Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 8 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 08:45
Sinds afgelopen weekend ook trots bezitter van de (virtuele) CDC card in combinatie met Curve.
Echter afgelopen weekend ook tegen enkele issues aangelopen:
  • Bij een online bestelling (lidl-online) "betaald" met Curve, echter wel geld gereserveerd maar bestelling ging uiteindelijk niet verder. Uiteindelijk toch maar met iDeal betaald. Gereserveerde geld inmiddels wel terug.
  • Bij Durlinger (online schoenenwinkel) uiteindelijk via CDC card willen betalen. Dit ging goed en kreeg ook mijn dynamische password, echter kwam ik op de website waar ik dynamische password moest invullen niet verder. Het formulier leek totaal niet te werken in verschillende browsers (mobiel) waardoor ik uiteindelijk ook deze betaling met iDeal heb gedaan..
Vanmiddag mijn Curve icm Apple Pay in het wild proberen, bij de Jumbo (NL) en Esso (BE).

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-08 06:43
Bij kledingaankopen moet ik regelmatig retourneren. Krijg je retouren teruggestort op de kaart? En hoe zit het dan met de CRO-cashback? Benieuwd naar ervaringen.

[ Voor 11% gewijzigd door Froenker op 29-11-2021 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Deveon schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:03:
[...]
Als ik nu de Ruby aanvraag en neem de upgrade later krijg je dan ook alle perks zonder voor €50 een nieuwe pas aan te vragen? De kleur zou mij een worst zijn en loop liever te koop met dat ik enkele duizenden euro's in crypto heb.
Staat in de topic start, je kan van ruby naar jade/royal upgraden zonder kaart te vervangen voor 50 euro. Mis je alleen wel de hogere ATM/FX limits en lounge toegang.
Froenker schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:37:
Bij kledingaankopen moet ik regelmatig retourneren. Krijg je retouren teruggestort op de kaart? En hoe zit het dan met de CRO-cashback? Benieuwd naar ervaringen.
Goeie vraag, daar ben ik ook benieuwd naar. Bij in de H&M hier in Zuid-Korea kregen ze het in ieder geval niet voor elkaar om (een deel van) het bedrag te retourneren naar mijn CDC kaart, dus ik kreeg cash in het handje.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
ETH2.0 schreef op zondag 28 november 2021 @ 23:48:
Niets met de VISA kaart te maken, maar gratis geld boys.
[Afbeelding]
Jammer dat er een daily limit zit op VVS trades in de Exchange. Maargoed, toch weer twee tientjes verdiend in tien minuten ;) Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:34

Nogne

>.<

ETH2.0 schreef op zondag 28 november 2021 @ 23:48:
Niets met de VISA kaart te maken, maar gratis geld boys.

[Afbeelding]
Ik mis een beetje wat je hier mee bedoelt, word er gratis een flufje vvs weggegeven op de Exchange?

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-08 10:33
Nogne schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:30:
[...]

Ik mis een beetje wat je hier mee bedoelt, word er gratis een flufje vvs weggegeven op de Exchange?
offtopic
ik kom er ook niet uit, heb nu wel op Defi wallet CRO naar VVS overgezet , maar gebeurt verder niets, kan ook niets zien op de als ik naar DAPPS ga, allemaal 0$ staat er op.

EDIT , meer info, begin het te snappen denk ik.
ter info:

Set up the VVS-USDT farm?

These are the steps:

Withdraw the CRO amount you want to invest into the farm to your defi wallet. CRO!!

On the defi wallet use the bridge. It’s a bridge between CRO mainnet and Cronos beta, you have to bridge all your CRO to get it onto the DApps.

Now your CRO is available on VVS finance. Swap 50% of CRO for VVS and swap 50% of CRO for USDT. (Make sure to keep some CRO around for transactions costs.

Go to liquidity (next to swap) and add liquidity to the (choose tokens) VVS + USDT pool. Choose max.

Now your liquidity pair is available to be put into a farm. Go to the farms and enable the VVS-USDT farm, deposit your liquidity and start earning VVS.

[ Voor 56% gewijzigd door info33 op 29-11-2021 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 09:14

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dat is wel de normale gang van zaken om het terug te boeken naar je CDC kaart, hier wordt ook je cashback terug gevorderd.

Krijg je het via een andere rekening of handje contantje, tja dan behoud je de cashback natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:19
Xqlus1ve schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:44:
[...]

Dat is wel de normale gang van zaken om het terug te boeken naar je CDC kaart, hier wordt ook je cashback terug gevorderd.
Tegen huidige koers? Dan kan je daarmee natuurlijk nog wel af en toe voordeel halen :P

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 19:29
Krijg je gewoon teruggestort op je kaart inderdaad, CRO-cashback blijft bij mij tot dusver gewoon staan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pimsaint
Nogne schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:30:
[...]
Nee, zoals je hierboven leest is het een arbitragekans. VVS is op de exchange goedkoper dan bij de bling swap in vvs.finance.

Voor iedereen die ruziet met VVS tokens, de cronos chain, mining en farming: https://medium.com/vvs-fi...g-mining-101-7638da67a34f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
pimsaint schreef op maandag 29 november 2021 @ 05:37:

Wil je dit eens toelichten?
edit: Aha! Arbitrage! 🤑 🤑 🤑Ben het ook eens aan het proberen maar loop wel echt meteen direct flinke gas fees en vertragingen op...
Flinke gas fees? Je kunt kopen op de exchange ($4 fee), naar je defi wallet withdrawen ($0.10) en dan swappen op VVS finance ($0.80 + $3). Dit is $8 op $1000, dus 0.8%, terwijl er 5% prijsverschil was.

Transfer duurde de eerste keer 2 uur bij mij en de tweede keer 5 minuten.

[ Voor 13% gewijzigd door ETH2.0 op 29-11-2021 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Knul schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:53:
[...]

