Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 9 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
dirkmuis schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:23:
En je curve app en je bank app en je andere crypto app
Zo kan je inderdaad aan de gang blijven, én een LoungeKey app, én dit, én dat.

Maar je kan het jezelf zo makkelijk/moeilijk maken als je wilt. Ik ben blij dat crypto.com gewoon één app heeft voor mensen die, net als in een banking app, hun kaart in de gaten kunnen houden, hier en daar wat munten/cashback kunnen scoren en wat spaarpotjes kunnen maken. Niets anders dan de ING app als je het mij vraagt.

En wil je wat meer, dan gebruik je wat meer. Traden? Exchange. Next level sparen? Defi wallet. Niet altijd druk hoeven te maken over saldo of acceptatie? Curve.

Maar zoals @Xqlus1ve ook al schrijft, het hoeft allemaal niet hoor ;)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:59

Nogne

>.<

ETH2.0 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 23:42:
[...]

Ik weet er niet superveel van hoor en ben hier ook nog vrij nieuw in, maar VVS is wel mijn favoriete token op dit moment op CRONOS. Ik heb me laten vertellen dat dit soort farm tokens vooral interessant is voor de farmers van het eerste uur die soms 2-10x maken in een paar dagen. Of het lange termijn potentie heeft:

How to Protect Yourself from Yield Farms with Strong Sell Pressure

1. Token should not be excessively inflationary whereby it offers unsustainable APR rates to attract users
2. There should be strong token utility to allow users to use the token in a wide variety of applications to spearhead adoption
3. The protocol should have deflationary mechanisms integrated or planned to ensure that the effects of inflation is mitigated in the long run

Punt 2 zal nog moeten blijken, punt 1-3 zeggen ze aan te werken en er zou al snel een burn mechanic komen.

De IGO die net uitgesteld is werkt ook nog steeds als een lokkertje; je moet minimaal 1M VVS vasthouden om me te doen aan de IGO. Als je interesse hebt zou ik discord en telegram joinen en de documentatie lezen.
Het rendement van de eerste dagen is niet te vergelijken met wat je nu krijgt inderdaad, zit zelf voor de helft met mijn LP in vvs.finance en de andere helft in Beefy. De VVS die ik op vvs.finance claim zet ik in de glitter mine voor de aankomende IGO's, en het voordeel met Beefy is dat je automatisch meer LP krijgt (in plaats van het claimen van VVS).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
pimsaint schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:42:
Zeker, in de DeFi app heb je geen minimum aan inleg en is de obrengst vele malen hoger.

[Hier een iets te lang artikel over CRO staking in de DeFi wallet]

edit: [Hier een makkelijkere step-by-step guide]

Enige nadeel tot zover vind ik, nogmaals, de 28 dagen afkoelperiode dat je er eventueel niet bij kan.
Die 28 dagen heb ik ook bij Polkadot. Het went, ik houd toch voor de lange termijn. Dankjewel voor de links man, super behulpzaam! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Dacuuu schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:35:
[...]

Kan je dit eens uitleggen? Op dit moment stake ik cro in mijn defi wallet..
De cashback gaat naar de Defi app. Vandaar via de Cronos Bridge naar vvs.finance. Vervolgens swap ik de CRO voor VVS en gaat het in de Glitter Mine😃 om VVS te staken.

Je kan ook kiezen voor farmen maar dat heeft iets meer uitleg nodig.

Reddit heeft een subje, https://www.reddit.com/r/VVSFinance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Mijn eerste steam purchase is gefaald (kosten wel afgeschreven), iemand anders dit al ervaren?

ik las ergens al dat paypal een betere optie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
Zo, ik heb anti-embarrassment mode maar weer uitgezet. Curve had een bug en gaf aan dat de gehele transactie declined was, terwijl er eigenlijk niets verkeerd ging. Nu hebben ze handmatig de 'go back in time' gedaan naar een andere kaart, maar nu staat er 2x keer de waarde van de transactie in Curve. Loopt nog niet helemaal soepel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:42
Ik was al aan het zoeken hoe ik meer kan staken maar moet dus de Defi app gebruiken. ga ik dit weekend even achteraan.

Van de week de upgrade naar Ruby aangevraagd, plan is de kaart te gaan gebruiken zo vaak ik kan, Cro opsparen (staken) voor een paar jaar.

Dat stake and forget van @dhrhagenees.cro lijkt mij ook wel wat, vooral het forget. Ik hou van low maintenance dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Xqlus1ve schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:15:
Mijn eerste steam purchase is gefaald (kosten wel afgeschreven), iemand anders dit al ervaren?

