Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 11 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:09
ETH2.0 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:00:
[...]

BTC is vrij makkelijk over te zetten, kost hooguit een paar dollar.
Bitvavo ETH transfer is sowieso een heel stuk duurder, zie hier de prijzen, die overigens variabel zijn voor ETH. Op dit moment is het 0.006 ETH, ongeveer 26 dollar. Je moet bij Bitvavo ook een video-schermopname maken waarin je dan je wallet adress van crypto.com moet laten zien. Je 'whitelist' op deze manier de wallet address, voordat je kunt withdrawen. Dit is op zich ook een vrij makkelijk en snel process, meestal binnen enkele seconden wordt het goedgekeurd.
Maar als je eerst de crypto op bitvavo omzet naar fiat en terugstort naar je eigen bankrekening. Om deze op een nader te bepalen tijdstip op crypto.com te zetten. Is dat niet goedkoper? Of is omzetten direct van bitvavo naar crypto.com echt veel goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
Fleske schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:02:
[...]

Maar als je eerst de crypto op bitvavo omzet naar fiat en terugstort naar je eigen bankrekening. Om deze op een nader te bepalen tijdstip op crypto.com te zetten. Is dat niet goedkoper? Of is omzetten direct van bitvavo naar crypto.com echt veel goedkoper?
Dat ligt aan de coin. Je hebt coins met fees die bijna 0 zijn en je hebt ETH met fees van $25+.
Nano bijvoorbeeld is bijna gratis te transferren. XLM wordt ook vaak gebruikt om crypto over te zetten tussen exchanges, bijvoorbeeld als je geen makkelijke fiat deposit opties hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
En wat zou jij dan adviseren om, btc, eth link, dot, matic en ksm om te stoten van bitvavo naar crypto.com?@ETH2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
Fleske schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:17:
En wat zou jij dan adviseren om, btc, eth link, dot, matic en ksm om te stoten van bitvavo naar crypto.com?@ETH2.0
Per coin uitrekenen of het voordeliger is om te transferren of verkopen en weer kopen, het ligt ook aan hoeveel je hebt staan. Bitvavo heeft ook transfers uitgeschakeld voor veel coins, dus daar heb je niet eens keus, DOT bijvoorbeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door ETH2.0 op 09-12-2021 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Fleske schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:17:
Waarom laat je dit niet gewoon op bitvavo staan? Op CDC koop je dan wat je wil kopen. Ik naam aan CRO.

Zo doe je dan ook aan risico spreiding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
dhrhagenees.cro schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 04:32:
[...]
Waarom laat je dit niet gewoon op bitvavo staan? Op CDC koop je dan wat je wil kopen. Ik naam aan CRO.

Zo doe je dan ook aan risico spreiding.
Vanwege de staking rewards. Vergelijking Bitvavo vs Crypto.com (max adhv 3 maanden Jade/Royal):

BTC ~0.77% -> max 6.5%
ETH ~1.01% -> max 6.5 %
DOT max 12.5%
Link ~0.49% -> max 3%

Cardano levert daarentegen weer meer op bij Bitvavo (~5% vs. max 3%)

Maar het lijkt mij inderdaad ook niet slim om alles op één platform te parkeren.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleske
pimsaint schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 04:45:
[...]

Vanwege de staking rewards. Vegelijking Bitvavo vs Crypto.com (max adhv 3 maanden Jade/Royal):

BTC ~0.77% -> max 6.5%
ETH ~1.01% -> max 6.5 %
DOT max 12.5%
Link ~0.49% -> max 3%

Maar het lijkt mij inderdaad ook niet slim om alles op één platform te parkeren.
Dit is wat ik dan ook wil. Het gaat idd om de rewards. Maar spreiden ga ik wel doen hoor! Ik kijk even wat en hoeveel ik ga overzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 08:45
Iemand succesvol geweest om een F1TV Pro abonnement te betalen met CDC danwel Curve? xD
Zou mooi zijn als Crypto.com ervoor kan zorgen dat dat gaat werken, aangezien ze de F1 toch al zo sponsoren..

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Vetifuro schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:31:
Iemand succesvol geweest om een F1TV Pro abonnement te betalen met CDC danwel Curve? xD
Zou mooi zijn als Crypto.com ervoor kan zorgen dat dat gaat werken, aangezien ze de F1 toch al zo sponsoren..
Verwacht dat het niet werkt, overal lees ik dat debit kaarten niet werken bij f1tv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vetifuro
Dacuuu schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:40:
[...]

Verwacht dat het niet werkt, overal lees ik dat debit kaarten niet werken bij f1tv
Ik zie het inmiddels ja
We currently accept two different payment methods if you purchase directly from the Formula1.com website. These are Visa and Mastercard. UK fans may also be able to use Maestro to pay for F1 TV Access.

F1 does not accept Debit cards, Paypal, Amex or any type of pre-payment card at this time. This may change in the future so keep checking for updates

You can also purchase through a third party such as Apple and Google. These third parties will allow purchase using other payment methods.

If you decide to pay through the F1 or F1 TV app, your billing relationship will be managed by the App store. If you need support, please contact your app provider who will be able to help.
Echter deze zin; If you decide to pay through the F1 or F1 TV app, your billing relationship will be managed by the App store.
is het proberen waard. Ik heb mijn CDC ook aan mijn Apple account hangen. Ik zal wel laten weten of het is gelukt :)

Edit; alles voor de wetenschap, maar ik kan via de Appstore geen kortingscoupon ingeven. Blijft toch een hollander dus betaal wel op een andere manier zodat ik de code F1GAME25 kan gebruiken :)

[ Voor 7% gewijzigd door Vetifuro op 10-12-2021 08:54 ]

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appelsjroep
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 03-01-2022
pimsaint schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 04:45:
[...]

