voorbeeld toch om de oneindige inzet voor het team ?
Voor de rest heeft Dumfries inderdaad helaas te weinig techniek om er zelf ook wat mee te kunnen,
als hij dat wel had gehad dan hadden we nog wel kansen gehad om verder te komen, aangezien hij het wel 90 minuten lang gewoon doet.

Maar goed met dit bal verlies en geen enkele voorzet die ook maar een beetje in de buurt komt, 't was gewoon op alle vlakken die je je maar kunt bedenken een aanfluiting geweest.
Het ging over de inzet van het gehele team, maar ook zeker over de inzet van de individu die het verschil zou kunnen maken. Denk dan aan aanvallers die te vuil zijn om naar hun eigen helft te lopen als er verdedigd moet worden, alles zelf willen doen, en er bijna geen zin meer in lijken te hebben als het even een paar keer in de wedstrijd tegen zit.

Een speler zoals Depay en Wijnaldum horen gewoon enorm vaak in beeld te zijn en aan de basis te staan van praktisch iedere aanval. Het viel gewoon op hoe klein hun aandeel was en dat beetje aandeel dat ze hadden was qua technisch oogpunt ook nog eens bedroevend slecht.
Als er dan ook nog eens een coach is die je ondanks deze gedragen op handen draagt, dan moet je niet raar opkijken als ze dit gedrag vaker en vaker vertonen...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
[...]

Dumfries vond ik gewoon goed vandaag.
Niet super maar absoluut niet slecht.

Scheids vond ik sowieso matig, met al die spelers die omvielen en kaarten probeerde aan te naaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
ephymerous schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:37:
[...]

Joh het is vaak zat inhoudelijk onderbouwd,
Vind je?
Anderen dan maar als trollen wegzetten is niet sjiek.
Modbreak:Laatste waarschuwing. Je houdt zelf nu ook op.

[ Voor 24% gewijzigd door tweakduke op 27-06-2021 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Deadsy schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:39:
[...]

wissels waren sowieso onzin.
Dat je als eerste wissel Promes brengt, wtf.

Ik had Berghuis een veel logischere wissel gevonden of Weghorst.

En dat Malen eruit gaat en Depay blijft staan is ook onzin.

Maar dat is de Boer, tactisch zeer zwak en hij begon denk ik na de groepsfase zelf te denken dat hij wist wat hij deed.
Berghuis wel, maar Weghorst, zou zeggen in zo'n situatie, dan heb je aan Weghorst al weinig meer. Ik heb het idee dat de Jong (L. ik weet dat hij er niet bij was), dan een stuk meer hebt. Weghorst is goed in het scoren van goals, maar in zo'n positie gaat hij gewoon niet komen als je al met 10vs11 staat.

Maar goed, ben het voor de rest zeker met je eens. Misschien toch wel een sein om de Boer nu te lozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Exorcist schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:39:
[...]

Er moet een type als Peter Bosz voor de ploeg komen te staan.
Ben ik ook wel een voorstander van. Wel risicovol, want zijn ploegen zijn achterin kwetsbaar, maar ook erg vermakelijk om naar te kijken.

Misschien met onze topverdedigers kan dit nog weleens een goede mix worden.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:44
[...]

Als je alleen naar zijn goede acties kijkt deed hij het aardig. Kijk je in het geheel (vandaag dan) dan was hij best wel slecht (maar deed niet onder voor de rest).

Het probleem van hem is dat hij heel mooi/goed situaties creëert maar dan de vaardigheden mist om er iets mee te doen. Zijn ballen waren gewoon in de meeste gevallen heel slecht, amateur-waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
FreakNL schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:40:
??
Dumfries , de Ligt, van Dijk, ??
De Roon , de Jong, ??
Malen, ??, ??

Werk aan de winkel…
Bijlow en de Vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
Bossie schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:40:
[...]

Doe dan Robben, die hoeft alleen maar zijn mentaliteit op de ploeg over te brengen.
ook goed! ik heb tegen zn broer gevoetbald, in Bedum

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Grvy

Bot

Op de man spelen is dus klaar.

[ Voor 46% gewijzigd door tweakduke op 27-06-2021 20:46 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

[...]

De tijd zal het leren of we betere hebben. Een speler die dusdanig wisselvallig is mag wat mij betreft echt minder en minder ingezet worden, waarbij er dus logischerwijs meer en meer een "opvolger" verschijnen. Dit hangt dan uiteraard ook weer samen met heel de tactiek die je als coach loslaat op je team qua opstelling, etc.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:33
FreakNL schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:40:
??
Dumfries , de Ligtde Vrij, van Dijk, Wijndal
De Roon , de Jong, ??
Malen, ??, Gakpo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Terranova schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:41:
[...]

