Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 12 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corrit
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:08
Mighty schreef op woensdag 15 december 2021 @ 07:33:
Zo iemand nog zijn/haar CRO’tjes kunnen verkopen tegen €35 vanochtend? Was dit een fout in het handelssysteem of is deze prijs echt geboden?
Gisteravond was de prijs nog ietsje hoger. 😅

Overduidelijk een bug, maar toch geinig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4flQ_L44MFnrQ_U_aBRg7ec0khQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v8M8BOy1dZFWuVk381FX3l44.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Lol. Ja zeker geneig. Kan je je mentaal toch alvast voorbereiden op de Lambo voor de deur.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:21

koelebobes

Wen BTC €100K

Flexion1 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 19:08:
[...]

Dan zou ik maar contact opnemen met de support. Had de visuele is 2 minuten. De fysieke nu na 20 dagen binnen.
1 uur na mijn post werd de kaart uit het niks actief... Illuminatie _/-\o_

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:59

Nogne

>.<

Mighty schreef op woensdag 15 december 2021 @ 07:33:
Zo iemand nog zijn/haar CRO’tjes kunnen verkopen tegen €35 vanochtend? Was dit een fout in het handelssysteem of is deze prijs echt geboden?
Coinmarketcap prijs ging verkeerd.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:20
Nog iemand met die glitch een Obsidian card kunnen bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbandito
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 10:34
Ik woon in het buitenland kom er net achter dat mijn telecom provider sms met visa codes blokkeert. Ik reed langs de grens en kreeg ineens via het netwerk van het buurland de smsjes binnen met codes. Crypto is hier niet toegestaan en in de sms staat 'crypto.com verification code' dus ik neem aan dat ie op die woorden geblokkeerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
Xqlus1ve schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:15:
[...]

SEPA overboeking. meestal binnen 30 minuten staat het op mijn account tijdens werkdagen. Ideal hebben ze niet bij CDC. CC gebruik ik niet ivm de fees die je erover moet betalen na de eerste 30 dagen.

Gewoon vooruit plannen en zorgen dat je altijd voldoende op je account heb staan om je kaart bij te vullen :)
Was al gezegd, maar toch nog even via directe quote. Je betaald dus geen fee voor het direct top-uppen van je CDC via CC. Daarnaast staat het er zo ongeveer direct op, dus als je even niet genoeg geld erop hebt staan kun je dit ongeveer direct via CC corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
mannowlahn schreef op woensdag 15 december 2021 @ 08:21:
Nog iemand met die glitch een Obsidian card kunnen bestellen?
Lijkt me sterk, want de fout zat hem in coinmarketcap

[ Voor 5% gewijzigd door Blik1984 op 15-12-2021 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Blik1984 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 08:53:
[...]

Lijkt me sterk, want de fout zat hem in coinmarketcap
Ah true, dacht dat crypto.com wellicht zelf ook de fout had, zag wat screenshots voorbioj komen die dat deden vermoeden.

Ik zelf moet nu wat meer wachten, waarde van mijn cro stack die uit de defi komt is inmiddels onder de waarde van een jade gekomen. Ik gok dat rond 25 dec dit wel even omhoog zal knallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lonelywolf76
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01-2024
Vetifuro schreef op woensdag 15 december 2021 @ 07:30:
[...]

Weet niet precies hoe het allemaal zit, maar ik heb ook in België getankt. Bij een bemand station, en betaald met Curve (Apple Pay). Bij mij werd er geen 125 euro gereserveerd maar werd direct het bedrag afgeschreven en heb gewoon mijn cashback gekregen.
Bij een bemande station wordt er geen bedrag gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 00:15
Tijgertje schreef op woensdag 15 december 2021 @ 07:14:
[...]

Als je ze wil behouden zou ik ze gewoon in de DeFi wallet gooien. Hierop zijn de rewards nu rond de 13% en staan ze 'maar' een maand vast. Hetgeen wat hieruit gestaked wordt kun je ook weer vrijwel direct er weer in gooien, dus het stapelt zich redelijk snel op.

Fysieke kaart begin vorige week aangevraagd, maar helaas nog altijd niet shipped.
Thanks! Klinkt wel goed van die DeFi.

Wat betreft de kaart, kijk je dan in de app naar de status? Bij mij zie ik alleen Card Issue Status op Pending en verder niet veel info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 22:37
AlterBridge schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:17:
[...]

Thanks! Klinkt wel goed van die DeFi.

Wat betreft de kaart, kijk je dan in de app naar de status? Bij mij zie ik alleen Card Issue Status op Pending en verder niet veel info.
Ja die status inderdaad. Dus nu moet die bij jou nog goedgekeurd worden en vervolgens nog verstuurd worden, dat kan nog wel even duren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvu19
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-08 11:18
Ik heb pas iets besteld op Bol.com met CDC (via Curve), toen heb ik cashback ontvangen.
Nu heb ik de bestelling geretourneerd, en dus ook het geld terug ontvangen op de CDC.
Echter, nu heb ik wéér cashback daarover gekregen, ipv dat ik het heb in moeten leveren?

Iemand dezelfde ervaring gehad? En hoe is dat afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

rvu19 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:52:
Ik heb pas iets besteld op Bol.com met CDC (via Curve), toen heb ik cashback ontvangen.
Nu heb ik de bestelling geretourneerd, en dus ook het geld terug ontvangen op de CDC.
Echter, nu heb ik wéér cashback daarover gekregen, ipv dat ik het heb in moeten leveren?