Vanwege de staking rewards. Vegelijking Bitvavo vs Crypto.com (max adhv 3 maanden Jade/Royal):

BTC ~0.77% -> max 6.5%
ETH ~1.01% -> max 6.5 %
DOT max 12.5%
Link ~0.49% -> max 3%

Heb dus ook 2 maanden nu op crypto.com een aardig bedrag in EARN geparkeerd staan in combinatie met de jade CC. Toch heerlijk om iedere week die rente bijgestort te krijgen. Had ik al veel eerder moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-03 09:39
Neem aan in de defi wallet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:47
Is de defi lucratiever dan de supercharger. Bij de supercharger staat een gemiddelde apy van 30 procent. Dat is toch meer dan je via de defi wallet kan krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:59

Nogne

>.<

Flexion1 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:32:
[...]

Is de defi lucratiever dan de supercharger. Bij de supercharger staat een gemiddelde apy van 30 procent. Dat is toch meer dan je via de defi wallet kan krijgen?
Die 30% is alleen als je de nft wint, je moet wel even de voorwaarde lezen. Supercharger is ong tussen de 2-6% apy (verschilt per token) en DeFi is nu 13% apy.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Nogne schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:36:
[...]

Die 30% is alleen als je de nft wint, je moet wel even de voorwaarde lezen. Supercharger is ong tussen de 2-6% apy (verschilt per token) en DeFi is nu 13% apy.
Oke. Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleske
Ik heb de kaart gekoppeld via Curve.
Kan het kloppen dat het niet overal lukt om contactloos te betalen?
apparaat geeft een dubbele piep en vraagt: bied andere kaart aan.

Terwijl automaat zowel meastro en Vpay accepteert.

Is dit gewoon willekeur, en hoe kan ik dat zien? of is het op dit moment nog een kwestie van gewoon geluk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Fleske schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:02:

Is dit gewoon willekeur, en hoe kan ik dat zien? of is het op dit moment nog een kwestie van gewoon geluk?
Maestro en vpay is geen visa.

Grote kans dat die toko heen creditcards accepteert. Daarom werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro

Heb je al een keer de kaart in een automaat gestoken voordat je contactloos probeerde te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
Vetifuro schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:04:
[...]

Heb je al een keer de kaart in een automaat gestoken voordat je contactloos probeerde te betalen?
ja al 2 keer. bij een bakker en een drogisterij. werkte niet
Wel de Curve - kaart . De Crypto.com kaart nog niet fysiek binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corrit
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:08
Klopt het dat het niet per se nodig is om een fysieke card aan te vragen?

Ik heb nu een virtuele ruby kaart en ik hoop dat ik met wat extra inleg, koersstijging en cashback op een gegeven moment wel op €3500 uitkom zodat ik voor een jade of indigo kaart kan kiezen. Ik zou liever op dat moment pas een fysieke kaart aanvragen zodat ik dan geen extra kosten hoef te maken om de kaart te upgraden. Ik heb m'n huidige CDC-kaart via curve in m'n apple wallet gezet, dus ik zie niet direct de voordelen om ook een fysieke pas te hebben.

Ik kan me voorstellen dat het niet mogelijk is om geld te pinnen zonder een fysieke kaart, maar dat boeit me verder niet zo. :p Of zijn er nog andere concrete nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
Fleske schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:06:
[...]

ja al 2 keer. bij een bakker en een drogisterij. werkte niet
Wel de Curve - kaart . De Crypto.com kaart nog niet fysiek binnen
Je moet hem een keer ergens insteken op een plek waar het wel werkt, bijvoorbeeld bij een tankstation. Daarna zou contactloos betalen ook moeten werken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
Corrit schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:18:

Ik heb nu een virtuele ruby kaart en ik hoop dat ik met wat extra inleg, koersstijging en cashback op een gegeven moment wel op €3500 uitkom zodat ik voor een jade of indigo kaart kan kiezen. Ik zou liever op dat moment pas een fysieke kaart aanvragen zodat ik dan geen extra kosten hoef te maken om de kaart te upgraden. Ik heb m'n huidige CDC-kaart via curve in m'n apple wallet gezet, dus ik zie niet direct de voordelen om ook een fysieke pas te hebben.

Ik kan me voorstellen dat het niet mogelijk is om geld te pinnen zonder een fysieke kaart, maar dat boeit me verder niet zo. :p Of zijn er nog andere concrete nadelen?
Op zich hoeft een fysieke kaart natuurlijk niet, je kunt je virtuele kaart koppelen aan curve of apple/google pay en zodoende alles met je virtuele kaart betalen. Enige wat ik daarmee nog niet zo handig vind is dat niet iedere winkel je cdc accepteert, en je dus soms moet wisselen van kaart in je "pay-instelling".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Nope, 'earn' in de crypto.com app. Stuk lucratiever voor veel coins en zoals @Appelsjroep schreef wordt de rente lekker iedere week bijgeschreven in je crypto wallet 8)

[ Voor 28% gewijzigd door pimsaint op 10-12-2021 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Corrit schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:18:
Je kan de virtuele kaart behouden met benefits van de nieuwe stake. Je mist dan echter wel de eventuele upgrades van ATM en FX limieten, en lounge toegang zoals beschreven in de topic start.

