EK2021 - finales Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 83 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Dit is wat mij betreft de laatste interland van Stekeleburg, Wijnaldum en Depay. De Ligt speelde prima op die domme en veel te zware rode kaart.

Stekelenburg is te oud en WIjnaldum en Depay, de zogenaamde vedettes, laten het gewoon compleet afweten. Vooral Wijnaldum bij die 2e goal, doorselecteren voor de toekomst graag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maarten_E schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:17:
[...]

Tsjonge, welkom bij mosterd na de maaltijd... :+ ;)
He, ik heb mijn sollicitatiebrief al opgesteld hoor. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Respect voor de Ligt!! Erg volwassen en eerlijk interview. Kan niet wachten op de superster Depay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
FreakNL schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:16:
De Ligt prima in het interview. Moet hem niet laten stuiteren.

Die jongen mag in ieder geval blijven.
Altijd goede analyses na afloop. Jammer dat hij vandaag ook meeging in de malaise. Had gewoon van de bal af moeten blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
MazeWing schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:17:
[...]

Wat zou het fijn zijn als ELKE voetballer (op de gehele wereld) maximaal de Balkenende-norm zou verdienen (salaris + sponsorinkomsten). Dan was het meteen afgelopen met dat diva-gedrag van een heleboel van die voetballers. Zowel OP het veld als BUITEN het veld.
Ronaldo kreeg voor elke doelpunt 1 miljoen euro ofzo.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
eamelink schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:16:
De Ligt: ja door mij hebben we verloren
Interviewer: BEN JE MAL JOH
De NOS is niet zo kritisch, dat zouden ze wel moeten zijn. Ik ben geen twitteraar, maar dat is een reden waarom ik vrijwel niets kijk van hun.

De Ligt heeft gewoon een flinke fout gemaakt en dat doet hij wel vaker helaas. Leuk dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt, maar zelfs met hem hadden we nog verloren waarschijnlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door HollowGamer op 27-06-2021 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 19:11
*knip*
Dat laten we dus achterwege

[ Voor 87% gewijzigd door tweakduke op 27-06-2021 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
ons elftal was gewoon niet goed genoeg, dat bleek al in de eerste wedstrijden, tuurlijk win je, maar tegen zwakke tegenstanders, dus mja niet geheel ten onrechte eruit nu

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 18:30
De Ligt maakt een kapitale fout. Maar niet één die je per definitie de wedstrijd kost als je dit spelersmateriaal lekker lopend aan de gang hebt.

Dus niet alleen zijn fout. Hele team is hier debet aan en de coach moet gaan inzien dat dit veel te vaak voorkomt. Tegen kleine ploegen kom je ermee weg, tegen een wat geroutineerder team ga je dus meteen keihard af.

Conclusies moeten getrokken worden nu.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:51
Gelukkig hebben we in de Formule 1 en het wielrennen wel echte wereldtoppers op dit moment.. Daardoor toch een goede dag voor de Nederlandse sport.. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
@D-e-n Voetbalzone: "De slechtste man van Oranje krijgt een 2 na wanvertoning in Boedapest"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qUUiAtwB74pDWZcnsjTjVaPG7r8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eIDwAqQYHCIoRqjUVQsHZBMN.png?f=user_large

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 18:44

FreakNL

Well do ya punk?

MazeWing schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:17:
[...]

Wat zou het fijn zijn als ELKE voetballer (op de gehele wereld) maximaal de Balkenende-norm zou verdienen (salaris + sponsorinkomsten). Dan was het meteen afgelopen met dat diva-gedrag van een heleboel van die voetballers. Zowel OP het veld als BUITEN het veld.
Onzin. Kijk naar Messi, die doet dit toch ook niet.

@Verwijderd heeft gewoon gekijk, Depay is gewoon een dom figuur en ook nog een stoorzender. En dan ook nog eens NIET presteren. Wegwezen.

[ Voor 14% gewijzigd door FreakNL op 27-06-2021 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:21
MazeWing schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:14:
[...]

Precies. Met 8 landen en 5 wedstrijden in het totaal... Op geen enkel moment meer vergelijkbaar met het huidige EK. Net zoals het WK. Het WK van '74 en '78 was een lachertje qua hoeveelheid landen en wedstrijden die afgewerkt moesten worden...
Met een heel groot verschil. Het Nederland uit de jaren '70 was vele malen beter dan het huidige Oranje.