Prima wil ik het niet noemen. Slecht ook zeker niet. Het had sowieso een stuk beter gekund, maar hij was aanvallend vrij zwak. Geen bal kwam voorin aan zoals hij wilde. Maar daar tegenover staat wel dat ie vaak in die posities kwam om te "falen", zie ik anderen bij Oranje voorlopig nog niet doen. Dreiging zat, eindresultaat vandaag niet veel.
Nouja, nou kwam hij bijv. eerder ook wel in prima positie, maar er staat niemand vrij, dus ramt hij die bal gewoon voor. Daar komt dan weinig uit, maar dat kan je niet alleen op hem afschrijven. Die bal op Malen was vooral niet best imo, da's wel jammer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:41
CF230 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:39:
Tijd voor Peter Bosz denk ik. Dan win je ook niet alles, maar krijg je in ieder geval mooi voetbal te zien…
die heeft pas getekend bij Lyon die gaat het echt niet doen alleen al niet kwa verdiensten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:24

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:De discussie over trollen is hierbij klaar. We bespreken inhoudelijk de wedstrijd na en bereiden ons voor op België - Portugal die interesse heeft.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

De Vrij uiteraard. Aangepast.

Bijlow ken ik niet goed genoeg maar zal vast beter zijn dan die veteraan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Snowdog schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:42:
[...]

Berghuis wel, maar Weghorst, zou zeggen in zo'n situatie, dan heb je aan Weghorst al weinig meer. Ik heb het idee dat de Jong (L. ik weet dat hij er niet bij was), dan een stuk meer hebt. Weghorst is goed in het scoren van goals, maar in zo'n positie gaat hij gewoon niet komen als je al met 10vs11 staat.

Maar goed, ben het voor de rest zeker met je eens. Misschien toch wel een sein om de Boer nu te lozen.
Weghorst heeft body, wanneer er spel hervatingen waren geweest rondom het doel was hij wel handig geweest, maar die waren er niet.

Idem denk ik dat Weghorst wel lekker was geweest vanwege zijn inzet en met de snelheid van Malen. Maar Malen was er niet meer :D.

Op de counter doet Weghorst het soms wel lekker bij Wolfsburg, niet dat hij dan degene is die met de bal gaat maar hij is degene die meegaat en dan opkomt om de bal te krijgen.
Maar zoals gezegd, de speler die je dan nodig hebt had de Boer er al af gehaald.

Maar Memphis mag je blijkbaar niet wisselen, de speler met snelheid die je nodig hebt wanneer je volledig inzakt heb je blijkbaar niet nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
MazeWing schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:43:
[...]

De tijd zal het leren of we betere hebben. Een speler die dusdanig wisselvallig is mag wat mij betreft echt minder en minder ingezet worden, waarbij er dus logischerwijs meer en meer een "opvolger" verschijnen. Dit hangt dan uiteraard ook weer samen met heel de tactiek die je als coach loslaat op je team qua opstelling, etc.
Nouja toch vrij logisch. Wijnaldum is al 30 en heeft talentvolle jongens zoals Gravenberch en Koopmeinders achter zich(en eventueel ook nog vd Beek als ie ergens minuten kan gaan maken). Dus gewoon doorselecteren, misschien wordt je er op de korte termijn iets minder van. Maar je gaat er wel van profiteren in de toekomst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:57
Harribo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:10:
We kunnen wel zeuren op memphis en ja hij doet veel dingen niet goed maar hij kan ook wedstrijden beslissen of belangrijk zijn. Dat zegt ook wat over de rest van de spelers he?

Met een Bergkamp, Kluivert, van Persie etc, had Memphis gewoon op de bank gezeten. Die hebben we niet. Dan moeten we blij zijn met memphis.

Vind trouwens dat hij in ieder geval wel positiever uitstraalt in de interviews. Gun hem zijn ontwikkeling.

Er waren vandaag gewoon teveel spelers die niet thuis gaven
Memphis is een beetje alles of niets. Of hij heeft 2 goals en een assist en wordt Man of the Match. Of speelt een kutwedstrijd, en dan is hij een blok aan het been voor de rest van het team. Als je als trainer daar je lot aan wil verbinden, dan is het prima. Maar dan moet je ook niet raar opkijken dat je met dit soort wedstrijden eruit vliegt. Je leunt verschrikkelijk hard op individueel talent en je smeedt er niet echt één team van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Snowdog schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:44:
[...]

Nouja, nou kwam hij bijv. eerder ook wel in prima positie, maar er staat niemand vrij, dus ramt hij die bal gewoon voor. Daar komt dan weinig uit, maar dat kan je niet alleen op hem afschrijven. Die bal op Malen was vooral niet best imo, da's wel jammer ja.
Oh dat zeker, maar daardoor kan je niet zeggen dat ie een prima wedstrijd speelde. Niemand vandaag eigenlijker... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 15:05
CF230 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:39:
Is die momenteel beschikbaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Terranova schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:45:
[...]