Iemand dezelfde ervaring gehad? En hoe is dat afgelopen?
De manier waarop geld terug komt op je kaart gaat een beetje vreemd is mijn ervaring. Als ik geld terug krijg dan zie ik 2x het bedrag. Eén daarvan komt terug en de ander weer ervanaf. Die tweede zal waarschijnlijk de cashback hebben die jij ziet? Een dag later lijkt het bij mij altijd weer goed verwerkt en heb ik het bedrag terug en is de nieuwe afschrijving verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvu19
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-08 11:18
Louw Post schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:00:
[...]

De manier waarop geld terug komt op je kaart gaat een beetje vreemd is mijn ervaring. Als ik geld terug krijg dan zie ik 2x het bedrag. Eén daarvan komt terug en de ander weer ervanaf. Die tweede zal waarschijnlijk de cashback hebben die jij ziet? Een dag later lijkt het bij mij altijd weer goed verwerkt en heb ik het bedrag terug en is de nieuwe afschrijving verdwenen.
Ik zie het bedrag inderdaad ook 1x terugkomen, dan weer eraf en dan nog 1x terug.
Waarschijnlijk krijg ik dan inderdaad cashback voor de keer dat het er weer af gaat.

Misschien dat het bij mij morgen dan ook recht wordt getrokken. Ik ben wel benieuwd, want ik heb alle CRO ondertussen naar mijn DeFi wallet verstuurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
ik heb net ook de defi wallet gedownload. Maar de optie om te verzenden naar de defi wallet blijft bij mij op grijs staan. Is dit een proces dat even kan duren?

edit: nvm, ik was te ongeduldig

[ Voor 9% gewijzigd door Blik1984 op 15-12-2021 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 08:46
Blik1984 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:46:
ik heb net ook de defi wallet gedownload. Maar de optie om te verzenden naar de defi wallet blijft bij mij op grijs staan. Is dit een proces dat even kan duren?
Heb je de cro app en cro defi app gekoppeld aan elkaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
micmulder schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:59:
[...]

Heb je de cro app en cro defi app gekoppeld aan elkaar?
Check, ik was gewoon te ongeduldig. Is in de tussentijd gelukt (alhoewel er nog wel een data retrieval issue is, maar dat komt wel goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:47
rvu19 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:12:
[...]

Ik zie het bedrag inderdaad ook 1x terugkomen, dan weer eraf en dan nog 1x terug.
Waarschijnlijk krijg ik dan inderdaad cashback voor de keer dat het er weer af gaat.

Misschien dat het bij mij morgen dan ook recht wordt getrokken. Ik ben wel benieuwd, want ik heb alle CRO ondertussen naar mijn DeFi wallet verstuurd :D
Heb ik ook gehad met bol.com. De 2e cashback heb ik ook kunnen houden en hebben ze niet weer teruggedraaid. Had wel alles ook richting defi gestuurd... misschien dat het daar in zit dat ze het niet ongedaan kunnen maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryiuuz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
Iemand ervaring met pre autorisatie van paypal?

Zojuist bestelling willen plaatsen met de cdc gekoppeld aan papyal.
Netjes ingelogd op de betreffende webshop met paypal. alleen pre autoriseerd paypal het bedrag van de visa kaart.. dus crypto.com app geeft al aan dat er betaald is. dus het saldo er al van weg is.

Dus wil de bestellingen afronden op de webshop moet ik weer met paypal inloggen en betalen alleen geeft paypal (natuurlijk) nu aan dat er geen saldo is.. dus maar met een andere kaart betaald.

alleen nu even afwachten of het terug komt op de virtuele kaart.. :X

update 20:07:

het is al weer terug..
wel snel hehe

[ Voor 4% gewijzigd door Ryiuuz op 15-12-2021 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-03 09:39
Flexion1 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 17:37:
[...]

Heb ik ook gehad met bol.com. De 2e cashback heb ik ook kunnen houden en hebben ze niet weer teruggedraaid. Had wel alles ook richting defi gestuurd... misschien dat het daar in zit dat ze het niet ongedaan kunnen maken..
Dan zal ik maar eens een paar grote TV's bestellen bij bol die ik morgen retourneer. Ik weet niet hoe waterdicht het systeem is maar er zullen vast wel algoritmes achter zitten.
Ander koop ik voor 2 tientjes een zakelijke pinautomaat en betaal ik maandelijks 10.000 of meer aan mezelf die ik vervolgens weer terugstort. Zo makkelijk zal het niet gaan neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:47
dirkmuis schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:07:
[...]

Dan zal ik maar eens een paar grote TV's bestellen bij bol die ik morgen retourneer. Ik weet niet hoe waterdicht het systeem is maar er zullen vast wel algoritmes achter zitten.
Ander koop ik voor 2 tientjes een zakelijke pinautomaat en betaal ik maandelijks 10.000 of meer aan mezelf die ik vervolgens weer terugstort. Zo makkelijk zal het niet gaan neem ik aan.
Met die tv kan je proberen als je die paar tientjes de moeite vind van alle gedoe. Je verhaal van de pinautomaat gaat je geld kosten want de webshop of winkel betaald soms tot 4 procent aan visa over de transactie. Daar komt ook die 2 procent cashback o.a. vandaan.

Het zullen nu nog foutjes in het systeem zijn... als dit te grote bedragen worden gaat het vast aangepast worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Flexion1 op 15-12-2021 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 17:43
Mijn ervaring tot nu toe is dat de cashback wel wordt teruggehaald bij retouren/terugstortingen. Het duurt alleen lang(er).

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

maxvdh schreef op woensdag 15 december 2021 @ 22:02:
Mijn ervaring tot nu toe is dat de cashback wel wordt teruggehaald bij retouren/terugstortingen. Het duurt alleen lang(er).
Klopt, duurt some een dag of 2 voordat de cashback reversal gedaan wordt.

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:42
Mijn Ruby Steel is onderweg. Een paar weken geleden al aangevraagd maar er gebeurde niks, de chat werkt erg goed! Alles direct geregeld.