Het oude Oranje had 7-0 gemaakt tegen dit Tsjechië.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

remco112 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:18:
Respect voor de Ligt!! Erg volwassen en eerlijk interview. Kan niet wachten op de superster Depay!
Zelfbenoemde superster he.. :P Wezelijk verschil..

De Ligt komt wel goed, speelde tot die fout een goede wedstrijd en is echt een van onze betere verdedigers..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Luxicon schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:19:
@D-e-n Voetbalzone: "De slechtste man van Oranje krijgt een 2 na wanvertoning in Boedapest"

[Afbeelding]
Wat een onzin cijfers

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:09

Typhone

Who Dares Wins

D-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:13:
[...]

Ach, kom op. Het zijn iedere keer weer dezelfden die dezelfde spelers afzeiken. Of die speler ook slecht speelt maakt niet uit. Al spelen Wijnaldum of De Roon prima, dan nog moeten ze er volgens de usual suspects eruit. Je kunt de reacties al vijf jaar van te voren uittekenen. Maar kennelijk mogen sommige gebruikers hier wat meer.
Je hebt mij niet horen zeiken bij de vorige wedstrijd. Maar jij moet geen bondscoach worden. Dan krijgen we dezelfde lafheid als bij De Boer die ook de keyplayers niet durft te wisselen als ze absoluut slecht spelen. Maar dan wel Malen wisselt en Promes (!?!?!?) erin zet.

Doe toch niet zo semi geraakt over vooropzet bij kritiek op spelers zeg. Erg zwak want je zou ook kunnen beargumenteren waarom hij in jouw ogen wel goed speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online

[Afbeelding]
Volledig terecht ook, hij dekt niet goed bij de 1e goal en staat totaal te slapen bij de 2e.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 19:48
Nou maar duimen dat Belgie er uitvliegt, die hebben het een partij hoog in de bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:56
Harribo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:03:
Kunnen we weer het hele jaar dikke verhalen over 1988 horen... ..

Best beschamend dat we nog zoveel aandacht geven aan een ek van bijna 35 jaar geleden
Ik ben van 1972 en tot Van Basten in München hadden we het alleen maar over de finale van 1974...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:27
remco112 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:18:
Zeker erg goed interview. Ik vind de analisten in de studio wel iets te zwak. Ja, het ging kut, maar uiteindelijk verlies je hier wel door. Ik gok dat de kans groot was dat we zonder die rode kaart gewoon alsnog gewonnen hadden. Dus ja, da's hard, maar die rode kaart is gewoon heel duur. Wil niet zeggen dat de rest van het elftal wel lekker speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:09
ph4ge schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:12:
Derksen zegt terecht: beide ballen waren meer dan houdbaar. Die hele keepers soap heeft ook niks opgeleverd.
Als Stekelenburg daar komt, moet hij hem hebben. Inderdaad fout.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• hoevenpe
Kuipers op weg naar de finale...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:15

MazeWing

The plot thickens...

New Yorker schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:18:
[...]

Ronaldo kreeg voor elke doelpunt 1 miljoen euro ofzo.
Afgezien van het feit dat dit uiteraard een absurd bedrag is, is Ronaldo zo'n beetje de enige voetballer waar je altijd op kan rekenen. Ik heb die man het nog nooit zien af laten weten of het hoofd zien laten hangen. Zelfs toen hij geblesseerd het veld moest verlaten (EK finale 2016) en als veredelde coach ging optreden, toonde hij meer inzet en passie dan dit gehele NL-elftal!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Qu3st schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:11:
Zullen we afspreken dat de volgende bondscoach die aan komt zetten met 5-3-2, we hem gelijk een enkeltje Saba geven?
Joh de opstelling was echt t probleem niet :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
Frenkie was alleen maar aan het zeuren op de scheids. Een Spaanse gedraging die zsm van de velden moet verdwijnen middels direct geel. Tenzij aanvoerder..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luxicon
Terranova schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:20:
[...]

Volledig terecht ook, hij dekt niet goed bij de 1e goal en staat totaal te slapen bij de 2e.
Precies wat Voetbalzone ook zegt:
"Wijnaldum scoorde dit EK drie keer, maar was tegen Tsjechië compleet onzichtbaar. Totdat hij zich makkelijk liet aftroeven door Kalas voorafgaand aan de 0-1 en hij te laat was voor de 0-2 van Tsjechië. Die momenten waren pijnlijk zichtbaar. Het optreden van Wijnaldum was een aanvoerder onwaardig."