Krijg je gewoon teruggestort op je kaart inderdaad, CRO-cashback blijft bij mij tot dusver gewoon staan.
De inhouding van de cashback volgt meestal een week later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Kan je trouwens curve op 2 telefoons tegelijk zetten ? Mijn vrouw heeft nu de fysieke crypto.com kaart en ik gebruik de curve, handiger als zij ook de app gebruikt ivm de extra cashback

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Laatst online: 08:47
RideWithUz schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:35:
Kan je trouwens curve op 2 telefoons tegelijk zetten ? Mijn vrouw heeft nu de fysieke crypto.com kaart en ik gebruik de curve, handiger als zij ook de app gebruikt ivm de extra cashback
Nee, als je de app op een andere telefoon installeert, wordt de andere gedeactiveerd. Je kunt wel gebruik maken van Apple Pay op beide telefoons met dezelfde kaart. Mits je apple gebruikt natuurlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ETH2.0
Hebben jullie de easter egg op 00:46 al ontdekt en de NFT vrijgespeeld? :)

Met , en . kun je frames achteruit en vooruit in youtube trouwens.

[ Voor 21% gewijzigd door ETH2.0 op 29-11-2021 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
ETH2.0 schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:25:
[...]
Transfer duurde de eerste keer 2 uur bij mij en de tweede keer 5 minuten.
Morgen dan maar weer eens proberen met 1000 usdc ineens
ETH2.0 schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:08:

Awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Iemand een direct linkje? Mijn iPhone wil 'm niet scannen :(

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:19
Slonzo schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:21:
[...]

Iemand een direct linkje? Mijn iPhone wil 'm niet scannen :(
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 6% gewijzigd door TimDJ op 29-11-2021 14:31 ]

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Fun fact, als ik die scan kom ik bij een nederlandse beveiligings bureau uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-08 06:43
Beste Froenker, ik zal mijn bevindingen eerdaags delen. Had iets besteld bij Otrium en inmiddels ook iets geretourneerd..

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
Xqlus1ve schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:05:
[...]

Fun fact, als ik die scan kom ik bij een nederlandse beveiligings bureau uit :P
Dat is waarschijnlijk een reclame link in je QR scanner. Bij mij lukte het de eerste paar keer ook niet en werd ik gebait om op een reclame link te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 01:13
ETH2.0 schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:45:
[...]

Dat is waarschijnlijk een reclame link in je QR scanner. Bij mij lukte het de eerste paar keer ook niet en werd ik gebait om op een reclame link te klikken.
Ik zie geen QR code op frames rond 00.46?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skalders schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:01:
[...]

Ik zie geen QR code op frames rond 00.46?
Hint, links op het scherm bij aanvang 46 sec... :)

Niet op je mobieltje kijken

[ Voor 9% gewijzigd door Xqlus1ve op 29-11-2021 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
Xqlus1ve schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:04:
[...]

Hint, links op het scherm bij aanvang 46 sec... :)

Niet op je mobieltje kijken
Bij mij lukte het eerst zelfs niet op mn PC scherm, dus gecast naar de TV om daar te gaan scannen. Het was eerst wat frustrerend dat het niet lukte, maar uiteindelijk ook erg leuk om op deze manier een NFT te verdienen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bananeman schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 16:09:
[...]

Interessant, maar ik wil wel mijn Blijven Loont korting houden (25%). Heb net via whatsapp de vraag gesteld of betalen met credit card mét behoud van de korting mogelijk is.
Heb antwoord gekregen van Vattenfall:
Je kan met credit card betalen maar dan duurt het een aantal weken voordat de betaling bij ons binnen is en betaal je niet meer automatisch Als je niet meer automatisch betaald vervalt de Blijven Loont korting
Voor mij geen optie.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Bananeman schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:53:
[...]

Heb antwoord gekregen van Vattenfall:

[...]

Voor mij geen optie.
Ben je dan geen dief van je eigen wallet, ieder jaar bij dezelfde energie levernacier blijven?. Ik kijk kritisch ieder jaar naar prijzen van energie leveranciers maar geen enkele leverancier die tegemoet wil komen wat ik bij een nieuwe leverancier kan krijgen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:28:
[...]

Ben je dan geen dief van je eigen wallet, ieder jaar bij dezelfde energie levernacier blijven?. Ik kijk kritisch ieder jaar naar prijzen van energie leveranciers maar geen enkele leverancier die tegemoet wil komen wat ik bij een nieuwe leverancier kan krijgen. :/
Deed ik voorheen wel en zou ik ook weer moeten doen idd. Inmiddels al een aantal jaar niet meer gedaan, die korting werkt dus blijkbaar ;)

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin3
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:12:
[...]

Volgens mij kan dat op 2 manieren, je kan het opsparen of het wordt verrekend bij iedere nieuwe betaling die je doet via de Curve card.

Afhankelijk van welke Cruve card je hebt krijgt je 1% cashback, bij de gratis card is het enkel de eerste 30 dagen.
heb gratis card..dus 30 dgn 1% cashback...maar wanneer wordt die uitbetaald.
Alleen de cashback van visa card 3% wordt uitgekeerd in cro, maar niet van curve. Wel geeft de curve app het aantal cashback punten aan..

Wie weet hoe en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
Curve 1% cashback regels: https://www.curve.com/legal/cashback-introductory-offer/

Volgens mij moet je dus de card inzetten als je iets wil uitgeven.

[ Voor 29% gewijzigd door FastFox91 op 29-11-2021 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Edwin3 schreef op maandag 29 november 2021 @ 19:04:
[...]

heb gratis card..dus 30 dgn 1% cashback...maar wanneer wordt die uitbetaald.
Alleen de cashback van visa card 3% wordt uitgekeerd in cro, maar niet van curve. Wel geeft de curve app het aantal cashback punten aan..