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:03
Ik zit voor de lange termijn bij CDC, maar ik zat me gisteren af te vragen hoe ik in de toekomst het beste mijn verkregen CRO of andere crypto wat ik nu op CDC heb staan om te zetten naar EUR en weer op mijn bankrekening te krijgen?

Voor de gein drukte in de crypto.com app op sell bij een munt waarvan de totaal waarde € 1006,- was, ik kreeg er € 946,- voor terug in de app. ongeveer 5,9% eraf!

Ik denk zelf overzetten naar de exchange en daar verkopen, maar naar welke munt en hoe dan weer naar EUR. Of bijv. versturen naar Bitvavo om dan weer om te zetten naar EUR?

Hoe gaan jullie dit in de toekomst overzetten naar EUR om het weer op je bankrekening te storten, zodat je het minste geld verliest?

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Het was mij al eerder opgevallen dat de koers van Crypto.com kunstmatig hoog staan. Bij verkoop zie je opeens een prijs die vergelijkbaar is met Bitvavo. Persoonlijk zou ik bij Crypto.com niet zo snel zelf crypto kopen.

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-08 10:33
via de app is het idd vele malen duurder als via de exchange(idem dito bij coinbase)
kwam ik ook achter na een paar honderd kwijt te zijn aan fee`s.
heb nog niet fiat naar de bank overgemaakt,
maar heel simpel lijkt het niet,
in mijn geval zal ik denk ik dan het crypto overzetten van crypto.com naar coinbase, en dan naar coinbasepro en dan verkopen , en geld naar bank,
via coinbasepro is het wel simpel om fiat overtemaken naar bank.
in tweede geval geld overmaken naar de Crypto.com Creditkaart, en dan pinnen of zo (heb het nog niet geprobeerd)

• Jesteroh
info33 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:59:

in mijn geval zal ik denk ik dan het crypto overzetten van crypto.com naar coinbase, en dan naar coinbasepro en dan verkopen , en geld naar bank,
via coinbasepro is het wel simpel om fiat overtemaken naar bank.
Zoiets dacht ik dus ook, maar dan via de desktop exchange van Bitvavo verkopen en dan op je rekening zetten, weet niet of dit aantrekkelijker is dan coinbase.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesteroh
info33 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:59:

in tweede geval geld overmaken naar de Crypto.com Creditkaart, en dan pinnen of zo (heb het nog niet geprobeerd)
Dat is hem nou net. Op het moment dat je crypto verkoopt op crypto.com om op je kaart te zetten, dan wordt je hard gepakt. Ik sepa daarom nu alleen m'n geld naar fiat wallet of creditcard naar CDC Visa kaart, maar nooit crypto naar CDC Visa kaart.

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:09
bij gebruik van de curve - kaart kom ik bij veel pin-automaten tegen, dat de kaart niet werkt. Dat is toch wel jammer voor alle Cashback die je nu niet krijgt.

Dat is wel een beetje jammer!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Fleske schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:37:
bij gebruik van de curve - kaart kom ik bij veel pin-automaten tegen, dat de kaart niet werkt. Dat is toch wel jammer voor alle Cashback die je nu niet krijgt.
Dat is wel een beetje jammer!
Helaas pindakaas. Gelukkig verandert dit de komende jaren.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• Ryiuuz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
douwe.nl schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:39:
Mijn Ruby Steel is onderweg. Een paar weken geleden al aangevraagd maar er gebeurde niks, de chat werkt erg goed! Alles direct geregeld.
De chat is bij mij alleen maar standaard antwoorden, krijg daar niemand 'live' te spreken.

• douwe.nl
Ryiuuz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:14:
[...]

De chat is bij mij alleen maar standaard antwoorden, krijg daar niemand 'live' te spreken.
Bijzonder, ik kreeg netjes antwoord op alles wat ik vroeg..

• Nogne

Nogne

>.<

Ryiuuz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:14:
[...]

Dan heb je het gesprek niet afgemaakt, als je vraag niet beantwoord is door middel van de standaard vragen krijg je een medewerker toegewezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
Jesteroh schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:44:
Ik zit voor de lange termijn bij CDC, maar ik zat me gisteren af te vragen hoe ik in de toekomst het beste mijn verkregen CRO of andere crypto wat ik nu op CDC heb staan om te zetten naar EUR en weer op mijn bankrekening te krijgen?

Voor de gein drukte in de crypto.com app op sell bij een munt waarvan de totaal waarde € 1006,- was, ik kreeg er € 946,- voor terug in de app. ongeveer 5,9% eraf!

Ik denk zelf overzetten naar de exchange en daar verkopen, maar naar welke munt en hoe dan weer naar EUR. Of bijv. versturen naar Bitvavo om dan weer om te zetten naar EUR?

Hoe gaan jullie dit in de toekomst overzetten naar EUR om het weer op je bankrekening te storten, zodat je het minste geld verliest?
Zolang het geen life-changing bedragen zijn, is mijn plan om crypto te verkopen naar USDC op de exchange eerst, dan in Earn zetten in de app. Daar heb je binnen 2-4 weken je verkoopkosten er uit. Vanuit daar laden naar je VISA kaart en simpelweg uit gaan geven.

Ik heb mn geld liever tegen 8-12% in USDC zitten dan EUR op mn bankrekening, hoewel het natuurlijk wel riskant blijft en ik mijn risico's spreid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Cro uit de stake en kon net aan een kaartje aanvragen. Zal wel ff duren denk ik, maar zal zsm de spotify en Netflix overzetten naar de kaart.

Had graag de fysieke kaart nog gehad met oog op mijn vakantie as zaterdag om een van de lounges in te gaan.

• mannowlahn
ETH2.0 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:59:
[...]