Nouja toch vrij logisch. Wijnaldum is al 30 en heeft talentvolle jongens zoals Gravenberch en Koopmeinders achter zich(en eventueel ook nog vd Beek als ie ergens minuten kan gaan maken). Dus gewoon doorselecteren, misschien wordt je er op de korte termijn iets minder van. Maar je gaat er wel van profiteren in de toekomst.
nee joh, lekker blijven aanmodderen en dan raar op kijken wanneer je alles oude spelers hebt en plots je hele selectie moet verjongen :+
En ben bang dat de Boer dat zal doen.

Had zelf Depay eraf gehaald na die kaart en Gakpo voor hem gebracht en Weghorst voor de Roon.

Snelheid en Weghorst met body.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:15
FdB behoorlijk geirriteerd bij Jeroen Stekelenburg.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CynicRelief
Robkazoe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:45:
[...]

Memphis is een beetje alles of niets. Of hij heeft 2 goals en een assist en wordt Man of the Match. Of speelt een kutwedstrijd, en dan is hij een blok aan het been voor de rest van het team. Als je als trainer daar je lot aan wil verbinden, dan is het prima. Maar dan moet je ook niet raar opkijken dat je met dit soort wedstrijden eruit vliegt. Je leunt verschrikkelijk hard op individueel talent en je smeedt er niet echt één team van.
daarom zou ik hem eruit halen, dat maakt het team beter imho, rekenen nu teveel op een tegenvallende Memphis, terwijl er verder genoeg in zit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Tjechië heeft met mindere namen de winst binnen gesleept. Dat vind ik toch knap, een team neerzetten. Daar haal je meer mee dan geforceerd namen op te stellen, al is het lastig voor een coach. Ik had Brobbey meegenomen en Klaasen erin gezet. Depay er ook uit na de 60e minuut bij iedere wedstrijd. Altijd makkelijk achteraf, maar betreft Brobbey en Klaassen zou ik op voorhand ook zeggen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:40
[...]
Van mij zeker geen kritiek, juist lof. Beste van het het clubje, door ... conditie en inzet.
Eigenlijk alle wedstrijden wel en dat zou de rest zich wel aan mogen trekken. Het is alleen jammer dat hij technisch iets minder handig lijkt als hij dan ineens voor de goal staat. Zou mooi zijn als dat nog wat beter zou kunnen worden, al zal dat wellicht lastig zijn als het er nu nog niet echt in zit qua ontwikkeling.
Maar goed met alleen Malen en Dumfries in een beetje goede doen, ga je het dus bij lange na niet redden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Dumfries is geen wereldvoetballer maar geeft altijd 100% en speelt naar zijn mogelijkheden...

Als je dan naar een Depay of Wijnaldum kijkt, die speelden op 5% van hun mogelijkheden. Dat zijn zogenaamd je sterkhouders, maar hebben vandaag ehct NIKS laten zien. Depay sowieso enorm vaak balverlies dit toernooi (en die corners/vrije trappen van hem... kom op zeg) maar vaak toch nog 1 of 2 beslissende momenten maar ook daar niks van.

Wijnaldum hobbelde plichtmatig rond maar had er geen zin in leek het. Super slap.

Frenkie ook niet super, maar wat kan hij als de rest van eht team verzaakt. Hij moet slimme ballen geven, spel verleggen, als er niemand is om naar te verleggen houdt het sbel op.

van Aanholt vond ik ook drama vandaag. De Ligt was prima, op zijn blunder na (en dan bedoel ik nog niet alleen die hands bal, maar vooral dat die hele situatie niet voor had hoeven komen als hij uberhaupt gewoon directer had ingegrepen). Terecht rood en dat is dan wel beslissend.

Het was vandaag enorm gezapig, statisch... zomeravond potje.

Te veel spelers die compleet af lieten weten, en dan nog een coach ook die er niks van snapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Robkazoe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:45:
[...]

Zo eens.

Je ziet dat ook bij Zweden, die spelen ineens ook heel anders als Zlatan er niet bij is en andere spelers staan dan ook ineens op.

Nu snap ik dat je als coach je lot verbindt aan Zlatan (zou wel gek zijn dat niet te doen) maar Memphis mag de schoenen van Zlatan niet eens strikken bekijken…

Dan is het of in het gareel ermee (wishfull thinking) of gewoon thuislaten.

[ Voor 4% gewijzigd door FreakNL op 27-06-2021 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
MazeWing schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:43:
[...]

Wij zijn er wisselvallig dan? Dumfries was het hele toernooi goed. Wijnaldum en De Jong waren tot vandaag geweldig. Malen was goed. Memphis was minder maar blijft de enige speler met iets verrassends. Dat heeft hij voorheen ook vaker wel dan niet gebracht.

De verdedigers waren het probleem ook niet toch? Ik vond van Aanholt wel matig maar ik kan verder nu niet zeggen dat je hier poppetjes op het hakblok kunt leggen. Want een nieuwe Sneijder of Robben komt er ook niet aan.