Wie weet hoe en wanneer?
In de Curve app can je de 'Cash card' selecteren. Lees wel dat je enkel deze optie kan kiezen als je voldoende op je curve carde heb staan aan verdiende 1% cashback voor een enkele betaling.

Zelf nog niet geprobeerd overigens.

Edit: de doorgekruiste optie is om de Cash Crd functie atuomatisch wel/niet te gebruiken als er voldoende fiat op ge-accumaleerd is.

[ Voor 10% gewijzigd door Xqlus1ve op 29-11-2021 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arts
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-04 12:01
Deveon schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:49:
[...]

Twijfel hier wel over maar wacht denk ik nog even de koers af. Stijging en daling wisselen elkaar vaak af bij crypto.
Ik wacht ook nog even tot de koers iets daalt. Beetje jammer als er na 180 dagen niks meer van die 350 euro overblijft 8)7

Gezien de 120 euro gratis Spotify vind ik Ruby toch wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-03 09:39
Arts schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:22:
[...]

Ik wacht ook nog even tot de koers iets daalt. Beetje jammer als er na 180 dagen niks meer van die 350 euro overblijft 8)7

Dit is toch wel een beetje onzin? Dus je gaat wachten om 5% of 10% van je initiële inleg potentieel mee te kunnen pakken? Ik neem aan dat je langer gaat staken dan die 180 dagen anders win je er een paar procent van de aankopen van 6 maanden mee. Dan kun je er beter helemaal van afzien.

Ik heb gewoon de 180 dagen staking aangezet toen ik er zin in had, zonder naar de koers te kijken. Die trekt wel weer een keer bij. De meeste crypto zijn iets gezakt en zo ook CRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023

Cool!! Maar wanneer krijg je nu de NFT dan? 😀

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Johantjuuh schreef op maandag 29 november 2021 @ 21:54:
[...]

Cool!! Maar wanneer krijg je nu de NFT dan? 😀
Ergens in december. De exacte datum is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 08:59
Arts schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:22:
[...]

Als jij dagelijks, wekelijks kan betalen met je cdc kaart, en zo cashback scoort. Dan tikt dat echt lekker aan hoor. Ik had voor mij zelf de inleg cro ook afgeschreven, nu denk ik van.. Ah shit had ik toen maar een tier hoger gestaked :-D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dacuuu schreef op maandag 29 november 2021 @ 22:48:
[...]

Als jij dagelijks, wekelijks kan betalen met je cdc kaart, en zo cashback scoort. Dan tikt dat echt lekker aan hoor. Ik had voor mij zelf de inleg cro ook afgeschreven, nu denk ik van.. Ah shit had ik toen maar een tier hoger gestaked :-D
Je kan natuurlijk de bear afwachten voor een goedkopere CRO staking, maar zoals je inderdaad zegt loop je al iedere maand zo rond de 20 a 40 euro mis afhankelijk van je uitgaves per maand. Daarnaast als je nu staked maar de CRO valt terug tot circa 15 a 20 cent ben je alleen maar meer CRO aan het verzamelen tijdens je cashback, hier heb je veel profijt van zodra hij weer gaat stijgen.

Het is ook afhankelijk van wat je met je cashback wilt doen, behoud je het volledig in CRO, of zet je het om in BTC, ETH., of fiat?

Je moet voor jezelf een plan bedenken hoe je wilt aanpakken, maar beschouw wel de 350 euro aan CRO alsof je die 6 maanden kwijt bent. Ik geloof in Crypto.com waarbij ik verwacht dat deze nog wel een keer of 3 a 4 gaat. Gezien hoe snel ze groeien en de marketing die ze uitvoeren. CRO is ook gewoon HODL en rustig wachten. Wie dacht rijk te worden in een paar dagen moet lekker een staatslot kopen :)

Disclaimer; dit is geen financieel advies, je moet doen waarbij je zelf je prettig bij voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim0252
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:03
Zo! Hier ook alles aangemaakt en wat geld op de pas gezet (digitaal alleen nog). Nu heb ik spotify, netflix en bol gekoppeld. Waar gebruiken jullie het nog meer voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-09 15:23
Tim0252 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:13:
Zo! Hier ook alles aangemaakt en wat geld op de pas gezet (digitaal alleen nog). Nu heb ik spotify, netflix en bol gekoppeld. Waar gebruiken jullie het nog meer voor?
Amazon en verder veel dingen die ik online koop waar je met visa kan betalen.

34 zonnepanelen met bevestiging en omvormer
Nieuwe PC + monitor.
Alle onderdelen voor een nieuwe meterkast.

En verder eigenlijk alles waar ik met visa kan betalen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Zie ook topic start, hier staat een opsomming van vaste lasten die je ermee kan betalen (los van aankopen in winkels).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Laatst online: 22:13

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ook de stoute schoenen aangetrokken en een Ruby kaart aangevraagd.

Heb hiervoor de Binance kaart gebruikt maar uiteindelijk mee gestopt. Nu hier eens mee proberen. Had achteraf een beetje spijt van het stoppen met de kaart en alles verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Toen ik vorig jaar begon met mijn ruby dacht ik ook van...hoe krijg ik het geld wat ik er in steek ooit weer terug?
Maar je geeft echt genoeg geld uit elke week, en ik probeer altijd eerst de cdc kaart uiteraard :-D

Boodschappen, losse artikelen, benzine, kleren, schoenen.. het tikt aan hoor.

Afgelopen zomer ons huis van casco naar leefbaar gemaakt..90% met cdc kaart betaald. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Dacuuu op 30-11-2021 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

WishmasterNL schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:53:
Ook de stoute schoenen aangetrokken en een Ruby kaart aangevraagd.

