Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 7 ... 60 Laatste
Acties:

• dirkmuis
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-03 09:39
Je curve kaart is toch altijd de standaard, ofwel je betaalpas? In de anti embarresment zet je dan de crypto.com ?

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:59
dirkmuis schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:02:
Je curve kaart is toch altijd de standaard, ofwel je betaalpas? In de anti embarresment zet je dan de crypto.com ?
Nee, je kan in de curve app gewoon aangeven welke creditcard de 1e keuze moet zijn. Dus in de curve app kies je voor de crypto.com kaart als 1e optie. En dan kan je die anti embarresment functie gebruiken met een alternatieve creditcard. Maar ik gebruik geenanti embarresment functie, ik zorg gewoon dat er genoeg op de crypto kaart staat.

• dirkmuis
Ja oke, dat heb ik al gedaan. De anti-embarrasement i.c.m. back in time vind ik wel handig.
Je kunt alleen de curve card zelf als auto instellen, dan komt je crypto.com als tweede. Maar goed als je toch geen funds op de curve hebt staan is dat geen issue.

Vreemd genoeg werd onze curve kaart vanmorgen geweigerd bij de jumbo.

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
dirkmuis schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:02:
Geen idee wat je nu precies bedoelt. Maar als ik aan 'curve kaart' denk, denk ik aan de fysieke curve kaart en bijbehorend kaartnummer.

In het hoofdscherm van de curve app duw je op de CDC Visa kaart. Als je dat doet wordt de CDC kaart gebruikt wanneer je betaalt met curve.

Bij de accountinstellingen van Curve kan je een creditcard selecteren die als backup wordt gebruikt wanneer je betaalt met curve, maar een geen saldo op de default kaart (cdc dus) beschikbaar is.

edit:
Dacuuu was me voor

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• dirkmuis
Bij mij was de virtuele curve kaart geselecteerd, alleen dat zie je amper.
Heb nu de CDC kaart gekozen.

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:38
De curve kaart zelf geeft geen krediet, dit gebeurt via je achterliggende kaarten.

De Curve kaart is normaal gezien een front voor al je achterliggende kaarten. Je hebt een default kaart waar je betalingen standaard vanaf gaan. Dus betaling met Curve --> Geld gaat af van je default kaart.
De anti-embarrasment mode is vooral handig indien één van je achterliggende kaarten een lage limiet heeft. Zoals bvb de Crypto.com kaart. Als er dan niet voldoende op de default kaart staat, dan wordt de tweede in lijn gebruikt.
Ivm de crypto.com kaart is het dus best om die als je standaard kaart in te stellen en een reguliere credit card als je anti-embarrasment kaart.

Indien je enkel je Crypto.com kaart aan Curve hebt toegevoegd, dan moet de CDC je default kaart zijn en moet je zorgen dat er daar altijd genoeg geld op staat om de betalingen uit te voeren.

• dirkmuis
Helder!

Nu heb ik aan crypto.com mijn creditcard netjes gekoppeld. Later zal ik hier wellicht mijn Revolut aan toevoegen maar volgens mij zit er bij de top-up alleen de doorlooptijd als voordeel.
Echter, ik wil een top-up doen en er staat een max limit van 0. Iemand enig idee?

Verder nog mensen ervaring met de crypto.com bij jumbo?

• SonnyBBQ
Crypto.com zelf niet geprobeerd, maar via Curve werkt het gewoon bij Jumbo.

• dirkmuis
Wij ook de Curve geprobeerd. Wel de virtuele, want de fysieke is nog niet binnen.

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
SonnyBBQ schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:24:
De curve kaart zelf geeft geen krediet, dit gebeurt via je achterliggende kaarten.
Je bouwt wel credits op door een kleine cashback. Die worden bij mij als eerste weer aangesproken.

Levert paar kopjes koffie op per maand.

[ Voor 6% gewijzigd door Sethro op 25-11-2021 09:34 ]

• dirkmuis
Vermoedelijk moet ik een (SEPA) transfer doen naar mijn Fiat wallet en dan van daaruit een top-up naar mijn CDC kaart?

[ Voor 3% gewijzigd door dirkmuis op 25-11-2021 09:38 ]

• dirkmuis
=> POS and ATM transactions are not supported by virtual cards, these transactions require a physical card.

• SonnyBBQ
Sethro schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:33:
[...]

Je bouwt wel credits op door een kleine cashback. Die worden bij mij als eerste weer aangesproken.

Ja, klopt - Curve Cash. Ik gebruik Curve al even dus was vergeten dat ik dit een maand of zo gehad heb. Voor mij hebben de betaalde versies van Curve geen voordeel, daarom gebruik ik het enkel om via Google Pay te kunnen betalen met mijn CDC kaart + voor de back-in-time.

• dirkmuis
Sethro schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:33:
[...]

Volgens mij zet je dat eenvoudig uit door de auto functie op je curve pas de disablen.

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
dirkmuis schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:47:
[...]

Volgens mij zet je dat eenvoudig uit door de auto functie op je curve pas de disablen.
Thanks, vind het wel prima zo. Af en toe een gratis koffie

• Ryiuuz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
dirkmuis schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:31:
Wij ook de Curve geprobeerd. Wel de virtuele, want de fysieke is nog niet binnen.
Was je adres al goedgekeurd?
Heb zo’n idee dat mijne lang gaat duren ofzo..