Nee nog nooit last van gehad, ik heb ook nog nooit bij steam wat gekocht met de cdc kaart, maar wel misschien al op 100 andere websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:14
En dat swappen van cro naar vvs. Met hoeveel (minimale) cro doe je dat dan? Ik probeerde het met 1 cro, kan het dan kloppen dat me dat 1,88 cro gaat kosten aan fee?. Dus ik heb dat eerst even afgebroken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 08:15
Fleske schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:23:
En dat swappen van cro naar vvs. Met hoeveel (minimale) cro doe je dan? Ik probeerde het met 1 cro, kan het dan kloppen dat me dat 1,88 cto gaat kosten aan fee?. Dus ik heb dat eerst even afgebroken!
Gister had ik een swap fee van 2,1 geloof ik voor +/- 2800 CRO. Ook iets van 0,7 CRO om te bridgen naar Cronos dacht ik... Vergeleken met andere platformen is het in ieder geval verdomd weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
Xqlus1ve schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:15:

Ik heb vorige week cashback gehad op een steam aankoop, via curve ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
KeFFeR1208 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:25:
[...]

Gister had ik een swap fee van 2,1 geloof ik voor +/- 2800 CRO. Ook iets van 0,7 CRO om te bridgen naar Cronos dacht ik... Vergeleken met andere platformen is het in ieder geval verdomd weinig :)
Ok. Dus ik zou eigenlijk wat meer cro's over moeten swappen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
Fleske schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:23:
En dat swappen van cro naar vvs. Met hoeveel (minimale) cro doe je dat dan? Ik probeerde het met 1 cro, kan het dan kloppen dat me dat 1,88 cro gaat kosten aan fee?. Dus ik heb dat eerst even afgebroken!
De fees tikken inderdaad toch aardig aan:

Harvesten: 1 CRO
Swappen: 2 CRO (voor mij de laatste keer in ieder geval, dit is volgens mij een flat fee + een percentage)
Add LP: 3 CRO
Farm openen: 1 CRO?

Ik zou zeggen dat minen onder de 1M VVS ($140) of farmen onder de $400 niet echt interessant is door de fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
ETH2.0 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:37:
[...]

De fees tikken inderdaad toch aardig aan:

Harvesten: 1 CRO
Swappen: 2 CRO (voor mij de laatste keer in ieder geval, dit is volgens mij een flat fee + een percentage)
Add LP: 3 CRO
Farm openen: 1 CRO?

Ik zou zeggen dat minen onder de 1M VVS ($140) of farmen onder de $400 niet echt interessant is door de fees.
Ik heb het al gezien. Voor 1 cro kun je 0,1 cro inzetten (dan krijg je 400 vvs) en dan betaal je bijna 0,9 cro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdbosch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 10:01
Noob vraagje. Ook ik heb inmiddels een Crypto & Curve kaartje. Moet ik nog iets activeren oid om de cashbacks in gang te zetten?

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-03 09:39
je moet CRO staken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdbosch
Heb ik netjes (350) gedaan :-)

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdbosch
Al gevonden, cashback van mn betaling wordt netjes verwerkt :-)

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Dan gaat het vanzelf. Iedere aankoop met je CDC kaart of met je CDC kaart via Curve ontvang je je % in CRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
Ik heb nu wat cro omgezet naar vvs. Maar waar zijn die nu gebleven? Wil ze staken in de glitter mining. Maar zie nu niet waar ze staan. Wat moet ik nog meer doen om ze weer zichtbaar te maken?

Edit.: er zit een vertraging in de app. Nu is het aan het minen/staken automatisch. Wat is die +/- achter het totale aantal?

[ Voor 25% gewijzigd door Fleske op 02-12-2021 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Is die vvs nog nuttig?
Op dit moment gaat mijn cro van de cdc naar de defi wallet waar ik hem stake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07:32
Weet iemand hoe het zit met aankoopverzekering met je CDC kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

BektLekker schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 06:50:
Die is er volgens mij niet. Niet zoals je bij een credit card maatschappij bent verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
BektLekker schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 06:50:
Veel mensen denken dat een creditcard synoniem staat voor aankoop bescherming. Dat is het niet. Cdc bied geen aankoop bescherming aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dacuuu schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 07:34:
[...]

Veel mensen denken dat een creditcard synoniem staat voor aankoop bescherming. Dat is het niet. Cdc bied geen aankoop bescherming aan.
Wij hollanders spraten nooit over debit kaarten, want dat is een CDC kaart. je normale bankpas is ook een debit kaart/account, hier zit ook geen aankoop bescherming op.

Hoe eerder iederen stopt met het noemen van een credit card, hoe eerder men gaat begrijpen wat de functie van de CDC/Binance kaarten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 07:47:
[...]