[ Voor 51% gewijzigd door pimsaint op 10-12-2021 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint

Is dit gewoon willekeur, en hoe kan ik dat zien?
Da's precies geen willekeur, Maestro en Vpay gaan niet werken. En ook dát hebben we vermeld in onze topic start.

Even wachten totdat ze bij die toko ook over gaan op Visa/Mastercard.

[ Voor 7% gewijzigd door pimsaint op 10-12-2021 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin3
  • Niet online
apr op farming cro-vvs gaat rap naar beneden. 130% in 13 uur😔

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pimsaint
Voor iedereen die nieuw is in dit topic: welkom!

Gebruik voordat je een vraag stelt eerst even de zoekfunctie hierboven.

Antwoorden op vele vragen hebben we samengevat in de topic start, of zijn al eens (uitgebreid) beantwoord door een mede Tweaker in dit topic. Laten we elkaar vooral helpen aan nieuwe informatie in plaats van steeds hetzelfde te herhalen :)

[ Voor 187% gewijzigd door pimsaint op 10-12-2021 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
Edwin3 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:11:
apr op farming cro-vvs gaat rap naar beneden. 130% in 13 uur😔
Oof, mijn CRO-VVS is gehalveerd ineens. Ik zal eens op discord gaan kijken wat er aan de hand is, maar voor voor mij is 102% het niet meer waard, als het zonder goede reden is. Liquidity in de pool is ook gewoon gelijk gebleven, dus het is niet zo dat er ineens een enorme whale is die het % omlaag brengt. Misschien is er iets bekend over een burning mechanism? Dan zou de price impact daarvan het aantrekkelijker kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
Er was blijkbaar iemand die $200M in de pool had zitten maar het niet staked had... en nu ineens wel aan het staken dus. Raar verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:03
ETH2.0 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:30:
[...]

Oof, mijn CRO-VVS is gehalveerd ineens. Ik zal eens op discord gaan kijken wat er aan de hand is, maar voor voor mij is 102% het niet meer waard, als het zonder goede reden is. Liquidity in de pool is ook gewoon gelijk gebleven, dus het is niet zo dat er ineens een enorme whale is die het % omlaag brengt. Misschien is er iets bekend over een burning mechanism? Dan zou de price impact daarvan het aantrekkelijker kunnen maken.
Bij mij is APR voor CRO-VVS farming 337% en mining APY is 1233%, wel flink gezakt, maar liquidity is ook van 110 naar 150 miljoen gegaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleske
pimsaint schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:41:
[...]

Da's precies geen willekeur, Maestro en Vpay gaan niet werken. En ook dát hebben we vermeld in onze topic start.

Even wachten totdat ze bij die toko ook over gaan op Visa/Mastercard dus.
Ach ja, Sorry. Ik haalde dat door elkaar! je hebt gelijk, dan gaan het idd niet werken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:27
Voor op de lijst van bedrijven die de kaart accepteren: Uber Eats en Greetz.
(ja ik heb de kerstkaarten de deur uit en ga lekker sushi eten vanavond)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

scrappy.doo schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:16:
Voor op de lijst van bedrijven die de kaart accepteren: Uber Eats en Greetz.
(ja ik heb de kerstkaarten de deur uit en ga lekker sushi eten vanavond)
Is de lijst niet van belang welke (maandelijkse) vaste lasten je van je kaart kan laten afschrijven en niet (online) winkels die de kaart accepteren? Anders kan ik ook nog wel een gigantische waslijst opschrijven hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
Xqlus1ve schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:31:
[...]

Is de lijst niet van belang welke (maandelijkse) vaste lasten je van je kaart kan laten afschrijven en niet (online) winkels die de kaart accepteren? Anders kan ik ook nog wel een gigantische waslijst opschrijven hier :+
Staat inderdaad 'vaste lasten' bij. Dat is mijn fout. Moet wel zeggen dat ik het verwarrend vind dat bol.com, Coolblue en Wehkamp er dan wel tussenstaan, maar misschien dat die dan weer maandelijkse diensten verlenen die ik niet ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

scrappy.doo schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:47:
[...]

Staat inderdaad 'vaste lasten' bij. Dat is mijn fout. Moet wel zeggen dat ik het verwarrend vind dat bol.com, Coolblue en Wehkamp er dan wel tussenstaan, maar misschien dat die dan weer maandelijkse diensten verlenen die ik niet ken.
Volgens mij heeft BOL een select abbo (zelfde als Prime van Amazon), Wehkamp betalen per termijn (vermoed dat ze dit bedoelen) en CB weet ik eerlijk gezegd niet.

Maar de lijst is inderdaad bedoeld puur voor de vaste lasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
Lage volumes voor CRO de laatste dagen. Is dit goed of slecht voor CRO, als we dit samen met andere indicatoren bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
ETH2.0 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:21:
Lage volumes voor CRO de laatste dagen. Is dit goed of slecht voor CRO, als we dit samen met andere indicatoren bekijken?
Geen idee, ben zelf niet echt een held in TA maar als ik zo af en toe eens op KuCoin kijk voor de laatste CRO prijzen dan lijkt het er op alsof we in een descending channel zitten. Ik hoop stiekem dat we die dit weekend kunnen doorbreken, F1 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
pimsaint schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:33:
[...]