Achja wachten rustig af :)

• _PloppeR_
  • Laatst online: 10:27
dirkmuis schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:27:

Verder nog mensen ervaring met de crypto.com bij jumbo?
Hier bij de Jumbo wordt hij meteen geweigerd via Curve. De crypto card zelf nog niet getest. Het is dus geen gegeven dat het bij elke Jumbo werkt helaas.

AH to go werkt dan weer wel.

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:48
Bij de Jumbo werkt de CDC kaart zelf wel gewoon, al meerdere keren gebruikt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1superheld
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 23:08
Brubs schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:59:
Bij de Jumbo werkt de CDC kaart zelf wel gewoon, al meerdere keren gebruikt
De Jumbo is afhankelijk van de vestiging, bij de meeste zou het wel moeten werken inderdaad!

• dirkmuis
Ryiuuz schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:47:
[...]

Was je adres al goedgekeurd?
Heb zo’n idee dat mijne lang gaat duren ofzo..

Achja wachten rustig af :)
Geen idee kan ik dat zien?

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Als het goed is kun je de status zien in de kaart tab in de app

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dirkmuis
Pending :-)

• pimsaint
Over pending gesproken:

8 November heb ik mijn stake geupgrade en nieuwe kaart aangevraagd. Het is nu 17 dagen later en ik heb nog steeds mijn oude kaart in de app staan.

Hoe zit dat met andere Tweakers die ook rond deze periode een upgrade hebben aangevraagd?

@JesperBarco betreft dat een nieuwe kaart?

[ Voor 8% gewijzigd door pimsaint op 25-11-2021 15:03 ]

• JesperBarco
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-02-2024
Vandaag mijn CDC card binnengekregen. Voor degene die benieuwd zijn naar de levertijden. Woensdag 10 november CRO gestaked en aangemeld voor de kaart. Mijn address verification werd op vrijdag 12 november goedgekeurd. Vervolgens duurde het nog 9 werkdagen voordat de kaart vandaag werd bezorgd.

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 08:46
Hoelang heeft bij jullie ongeveer de eerste SEPA overboeking geduurd naar CDC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 20:23
pimsaint schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:01:
Over pending gesproken:

8 November heb ik mijn stake geupgrade en nieuwe kaart aangevraagd. Het is nu 17 dagen later en ik heb nog steeds mijn oude kaart in de app staan.

Hoe zit dat met andere Tweakers die ook rond deze periode een upgrade hebben aangevraagd?

Ik heb 13 november de upgrade doorgevoerd, 14 november aangegeven dat ik € 50,- over had voor een nieuwe kaart, deze werd afgeschreven en daarna ook de oude kaart geblokkeerd. Vervolgens via chat contact gehad na ca. 5 dagen met het verzoek een virtuele kaart te krijgen en dat was een dag later ook geregeld.
Dus ca. 5 dagen "kaartloos", nu virtueel en hopelijk binnenkort weer met de fysieke kaart.

Overigens is de hele historie weg zodra de nieuwe virtuele kaart wordt gekoppeld, dus als je de historie wilt bewaren nu even export oid van maken.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
pimsaint schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:01:
Over pending gesproken:

Ik heb laatst mijn upgrade ook aangevraagd maar nog niks ontvangen. Heb wel bij een ander topic aan de helpdesk gevraagd hoe het ermee staat, zij zeggen dat het zo ontzettend druk is dat het allemaal langer duurt dan verwacht. Dus dat ik hopelijk geduldig zal zijn en dan komt het vanzelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
micmulder schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:15:
Hoelang heeft bij jullie ongeveer de eerste SEPA overboeking geduurd naar CDC?
1 uur tot 14 uur (savonds overgeboekt), ligt denk ik aan hoelaat je het probeert. Rabobank overigens.

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 16:05
Hier ook pending. Ik wacht nu twee dagen :-( Nog even geduld! Hopelijk wordt het beloond :)

[ Voor 12% gewijzigd door Mundatin op 25-11-2021 15:39 ]

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 22:57
Kan ik de kaart in Canada gebruiken?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
ruud2all schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:25:
[...]
Overigens is de hele historie weg zodra de nieuwe virtuele kaart wordt gekoppeld, dus als je de historie wilt bewaren nu even export oid van maken.....
Oh da's inderdaad wel een goeie tip! Ga ik er ook bij zetten in de TS.
Gelukszoekr schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:41:
Kan ik de kaart in Canada gebruiken?
Waarom niet? Landen waar de kaart niet werkt staan hier

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-09 15:23
Jade green.

18-11 Aangevraagd, 23-11 deed de oude het niet meer en vandaag de nieuwe virtual.
Nu nog wachten op de fysieke kaart. :Y

[ Voor 75% gewijzigd door Idanue op 30-11-2021 16:54 ]

• dirkmuis
wel vervelend want de virtual kun je niet terecht in winkels en bij een atm

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Bij verschillende users in dit topic zijn referralcodes in de handtekening opgenomen. Graag aandacht voor deze regel uit Het algemeen beleid #verbodenspam:
Let wel: ook in je homepageveld of in je signature zijn referrallinks niet toegestaan
Graag asap de codes uit je handtekening verwijderen, we gaan hiervoor niet iedere user individueel waarschuwen. Als je de referral niet zelf verwijdert, dan zullen wij overgaan tot het verwijderen hiervan en daarvan ook notitie maken.