Wij hollanders spraten nooit over debit kaarten, want dat is een CDC kaart. je normale bankpas is ook een debit kaart/account, hier zit ook geen aankoop bescherming op.
Bij de SNS wel hoor. Verder moet die aankoopverzekering ergens van betaald worden en nu krijg je die 2-3% transactiekosten als cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 07:47:
[...]

Hoe eerder iederen stopt met het noemen van een credit card, hoe eerder men gaat begrijpen wat de functie van de CDC/Binance kaarten zijn :)
Volgens mij is het grootste verschil tussen deze 2 het netwerk/platform wat erachter hangt. In NL zijn we vooral met Maestro verbonden met onze pinpassen. De normale CC (Debit of Credit) zijn meestal Mastercard, Visa of American Express. De aankomende jaren gaat dat wel wat veranderen omdat Mastercard stopt met Maestro volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dutchylex schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:11:
[...]

Volgens mij is het grootste verschil tussen deze 2 het netwerk/platform wat erachter hangt. In NL zijn we vooral met Maestro verbonden met onze pinpassen. De normale CC (Debit of Credit) zijn meestal Mastercard, Visa of American Express. De aankomende jaren gaat dat wel wat veranderen omdat Mastercard stopt met Maestro volgens mij.
1 juli 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
Het vermoeden had ik al, maar wou het even checken. Wel nuttig om in je achterhoofd te houden indien je dus wel de aankoopverzekering wilt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

BektLekker schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:52:
Het vermoeden had ik al, maar wou het even checken. Wel nuttig om in je achterhoofd te houden indien je dus wel de aankoopverzekering wilt hebben
Voor online kan je volgens mij daar PayPal voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
Andere vraag. Had gisteravond discussie met mijn vriendin over wat er zou gebeuren met de crypto munten bij overlijden. Hoe hebben jullie dat geregeld. In dit geval even specifiek voor de CDC kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim0252
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:03
Bij parkmobile krijg ik steeds een error. Meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Niet online
BektLekker schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:54:
Andere vraag. Had gisteravond discussie met mijn vriendin over wat er zou gebeuren met de crypto munten bij overlijden. Hoe hebben jullie dat geregeld. In dit geval even specifiek voor de CDC kaart?
Goeie vraag! Wij hebben een Keepass bestand waar al de info instaat. Ik geef mijn vrouw af-en-toe een update wat ze moet doen als ik onder de trein loop. Maar als we samen onder de trein lopen, dan gaat een en ander verloren :X Misschien handig om gegevens mij een notaris ofzo de deponeren voor degene die het erven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
BektLekker schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:54:
https://help.crypto.com/e...crypto-com-private-member
Inheritance service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Tim0252 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:03:
Nee, ik heb geen daar geen problemen met mijn card.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:44
Na het lezen van alle ervaringen hier heb ik sinds een kleine week ook mijn Ruby Steel CDC card in gebruik :) Tot nu toe bevalt het me erg goed. De Jumbo en Lidl hier in de buurt accepteren allebei mijn Curve kaart via Apple Pay, dus dat is op jaarbasis al best leuk qua cashback. Maar het allermooiste was net het afrekenen van een MacBook Pro via Apple. Dan begint de cashback opeens aan te tikken :9~

Ik merk dat ik het proces van SEPA overboeken nog spannend vond, en vooral via CC het uptoppen deed. Vooral omdat je ook geen betaalkenmerk hoeft mee te geven en ze enkel matchen op naam. Maar na mijn test storting van een tientje vertrouwde ik het nu ook wel met wat meer nullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Metalman schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:06:
Ik merk dat ik het proces van SEPA overboeken nog spannend vond, en vooral via CC het uptoppen deed. Vooral omdat je ook geen betaalkenmerk hoeft mee te geven en ze enkel matchen op naam. Maar na mijn test storting van een tientje vertrouwde ik het nu ook wel met wat meer nullen.
Het blijft jou geld dus het is fijn dat het op je eigen IBAN rekening blijft, enkel bij een andere “bank”. Geen aparte IBAN per klant is eigenlijk een beetje ouderwets. Ik weet niet eigenlijk niet of de bankgarantie geld voor het deel wat op de fiat rekening staat.

Hier trouwens geen fysieke kaart maar het lukt mij niet om hem binnen ApplePay te koppelen. Ook bij ParkMobile lijkt de kaart te weigeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 08:45
Deveon schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:04:
[...]

Het blijft jou geld dus het is fijn dat het op je eigen IBAN rekening blijft, enkel bij een andere “bank”. Geen aparte IBAN per klant is eigenlijk een beetje ouderwets. Ik weet niet eigenlijk niet of de bankgarantie geld voor het deel wat op de fiat rekening staat.

