Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 10 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stupidsimple
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-09 10:08
thanks, en krijg je die 10% dan ook over het gedeelte dat vaststaat voor je kaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:15

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Stupidsimple schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:28:
[...]

thanks, en krijg je die 10% dan ook over het gedeelte dat vaststaat voor je kaart?
Ja juist over dat gedeelte, de CRO krijg je dan wekelijks in je wallet gestort - niet gestaket.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Stupidsimple schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:14:
Ik heb hier al naar gezocht maar kan in het kaartoverzicht van Crypto.com dit niet vinden.
Krijg je nou rente over het deel dat je moet staken bij de "Royal Indigo / Jade Green" kaart? En zo ja hoeveel?

Bij de "Ruby Steel" is dat in ieder geval niet het geval.
En toch staat dat gewoon in onze topic start. Help me even om dit duidelijker te omschrijven.
Dutchylex schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:20:
[...]
Thx! Tip: Ik heb via youtube kanaal van Simon Kenny een hele duidelijk step-by-step gevonden!
Nice, wil je die link met ons delen?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Appelsjroep schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:37:
Even een tip voor mensen die al de virtuele kaart gebruiken in afwachting van de fysieke kaart.

Als je de fysieke kaart krijgt veranderd de CVC code. Ik had al een paar subscriptions lopen via de virtuele kaart en kom er nu achter dat een paar betalingen mislukt zijn omdat de CVC nu over gegaan is naar de CVC van de fysieke kaart op het moment dat ik die geactiveerd heb. Vervelende hiervan is dat ik bijvoorbeeld bij Netflix nu niet hetzelfde kaart nummer kan gebruiken met een nieuwe CVC code. Gelukkig kon ik nog even switchen naar mijn oude Creditcard.
Hoeft niet, bij mij was alleen de maand van de geldigsheidsduur die veranderd was. Maar goede tip inderdaad om je kaart gegevens te checken tussen virtueel en fisiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:59

Nogne

>.<

pimsaint schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:09:
[...]
Achter schermen werk ik aan een topic start rondom die topics, misschien iets voor in een nieuw topic? Een beetje het idee van een basic (dit) en een advanced topic?
[...]
Als ik je ergens mee kan helpen laat het dan maar weten, je kan me ook altijd even een bericht sturen op Telegram want volgens mij hebben wij elkaar al een keer gesproken op Telegram.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Zelf ben ik voor 1 algemeen topic. Anders krijg je straks 5 topics met hier en daar een post. En past je vraag meer bij topic A of B? Het aantal posts in dit topic is nog perfect te behappen in 1 topic :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
ETH2.0 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:26:
VVS is de enige van mijn 13 coins die in de plus staat over de laatste 7 dagen. Dit is toch wel erg bijzonder voor een yield farm coin.
VVS word door CDC via de Defi app in de markt gezet. Ik denk dat er gewoon heel veel vertrouwen in CDC is. Als je een stadion in de USA gaat hernoemen voor, ik dacht 10 jaar dan geeft dat toch vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
Appelsjroep schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:37:
Even een tip voor mensen die al de virtuele kaart gebruiken in afwachting van de fysieke kaart.

Als je de fysieke kaart krijgt veranderd de CVC code. Ik had al een paar subscriptions lopen via de virtuele kaart en kom er nu achter dat een paar betalingen mislukt zijn omdat de CVC nu over gegaan is naar de CVC van de fysieke kaart op het moment dat ik die geactiveerd heb. Vervelende hiervan is dat ik bijvoorbeeld bij Netflix nu niet hetzelfde kaart nummer kan gebruiken met een nieuwe CVC code. Gelukkig kon ik nog even switchen naar mijn oude Creditcard.
Ik kan over een aantal dagen van Ruby naar Jade gaan. Mij boeit het niet om een fysieke kaart te hebben. Curve werkt voor mij perfect.
Volgens mij is het zo dat wanneer je geen fysieke pas aanvraagt, maar wel upgrade naar de volgende tier, CC gegevens van je huidige tier gewoon kunt blijven gebruiken. Klopt dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Ja die gegevens blijven hetzelfde. Dus dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdbosch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 10:01
Even een vraagje mbt de Spotify Cashback. Ik heb mijn CDC gelinkt aan mijn Spotify account. Hoe nu verder? Hoe wordt de 100% cashback verwerkt? Komt dit als een aparate betaling/cashback op de kaart zelf (zoals andere cashbacks)? Of wordt dit op een andere manier verwerkt?

Wederom bedankt!

Dennis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rep7
dvdbosch schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:29:
Even een vraagje mbt de Spotify Cashback. Ik heb mijn CDC gelinkt aan mijn Spotify account. Hoe nu verder? Hoe wordt de 100% cashback verwerkt? Komt dit als een aparate betaling/cashback op de kaart zelf (zoals andere cashbacks)? Of wordt dit op een andere manier verwerkt?

Wederom bedankt!
Je zorgt zelf dat er voldoende saldo op je CDC staat op Spotify te betalen.
Vervolgens wordt de maandelijkse fee betaald en krijg jij CRO tw van het bedrag dat je net betaald hebt.
Je extra CRO komt op de crypto.com app onder " cro".