Voor de volledigheid tag ik een aantal users van de laatste paar pagina's: Edit: Thx voor de medewerking!

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 26-11-2021 16:39 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dirkmuis
Zojuist even het volgende gedaan:
1. Geld op mijn Revolut gezet
2. Via Revolut een top-up gedaan van de CDC kaart
3. Mijn vakantie betaald via Curve
4. 5 seconde later zie ik netjes ruim 42 CRO bijgeschreven op mijn CDC account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-09 15:23
Taro schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:26:
[modbreak]Bij verschillende users in dit topic zijn referralcodes in de handtekening opgenomen. Graag aandacht voor deze regel uit Het algemeen beleid #verbodenspam:

[...]

Graag asap de codes uit je handtekening verwijderen, we gaan hiervoor niet iedere user individueel waarschuwen. Als je de referral niet zelf verwijdert, dan zullen wij overgaan tot het verwijderen hiervan en daarvan ook notitie maken.

Voor de volledigheid tag ik een aantal users van de laatste paar pagina's: @Idanue @pimsaint @Dacuuu
[/modbreak]
Jawohl! handtekening weg gemacht.

• dirkmuis
Als ik nu betaal via curve en daar dus de CDC kaart als default heb, ontvang ik dan tevens (de eerste 30 dagen) de 1% van curve en waar zie ik dat dan?
=> Gevonden.

Nu heb ik 12,54 pond ontvangen + 1254 punten.
Zijn deze los van elkaar te gebruiken of bedoelen ze hier hetzelfde mee?

[ Voor 31% gewijzigd door dirkmuis op 25-11-2021 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Taro schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:26:
[modbreak]Bij verschillende users in dit topic zijn referralcodes in de handtekening opgenomen. Graag aandacht voor deze regel uit Het algemeen beleid #verbodenspam:
Oei die regel was ik daar nog niet tegengekomen. Opgelost! :)
dirkmuis schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:23:
wel vervelend want de virtual kun je niet terecht in winkels en bij een atm
Wel met curve natuurlijk, een goed idee om dat te regelen voor een card upgrade!

[ Voor 26% gewijzigd door pimsaint op 26-11-2021 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Geef deze man een medaille. Crypto.com Visa Card 101 💯

Ze hebben in de crypto.com Exchange app met de laatste update eindelijk mijn grootste ergernis weggenomen, het iedere keer moeten moeten invoeren van 2FA. Dat is eindelijk voorbij, alles met de vinger nu. Het wordt ooit nog eens iets met die Exchange!

[ Voor 48% gewijzigd door pimsaint op 26-11-2021 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:02
Jongens vraagje, ik heb net CRO gekocht om met de bonus die al lang stond te wachten voldoende te hebben voor de ruby card. Maar hoe regel ik dit nou? In de app wil die dat ik opnieuw CRO met CC koop ipv de cro die ik al heb te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xarow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:28
veertje schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:14:
Jongens vraagje, ik heb net CRO gekocht om met de bonus die al lang stond te wachten voldoende te hebben voor de ruby card. Maar hoe regel ik dit nou? In de app wil die dat ik opnieuw CRO met CC koop ipv de cro die ik al heb te gebruiken.
Waar heb je de cro gekocht? De app of de exchange? De cro dient in je app wallet te staan om te gebruiken voor de kaart.

Bij mij helpt het trouwens ook vaak om de app even af te sluiten en opnieuw op te starten om de aantallen te updaten...

[ Voor 11% gewijzigd door xarow op 26-11-2021 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
xarow schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:29:
[...]

Waar heb je de cro gekocht? De app of de exchange? De cro dient in je app wallet te staan om te gebruiken voor de kaart.

Bij mij helpt het trouwens ook vaak om de app even af te sluiten en opnieuw op te starten om de aantallen te updaten...
Mijn CRO zit in de crypto.com app, in de crypto wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xarow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:28
veertje schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:33:
[...]

Dan zou je dat in principe moeten kunnen gebruiken voor de stake en hoef je het niet opnieuw te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Kan je ook een ledger hardware wallet zoals de ledger x gebruiken i.c.m. de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
veertje schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:33:
[...]

Misschien moet je alsnog wat bijkopen? Dat zou zo maar eens kunnen, wat gisteren nog genoeg was is nu 25% tekort. Het verschil kan je tijdens het aanvragen meteen aftikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
pimsaint schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:57:
[...]

Misschien moet je alsnog wat bijkopen? Dat zou zo maar eens kunnen, wat gisteren nog genoeg was is nu 25% tekort. Het verschil kan je tijdens het aanvragen meteen aftikken.
Ik rekende de bonus al mee, dus iets teweinig gekocht. Kijk wel even wat de koers doet en koop dan bij.
Niet gisteravond gekocht hoor, maar net uurtje (of 2) geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:22
** Referrals zijn hier niet toegestaan, het erom vragen ook niet. **

[ Voor 86% gewijzigd door Taro op 26-11-2021 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
Na de upgrade van Ruby naar Royal Indigo zie ik nu na een aantal dagen dat de 50,- afgeschreven is voor de nieuwe kaart. Daarbij zie ik ook dat de kaart nu "frozen" is. Kan ik deze zelf unfreezen of is het beter om even te wachten?