Heb hiervoor de Binance kaart gebruikt maar uiteindelijk mee gestopt. Nu hier eens mee proberen. Had achteraf een beetje spijt van het stoppen met de kaart en alles verkopen.
Voorlopig is de ervaring van de CDC kaart ook beter (lees met enige regelmaat issues met betalen van de Binance kaart), veel plezier ermee (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim0252
Leuk om te horen dat iedereen er zo mee bezig is! Zelf inderdaad mijn eerste aankoop al gedaan bij BOL en gelijk netjes wat terug gekregen. Daarnaast gelijk de 150 CRO die ik extra had gekocht in een Supercharger gestopt (is dat slim?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:48
Tim0252 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:51:
Leuk om te horen dat iedereen er zo mee bezig is! Zelf inderdaad mijn eerste aankoop al gedaan bij BOL en gelijk netjes wat terug gekregen. Daarnaast gelijk de 150 CRO die ik extra had gekocht in een Supercharger gestopt (is dat slim?).
Mijn ervaring is dat de supercharger niet heel lucratief is. Maar je kunt je CRO er volgens mij uit halen wanneer je wil dus kan je nooit echt de mist in gaan daarmee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:23
Mijn ervaring is gelijk aan die van @Brubs, weinig lucratief en helemaal met maar 150 CRO erin dan heb je het over enkele centen per supercharge event.

Ik had gisteren een nieuw inzicht, ik kan mijn ING creditkaart heel snel en makkelijk gebruiken om de CDC-kaart te funden. Dat is echt secondenwerk, ook buiten openingstijden vd bank.Gisterenavond om 19:00 100 euro overgeschreven en het stond direct op de crypto.com kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Blik1984 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:31:
[...]

Ik had gisteren een nieuw inzicht, ik kan mijn ING creditkaart heel snel en makkelijk gebruiken om de CDC-kaart te funden. Dat is echt secondenwerk, ook buiten openingstijden vd bank.Gisterenavond om 19:00 100 euro overgeschreven en het stond direct op de crypto.com kaart.
Klopt maar het nadeel van mijn CC is dat er een max aan zit en het maar 1x per maand afgeschreven wordt. Als ik het via IBAN doe heb ik direct zicht op wat er uit is gegaan zonder te letten op wat er aan het eind nog vanaf zal moeten. Dat is voor mij de reden om zo min mogelijk met mijn CC te top-uppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Brubs schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:36:
[...]

Klopt maar het nadeel van mijn CC is dat er een max aan zit en het maar 1x per maand afgeschreven wordt. Als ik het via IBAN doe heb ik direct zicht op wat er uit is gegaan zonder te letten op wat er aan het eind nog vanaf zal moeten. Dat is voor mij de reden om zo min mogelijk met mijn CC te top-uppen
Volgens mij ga je na de eerste 30 dagen hierover 3% fee betalen, SEPA is nog altijd goedkoper dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Xqlus1ve schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:40:
[...]

Volgens mij ga je na de eerste 30 dagen hierover 3% fee betalen, SEPA is nog altijd goedkoper dan.
Dat is alleen als je crypto aankopen doet met een CC, optoppen van je debitcard is kosteloos met een CC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Xqlus1ve schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:40:
[...]

Nee direct naar je CDC is geen fee. Enkel naar je FIAT wallet is die fee, maar je kunt direct je CDC top-uppen zonder fee.

@Nogne was me voor ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Brubs op 30-11-2021 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Brubs schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:41:
[...]

Nee direct naar je CDC is geen fee. Enkel naar je FIAT wallet is die fee, maar je kunt direct je CDC top-uppen zonder fee.
Ah ok, weer wat geleerd. Echter moet je dan gaan bijhouden wat je al hebt uitgegeven met je CC. tot nu toe nooit langer dan 30 min moeten wachten op SEPA transfers. Voor mij persoonlijk is het gebruik van de CC voor de CDC dan ook geen toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Xqlus1ve schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:43:
[...]

Ah ok, weer wat geleerd. Echter moet je dan gaan bijhouden wat je al hebt uitgegeven met je CC. tot nu toe nooit langer dan 30 min moeten wachten op SEPA transfers. Voor mij persoonlijk is het gebruik van de CC voor de CDC dan ook geen toegevoegde waarde.
Dan gebruik je waarschijnlijk ABN, met ING moet ik een werkdag wachten (zaterdag storten is maandag in de app). Ik zet nu geld op mijn CC via iDeal en dan vul ik mijn debitcard aan met de CC, zo kan ik nu direct geld overmaken naar de debitcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Nogne schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:45:
[...]

Dan gebruik je waarschijnlijk ABN, met ING moet ik een werkdag wachten (zaterdag storten is maandag in de app). Ik zet nu geld op mijn CC via iDeal en dan vul ik mijn debitcard aan met de CC, zo kan ik nu direct geld overmaken naar de debitcard.
Dat is dan ook een snelle optie. Jammer dan nog niet alle banken op 1 lijn zitten (alle crypto zitten ook nog niet op 1 lijn trouwens, dus de 1 is niet veel beter als de ander :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hier ongeveer 1350 CRO ingelegd maar even kijken wat eruit komt. Het lijkt erop dat de APY van lopende events een stuk hoger ligt van de gene die afgerond zijn. Als de ronde klaar is maar eens een kaart gaan bestellen. Hopelijk is na de prijsstijging veel CRO uit het Superchargen gehaald en gebruikt om de kaart te upgraden ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Deveon op 30-11-2021 12:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Deveon schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:09:
[...]

Hier ongeveer 1350 CRO ingelegd maar even kijken wat eruit komt. Het lijkt erop dat de APY van lopende events een stuk hoger ligt van de gene die afgerond zijn. Als de ronde klaar is maar eens een kaart gaan bestellen. Hopelijk is na de prijsstijging veel CRO uit het Superchargen gehaald en gebruikt om de kaart te upgraden ;)
De hoge apy krijg je alleen als je de gelukkige winnaar bent van de Supercharger NFT. Anders heb je een veel lagere apy (gemiddeld tussen de 2 en 6 procent).