Ik denk wel dat het tactisch nog niet klopt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 21:03
Memphis was vandaag slecht. Had een goed momentje of twee en veel faalacties.

Maar hij was de enige niet, het stond gewoon niet scherp bij de hele ploeg en je mist dan ook nog dat kleine beetje mazzel dat je toch nodig hebt in zo'n wedstrijd. Dan ga je met een licht gefrustreerd gevoel de rust in.

Verknoei je ook nog een 100% kans en een minuut later sta je door de eerste echte grote fout met tien man.

Dan kan je al die spelers individueel gaan bekijken en ze één voor één affikken maar ze hebben hier gewoon als collectief gefaald.

En ja, misschien een coping mechanisme voor me want ik weet dat ik klinkt als een broken record, maar waar het team collectief faalt, en dat doen ze al tien wedstrijden met grote regelmaat, en is het verbloemd door een paar goede resultaten tegen matige teams, dan is er maar één verantwoordelijk en die persoon moet nu gewoon de eer aan zichzelf houden. Wat hij niet zal doen want dan loopt hij zijn centen mis, dus tijd voor actie in Zeist.

Deze ploeg, met deze spelers, had gewoon de halve finale moeten halen. Dit Tsjechië is echt geen goede ploeg, en ook Denemarken heeft niet de kwaliteit die wij hebben rondlopen. Vlieg je er dan uit tegen Duitsland of Engeland, sois. Maar nu is het gewoon net zo'n rukresultaat als wanneer je er in de groepsfase aan gegaan was.

Feit is gewoon dat Nederland onder FdB niet één keer 90 minuten consistent goed heeft gespeeld. Dat kan niemand toch ontkennen lijkt me.

[ Voor 12% gewijzigd door Dr. Strangelove op 27-06-2021 20:51 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deadsy
CynicRelief schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:47:
[...]

daarom zou ik hem eruit halen, dat maakt het team beter imho, rekenen nu teveel op een tegenvallende Memphis, terwijl er verder genoeg in zit
Yup, denk dat je als team er meer aan hebt als Gakpo en Berghuis in plaats van Depay spelen.
Veel te wisselvallig.
je ziet toch aardig wat teams zonder ''sterren'' die als team zeer sterk spelen en daardoor gewoon winnen.

Maar denk zelf dat Depay vrij veel macht over selectie en basis bij Oranje vanwege zijn vriendjes in de selectie en een zwakke de Boer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Op basis van wat zou je brobbey meenemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Napo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:50:
[...]

Idd, op dit moment minder dan Weghorst en L. De Jong. Die spelen gewoon in topcompetities hè, bij niet de minste clubs.

[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 27-06-2021 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Napo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:50:
[...]

Met weinig minuten heeft hij een behoorlijke indruk gemaakt bij Ajax.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:40
MazeWing schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:41:
[...]
Het ging over de inzet van het gehele team, maar ook zeker over de inzet van de individu die het verschil zou kunnen maken. Denk dan aan aanvallers die te vuil zijn om naar hun eigen helft te lopen als er verdedigd moet worden, alles zelf willen doen, en er bijna geen zin meer in lijken te hebben als het even een paar keer in de wedstrijd tegen zit.
Mjah niet willen of niet kunnen (conditioneel) ?
Zelf geen idee welke van de twee het is, of de combinatie.
Een speler zoals Depay en Wijnaldum horen gewoon enorm vaak in beeld te zijn en aan de basis te staan van praktisch iedere aanval. Het viel gewoon op hoe klein hun aandeel was en dat beetje aandeel dat ze hadden was qua technisch oogpunt ook nog eens bedroevend slecht.
Als er dan ook nog eens een coach is die je ondanks deze gedragen op handen draagt, dan moet je niet raar opkijken als ze dit gedrag vaker en vaker vertonen...
Yups dat had consequenter beloond mogen worden met een wissel, zeker in oefenpotjes, laat dan maar iemand spelen die laat zien er wel zin in te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:12
Dr. Strangelove schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:49:
Memphis was vandaag slecht. Had een goed momentje of twee en veel faalacties.

Maar hij was de enige niet, het stond gewoon niet scherp bij de hele ploeg en je mist dan ook nog dat kleine beetje mazzel dat je toch nodig hebt in zo'n wedstrijd. Dan ga je met een licht gefrustreerd gevoel de rust in.

Verknoei je ook nog een 100% kans en een minuut later sta je door de eerste echte grote fout met tien man.

Dan kan je al die spelers individueel gaan bekijken en ze één voor één affikken maar ze hebben hier gewoon als collectief gefaald.