Zat namelijk midden in een aankoop ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
s1ck schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:37:
Na de upgrade van Ruby naar Royal Indigo zie ik nu na een aantal dagen dat de 50,- afgeschreven is voor de nieuwe kaart. Daarbij zie ik ook dat de kaart nu "frozen" is. Kan ik deze zelf unfreezen of is het beter om even te wachten?

Zat namelijk midden in een aankoop ;(
Ik zit precies in dezelfde situatie, gisteren 50 euro uit mijn card wallet gehaald en sindsdien kan ik niet meer met mijn oude kaart betalen. Ik heb omschreven in de topic start hoe je hier het beste mee kom kan gaan; alle aankopen vanaf nu betalen met Curve en dan 'back-in-time' zodra de nieuwe CDC virtuele kaart verschijnt.

Hopelijk werken ze even door, want back-in-time kan maximaal 30 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s1ck
pimsaint schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:49:
[...]

Ik zit precies in dezelfde situatie, gisteren 50 euro uit mijn card wallet gehaald en sindsdien kan ik niet meer met mijn oude kaart betalen. Ik heb omschreven in de topic start hoe je hier het beste mee kom kan gaan; alle aankopen vanaf nu betalen met Curve en dan 'back-in-time' zodra de nieuwe CDC virtuele kaart verschijnt.

Inmiddels ook gebruik gemaakt van de Curve methode.
Denk dat we geduld moeten hebben }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-08 12:17
Dacuuu schreef op donderdag 25 november 2021 @ 05:11:
[...]

Je kan je cdc creditcard direct top-uppen met andere creditcards, dit is gratis.

Je Fiat wallet top-uppen met creditcard kost wel een x percentage.

Als je crypto wil kopen in de cdc app, moet je geld in je Fiat wallet hebben.

Als je dmv Iban transactie geld op je CDC account zet, dan komt het in je fiat wallet aan, en dan moet je dit nog even handmatig overzetten op je cdc creditcard.

Snap je het nog? :P
Aha, ik wist niet dat er een verschil zat tussen het top-uppen van de cdc credit card en de fiat wallet. Toen ik een half jaar geleden een account aanmaakte was het opladen met credit card enkel de eerste maand gratis en daarna 3% oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
siddler schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:16:
[...]

Aha, ik wist niet dat er een verschil zat tussen het top-uppen van de cdc credit card en de fiat wallet. Toen ik een half jaar geleden een account aanmaakte was het opladen met credit card enkel de eerste maand gratis en daarna 3% oid
Ja daar zit verschil in. Beetje wazig, je moet het maar net door hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Nu de koers flink gedaald is is dit het perfecte moment om veel in te kopen met de cashback toch? De Cashback wordt berekend in dollar, maar nu de koers laag staat krijg je meer CRO per dollar. Als de koers dan weer omhoog gaat is dat extra winst, of ben ik nu ergens een fout aan het maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Laatst online: 14-09 01:13
Brubs schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:46:
Nu de koers flink gedaald is is dit het perfecte moment om veel in te kopen met de cashback toch? De Cashback wordt berekend in dollar, maar nu de koers laag staat krijg je meer CRO per dollar. Als de koers dan weer omhoog gaat is dat extra winst, of ben ik nu ergens een fout aan het maken?
je krijgt inderdaad meer CRO per dollar, maar dat zal dan via fiat zijn, de cashback krijg je namelijk al in CRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Skalders schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:49:
[...]

je krijgt inderdaad meer CRO per dollar, maar dat zal dan via fiat zijn, de cashback krijg je namelijk al in CRO.
Je krijgt ze in CRO daarom is het gunstig nu uitgaves te doen zodat wanneer de koersen weer omhoog gaan je er meer uit haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Brubs schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:51:
[...]

Je krijgt ze in CRO daarom is het gunstig nu uitgaves te doen zodat wanneer de koersen weer omhoog gaan je er meer uit haalt :)
Ik snap niet goed wat je bedoelt. Je kan je cashback toch niet gebruiken om CRO te kopen? CRO kopen met CRO? :9

Tuurlijk met fiat kopen is een ander verhaal. Alleen is de vraag hoe ver hij nog kan zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Skalders schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:56:
[...]

Ik snap niet goed wat je bedoelt. Je kan je cashback toch niet gebruiken om CRO te kopen? CRO kopen met CRO? :9

Tuurlijk met fiat kopen is een ander verhaal. Alleen is de vraag hoe ver hij nog kan zakken.
Je koopt ook geen CRO met CRO maar je CRO die je krijgt uit je cashback wordt meer waard ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
Brubs schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:57:
[...]

Je koopt ook geen CRO met CRO maar je CRO die je krijgt uit je cashback wordt meer waard ;)
Nu ben ik mee! je bedoelt uitgaves met de CDC CC. Dit is dan inderdaad het moment om te gaan shoppen ja :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik probeerde net af te rekenen met credit card bij de Gall & Gall, maar helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
De virtuele kaart werk sowieso niet bij mij. Zowel die van Curve niet als van CDC niet.
Ik heb het dan over de pin betaling uiteraard en niet over een online betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAkS1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 11:28
Curve werkt voor mij wel in de Jumbo, CDC kaart moet ik nog ontvangen en testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Servor schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:27:
Ik probeerde net af te rekenen met credit card bij de Gall & Gall, maar helaas!
Online kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Curve (virtueel) werkte vanmiddag ineens prima bij de Jumbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
pimsaint schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:49:
[...]