Ik stop zelf al mijn CRO in de DeFi app en stake het daar (12%) met als nadeel dat het 28duurt voordat je je CRO terugkrijgt als je staking stop zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corrit
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:08
Nogne schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:16:
De hoge apy krijg je alleen als je de gelukkige winnaar bent van de Supercharger NFT. Anders heb je een veel lagere apy (gemiddeld tussen de 2 en 6 procent).

Ik stop zelf al mijn CRO in de DeFi app en stake het daar (12%) met als nadeel dat het 28duurt voordat je je CRO terugkrijgt als je staking stop zet.
Ah okee, dat verklaart een hoop. Ik had bij het vorige supercharger event aan de hand van de apy uitgerekend dat ik een euro of twee zou krijgen, maar dat is uiteindelijk 9 eurocent geworden. 😅

Ben nu ook overgestapt naar staken in de DeFi app, dat lijkt een stuk lucratiever. Ben alleen nog wel een beetje huiverig voor het feit dat het DeFi is, het is niet op naam, dus je kunt niet een password reset oid doen als je je inloggegevens kwijt bent. De kans om je wallet kwijt te raken lijkt me daardoor een stuk groter. De unstaking periode van 28 dagen is idd ook wat onhandig, maar als je uitgaat van buy and hold dan is dat wmb niet zo'n heel groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Corrit schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:34:
[...]

Ah okee, dat verklaart een hoop. Ik had bij het vorige supercharger event aan de hand van de apy uitgerekend dat ik een euro of twee zou krijgen, maar dat is uiteindelijk 9 eurocent geworden. 😅

Ben nu ook overgestapt naar staken in de DeFi app, dat lijkt een stuk lucratiever. Ben alleen nog wel een beetje huiverig voor het feit dat het DeFi is, het is niet op naam, dus je kunt niet een password reset oid doen als je je inloggegevens kwijt bent. De kans om je wallet kwijt te raken lijkt me daardoor een stuk groter. De unstaking periode van 28 dagen is idd ook wat onhandig, maar als je uitgaat van buy and hold dan is dat wmb niet zo'n heel groot probleem.
Is dat waar? Ik heb een 12 woordig seed phrase van mijn CDC DeFi wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Xqlus1ve schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:43:
Is dat waar? Ik heb een 12 woordig seed phrase van mijn CDC DeFi wallet.
Natuurlijk is dat waar, er is helemaal geen login of paswoord :?
De DeFi app is gewoon een wallet front-end voor de CRO/Cronos chains.
Het enige wat van tel is, is dus je private key a.k.a. je seed.
Zolang je die hebt, zit je goed. Net zoals bij elke andere wallet/chain.

[ Voor 4% gewijzigd door Slonzo op 30-11-2021 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 16:27
Ik probeer me te registreren bij crypto.com via hun app, maar krijg steeds "This phone number is invalid. Please try another number." (mijn nummer heb ik echt wel 1000% goed ingetikt) Iemand hier toevallig ervaring met deze melding? (heb support al een mail gestuurd, maar wellicht dat ik het via GoT sneller gefixt krijg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Corrit schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:34:
[...]
Ben nu ook overgestapt naar staken in de DeFi app, dat lijkt een stuk lucratiever. Ben alleen nog wel een beetje huiverig voor het feit dat het DeFi is, het is niet op naam, dus je kunt niet een password reset oid doen als je je inloggegevens kwijt bent. De kans om je wallet kwijt te raken lijkt me daardoor een stuk groter.
Je password is je seed phrase, als je telefoon stuk gaat of je wil gebruiken maken van de desktop app dan kan je je seed phrase gebruiken om weer toegang te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim0252
Even een vraag. Ben zelf een groot voorstander van zo min mogelijk wallets en rommel. Nu heb ik zelf ook een ledger, kan ik ze ook daar op zet IPV de defi om te staken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corrit
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:08
Slonzo schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:52:
Natuurlijk is dat waar, er is helemaal geen login of paswoord :?
De DeFi app is gewoon een wallet front-end voor de CRO/Cronos chains.
Het enige wat van tel is, is dus je private key a.k.a. je seed.
Zolang je die hebt, zit je goed. Net zoals bij elke andere wallet/chain.
De reden dat ik een beetje huiverig ben is dat ik nog een oude recovery phrase heb van een wallet waar ongeveer 100-150 euro aan bitcoin op staat die ik ooit heb gekregen (toen de koers heel veel lager stond). Ik kan er echter niets mee mee, als ik dit probeer te importeren in een wallet dan krijg ik een melding dat het een ongeldige recovery phrase is, en ik weet niet waarom.

In ieder ander scenario (bank, creditcard maatschappij of bijv. een centrale crypto-exchange) kun je wel ergens een password-reset aanvragen of even met de klantenservice bellen als je niet meer bij je tegoed kunt komen, met een defi wallet is dat simpelweg niet zo. Ik ben het gewoon kwijt. Ik zeg niet dat het inherent onveilig is maar wees je wel bewust van de risico's: telefoon kwijt/stuk en seed phrase onvindbaar, om maar een voorbeeld te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Tim0252 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:20:
Even een vraag. Ben zelf een groot voorstander van zo min mogelijk wallets en rommel. Nu heb ik zelf ook een ledger, kan ik ze ook daar op zet IPV de defi om te staken?
Dit is alleen mogelijk met de CRO Desktop wallet, die kan je koppelen aan je ledger. Deze desktop wallet kan je dan niet koppelen als zijnde DeFi wallet in de normale app (het is in theorie mogelijk maar die methode ga ik hier niet nog een keer delen want als je dat doet haal je het nut van je ledger weg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:23
[...]

Dan denk ik wel dat je geluk hebt gehad, want als je na sluitingstijd van de bank of in het weekend een SEPA transfer doet komt die wel echt pas later aan. Dat is bij je CC in ieder geval niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Blik1984 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:28:
[...]