Zolang het geen life-changing bedragen zijn, is mijn plan om crypto te verkopen naar USDC op de exchange eerst, dan in Earn zetten in de app. Daar heb je binnen 2-4 weken je verkoopkosten er uit. Vanuit daar laden naar je VISA kaart en simpelweg uit gaan geven.

Ik heb mn geld liever tegen 8-12% in USDC zitten dan EUR op mn bankrekening, hoewel het natuurlijk wel riskant blijft en ik mijn risico's spreid.
Kan je dan niet beter je euro op nexo gooien?

Wordt persoonlijk wel een beetje leip van alles. Crypto, Binance, ledger, nexo, nash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• douwe.nl
Had wat tijd vandaag (zolder quarantaine met m'n dochter van 8 :p ) dus de defi app gekoppeld, cro overgeheveld en gestaked en Spotify betaling op CDC gezet. Plan is rustig cro verzamelen met cashback en dat staken tot ik een ons weeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuukH94
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 05-08-2023
Appelsjroep schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:37:
Even een tip voor mensen die al de virtuele kaart gebruiken in afwachting van de fysieke kaart.

Als je de fysieke kaart krijgt veranderd de CVC code. Ik had al een paar subscriptions lopen via de virtuele kaart en kom er nu achter dat een paar betalingen mislukt zijn omdat de CVC nu over gegaan is naar de CVC van de fysieke kaart op het moment dat ik die geactiveerd heb. Vervelende hiervan is dat ik bijvoorbeeld bij Netflix nu niet hetzelfde kaart nummer kan gebruiken met een nieuwe CVC code. Gelukkig kon ik nog even switchen naar mijn oude Creditcard.
Hey bedankt voor deze input, het is denk ik precies mijn probleem!

Vandaag (donderdag) heb ik weer een online aankoop gedaan zonder problemen, dat was weer super, echter had ik eerder vandaag ook mijn eerste incasso op de CDC-kaart en die bleek dus gefaald te zijn bij het afschrijven.. Ook lukte het vervolgens niet om deze betaling handmatig te doen op Microsoft's website, dit moet dus komen doordat ik met de meest geniale timing eergisteren mijn fysieke kaart heb aangevraagd.. :+

Wel vind ik het raar dat mijn huidige CVC code dan nog wel online werkt, hoort dat gewoon te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
Daar zit ik dan, om 1u snachts te wachten op plaats 20000+ om hopelijk een PsychoKitties NFT te kunnen kopen voor een paar tientjes, in de hoop em voor $1000 door te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
LuukH94 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 01:00:
[...]
Ook lukte het vervolgens niet om deze betaling handmatig te doen op Microsoft's website, dit moet dus komen doordat ik met de meest geniale timing eergisteren mijn fysieke kaart heb aangevraagd.. :+

Wel vind ik het raar dat mijn huidige CVC code dan nog wel online werkt, hoort dat gewoon te kunnen?
Dat zou niet het problemen mogen zijn, de virtuele kaart blijft werken totdat de fysieke kaart wordt geactiveerd.

Mijn fysieke kaart lag thuis weken op mij te wachten totdat ik hem een keer kon activeren. Pas vanaf dat moment kwamen de valid tru/cvc van de virtuele kaart te vervallen en gingen de codes van de fysieke kaart in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
mannowlahn schreef op donderdag 16 december 2021 @ 21:04:
Cro uit de stake en kon net aan een kaartje aanvragen. Zal wel ff duren denk ik, maar zal zsm de spotify en Netflix overzetten naar de kaart.

Had graag de fysieke kaart nog gehad met oog op mijn vakantie as zaterdag om een van de lounges in te gaan.
Ik heb begrepen zodra je je virtuele kaart hebt, kun je via loungekey je kaart koppelen en qr code aanvragen. Met die QR code kun je toegang krijgen tot lounges zonder dat je fysieke kaart hoeft te laten zien. Pin me er niet op vast want heb het zelf niet geprobeerd, maar op Reddit staat dat dit voor de meeste lounges werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
OinkOink schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 08:33:
[...]

Ik heb begrepen zodra je je virtuele kaart hebt, kun je via loungekey je kaart koppelen en qr code aanvragen. Met die QR code kun je toegang krijgen tot lounges zonder dat je fysieke kaart hoeft te laten zien. Pin me er niet op vast want heb het zelf niet geprobeerd, maar op Reddit staat dat dit voor de meeste lounges werkt
Ik zie het ja, zal eens even die link volgen om de loungekey aan te vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

ETH2.0 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 01:00:
Daar zit ik dan, om 1u snachts te wachten op plaats 20000+ om hopelijk een PsychoKitties NFT te kunnen kopen voor een paar tientjes, in de hoop em voor $1000 door te verkopen.
Hopelijk heb jij geluk gehad, heb lang moeten wachten om er achter te komen dat het was uitverkocht.

Lees net geruchten dat er in Januari weer een kitties drop komt, hopelijk dan meer geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Zijn die drops zo (potentieel) rendabel? Ik zit behoorlijk in de crypto materie, maar niet in nft's ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Ik blijf trouwens consequent cashback krijgen op gereserveerde bedragen bij het tanken zonder dat het teruggeboekt wordt. Gisteren voor 100 euro getankt, reservering van €150. 3 euro cashback ontvangen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
Blik1984 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:38:
Ik blijf trouwens consequent cashback krijgen op gereserveerde bedragen bij het tanken zonder dat het teruggeboekt wordt. Gisteren voor 100 euro getankt, reservering van €150. 3 euro cashback ontvangen
Lekker veiligstellen in je Defi wallet en rentenieren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
pimsaint schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:49:
[...]