En ja, misschien een coping mechanisme voor me want ik weet dat ik klinkt als een broken record, maar waar het team collectief faalt, en dat doen ze al tien wedstrijden met grote regelmaat, en is het verbloemd door een paar goede resultaten tegen matige teams, dan is er maar één verantwoordelijk en die persoon moet nu gewoon de eer aan zichzelf houden. Wat hij niet zal doen want dan loopt hij zijn centen mis, dus tijd voor actie in Zeist.

Deze ploeg, met deze spelers, had gewoon de halve finale moeten halen. Dit Tsjechië is echt geen goede ploeg, en ook Denemarken heeft niet de kwaliteit die wij hebben rondlopen. Vlieg je er dan uit tegen Duitsland of Engeland, sois. Maar nu is het gewoon net zo'n rukresultaat als wanneer je er in de groepsfase aan gegaan was.

Feit is gewoon dat Nederland onder FdB niet één keer 90 minuten consistent goed heeft gespeeld. Dat kan niemand toch ontkennen lijkt me.
Heel redelijk verhaal. Ik zie het ook als een collectief / tactisch falen. De Boer was kennelijk best content met de eerste helft, maar die was ook slecht. Hij had met 433 moeten beginnen en het anders in de rust om moeten zetten omdat hij duidelijk was dat je zelf niks creëert en een zwakkere tegenstander in de wedstrijd aan het helpen was.

Voor Depay en Wijnaldum hebben we gewoon geen betere, ook als ze een keer minder spelen laat je die staan, imo. Als zij niet in de wedstrijd zitten zou ik het eerst zoeken in een tactische omzetting. Als alle 5 je middenvelders en aanvaller zo slecht spelen dan is dat niet op te lossen door een duidelijk mindere speler erin te wisselen, dan moet je het anders neerzetten.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 27-06-2021 20:59 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Van Gaal zette topspelers op scherp (denk aan Sneijder) en handelde rationeel (Krul erin voor Cillessen). Frank is meer vriendjespolitiek. De spelers kijken niet naar hem op.

Dat is mijn indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Hup Ronaldo, hup Lukaku.
Ik ben volledig neutraal vanavond.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
FreakNL schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:51:
[...]

Idd, op dit moment minder dan Weghorst en L. De Jong. Die spelen gewoon in topcompetities hè, bij niet de minste clubs.
Mee eens, maar we hebben ook Promes mee, dat lijkt mij niet nodig, omdat we Malen en Gapko hebben.

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CynicRelief
ik ga een rood shirt aandoen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deadsy
m0ridin schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:48:
Dumfries is geen wereldvoetballer maar geeft altijd 100% en speelt naar zijn mogelijkheden...

Als je dan naar een Depay of Wijnaldum kijkt, die speelden op 5% van hun mogelijkheden. Dat zijn zogenaamd je sterkhouders, maar hebben vandaag ehct NIKS laten zien. Depay sowieso enorm vaak balverlies dit toernooi (en die corners/vrije trappen van hem... kom op zeg) maar vaak toch nog 1 of 2 beslissende momenten maar ook daar niks van.

Wijnaldum hobbelde plichtmatig rond maar had er geen zin in leek het. Super slap.

Frenkie ook niet super, maar wat kan hij als de rest van eht team verzaakt. Hij moet slimme ballen geven, spel verleggen, als er niemand is om naar te verleggen houdt het sbel op.

van Aanholt vond ik ook drama vandaag. De Ligt was prima, op zijn blunder na (en dan bedoel ik nog niet alleen die hands bal, maar vooral dat die hele situatie niet voor had hoeven komen als hij uberhaupt gewoon directer had ingegrepen). Terecht rood en dat is dan wel beslissend.

Het was vandaag enorm gezapig, statisch... zomeravond potje.

Te veel spelers die compleet af lieten weten, en dan nog een coach ook die er niks van snapt.
Dumfries doet wat hij kan en doen moet en doet dat goed. Qua inzet kunnen andere spelers wat van hem leren en die gast blijft 90min lang gaan.

Qua goals en assists moet je niet te veel verwachten, dat hij dit EK die goals maakt moet je gewoon blij mee zijn.

Wijnaldum is een leuke speler maar heb hem nooit een dragende speler gevonden. Vind hem zelf gewoon een zeer sterke waterdrager (dat zal niet iedereen met me eens zijn).
denk zelf dat de praatjes van Klopp over hem, dat hij de eerste naam is die hij op papier zet, puur praatjes zijn die Wijnaldum nodig heeft en dat Klopp dit daarom zit te zeggen etc.

Anders had Liverpool hem niet zo eenvoudig laten gaan.

Had zelf ook Klaassen gebracht, qua scoring en opbouw heb je denk ik meer aan hem in een situatie waar je met 10 man zit. Ook omdat hij net als Dumfries blijft gaan.

Wijnaldum is iemand die net als Depay vrij ver kan afzakken qua niveau als het niet draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
FreakNL schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:51:
[...]

Probleem met Luuk is dat het niet echt top gaat dit seizoen, weinig goals.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Luxicon schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:54:
[...]