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Stekelenburg zat onder het schaduw van der sar

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

FreakNL schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:19:
[...]

Onzin. Kijk naar Messi, die doet dit toch ook niet.
Voorkomen is beter dan genezen....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
GAIAjohan schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:22:
Frenkie was alleen maar aan het zeuren op de scheids. Een Spaanse gedraging die zsm van de velden moet verdwijnen middels direct geel. Tenzij aanvoerder..
Meh, ook wel terecht. Na die rode kaart wat geen rood was(wel hands en geel) is elke beslissing de kant van Tsjechie opgevallen, zou mij ook mateloos irriteren op 't veld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:15

[Afbeelding]
*knip*
Doe zelf eens dan niet zo minachtend en uit de hoogte dat jouw mening alleen correct is.

Als én De Jong én Wijnaldum problemen hebben dan weet je dat het niet aan enkel die twee poppetjes ligt. Dan moet een coach tactisch ingrijpen zodat die twee poppetjes beter gaan functioneren.

[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 27-06-2021 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:59
Wat Frenkie nu ook zegt, we leken moe.

Zo zag ik het ook. Wat is er gebeurd gisteren? Serieus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 22:47
hahaha die john de bever, als die de boer nu tegen zou komen slaat ie hem op zijn bek

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CynicRelief
ik zou om te beginnen Memphis eruit halen, dat lijkt een soort negatieve angel in het team, want voor de rest is er wel potentieel

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
mavaros schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:19:
[...]

Met een heel groot verschil. Het Nederland uit de jaren '70 was vele malen beter dan het huidige Oranje.

Het oude Oranje had 7-0 gemaakt tegen dit Tsjechië.
Het oude oranje zou op conditie compleet onder de voet gelopen zijn.
Altijd als ik oude wedstrijden kijk verbaas ik me over het lage tempo, weinig druk zetten etc..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Snowdog schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:21:
[...]

Zeker erg goed interview. Ik vind de analisten in de studio wel iets te zwak. Ja, het ging kut, maar uiteindelijk verlies je hier wel door. Ik gok dat de kans groot was dat we zonder die rode kaart gewoon alsnog gewonnen hadden. Dus ja, da's hard, maar die rode kaart is gewoon heel duur. Wil niet zeggen dat de rest van het elftal wel lekker speelde.
Maar hier zie je dus waar het echt fout ging.

Dat je een rode kaart pakt is een situatie waar je je op kan instellen vooraf. Dat kan gewoon gebeuren. Als je dan 0-0 staat is er echt geen man over boord nog, maar je moet anders gaan spelen. Dus wat doe je dan?

Ik ben geen coach maar ik zou niet mijn snelste spits die al een paar keer gevaarlijk is geweest van het veld halen, terwijl hij net een kans gemist heeft. Way to fuck the guy over, Malen heeft nu een jaar councelling nodig. En ik zou zorgen dat ik een team heb dat mentaal niet meteen knakt en in de 35 minuten die het nog heeft werkelijk niet één behoorlijke pass kan organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Terranova schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:22:
[...]

Meh, ook wel terecht. Na die rode kaart wat geen rood was(wel hands en geel) is elke beslissing de kant van Tsjechie opgevallen, zou mij ook mateloos irriteren op 't veld
Nouja, het was helaas gewoon rood. Zonder die handsbal was het een doorgebroken speler. Ondanks dat hij er nog altijd niet lekker voorstond. Echt zonde, maar het was imo wel echt terecht rood.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

New Yorker schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:22:
Stekelenburg zat onder het schaduw van der sar
Iedere keeper na (of zelfs nog tijdens) van der Sar mag niet eens in de buurt van zijn schaduw komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:23:
Wat Frenkie nu ook zegt, we leken moe.

Zo zag ik het ook. Wat is er gebeurd gisteren? Serieus
Onvoorstelbaar, met zo veel dagen rust. Wellicht de warmte?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

[...]

Was 100% rood, ontnemen van doelrijpe kans, spelbederf zomaar 2 feiten waarvoor je met hands direct rood kan krijgen.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Ah, van der Vaart met zijn antieke 433 geleuter.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
D-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:23:
[...]

Moeten we zo'n dom blogje serieus nemen?

Het gaat erom dat bepaalde types hier altijd over dezelfden beginnen te zeiken. Je kunt het gewoon voorspellen wie over wie gaat zeiken.
Maar dat getrol mag hier kennelijk.

