EK & OS 2024 in 4K (HDR)

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-06 00:41
Ik heb ook een 42 inch C2 en op dit model is het ook nog steeds te hindelijk voor woorden met dimming van de desktop op de PC, met voetbal geen idee want ik heb meteen ASBL etc uitgeschakeld. Dit model is het laatste waarin ASBL kan worden uitgeschakeld gelukkig. Er moet helemaal NIKS gedimd worden anders ziet het er gewoon niet uit.

[ Voor 17% gewijzigd door pennywise666 op 20-06-2024 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
DutchOwnage schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 20:03:
Ligt er ook aan hoe agressief de ASBL is afgesteld out of the box. Bij mijn CX had ik idd speciaal een service remote gekocht om het in het service menu uit te kunnen schakelen. Nu met m'n G4 kan ik wel in het service menu komen, maar niets meer aanpassen. Gelukkig is de ASBL op de G4 lang en lang zo agressief niet meer als op eerdere modellen.

Want het kan inderdaad heel erg hinderlijk zijn.
Trouwens: Als het goed is moet je nu wel kunnen aanpassen in het SM toch?: https://github.com/Maasso...rol/releases/tag/v9.9.0.0

"added support for 2024 models and CS2/CS3 models to enable full service menu"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:56
Ik heb altijd alleen de service remote gebruikt die ik ooit voor een tientje bij Amazon had gekocht....Nooit ColourControl of iets dergelijks gebruikt.

Maar ik hoef verder niets aan te passen hoor. Kijk alleen heel af en toe even in het service menu hoeveel uur ie heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywise666
Ah ok. Ja ik had ook destijds die remote gekocht. Maar ik kwam er laatst achter dat je nu met die PC app oa ook LG SM instellingen kan veranderen. Maar iig goed nieuws dat auto dimming nu ook kan worden uitgeschakeld met de huidige modellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13:02
NPO1 UHD, waar te zien:
Ziggo, KPN (en resellers, zoals budget thuis), Delta, Caiway, Kabelnoord, SKV, Trined, Jonas, Kabeltex …..

NPO1 UHD, niet te zien:
Odido, NL ziet, Digitenne

Vraagteken (maar ik vermoed van niet te zien)
Canal+ (en resellers, zoals freedom, tweak en ONVI)

Correcties en aanvullingen zijn welkom.

[ Voor 6% gewijzigd door Pvd01 op 22-06-2024 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pvd01
Ik ben trouwens ook benieuwd in welke kwaliteit HBO Max de Olympische spelen gaat aanbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Pvd01 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:17:
Ik ben trouwens ook benieuwd in welke kwaliteit HBO Max de Olympische spelen gaat aanbieden.
Inderdaad. Vraag me af wanneer daar duidelijkheid over komt. Ook over de eventuele komst van een Eurosport 4K.

En als we dan toch bezig zijn: wanneer zullen we ooit van de Tour de France in een betere beeldkwaliteit kunnen gaan genieten?

[ Voor 17% gewijzigd door DutchOwnage op 22-06-2024 13:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:44
Tja Eurosport zend veel uit in UHD, echter er is nog geen aanbieder, provider die dit helaas ook in Nederland aanbiedt zover ik weet.
Een gemiste kans, ben bang dat we ook geen Olympische Spelen in UHD gaan beleven in NL.
Terwijl voor o.a. de Japanse markt al wel veel in 8K wordt geproduceerd, blijven wij ver achter met slechts HD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:29

Matis

Rubber Rocket

Ik heb een uitvoering: LG OLED55B7V en kijk EK via KPN glasvezel op hun eigen DIW7022.

Ik vind de kleuren bij UHD nogal flets. Heb door zowel het menu van de TV gelopen als die van de STB, maar kan niet echt verschil merken qua kleurechtheid.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywise666
Matis schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:56:
Ik heb een uitvoering: LG OLED55B7V en kijk EK via KPN glasvezel op hun eigen DIW7022.

Ik vind de kleuren bij UHD nogal flets. Heb door zowel het menu van de TV gelopen als die van de STB, maar kan niet echt verschil merken qua kleurechtheid.
Sommige oudere modellen gaan niet goed om met een HLG signaal. Bekend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:29

Matis

Rubber Rocket

pennywise666 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:01:
Sommige oudere modellen gaan niet goed om met een HLG signaal. Bekend probleem.
Van Dolby Vision schakelen naar HDR10 verbetert het iets, maar komt helaas nog steeds niet in de buurt van niet-UHD.

Misschien is het gewenning...

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:11
Matis schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:08:
[...]

Van Dolby Vision schakelen naar HDR10 verbetert het iets, maar komt helaas nog steeds niet in de buurt van niet-UHD.

Misschien is het gewenning...
Het signaal van KPN is geen Dolby Vision. En ook geen HDR10. Het is een HLG signaal. Een derde techniek van HDR die veelal bij live signalen wordt gebruikt. Zegt je televisie dat je wel een HLG signaal krijgt? Je kunt het signaal forceren naar HLG zoals ik eerder heb beschreven.