Mee eens, maar we hebben ook Promes mee, dat lijkt mij niet nodig, omdat we Malen en Gapko hebben.
Selectie promes is idd belachelijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:57

Lordy79

Vastberaden

Misschien hadden 'we' Robben toch mee moeten nemen
Maar zonder gekheid: ik vind t een prima prestatie om 3x te winnen en veel meer zit er met dit materiaal ook niet in. Geen creativiteit.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Hoop op Portugal en op nog meer records voor Ronaldo.
Hopelijk kijken de Nederlandse spelers eens goed hoe hij voor de sport leeft en de inzet die hij voor zijn land toont.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Lordy79 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:56:
Misschien hadden 'we' Robben toch mee moeten nemen
Maar zonder gekheid: ik vind t een prima prestatie om 3x te winnen en veel meer zit er met dit materiaal ook niet in. Geen creativiteit.
Poule prima.

Maar hier had toch meer ingezeten? Die Tsjechen zijn ook niet supergoed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
FreakNL schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:56:
[...]

Inderdaad, had er nooit bij mogen zitten, maar om hem dan als eerste wissel te brengen in deze situatie... Onbegrijpelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:13
ph4ge schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:53:
[...]

Heel redelijk verhaal. Ik zie het ook als een collectief / tactisch falen. De Boer was kennelijk best content met de eerste helft, maar die was ook slecht. Hij had met 433 moeten beginnen en het anders in de rust om moeten zetten omdat hij duidelijk was dat je zelf niks creëert en een zwakkere tegenstander in de wedstrijd aan het helpen was.

Voor Depay en Wijnaldum hebben we gewoon geen betere, ook als ze een keer minder spelen laat je die staan, imo.
Ik vond het begin best goed, lekker fris veel initiatief. Naar mate de wedstrijd vorderde zakte het steeds verder weg. Een rode kaart helpt natuurlijk niet. Promes brengen gaat je natuurlijk ook niet verder helpen.

Depay staat op eenzame hoogte en dat zegt wat. Ik snap dat De Boer hem niet wisselt. Hij speelde niet minder slecht dan de andere potjes.

En dan begint nu het hakken op de coach. Van mij mag hij gaan, het is te weinig geweest.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Deadsy
FreakNL schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:56:
[...]

hem selecteren en El Ghazi niet is genoeg reden tot ontslag vind ik.
Dat Promes dan ook nog speelt en niet Gakpo maakt het nog erger.

ALs ik op mijn werk iets doms zou doen van dat niveau dan heb ik de dag erna een gesprek met de baas.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 15:05
Zo, en dan nu een echte wedstrijd kijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
DeKever schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:59:
[...]

Ik vond het begin best goed, lekker fris veel initiatief. Naar mate de wedstrijd vorderde zakte het steeds verder weg. Een rode kaart helpt natuurlijk niet. Promes brengen gaat je natuurlijk ook niet verder helpen.

Depay staat op eenzame hoogte en dat zegt wat. Ik snap dat De Boer hem niet wisselt. Hij speelde niet minder slecht dan de andere potjes.

En dan begint nu het hakken op de coach. Van mij mag hij gaan, het is te weinig geweest.
vond het vanaf begin kwetsbaar geluk, en dat blijkt nu; verdiend eruit imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Deadsy schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:59:
[...]

hem selecteren en El Ghazi niet is genoeg reden tot ontslag vind ik.
Dat Promes dan ook nog speelt en niet Gakpo maakt het nog erger.

ALs ik op mijn werk iets doms zou doen van dat niveau dan heb ik de dag erna een gesprek met de baas.
Die was ik nog Ff vergeten. Goed seizoen in Engeland toch? Misschien werd het Sparta gehalte dan te groot in de selectie Ofzo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:47
Ik snap al dat gezeik op inzet niet zo. De mensen die hier daarover klagen, hebben die ooit zelf gevoetbald? Er zijn gewoon potten waarbij je overal te laat bent, elke tweede bal voor de tegenstander is en je door een tactisch plan van de tegenstander gewoon nooit in je spel komt, vooral op het middenveld. Dan kan je harder gaan rennen, maar dat verandert helemaal niks.

De Tsjechen hadden het tactisch gewoon beter voor elkaar. Zetten continu druk op de man op het moment dat de bal van NL naar het middenveld ging en blokkeerden daarmee alle afspeelmogelijkheden. Als je dan geforceerd moet lopen gaan zoeken, wordt het doorgaans niet beter. Een omzetting naar 4-3-3 had ook niet geholpen, met de inschuivende en uitzakkende middenvelders had Tsjechië het middenveld compleet in handen. Blind had wellicht als een soort libero meer moeten gaan inschuiven om een soort 4-4-2 in balbezit te creëren, dan schep je ruimte om driehoekjes te gaan voetballen en kan je in de opbouw onder de druk van het Tsjechische middenveld uit voetballen. Maar ja, je tactisch plan aanpassen aan een tegenstander die je eigenlijk gewoon de baas zou moeten zijn doe je ook niet snel. Dan wordt het dus vlees noch vis, een zaadpot en ga je er vrij kansloos en gefrustreerd af.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
Exocet schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:59:
[...]