Je kan het direct zien: iets van: Card Rebate Spotify +20,x Cro.

Wie weet hoe ik een refferal code kan aanmaken voor Crypto.com? Ik kan het even niet vinden...

[ Voor 6% gewijzigd door Rep7 op 07-12-2021 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon2b
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 14:16
Rep7 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:35:
[...]
Wie weet hoe ik een refferal code kan aanmaken voor Crypto.com? Ik kan het even niet vinden...
** Zie de topicwarning ivm referrals **

Als je de app start, dan staat er hiervoor een banner rechtsonder.

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 07-12-2021 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
Rep7 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:35:
[...]

Je zorgt zelf dat er voldoende saldo op je CDC staat op Spotify te betalen.
Vervolgens wordt de maandelijkse fee betaald en krijg jij CRO tw van het bedrag dat je net betaald hebt.
Je extra CRO komt op de crypto.com app onder " cro".

Je kan het direct zien: iets van: Card Rebate Spotify +20,x Cro.

Op de exchange heb je ook een knop bovenin met 'Refer and get $2000', dit is dezelfde code als in de app ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rep7
Dragon2b schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:45:
[...]

[mbr]** Zie de topicwarning ivm referrals **[/mbr]

Als je de app start, dan staat er hiervoor een banner rechtsonder.
Hahaha _/-\o_ Het viel niet een klein beetje op... maar helemaal gemist. Bedankt beide!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:21

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik denk dat ik een fout gemaakt heb… ik heb op fiat Wallet gedrukt en dan “setup new currency” vervolgens krijg ik allemaal bank gegevens in beeld maar nergens een omschrijving van wat ik erbij moet zetten… dus geld over gemaakt maar 5 uur verder en het staat er nog niet op…

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
koelebobes schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:53:
Ik denk dat ik een fout gemaakt heb… ik heb op fiat Wallet gedrukt en dan “setup new currency” vervolgens krijg ik allemaal bank gegevens in beeld maar nergens een omschrijving van wat ik erbij moet zetten… dus geld over gemaakt maar 5 uur verder en het staat er nog niet op…
Je hebt het dus over geld storten van je bank naar de Crypto.com app?

Het iban nummer en de naam waarmee je bij Crypto.com bent aangemeld.
Omschrijving hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

dhrhagenees.cro schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 19:06:
[...]

Je hebt het dus over geld storten van je bank naar de Crypto.com app?

Het iban nummer en de naam waarmee je bij Crypto.com bent aangemeld.
Omschrijving hoeft niet.
Hoop dat het er snel opstaat, thanks! Hele gerust stelling! Jammer dat het niet via Paypal of iDeal kan

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:23
Bij de lokale Lidl hier werkt de kaart ineens niet meer. Meh.
Zal volgende keer vragen wat voor melding de caissière krijgt.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Zo zit ik nog te wachten op een refund waar CDC mee bezig te achterhalen waar die blijft (volgens steam nooit ontvangen).

En er is een bedrag terug gestort via een online aankoop, en gelijk weer van mijn kaart afgetrokken, er staat nu pending refund, dat loopt nog niet geheel vlekkeloos.

Ook had ik in een toko waar mijn CDC was mislukt, Curve wel geaccepteerd, dat bedrag is wel 2 keer terug gestort, afgetrokken, terug gestort en weer eraf getrokken over een periode van 3 dagen.

Er mag nog wel een hoop verbeteren aan deze dienst verlening. Desalniettemin al behoorlijk wat CRO cashback gekregen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:49
Bushalte schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:16:
Kan ook nog afhankelijk zijn van pinterminal waar je pint. Zo kan ik bij 'onze' Lidl niet bij de pinkassa terecht met CDC kaart, maar wel bij de andere kassa's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 14-09 17:47
Ik heb een klein vraagje mbt yieldfarming via de defi wallet van crypto.com. ik heb daar wat in de farming pool staan en kan er elk moment voor kiezen om te harvesten. Moet je dat nu wel elke keer doen of juist niet harvesten voor het rente op rente effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Blabla13 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:29:
[...]

Kan ook nog afhankelijk zijn van pinterminal waar je pint. Zo kan ik bij 'onze' Lidl niet bij de pinkassa terecht met CDC kaart, maar wel bij de andere kassa's.
Ik heb er nu 2 geprobeerd bij de zelf-scan kassa's. Zal de volgende keer een normale kassa nemen en vragen wat voor melding ze krijgt.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Bushalte schreef op woensdag 8 december 2021 @ 06:48:
[...]

Ik heb er nu 2 geprobeerd bij de zelf-scan kassa's. Zal de volgende keer een normale kassa nemen en vragen wat voor melding ze krijgt.
Som even wat details op, dat is wel zo nuttig. En had je genoeg geld beschikbaar op je cdc pas? Welke lidl was het? Curve gebruikt? Etc etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ETH2.0
Flexion1 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 06:20:
Ik heb een klein vraagje mbt yieldfarming via de defi wallet van crypto.com. ik heb daar wat in de farming pool staan en kan er elk moment voor kiezen om te harvesten. Moet je dat nu wel elke keer doen of juist niet harvesten voor het rente op rente effect?
Hier kun je kijken voor het perfecte moment om te harvesten.
Gas kost in CRO: Harvest 1, add LP 3, swap ongeveer 2 (ligt aan het bedrag ook, is deels een %). Omrekenen naar $ dan nog. Als voorbeeld, bij $5000 tegen 204% APR en $4 gas cost, harvest je 1x per 5 dagen.