Als én De Jong én Wijnaldum problemen hebben dan weet je dat het niet aan enkel die twee poppetjes ligt. Dan moet een coach tactisch ingrijpen zodat die twee poppetjes beter gaan functioneren.
Oh god, wat voorspelbaar. Wijnaldum speelt erg slecht en is negatief betrokken bij beide goals. Maar het ligt weer aan de clubvoorkeur.... *knip*
Kalmeer, niet meer olie op het vuur aub.

[ Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 27-06-2021 20:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAIAjohan
[...]

De Ligt slaat de bal gewoon weg. Vrije doorgang na hem ontnomen. Terecht rood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:43

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

hoevenpe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:21:
Kuipers op weg naar de finale...
Mag van mij. Kunnen we tenminste nog zeggen dat we de finale gehaald hebben :o

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009

Quad

Doof

Grindtegel schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:23:
hahaha die john de bever, als die de boer nu tegen zou komen slaat ie hem op zijn bek
En Dick Advocaat is nog redelijk netjes over de spelers.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
simons schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:24:
[...]

Was 100% rood, ontnemen van doelrijpe kans, spelbederf zomaar 2 feiten waarvoor je met hands direct rood kan krijgen.
Ja, maar hij wordt wel op de bal gedrukt door die tsjech. De Ligt had die bal niet weg moeten slaan, maar hands had ie door de duw sowieso wel gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:33

[Afbeelding]
Ik kan die punten van voetbalsites/-kranten nooit serieus nemen. Die worden altijd veel te veel gestuurd door de uitslag. Het laagste punten en hoogste punten mogen blijkbaar nooit verder dan 3-4 uit elkaar liggen.

Hoe kunnen De Vrij en Dumfries nu een onvoldoende scoren? Wat meer hadden zij kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

simons schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:24:
[...]

Als hij z'n handen niet bewoon, middels een grijpende beweging naar de bal, maar deze gewoon had laten hangen en was gevallen, was er niets aan de hand ( 8) ) geweest. Ook niet als hij dan met z'n handen aan de bal was gekomen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CynicRelief
D-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:24:
ik vind vdVaart wel een verfrissenende keuze van de NPO, naast al dat PC gewauwel van die andere analisten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
Maakt geen bal uit, we hebben geen moment een serieuze kans gehad vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:18

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Iedereen heeft zijn eigen kijk op wie en wat het fout heeft gedaan. Op alle punten kun je er wel wat op aan merken. Het heeft collectief gefaald vandaag.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
GAIAjohan schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:25:
[...]

De Ligt slaat de bal gewoon weg. Vrije doorgang na hem ontnomen. Terecht rood
Ja, maar er ging een overtreding van die Tsjech aan vooraf. De ligt werd naar de grond gedrukt door die vent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
D-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:23:
[...]

Moeten we zo'n dom blogje serieus nemen?

Het gaat erom dat bepaalde types hier altijd over dezelfden beginnen te zeiken. Je kunt het gewoon voorspellen wie over wie gaat zeiken.
Maar dat getrol mag hier kennelijk.

Normaal gesproken heb ik het niet vaak over Wijnaldum, maar op het eindtoernooi zijn mensen kritischer. Ik zie een man rondlopen met een drafje van 4 km/h en heeft geen inzet en is de aanvoerder. Dan mag je van mij gaan douchen. Hij komt ter sprake bij zowel de 0-1 als de 0-2. Heel veel spelers waren niet goed vandaag, maar ik vroeg gewoon weg om Wijnaldum te wisselen voor Klaassen. Het liep gewoon weg voor geen meter op het middenveld.

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Maar betekent dit nu ook exit de Boer? Kan toch niet anders?! Dramatische coach met dramatische keuzes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
MazeWing schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:21:
[...]
Afgezien van het feit dat dit uiteraard een absurd bedrag is, is Ronaldo zo'n beetje de enige voetballer waar je altijd op kan rekenen. Ik heb die man het nog nooit zien af laten weten of het hoofd zien laten hangen. Zelfs toen hij geblesseerd het veld moest verlaten (EK finale 2016) en als veredelde coach ging optreden, toonde hij meer inzet en passie dan dit gehele NL-elftal!
Mjah dat moesten wij dan van Dumfries hebben tot nu toe.
Wat me dan ook wel doet afvragen hoe het conditioneel is met de rest, want als je al ziet wat je vooral met lopen en de beuk erin kunt bereiken ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hoe kan het dat je als je met 10 komt te staan, je compleet open huis hebt achterin? Dat was toch helemaal nergens voor nodig, ik snap werkelijk waar niet waarom dit zo'n groot probleem werd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Exocet schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:24:
[...]