Jouw kaart ook nog steeds frozen? Kan ook niet meer top-uppen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyc
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:52
zojuist een bestelling geplaatst bij drankdozijn en ook hier accepteren ze in ieder geval de curve route. Ook visa stond op hun lijstje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:49
Het heeft weinig zin om te vermelden waar het wel of niet werkt. Waar Visa wordt geaccepteerd, moeten Crypto.com kaarten ook werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
oohh schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 22:19:
Het heeft weinig zin om te vermelden waar het wel of niet werkt. Waar Visa wordt geaccepteerd, moeten Crypto.com kaarten ook werken.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
s1ck schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 20:56:
[...]
Jouw kaart ook nog steeds frozen? Kan ook niet meer top-uppen nu.
Yesss, card sectie hier ook hartstikke dood.

Ik ga er zelf vanuit dat het nog wel een week of twee kan duren.
Heel vreemd, bij sommigen is het echt binnen een dag geregeld, anderen zijn inmiddels bijna een maand verder sinds de upgrade. Ik zit nu op dag 20.

Het vervelende is dat Curve bij mij ook ineens geen zin meer heeft, en die helpdesk helemaal een drama is. Ik ga de feestdagen in zonder cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:40
BektLekker schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:28:
[...]

Zojuist geregeld via de whatsapp helpdesk van Vattenfall
Kreeg een mail dat ik vanwege het stopzetten van de automatische incasso mijn 10% blijven loont korting verlies. Heb de voorwaarden er maar is bij gepakt en deze korting is op je netto jaarstroomverbruik. Ik heb echter zonnepanelen dus mijn voordeel van 10% was blijkbaar al niks waard aangezien ik teruglever.

Samenvattend; ik betaal mijn Vattenfall per CDC en heb zojuist mijn eerste CRO op Vattenfall ontvangen 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
BektLekker schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 15:57:
[...]

Kreeg een mail dat ik vanwege het stopzetten van de automatische incasso mijn 10% blijven loont korting verlies. Heb de voorwaarden er maar is bij gepakt en deze korting is op je netto jaarstroomverbruik. Ik heb echter zonnepanelen dus mijn voordeel van 10% was blijkbaar al niks waard aangezien ik teruglever.

Samenvattend; ik betaal mijn Vattenfall per CDC en heb zojuist mijn eerste CRO op Vattenfall ontvangen 🥳
Interessant, maar ik wil wel mijn Blijven Loont korting houden (25%). Heb net via whatsapp de vraag gesteld of betalen met credit card mét behoud van de korting mogelijk is.

edit: zie wel dit staan op de Restriction of CRO Rewards Program pagina:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-drH_hXhmdaDml8_0ubUH1dk7l4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4JD55hsDdVUSA4vCQNGt6HfY.png?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door Bananeman op 27-11-2021 16:16 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Laatst online: 10:52
pimsaint schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 07:44:
[...]

Yesss, card sectie hier ook hartstikke dood.

Ik ga er zelf vanuit dat het nog wel een week of twee kan duren.
Heel vreemd, bij sommigen is het echt binnen een dag geregeld, anderen zijn inmiddels bijna een maand verder sinds de upgrade. Ik zit nu op dag 20.

Het vervelende is dat Curve bij mij ook ineens geen zin meer heeft, en die helpdesk helemaal een drama is. Ik ga de feestdagen in zonder cashback.
Aantal dagen geleden ook upgrade aangevraagd. 50€ is al even weggehaald. Wachten duurt verdomd lang nu zonder een kaart te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvu19
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-08 11:18
-

[ Voor 100% gewijzigd door rvu19 op 28-11-2021 05:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:38
@Tannas31 Zou je in de start post kunnen zetten dat je bij upgraden van de kaart niet alle cro hoeft over maken via de credit kaart. De app vraagt daar wel om. Een vriend van mij had dus de volle mep nog eens betaald en ik ook bijna op zijn advies. Je hoeft dus alleen maar je CRO aan te vullen en daarna kun je die CRO gebruiken bij upgraden. Ik heb zelf heb een marge van CRO (50 euro) genomen en net geupgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
enermax schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:44:
@Tannas31 Zou je in de start post kunnen zetten dat je bij upgraden van de kaart niet alle cro hoeft over maken via de credit kaart. De app vraagt daar wel om. Een vriend van mij had dus de volle mep nog eens betaald en ik ook bijna op zijn advies. Je hoeft dus alleen maar je CRO aan te vullen en daarna kun je die CRO gebruiken bij upgraden. Ik heb zelf heb een marge van CRO (50 euro) genomen en net geupgrade.
Als ik op dit moment upgrade klik, staat er duidelijk "Your initial XXX CRO Stake will be added to this upgrade and reset at 180 days".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 16:05
Vandaag na 5 dagen erachter gekomen dat mijn eerste adres verificatie niet goed was. Het kon opeens heel snel gecontroleerd worden nadat ik 3 dagen achtereen met de klantenservice gechat had.