Zojuist heb ik Turkije tegen Portugal zitten kijken en daar leken de kleuren ook wat vertekend. Maar dat komt natuurlijk door de ondergaande zon en de schaduw die op het veld ligt. Misschien toch net wat 'fletser' dan een SDR signaal, maar eigenlijk veel meer waarheidsgetrouw. Daarnaast ook een enorm lastige situatie voor de aanwezige camera's. De avondwedstrijden zien er beter uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:29
alex3305 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 20:37:
[...]

Het signaal van KPN is geen Dolby Vision. En ook geen HDR10. Het is een HLG signaal. Een derde techniek van HDR die veelal bij live signalen wordt gebruikt. Zegt je televisie dat je wel een HLG signaal krijgt? Je kunt het signaal forceren naar HLG zoals ik eerder heb beschreven.

Zojuist heb ik Turkije tegen Portugal zitten kijken en daar leken de kleuren ook wat vertekend. Maar dat komt natuurlijk door de ondergaande zon en de schaduw die op het veld ligt. Misschien toch net wat 'fletser' dan een SDR signaal, maar eigenlijk veel meer waarheidsgetrouw. Daarnaast ook een enorm lastige situatie voor de aanwezige camera's. De avondwedstrijden zien er beter uit.
Mijn ervaring ook, ‘s avonds ziet het er veel beter uit op mijn Sony TV.

Wat me wel ergert bij de NOS is dat het NOS logo en de score aan de linker kant veel te veel naar links staan vergeleken met NPO 1 UHD aan de rechterkant. Zowiezo is het onzin om het NOS logo ook nog eens in beeld te zetten.

Als je de live stream bekijkt zie je het niet. Kan een downscaling artifact zijn.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
loekf2 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:49:
[...]

Mijn ervaring ook, ‘s avonds ziet het er veel beter uit op mijn Sony TV.

Wat me wel ergert bij de NOS is dat het NOS logo en de score aan de linker kant veel te veel naar links staan vergeleken met NPO 1 UHD aan de rechterkant. Zowiezo is het onzin om het NOS logo ook nog eens in beeld te zetten.

Als je de live stream bekijkt zie je het niet. Kan een downscaling artifact zijn.
De bedoeling is ook dat je naar het voetbal kijk en niet naar de logo's.
Ik snap niet dat zo'n klein detail je ergert aangezien het niet in het midden van het scherm is waar je ogen op focussen. Of heb jij soms je tv op ooghoogte van de logo's? Dan staat je TV wel heel laag. Mijn ogen staan op 30% of 50% vanaf de onderkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:56
misschien niet helemaal het topic hiervoor maar het zou toch wel prettig zijn als ziggo dit ook via de app gaat aanbieden (android tv) Ik zit niet te wachten op een extra kastje voor alleen het udh kanaal dus kijk nu naar 999 via de coax in mijn tv. Is ook een goede oplossing maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywise666
fredgroes schreef op maandag 24 juni 2024 @ 12:21:
misschien niet helemaal het topic hiervoor maar het zou toch wel prettig zijn als ziggo dit ook via de app gaat aanbieden (android tv) Ik zit niet te wachten op een extra kastje voor alleen het udh kanaal dus kijk nu naar 999 via de coax in mijn tv. Is ook een goede oplossing maar toch.
Nee daarvoor moet je in het klaagtopic zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pvd01
In de HBO Max app wordt de suggestie gewekt dat de tour de France in 4K UHD met HDR wordt gestreamd (indien beschikbaar). Daar is een sport-add on voor nodig, welke ik niet heb. Ik kan dit dus niet checken.

Voor de OS is die add-on overigens niet nodig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:10
Nou dat lijkt me stug. Met alle mobiele camera’s hebben ze vaak al moeite om een stabiel 1080p beeld te geven. Alles wordt vanaf motoren en helicopters gefilmd en doorgestuurd. In vaak afgelegen gebieden.

/edit: je doelt op deze regel gok ik?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4M_TUpIN5USTIkfVtmZ0TX4XhPQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iVWPbYzhcycw9MNCwYd0Monr.jpg?f=fotoalbum_large

Zoals er staat; afhankelijk van beschikbaarheid. ;)
4K is 99,9% zeker niet beschikbaar. Dit is gewoon een standaard disclaimer.

Staat namelijk bij iedere sport en stream vermeld.

[ Voor 60% gewijzigd door Rivanov op 29-06-2024 07:03 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
Ik doel idd op die regel…. Ik denk dat je gelijk hebt met betrekking tot de mobiele camera’s. Echter zullen er bij de OS vast een aantal sporten wel degelijk 4K zijn, vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
OS wel. Die zal waarschijnlijk ook te zien zijn op kanaal 999 bij Ziggo.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
Rivanov schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 11:00:
OS wel. Die zal waarschijnlijk ook te zien zijn op kanaal 999 bij Ziggo.
Als dat 4k kanaal maar niet zoals de vorige keer is want dat was echt helemaal niet leuk om naar te kijken. Heel erg boring. Het was totaal anders dan de registratie op Eurosport HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ben benieuwd of de NL aanbieders Eurosport 4K door aan geven... Zolang ik nergens witte rook zie ga ik maar nergens vanuit.