Dan denk ik wel dat je geluk hebt gehad, want als je na sluitingstijd van de bank of in het weekend een SEPA transfer doet komt die wel echt pas later aan. Dat is bij je CC in ieder geval niet
Weekend is bekend, dan heeft CDC ook gewoon vrij :) (mogelijk dat dat nog in de toekomst gaat veranderen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Zojuist ook een Revolut geopend met een refferal. ( krijg je toch weer een leuk bedrag voor)

Ik kan nu dus met Apple Pay mijn Revolut optoppen. En dan met Revolut mijn Crypto kaart opwaarderen.
Alles zonder kosten en instant.

Dus:
Apple Pay>Revolut>Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 17:43
[...]

Vergeet niet dat wanneer je een credit card hebt waarmee je ook spaart (Bijenkorf, EuroClix, Amex Flying Blue) je met het opladen van je CDC kaart ook punten krijgt.

Doe dit zelf met de Bijenkorf kaart momenteel (stopt helaas) en ga als die verlopen is een ander halen (denk Euroclix). Geen idee hoe lang dit nog mogelijk blijft, maar voor nu lijkt het te werken. Gratis geld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NL Mike
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-09-2024
Het opladen van de CDC Visa is helaas niet mogelijk met Amex. Daar kwam ik al vrij snel achter haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JesperBarco
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-02-2024
Leuk en mooi zo'n metalen kaart, maar let op dat je deze niet uit je portemonnee verliest door het zwaardere gewicht ervan. Mijne zojuist verloren in de winkel (ik denk uit m'n kaarthouder gegleden). Deze wel weer terug gekregen door een oplettende omstander :D

Let op dus als je een portemonnee gebruikt van bv. Secrid (zo'n pasjeshouder). Deze zwaardere kaart houdt die niet goed tegen in vergelijking met de plastic kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
JesperBarco schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:46:
Leuk en mooi zo'n metalen kaart, maar let op dat je deze niet uit je portemonnee verliest door het zwaardere gewicht ervan. Mijne zojuist verloren in de winkel (ik denk uit m'n kaarthouder gegleden). Deze wel weer terug gekregen door een oplettende omstander :D

Let op dus als je een portemonnee gebruikt van bv. Secrid (zo'n pasjeshouder). Deze zwaardere kaart houdt die niet goed tegen in vergelijking met de plastic kaarten.
Heb dit ook al ervaren (helaas). Valt zo uit de secrid houder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
NL Mike schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:41:
Het opladen van de CDC Visa is helaas niet mogelijk met Amex. Daar kwam ik al vrij snel achter haha
Zie inderdaad dat alleen VISA en MasterCard credit cards worden geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
maxvdh schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:35:
[...]

Heb dit ook al ervaren (helaas). Valt zo uit de secrid houder!
Ik prop de secrid vol met onzin pasjes om het stevig te laten zitten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dacuuu schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:39:
[...]

Ik prop de secrid vol met onzin pasjes om het stevig te laten zitten. :9
Heb een hagel nieuwe Secrid, ik moet nu nog echt mijn best doen voordat hij eruit glijdt, maar merk inderdaad dat het gewicht en dat staal gladder/makkelijk glijdt de CDC er als eerste uit valt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 20:23
Iemand ervaring met billhop (www.billhop.com)?

Je kunt hiermee rekeningen via de creditcard betalen, kosten zijn 2,95%...... als de cashback groter is, dan is het misschien interessant om meer CRO te krijgen (en ja, ik vind het ook omslachtig).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
ruud2all schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:57:
Iemand ervaring met billhop (www.billhop.com)?

Je kunt hiermee rekeningen via de creditcard betalen, kosten zijn 2,95%...... als de cashback groter is, dan is het misschien interessant om meer CRO te krijgen (en ja, ik vind het ook omslachtig).
Niks voor mij. 2.95% is veel....dit betaal je als euro's. Dus het kost je sowieso geld. Dus je kan beter elke maand een aantal cro kopen, ipv geld uit te geven aan zo'n tussen handelaar.

Tevens staat er " Nederlandse creditcards" denk dat cdc niet gaat werken. Niet uitgegeven in nl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Zojuist eindelijk mijn (virtuele) indigo kaart ontvangen:

8 november kaartupgrade aangevraagd (Ruby -> Indigo)
Staking benefits + cashback meteen ingegaan
25 november 50 euro afgeschreven van de Ruby card wallet, daarna kaart geblokkeerd
1 december nieuwe virtuele card geissued

Met deze drukte kan een card upgrade dus al snel 3 weken duren.

Edit: En zojuist met success alle transacties die ik de afgelopen week niet met mijn Ruby Steel kaart kon betalen, alsnog betaald met mijn Royal Indigo card via 'back-in'time'. Awesome 8)
JesperBarco schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:46:
Mijne zojuist verloren in de winkel (ik denk uit m'n kaarthouder gegleden). Deze wel weer terug gekregen door een oplettende omstander :D
Oeh, da's geluk bij een ongeluk! Ik ben er ook een beetje huiverig voor om m'n CDC kaart te verliezen, dus ik ga meestal gewoon met Curve op pad.

[ Voor 18% gewijzigd door pimsaint op 01-12-2021 04:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Iemand anders ook geen cashback gehad op transacties gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Xlast88 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:19:
Ik heb netjes alles binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
Xqlus1ve schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:22:
[...]

Ik heb netjes alles binnen gekregen.
Mm raar, zal support dan maar contacteren, thanks! Had in het verleden wel netjes de cashback gekregen voor dezelfde merchants

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Geen problemen vandaag en gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Niet op alles zul je cashback krijgen. Ik kreeg het wel van nike.com, niet van een hw bedrijf (ik woon in het buitenland).