Hier trouwens geen fysieke kaart maar het lukt mij niet om hem binnen ApplePay te koppelen. Ook bij ParkMobile lijkt de kaart te weigeren.
Koppelen aan ApplePay binnen Europa gaat via Curve wel. Er is geen CDC ApplePay support in Europa ;)

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:13

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Deveon schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:04:
[...]

Probeer hem eens in Curve te koppelen. Dan gaat het vast lukken. Werkt hier perfect via Curve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik heb sinds kort de cdc kaart gekoppeld aan curve, de gratis 30 dagen cashback is voorbij, heeft iemand ervaring met de betaalde varianten van curve? Ik zag dat je een reisverzekering erbij krijgt, is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-09 15:23
Even wat extra CRO gekocht vanochtend. :9

Ondertussen nog steeds aan het wachten op het saldo van mijn oude CC en de nieuwe fysieke kaart.

18-11 Jade green aangevraagd.
25-11 Jade green virtual.

[ Voor 65% gewijzigd door Idanue op 04-12-2021 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:06
Zonet mijn kaart besteld bij crypto.com (basic one) en ook curve gedownload. Ben echt wel een rookie op dat vlak.. Steeds gebruik gemaakt van mijn gewone debetkaart voor aankopen of VISA van onze gemeenschappelijke rekening.

Mijn vraag: Hoe pakken jullie dit structureel aan? Gebruiken jullie een standaard bankrekening (BE, NL) waar bv je loon op gestort wordt en storten jullie dan vervolgens een som op de CDC kaart wanneer je beslist om een aankoop te doen?

Ik heb ook een N26 rekening die gekoppeld is aan Curve. Met die N26 rekening kan ik ook snel geld overmaken op Crypto.com. Maar ik ben het nog allemaal aan het bekijken hoe ik 'praktisch' wil aanpakken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
jmignolet schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:01:
Zonet mijn kaart besteld bij crypto.com (basic one) en ook curve gedownload. Ben echt wel een rookie op dat vlak.. Steeds gebruik gemaakt van mijn gewone debetkaart voor aankopen of VISA van onze gemeenschappelijke rekening.

Mijn vraag: Hoe pakken jullie dit structureel aan? Gebruiken jullie een standaard bankrekening (BE, NL) waar bv je loon op gestort wordt en storten jullie dan vervolgens een som op de CDC kaart wanneer je beslist om een aankoop te doen?

Ik heb ook een N26 rekening die gekoppeld is aan Curve. Met die N26 rekening kan ik ook snel geld overmaken op Crypto.com. Maar ik ben het nog allemaal aan het bekijken hoe ik 'praktisch' wil aanpakken. :)
Ik heb mijn rabo creditcard gekoppeld aan de CDC kaart op die manier kan ik binnen een minuut geld overmaken naar de CDC kaart als ik iets wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz

Ik stort elke week boodschappengeld en extra's voor online aankopen, betaal bijna alles ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
Idanue schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:06:
[...]

Ik heb mijn rabo creditcard gekoppeld aan de CDC kaart op die manier kan ik binnen een minuut geld overmaken naar de CDC kaart als ik iets wil kopen.
Geen idee hoe je dit doet?

Ik heb momenteel ook nog geen Virtual card van CDC jammer genoeg. Staat nog steeds op 'Pending' na 2 dagen. :/ Ik verwacht niet de fysieke kaart binnen de 2 dagen, maar een virtual?

Ik zou dan mijn in Curve die virtuele kaart toevoegen, en dus ook langzaamaan geld aan toevoegen als ik iets koop en zo cashback ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
@jmignolet De virtuele heb je volgens mij meestal wel binnen een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
@Idanue Prima. :)

Wordt wel even wennen om al die verrichtingen uit te voeren in het begin lol. Maar ik zie wel use cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
jmignolet schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:05:
[...]

Geen idee hoe je dit doet?

Ik heb momenteel ook nog geen Virtual card van CDC jammer genoeg. Staat nog steeds op 'Pending' na 2 dagen. :/ Ik verwacht niet de fysieke kaart binnen de 2 dagen, maar een virtual?

Ik zou dan mijn in Curve die virtuele kaart toevoegen, en dus ook langzaamaan geld aan toevoegen als ik iets koop en zo cashback ontvangen.
Je moet sowieso eerst een virtuele kaart hebben. Die kan je via “top up” aanvullen via bankrekening of creditcard. Als je creditcard kiest moet je een kaart toevoegen, en bevestigen in je bankomgeving en dan kan je makkelijk geld oversluizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
jmignolet schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:10:
@Idanue Prima. :)

Wordt wel even wennen om al die verrichtingen uit te voeren in het begin lol. Maar ik zie wel use cases.
Je moet er idd even wat voor doen maar geloof mij maar, over 2 maand ben je er best blij mee en heb je er spijt van dat je niet direct voor de ruby steel bent gegaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:32
Ok ik ben redelijk nieuw met de crypto.com kaart en app.
Nu heb ik per ongeluk geld op mijn card gezet in plaats van in de fiat wallet.