[ Voor 68% gewijzigd door DutchOwnage op 29-06-2024 12:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Heb nu naast de Eurosport Player ook een maand abonnement genomen op HBO Max incl. Sport add-on. Wilde even vergelijken.

Naast het feit dat de app veel fijner werkt dan de Eurosport app op de Apple TV, heb ik ook het idee dat de bitrate bij HBO wat hoger is dan via de Eurosport app. Het lijkt mij dat ze dezelfde stream gebruiken natuurlijk, maar het lijkt wel scherper te zien. Graphics zijn wat crisper en cleaner.

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 30-06-2024 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
https://www.totaaltv.nl/n...e-beeldkwaliteit-bij-skv/

Olympische Spelen niet in 4K bij de NOS of Eurosport |:(

Blijft als enige hoop HBO Max over, maar die zal wel geen live 4K gaan streamen verwacht ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywise666
DutchOwnage schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 10:16:

Olympische Spelen niet in 4K bij de NOS of Eurosport |:(

Blijft als enige hoop HBO Max over, maar die zal wel geen live 4K gaan streamen verwacht ik zo.
Ja dat is wel heel triest dit zeg. Nee ik ga er ook niet van uit dat het in 4K is te streamen anders was het wel duidelijk vermeld inmiddels.
Doe dan tenminste HBR 25 Mb/s Ziggo! Maar nee hoor!

[ Voor 4% gewijzigd door pennywise666 op 03-07-2024 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Die meerwaarde van de HBR stream is echt minimaal, die kanalen had ik bij T-Mobile ook en als ik het niet gemeten had had ik het nooit geweten want het was er niet aan af te zien: https://community.odido.n...ostid=1635271#post1635271 (enige wat ik kan herinneren is dat er meer ruis/grain in het beeld zat bij ESPN). Maar misschien is het leuk als je op een 75" tv kijkt ofzo :9 (niet dat ik er naar op zoek ben geweest maar verbaast me eigenlijk wel dat er nergens een stukje opname te downloaden is van iemand met een SKV abo)

[ Voor 34% gewijzigd door apis29 op 03-07-2024 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
apis29 schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 15:59:
Die meerwaarde van de HBR stream is echt minimaal, die kanalen had ik bij T-Mobile ook en als ik het niet gemeten had had ik het nooit geweten want het was er niet aan af te zien: https://community.odido.n...ostid=1635271#post1635271 (enige wat ik kan herinneren is dat er meer ruis/grain in het beeld zat bij ESPN)
Maar dan worden klanten opgelicht, dat is wat anders.
Je ziet natuurlijk duidelijk verschil met 12 en 25 mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
pennywise666 schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 16:03:
[...]

Maar dan worden klanten opgelicht, dat is wat anders.
Je ziet natuurlijk duidelijk verschil met 12 en 25 mbps.
Denk dat het grootste probleem is dat het nog steeds gewoon een 1080i signaal is en de extra bitrate gewoon verspilde moeite (/ mooi voor de bühne). Bij zenders als TLC of spannende talkshows op de NPO maakt het natuurlijk sowieso al weinig uit of het boven de 12-14 zit. Wielrennen met beelden van de mobiele (motor/heliktoper) cameras is ook prut in en prut uit O-)

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 03-07-2024 17:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pennywise666
In HDR?

"HBO Max is tijdens de Olympische Spelen de enige plek waar fans álle momenten live en on-demand kunnen bekijken, inclusief alle 329 medaille-evenementen, de openings- en sluitingsceremonies in HDR en multi-feed audio waarmee gebruikers tot 20 talen kunnen selecteren. Zo kunnen gebruikers hun eigen olympische ervaring op meerdere schermen samenstellen."

https://www.dutchcowboys....che-spelen-in-parijs-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
https://www.totaaltv.nl/n...ijdens-olympische-spelen/

Ok, dat wordt dus een IPTV abootje of een Nvidia RTX met SDR > fake HDR optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Enkel openings- en sluitingsceremonie in HDR? Benieuwd of het via HBO Max ook in 4K gestreamed gaat worden. Wat een misére anno 2024.

Hierop inhakend:

Ziggo wil Europees voetbal in UHD aanbieden
Voetballiefhebbers moeten niet verwachten dat wedstrijden van de voetbalcompetities Champions League, Europa League en Conference League bij Ziggo Sport in UHD te zien zijn. Voor deze beeldverbetering heeft de sportzender nog enige tijd nodig. Maar VodafoneZiggo-woordvoerder Ronald van der Aart komt wel met een hoopvol vooruitzicht. “Vanaf de kwartfinale hebben wij de intentie om wedstrijden lineair in UHD te laten zien”, zo laat hij Totaal TV weten. UHD betekent dat beelden in Full HD 1080p/50 met toevoeging van minimaal HDR worden aangeboden. In veel Europese landen laten zenders en providers 4K los en kiezen uit kostentechnische redenen voor UHD.