Wat een goud project is het ook. Heb 2 maanden geleden 3500 EUR gestaked voor de jade card. Als het zo doorgaat kan ik gratis upgraden naar de volgende tier in 4 maanden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Alle cashback in CRO, staken jullie dat in de Crypto.com DeFi app?
En dan elke keer aanvullen met nieuwe cashback?

En een tweede, ik heb nog een plukje van van alles en nog wat op Coinbase staan. Enig idee hoe ik dat voordelig richting de DeFi app krijg?

[ Voor 38% gewijzigd door WishmasterNL op 01-12-2021 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
WishmasterNL schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:13:
Alle cashback in CRO, staken jullie dat in de Crypto.com DeFi app?
En dan elke keer aanvullen met nieuwe cashback?
Ik doe het 50/50, ligt er een beetje aan hoeveel cashback er binnenkomt. Bij Spotify en Netflix is dat wat meer dan bij gewone uitgaven.

Als ik 100CRO of meer in mijn wallet heb staan, zet ik dat in de supercharger. Voordeel: kan er altijd bij, nadelen: minimaal 100CRO en het levert niet bepaald veel op.

Andere dagen zet ik weer wat CRO tegen 12+ procent in DeFi. Dat spaar ik op voor de lange termijn, die 28 dagen afkoelperiode is ideaal tegen panic selling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

pimsaint schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:27:
[...]

Ik doe het 50/50, ligt er een beetje aan hoeveel cashback er binnenkomt. Bij Spotify en Netflix is dat wat meer dan bij gewone uitgaven.

Als ik 100CRO of meer in mijn wallet heb staan, zet ik dat in de supercharger. Voordeel: kan er altijd bij, nadelen: minimaal 100CRO en het levert niet bepaald veel op.

Andere dagen zet ik weer wat CRO tegen 12+ procent in DeFi. Dat spaar ik op voor de lange termijn, die 28 dagen afkoelperiode is ideaal tegen panic selling :)
Bij mij zit nu nog alles in de super-lader, maar ga het denk ik ook richting de DeFi wallet sturen voor staking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:00
Heb zelf nog wat CRO over in de crypto wallet. Maar kan deze niet staken in de Earn optie omdat daar het minimum 5000 CRO is :X
Begrijp ik het goed dat je in de defi wallet kleinere hoeveelheden CRO kunt staken?
Zou mooi meegenomen zijn, krijg nu alleen extra CRO door de spotify rebate namelijk en dat schiet niet zo op (heb Ruby steel). Hoop ooit nog Indigo of green tier te halen zodat de debitcard stake ook rendement gaat geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
Zeker, in de DeFi app heb je geen minimum aan inleg en is de obrengst vele malen hoger.

[Hier een iets te lang artikel over CRO staking in de DeFi wallet]

edit: [Hier een makkelijkere step-by-step guide]

Enige nadeel tot zover vind ik, nogmaals, de 28 dagen afkoelperiode dat je er eventueel niet bij kan.

[ Voor 17% gewijzigd door pimsaint op 01-12-2021 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
Die 28 dagen afkoelperiode vind ik wel heftig, anders had ik er al lang een hoop CRO in zitten.
Daarom zit ik nu te yield farmen met CRO/ETH tegen 235% APR op VVS Finance. Hier zitten de nodige risico's aan (impermanent loss, rugpull, smart contract vulnerabilities) maar ik vind deze acceptabel. De kans dat VVS op de lange termijn een nieuwe $CAKE word lijkt me ook niet groot, maar alles van crypto.com heeft op dit moment enorm momentum en VVS heeft toch een duidelijke link met crypto.com. De VVS swap je overigens meestal gewoon zsm naar een goede coin.

[ Voor 11% gewijzigd door ETH2.0 op 01-12-2021 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 08:15
ETH2.0 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:51:
Die 28 dagen afkoelperiode vind ik wel heftig, anders had ik er al lang een hoop CRO in zitten.
Daarom zit ik nu te yield farmen met CRO/ETH tegen 235% APR op VVS Finance. Hier zitten de nodige risico's aan (impermanent loss, rugpull, smart contract vulnerabilities) maar ik vind deze acceptabel. De kans dat VVS op de lange termijn een nieuwe $CAKE word lijkt me ook niet groot, maar alles van crypto.com heeft op dit moment enorm momentum en VVS heeft toch een duidelijke link met crypto.com. De VVS swap je overigens meestal gewoon zsm naar een goede coin.
Vanmiddag toevallig deelgenomen aan de CRO-VVS pool op VVS. Ik wil ook nog een deel op Beefy zetten maar die lijkt m'n Cronos wallet niet te willen laden. Hier iemand ervaring met Beefy die het wel is gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL Mike
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-09-2024
Heb alles vast staan , het deel voor mijn card en de rest staat in mijn defi wallet gestaked.
Heb cro gekocht voor lange termijn. Wat mij betreft blijven die coins wat jaren staan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
BastiaanNL schreef op woensdag 1 december 2021 @ 15:09:
[...]

Niet op alles zul je cashback krijgen. Ik kreeg het wel van nike.com, niet van een hw bedrijf (ik woon in het buitenland).

Wat een goud project is het ook. Heb 2 maanden geleden 3500 EUR gestaked voor de jade card. Als het zo doorgaat kan ik gratis upgraden naar de volgende tier in 4 maanden :+
Het was coffee en eten dus zou moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Bij mij gaat de cashback de laatste tijd in VVS, stake and forget xD. Ik las in de Telegram groep dat hiermee gelijk voor een nieuwe token meedoet mits je 1M VVS hebt.

Ik investeer ook in NFT. Vannacht had je de drop van Honda Helmet, zoals deze https://crypto.com/nft/li...67062ae91e077161bc44c39b5

Wie weet wat het allemaal gaat opbrengen.

Crypto.com is echt een eco systeem aan het bouwen lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

KeFFeR1208 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:01:
[...]