Nope, 'earn' in de crypto.com app. Stuk lucratiever voor veel coins en zoals @Appelsjroep schreef wordt de rente lekker iedere week bijgeschreven in je crypto wallet 8)
Dit is toch juist minder lucratief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

dirkmuis schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 10:30:
[...]

Dit is toch juist minder lucratief?
Voor CRO zelf is dit niet lucratief maar voor BTC krijg je bijv 6% als je Jade hebt, vanaf Icy krijg je er nog 2% extra in CRO uitgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Ja oke, maar de transactie kosten bij CDC zijn ook weer vele malen hoger dus je moet dan wel dusdanig voordeel halen anders loont het niet op korte termijn.

Ik prop al mijn 'gratis' ontvangen CRO in mijn defi wallet en stake het daar.
Fluitje van een cent.

[ Voor 25% gewijzigd door dirkmuis op 11-12-2021 12:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

dirkmuis schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:44:
Ja oke, maar de transactie kosten bij CDC zijn ook weer vele malen hoger dus je moet dan wel dusdanig voordeel halen anders loont het niet op korte termijn.

Fluitje van een cent.
Je moet de coins ook niet kopen in de app maar in de exchange, als je account gekoppeld is zet je dan zo je munten over naar de app zodat je het kan vastzetten. Voor CRO is de DeFi wallet de voordeligste optie en brengt het meeste op, je zit alleen wel met een unstake periode van 28dagen (goed tegen de fomo :p).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Mijn Jade is ook eindelijk beschikbaar. ongeveer een week of 4 op moeten wachten maar nu is het zo ver dat ik hem in de app heb en de fysieke aan kan vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:06
Anderhalf weekje op mijn virtual card nog aan het wachten.. Komaaaan. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dirkmuis
Mn metal card is inmiddels ook binnen. Wat een zwaar ding, die gaat de la in anders sta ik steeds in m'n onderbroek bij de kassa's.

Andere crypto heb ik niet bij CDC maar Bitvavo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
dirkmuis schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:33:
Mn metal card is inmiddels ook binnen. Wat een zwaar ding, die gaat de la in anders sta ik steeds in m'n onderbroek bij de kassa's.

Andere crypto heb ik niet bij CDC maar Bitvavo.
Wanneer aangevraagd? :)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
25 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
Wat een wachttijden voor de virtuele jade kaart zie ik voorbij komen. Was hier in 2 dagen geregeld. 2 december aangevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:13

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

scrappy.doo schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 18:11:
Wat een wachttijden voor de virtuele jade kaart zie ik voorbij komen. Was hier in 2 dagen geregeld. 2 december aangevraagd
Ik zie ook beste wachttijden voorbij komen.
Ik heb net nog even nagekeken:
Ik heb op 30 november om 08:51 aanvraag gedaan voor de kaart en om 09:13 was de virtuele kaart beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:16
Mijn indigo was virtual in 5 min goedgekeurd, bijzonder dat er zo’n verschillen zijn.

Ik snap dingen als farming nog niet erg goed, heeft iemand daar toevallig een lekenuitleg van? De bronnen die ik vond gingen van veel basiskennis uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appelsjroep
dirkmuis schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:44:

Fluitje van een cent.
Zoals gezegd de exhange waar je gratis van en naar kunt transferen heeft gewoon concurrerende transactiekosten. Heb zelf niks gekocht maar gewoon een deel van mijn ETH/BTC stack naar CDC verplaatst om daar te in profiteren van de hoge rente in combinatie met de card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Dus verplaatst de inhoud van je wallet naar CDC zonder kosten en vervolgens stake je daar?
Wat is het voordeel van de kaart dan nog?

Je zou dan elders (bv Bitvavo) je crypto kunnen kopen en dan moven naar CDC zolang je niet wilt (day)traden?

Stel ik wil alleen maar basis staken (bijv. CRO), wat is dan het voordeel van de defi wallet? Dat ik keuze heb voor 13% ipv 6%? Anders is het maar een extra schakel.

[ Voor 25% gewijzigd door dirkmuis op 11-12-2021 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Bitvavo is wel erg kritisch over waar je crypto naar toe stuurt en kan alleen via de desktop. Ik zit er zelf wel omdat ze onder de Nederlandse wetgeving vallen en interessante stake geven op ADA.

Vandaag trouwens bij Tesla kunnen laden op mijn CDC, hoe gaat dat eigenlijk met cashback op een reservering? Wordt dat achteraf weer teruggedraaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Deveon schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 21:22:
Bitvavo is wel erg kritisch over waar je crypto naar toe stuurt en kan alleen via de desktop. Ik zit er zelf wel omdat ze onder de Nederlandse wetgeving vallen en interessante stake geven op ADA.

Vandaag trouwens bij Tesla kunnen laden op mijn CDC, hoe gaat dat eigenlijk met cashback op een reservering? Wordt dat achteraf weer teruggedraaid?
Ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
dirkmuis schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 21:11:
Opmerkelijke vraag; cashback, rebates, lounge toegang, wisselkoers, visa netwerk, etc.
Dus verplaatst de inhoud van je wallet naar CDC zonder kosten en vervolgens stake je daar?

Je zou dan elders (bv Bitvavo) je crypto kunnen kopen en dan moven naar CDC zolang je niet wilt (day)traden?

Stel ik wil alleen maar basis staken (bijv. CRO), wat is dan het voordeel van de defi wallet? Dat ik keuze heb voor 13% ipv 6%? Anders is het maar een extra schakel.
In crypto is niets gratis, is niets zonder risico en gaat (bijna) niets vanzelf. Als je wilt staken, kan je bepaalde munten goedkoop versturen van de ene naar de andere wallet middels de Binance Smart Chain, Cronos Chain, of eigen chain. Voor sommige munten, bijvoorbeeld die op de Ethereum chain, is dat weer een stuk prijziger.