Compounden in je farm is maar 1 optie trouwens, je kunt er ook voor kiezen om je "winst te pakken" door te swappen naar CRO of USDC bijvoorbeeld, of je kunt je VVS in een mine zetten.

Als je per se wilt autofarmen kun je ook dit nog doen, maar de dubbele kosten van het weghalen bij VVS finance en weer neerzetten bij autofarm maakt dit wel onaantrekkelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door ETH2.0 op 08-12-2021 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
ETH2.0 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 07:07:
[...]

Gas kost in CRO: Harvest 1, add LP 3, swap ongeveer 2 (ligt aan het bedrag ook, is deels een %). Omrekenen naar $ dan nog. Als voorbeeld, bij $5000 tegen 204% APR en $4 gas cost, harvest je 1x per 5 dagen.

Compounden in je farm is maar 1 optie trouwens, je kunt er ook voor kiezen om je "winst te pakken" door te swappen naar CRO of USDC bijvoorbeeld, of je kunt je VVS in een mine zetten.

Als je per se wilt autofarmen kun je ook dit nog doen, maar de dubbele kosten van het weghalen bij VVS finance en weer neerzetten bij autofarm maakt dit wel onaantrekkelijk.
Top. Bedankt voor je uitgebreide antwoord!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:10
Werkt de Spotify rebate ook als je bijvoorbeeld een Spotify Family Plan hebt? Dit kost 15 euro per maand. Ik weet dat ze max 12.99 USD vergoeden. Doen ze hier moeilijk over of is dit geen probleem? Het verschil neem ik dan wel voor lief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
Een family plan is geen probleem, maar je krijgt natuurlijk maar tot die 12.99USD cashback.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
Nogne schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:51:
[...]
Als ik je ergens mee kan helpen laat het dan maar weten, je kan me ook altijd even een bericht sturen op Telegram want volgens mij hebben wij elkaar al een keer gesproken op Telegram.
Thanks! PM :)
pl0xs schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:25:
Werkt de Spotify rebate ook als je bijvoorbeeld een Spotify Family Plan hebt? Dit kost 15 euro per maand. Ik weet dat ze max 12.99 USD vergoeden. Doen ze hier moeilijk over of is dit geen probleem? Het verschil neem ik dan wel voor lief.
Staat letterlijk in onze topic start. Je krijgt max $12,99 vergoed, voor alles daar overheen ontvang je de normale cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
pimsaint schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:33:
[...]

Thanks! PM :)

[...]

Staat letterlijk in onze topic start. Je krijgt max $12,99 vergoed, voor alles daar overheen ontvang je de normale cashback.
Ah hier overheen gelezen, bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
En over het restant, zeg even die 3 euro krijg je de normale cashback van 2%/3%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

EDIT
Voorzien! _/-\o_

[ Voor 82% gewijzigd door koelebobes op 08-12-2021 10:14 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
koelebobes schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:05:
Wie heeft er een referalcode voor mij die ik kan invullen? en hoe doe ik dit NA dat ik al een account heb aangemaakt :D! <3
De code had je bij de sign up moeten invullen. Achteraf lukt naar mijn weten niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

pl0xs schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:09:
[...]

De code had je bij de sign up moeten invullen. Achteraf lukt naar mijn weten niet.
Achteraf kan wel, tot 10 dagen na je aanmelding :)
Zie onderaan deze pagina: https://help.crypto.com/e...-referral-link-code-entry

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 08:45
koelebobes schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:05:
Wie heeft er een referalcode voor mij die ik kan invullen? en hoe doe ik dit NA dat ik al een account heb aangemaakt :D! <3
Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Vandaag overigens voor de eerste keer mijn Netflix afgeschreven en rebate + cashback bijgeschreven :*)
Ook in de mail vandaag; de prijsverhoging van Netflix naar €15,99 :o Maar goed dat we rebate + cashback krijgen

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Is er trouwens een minimaal bedrag aan CRO wat je moet bezitten voor je het mag Staken ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

koelebobes schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:36:
Is er trouwens een minimaal bedrag aan CRO wat je moet bezitten voor je het mag Staken ?
Indien je hebt over het staken bij een validator via de DeFi app daar zit geen minimum aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Nogne schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:37:
[...]

Indien je hebt over het staken bij een validator via de DeFi app daar zit geen minimum aan vast.
Ik heb het over het staken van CRO waarbij je hem 3 maanden vast zet en wekelijks een uitbetaling krijgt. Maar dit gaat dus via de DeFi app van crypto.com ? Kan ik daar iedere keer cro bij staken of is het beter om in 1x je CRO te staken. Want ben van plan wekelijks,maandelijks CRO bij te kopen _/-\o_

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Ideaal die Spotify en Netflix Rebate!

Hier nog meer mensen dir binnenkort de Mars NFT krijgen? Iemand enig idee van de waarde hiervan?