Zorg er dus voor dat je goed naar alle regels kijkt bij het versturen van je adres verificatie. Mijn fout was dat het document meer dan 90 dagen oud was en daardoor niet meer geldig was.

Hopelijk dat de verificatie nu sneller gaat en ik kan gaan besparen met mijn nieuwe Crypto.com card! :)

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
Dutchylex schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:05:
Ook Spotify en Netflix via de curve en netjes meteen de CRO rewards binnen!
Iemand die dit kan bevestigen? Zie volgende quote.
pimsaint schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:51:
[...]
Ben het volledig met baba420 eens dat Curve een uitstekende oplossing is om makkelijk met te weinig saldo om te gaan, al raad ik dat niet aan voor Spotify en Netflix. Op reddit zijn hier en daar wat mensen die aangaven geen rebates te ontvangen wanneer ze indirect via Curve betaalden.

[ Voor 14% gewijzigd door FastFox91 op 28-11-2021 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:03
ETH2.0 schreef op zondag 28 november 2021 @ 14:12:
[...]

Als ik op dit moment upgrade klik, staat er duidelijk "Your initial CRO Stake will be added to this upgrade and reset at 180 days".
Wat @enermax bedoelt is dat je deze aantal CRO niet volledig met CC hoeft te betalen, dit geeft de app wel aan omdat je niet genoeg CRO in je crypto wallet hebt. Vul je crypto wallet aan totdat je genoeg CRO hebt en je kan upgraden vanuit je wallet ipv je CC.(wat zijn vriend dus heeft gedaan)

Het is dus upgraden met CRO vanuit je crypto wallet OF je credit card, een combi hiervan kan niet. Idem voor je initial stake voor je eerste CDC kaart.

[ Voor 13% gewijzigd door Jesteroh op 28-11-2021 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 10:29

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Iemand enig idee hoe ik meer details van een aankoop kan inzien in de CDC app? Bij de huidige aankopen staat er enkel het bedrag en winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Mundatin schreef op zondag 28 november 2021 @ 14:21:
Vandaag na 5 dagen erachter gekomen dat mijn eerste adres verificatie niet goed was. Het kon opeens heel snel gecontroleerd worden nadat ik 3 dagen achtereen met de klantenservice gechat had.

Zorg er dus voor dat je goed naar alle regels kijkt bij het versturen van je adres verificatie. Mijn fout was dat het document meer dan 90 dagen oud was en daardoor niet meer geldig was.

Hopelijk dat de verificatie nu sneller gaat en ik kan gaan besparen met mijn nieuwe Crypto.com card! :)
Welk document? Ik heb een formulier ingevuld en klaar en na 3 dagen was m'n card issued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

dirkmuis schreef op zondag 28 november 2021 @ 20:06:
[...]

Welk document? Ik heb een formulier ingevuld en klaar en na 3 dagen was m'n card issued.
Je bent niet de eerste die ik dat hoor zeggen, kennis van mij hoefde ook al geen 'proof of adress' op te sturen, ik weer wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arts
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-04 12:01
Ik wil ook gaan starten met staken via Crypto.com zodat ik gebruik kan maken van de Ruby Steel card (350 euro stake)

- Vanaf wanneer kan ik gebruik maken van de 2% cashback? Moet ik daarvoor eerst 180 dagen uitzitten of kan ik er ook al eerder gebruik van maken door bepaalde online aankopen eraan te koppelen? (bol.com, Kruidvat, Videoland, Spotify, Google, Coolblue, etc)

- Is gebruik maken van Curve aan te raden of werkt in de praktijk een crypto card ook prima als je altijd genoeg saldo erop hebt staan?
Welke creditcard raden jullie dan aan om hieraan te koppelen? Zit zelf bij Rabobank, maar heb nog geen creditcard.

- Wat is een goed moment om in te stappen en te starten met staken? De CRO koers is al wat gedaald tov een aantal dagen geleden. Niemand heeft een glazen bol natuurlijk maar wellicht kan iemand hier wat zinnigs over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1superheld
  • Laatst online: 14-09 23:08
Arts schreef op zondag 28 november 2021 @ 20:51:
Ik wil ook gaan starten met staken via Crypto.com zodat ik gebruik kan maken van de Ruby Steel card (350 euro stake)

- Vanaf wanneer kan ik gebruik maken van de 2% cashback? Moet ik daarvoor eerst 180 dagen uitzitten of kan ik er ook al eerder gebruik van maken door bepaalde online aankopen eraan te koppelen? (bol.com, Kruidvat, Videoland, Spotify, Google, Coolblue, etc)

- Is gebruik maken van Curve aan te raden of werkt in de praktijk een crypto card ook prima als je altijd genoeg saldo erop hebt staan?
Welke creditcard raden jullie dan aan om hieraan te koppelen? Zit zelf bij Rabobank, maar heb nog geen creditcard.