Ieder platform heeft zijn eigen voordelen, nadelen, en kosten. Er zijn platformen waar je hogere staking rewards krijgt op bepaalde coins (ie. Celsius, youhodler, etc), er zijn platformen waar je beter, sneller en goedkoper kan daytraden (Binance, KuCoin, etc) en er zijn platformen met een betaalbare fiat gateway en hoger gebruiksgemak. Wat mij betreft valt de crypto.com app onder dat laatste. En dan zijn er nog de decentrale platformen.

Wat de één ziet als 'extra schakel', kan in de ogen van een ander wel de moeite waard zijn. Ik koop bijvoorbeeld met regelmaat DOT bij bitvavo. Die zou ik daar kunnen laten staan. Maar ik ga voor die extra schakel, maak het over naar CDC, parkeer het daar in 'earn' en vang nu 12.5% rente die ik bij Bitvavo niet zou krijgen.

Eigenlijk doe je dus hetzelfde met de CRO die je staked tegen een hogere APY in Defi. Bijkomend voordeel van DeFi is dat je de het in eigen beheer hebt (not your keys not your coins). Al maakt dat voor CRO niet zo gek veel uit natuurlijk, vraag me af wat CRO nog waard is als er serieus iets gebeurt met crypto.com ;)

[ Voor 13% gewijzigd door pimsaint op 12-12-2021 05:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appelsjroep
Mijn indigo kaart geeft mij 2% extra rente op mijn stake. Zo kan ik bijvoorbeeld stablecoins staken tegen 12% rente.

Betaal nu ook veel met de kaart en die 3% cashback is ook leuk.

De 10% rente op de cro stake voor de kaart is ook leuk en al flink in waarde gestegen.

Win win win dus voor mij.

[ Voor 20% gewijzigd door Appelsjroep op 12-12-2021 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
@pimsaint maar bij bitvavo is het overmaken van valuta in dit geval DOT (en KSM) steeds niet mogelijk of uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Fleske schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:18:
@pimsaint maar bij bitvavo is het overmaken van valuta in dit geval DOT (en KSM) steeds niet mogelijk of uitgeschakeld.
You got me there.

Ik heb dit voor het gemak even overgeslagen in het verhaal, maar ik koop iedere maand voor een X bedrag aan één 'voordelige' munt bij Bitvavo, stuur het naar Binance en zet daar verschillende buy orders voor verschillende munten (waaronder DOT). Als een buy order is geraakt, parkeer ik die munten vervolgens weer op het platform met de hoogste APY (als ik niet van plan ben deze op korte termijn weer te verkopen).

Voorheen was die 'voordelige munt' meestal XLM maar ook daarvan hadden ze de opname laatste uitgeschakeld bij Bitvavo.

[ Voor 4% gewijzigd door pimsaint op 12-12-2021 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 00:15
Ik heb een app account aangemaakt en gisteren bij de exchange geregistreerd maar als ik inlog blijf ik zien dat er nog een verificatie pending is. Hoe lang duurde dat bij jullie? Wel gek aangezien ik op de app wel al dingen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arts
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-04 12:01
Xqlus1ve schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:22:
[...]

Hoeft niet, bij mij was alleen de maand van de geldigsheidsduur die veranderd was. Maar goede tip inderdaad om je kaart gegevens te checken tussen virtueel en fisiek.
Mijn virtuele kaart is inmiddels ''binnen'', maar ik wil ook nog een fysieke kaart aanvragen.
Wat is in deze dan slim? Ik wil Spotify betalingen via de CVC laten lopen, maar begrijp dat dit lastig gaat worden zodra je de fysieke kaart activeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

AlterBridge schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:06:
Ik heb een app account aangemaakt en gisteren bij de exchange geregistreerd maar als ik inlog blijf ik zien dat er nog een verificatie pending is. Hoe lang duurde dat bij jullie? Wel gek aangezien ik op de app wel al dingen kan.
Ben je de KYC procedure al doorlopen?

In het weekend in CDC klantenservice gesloten, maandag verder (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Arts schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:22:
[...]

Mijn virtuele kaart is inmiddels ''binnen'', maar ik wil ook nog een fysieke kaart aanvragen.
Wat is in deze dan slim? Ik wil Spotify betalingen via de CVC laten lopen, maar begrijp dat dit lastig gaat worden zodra je de fysieke kaart activeert?
Nee niet lastig, gegevens van je fisieke kaart zodra die binnen is controleren en daar waar nodig aanpassen. Dit heb ik ook moeten doen voor Netflix.

Soms je je geldigheidsduur gewijzigd van de maand, of je cvc nummer gewijzigd, gewoon wederom aanpassen bij je Spotify account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Arts schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:22:
[...]

Wat bedoel je precies met CVC? Je kan Spotify nu gebruiken met je virtuele kaart en zodra je fysieke kaart binnen is pas je je betaalgegevens aan (kaartnummer blijft hetzelfde, alleen je cvc en geldig tot wijzigt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
Xqlus1ve schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:28:
[...]

Ben je de KYC procedure al doorlopen?