Nu heb ik een behoorlijke uitdaging om dit ongedaan te maken. Iemand tips?

De ruby kaart heb ik nog niet binnen. Dus kan helaas niet naar de pin automaat rijden om het eraf te pinnen.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu

Rabo - Revolut - cdc. Zo staat het geld er binnen paar minuutjes (zolang kost het mij de handelingen uit te voeren) op. Ik heb ergens in dit topic een uitgebreide uitleg gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Yamy_Daffy schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:00:
Nu heb ik per ongeluk geld op mijn card gezet in plaats van in de fiat wallet.
Nu heb ik een behoorlijke uitdaging om dit ongedaan te maken. Iemand tips?
Geld op de card wallet kan helaas alleen worden uitgegeven met de kaart. Dat krijg je intern niet meer teruggeboekt.

Wat voorheen nog wel eens wilde werken, is het opladen van een Revoluut (bank)account via de CDC kaart. Helaas lukt mij dat de laatste tijd niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Yamy_Daffy schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:00:

De ruby kaart heb ik nog niet binnen. Dus kan helaas niet naar de pin automaat rijden om het eraf te pinnen.
Even wachten op je Ruby kaart en dan pinnen. Ik dacht wel dat je daar fee over moest betalen maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1superheld
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:08
dhrhagenees.cro schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:51:
[...]

Even wachten op je Ruby kaart en dan pinnen. Ik dacht wel dat je daar fee over moest betalen maar dat weet ik niet zeker.
Eén X bedrag per maand (afhankelijk van de card) is gratis om op te nemen bij de geldautomaat!

Dit is 400 bij de ruby kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
dhrhagenees.cro schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:51:
[...]

Met ruby is dat €400 pm gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Het is gelukt via revolt, een aantal betalingen gedaan van 20 euro per keer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Yamy_Daffy schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:07:
Het is gelukt via revolt, een aantal betalingen gedaan van 20 euro per keer....
Betekent dat, dat betalingen boven de 20 euro van CDC naar Revolut worden geblokkeerd?

[ Voor 3% gewijzigd door pimsaint op 05-12-2021 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mundatin
  • Laatst online: 12-09 16:05
Eindelijk, na bijna twee weken!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BSn1WLPuHHQB3TCy4q4sYErm1ds=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vNVlLrAuvifXnfOOlwikgcwZ.jpg?f=fotoalbum_large

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Veel plezier er mee. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 16:27
Idanue schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:05:
[...]

Je moet er idd even wat voor doen maar geloof mij maar, over 2 maand ben je er best blij mee en heb je er spijt van dat je niet direct voor de ruby steel bent gegaan. :P
Ben vorige week voor Jade gegaan, CRO is van 70 usd cent naar 55 gegaan -O- . Nog geen succes verhaal, maar een panic sell is in ieder geval niet mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

scrappy.doo schreef op zondag 5 december 2021 @ 17:39:
[...]

Ben vorige week voor Jade gegaan, CRO is van 70 usd cent naar 55 gegaan -O- . Nog geen succes verhaal, maar een panic sell is in ieder geval niet mogelijk.
Heb je verder gekeken dan enkel CRO? kijk eens even naar de gehele markt voor dat je roept dathet geen succes verhaal is :/

En als je het enkel deed om veel winst te pakken in 6 maanden tijd heb je volgens mij de verkeerde insteek. Wat ik in mijn kaart heb gestoken zie ik als verloren, en mocht de 6 maanden leasetijd over zijn dan laat ik of staan, of unstake/restake ik het. Mocht je nou ook nog eens vertrouwen hebben in CDC dan HODL je het gewoon een paar jaar tot je je 10x heb en doe je een upgrade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scrappy.doo
Xqlus1ve schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:24:
[...]

Heb je verder gekeken dan enkel CRO? kijk eens even naar de gehele markt voor dat je roept dathet geen succes verhaal is :/

En als je het enkel deed om veel winst te pakken in 6 maanden tijd heb je volgens mij de verkeerde insteek. Wat ik in mijn kaart heb gestoken zie ik als verloren, en mocht de 6 maanden leasetijd over zijn dan laat ik of staan, of unstake/restake ik het. Mocht je nou ook nog eens vertrouwen hebben in CDC dan HODL je het gewoon een paar jaar tot je je 10x heb en doe je een upgrade.
Klopt helemaal hoor. Reactie was ook licht sarcastisch. Ik HODL tot ik er bij neer val. Doe ik al een aantal jaren met BTC en heb echt wel vertrouwen in CDC. Ze timmeren echt goed aan de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
[...]