Lekker veiligstellen in je Defi wallet en rentenieren ;)
Ik wacht even tot de spotfy cashback er weer opstaat, om nou voor iedere 5 CRO die ik ontvang een transfer naar de defi wallet te doen heeft ook weer niet zoveel zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
Nogne schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:43:
[...]

Hopelijk heb jij geluk gehad, heb lang moeten wachten om er achter te komen dat het was uitverkocht.

Lees net geruchten dat er in Januari weer een kitties drop komt, hopelijk dan meer geluk.
Ik kwam nog aardig dichtbij met mijn plek 20000+ maar 't was net uitverkocht. Heel veel mensen die errors kregen of op loading screen bleven hangen. Toch maar eens een crypto.com account op de naam van mn vriendin aan gaan maken voor dubbele kansen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 11:36
Heeft iemand ervaring met betaalproblemen bij gebruik van een VPN? Ik weet niet zeker dat het hieraan ligt, maar gebruik sinds een paar dagen een VPN en m'n betalingen worden nu niet goedgekeurd via de kaart. Als ik m'n VPN daarna uitzet krijg ik hetzelfde, maar dat kan zijn omdat 'ie het dan van een ander IP ineens ziet komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
OinkOink schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 08:33:
[...]

Moest nog ff geld op de kaart zetten, maar mijn loungekey is aangemaakt. Ik zal morgen eens op schiphol een poging wagen om te kijken of ik daar in kan en mijn vriendin beteuterd achter kan laten :+ Nog geen fysiek kaart binnen, dus dat zou het enige probleem kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
mannowlahn schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:13:
[...]

Ik zie het ja, zal eens even die link volgen om de loungekey aan te vragen :)
Op Zaventem heeft het gewerkt voor mij om in de Diamond Lounge binnen te gaan met enkel die QR-code (heb de fysieke kaart nog niet). :)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:13

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Timeline:

30 November aanvraag gedaan voor de kaart
30 November Virtual Card available
30 November physical Card issued
17 December physical Card Shipped
.....December physical card arrived

Gaat om een Ruby kaart

[ Voor 13% gewijzigd door WishmasterNL op 17-12-2021 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:23
WishmasterNL schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:56:
Timeline:

30 November aanvraag gedaan voor de kaart
30 November Virtual Card available
30 November physical Card issued
17 December physical Card Shipped
.....December physical card arrived

Gaat om een Ruby kaart
18-11 Jade green aangevraagd.
25-11 Jade green virtual issued.
.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:27
Ik heb een mail gekregen met de vraag mijn telefoonnummer te verifieren. In de mail zit een link die de crypto.com app opent, maar dat is het dan ook wel. Er wordt niet in de app gevraagd om mijn nummer te verifieren. Iemand die dit herkent?

Het gekke is dat ik niet meer precies weet wat ik allemaal al geverifieerd heb, maar de jade kaart heb ik virtueel al en de fysieke moet al op de post zijn als ik het mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Idanue schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:34:
[...]

.....
Gisteren aangevraagd en had binnen een paar uur al een virtuele jade kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 13:07
Vraagje..

Wat is de beste optie kwa staking bijvoorbeeld 2k investeren in Cro en dit op de defi wallet weg te zetten voor 29 dagen tegen 13% rente.

Of Nexus, blockfi, Celsius.. en daar USDT of een andere stable coin vast te zetten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
GabrielZ schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 19:41:
Vraagje..

Wat is de beste optie kwa staking bijvoorbeeld 2k investeren in Cro en dit op de defi wallet weg te zetten voor 29 dagen tegen 13% rente.

Of Nexus, blockfi, Celsius.. en daar USDT of een andere stable coin vast te zetten?
Is toch heel andere koek? Usdt is stabile, cro gaan we vanuit dat het meer waard wordt. Cro is wel keer risico, ik heb nu de cro uit DeFi wallet voor mijn jade card. Daar staat die nu ook in de stake, maar niet gechecked hoeveel dat opleverd? Zie nu dat het 10% is, prima percentage want krijg nu elke jaar mijn spotify en Netflix betaald. Krijg de cashback in cro terug dus dat kan flink gaan aantikken. Sterker nog, laat cro maar laag staan komend jaar, dan heb ik er meer aan. Ik geloof wel dat cro ooit richting de 4 dollar en hoger zal gaan.

[ Voor 20% gewijzigd door mannowlahn op 17-12-2021 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGJ
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGJ

Weet iemand hoe je eerder gestorte EUR terugboekt naar je eigen IBAN rekening? Bijv. bij ABN AMRO? Ik heb eerder zo'n 4000 euro op mijn Crypto card gezet, maar bij nader inzien was dat wat te veel aangezien mijn geplande aankoop niet doorging.

Voor zover ik kan zien is dit geld niet terug te boeken. Is de enige manier crypto kopen en dat vervolgens naar een wallet te versturen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:10
HGJ schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 20:02:
Weet iemand hoe je eerder gestorte EUR terugboekt naar je eigen IBAN rekening? Bijv. bij ABN AMRO? Ik heb eerder zo'n 4000 euro op mijn Crypto card gezet, maar bij nader inzien was dat wat te veel aangezien mijn geplande aankoop niet doorging.

Voor zover ik kan zien is dit geld niet terug te boeken. Is de enige manier crypto kopen en dat vervolgens naar een wallet te versturen?
Volgens mij zijn er twee opties als het geld eenmaal op je Visa Card staat: uitgeven of geld opnemen bij een geldautomaat.

Vanuit je Fiat Wallet kan je het via SEPA terugboeken.

[ Voor 8% gewijzigd door pl0xs op 17-12-2021 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Paar dagen geleden van Ruby naar Jade gegaan.

Echter ik hoef de fysieke kaart niet. Enige wat ik dan niet heb is die AirPort lounge access.