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Johantjuuh schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:46:

Hier nog meer mensen dir binnenkort de Mars NFT krijgen? Iemand enig idee van de waarde hiervan?
Zou niet weten wat de waarde is, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

koelebobes schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:46:
[...]

Ik heb het over het staken van CRO waarbij je hem 3 maanden vast zet en wekelijks een uitbetaling krijgt. Maar dit gaat dus via de DeFi app van crypto.com ? Kan ik daar iedere keer cro bij staken of is het beter om in 1x je CRO te staken. Want ben van plan wekelijks,maandelijks CRO bij te kopen _/-\o_
Je hebt heel veel verschillende manier van vastzetten. Je kan het vastzetten voor je debitcard, je kan het via Earn flexibel, 1 maand of 3 maanden vast zetten (% is gebaseerd op je kaart lvl) en je kan je CRO rechtstreeks staken bij de validator via de DeFi app en dan krijg je altijd de meeste apy en er is geen minimale inleg.

Voordeel van DeFi is dat het jouw eigen wallet is, dus je beheert dan zelf je eigen CRO.

Mijn wekelijkse CRO die ik krijg van de card stake, zet ik zelf in DeFi en stake ik met 12,9% apy. Gebruik zelf Jerry’s Pool als validator (die heeft 0 fees).

[ Voor 8% gewijzigd door Nogne op 08-12-2021 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Nogne schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:19:
[...]

Je hebt heel veel verschillende manier van vastzetten. Je kan het vastzetten voor je debitcard, je kan het via Earn flexibel, 1 maand of 3 maanden vast zetten (% is gebaseerd op je kaart lvl) en je kan je CRO rechtstreeks staken bij de validator via de DeFi app en dan krijg je altijd de meeste apy en er is geen minimale inleg.

Voordeel van DeFi is dat het jouw eigen wallet is, dus je beheert dan zelf je eigen CRO.
Eigenlijk wil ik het vast zetten voor de debit card, heb nu een blauwe geactiveerd maar wil eigenlijk voor de Ruby gaan ( spotify rebate)

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

koelebobes schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:21:
[...]

Eigenlijk wil ik het vast zetten voor de debit card, heb nu een blauwe geactiveerd maar wil eigenlijk voor de Ruby gaan ( spotify rebate)
Als je het vast wil zetten voor je kaart ga je naar je crypto wallet. Dan selecteer je CRO en zie je een upgrade knop. Als je daar op drukt en de stappen volgt zet je het vast voor de kaart. Let wel dat de eerste stap (€350 aan CRO) geen wekelijkse cro oplevert. Dit is pas (uit mijn hoofd) vanaf Jade (€3500).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
Johantjuuh schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:46:

Is dat via die Easter Egg die laatst hier gedeeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik heb de ruby kaart dus krijg ook de spotify rebate, echter heb ik ook de curve app, kan ik de betaling van spotify ook via curve laten lopen zodat ik naast de cro cashback ook de 1% curve cashback ontvang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
RideWithUz schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:55:
Ik heb de ruby kaart dus krijg ook de spotify rebate, echter heb ik ook de curve app, kan ik de betaling van spotify ook via curve laten lopen zodat ik naast de cro cashback ook de 1% curve cashback ontvang?
Ka, maar let op de voorwaarde van de curve cashback. Cashback bij curve is maar voor een paar winkels, en voor de gratis curve kaart ook maar een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
Dacuuu schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:01:
[...]

Ka, maar let op de voorwaarde van de curve cashback. Cashback bij curve is maar voor een paar winkels, en voor de gratis curve kaart ook maar een paar maanden.
Klopt, ik had ook nog een reisverzekering nodig dus heb een metalcard aangevraagd. Krijg nu bij 6 winkels cashback, even puzzelen dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
RideWithUz schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:18:
[...]
Klopt, ik had ook nog een reisverzekering nodig dus heb een metalcard aangevraagd. Krijg nu bij 6 winkels cashback, even puzzelen dus
Als je toch nog moet puzzelen, zou ik het er niet op wagen. Er komen regelmatig berichten voorbij (hier, telegram, reddit) over gemiste rebates via Curve. Zoveel is 1% op een tientje nou ook weer niet, in vergelijking met het mislopen van de hele CDC rebate.

[ Voor 4% gewijzigd door pimsaint op 08-12-2021 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Laatst online: 26-03-2023
Rep7 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:39:
[...]

Is dat via die Easter Egg die laatst hier gedeeld is?
Ja klopt !! 😀

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

*&^%! Gisteren de blauwe kaart geactiveerd, terwijl ik weet dat ik volgende week waarschijnlijk de ruby kaart ga aanvragen. Kost het later upgraden geen geld ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFox91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:54
koelebobes schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:35:
*&^%! Gisteren de blauwe kaart geactiveerd, terwijl ik weet dat ik volgende week waarschijnlijk de ruby kaart ga aanvragen. Kost het later upgraden geen geld ?
Tannas31 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:09:
Houd er rekening mee dat het upgraden/vervangen van een fysieke kaart €50 kost. Het is ook mogelijk om een upgrade te doen naar een volgende tier met behoud van je huidige kaart, al gaat dat ten koste van sommige benefits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

koelebobes schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:35:
Zolang je geen fysieke kaart hebt aangevraagd is het gratis om te upgraden.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Freekers schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:13:
[...]