Onvoorstelbaar, met zo veel dagen rust. Wellicht de warmte?
Denken dat je na het verslaan van de 3 slechtste landen van het EK er bent en alle andere landen ook wel even wegspeelt.

Ik snap werkelijk waar niet die jubelstemming die er bij sommigen was na die 3 wedstrijden. Koeman zei het wat dat betreft perfect na de eerste wedstrijd. Dat we hier echt niet trots op mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Dr. Strangelove schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:24:
[...]

Maar hier zie je dus waar het echt fout ging.

Dat je een rode kaart pakt is een situatie waar je je op kan instellen vooraf. Dat kan gewoon gebeuren. Als je dan 0-0 staat is er echt geen man over boord nog, maar je moet anders gaan spelen. Dus wat doe je dan?

Ik ben geen coach maar ik zou niet mijn snelste spits die al een paar keer gevaarlijk is geweest van het veld halen, terwijl hij net een kans gemist heeft. Way to fuck the guy over, Malen heeft nu een jaar councelling nodig. En ik zou zorgen dat ik een team heb dat mentaal niet meteen knakt en in de 35 minuten die het nog heeft werkelijk niet één behoorlijke pass kan organiseren.
Zeker mee eens dat het na die kaart wisselen van Malen echt een absurd slecht move was, zeker voor een Promes die al jaren uit vorm is, maar goed. Ik zou zeggen dat rood met 0-0 wel enigszins een man overboord is. Tuurlijk, je kan nog winnen, maar de kans is veel groter dat je verliest. Ik zou dan sowieso alles op de counter gooien en ook nooit (later) nog een Weghorst inbrengen. Echt nergens voor nodig en die lange ballen opvangen, daar heb ik ook weinig van gezien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GAIAjohan
Terranova schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:26:
[...]

Ja, maar er ging een overtreding van die Tsjech aan vooraf. De ligt werd naar de grond gedrukt door die vent.
Dus? Nog steeds geen reden de bal weg te slaan. Gewoon oerdom. Als het een overtreding was, had de VAR daarna wel ingegrepen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Snowdog schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:27:
[...]

Zeker mee eens dat het na die kaart wisselen van Malen echt een absurd slecht move was, zeker voor een Promes die al jaren uit vorm is, maar goed. Ik zou zeggen dat rood met 0-0 wel enigszins een man overboord is. Tuurlijk, je kan nog winnen, maar de kans is veel groter dat je verliest. Ik zou dan sowieso alles op de counter gooien en ook nooit (later) nog een Weghorst inbrengen. Echt nergens voor nodig en die lange ballen opvangen, daar heb ik ook weinig van gezien.
Ik zou ook op de counter zijn gaan spelen, maar dan is Malen eruit halen ongeveer het laatste wat hij moest doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Wijnaldum is een mooi weer voetballer. VD vaart was dat ook trouwens, maar die was technisch 10x beter.

Ik denk dat je nu afscheid moet nemen van dat soort spelers, zeker als ze al richting of over de 30 gaan.

Je kan wel verder met Van Dijk, De Ligt, Blind, Dumfries, De Vrij, De Jong, De Roon en Malen (omdat hij nog zo jong is).

Wijnaldum(te oud en niet bepalend) en Depay (stoorzender) lekker afscheid van nemen.

[ Voor 32% gewijzigd door FreakNL op 27-06-2021 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

MazeWing schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:25:
[...]

Als hij z'n handen niet bewoon, middels een grijpende beweging naar de bal, maar deze gewoon had laten hangen en was gevallen, was er niets aan de hand ( 8) ) geweest. Ook niet als hij dan met z'n handen aan de bal was gekomen...
Ja maar dat deed hij gewoon niet. Toen de scheids naar het scherm liep wist ik genoeg. En ja zijn schuldbewuste reactie was overigens volkomen terecht, ik had het wel willen zien met die Tsjechen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
forzav schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:27:
Hoe kan het dat je als je met 10 komt te staan, je compleet open huis hebt achterin? Dat was toch helemaal nergens voor nodig, ik snap werkelijk waar niet waarom dit zo'n groot probleem werd.
omdat de boer het tactisch vernuft van een aardapppel heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
GAIAjohan schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:28:
[...]