Inderdaad, had er nooit bij mogen zitten, maar om hem dan als eerste wissel te brengen in deze situatie... Onbegrijpelijk
Kijk, dan kunnen we hier over grappen gaan maken met als gevolg een modbreak *wink wink*.

Denk dat zijn selectie en 1e wissel gewoon het zoveelste teken is dat de Boer ongeschikt is als trainer.

Maar we mogen niet vergeten dat deze hele route ingezet is onder Koeman. Het belangrijk maken van Depay etc.

En dat het aanstellen van de Boer niet de schuld is van de Boer maar van de KNVB en dat de bond gewoon vol zit met mensen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Maar gewoon daar werken vanwege het salaris, de lease auto en de reisjes. Dan mag je toch niet verwachten dat ze ook nog goed werk leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
donleone83 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:01:
Ik snap al dat gezeik op inzet niet zo. De mensen die hier daarover klagen, hebben die ooit zelf gevoetbald? Er zijn gewoon potten waarbij je overal te laat bent, elke tweede bal voor de tegenstander is en je door een tactisch plan van de tegenstander gewoon nooit in je spel komt, vooral op het middenveld. Dan kan je harder gaan rennen, maar dat verandert helemaal niks.

De Tsjechen hadden het tactisch gewoon beter voor elkaar. Zetten continu druk op de man op het moment dat de bal van NL naar het middenveld ging en blokkeerden daarmee alle afspeelmogelijkheden. Als je dan geforceerd moet lopen gaan zoeken, wordt het doorgaans niet beter. Een omzetting naar 4-3-3 had ook niet geholpen, met de inschuivende en uitzakkende middenvelders had Tsjechië het middenveld compleet in handen. Blind had wellicht als een soort libero meer moeten gaan inschuiven om een soort 4-4-2 in balbezit te creëren, dan schep je ruimte om driehoekjes te gaan voetballen en kan je in de opbouw onder de druk van het Tsjechische middenveld uit voetballen. Maar ja, je tactisch plan aanpassen aan een tegenstander die je eigenlijk gewoon de baas zou moeten zijn doe je ook niet snel. Dan wordt het dus vlees noch vis, een zaadpot en ga je er vrij kansloos en gefrustreerd af.
we hadden overwicht in de eerste 20-30 minuten, en daarna glipte het als zand tussen de vingers weg, en die rode kaart hielp daarbij niet echt …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CF230
  • Registratie: Oktober 2018
bie100 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:45:
[...]

die heeft pas getekend bij Lyon die gaat het echt niet doen alleen al niet kwa verdiensten
Inderdaad ja, was nog in de veronderstelling dat hij clubloos was… 8)7

Wie moet het dan worden? Misschien eens een buitenlandse coach?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
Deadsy schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:02:
[...]

Kijk, dan kunnen we hier over grappen gaan maken met als gevolg een modbreak *wink wink*.

Denk dat zijn selectie en 1e wissel gewoon het zoveelste teken is dat de Boer ongeschikt is als trainer.

Maar we mogen niet vergeten dat deze hele route ingezet is onder Koeman. Het belangrijk maken van Depay etc.

En dat het aanstellen van de Boer niet de schuld is van de Boer maar van de KNVB en dat de bond gewoon vol zit met mensen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Maar gewoon daar werken vanwege het salaris, de lease auto en de reisjes. Dan mag je toch niet verwachten dat ze ook nog goed werk leveren.
En de KNVB heeft het ook gedaan....

Laten we het presteren van de KNVB niet beoordelen op de dag van EK uitschakeling. Dat de Boer al wordt gewogen (ook door mij) is wel even voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Daar komt België goed weg.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:41
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:53:
Van Gaal zette topspelers op scherp (denk aan Sneijder) en handelde rationeel (Krul erin voor Cillessen). Frank is meer vriendjespolitiek. De spelers kijken niet naar hem op.

Dat is mijn indruk.
Inderdaad, dat riep ik meteen al.

Btw... Als Malen werkelijk maar 60 minuten kan spelen, dan breng je nog geen Promes.

Vind de Boer een aardige vent maar een zeer matige coach

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

gekkie schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:53:
[...]

Mjah niet willen of niet kunnen (conditioneel) ?
Zelf geen idee welke van de twee het is, of de combinatie.
Ik denk dat het een mogelijke arrogantie dan wel overschatting van de speler zelf. Als een bepaalde speler zichzelf "te goed" vind dan verwacht ie dat hij het wel even gaat doen en de rest van het team in dienst van hem staan. Vaak is dit te zien aan alles zelf te willen doen. Slecht dan wel te laat overspelen (omdat ie 'm eigenlijk zelf wilde scoren) en zichtbaar geïrriteerd raken als dit niet lukt.