In het weekend in CDC klantenservice gesloten, maandag verder (y)
Op de exchange krijg ik bij het inloggen alleen onderstaand scherm:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VpqOMJYOg0pLJDIF_r5-318o3ZM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UOM4VEbf8UpGACvmf9aCLVKG.png?f=fotoalbum_large

Verder dus geen opties om dingen te klikken. Of bedoel je in de app?

Jammer dat ze niet in het weekend werken :P!

Ik moet Cro kopen voor Jade. Maar via de exchange zou dat goedkoper zijn vanwege de spread. Plus dat je daar 2% Deposit funds krijgt in het begin. Dus vandaar dat ik daarop wil wachten. Intussen is Cro wel gestegen van 56 naar 59 cent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik heb al een hele tijd last met het openen van de mobiele app, waarbij de biometrische pin pas verschijnt bij of opnieuw opstarten of random ergens naar toe navigeren, in plaats van direct na openen van app. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Patroo schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:42:
Ik heb al een hele tijd last met het openen van de mobiele app, waarbij de biometrische pin pas verschijnt bij of opnieuw opstarten of random ergens naar toe navigeren, in plaats van direct na openen van app. Meer mensen hier last van?
Nee geen last van, android gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Appelsjroep schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:16:
[...]

Mijn indigo kaart geeft mij 2% extra rente op mijn stake. Zo kan ik bijvoorbeeld stablecoins staken tegen 12% rente.

Betaal nu ook veel met de kaart en die 3% cashback is ook leuk.

De 10% rente op de cro stake voor de kaart is ook leuk en al flink in waarde gestegen.

Win win win dus voor mij.
Ik snap hem, ik heb geen indigo maar Ruby voor het moment. Vandaar dat voor mij de defi gustiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
AlterBridge schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:31:
[...]
Dus vandaar dat ik daarop wil wachten. Intussen is Cro wel gestegen van 56 naar 59 cent...
Ai, te laat. Dan zou ik helemaal niet meer naar CRO kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

jmignolet schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:01:
[...]

Is dit sarcastisch bedoeld? :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jmignolet
Xqlus1ve schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:14:
[...]

Is dit sarcastisch bedoeld? :/
Ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
jmignolet schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:01:
[...]

Nee maar vol instappen voor een 3500 kaart op deze prijs is toch wel even spannend ;)

Mja anders zeur ik straks net als iedereen hier over upgrades en kosten voor een nieuwe kaart O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

AlterBridge schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:24:
[...]

Nee maar vol instappen voor een 3500 kaart op deze prijs is toch wel even spannend ;)

Mja anders zeur ik straks net als iedereen hier over upgrades en kosten voor een nieuwe kaart O-)
Ja of je wacht heel lang voor de dip, terwijl hij nog alleen maar gaat stijgen :)

Daar kan ik ook een leuke meme bij posten als je wil _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hm, vandaag proberen af te rekenen met de fysieke kaart bij de Praxis en de lokale pomp, beide geweigerd. Met Apple Pay en de Curve Card ging het prima, daarna Back in Time gedaan. Voelt toch als een omweg. En gewoon irritant dat de fysiek kaart geweigerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Servor schreef op maandag 13 december 2021 @ 16:14:
Hm, vandaag proberen af te rekenen met de fysieke kaart bij de Praxis en de lokale pomp, beide geweigerd. Met Apple Pay en de Curve Card ging het prima, daarna Back in Time gedaan. Voelt toch als een omweg. En gewoon irritant dat de fysiek kaart geweigerd wordt.
Heb ook wel eens een keer gehad waarbij de curve geweigerd werdt en de CDC kaart het prima deed, een beetje een hit&miss verhaal.

had je 150+ euro op je kaart staan voor het tanken? Dat is volgens mij een verreiste...

Altijd nog beter dan de Binance kaart :P

[ Voor 7% gewijzigd door Xqlus1ve op 13-12-2021 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:50
Servor schreef op maandag 13 december 2021 @ 16:14:
Dat komt gewoon doordat de acceptatie van Visa in NL minimaal is. MasterCard is veel meer geaccepteerd.

Kortom, om ergens te kunnen betalen is het belangrijk dat de winkelier creditcards ondersteunt. Ik ben het in NL nog niet tegengekomen dat Visa wel werd geaccepteerd en Mastercard niet. Daarom is de curve card zo handig. Daarnaast heb ik mijn reguliere CC eraan gekoppeld zodat de curve card defacto als reguliere CC werkt en icm back in time perfect is om alle transacties op mijn eigen tempo om te schakelen naar mijn CRO card

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
B-Bandit schreef op maandag 13 december 2021 @ 16:43:
[...]

Dat komt gewoon doordat de acceptatie van Visa in NL minimaal is. MasterCard is veel meer geaccepteerd.

Kortom, om ergens te kunnen betalen is het belangrijk dat de winkelier creditcards ondersteunt. Ik ben het in NL nog niet tegengekomen dat Visa wel werd geaccepteerd en Mastercard niet. Daarom is de curve card zo handig. Daarnaast heb ik mijn reguliere CC eraan gekoppeld zodat de curve card defacto als reguliere CC werkt en icm back in time perfect is om alle transacties op mijn eigen tempo om te schakelen naar mijn CRO card
Ik merk eigenlijk zelden dat Visa niet geaccepteerd wordt en Mastercard wel; er zit vast wel een verschil in maar in mijn ervaring is dat niet zo groot als dat je schetst. Vaak zit dat toch in hetzelfde pakket voor de retailers en omvat het dan het in totaliteit accepteren van MC / Visa Debit / Credit tegenover het alleen accepteren van Maestro of V-Pay.