- Wat is een goed moment om in te stappen en te starten met staken? De CRO koers is al wat gedaald tov een aantal dagen geleden. Niemand heeft een glazen bol natuurlijk maar wellicht kan iemand hier wat zinnigs over zeggen.
- Direct wanneer de (virtual) card uitgegeven is voor jou.
- Grote voordeel van de Curve card is Google Pay/Apple Pay integratie en eventuele fallback naar je eigen credit card. Dat tweede is natuurlijk te omzeilen door genoeg saldo erop te hebben. Je kan ook curve hebben met maar 1 card erachter.
- Dat blijft een lastige vraag ;) Degene die vorige wee op de 0.8 euro zijn ingestapt 'balen' nu, maar over 180, zou dat dan nog zo zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Ik baal niet hoor. Je laat t toch voor long time staan? Ieder cro die ik nu krijg heb ik op een laag moment gehad en dus meer dan dat ik er vorige week voor zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arts
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-04 12:01
1superheld schreef op zondag 28 november 2021 @ 21:27:
[...]

- Direct wanneer de (virtual) card uitgegeven is voor jou.
- Grote voordeel van de Curve card is Google Pay/Apple Pay integratie en eventuele fallback naar je eigen credit card. Dat tweede is natuurlijk te omzeilen door genoeg saldo erop te hebben. Je kan ook curve hebben met maar 1 card erachter.
- Dat blijft een lastige vraag ;) Degene die vorige wee op de 0.8 euro zijn ingestapt 'balen' nu, maar over 180, zou dat dan nog zo zijn?
Thanks! Dan ga ik er deze dagen maar eens aan en dan zien we over 180 wel weer hoe het ervoor staan ;)

Is de virtuele card dan al wel direct te koppelen aan een Curve Card? (zodat ik bijv bij boodschappen wel al meteen gebruik kan maken van de 2% cashback?)
Heb alleen nog geen creditcard, verder nog tips hiervoor? (Visa vs Mastercard, en waar aanschaffen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Arts schreef op zondag 28 november 2021 @ 21:46:
[...]

Thanks! Dan ga ik er deze dagen maar eens aan en dan zien we over 180 wel weer hoe het ervoor staan ;)

Is de virtuele card dan al wel direct te koppelen aan een Curve Card? (zodat ik bijv bij boodschappen wel al meteen gebruik kan maken van de 2% cashback?)
Heb alleen nog geen creditcard, verder nog tips hiervoor? (Visa vs Mastercard, en waar aanschaffen?)
Ja dat klopt, je kan per direct je virtuele kaart aan je fisieke Curve card koppelen en gaan shoppen.

Zo was ik ook al 1,5 week aan het shoppen in winkels terwijl ik nog zat te wachten op mijn CDC kaart ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:38
Als je geen Spotify gebruikt en tot ruby 350 staked. Kun je misschien beter niet staken want krijgt geen rente op die cro. Je kunt dan de normale kaart aanvragen. Heb je Cashback 1% ipv 2%. Die €350 kun je dan voor bijv 10% usdt stake gebruiken. Die levert weer €35 per jaar op. Let op: je krijgt alleen de $25 referral reward als je naar ruby upgrade, dus evt na een half jaar cro eruit halen.

[ Voor 5% gewijzigd door enermax op 28-11-2021 22:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
Niets met de VISA kaart te maken, maar gratis geld boys.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zldzbFtcpAQQ-KeE-IcUlCehiJo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BTiwdL8xdwSPtbHYpY76m79w.png?f=user_large

[ Voor 105% gewijzigd door ETH2.0 op 29-11-2021 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Dag 22 na de upgrade, dag 4 zonder (virtuele) kaart. Kom op CDC ik wil shoppeennnnn
edit:
Zojuist contact gehad met support en die geven aan dat er momenteel gemiddeld 7 dagen zit tussen afschrijving van de card fee en de uitgave van de virtuele kaart
enermax schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:44:
Zou je in de start post kunnen zetten dat je bij upgraden van de kaart niet alle cro hoeft over maken via de credit kaart.
Jesteroh schreef op zondag 28 november 2021 @ 15:27:
[...]
Het is dus upgraden met CRO vanuit je crypto wallet OF je credit card, een combi hiervan kan niet. Idem voor je initial stake voor je eerste CDC kaart.
Ik wil daar best een stukje over schrijven in de topic post, is wat @Jesteroh aandraagt de juiste oplossing?
Xqlus1ve schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:11:
Iemand enig idee hoe ik meer details van een aankoop kan inzien in de CDC app? Bij de huidige aankopen staat er enkel het bedrag en winkel.
Helaas is er niet zo gek veel informatie over transacties te vinden in de app, maar je krijgt al een beetje meer te zien als je de cashback opzoekt in de CRO wallet. Heel vreemd, maar daar vind je meer informatie over de transactie dan in de card tab. :? Hier vind je trouwens ook het juiste bedrag dat wordt afgeschreven in Euro's bij betalen in buitenlandse valuta. Dat bedrag in de card tab klopt namelijk ook al niet...
ETH2.0 schreef op zondag 28 november 2021 @ 23:48:
Niets met de VISA kaart te maken, maar gratis geld boys.
Wil je dit eens toelichten?
edit: Aha! Arbitrage! 🤑 🤑 🤑Ben het ook eens aan het proberen maar loop wel echt meteen direct flinke gas fees en vertragingen op...