[ Voor 76% gewijzigd door Rivanov op 04-07-2024 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
pennywise666 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 11:14:
https://www.totaaltv.nl/n...ijdens-olympische-spelen/

Ok, dat wordt dus een IPTV abootje of een Nvidia RTX met SDR > fake HDR optie.
@Ivanov Nee dus,dat kan je wel vergeten. Zie mijn bericht van zojuist. Die heb je gemist zo te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
VodafoneZiggo moet zich kapotschamen dat ze de term UHD gebruiken voor 1080p/50 met HDR. Maar blijkbaar mag dit in Europa:
mucuracat schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 08:24:
Regels over UHD en HDR zie filmpje v.a. 4:45.
In Europa mag het UHD heten als het fullHD is en met wat extraatjes. :+ 8)7
[YouTube: Zo wordt voetbal kijken ZELFS voor NERDS leuk (met VI!)]
Dit heeft dus niets met 4K te maken zoals in dit topic besproken wordt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:23
Nu zag ik dat Delta ook UHD aanbiedt voor dit EK. Echter moet dat via het interactief kastje, welke dan weer op een UTP kabel moet. Nu staat onze tv ergens waar we geen UTP kunnen aanleggen, dat is echt een monsterklus en een hoop gesloop. Wij kijken tv via de TV app, zowel die van samsung of via AppleTV, dat werkt perfect. Echter kan je dan geen UHD kijken voor NPO1, is dit een technisch mankement, of zal dat mogelijk in de toekomst wel kunnen?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
alex3305 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 12:27:
[...]

VodafoneZiggo moet zich kapotschamen dat ze de term UHD gebruiken voor 1080p/50 met HDR. Maar blijkbaar mag dit in Europa:

[...]
Nee, ze hoeven zich niet kapot te schamen want zoals je zelf aangeeft, het mag gewoon. Moeten de NPO en ESPN zich dan ook kapot schamen?

Buiten dat, UHD zoals het nu wordt aangeboden door de NPO/ESPN en straks door Ziggo, is een 100% stap voorwaarts tov het reguliere signaal. Tuurlijk, het had nog beter geweest als het 4K/HDR geweest zou zijn, maar zoals het nu is dat is gewoon echt prima naar mijn mening.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alex3305
@DutchOwnage Ja, ik vind van wel. Ik vind het misleidend als je eerder UHD gelijk stelt aan 4K en later 1080p met verbeteringen ervan maakt. Of eigenlijk up to 4k resolution. Dat is niet duidelijk voor de consument. Een dergelijke standaard term hoort niet zo flexibel te zijn*.

Dat het een stap vooruit is, ben ik het overigens 100% mee eens. Maar noem het dan Full HD met HDR. Of verzin iets nieuws zoals een portemonnee-term zoals Full HDR. Dat zou veel duidelijker zijn voor een consument.

* Deze vloeibare trend valt mij trouwens steeds vaker op. Ook bij USB4 of HDMI2.1 waar verschillende onderdelen in de standaard blijkbaar optioneel zijn. Daarvoor zou een standaard wat mij betreft niet moeten zijn. Nu moet je nog steeds gokken wat er precies bedoelt wordt met een dergelijk term.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-06 13:47

mucuracat

YES

alex3305 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 15:15:
@DutchOwnage Ja, ik vind van wel. Ik vind het misleidend als je eerder UHD gelijk stelt aan 4K en later 1080p met verbeteringen ervan maakt. Of eigenlijk up to 4k resolution. Dat is niet duidelijk voor de consument. Een dergelijke standaard term hoort niet zo flexibel te zijn*.

Dat het een stap vooruit is, ben ik het overigens 100% mee eens. Maar noem het dan Full HD met HDR. Of verzin iets nieuws zoals een portemonnee-term zoals Full HDR. Dat zou veel duidelijker zijn voor een consument.

* Deze vloeibare trend valt mij trouwens steeds vaker op. Ook bij USB4 of HDMI2.1 waar verschillende onderdelen in de standaard blijkbaar optioneel zijn. Daarvoor zou een standaard wat mij betreft niet moeten zijn. Nu moet je nog steeds gokken wat er precies bedoelt wordt met een dergelijk term.
Jij mag dat vinden :*) (Persoonlijk vind ik ook jammer)

Zie het als reclame. Klopt vaak niet wat ze zeggen, maar alles doen om mensen voor de gek te houden.
En ze hebben europees afgesproken dat je het mag noemen.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
En bedenk wel dat de groep die zich hierover druk maakt zéér klein is. Lees; handvol mensen hier op Tweakers en op TotaalTV reaguurders. :+

En voor mij persoonlijk:

High bitrate 1080p HDR > 4K SDR.

En dat zelfs op 2.5m afstand van 77G4 OLED.