De rest van de Jade perks had ik binnen 5 minuten.

Dus als je de fysieke kaart niet wil dan is alles snel geregeld. Of je moet die metalen kaart natuurlijk willen showen aan je maten. 😃

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-08 10:33
Shit kom er net achter,
toch even melden:
November de virtuele Green Jade kaart geactivieerd,en mijn Netflix, Amazon etc.. via de virtuele kaart aangemeld,
medio December de Creditkaart per post ontvangen,
paar dagen geleden bij de Lidl niet kunnen betalen met de Curve, Netflix kon niet betaald worden,
en tot slot een betaling bij Amazon.fr lukte maar niet , telkens geshit betreft mislukte betaling.
Kom er achter dat sinds ik de Creditkaart heb ontvangen,
De datum wat je altijd moet vermelden is veranderd van 11/26(virtuele kaart) naar 12/26 *(Creditkaart)
Heb het nu aangepast bij Netflix , Amazon en Curve de kaart opnieuw aangemeld met de nieuwe gegevens,betaling amazon lukte nu wel.
Misschien dat het wel bekend is,
maar toch bij deze,
Hoop dat het een beetje duidelijk is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

info33 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:35:
Shit kom er net achter,
toch even melden:
November de virtuele Green Jade kaart geactivieerd,en mijn Netflix, Amazon etc.. via de virtuele kaart aangemeld,
paar dagen geleden bij de Lidl niet kunnen betalen met de Curve, Netflix kon niet betaald worden,
en tot slot een betaling bij Amazon.fr lukte maar niet , telkens geshit betreft mislukte betaling.
De datum wat je altijd moet vermelden is veranderd van 11/26(virtuele kaart) naar 12/26 *(Creditkaart)
Heb het nu aangepast bij Netflix , Amazon en Curve de kaart opnieuw aangemeld met de nieuwe gegevens,betaling amazon lukte nu wel.
maar toch bij deze,
Dit is meestal het geval of het CVC nummer is gewijzigd. @pimsaint Dit is onderhand wel het noemen waard in de start topic aangezien dit iedere keer terug komt (tenzij ik eroverheen lees, zojuist getracht op te zoeken :P ). Kan een hoop gezeur schelen met de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
info33 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:35:
Shit kom er net achter,
toch even melden:
maar toch bij deze,
Ik wacht wel met dingen betalen en koppelen tot de fysieke kaart er is. Paar keer dit soort dingen voorbij zien komen. Hoop gedoe ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

AlterBridge schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 23:11:
[...]

Ik wacht wel met dingen betalen en koppelen tot de fysieke kaart er is. Paar keer dit soort dingen voorbij zien komen. Hoop gedoe ^^
Mwah, had dit al een keer gelezen voordat mijn fisieke kaart binnen was, gewoon op anticiperen tenzij je 100en subscriptions koppelend aan je kaart :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:23
Brubs schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:44:
Is er een makkelijke manier om al je cashbacks te filteren en te exporten vanuit de app? Zodat je makkelijk bij kan houden hoeveel CRO je in cashback hebt ontvangen?
Dutchylex schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:15:
[...]

Onder je Virtuele kaart kun je bij de transaction history een CSV export maken, alleen de euro's jammer genoeg.

[Afbeelding]

Als je de Curve card gebruikt zie je wel een volledig cashback overzicht van CRO's !
Ik zocht hier ook naar en heb inderdaad via de virtuele kaart de transaction history gepakt.
Als je in plaats van de history van je kaart dan de history van je crypto Wallet kiest, dan zie je wel hoeveel CRO je ontvangen heb. :) En de € bedragen staan er ook bij.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdbosch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 10:01
Xqlus1ve schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:40:
[...]

Dit is meestal het geval of het CVC nummer is gewijzigd. @pimsaint Dit is onderhand wel het noemen waard in de start topic aangezien dit iedere keer terug komt (tenzij ik eroverheen lees, zojuist getracht op te zoeken :P ). Kan een hoop gezeur schelen met de helpdesk.
Maar wat moet er dan worden aangepast? Je zou toch zeggen dat zowel de fysieke als virutele kaart werkt? Ik heb vandaag ook de fysieke kaart ontvangen met een afwijkende exp date en cvc.

Dennis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvdbosch
Ach ik zie het al. De virtuele kaart wordt aangepast na activatie van de fysieke kaart.

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
dvdbosch schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 14:09:
[...] Ik heb vandaag ook de fysieke kaart ontvangen met een afwijkende exp date en cvc.
Hoelang geleden aangevraagd?

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon2b
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 14:16
Bushalte schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 07:50:

Ik zocht hier ook naar en heb inderdaad via de virtuele kaart de transaction history gepakt.
Als je in plaats van de history van je kaart dan de history van je crypto Wallet kiest, dan zie je wel hoeveel CRO je ontvangen heb. :) En de € bedragen staan er ook bij.
Middelste knop in de Crypto app. Onder het kopje Bonus staat de optie Rewards. Daar zie je het totaal van je "Card cashback".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Dragon2b schreef op zondag 19 december 2021 @ 13:23:
[...]

Middelste knop in de Crypto app. Onder het kopje Bonus staat de optie Rewards. Daar zie je het totaal van je "Card cashback".
Zie de kop Bonus nergens.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Ff naar beneden scrollen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Aah OK, dat zag ik niet op het kleinere scherm van mijn iPhone mini. Thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Bushalte schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:45:
[...]

Aah OK, dat zag ik niet op het kleinere scherm van mijn iPhone mini. Thanks.
Hier hetzelfde met een OP8 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdbosch
Twee weekjes geleden. Heb nu een overkill aan kaarten. Zowel de Curve, CDC en dan mn eigen (bank) kaart.