[ Voor 7% gewijzigd door pimsaint op 29-11-2021 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

enermax schreef op zondag 28 november 2021 @ 22:19:
Als je geen Spotify gebruikt en tot ruby 350 staked. Kun je misschien beter niet staken want krijgt geen rente op die cro. Je kunt dan de normale kaart aanvragen. Heb je Cashback 1% ipv 2%. Die €350 kun je dan voor bijv 10% usdt stake gebruiken. Die levert weer €35 per jaar op. Let op: je krijgt alleen de $25 referral reward als je naar ruby upgrade, dus evt na een half jaar cro eruit halen.
Is erg afhankelijk van hoeveel je jaarlijks uitgeeft. ik gebruik ook geen spotify maar heb nu al meer dan die 35 euro in 1,5 maand tijd met de 2% cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Ik heb nog niet eens iets gehoord, vorige week 23 nov via chat aangevraagd maar wacht nog steeds op de update en -50€ maar tot dusver niets. Adres was wel al goedgekeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin3
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hoe krijg je die 1% cashback terug van curve?
Vooralsnog zie ik wel 3% cb vd jade visa. En Curve Cash in de curve app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Meubels afrekenen met CRO is best leuk. Geen hele gunstige koers vanochtend maar gratis is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Edwin3 schreef op maandag 29 november 2021 @ 08:51:
Hoe krijg je die 1% cashback terug van curve?
Vooralsnog zie ik wel 3% cb vd jade visa. En Curve Cash in de curve app.
Volgens mij kan dat op 2 manieren, je kan het opsparen of het wordt verrekend bij iedere nieuwe betaling die je doet via de Curve card.

Afhankelijk van welke Cruve card je hebt krijgt je 1% cashback, bij de gratis card is het enkel de eerste 30 dagen.

[ Voor 14% gewijzigd door Xqlus1ve op 29-11-2021 09:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SonnyBBQ
FastFox91 schreef op zondag 28 november 2021 @ 15:15:
[...]

Iemand die dit kan bevestigen? Zie volgende quote.

[...]
Eenmaal geprobeerd en werkte niet bij mij, dus bij mij gaan de betalingen hiervoor rechtstreeks naar CDC. Maar dit is toch enkel interessant indien je nog extra cashback pakt via Curve, of de back-in-time wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Xqlus1ve schreef op maandag 29 november 2021 @ 07:48:
[...]

Is erg afhankelijk van hoeveel je jaarlijks uitgeeft. ik gebruik ook geen spotify maar heb nu al meer dan die 35 euro in 1,5 maand tijd met de 2% cashback.
Als je wel Spotify hebt, wordt het gat nog groter. Dan zit je al op 120 euro/jaar, alleen met spotify. Dat haal je niet met 350 euro staken in USDC. (+ natuurlijk de koerstijgingen van CRO zelf). Misschien is de sweetspot toch de volgende tier, 3500 euro (+10% per jaar in over je CC stake) + Spotify + netflix.

Alleen die 3500 euro is toch wel een groot bedrag.... Zeker omdat CRO nu best hoog staat. Gevoelsmatig wil ik toch eerst zien wat er van CRO overblijft in een bear. Wellicht terug naar 0.10? Aangezien het daar lange tijd op gestaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PureLOOD schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:49:
[...]

Alleen die 3500 euro is toch wel een groot bedrag.... Zeker omdat CRO nu best hoog staat. Gevoelsmatig wil ik toch eerst zien wat er van CRO overblijft in een bear. Wellicht terug naar 0.10? Aangezien het daar lange tijd op gestaan heeft.
Mocht hij terug vallen rond de 0,10 gooi ik er voor nog eens 350 in, des te sneller je je 10x hebt en de upgrade kan uitvoeren zodra de markt weer opkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
PureLOOD schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:49:
[...]

Als je wel Spotify hebt, wordt het gat nog groter. Dan zit je al op 120 euro/jaar, alleen met spotify. Dat haal je niet met 350 euro staken in USDC. (+ natuurlijk de koerstijgingen van CRO zelf). Misschien is de sweetspot toch de volgende tier, 3500 euro (+10% per jaar in over je CC stake) + Spotify + netflix.

Twijfel hier wel over maar wacht denk ik nog even de koers af. Stijging en daling wisselen elkaar vaak af bij crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Deveon schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:49:
[...]

Twijfel hier wel over maar wacht denk ik nog even de koers af. Stijging en daling wisselen elkaar vaak af bij crypto.
Dat kan, ik pak nu al elke dag cashback :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:56:
[...]

Dat kan, ik pak nu al elke dag cashback :)
Met 3.5k maak ik liever geen overhaaste beslissing voor een paar tientjes..

Als ik nu de Ruby aanvraag en neem de upgrade later krijg je dan ook alle perks zonder voor €50 een nieuwe pas aan te vragen? De kleur zou mij een worst zijn en loop liever te koop met dat ik enkele duizenden euro's in crypto heb.

[ Voor 12% gewijzigd door Deveon op 29-11-2021 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Deveon schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:03:
[...]

Met 3.5k maak ik liever geen overhaaste beslissing voor een paar tientjes..

Als ik nu de Ruby aanvraag en neem de upgrade later krijg je dan ook alle perks zonder voor €50 een nieuwe pas aan te vragen? De kleur zou mij een worst zijn en loop liever te koop met dat ik enkele duizenden euro's in crypto heb.
Ik hoor verschillende dingen. Vanuit mijn eigen ervaring, kaart upgraden = 50 euro betalen
Pagina: 1 ... 7 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).