[ Voor 28% gewijzigd door Rivanov op 04-07-2024 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
Rivanov schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 17:07:
En bedenk wel dat de groep die zich hierover druk maakt zéér klein is. Lees; handvol mensen hier op Tweakers en op TotaalTV reaguurders. :+

En voor mij persoonlijk:

High bitrate 1080p HDR > 4K SDR.

Ik word knettergek als mijn 65 inch OledTV dichterbij staat dan 3 meter. Want dan is het gewoon te veel "in your face". 3 meter vind ik perfect voor 65 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik / wij heb(ben) dat gevoel gelukkig totaal niet. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 04-07-2024 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
Rivanov schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 20:44:
Ik / wij heb(ben) dat gevoel gelukkig totaal niet. :)
Als je dat gevoel wel zou hebben dan zou ik je gewoon accepteren hoor;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
pennywise666 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 20:47:
[...]

Als je dat gevoel wel zou hebben dan zou ik je gewoon accepteren hoor;)
:(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 17:07:

Ben je niet bang dat je links wat mist als je rechts kijkt op je scherm. Andersom uiteraard ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Heb gewoon volledig beeld hoor. ;)
Jullie doen net alsof het een bioscoopscherm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
Rivanov schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:57:
Heb gewoon volledig beeld hoor. ;)
Jullie doen net alsof het een bioscoopscherm is.
Mijn enige probleem is dat het oncomfortabel voelt om dat apparaat dicht op je te hebben. Dat moet gewoon een bepaalde minimale afstand hebben afhankelijk van de grootte ongeacht of je van links naar rechts moet kijken of wat de juiste kijkafstand is voor SD/HD/UHD. Ik genoot bv van mijn 135 inch beamerscherm op 4 meter afstand in 2017. Daar zat ik ook vaak van links naar rechts op te kijken, maar dat stoorde me niet. Toen kwam Oled en ik wilde niet meer terug naar dat fletse beamerbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-06 09:37
Zijn er meer mensen waarbij het commentaar (via center speaker) zacht is tov het stadion/omgevingsgeluid (via de L+R) speakers in een 5.1 setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
Groentenman schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 18:32:
Zijn er meer mensen waarbij het commentaar (via center speaker) zacht is tov het stadion/omgevingsgeluid (via de L+R) speakers in een 5.1 setup?
Ik heb 4.1 maar de verhoudingen klinken goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
Leuk die zwarte balk op het scorebord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Groentenman schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 18:32:
Ja de mix is niet heel fraai
Centre is te zacht
Viel mij ook al op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
Deruxian schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:30:
[...]

Ja de mix is niet heel fraai
Centre is te zacht
Viel mij ook al op
Centre uitschakelen en naar 4.1 luisteren. Dat klinkt goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:12
Ben bang dat KPN het 5.1 spoor niet meer gaat toevoegen met nog 2 wedstrijden te gaan op het UHD kanaal… dat is wel erg zonde. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
Wie kijkt er nog meer de OS voetbalwedstrijd Argentinie Marocco in 4K HDR op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
pennywise666 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 15:29:
Wie kijkt er nog meer de OS voetbalwedstrijd Argentinie Marocco in 4K HDR op dit moment?
Ik had Argentinië - Marokko even aangezet via HBO Max. Geen HDR, maar wel gewoon erg goede kwaliteit vindt ik. Ik neem aan 1080P,kan geen info zien.

Waar kijk jij 4K HDR?

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 24-07-2024 16:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Inderdaad geen HDR via HBO Max en ook zeker geen 4K.
Ziet er niet heel florisant uit eerlijk gezegd.

[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 24-07-2024 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Rivanov schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 16:13:
Inderdaad geen HDR via HBO Max en ook zeker geen 4K.
Ziet er niet heel florisant uit eerlijk gezegd.
Vergeleken met het EK is het idd een forse downgrade ja....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Mja, dit is gewoon 1080p SDR in een niet superhoge bitrate.
De close-ups shots zien er wel beter uit dan de overview cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Rivanov schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 16:16:
Mja, dit is gewoon 1080p SDR in een niet superhoge bitrate.
De close-ups shots zien er wel beter uit dan de overview cam.
Yep, precies wat te verwachten viel en ongeveer gelijk met hoe Viaplay de PL doet.

Gelukkig begint binnenkort de Eredivisie weer, hebben we tenminste iets in HDR(voor degenen die ESPN hebben).

Edit: al blijft het goed ruk dat het belangrijkste sportevenement niet in de beste kwaliteit te zien is in Nederland!

[ Voor 12% gewijzigd door DutchOwnage op 24-07-2024 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
DutchOwnage schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 16:08:
[...]

Ik had Argentinië - Marokko even aangezet via HBO Max. Geen HDR, maar wel gewoon erg goede kwaliteit vindt ik. Ik neem aan 1080P,kan geen info zien.

Waar kijk jij 4K HDR?
*knip*
We bespreken hier alleen legale manieren om te kijken.