Zolang je geen fysieke kaart hebt aangevraagd is het gratis om te upgraden.
Ah gelukkig thanks 🙌

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonelywolf76
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01-2024
Bushalte schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:16:
Net boodschappen gedaan bij de Lidl en met m'n kaart betaald zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Laatst online: 22:13

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Lonelywolf76 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:21:
[...]

Tijd dat de AH hier het ook eens gaat accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
[...]

Hier ook hoor, gisteren en vandaag nog prima! Direct met de cdc pas, en via Curve->cdc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
Als een supermarkt Visa accepteert dan werkt de Cro kaart altijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
AlterBridge schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:44:
Als een supermarkt Visa accepteert dan werkt de Cro kaart altijd?
Yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Thanks!

Kun je BTC van Binance en Eth van Bitvavo makkelijk overzetten naar Crypto.com? Of moet dat via een route door om te zetten in andere coins? En kan ik ergens de fees zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
AlterBridge schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:02:
[...]

Thanks!

Kun je BTC van Binance en Eth van Bitvavo makkelijk overzetten naar Crypto.com? Of moet dat via een route door om te zetten in andere coins? En kan ik ergens de fees zien?
Wat wil je precies doen? Als je in de winkel betaald met je CDC kaart betaal je gewoon met euro's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Dacuuu schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:07:
[...]

Wat wil je precies doen? Als je in de winkel betaald met je CDC kaart betaal je gewoon met euro's :+
Overstappen naar Crypto.com voor Earn van meer dan de 1% nu.

De cashback is dat een bijkomstigheid. Verder druk aan het vergelijken tussen Ruby en Jade....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ETH2.0
[...]

Thanks!

BTC is vrij makkelijk over te zetten, kost hooguit een paar dollar.
Bitvavo ETH transfer is sowieso een heel stuk duurder, zie hier de prijzen, die overigens variabel zijn voor ETH. Op dit moment is het 0.006 ETH, ongeveer 26 dollar. Je moet bij Bitvavo ook een video-schermopname maken waarin je dan je wallet adress van crypto.com moet laten zien. Je 'whitelist' op deze manier de wallet address, voordat je kunt withdrawen. Dit is op zich ook een vrij makkelijk en snel process, meestal binnen enkele seconden wordt het goedgekeurd.

[ Voor 4% gewijzigd door ETH2.0 op 08-12-2021 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
koelebobes schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:46:
[...]

Het Earn programma kun je vinden in de app. Je kunt hier je coins vastzitten voor 1 maand, 3 maanden, of flexibel. Voor de meeste coins zit hier volgens mij geen minimum aan, maar voor CRO is het minimum helaas 5000 CRO. Ik weet niet zeker of als je dit minimum haalt, of je dan kleinere bedragen er bij kunt plaatsen.

[ Voor 6% gewijzigd door ETH2.0 op 08-12-2021 18:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
ETH2.0 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:00:
[...]

BTC is vrij makkelijk over te zetten, kost hooguit een paar dollar.
Bitvavo ETH transfer is sowieso een heel stuk duurder, zie hier de prijzen, die overigens variabel zijn voor ETH. Op dit moment is het 0.006 ETH, ongeveer 26 dollar. Je moet bij Bitvavo ook een video-schermopname maken waarin je dan je wallet adress van crypto.com moet laten zien. Je 'whitelist' op deze manier de wallet address, voordat je kunt withdrawen. Dit is op zich ook een vrij makkelijk en snel process, meestal binnen enkele seconden wordt het goedgekeurd.
Thanks!

Telt de staked Cro voor je kaart nou wel of niet mee voor de benodigde stack staked Cro bij de APY tier levels?

m.a.w. moet je voor die 3 maanden tegen 6,5% APY naast een €3500 Jade kaart nog €500 extra hebben of nog eens €4000?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mk_eVWRekNpZWgKRO0GAse_uFbk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qATKGHyAPSSBMGHAVIfGNg7c.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

ETH2.0 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:03:
[...]

Het Earn programma kun je vinden in de app. Je kunt hier je coins vastzitten voor 1 maand, 3 maanden, of flexibel. Voor de meeste coins zit hier volgens mij geen minimum aan, maar voor CRO is het minimum helaas 5000 CRO. Ik weet niet zeker of als je dit minimum haalt, of je dan kleinere bedragen er bij kunt plaatsen.
Helaas heb ik geen 5000 CRO maar ga toch voor een Ruby kaart dus zo’n groot probleem is het niet :)

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ETH2.0
AlterBridge schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:24:
[...]

Thanks!

Telt de staked Cro voor je kaart nou wel of niet mee voor de benodigde stack staked Cro bij de APY tier levels?

m.a.w. moet je voor die 3 maanden tegen 6,5% APY naast een €3500 Jade kaart nog €500 extra hebben of nog eens €4000?

[Afbeelding]
De 4000 uit je screenshot is USD currency, terwijl het voor EUR op 3500 is gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
[...]