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Th1x4nG schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:28:
[...]
Op Zaventem heeft het gewerkt voor mij om in de Diamond Lounge binnen te gaan met enkel die QR-code
Kijk dat is goed om te weten, dan zet ik dat erbij in de topic start
mannowlahn schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:18:
[...]
Ik zal morgen eens op schiphol een poging wagen om te kijken of ik daar in kan en mijn vriendin beteuterd achter kan laten :+ Nog geen fysiek kaart binnen, dus dat zou het enige probleem kunnen zijn.
Was het daar ook nog gelukt om vriendin teleur te stellen? ;)

Mocht er iemand al eens geweigerd zijn met alleen een QR code, laat het hier dan ook even weten!
Xqlus1ve schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:40:
[...]
Dit is meestal het geval of het CVC nummer is gewijzigd. @pimsaint Dit is onderhand wel het noemen waard in de start topic aangezien dit iedere keer terug komt
[...]
Helemaal waar, bedankt voor de tip. Toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
dvdbosch schreef op zondag 19 december 2021 @ 20:56:
[...]
Heb nu een overkill aan kaarten. Zowel de Curve, CDC en dan mn eigen (bank) kaart.
Een overkill aan kaarten? Met Curve kan je die CDC kaart thuislaten toch? Scheelt alweer een halve kilo ;)

Grappig hoe men in Nederland meer dan één kaart al overkill vindt; misschien dat Google Pay, Samsung pay en wellicht ook Apple pay daarom een groter succes zijn ver over de grens. Daar heeft men al gauw een verzameling aan betaalkaarten omdat ze bij iedere kaart weer een ander voordeeltje krijgen. Eentje voor reizen, eentje voor tanken, eentje van de favoriete super, etc. Hier in Zuid-Korea heb ik ook echt een pak betaalkaarten liggen, die kan ik gelukkig thuis laten dankzij Samsung Pay.

Mocht je op tijd zijn ingestapt met ruby en daarmee een 'gratis upgrade' naar Jade/Royal hebt weten binnen te slepen, dan zijn er weinig kaarten die daar tegenop kunnen boxen. Gratis Spotify, gratis Netflix, onbeperkt loungetoegang, 3% cashback... Ik moet zo'n kaart nog tegenkomen.

Mooi dat ze in Nederland langzaamaan over gaan op het Mastercard en Visa netwerk. Hoe staat het eigenlijk met die OV-pay proef? Wie weet hoef je in de toekomst alleen nog maar met je CDC kaart op pad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
dvdbosch schreef op zondag 19 december 2021 @ 20:56:
[...]

Twee weekjes geleden. Heb nu een overkill aan kaarten. Zowel de Curve, CDC en dan mn eigen (bank) kaart.
2 weken!? Dat is best rap voor de fysieke kaart. Lees voornamelijk dat het enkele maanden duurt.
Welke kaart heb je?

[ Voor 3% gewijzigd door Deurstopper op 20-12-2021 08:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvdbosch
Deurstopper schreef op maandag 20 december 2021 @ 08:03:
[...]

2 weken!? Dat is best rap voor de fysieke kaart. Lees voornamelijk dat het enkele maanden duurt.
Welke kaart heb je?
De Ruby steel variant.

Dennis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Idem, Ruby, minder dan 2 weken. kennis van mij +- 4 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Ruby lijkt inderdaad allemaal een stuk sneller te gaan want
Idanue schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:34:
[...]
.....
Ook hier nog steeds geen kaart verzonden.
22-11 Stake geupgrade en chat geopend. Royal indigo aangevraagd.
Wel begin december een virtual card gekregen maar volgens support kan de levering van de fysieke kaart 'a few more weeks' duren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim0252
  • Laatst online: 11-09 15:03
Hmm! Vreemd probleem hier. Dit weekend nog wat aankopen gedaan met de curve apple pay manier.
Helaas was mijn CDC bijna leeg en heeft hij deze op mijn ING kaart (CC) gedaan. Nu zojuist de CDC opgeladen en wilde ik via BIT (back in time) de transacties omzetten. Gek genoeg zegt curve dat al mijn ING transacties gedeclined zijn, terwijl ze wel van mijn ING af gegaan zijn.... Nu kan ik dus niks doen bij die transacties.....

Iemand hier een fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arts
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-04 12:01
Heb tanken op een onbetaald station getest (bij Tink) en kreeg meteen de cashback uitgekeerd (en gelijk naar de defi wallet gezet)

Merk dat er wel een vertraging op zit met het verwerken van de betaling in de Crypto app. De betaling is gedaan via Curve, daar staat het netjes op vermeld. Maar mijn balans op de CVC is nog niet aangepast (in het menu 'Account' is de Total Balance wél lager geworden, maar bij menu 'Card' is er nog niks vanaf gegaan.
Ben benieuwd of ze de cashback uiteindelijk nog gaan verrekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arts
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-04 12:01
Overigens een mooi moment in te stappen nu (€0,44) voor degene die dat nog niet hebben gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Tim0252 schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:16:
Gek genoeg zegt curve dat al mijn ING transacties gedeclined zijn, terwijl ze wel van mijn ING af gegaan zijn.... Nu kan ik dus niks doen bij die transacties.....
Zelfde hier, best jammer wat dat gaat over een paar honderd euro. Ik heb contact opgenomen met Curve CS (via e-mail want via de app krijg ik nooit antwoord) en die reageerden een paar dagen later met een standaard mailtje over ID verificatie. Ben er wel een beetje klaar mee, heb mijzelf nu al 3x geverifieerd. Ik ga nu gewoon zorgen voor genoeg saldo op mijn CDC kaart. Niet genoeg saldo? Dan laad ik hem met zo'n zelfde ING kaart als jij hebt binnen een paar seconden gewoon weer op :)
Arts schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:39:
Merk dat er wel een vertraging op zit met het verwerken van de betaling in de Crypto app. De betaling is gedaan via Curve, daar staat het netjes op vermeld. Maar mijn balans op de CVC is nog niet aangepast (in het menu 'Account' is de Total Balance wél lager geworden, maar bij menu 'Card' is er nog niks vanaf gegaan.
Ben benieuwd of ze de cashback uiteindelijk nog gaan verrekenen.
Dat heb ik óók meegemaakt, vorige week een sport abo betaald via curve, 250 euro afgeschreven maar geen cashback of transaction record. Contact opgenomen met CDC CS en die gaven aan dat door een storing nog niet alle kaarttransacties verwerkt waren. Diezelfde nacht kreeg ik de gebruikelijke notificatie van de transactie en cashback. No worries!
Arts schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:47:
Overigens een mooi moment in te stappen nu (€0,44) voor degene die dat nog niet hebben gedaan
Goeie tip, weer maar eens wat bijgeladen 🛒 🛒 🛒