[ Voor 48% gewijzigd door tweakduke op 25-07-2024 12:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:30

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

https://www.4ksummit.com/...dard-for-the-next-decade/
Paris 2024, the first Olympics to be produced entirely in 4K
Broadcast Engineering Director of OBS, took part in the third day of the 4KHDR Summit to explain the challenges and details of the innovative television deployment that Paris 2024 will entail, with a 100% 4K-HDR production.
En we zien er helemaal geen reet van. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinandus
Ik wacht nog even, kijk vanaf vrijdag ook in UHD met HLG ondersteuning, via de schotel.
Namelijk via het wel bekende HD+ pakket op Astra 19,2 graden Oost.
Hier is dan ook het Eurosport UHD kanaal beschikbaar!
Net gecheckt, voetbal is nu nog niet beschikbaar zag ik, is nu nog het gebruikelijke UHD1 kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Het is gewoon absurd. Ik kan het artikel zou snel even niet terugvinden, maar TotaalTV heeft de reden waarom bijvoorbeeld Eurosport 4K en/of NPO1 UHD niet in Nederland in de lucht zijn uitgelegd...

Edit: dit was 'm volgens mij:
https://www.totaaltv.nl/n...ij-nederlandse-providers/

[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 24-07-2024 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinandus
Hierbij waarom in ons land geen Olympische UHD uitzendingen beschikbaar zijn, helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
dinandus schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 17:35:
Hierbij waarom in ons land geen Olympische UHD uitzendingen beschikbaar zijn, helaas!

Die zocht ik eigenlijk ja, thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 01:50
Is er ergens een survey in te vullen voor NPO 1 UHD? Het beviel mij eigenlijk prima en het zou tof zijn als het nog eens terugkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Animal schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 18:12:
Is er ergens een survey in te vullen voor NPO 1 UHD? Het beviel mij eigenlijk prima en het zou tof zijn als het nog eens terugkwam.
Niet dat ik weet. Maar ik had begrepen dat de providers zelf onderzoek hebben gedaan, en daar kwam uit dat het zeer goed werd gewaardeerd. Neem dan toch aan dat die uitkomsten doorgezet worden naar de NPO.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Down-loader
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-06 21:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N0RCYFD1Im0xY355rQAtiWOrihU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uwFZLAIadkgbJ9zjBi1A1U7t.png?f=fotoalbum_large

Nederland vist weer eens achter het net. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:14
Dat wordt dus downloaden en niet live kijken. 🤪Gisteren even hbo gecheckt. Maar voetbal zag er niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywise666
paragon schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 06:34:
Dat wordt dus downloaden en niet live kijken. 🤪Gisteren even hbo gecheckt. Maar voetbal zag er niet uit.
Nee ziet er niet uit vergeleken met de 4K stream die ik kijk. Ik vind het echt schandalig dat we deze troep voorgeschoteld krijgen. En dan raar opkijken en zitten zeiken dat mensen illegale streams gaan bekijken. Echt opzouten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik vindt de beeldkwaliteit op HBO Max eigenlijk wel gewoon prima hoor voor een live 1080P SDR stream. Niks mis mee.

Het zal natuurlijk niet te vergelijken zijn met 4K HDR, maar het zij zo. Benieuwd of de openingsceremonie morgen ook echt HDR wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pennywise666
DutchOwnage schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:41:
Ik vindt de beeldkwaliteit op HBO Max eigenlijk wel gewoon prima hoor voor een live 1080P SDR stream. Niks mis mee.

Het zal natuurlijk niet te vergelijken zijn met 4K HDR, maar het zij zo. Benieuwd of de openingsceremonie morgen ook echt HDR wordt.
Ja we vinden het prima omdat we het normaal zijn gaan vinden;)
Ik ben ook wel benieuwd naar die HDR bij de openingsceremonie, dus dan zal ik wel even mijn Appletv uit de kast moeten trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:30

Miesjh

dinandus schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 17:35:

Antwoord is me nog niet helemaal duidelijk. NPO krijgt ze dus niet aangeboden. Maar wie heeft ze dan wel? En waarom wordt dat dan niet uitgezonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Nu ook de 4K kanalen in gebruik die @pennywise666 ook heeft. Fantastisch beeld. Snoeischerp 4K HDR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywise666
Rivanov schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 18:19:
Nu ook de 4K kanalen in gebruik die @pennywise666 ook heeft. Fantastisch beeld. Snoeischerp 4K HDR.
Special thanks to @Down-loader voor de lijst met zenders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
DutchOwnage schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:41:

Klopt, het is op zich prima Full HD met een bitrate van 9 Mbps. Daar valt weinig op aan te merken (zeker als je het vergelijkt met die 5 Mbps van Viaplay).

Verder uiteraard jammer dat er geen 4K beschikbaar komt hier. Als Kroatië het voor elkaar krijgt, dan had dat hier toch ook moeten lukken.

En op de Balkan krijgen ze via Max blijkbaar wel gewoon HDR. Dat is dan tenminste nog iets...

[ Voor 5% gewijzigd door TexMex op 25-07-2024 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
TexMex schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 18:28:
[...]