Als crypto.com 700 miljoen investeert in een naam op een stadion voor 20 jaar en een grote sponsor is in de F1 voor de komende 10 jaar heb ik er wel vertrouwen in dat het op de lange termijn wel omhoog kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
[...]

Ik weet nog dat we vorig jaar teruggingen van bijna 20 ct naar 9 ct per CRO. Dat was voor vele nieuwkomers toen ook wel even schrikken.

Maar er is natuurlijk geen enkele garantie dat het zoveel waard blijft. Ook rondom de overstap van MCO naar CRO was er toen veel te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
[...]

Komt goed schatje. Nu meer cro cashback voor jou. o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
finsdefis schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:43:
[...]

Ik weet nog dat we vorig jaar teruggingen van bijna 20 ct naar 9 ct per CRO. Dat was voor vele nieuwkomers toen ook wel even schrikken.

Maar er is natuurlijk geen enkele garantie dat het zoveel waard blijft. Ook rondom de overstap van MCO naar CRO was er toen veel te doen.
Ik heb 5k CRO gekocht voor ongeveer 9ct, nu nog spijt dat ik niet meer gekocht heb. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dacuuu
Idanue schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:45:
[...]

Ik heb 5k CRO gekocht voor ongeveer 9ct, nu nog spijt dat ik niet meer gekocht heb. :P
Long story short, Je hebt altijd spijt.

Spijt dat je niet meer cro gekocht hebt toen het lager stond dan nu.

Spijt dat je het hoger kocht dan nu..

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
pimsaint schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:02:
[...]

Betekent dat, dat betalingen boven de 20 euro van CDC naar Revolut worden geblokkeerd?
Meer dan 20 euro lukte inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Weet iemand of er na de eerste 30 dagen fees verbonden zijn aan de Recurring Buy option i.c.m. Credit Card? Er staat bij 'Now waived' en als ik op Learn More klik wordt ik geredirect naar een pagina die niet bestaat....

Ik ben overigens ingestapt net op 69 cent, nice (net zo voor de crash) :+

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik heb de Ruby upgrade aangevraagd, de blauwe niet fysiek in huis. Hoe lang duurt het globaal voordat de Ruby actief is?

Ik wil aan de gang er mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
Dacuuu schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:55:
[...]

Met ruby is dat €400 pm gratis.
Krijg je wel de cro cashback bij contant opname?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
douwe.nl schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:53:
Ik heb de Ruby upgrade aangevraagd, de blauwe niet fysiek in huis. Hoe lang duurt het globaal voordat de Ruby actief is?

Ik wil aan de gang er mee :p
Je virtual kaart is er eerder, en gebruik die dan icm curve. En ondertussen even een andere cc gebrukken icm curve, zodat je straks al je betalingen kan overzetten naar je ruby kaart.
RideWithUz schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:00:
[...]

Krijg je wel de cro cashback bij contant opname?
Nee dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
Dan maar contanten bijpinnen in de plaatselijke super :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
@Dacuuu ook virtueel nog niet helaas. Achteraf overzetten van betalingen kende ik nog niet, handig.

Zou toch mooi zijn om er ook stortingen op bv kraken en binance mee te doen, Crypto cashback bij kopen van Crypto :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
Weet iemand of de debit card bij de Microsoft/Xbox store te gebruiken is? Ik kan hier wel de kaart toevoegen, maar krijg een "bad request" als ik hem daadwerkelijk wil gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
douwe.nl schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:31:
@Dacuuu ook virtueel nog niet helaas. Achteraf overzetten van betalingen kende ik nog niet, handig.

Zou toch mooi zijn om er ook stortingen op bv kraken en binance mee te doen, Crypto cashback bij kopen van Crypto :p
Financiële toko's zijn uitgesloten van cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Dacuuu schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:33:
[...]

Financiële toko's zijn uitgesloten van cashback.
Mehh, als iets te mooi om waar te zijn lijkt :p

Overigens... Cro in stake is geen 350 euro meer waard. Kan t daardoor zijn dat ik nog geen Ruby meer krijg? Dan wil ik meer cro staken maar kan niet vinden hoe...

[ Voor 27% gewijzigd door douwe.nl op 05-12-2021 22:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
douwe.nl schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:34:
[...]