Aan de bondscoach om dit in goede banen te leiden en bepaalde spelers weer met beide beetjes op de grond te zetten. Een van Gaal heeft bewezen dit meesterlijk goed te kunnen. Het is nog steeds mooi om te zien hoe hij het NL-elftal van na het dramatisch verlopen EK 2012, in 2 jaar tijd het tot de 3e plaats geschopt had op het WK. Terwijl een heleboel spelers die in 2012 waardeloos presteerden (ook de toppers) in 2014 precies wisten wat van ze werd verwacht, er nauwelijks arrogantie was, etc.

de Boer is gewoon compleet ongeschikt om spelers zoals Wijnaldum en Memphis weer met beide pootjes op de grond te krijgen. Nog even los van zijn kwaliteiten als coach in het algemeen. Het feit dat hij meermaals met Ajax kampioen is geworden zegt meer iets over de kwaliteit van de Ajax-selectie in die jaren in vergelijking met de overige clubs, dan zijn kwaliteiten als coach...

[ Voor 9% gewijzigd door MazeWing op 27-06-2021 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Hopelijk een betere wedstrijd dan de vorige.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
donleone83 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:01:

Nogal een verschil tussen te laat zijn en er helemaal niet zijn... Zoals Wijnaldum verdedigt bij die 2-0 ook... doet gewoon NIKS.

En ik denk wel dat harder rennen helpt, simpelweg energie in de strijd gooien. Tegenstander minder tijd geven, er fel op zitten, ze laten merken en voelen dat je er voor gaat. NIet "oh, nou... ze hebben het taktisch goed voor elkaar dus laat allemaal maar want dit heeft toch geen zin"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
CF230 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:05:
[...]

vdVaart of Wesly!

maar kwa intelect en inzicht: Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
CF230 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:05:
[...]

Waarom niet. Het is niet zo alsof een bedrijf voor nieuwe werknemers alleen kijkt naar mensen in de eigen regio.
Eerst in het eigen land kijken, lukt dat niet dan kijk je over de grens.

@DeKever
Och, kritiek over de KNVB is niet nieuw maar al jaren aan de gang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:49:
[...]

Wij zijn er wisselvallig dan? Dumfries was het hele toernooi goed. Wijnaldum en De Jong waren tot vandaag geweldig. Malen was goed. Memphis was minder maar blijft de enige speler met iets verrassends. Dat heeft hij voorheen ook vaker wel dan niet gebracht.

De verdedigers waren het probleem ook niet toch? Ik vond van Aanholt wel matig maar ik kan verder nu niet zeggen dat je hier poppetjes op het hakblok kunt leggen. Want een nieuwe Sneijder of Robben komt er ook niet aan.

Ik denk wel dat het tactisch nog niet klopt.
Van Aanholt was schuld aan die goal. Hij kon de bal uitschieten, maar hij draaide vervolgens naar binnen en leed balverlies.

Prima in de 16 van de andere, maar niet op je eigen helft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Kunnen we de wedstrijd van oranje even laten tot na de wedstrijd van Portugal België? Wel zo even leuk.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Quad schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:07:
Kunnen we de wedstrijd van oranje even laten tot na de wedstrijd van Portugal België? Wel zo even leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

De Boer uit. Wat een waardeloze coach is dat.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:18

ricardo246

Life's what you make it!

Quad schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:07:
Dit dus

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:47
Je kan lang lullen, je kan kort lullen, maar als je de 1-0 maakt, dan speel je een heel andere wedstrijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Quad schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:54:
Hup Ronaldo, hup Lukaku.
Ik ben volledig neutraal vanavond.
Niemand is neutraal... :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

JeroenTheStig schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:07:
Je kan lang lullen, je kan kort lullen, maar als je de 1-0 maakt, dan speel je een heel andere wedstrijd.
Voorlopig is het nog 0-0, het kan nog alle kanten op.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
JeroenTheStig schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:07:
Zo had ik het nog niet bekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
CynicRelief schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:06:
[...]

vdVaart of Wesly!

maar kwa intelect en inzicht: Marco
Neh, v Basten is toch gewoon ongeschikt bevonden als trainer.

Is al Bondscoach geweest en heeft in die periode 3 goede wedstrijden gehad. Daarna nog bij diverse clubs als trainer geweest en mislukt.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RBG_GOb2WMSHQViOba5r_ydrsXg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wtjgal7bxV71d6It11KMm7fZ.jpg?f=user_large

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
ik heb wel mn oranje shirt op de bbq gegooid, vlees smaakt wat wrang nu >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Van deze twee landenteams maakt het mij niet uit eigenlijk. Ik hoop vooral een spannende pot met mooie goals.

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 19 ... 83 Laatste