Ik weet ook niet precies waar het aan ligt, maar heb bij nota bene dezelfde pomp soms gehad dat mijn MC Credit Card niet geaccepteerd werd en mijn Visa Debit wél. Maar sinds kort slikt diezelfde pomp mijn Visa Debit niet meer... (nou doet Crypto.com toch vaak niet meer aan cashbacks op zelfbedieningspompen).

Curve is inderdaad wel ideaal, maar ik zat redelijk snel aan de limiet helaas, dus probeer ik dat maar zo weinig mogelijk te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:50
finsdefis schreef op maandag 13 december 2021 @ 17:01:
[...]
Curve is inderdaad wel ideaal, maar ik zat redelijk snel aan de limiet helaas, dus probeer ik dat maar zo weinig mogelijk te gebruiken.
Welke limieten? Als ik bij mij kijk kan ik €2400 per dag uitgeven en €1.7 miljoen per maand. Doorgaans voldoende. Wellicht licht het aan je uitgaven van de afgelopen tijd. Heb tijdens BF de kaart flink gebruikt vorige maand })

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
B-Bandit schreef op maandag 13 december 2021 @ 17:06:
[...]

Welke limieten? Als ik bij mij kijk kan ik €2400 per dag uitgeven en €1.7 miljoen per maand. Doorgaans voldoende. Wellicht licht het aan je uitgaven van de afgelopen tijd. Heb tijdens BF de kaart flink gebruikt vorige maand })
Ah, ik zie dat je tegenwoordig met identity verification je limieten kunt verhogen. Was mij nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
B-Bandit schreef op maandag 13 december 2021 @ 16:43:
[...]

Ik heb werkelijk waar dit nog nooit ervaren met de kaarten die door ICS uitgeven worden. De CDC is echter geen creditcard maar een debitcard en daar lijkt een verschil in te zitten. Over het algemeen heeft VISA juist een betere dekking dan Mastercard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonelywolf76
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01-2024
Laatst getankt bij een onbemande pompstation van de Tango. €125 werd ingehouden en over dat bedrag kreeg ik cashback. Na een dag of twee werd de toegewezen cashback teruggedraaid (terecht). Echter, heb ik op de daadwerkelijke tankbedrag geen cashback ontvangen.

Gisteren contact gehad met Crypto.com. Dit was hun reactie:

This merchant is registered with a code 8999 which is part of our restricted merchants, as most likely the gas stations is not their only business. Lijst met restricties is hier te vinden.

Normaliter tank ik bij een onbemande pompstation van de Shell. Echter, werkt zowel de Curve als de Crypto Visa card niet.

Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Is er een goedkope manier op geld via Bitvavo naar de Exchange van Crypto.com te krijgen? Mijn rekeningnummer is eindelijk gevalideerd, maar overmaken duurt een tijdje.

Want to buy the dip that keeps dipping

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

AlterBridge schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:29:
Is er een goedkope manier op geld via Bitvavo naar de Exchange van Crypto.com te krijgen? Mijn rekeningnummer is eindelijk gevalideerd, maar overmaken duurt een tijdje.

Want to buy the dip that keeps dipping
NANO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben_Beton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 08:59
Iemand een idee hoelang het duurt vooraleer je de fysieke kaart ontvangt?
Toch al een tweetal weken geleden nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryiuuz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
Hoe toppen jullie de CDC op?

Via credit card of ideal/iban?
en zitten hier nog Fees op? op het optoppen van cdc.
ik zit nog in de 30 dagen fee waive van de eerste registratie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ben_Beton schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:05:
Iemand een idee hoelang het duurt vooraleer je de fysieke kaart ontvangt?
Toch al een tweetal weken geleden nu...
Bij mij ongeveer 2 weken...(dat was een maand geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ryiuuz schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:08:

SEPA overboeking. meestal binnen 30 minuten staat het op mijn account tijdens werkdagen. Ideal hebben ze niet bij CDC. CC gebruik ik niet ivm de fees die je erover moet betalen na de eerste 30 dagen.

Gewoon vooruit plannen en zorgen dat je altijd voldoende op je account heb staan om je kaart bij te vullen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• phlinx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:43

Lees de zeer uitgebreide openingspost even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu

Je vraag is niet volledig. :P

1: Top-uppen van de FIAT wallet (voor het eventueel aankoop van crypto in de cdc app) gaat via IBAN transactie, want crypto aankoop via creditcard kost duur. :P
2: CDC kaart die top ik up via Iban transactie (Fiat wallet -> CDC kaart) of via NL Bank -> Revolut -> Top-up cc card met creditcard van Revolut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Xqlus1ve schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:15:
[...]

SEPA overboeking. meestal binnen 30 minuten staat het op mijn account tijdens werkdagen. Ideal hebben ze niet bij CDC. CC gebruik ik niet ivm de fees die je erover moet betalen na de eerste 30 dagen.

Gewoon vooruit plannen en zorgen dat je altijd voldoende op je account heb staan om je kaart bij te vullen :)
De CC fee geld niet voor het direct top-uppen van je CDC, alleen voor het top-uppen van je fiat wallet in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryiuuz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
Brubs schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:29:
[...]

De CC fee geld niet voor het direct top-uppen van je CDC, alleen voor het top-uppen van je fiat wallet in de app.
Ah naar deze was ik benieuwd.