Zojuist werkte de kaart ook gewoon bij de Lidl waar ik altijd kom. Dit keer bij de kassa gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
ETH2.0 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 07:07:
[...]

Nog een kleine aanvullende vraag. Bij de farming staat de APR van 400 procent en een APY van ongeveer 9000 procent. Dan staat er 1 keer daily compounding. Moet ik om aan die APY te komen dan 1 keer per dag harvesten en dit handmatig weer om zetten in LP tokens en erin stoppen? Of moet ik het juiste laten staan zonder te harvesten.

Alvast bedankt weer.

Edit; ik heb je post nog eens paar keer gelezen en kwartje is gevallen hoor;-).. moet idd elke keer opnieuw er in stoppen om aan de apy te komen. Bedankt voor de tool! Zit nu op 10 dagen dus die apy ga ik niet redden voorlopig. Nog te weinig opbrengst om dagelijks te harvesten en opnieuw erin te stoppen.

[ Voor 11% gewijzigd door Flexion1 op 08-12-2021 23:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:03
[...]

Thanks!

Ja, is makkelijk over te zetten. Let idd even op de gas fees bij ETH. Zet eerst over op de CDC Exchange en zet dan gratis over naar je CDC app om vervolgens in earn te zetten. Je krijgt trouwens een 10% 2% transfer bonus als je crypto overzet op de exchange tot een bedrag van 500 CRO.

Ik heb zelf m'n DOT overgezet van Binance en BTC van Bitvavo.

CDC earn heeft wel minimale stake requirements, alleen CRO is aan de hoge kant:
CRO: 5000
BTC: 0,005
DOT: 10
ETH: 0,15
MATIC: 250
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
Jesteroh schreef op woensdag 8 december 2021 @ 23:50:
[...]
Je krijgt trouwens een 10% transfer bonus als je crypto overzet op de exchange tot een bedrag van 500 CRO.
Dit is alleen voor de eerste 30 dagen na het aanmaken van je account.

[ Voor 21% gewijzigd door ETH2.0 op 08-12-2021 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

ETH2.0 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 23:53:
[...]

Dit is alleen voor de eerste 30 dagen na het aanmaken van je account.
Wacht even als ik vanaf coinbase bijvoorbeeld LRC overzet naar Crypto.com en ik zet het om naar CRO dan krijg ik 10% bonus ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-03 09:39
Erg vreemd. Mijn digitale curve pas werkte op veel locaties prima. Sinds ik de fysieke pas heb werkt deze op veel minder locaties (waar hij eerst wel werkte). Ook als ik de pas zelf scan werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
2 dagen geleden me Jade Green kaart aangevraagd. Gisteren was adres verificatie compleet en vandaag me virtuele kaart binnen gekregen. Meteen even me disney, amazon, spotify en netflix ingesteld. Ook NLZiet werkt trouwens perfect met Crypto.com kaart, dus die kan ook op het lijstje. Voorlopig tot fysieke kaart aanwezig is gebruik ik maar de Curve app icm google pay om te betalen. Ga deze maand ook nog 2 fietsen kopen dus dat tikt hopelijk lekker aan voor me rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
OinkOink schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:23:
2 dagen geleden me Jade Green kaart aangevraagd. Gisteren was adres verificatie compleet en vandaag me virtuele kaart binnen gekregen. Meteen even me disney, amazon, spotify en netflix ingesteld. Ook NLZiet werkt trouwens perfect met Crypto.com kaart, dus die kan ook op het lijstje. Voorlopig tot fysieke kaart aanwezig is gebruik ik maar de Curve app icm google pay om te betalen. Ga deze maand ook nog 2 fietsen kopen dus dat tikt hopelijk lekker aan voor me rewards.
Als je je fysieke kaart hebt, moet je wel je subscriptions omzetten naar die kaart, let daar even op.
En let er ook even op dat waar je je fiets koopt, visa accepteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
Dacuuu schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:25:
[...]

Als je je fysieke kaart hebt, moet je wel je subscriptions omzetten naar die kaart, let daar even op.
En let er ook even op dat waar je je fiets koopt, visa accepteert.
Fysieke kaart is hetzelfde nummer als virtuele kaart neem ik aan? Heb namelijk gewoon meteen alle abonnementen ingesteld op Crypto.com kaart en kreeg ook netjes sms om te verifiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
OinkOink schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:28:
[...]

Fysieke kaart is hetzelfde nummer als virtuele kaart neem ik aan? Heb namelijk gewoon meteen alle abonnementen ingesteld op Crypto.com kaart en kreeg ook netjes sms om te verifiëren
CVC (of hoe noem je die 3 cijfer code) die is anders. En soms ook de maand/jaar verloopdatum van de kaart.
Je gaat straks waarschijnlijk krijgen dat netflix etc niet meer kunnen incasseren. Dan moet je het overzetten naar je fysieke kaart, en soms gaat dat een beetje lastig, omdat je creditcard nummer vaak wel het zelfde blijft. Wat ik heb gelezen, is dat sommige mensen het even helemaal omswitchen naar een andere creditcard, en dan meteen weer terug naar de fysieke CDC kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OinkOink
Dacuuu schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:32:
[...]