Dus? Nog steeds geen reden de bal weg te slaan. Gewoon oerdom. Als het een overtreding was, had de VAR daarna wel ingegrepen
Dat zei ik toch ook. Domme actie, maar wel te zwaar gezien de "verzachtigende" omstandingheden. Als in, hij wordt op de bal geduwd door die Tsjech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De Boer nu bij de NOS.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 19:11

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Volgens mij gaat Van Hooijdonk die Egberts zo uit het raam flikkeren met z'n domme gemekker. Hoe vaak wil je nog geen antwoord krijgen op de vraag waardoor het nu precies mis ging? :F

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
bubye FdB, moven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
FreakNL schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:28:
Wijnaldum is een mooi weer voetballer. VD vaart was dat ook trouwens, maar die was technisch 10x beter.

Ik denk dat je nu afscheid moet nemen van dat soort spelers, zeker als ze al richting of over de 30 gaan.
Niet helemaal mee eens, vind Wijnaldum toch wel een prima speler (die helaas vandaag niet echt thuisgaf). Jammer, maar dat heb je wel eens. Zou ook niet weten wie je als beter alternatief ziet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Het zijn maar statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijlow
Timber
De Vrij
De Ligt
Dumfries
De Jong
Klaassen
Gravenberch
Berghuis
Weghorst/Brobbey/Nieuw talent
Malen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

gekkie schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:27:
[...]

Mjah dat moesten wij dan van Dumfries hebben tot nu toe.
Wat me dan ook wel doet afvragen hoe het conditioneel is met de rest, want als je al ziet wat je vooral met lopen en de beuk erin kunt bereiken ...
Heel Dumfries heeft minder skills dan de kleine teen van Ronaldo. Dat is echt appels met peren vergelijken. De inzet van een Dumfries is natuurlijk mooi, maar als je de skills niet hebt om er uiteindelijk iets mee te doen, dan heb je er ook weinig aan.
Ronaldo is zo'n complete voetballer, daar zijn er maar weinigen van. Als je kijkt naar de grote namen zoals Wijnaldum en Memphis, dan zijn dat toch spelers waar je iets van mag verwachten. Stuk voor stuk hebben ze uiteraard niet het complete pakket zoals Ronaldo, maar hebben in het verleden echt wel laten zien over "net" wat beter voetballend-vermogen te beschikking dan een x-aantal andere spelers uit het team.

Wat je dan op z'n minste mag verwachten is een tomeloze inzet. Iets wat bij Wijnaldum en Memphis voor 99% leek te ontbreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 07:21
D.deJong schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:20:
Nou maar duimen dat Belgie er uitvliegt, die hebben het een partij hoog in de bol.
Die krijgen wel een serieuze tegenstander en Ronaldo.

Wij gingen eraan tegen wat oostblokvoetballers zonder Ronaldo.

De voetbalgeschiedenis zegt dat de Belgen altijd goed spelen, als de Nederlanders falen. (Kijk maar in de voetbalbijbel) Eens in de 30 jaar maakt België bijna van iedereen gehakt. 2021 valt voor de Belgen net goed. En nu loopt er geen Maradona rond, die dwarsligt. Nu loopt er Ronaldo rond.

Hup België. :)B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Luxicon schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:26:
[...]
Heel veel spelers waren niet goed vandaag, maar ik vroeg ook gewoon weg om Wijnaldum te wisselen voor Klaassen. Het liep gewoon weg voor geen meter op het middenveld.
Menigeen begint hier al te zeiken op Wijnaldum, de Roon, de Vrij of Dumfries bij de eerste foute bal. *knip*
Kap zelf ook eens als de mening van een ander je niet aanstaat. TR aanmaken is voldoende.

Inhoudelijk: Klaassen is trager dan Wijnaldum. Dus dat gaat dan niet helpen. Een poppetje voor een poppetje.

Als je twee beste middenvelders niet functioneren dan zit er tactisch iets fout. Dan moet een coach ingrijpen door het spel te wijzigen. Breng bijvoorbeeld Gakpo voor van Aanholt. Dan verander je iets.

[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 27-06-2021 20:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 16:12
remco112 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:26:
Maar betekent dit nu ook exit de Boer? Kan toch niet anders?! Dramatische coach met dramatische keuzes!
"We waren de dominerende partij"

Ik geloof niet dat hij zichzelf iets kwalijk neemt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Fleximex schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:25:
[...]