Dank u.
tevens de rest ook;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 11:36
Lonelywolf76 schreef op maandag 13 december 2021 @ 17:21:
Laatst getankt bij een onbemande pompstation van de Tango. €125 werd ingehouden en over dat bedrag kreeg ik cashback. Na een dag of twee werd de toegewezen cashback teruggedraaid (terecht). Echter, heb ik op de daadwerkelijke tankbedrag geen cashback ontvangen.

Gisteren contact gehad met Crypto.com. Dit was hun reactie:

This merchant is registered with a code 8999 which is part of our restricted merchants, as most likely the gas stations is not their only business. Lijst met restricties is hier te vinden.

Normaliter tank ik bij een onbemande pompstation van de Shell. Echter, werkt zowel de Curve als de Crypto Visa card niet.

Wat is jullie ervaring?
Ik heb de kaart afgelopen weekend in de bus gekregen en gebruikt om zondag in Belgie te tanken. Er stond bij mij een lange tijd 125 gereserveerd, en ik zie dat ik nu 2.50 aan cashback heb gekregen. Het lijkt er dus op dat ik over de 125 euro cashback krijg.

Ik zal het even in de gaten houden, mocht er de komende dagen iets worden ingehouden zal ik wel een update sturen.

Ik heb overigens wel gehad dat ik bij de dierenarts geen cashback kreeg, ik vermoedde al dat dat te maken had met de merchant code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Fijn, krijg nu elke 3 minuten een email en notificatie dat er geld op mijn account staat van een SEPA overboeking van gisteren, inmiddels als 25+ mailtjes ontvangen. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:13

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Xqlus1ve schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:14:
Fijn, krijg nu elke 3 minuten een email en notificatie dat er geld op mijn account staat van een SEPA overboeking van gisteren, inmiddels als 25+ mailtjes ontvangen. Meer mensen hier last van?
Je bent niet de enige als ik Reddit 1 / Reddit 2 mag geloven

[ Voor 13% gewijzigd door WishmasterNL op 14-12-2021 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Zo alles is geregeld bij mij. Ook de fysieke kaart aangevraagd. Hopelijk duurt het niet te lang voor hij hier is.

Jammer trouwens dat mijn restje Cro en binnenkomende cashback niet in staking kan. Vanwege het minimum van 5000. Ik las hier al dat in DeFi beter is dan in die Supercharger. Maar misschien moet ik het maar gewoon wisselen voor andere coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:21

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik heb vorige week dinsdag mijn virtuele CC aangevraagd maar hij is er nog steeds niet :(

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
koelebobes schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 17:47:
Ik heb vorige week dinsdag mijn virtuele CC aangevraagd maar hij is er nog steeds niet :(
Dan zou ik maar contact opnemen met de support. Had de visuele is 2 minuten. De fysieke nu na 20 dagen binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dirkmuis
AlterBridge schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:04:
Zo alles is geregeld bij mij. Ook de fysieke kaart aangevraagd. Hopelijk duurt het niet te lang voor hij hier is.

Jammer trouwens dat mijn restje Cro en binnenkomende cashback niet in staking kan. Vanwege het minimum van 5000. Ik las hier al dat in DeFi beter is dan in die Supercharger. Maar misschien moet ik het maar gewoon wisselen voor andere coins.
Even de defi wallet aanmaken dan kun je ze gratis overzetten en wel staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdbosch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 10:01
BHStar schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:12:
[...]

Ik heb de kaart afgelopen weekend in de bus gekregen en gebruikt om zondag in Belgie te tanken. Er stond bij mij een lange tijd 125 gereserveerd, en ik zie dat ik nu 2.50 aan cashback heb gekregen. Het lijkt er dus op dat ik over de 125 euro cashback krijg.

Ik zal het even in de gaten houden, mocht er de komende dagen iets worden ingehouden zal ik wel een update sturen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OrVNsGsyHveHNHZ0yjHFwacRFV8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hooo4qOp1PM3UyqvX8J5Xmly.jpg?f=user_large
Ik heb overigens wel gehad dat ik bij de dierenarts geen cashback kreeg, ik vermoedde al dat dat te maken had met de merchant code.
Ik ben dat stadium voor. De cashback van de reservering van de tankbeurt is inmiddels teruggedraaid. Het lijkt er dus op dat er iets misgaat met de cashback over het daadwerkelijke bedrag.

Dennis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:34
AlterBridge schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:04:

Als je ze wil behouden zou ik ze gewoon in de DeFi wallet gooien. Hierop zijn de rewards nu rond de 13% en staan ze 'maar' een maand vast. Hetgeen wat hieruit gestaked wordt kun je ook weer vrijwel direct er weer in gooien, dus het stapelt zich redelijk snel op.

Fysieke kaart begin vorige week aangevraagd, maar helaas nog altijd niet shipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
dvdbosch schreef op woensdag 15 december 2021 @ 06:46:
[...]

Ik ben dat stadium voor. De cashback van de reservering van de tankbeurt is inmiddels teruggedraaid. Het lijkt er dus op dat er iets misgaat met de cashback over het daadwerkelijke bedrag.
Weet niet precies hoe het allemaal zit, maar ik heb ook in België getankt. Bij een bemand station, en betaald met Curve (Apple Pay). Bij mij werd er geen 125 euro gereserveerd maar werd direct het bedrag afgeschreven en heb gewoon mijn cashback gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Zo iemand nog zijn/haar CRO’tjes kunnen verkopen tegen €35 vanochtend? Was dit een fout in het handelssysteem of is deze prijs echt geboden?

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Pagina: 1 ... 11 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).