CVC (of hoe noem je die 3 cijfer code) die is anders. En soms ook de maand/jaar verloopdatum van de kaart.
Je gaat straks waarschijnlijk krijgen dat netflix etc niet meer kunnen incasseren. Dan moet je het overzetten naar je fysieke kaart, en soms gaat dat een beetje lastig, omdat je creditcard nummer vaak wel het zelfde blijft. Wat ik heb gelezen, is dat sommige mensen het even helemaal omswitchen naar een andere creditcard, en dan meteen weer terug naar de fysieke CDC kaart.
The card number generated for your virtual card is a temporary number and is different than the card number on your permanent physical card. Wait to receive your physical card before you set up any recurring payments.

Zie ik nu inderdaad ook op de site staan van crypto.com! Zet ze voorlopig dan wel even op me Curve nummer en dan laat ik t afschrijven van me ING creditcard en zet ik m later terug naar me Crypto.com kaart

[ Voor 27% gewijzigd door OinkOink op 09-12-2021 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

OinkOink schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:28:
[...]

Fysieke kaart heeft hetzelfde nummer maar de geldig tot en cvc zijn anders, dus die moet je even aanpassen als je je fysieke kaart heb geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
Goedemorgen even een vraagje. Ik heb nu de Curve app icm met Crypto.com kaart. Zit er nog een maximum aan wat je per maand met de Curve kaart kunt betalen zonder kosten? Of kun je gewoon onbeperkt betalen ermee? Ik heb trouwens de gratis versie van de kaart aangevraagd de Curve Blue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
OinkOink schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:16:
Goedemorgen even een vraagje. Ik heb nu de Curve app icm met Crypto.com kaart. Zit er nog een maximum aan wat je per maand met de Curve kaart kunt betalen zonder kosten? Of kun je gewoon onbeperkt betalen ermee? Ik heb trouwens de gratis versie van de kaart aangevraagd de Curve Blue
Ja. Ik heb ook de gratis Curve variant. Kijk even in curve bij Account -> Card limits. Als je aan je limits zit, kan je even de curve helpdesk vragen of ze je limits gratis willen ophogen, dit heb ik recentelijk nog gedaan.

Tevens heb je ook een X bedrag wat je zonder wisselkoers opslag kan gebruiken, maar dat moet je zelf maar even opzoeken. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OinkOink
Dacuuu schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:30:
[...]

Ja. Ik heb ook de gratis Curve variant. Kijk even in curve bij Account -> Card limits. Als je aan je limits zit, kan je even de curve helpdesk vragen of ze je limits gratis willen ophogen, dit heb ik recentelijk nog gedaan.

Tevens heb je ook een X bedrag wat je zonder wisselkoers opslag kan gebruiken, maar dat moet je zelf maar even opzoeken. :9
Bedankt ik zie t! 2400 per transactie en 1680000 per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
koelebobes schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:53:
[...]

Wacht even als ik vanaf coinbase bijvoorbeeld LRC overzet naar Crypto.com en ik zet het om naar CRO dan krijg ik 10% bonus ?
Nee, je krijgt meteen 10% van de waarde van LRC dan in CRO uitgekeerd, hoewel deze wel 180 dagen locked wordt. En dat dan dus alleen in de eerste 30 dagen van je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Jesteroh schreef op woensdag 8 december 2021 @ 23:50:
[...]

Ja, is makkelijk over te zetten. Let idd even op de gas fees bij ETH. Zet eerst over op de CDC Exchange en zet dan gratis over naar je CDC app om vervolgens in earn te zetten. Je krijgt trouwens een 10% transfer bonus als je crypto overzet op de exchange tot een bedrag van 500 CRO.

Ik heb zelf m'n DOT overgezet van Binance en BTC van Bitvavo.

CDC earn heeft wel minimale stake requirements, alleen CRO is aan de hoge kant:
CRO: 5000
BTC: 0,005
DOT: 10
ETH: 0,15
MATIC: 250
etc.
Dat is een leuke bonus! Maar die 10% in Cro is dan locked en kun je niet vastzetten voor je kaart? Of telt hij gelijk mee?

Maar is een exchange account iets anders dan een Crypto.com Wallet? Of zie ik het vanzelf na het registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Maar in principe kan je alles omzetten naar XLM , doorsturen naar crypto.com bonus pakken en weer terug sturen 🤷‍♂️ Of is het daarom 180 dagen gelocked.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
koelebobes schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:53:
[...]

Yes, maar wel naar de cdc exchange, dus niet naar de app en idd binnen 30 dagen.

Stel je zet €1000 euro aan BTC over van een andere exchange over naar de cdc exchange dan krijg je €100 €20 aan CRO tot een max van 500 CRO. Verkregen CRO zit dan wel 180 dagen vast op de exchange en je kan er helemaal niks mee, maar hey...het is gratis 😄

Ik heb zelfs eerst BTC overgezet naar de exhange van mijn vrouw. Zij krijgt dan 500 CRO, vervolgens dezelfde BTC weer naar mijn cdc exchange. Ik ook weer 500 CRO. Vervolgens weer naar de app om in earn 3 maanden te staken tegen 6,5% 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
koelebobes schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:39:
Maar in principe kan je alles omzetten naar XLM , doorsturen naar crypto.com bonus pakken en weer terug sturen 🤷‍♂️ Of is het daarom 180 dagen gelocked.
Je XLM is niet gelocked, je verkregen CRO wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesteroh
AlterBridge schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:44:
[...]