[ Voor 7% gewijzigd door pimsaint op 20-12-2021 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Arts schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:47:
Hier ook wat bijgekocht. Ben benieuwd wanneer de volgende move gaat plaatsvinden. Zou het rond de 25e gebeuren? Omdopen van Staples stadium naar crypto.com stadium?

https://blog.crypto.com/a...-known-as-staples-center/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
pimsaint schreef op maandag 20 december 2021 @ 04:06:
[...]

Kijk dat is goed om te weten, dan zet ik dat erbij in de topic start

[...]

Was het daar ook nog gelukt om vriendin teleur te stellen? ;)

Mocht er iemand al eens geweigerd zijn met alleen een QR code, laat het hier dan ook even weten!

[...]

Helemaal waar, bedankt voor de tip. Toegevoegd!
Nee had geen zin om de juiste lounge te vinden. Zat in andere omgeving en British airways lounge zag ik even 1 2 3 niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appelsjroep
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 03-01-2022
Deurstopper schreef op maandag 20 december 2021 @ 08:03:
[...]

Welke kaart heb je?
Bij mij duurde de Indigo kaart ook 2 weken (november besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Hebben jullie dan ook echt gechat? Ik krijg alleen maar de chat bot. Maargoed, ik wacht nog maar een weekje. Staat nog op Issued in de app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

AlterBridge schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:38:
Hebben jullie dan ook echt gechat? Ik krijg alleen maar de chat bot. Maargoed, ik wacht nog maar een weekje. Staat nog op Issued in de app.
Als je door blijft klikken op de vragen krijg je uitendelijk een echt persoon in de chat. Misschien zijn ze het beu dat mensen blijven vragen wanneer hun kaart kom en daar een chatbot in de loop zit? :+

Als er issued staat komt hij vanzelf, nog even geduld :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:23
De kaarten worden in batches gemaakt, hierdoor duurt het bij een hogere trier langer (zijn minder mensen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
Als de fysieke kaart wilt koppelen in Curve. Moet je dan een nieuwe kaart toevoegen? Ik kan de virtuele kaart niet wijzigen. Klopt dat?

Virtuele kaart geactiveerd: 5 december.
Fysieke kaart ontvangen: 20 december

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Fleske schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 07:19:
Als de fysieke kaart wilt koppelen in Curve. Moet je dan een nieuwe kaart toevoegen? Ik kan de virtuele kaart niet wijzigen. Klopt dat?

Virtuele kaart geactiveerd: 5 december.
Fysieke kaart ontvangen: 20 december
Klopt. Je kan de kaart niet wijzigen. Dus verwijderen en de nieuwe kaart toevoegen is de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
Ok, Curve is unable om de kaart te koppelen. Moet je eerst de oude verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Fleske schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 07:57:
Ok, Curve is unable om de kaart te koppelen. Moet je eerst de oude verwijderen?
Ik denk het wel. Mijn fysieke komt vandaag binnen. Dus weet het straks pas zeker of dat zo werkt.

Maar denk inderdaad dat je de oude moet verwijderen.

Heb je de fysieke kaart al wel geactiveerd?

[ Voor 6% gewijzigd door WishmasterNL op 21-12-2021 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
WishmasterNL schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 08:21:
[...]

Ik denk het wel. Mijn fysieke komt vandaag binnen. Dus weet het straks pas zeker of dat zo werkt.

Maar denk inderdaad dat je de oude moet verwijderen.

Heb je de fysieke kaart al wel geactiveerd?
Ja. alles goed ingesteld. Alleen Curve pakt het niet. Heb de virtuele nog niet verwijderd. Alleen add New card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Fleske schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 08:27:
[...]

Ja. alles goed ingesteld. Alleen Curve pakt het niet. Heb de virtuele nog niet verwijderd. Alleen add New card.
Virtuele en de fysieke zijn dezelfde kaart dus je kan niet de kaart twee keer toevoegen. Je moet kijken of je de cvc/geldig tot kan aanpassen en anders de virtuele verwijderen en dan de fysieke kaart toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleske
Nogne schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 08:30:
[...]

Virtuele en de fysieke zijn dezelfde kaart dus je kan niet de kaart twee keer toevoegen. Je moet kijken of je de cvc/geldig tot kan aanpassen en anders de virtuele verwijderen en dan de fysieke kaart toevoegen.
Ok. Dan ga ik het verwijderen. Aanpassen is niet mogelijk!

EDIT:
En dat is het dus. eerst kaart verwijderen en daarna opnieuw toevoegen.! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Fleske op 21-12-2021 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Iemand al zijn NFT ontvangen via de QR code easter egg?
Pagina: 1 ... 12 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).