Mehh, als iets te mooi om waar te zijn lijkt :p

Overigens... Cro in stake is geen 350 euro meer waard. Kan t daardoor zijn dat ik nog geen Ruby meer krijg? Dan wil ik meer cro staken maar kan niet vinden hoe...
Als je het proces van steken voor de kaart heb doorlopen, maakt het niet meer uit wat de cro koers is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 17:43
Freekers schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:17:
Weet iemand of er na de eerste 30 dagen fees verbonden zijn aan de Recurring Buy option i.c.m. Credit Card? Er staat bij 'Now waived' en als ik op Learn More klik wordt ik geredirect naar een pagina die niet bestaat....

Ik ben overigens ingestapt net op 69 cent, nice (net zo voor de crash) :+
Ja die zijn er, en zijn niet van te voren vastgesteld (zie hier)

Let wel: fees heb je alleen bij het kopen van Crypto met je CC. Het opladen van je debit card is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:38
Het staat niet in de startpost. Je kunt Cro gratis overmaken naar de crypto.org app. Daar kun je cro staken tegen 13% en zonder minimale inleg. Dus hoger dan €3500 Jade card stake rente. Bij Ruby krijg je al helemaal geen rente op je €350 cro stake.

Enige nadeel is dat cro 28 dagen vast staat bij het eruit halen. Voordeel is dat je de rente direct krijgt en ook weer kunt staken of nog leuker gratis kunt over maken naar het CRONOS netwerk. Dit kan ook allemaal in de crypto.org app. Daar kun je weer shitcoins kopen of spelen met > 400% rente pools.

[ Voor 11% gewijzigd door enermax op 06-12-2021 08:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
enermax schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:30:
Het staat niet in de startpost. Je kunt Cro gratis overmaken naar de crypto.org app. Daar kun je cro staken tegen 13% en zonder minimale inleg. Dus hoger dan €3500 Jade card stake rente. Bij Ruby krijg je al helemaal geen rente op je €350 cro stake.

Enige nadeel is dat cro 28 dagen vast staat bij het eruit halen. Voordeel is dat je de rente direct krijgt en ook weer kunt staken of nog leuker gratis kunt over maken naar het CRONOS netwerk. Dit kan ook allemaal in de crypto.org app. Daar kun je weer shitcoins kopen of spelen met > 400% rente pools.
Ik denk dat je de cdc defi wallet bedoeld? Die staat in de Google playstore zo te boek ;)

Android: Crypto.com l DeFi Wallet
Apple: Crypto.com l DeFi Wallet

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:59

Nogne

>.<

CRO en Cronos zijn van crypto.org, de app waar jij het over hebt is de Crypto.com DeFi app.

Reden dat ze het niet in de OP staat is omdat dit topic begon als Visa kaart topic. Al lijkt het me handiger om dit topic Crypto.com/.org breed te maken.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Maar dit kun je niet combineren met de stake welke benodigd is voor de Visa kaart toch? Of begrijp ik het verkeerd?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
Freekers schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:55:
[...]

Maar dit kun je niet combineren met de stake welke benodigd is voor de Visa kaart toch? Of begrijp ik het verkeerd?
Ja en nee.

De Ruby card stake (€350), daar ontvang je geen rente over.
Alles vanaf Jade en hoger (€3500) ontvang je wel rente over, rente staat vast op 10% per jaar, uitbetaald per week.

Daarnaast kan je gewoon los van eventuele kaart stake, geld in je defi wallet zetten om daar (variable) rente over te vangen. Maar dit heeft niks met de visa kaart te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Dacuuu op 06-12-2021 11:24 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pimsaint
Nogne schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:38:
[...]
Reden dat ze het niet in de OP staat is omdat dit topic begon als Visa kaart topic. Al lijkt het me handiger om dit topic Crypto.com/.org breed te maken.
Ik zal nog eens kijken of het mogelijk is om de titel aan te passen.

Van de andere kant, dit topic is wel redelijk geconcentreerd; eigenlijk alles binnen de crypto.com app.

Daarbuiten gebeurt in sneltreinvaart ineens zoveel meer: CRO, DeFi, Cronos smart / sidechain, dApps, VVS, Exchange, NFTs, je kan het zo gek niet bedenken. Achter schermen werk ik aan een topic start rondom die topics, misschien iets voor in een nieuw topic? Een beetje het idee van een basic (dit) en een advanced topic?

Dit topic is binnen korte tijd best snel gegroeid. Ik kan me nog een van de eerste reacties herinneren
Er is al een visa topic over de Binance card. Daar kan je ongeveer dezelfde ervaringen lezen.