Ik kan die punten van voetbalsites/-kranten nooit serieus nemen. Die worden altijd veel te veel gestuurd door de uitslag. Het laagste punten en hoogste punten mogen blijkbaar nooit verder dan 3-4 uit elkaar liggen.

Hoe kunnen De Vrij en Dumfries nu een onvoldoende scoren? Wat meer hadden zij kunnen doen?
De cijfers zijn uiteraard een mening, maar voetbalzone is een serieus ingestelde website. Ik vond het collectief heel erg ondermaats, dus snap de onvoldoendes wel. Dumfries mocht voor de inzet wel een 6. Het kan ook handig zijn de reden ervan te lezen:
Bij de 0-1 schoot Dumfries tekort, daar hij niemand dekte terwijl het grootste gevaar zich rond hem afspeelde. Bij de 0-2 sprintte hij naar voren en daardoor lag de flank volledig open voor assistgever Holes.

...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Hopelijk kan Ronaldo straks een leuke show geven.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
ik zou Marco nu graag horen, want die heeft altijd gelijk imho

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

FDB.... je doet niet meer mee. Echt, nee, je doet niet meer mee. Het is voorbij. Ja ik hoor je praten maar je doet niet meer mee. Ophouden. Je doet niet meer mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De Boer legt in ieder geval de schuld volledig bij de spelers.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat is toch wel extreem. Dat Steek er 10 passes over de hele wedstrijd maakt is nog normaal, maar voor een middenvelder?

Enfin:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bnqsv8OFVBuyGsVWHV6PQ0B_EIk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EmDxvUp2NKeplKiLiyj9JKAy.jpg?f=fotoalbum_large

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
New Yorker schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:32:
Hopelijk kan Ronaldo straks een leuke show geven.
Ik hoop het niet, Portugal mag van mij door de grond.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
PWM schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:32:
De Boer legt in ieder geval de schuld volledig bij de spelers.
Terecht in dit geval.
Die wissel van Promes is wel een idiote actie

[ Voor 11% gewijzigd door Exocet op 27-06-2021 20:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:33
We hebben de achterlijn gehaald :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
D-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:31:
Menigeen begint hier al te zeiken op Wijnaldum, de Roon, de Vrij of Dumfries bij de eerste foute bal. Ik ben wel klaar met dat groepje trollen hier.
Neem het niet te serieus, we hebben helaas niet beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

simons schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:29:
[...]

Ja maar dat deed hij gewoon niet. Toen de scheids naar het scherm liep wist ik genoeg. En ja zijn schuldbewuste reactie was overigens volkomen terecht, ik had het wel willen zien met die Tsjechen.
Ik denk niet dat het opzettelijk gebeurd is. Eerder dat hij de bal weg wilde duwen zodat hij er niet op zou vallen en op het moment dat hij de bal aanraakt beseft "oh kut..."

Maar de regels zijn duidelijk en je mag van iemand die z'n hele leven al voetbalt een bepaalde discipline verwachten met handen icm de bal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
Jahoor, Malen kan maar 60 min spelen volgens Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Ja, want tactische klopte het helemaal.

We creëren echt niks.

Misschien iets meer Hollandse school en niet gokken op een ingeving van Malen/Depay

[ Voor 23% gewijzigd door FreakNL op 27-06-2021 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:13
simons schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:32:
FDB.... je doet niet meer mee. Echt, nee, je doet niet meer mee. Het is voorbij. Ja ik hoor je praten maar je doet niet meer mee. Ophouden. Je doet niet meer mee.
Zegt Frank nou echt dat hij van tactiek wilde wijzigen, toen kwam de rode kaart, maar ipv daarop te reageren hij alsnog zijn plan doorzette ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:59
Terranova schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:26:
[...]

Ja inderdaad. Dan moet je gaan liggen. Meer niet.

Maar ja het is makkelijk praten. Hij moet zo'n abnormale situatie in een split second beoordelen en eventueel actie ondernemen.

Als je dan geen vertrouwen hebt in het feit dat een scheidsrechter dan affluit, dan kan ik begrijpen dat je dan de bal ff aan raakt.
Doe je dat niet, dan staat Schick 1 op 1 met Stekelenburg. Wat wrs een doelpunt is.

Dus snap de Ligt zijn actie wel.

Niet waarom veel spelers zwaar vermoeid leken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Bossie schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:33:
[...]