Dat is een leuke bonus! Maar die 10% in Cro is dan locked en kun je niet vastzetten voor je kaart? Of telt hij gelijk mee?

Maar is een exchange account iets anders dan een Crypto.com Wallet? Of zie ik het vanzelf na het registreren?
Crypto.com exchange is iets anders en heeft zelfs een andere app net zoals de Defi. Je kan alles wel met elkaar koppelen en crypto versturen tussen de exchange en de app is gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/31C4s3NeEq5GPYp1hsLyoj4J6u0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hfw1YLpbw8gtTq8T6ThhwCfI.png?f=fotoalbum_large

Voor diegene die nog twijfelen of waar het niet bij lukt. Parkmobile betaald met CDC visa. Blijf proberen of bel eventueel naar parkmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
ETH2.0 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:21:
[...]

Nee, je krijgt meteen 10% van de waarde van LRC dan in CRO uitgekeerd, hoewel deze wel 180 dagen locked wordt. En dat dan dus alleen in de eerste 30 dagen van je account.
Waar kan je zien of je recht hebt op die 10 procent. Ik heb mijn account 1 week geleden geopend maar nog niet gestort. Maar als ik zo 10 procent kan krijgen in cro stort ik ook wel wat heen en weer :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jesteroh
Sorry mensen, ik heb een fout gemaakt. Het is geen 10% maar 2%. Dus om 500 CRO te verdienen moet je iets van €14k aan crypto overmaken om grofweg €275,- aan CRO te krijgen (uitgaande van CRO = €0,55) Ik zal het een en ander aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-03 09:39
dirkmuis schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:58:
Erg vreemd. Mijn digitale curve pas werkte op veel locaties prima. Sinds ik de fysieke pas heb werkt deze op veel minder locaties (waar hij eerst wel werkte). Ook als ik de pas zelf scan werkt het niet.
Niemand die dit probleem herkent? Online werkt het namelijk nog wel en de pas ik ook gewoon geactiveerd.

[ Voor 9% gewijzigd door dirkmuis op 09-12-2021 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
Flexion1 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:35:
[...]

Waar kan je zien of je recht hebt op die 10 procent. Ik heb mijn account 1 week geleden geopend maar nog niet gestort. Maar als ik zo 10 procent kan krijgen in cro stort ik ook wel wat heen en weer :-)
https://help.crypto.com/en/articles/4090217-2-deposit-bonus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Voor de kleine trader gaat onderstaande wel invloed hebben:

What will happen to my deposit bonus if I withdraw my deposit within the first 180 days before the deposit bonus is unstaked?
To prevent abuse, trading volumes may be monitored during the CRO staking period. If the combined trading volume during this period is not at least 3 times the amount deposited (in USD equivalent value), Crypto.com may withdraw the bonus.

Example: If you've deposited $1,000 USD in crypto, your trading volume within the 180 days needs to be at least $3,000 USD to be credited the deposit bonus at the end of the staking period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
melvinnie schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:24:
[...]

Voor de kleine trader gaat onderstaande wel invloed hebben:

What will happen to my deposit bonus if I withdraw my deposit within the first 180 days before the deposit bonus is unstaked?
To prevent abuse, trading volumes may be monitored during the CRO staking period. If the combined trading volume during this period is not at least 3 times the amount deposited (in USD equivalent value), Crypto.com may withdraw the bonus.

Example: If you've deposited $1,000 USD in crypto, your trading volume within the 180 days needs to be at least $3,000 USD to be credited the deposit bonus at the end of the staking period.
Dus als je puur funds overzet om gebruik te maken van Earn dan zal die bonus weer verdwijnen :/ ? Of telt hij natuurlijk mooi de €3500 Cro die nodig is voor Jade mee als volume?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
AlterBridge schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:44:
[...]

Dus als je puur funds overzet om gebruik te maken van Earn dan zal die bonus weer verdwijnen :/ ? Of telt hij natuurlijk mooi de €3500 Cro die nodig is voor Jade mee als volume?
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, ik ben nog maar een paar dagen actief op Crypto.com. Ik zit nu te twijfelen om over te stappen van Binance maar cdc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAkS1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 11:28
Staatsloterij accepteert CDC noch Curve. En ik wilde graag miljonair worden..

[ Voor 6% gewijzigd door MAkS1 op 09-12-2021 17:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ETH2.0
MAkS1 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:52:
Losse loten kopen bij de AH? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:43
In de app van Staatsloterij, kun je wel via creditcard kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
ETH2.0 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:59:
[...]

Losse loten kopen bij de AH? :)
Dan moet je bij de AH op Schiphol of in Kaatsheuvel zijn. Of bij een AH to go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1superheld
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:08
Het is andersom, curve/CDC accepteren geen betalingen naar gok bedrijven (waar loterijen onder vallen).
Pagina: 1 ... 10 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).