Vanmiddag toevallig deelgenomen aan de CRO-VVS pool op VVS. Ik wil ook nog een deel op Beefy zetten maar die lijkt m'n Cronos wallet niet te willen laden. Hier iemand ervaring met Beefy die het wel is gelukt?
Bij mij is Beefy al automatisch verbonden met de DeFi app als ik de Beefy open vanuit dapps (net even getest). Ik gebruik zelf Metamask en zit in vvs (farm en pool) maar ook Beefy.

@ETH2.0 waarom denk je dat dit niet de Cake van Cronos kan worden? Zie jij een andere die het mogelijk beter doet dan VVS op Cronos?

Cronaswap zag er wel veel belovend uit maar die raakt helemaal leeg.

[ Voor 16% gewijzigd door Nogne op 01-12-2021 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
pimsaint schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:42:
Zeker, in de DeFi app heb je geen minimum aan inleg en is de obrengst vele malen hoger.

[Hier een iets te lang artikel over CRO staking in de DeFi wallet]

edit: [Hier een makkelijkere step-by-step guide]

Enige nadeel tot zover vind ik, nogmaals, de 28 dagen afkoelperiode dat je er eventueel niet bij kan.
Dus je CRO die je niet staked voor je (bijv Ruby) kaart kun je beter in je DiFi stoppen en daar staken?
Wel verwarrend. Zo heb je 10 apps nodig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

dirkmuis schreef op woensdag 1 december 2021 @ 21:50:
[...]

Dus je CRO die je niet staked voor je (bijv Ruby) kaart kun je beter in je DiFi stoppen en daar staken?
Wel verwarrend. Zo heb je 10 apps nodig....
Nee, 2 maar. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
En je curve app en je bank app en je andere crypto app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
dhrhagenees.cro schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:33:
Bij mij gaat de cashback de laatste tijd in VVS, stake and forget xD.
Kan je dit eens uitleggen? Op dit moment stake ik cro in mijn defi wallet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ETH2.0
Nogne schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:42:
[...]

Bij mij is Beefy al automatisch verbonden met de DeFi app als ik de Beefy open vanuit dapps (net even getest). Ik gebruik zelf Metamask en zit in vvs (farm en pool) maar ook Beefy.

@ETH2.0 waarom denk je dat dit niet de Cake van Cronos kan worden? Zie jij een andere die het mogelijk beter doet dan VVS op Cronos?

Cronaswap zag er wel veel belovend uit maar die raakt helemaal leeg.
Ik weet er niet superveel van hoor en ben hier ook nog vrij nieuw in, maar VVS is wel mijn favoriete token op dit moment op CRONOS. Ik heb me laten vertellen dat dit soort farm tokens vooral interessant is voor de farmers van het eerste uur die soms 2-10x maken in een paar dagen. Of het lange termijn potentie heeft:

How to Protect Yourself from Yield Farms with Strong Sell Pressure

1. Token should not be excessively inflationary whereby it offers unsustainable APR rates to attract users
2. There should be strong token utility to allow users to use the token in a wide variety of applications to spearhead adoption
3. The protocol should have deflationary mechanisms integrated or planned to ensure that the effects of inflation is mitigated in the long run

Punt 2 zal nog moeten blijken, punt 1-3 zeggen ze aan te werken en er zou al snel een burn mechanic komen.

De IGO die net uitgesteld is werkt ook nog steeds als een lokkertje; je moet minimaal 1M VVS vasthouden om me te doen aan de IGO. Als je interesse hebt zou ik discord en telegram joinen en de documentatie lezen.

[ Voor 4% gewijzigd door ETH2.0 op 02-12-2021 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
ETH2.0 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:51:
Kijk ook eens naar https://autofarm.network/cronos/
Ik heb daar zelf mijn LP tokens gestaked. Voordeel is dat ie daar de VVS rewards automatisch verkoopt voor meer LP tokens, werkt erg goed!

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
blu-fox schreef op donderdag 2 december 2021 @ 00:03:
[...]

Kijk ook eens naar https://autofarm.network/cronos/
Ik heb daar zelf mijn LP tokens gestaked. Voordeel is dat ie daar de VVS rewards automatisch verkoopt voor meer LP tokens, werkt erg goed!
Ja dit ga ik denk ik ook wel doen ja, ik heb geen zin om de hele tijd manueel te harvesten vooral en weet ook niet wat het perfecte moment is. Ik neem aan dat zo'n autofarm een mathematisch perfecte strategie heeft en in ruil voor dit alles een klein % neemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

dirkmuis schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:23:
En je curve app en je bank app en je andere crypto app
Tja als je dit ongemakkelijk vind is misschien sommige crypto misschien niet voor jou weg gelegd. Als je gratis magische internet muntjes sparen niet leuk vind kan je het ook gewoon houden bij 2 apps, je bank app en een app zoals bitvavo/coinbase/crypto.com.

Niemand wordt slapend rijk zonder er eerst voor te werken.

EDIT: Hier nodig een voorbeeld om minder apps te gebruiken: Curve app = niet nodig, je kan ook gewoon met je CDC pas betalen, bank app = niet nodig, je kan ook gewoon met de PC ouderwets bankieren via de webrowser, zal al 2 apps minder :+

[ Voor 19% gewijzigd door Xqlus1ve op 02-12-2021 07:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Ik heb nu ook de RubyCard en ook al de eerste Cashback mogen ontvangen, Super!

Maar nu probeer ik de Defi-Wallet te verbinden met de Crypto.com App. Dit lukt me niet.
alle stappen doorlopen om de verbinding te maken en de laatste stap geeft de |Defi app de melding: unknown error!
Heeft iemand van jullie dit ook gehad, om de verbinding te maken? Zo, ja: Hoe moet dit dan opgelost gaan worden?

edit: UPDATE van de Defi-Wallet heeft het probleem opgelost. werkt nu! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Fleske op 02-12-2021 09:38 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).