Zegt Frank nou echt dat hij van tactiek wilde wijzigen, toen kwam de rode kaart, maar ipv daarop te reageren hij alsnog zijn plan doorzette ?
tactisch aardappel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
GAIAjohan schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:33:
Jahoor, Malen kan maar 60 min spelen volgens Frank
Volkomen gelijk heeft hij, PSV heeft ook nog nóóóit de overwinning geboekt in de laatste 5 minuten van een wedstrijd.

/s

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:41

Je kan wel verder met Van Dijk, De Ligt, Blind, Dumfries, De Vrij, De Jong, De Roon en Malen (omdat hij nog zo jong is).

Wijnaldum(te oud en niet bepalend) en Depay (stoorzender) lekker afscheid van nemen.
van der vaart liep de 100 meter in 3 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
hoevenpe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:33:
[...]

Neem het niet te serieus, we hebben helaas niet beter.
Probleem is dat velen denken dat we beter hebben. Aanvallend zijn we gewoon niet top.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Snowdog
Donyell die maar 60 minuten kan spelen? Dat lijkt me wel echt een belachelijke statement. Die speelt bij PSV altijd wel 90 minuten en dan is de koek echt nog niet op. Zelfs dan had hij nog kunnen kijken hoe het zou uitlopen en alsnog kunnen wisselen. Ik vind het echt een belachelijk excuus. Nou had dat waarschijnlijk tot hetzelfde resultaat geleid, maar toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
FreakNL schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:33:
[...]

Ja, want tactische klopte het helemaal.

We creëren echt niks.
Met die tactiek win je drie wedstrijden, het niveau van vandaag ligt daar echt niet aan. Complete offday van bijna alle spelers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
D-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:31:
[...]

Menigeen begint hier al te zeiken op Wijnaldum, de Roon, de Vrij of Dumfries bij de eerste foute bal. Ik ben wel klaar met dat groepje trollen hier.

Inhoudelijk: Klaassen is trager dan Wijnaldum. Dus dat gaat dan niet helpen. Een poppetje voor een poppetje.

Als je twee beste middenvelders niet functioneren dan zit er tactisch iets fout. Dan moet een coach ingrijpen door het spel te wijzigen. Breng bijvoorbeeld Gakpo voor van Aanholt. Dan verander je iets.
Jij hebt het steeds over trollen, maar denk dat dit een andere betekenis heeft dat jij denkt. Klaassen is veel meer een aanvallende middelvelder. Het gaat niet om namen, maar of het team collectief presteert. Met wisselen kun je het team weer aan de praat krijgen, maar dat deed de Boer niet. Wijnaldum, zoals ik al zei, had een waardeloze inzet vanavond.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

bie100 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:34:
[...]

van der vaart liep de 100 meter in 3 uur
Eens hoor. Ook mede-schuldig aan de 1-0 in 2010 in de finale.

Mooiweer voetballers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

De Blind is ook zo wisselvallig als het weer. Het ene moment heeft hij een paar mooie acties en lijkt ie het "voegsel" tussen de verdedigings-laag en aanvals-laag, het andere moment lijkt ie er haast verloren bij te lopen, kostbare fouten te maken en compleet niet in z'n element te zitten. Weg ermee dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bossie schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:33:
[...]
Ik hoor:
" *hmmmmmmm* *hummmuh* hmmmmmmm* *hum*hum* *hmmmmmmm* "
Dus het zou kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
MazeWing schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:31:
[...]
Heel Dumfries heeft minder skills dan de kleine teen van Ronaldo. Dat is echt appels met peren vergelijken. De inzet van een Dumfries is natuurlijk mooi, maar als je de skills niet hebt om er uiteindelijk iets mee te doen, dan heb je er ook weinig aan.
Het ging je in je voorbeeld toch om de oneindige inzet voor het team ?
Voor de rest heeft Dumfries inderdaad helaas te weinig techniek om er zelf ook wat mee te kunnen,
als hij dat wel had gehad dan hadden we nog wel kansen gehad om verder te komen, aangezien hij het wel 90 minuten lang gewoon doet.

Maar goed met dit bal verlies en geen enkele voorzet die ook maar een beetje in de buurt komt, 't was gewoon op alle vlakken die je je maar kunt bedenken een aanfluiting geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
D-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:34:
Probleem is dat velen denken dat we beter hebben. Aanvallend zijn we gewoon niet top.
Het was een collectieve off-day, in 2014 verwachte ik er ook niets van en werd het toch de halve finale.

Pagina: 1 ... 18 ... 83 Laatste