Klopt, het is op zich prima Full HD met een bitrate van 9 Mbps. Daar valt weinig op aan te merken (zeker als je het vergelijkt met die 5 Mbps van Viaplay).

Verder uiteraard jammer dat er geen 4K beschikbaar komt hier. Als Kroatië het voor elkaar krijgt, dan had dat hier toch ook moeten lukken.

En op de Balkan krijgen ze via Max blijkbaar wel gewoon HDR. Dat is dan tenminste nog iets...
Zeker prima beeld als je van wazige poppetjes houdt. En ja zo kan je alles eindeloos blijven vergelijken. Mensen met een Viaplay abbo weten het ook weer goed te praten door te vergelijken met een mindere kwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
pennywise666 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 18:56:
[...]

Zeker prima beeld als je van wazige poppetjes houdt. En ja zo kan je alles eindeloos blijven vergelijken. Mensen met een Viaplay abbo weten het ook weer goed te praten door te vergelijken met een mindere kwaliteit.
Jij overdrijft echt hoor. Niks geen wazige poppetjes hier. Kan ook aan de gebruikte apparatuur liggen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
pennywise666 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 18:56:
[...]

Haha, ik heb allang geen Viaplay meer en ben op Tweakers zo ongeveer de meest kritische als het om beeldkwaliteit gaat. ;)

En het ontbreken van 4K is ook gewoon een gebrek, maar dat zie ik even los van het Max-platform. In die tabel hierboven zie je ook dat de Olympische Spelen via Max nergens in 4K 2160p worden gestreamd (op openings- en sluitingsceremonie na). Dus Max was zeker niet de plaats waar we 4K hadden moeten verwachten.

Wél had ik een Eurosport 4K kanaal verwacht bij Ziggo en KPN. Maar met het Max-platform, straks met véle streams tegelijkertijd in 9 Mbps, is wat mij betreft niet zoveel mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywise666
DutchOwnage schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:14:
[...]

Jij overdrijft echt hoor. Niks geen wazige poppetjes hier. Kan ook aan de gebruikte apparatuur liggen...
Je vindt het niet wazig omdat je deze kwaliteit gewend bent. Ik heb net 1 op 1 OS 1080p HBO stream vergeleken met 4K HDR stream. Dat zijn gewoon wazige poppetjes vs haarscherpe poppetjes. Daar kan niemand omheen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pennywise666
TexMex schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:25:
[...]

Haha, ik heb allang geen Viaplay meer en ben op Tweakers zo ongeveer de meest kritische als het om beeldkwaliteit gaat. ;)

En het ontbreken van 4K is ook gewoon een gebrek, maar dat zie ik even los van het Max-platform. In die tabel hierboven zie je ook dat de Olympische Spelen via Max nergens in 4K 2160p worden gestreamd (op openings- en sluitingsceremonie na). Dus Max was zeker niet de plaats waar we 4K hadden moeten verwachten.

Wél had ik een Eurosport 4K kanaal verwacht bij Ziggo en KPN. Maar met het Max-platform, straks met véle streams tegelijkertijd in 9 Mbps, is wat mij betreft niet zoveel mis.
Ok, je vindt het prima kwaliteit. Ik wil persoonlijk de best verkrijgbare uitmuntende kwaliteit. Dat is niet mogelijk in dit land. Dat is niet ok. Geef mij dan tenminste de optie om er desnoods meer geld voor te betalen. Zo zie je dus dat het niet om de kijker gaat. Prima, dan zoek ik het ergens anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
pennywise666 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:32:
Ik wil persoonlijk de best verkrijgbare uitmuntende kwaliteit. Dat is niet mogelijk in dit land. Dat is niet ok. Geef mij dan tenminste de optie om er desnoods meer geld voor te betalen. Zo zie je dus dat het niet om de kijker gaat. Prima, dan zoek ik het ergens anders.
Wat dat betreft eens hoor. In die artikelen hierboven van Totaal TV zie ik ook geen échte redenen genoemd worden. Als KPN en Ziggo écht hadden gewild, was er heus wel iets mogelijk geweest. Zeker als je ziet dat bijvoorbeeld Kroatië het dus wél voor elkaar krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
pennywise666 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:27:
[...]

Je vindt het niet wazig omdat je deze kwaliteit gewend bent. Ik heb net 1 op 1 OS 1080p HBO stream vergeleken met 4K HDR stream. Dat zijn gewoon wazige poppetjes vs haarscherpe poppetjes. Daar kan niemand omheen.
Ik zeg ook niet dat het niet beter kan. Ik ben genoeg hoge en minder hoge kwaliteit 4K(HDR) content gewend.

Maar om nou de HBO streams weg ze zetten als wazige prul is nou ook weer niet nodig. Het ziet er gewoon prima uit binnen de specificaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywise666
DutchOwnage schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:23:
[...]

Ik zeg ook niet dat het niet beter kan. Ik ben genoeg hoge en minder hoge kwaliteit 4K(HDR) content gewend.