[ Voor 13% gewijzigd door pimsaint op 06-12-2021 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:07
Tim0252 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:03:
Dit heb ik ook inderdaad. Via Curve lukte het wel in 1 keer, maar direct met de CDC card kreeg ik een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Krijg je een pushmelding of email zodra je virtual card geissued is? Staat al 4 dagen op pending.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Freekers schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:16:
Krijg je een pushmelding of email zodra je virtual card geissued is? Staat al 4 dagen op pending.
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
Freekers schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:16:
Is dit nadat je adres is geverifieerd? Gisteren is mijn adres eindelijk geverifieerd, maar nu moet ik opnieuw wachten voor de uitgifte van de VISA kaart. Zou jammer zijn als ik opnieuw weer een paar dagen moet wachten :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Mundatin schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:32:
[...]

Is dit nadat je adres is geverifieerd? Gisteren is mijn adres eindelijk geverifieerd, maar nu moet ik opnieuw wachten voor de uitgifte van de VISA kaart. Zou jammer zijn als ik opnieuw weer een paar dagen moet wachten :'( .
Euh, hoe weet ik of mijn adres geverifieerd is? Bij Address Verification staat Matched met een goen vinkje, dat was meteen na mijn aanvraag het geval (dus nu al 4 dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
Freekers schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:38:
[...]

Euh, hoe weet ik of mijn adres geverifieerd is? Bij Address Verification staat Matched met een goen vinkje, dat was meteen na mijn aanvraag het geval (dus nu al 4 dagen).
Ah, oké. Nee, dan is je adres wel geverifieerd. Dan lijkt het er op dat ik ook nog een paar dagen moet wachten helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:34
Upgrade van de rode naar de blauwe na 1.5 week eindelijk klaar en verzonden inmiddels.

Heeft iemand al gebruik gemaakt van het supercharger verhaal? Levert dat normaliter wat meer op dan DeFi staking?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Appelsjroep
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 03-01-2022
Even een tip voor mensen die al de virtuele kaart gebruiken in afwachting van de fysieke kaart.

Als je de fysieke kaart krijgt veranderd de CVC code. Ik had al een paar subscriptions lopen via de virtuele kaart en kom er nu achter dat een paar betalingen mislukt zijn omdat de CVC nu over gegaan is naar de CVC van de fysieke kaart op het moment dat ik die geactiveerd heb. Vervelende hiervan is dat ik bijvoorbeeld bij Netflix nu niet hetzelfde kaart nummer kan gebruiken met een nieuwe CVC code. Gelukkig kon ik nog even switchen naar mijn oude Creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Niet online
Daar kun je weer shitcoins kopen of spelen met > 400% rente pools.
Wellicht is het al eens voorbij gekomen maar kan het zo snel niet vinden. Heb je uitleg/linkje over die rente pools etc.? Thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Dutchylex schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:42:
[...]
Wellicht is het al eens voorbij gekomen maar kan het zo snel niet vinden. Heb je uitleg/linkje over die rente pools etc.? Thx!
Je zou hier eens kunnen kijken: VVS Farming & Mining 101

[ Voor 5% gewijzigd door pimsaint op 07-12-2021 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Tijgertje schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:16:
Upgrade van de rode naar de blauwe na 1.5 week eindelijk klaar en verzonden inmiddels.
Heeft iemand al gebruik gemaakt van het supercharger verhaal? Levert dat normaliter wat meer op dan DeFi staking?
Mazzelaar ;) Ik heb 8 november m'n upgrade gedaan en zit nog steeds te wachten op verzending...

Het ligt maar net aan de lopende supercharger maar je kan er vanuit gaan dat deze vaak bij lange na niet in de buurt komt van de 12% tot 13% in DeFi staking.

[ Voor 8% gewijzigd door pimsaint op 07-12-2021 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stupidsimple
  • Laatst online: 06-09 10:08
Ik heb hier al naar gezocht maar kan in het kaartoverzicht van Crypto.com dit niet vinden.
Krijg je nou rente over het deel dat je moet staken bij de "Royal Indigo / Jade Green" kaart? En zo ja hoeveel?

Bij de "Ruby Steel" is dat in ieder geval niet het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Niet online
Thx! Tip: Ik heb via youtube kanaal van Simon Kenny een hele duidelijk step-by-step gevonden!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:15

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Stupidsimple schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:14:
Ik heb hier al naar gezocht maar kan in het kaartoverzicht van Crypto.com dit niet vinden.
Krijg je nou rente over het deel dat je moet staken bij de "Royal Indigo / Jade Green" kaart? En zo ja hoeveel?

Bij de "Ruby Steel" is dat in ieder geval niet het geval.
10% op jaarbasis.

Linkje

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
VVS is de enige van mijn 13 coins die in de plus staat over de laatste 7 dagen. Dit is toch wel erg bijzonder voor een yield farm coin.
Pagina: 1 ... 9 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).