Maar om nou de HBO streams weg ze zetten als wazige prul is nou ook weer niet nodig. Het ziet er gewoon prima uit binnen de specificaties.
Wanneer je het 1 op 1 vergelijkt dan ziet het er zeker wel uit als wazige prul. Op zichzelf staand kan het er prima uitzien idd, op Ziggo kabeltv NPO1 met 12 MBps bv, maar die Eurosport streams zijn weer lager. Beetje jammer. Voetbal heeft echt een hogere resolutie en bitrate nodig met al die kleine poppetjes en snelle bewegingen. Zoals 4K en 20MBps zoals ik het nu kijk op Eurosport 4K (UHD1) met als bonus HDR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Niet dus.
HBO Max voegt HDR wel toe bij de openings- en sluitingsceremonie. Dit zijn dan ook de enige twee onderdelen van de Olympische Spelen die bij HBO Max in UHD te zien zijn.
https://www.totaaltv.nl/n...-wel-full-hd-bij-hbo-max/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:29
Ik heb de opening op HBO Max aan staan, maar ik vind het wazige HDR. Zeker 4K, maar geen HDR. AppleTV ondersteund HLG. De stream hapert ook af en toe heel kort, vooral bij panning shots. De camera mensen hebben ook moeite met scherp stellen zo lijkt het.

Doe mij maar gewoon een opening in een stadion. Dit heeft voorlopig de sfeer van een F1 drivers parade met omroep MAX productie waardes.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
Het kan aan mij liggen, maar het is bij mij een sdr-signaal. Ook dune (film) wordt niet meer in 4K weergegeven, terwijl ik deze film onlangs nog in 4K gezien heb via HBO MAX (Dolby vision).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Het is geen 4K, en al helemaal geen HDR.

Maar ik ga dit zowiezo niet trekken tot 23.45 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door DutchOwnage op 26-07-2024 20:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
loekf2 schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 19:44:
Ik heb de opening op HBO Max aan staan, maar ik vind het wazige HDR. Zeker 4K, maar geen HDR. AppleTV ondersteund HLG. De stream hapert ook af en toe heel kort, vooral bij panning shots. De camera mensen hebben ook moeite met scherp stellen zo lijkt het.

Doe mij maar gewoon een opening in een stadion. Dit heeft voorlopig de sfeer van een F1 drivers parade met omroep MAX productie waardes.
Het is ook 1080p SDR. ;)

Kijk het nu in 4K HDR via France 2 met de audio van HBO Max via AirPlay gestreamed naar de Sonos ARC. Perfect beeld en perfecte audio op deze manier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
Rivanov schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 20:21:
[...]

Het is ook SDR. ;)

Kijk het nu in 4K HDR via France 2 met de audio van HBO Max via AirPlay gestreamed naar de Sonos ARC. Perfect beeld en perfecte audio op deze manier. :)
Prachtig 4K HDR beeld en geluid inderdaad!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dinandus
Hier via de schotel op UHD1 prachtig beeld, real UHD met HLG.
Kleur ruimte BT2020, 12 bit, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BJYWTlOKcQx5GNkJGo8iXYbVKCM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GpxXmeLWZkWdNtTanFsGyaPo.jpg?f=fotoalbum_large

Tot zover prachtige filmpjes tussendoor, waar de HLG duidelijk een toegevoegde waarde heeft.

Een van de hoogtepunten voor mij tot nu toe zijn de Minions, welke diverse sporten beoefenen, geniaal idee!

PS: kijk niet via de Apple box, maar direct via 19,2 oost met een VU 4K box

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Vind het op deze manier vele malen boeiender en interessanter om te kijken dan altijd zo’n suffe opening en opkomst in een stadion. Ze hebben er een prachtig schouwspel van gemaakt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Schitterende beelden zo in de avond in HDR. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
Rivanov schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 21:48:
Schitterende beelden zo in de avond in HDR. :)
Ik heb het oled light wel op 60 gezet want mijn ogen branden echt uit mijn kop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Het heet niet voor niets City of Light. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinandus
De details van Eurosport 4K via de UHD1 satelliet via het HD+ platformAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ie_LXlbf8u1sA4XHHjWMRWADvU4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UcbYs5aNwAkJF8tEzvYZ5Dmm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
dinandus schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:57:
De details van Eurosport 4K via de UHD1 satelliet via het HD+ platform[Afbeelding]
En de bitreet?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
Wat een fantastisch mooie openingsceremonie. Vooraf niet gedacht dat ik het helemaal ging uitzitten. Maar hebben er echt van genoten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywise666
Rivanov schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 23:32:
Wat een fantastisch mooie openingsceremonie. Vooraf niet gedacht dat ik het helemaal ging uitzitten. Maar hebben er echt van genoten!
UHD1 doet het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik was het laatste uur weer ingeschakeld. Toch blij dat ik dat gedaan had, want het was inderdaad een spektakel van jewelste met het prachtige Parijs als decor. Chapeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
.

[ Voor 100% gewijzigd door pennywise666 op 28-07-2024 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verkeerde topic @pennywise666

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste