Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 13 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Xqlus1ve schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 08:39:
Iemand al zijn NFT ontvangen via de QR code easter egg?
Neen nog niet, laatst wel een mail dat ik er klaar voor ben hem te ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:59

Nogne

>.<

Xqlus1ve schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 08:39:
Iemand al zijn NFT ontvangen via de QR code easter egg?
Nee die heb ik nog niet ontvangen. Wel laatst een mail dat de NFT er aan komt.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:10
Tim0252 schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:16:
Hmm! Vreemd probleem hier. Dit weekend nog wat aankopen gedaan met de curve apple pay manier.
Helaas was mijn CDC bijna leeg en heeft hij deze op mijn ING kaart (CC) gedaan. Nu zojuist de CDC opgeladen en wilde ik via BIT (back in time) de transacties omzetten. Gek genoeg zegt curve dat al mijn ING transacties gedeclined zijn, terwijl ze wel van mijn ING af gegaan zijn.... Nu kan ik dus niks doen bij die transacties.....

Iemand hier een fix voor?
Hier ook. Ik had een aantal transacties laten verplaatsen door CS, maar die kregen dan een andere merchant code. Met als resultaat geen cashback op CDC.

Ik heb mijn gewone credit card nu als standaard geplaatst en zet dan alle transacties manueel om. Zo heb ik tenminste niet meer dat vervelend declined probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:21

koelebobes

Wen BTC €100K

Hmmm vandaag Curve gekoppeld aan mijn Crypto.com kaart dus ik kan hem eindelijk gebruiken. Het beste is om er zelf geld op te zetten? ( met een dag wachttijd )

BTC €94.837,08

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:13

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CXq1Cij4fvVZ8gsh42jJ4ox6cuM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8rseCxhFU6m7ajlCUBoRFTag.jpg?f=fotoalbum_large

Timeline:

30 november Staked
30 November Virtual Card available
30 November physical Card issued
17 December physical Card Shipped
21 December physical Card arrived

Fortune favores the brave!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:41
Tim0252 schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:16:
Hmm! Vreemd probleem hier. Dit weekend nog wat aankopen gedaan met de curve apple pay manier.
Helaas was mijn CDC bijna leeg en heeft hij deze op mijn ING kaart (CC) gedaan. Nu zojuist de CDC opgeladen en wilde ik via BIT (back in time) de transacties omzetten. Gek genoeg zegt curve dat al mijn ING transacties gedeclined zijn, terwijl ze wel van mijn ING af gegaan zijn.... Nu kan ik dus niks doen bij die transacties.....

Iemand hier een fix voor?
Dat klopt. Ik heb hier onlangs over gesproken met Curve. Blijkbaar hebben ze iets aangepast waardoor als je backup kaart word aangesproken (ivm te weinig balans op je main), het de status "declined" krijgt (immers declined op je main card) en je niet meer terug kan in de tijd om hem aan te passen, aangezien ie dus al eens naar een andere kaart is geswitcht.
Balen, want ik had gigantische bedragen uitgegeven met het idee dat ik het later wel even kon omgooien naar mijn crypto kaart. :( :(

Dus of je moet er voor zorgen dat je ten alle tijden genoeg hebt staan op je crypto kaart, of je moet handmatig even switchen naar een andere kaart, bij te kort saldo, zodat je later nog terug in tijd kan.

[ Voor 38% gewijzigd door Bulligan op 21-12-2021 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:13

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Bulligan schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 13:23:
[...]

Dat klopt. Ik heb hier onlangs over gesproken met Curve. Blijkbaar hebben ze iets aangepast waardoor als je backup kaart word aangesproken (ivm te weinig balans op je main), het de status "declined" krijgt (immers declined op je main card) en je niet meer terug kan in de tijd om hem aan te passen, aangezien ie dus al eens naar een andere kaart is geswitcht.
Balen, want ik had gigantische bedragen uitgegeven met het idee dat ik het later wel even kon omgooien naar mijn crypto kaart. :( :(

Dus of je moet er voor zorgen dat je ten alle tijden genoeg hebt staan op je crypto kaart, of je moet handmatig even switchen naar een andere kaart, bij te kort saldo, zodat je later nog terug in tijd kan.
En dat is dus de reden waarom bij mij altijd mijn normale kaart als standaard staat ingesteld. En achteraf overzetten naar de Crypto kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 11:59
Ik heb sinds vandaag de virtuele kaart en ben dus nog op het wachten op de fysieke kaart. Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk van de cashback gebruik maken. Ik had na hier wat door het topic te lezen al bedacht om ook curve te gebruiken in combinatie met een Rabobank mastercard. Ik heb net dus alvast een curce account aangemaakt, Nu is het zo dat de vrouw des huizes meer aankopen doet dan ik in de winkels, dus het zou mooi zijn dat zij hem ook kan gebruiken. Kan ik bijvoorbeeld ook 2 keer de kaart gebruiken bij curve via 2 google pay accounts? Hoe kan ik dit dan het beste aanpakken en hoe doen jullie dit?

[ Voor 12% gewijzigd door dennisbos op 21-12-2021 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

dennisbos schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:13:
Ik heb sinds vandaag de virtuele kaart en ben dus nog op het wachten op de fysieke kaart. Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk van de cashback gebruik maken. Ik had na hier wat door het topic te lezen al bedacht om ook curve te gebruiken in combinatie met een Rabobank mastercard. Ik heb net dus alvast een curce account aangemaakt, Nu is het zo dat de vrouw des huizes meer aankopen doet dan ik in de winkels, dus het zou mooi zijn dat zij hem ook kan gebruiken. Kan ik bijvoorbeeld ook 2 keer de kaart gebruiken bij curve via 2 google pay accounts? Hoe kan ik dit dan het beste aanpakken en hoe doen jullie dit?
Dat moet geen issue zijn denk ik. Je kan je CDC debit card ook aan 2 verschillende curve card hangen. Je machtig namelijk je kaart aan een service (apple wallet, google pay, curve, etc.) door hem te koppelen en een autorisatie uit te voeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
[...]
Ik heb hier onlangs over gesproken met Curve. Blijkbaar hebben ze iets aangepast waardoor als je backup kaart word aangesproken (ivm te weinig balans op je main), het de status "declined" krijgt (immers declined op je main card) en je niet meer terug kan in de tijd om hem aan te passen, aangezien ie dus al eens naar een andere kaart is geswitcht. [...]
Oh dat is heel goed om te weten, zal het ook even vermelden in de topic start. Een goede opsteker voor iedereen die dacht lekker te kunnen shoppen met cashback zonder saldo op de CDC kaart!
dvdbosch schreef op zondag 19 december 2021 @ 20:56:
[...]
Heb nu een overkill aan kaarten.
[Met betaalpas inchecken bij openbaar vervoer kan komende zomer in heel Nederland]

Hoppakee weer een kaartje minder :)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
WishmasterNL schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:39:
[...]

En dat is dus de reden waarom bij mij altijd mijn normale kaart als standaard staat ingesteld. En achteraf overzetten naar de Crypto kaart.
Ik pleur gewoon geld voor een week of 2 op de cdc kssrt, en dan hou ik dat een beetje in de gaten.

Elke aankoop back in time toen vind ik niet handig voor het overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Voor het eerst is de "anti-embarrassment" functie gebruikt tijdens een betaling via de Curve, nu staat er een bedrag op mijn CC kaart gereserveerd. Ik wil hier graag de back in time functie voor gebruiken echter huiverig voor het feit dat ik straks het bedrag 2 keer overgemaakt heb en daar weer achteraan moet gaan.

Moet ik eerst wachten tot het bedrag daadwerklijk van mijn CC afgehaald is voordat ik de BIC functie gebruik of kan dat al meteen ondanks het nog in status "gereserveerd" staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Xqlus1ve schreef op woensdag 22 december 2021 @ 09:58:
Voor het eerst is de "anti-embarrassment" functie gebruikt tijdens een betaling via de Curve, nu staat er een bedrag op mijn CC kaart gereserveerd. Ik wil hier graag de back in time functie voor gebruiken echter huiverig voor het feit dat ik straks het bedrag 2 keer overgemaakt heb en daar weer achteraan moet gaan.

Moet ik eerst wachten tot het bedrag daadwerklijk van mijn CC afgehaald is voordat ik de BIC functie gebruik of kan dat al meteen ondanks het nog in status "gereserveerd" staat?
Toevallig gisteren nog 2 grote aankopen gedaan via Amazon. Deze stonden ook allebei als reservering. Heb toen meteen back in time gedaan. Het duurde nog wel tot vandaag tot die back in time gecorrigeerd was en het weer was bijgeschreven op me creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Vraagje over die DeFi wallet, als je daar in de earn alles hebt staan. Waarom zou je eerder dan nooit je rewards claimen? Je wilt toch gewoon laten staan tot je het nodig hebt ipv tussentijds ook al je rewards te claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Brubs schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:18:
Vraagje over die DeFi wallet, als je daar in de earn alles hebt staan. Waarom zou je eerder dan nooit je rewards claimen? Je wilt toch gewoon laten staan tot je het nodig hebt ipv tussentijds ook al je rewards te claimen?
Ik weet niet of ik het verkeerd begrijp maar wat ik doe is steeds mijn earnings bij de stake voegen zodat de staked amount groter word en het dus "sneller" oploopt

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

OinkOink schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:01:
[...]

Toevallig gisteren nog 2 grote aankopen gedaan via Amazon. Deze stonden ook allebei als reservering. Heb toen meteen back in time gedaan. Het duurde nog wel tot vandaag tot die back in time gecorrigeerd was en het weer was bijgeschreven op me creditcard.
Krijg nu doodleuk de melding met de BIC; "preauth was not activated on new card". Googlen helpt ook niet. Heb de kaart inmiddels verwijderd en weer toegevoegd aan Curve maar het blijft hetzelfde liedje.

Best wel irritant, het is best wel een groot bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Xqlus1ve schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:35:
[...]

Krijg nu doodleuk de melding met de BIC; "preauth was not activated on new card". Googlen helpt ook niet. Heb de kaart inmiddels verwijderd en weer toegevoegd aan Curve maar het blijft hetzelfde liedje.

Best wel irritant, het is best wel een groot bedrag.
Maak je het voor je zelf niet onnodig moeilijk?
Die keren dat ik curve back in time heb gedaan, wacht ik gewoon even 2 weken.. Dan is alles gesetteld en rond, dan heb je de minste problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ach een beetje meer CRO cashback tegenover potentieel 2 weken later. Wat mij stoort is dat het niet direct werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:15

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

koelebobes schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:24:
[...]

Ik weet niet of ik het verkeerd begrijp maar wat ik doe is steeds mijn earnings bij de stake voegen zodat de staked amount groter word en het dus "sneller" oploopt
Bij je stake voegen? Tegen 10%? Die knop heb ik nog niet gevonden. Of bedoel je toevoegen aan je supercharger?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

[...]

Bij mij werkt het wel: Ik laat alles direct afschrijven van de CDC kaart en mocht ik meer uitgeven dan verwacht (of mijn vrouw ;) ) stapt hij via Curve over naar mijn bank-CC, via de anti-emberassment functie. Timetravel werkt daarna prima en ik mis geen cashback.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:03
Twee Dee schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:04:
[...]

Bij je stake voegen? Tegen 10%? Die knop heb ik nog niet gevonden. Of bedoel je toevoegen aan je supercharger?
Eventjes niet de Crypto.com app en Defi wallet door elkaar halen. In de Crypto.com app kan je staken voor een kaart en daar krijg je vanaf Jade/Indigo 10%, dit krijg je elke week in je crypto wallet, maar kan je niet weer restaken voor 10%. In de Defi Wallet zet CRO in een staking pool tegen ong. 13% deze kan je op elke moment claimen tegen een fee van 0,0002 CRO en eventueel toevoegen aan je stake als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
Brubs schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:18:
Afhankelijk van hoeveel je in je earn hebt staan kan je weer claimen en restake in staking pool. Fee is best laag 0,0002 CRO. Je krijgt dan rente op rente zeg maar (compound interest) en dan gaat het een stuk harder.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Corrit
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:08
@Brubs en @Jesteroh Ik gebruik deze twee sites om m'n staking benefits bij te houden in de DeFi wallet:

1: https://staking.cafe/how-often-to-claim-and-restake-my-cro/

Hier vul je je stake, rentepercentage en validator commission in en dan zie je wat je extra kunt verdienen door regelmatig te restaken. Je krijgt dan inderdaad ook over het extra gestakete bedrag rente.

Spoiler, het is niet veel. ;) Met de huidige rente kun je op jaarbasis met 1000 CRO ongeveer 9 extra CRO verdienen door op precies het juiste moment te restaken, je hebt dan 13,9% rente ipv 13%. M.i. kun je je tijd dus beter in andere zaken steken. :)

edit: dit betekent dus niet dat je nooit moet restaken, maar het heeft weinig zin om het iedere dag te doen. Een paar keer per jaar is ook prima.

2: https://rewardyou.co.uk/c...address=null&currency=EUR

Als je hier je CRO address invult dan kun je zien wat je in totaal hebt verdiend en welke transacties je hebt gedaan. Je CRO address vind je in je DeFi app > Receive > CRO (je krijgt nu een QR code te zien en daaronder staat je cro-address. Let wel op: de exchange rate staat hier om een of andere reden vast op €0,60, de euro-bedragen die je daar ziet zullen dus afwijken van de werkelijke waarde.

[ Voor 6% gewijzigd door Corrit op 22-12-2021 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Jesteroh schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:25:
[...]
Eventjes niet de Crypto.com app en Defi wallet door elkaar halen. In de Crypto.com app kan je staken voor een kaart en daar krijg je vanaf Jade/Indigo 10%, dit krijg je elke week in je crypto wallet, maar kan je niet weer restaken voor 10%. In de Defi Wallet zet CRO in een staking pool tegen ong. 13% deze kan je op elke moment claimen tegen een fee van 0,0002 CRO en eventueel toevoegen aan je stake als je wilt.
Bedankt voor de verduidelijking!
Ik had al wel door dat de app los stond van het Exchange account maar de losse DeFi Wallet app had ik nog niet gespot...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Very nice 👌Thanks!

Weet je misschien ook wat er gebeurt met de rewards wanneer ik extra CRO toevoeg aan de stake?
Stel er staat nu 'reward balance: 0.2 CRO', en ik voeg via 'earn more' meer CRO toe aan die stake. Dan staan die rewards na het toevoegen weer op 0. Waar is die 0.2CRO precies naartoe gegaan?

Edit: okay, inmiddels gevonden:
Please note that every time when you increase your stake with the same validator, your reward balance will be automatically claimed into your wallet and your CRO reward balance will start to accrue every block after the staking request is confirmed on-chain.
Ze hebben bij crypto.com inmiddels een uitgebreide guide voor CRO staking in DeFi kwam ik achter.

[ Voor 38% gewijzigd door pimsaint op 22-12-2021 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Corrit
pimsaint schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:27:
Nice, thanks!

Weet je misschien ook wat er gebeurt met de rewards wanneer ik extra CRO toevoeg aan de stake?
Stel er staat nu 'reward balance: 0.2 CRO', en ik voeg via 'earn more' meer CRO toe aan die stake. Dan staan die rewards na het toevoegen weer op 0. Waar is die 0.2CRO precies naartoe gegaan?

Edit: okay, inmiddels gevonden:
Ik liep een paar weken terug ook tegen hetzelfde probleem aan. :p De reeds opgebouwde balance wordt dan inderdaad automatisch geclaimd naar je wallet. Als ik nu extra CRO uit bijv. rewards wil staken dan claim ik eerst naar de wallet en stake ik vervolgens alles uit wallet, min 0.1 cro (een klein tegoed blijft nodig om de fees te kunnen betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Voor de mensen die staken bij JerrysPool, Jerry is nu bezig met het opzetten van autocompounding voor de validator stake. Op dit moment heeft hij het alleen werkend met chain-maind (command-line wallet), hij gaat kijken of hij dit ook wat gebruiksvriendelijker kan maken en dat je uiteindelijk zelf parameters kan meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:09
Maar als je het via de Defi wallet laat staken, zet je het toch minimaal voor 28 (of 29) dagen vast? Hoe kan ik zien wanneer die periode voorbij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvu19
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-08 11:18
Fleske schreef op woensdag 22 december 2021 @ 13:39:
Maar als je het via de Defi wallet laat staken, zet je het toch minimaal voor 28 (of 29) dagen vast? Hoe kan ik zien wanneer die periode voorbij is?
Nee, wanneer je het unstaked, moet je nog 28 dagen wachten voordat je het terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:47
rvu19 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:06:
[...]

Nee, wanneer je het unstaked, moet je nog 28 dagen wachten voordat je het terugkrijgt.
En krijg je in die 28 dagen dan nog wel rente totdat het vrij komt? Of stopt dat zodra je unstaked. Kan dat niet terugvinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
Hoe verplaats je cro van de crypto.com app naar de defi wallet app? Probeerde het net met 1 cro maar kreeg een error. Ze zijn connected en de cro is niet gestaakt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Flexion1 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:34:
[...]
En krijg je in die 28 dagen dan nog wel rente totdat het vrij komt? Of stopt dat zodra je unstaked. Kan dat niet terugvinden
Staat in wat ik hierboven schreef:
please beware that when you unstake your CRO, it will undergo the 28-day unbonding period as enforced by the Crypto.org Chain (similar to other DPOS chains like Cosmos, Polkadot). During this period, your unbonding balance will not accrue any block rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

dennisbos schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:39:
Hoe verplaats je cro van de crypto.com app naar de defi wallet app? Probeerde het net met 1 cro maar kreeg een error. Ze zijn connected en de cro is niet gestaakt ofzo
Wat was de error, en probeerde je het naar CRO Mainnet voor staking te sturen of naar Cronos voor DeFi/Dapps?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
Ah bedankt. Overheen gelezen. Is alleen interessant dus om het toch wel minimaal half jaartje in weg te zetten. En om te hodlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Flexion1 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:52:
[...]

Ah bedankt. Overheen gelezen. Is alleen interessant dus om het toch wel minimaal half jaartje in weg te zetten. En om te hodlen
Validator staking zou ik niet doen voor korte termijn, dan kan je beter je CRO in Supercharger zetten (of je hebt 5000 CRO dan kan je Earn gebruiken in de app). Wil je CRO lekker hodl'en voor een langere tijd zou ik zeker validator staking overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
Nogne schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:51:
[...]

Wat was de error, en probeerde je het naar CRO Mainnet voor staking te sturen of naar Cronos voor DeFi/Dapps?
Ik kan bij de transfer kiezen uit cro, erc20 en cronos. Bedoel je dit? En bedoel je dan met CRO Mainnet die cro uit dat rijtje? Ik zou het dus naar cronos moeten sturen? Heb al wel wat gelezen maar moet nog veel leren blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

dennisbos schreef op woensdag 22 december 2021 @ 15:05:
[...]

Ik kan bij de transfer kiezen uit cro, erc20 en cronos. Bedoel je dit? En bedoel je dan met CRO Mainnet die cro uit dat rijtje? Ik zou het dus naar cronos moeten sturen? Heb al wel wat gelezen maar moet nog veel leren blijkbaar
CRO is CRO Mainnet, deze kies je als je je CRO wil staken in de DeFi app (tabblad Earn), dan stake je je CRO direct bij een validator.
ERC20 is Ethereum dat zou ik niet gebruiken want 1 het is duur en 2 je kan er dan niks mee
Cronos (CRC20) moet je gebruiken als je je CRO wil gebruiken in de DeFi app (tabblad Dapps), dan kan je gebruik maken van DeFi Dapps zoals VVS Finance, Beefy Finance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennisbos
Bedankt, dat maakt veel duidelijk. Toen ik net wilde kijken wat de error precies was deed hij het ineens wel. Ik weet niet waar het net dus aan lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim0252
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:03
Nou, weer wat vreemds... Mijn kaart is ineens bevroren.... Het is niet dat ik zo veel geks doe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Tim0252 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 18:23:
Nou, weer wat vreemds... Mijn kaart is ineens bevroren.... Het is niet dat ik zo veel geks doe....
Onlangs je fisieke kaart gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik wil eigenlijk voor de Ruby kaart gaan maar ik zit nou te bedenken wat is nou de voordeligste manier om betalingen met die kaart te doen? Want moet ik er nou zelf iedere keer geld opzetten? (Zitten daar geen fees aan verbonden die de cashback teniet doen) of gebruiken jullie hem op een andere manier?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
koelebobes schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:46:
Ik wil eigenlijk voor de Ruby kaart gaan maar ik zit nou te bedenken wat is nou de voordeligste manier om betalingen met die kaart te doen? Want moet ik er nou zelf iedere keer geld opzetten? (Zitten daar geen fees aan verbonden die de cashback teniet doen) of gebruiken jullie hem op een andere manier?
Geen fees en als je Curve ervoor zet is het ook niet erg als er een keer geen funding is want dat kun je met paar klikken recht zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
koelebobes schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:46:
Beetje de TS, en dit topic doorlezen en je komt er wel. :+

Je cdc debit kaart kan je top-uppen dmv iban transactie. (gratis) of via een andere creditcard (ook gratis)

Dit is beetje kort door de bocht. Maar je cdc debit kaart top-uppen is dus gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Edit opgelost

[ Voor 92% gewijzigd door koelebobes op 22-12-2021 22:11 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:50
Nogne schreef op woensdag 22 december 2021 @ 13:35:
Voor de mensen die staken bij JerrysPool, Jerry is nu bezig met het opzetten van autocompounding voor de validator stake. Op dit moment heeft hij het alleen werkend met chain-maind (command-line wallet), hij gaat kijken of hij dit ook wat gebruiksvriendelijker kan maken en dat je uiteindelijk zelf parameters kan meegeven.
Dat zou vet zijn. Ik stake ook bij Jerry.

Is er trouwens een reden om bij meerdere Pools te staken? Ik stake nu bij 3 pools. Maar zeker ivm handmatig compounden zou 1 handiger zijn.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
Dacuuu schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:56:
[...]

Beetje de TS, en dit topic doorlezen en je komt er wel. :+

Je cdc debit kaart kan je top-uppen dmv iban transactie. (gratis) of via een andere creditcard (ook gratis)

Dit is beetje kort door de bocht. Maar je cdc debit kaart top-uppen is dus gratis.
Credit card top up heeft toch een fee van 2,99%? Enkel de eerste maand is dit 0%.

Top up via SEPA is inderdaad gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
pl0xs schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:25:
[...]

Credit card top up heeft toch een fee van 2,99%? Enkel de eerste maand is dit 0%.

Top up via SEPA is inderdaad gratis.
Debitcard top up met creditcard is gratis, kopen van bijv. crypto met CC is alleen eerste maand 0%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

B-Bandit schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:53:
[...]

Is er trouwens een reden om bij meerdere Pools te staken? Ik stake nu bij 3 pools. Maar zeker ivm handmatig compounden zou 1 handiger zijn.
Is er überhaupt een reden om bij een speciale pool te staken want heb er gewoon een aangeclicked met 12.92% en minder dan 7% vote 🤦‍♂️

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
Jesteroh schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:32:
[...]

Debitcard top up met creditcard is gratis, kopen van bijv. crypto met CC is alleen eerste maand 0%
Nice dat wist ik niet. Bedankt!

• pimsaint
Wat een drama zeg, die NFT sectie van crypto.com

Afgelopen vrijdag na veel gedoe door de wachtrij gekomen, 2 psychokitties in m'n mandje, 300 USDC gestuurd voor de betaling (via metamask) en vervolgens 'Purchase failed. Your payment will be refunded back to you.'

Erg balen dat ik die kitties niet heb kunnen scoren, maar ik baal er meer van dat ik m'n $300 nog steeds niet terug heb. Customer service reageert steeds heel laat en komt met onzin antwoorden.

Iemand hier die hetzelfde heeft meegemaakt, of zijn/haar geld wél terug heeft kunnen krijgen?

• digiben
  • Laatst online: 13-09 18:07
pimsaint schreef op donderdag 23 december 2021 @ 02:06:
Wat een drama zeg, die NFT sectie van crypto.com

Afgelopen vrijdag na veel gedoe door de wachtrij gekomen, 2 psychokitties in m'n mandje, 300 USDC gestuurd voor de betaling (via metamask) en vervolgens 'Purchase failed. Your payment will be refunded back to you.'

Erg balen dat ik die kitties niet heb kunnen scoren, maar ik baal er meer van dat ik m'n $300 nog steeds niet terug heb. Customer service reageert steeds heel laat en komt met onzin antwoorden.

Iemand hier die hetzelfde heeft meegemaakt, of zijn/haar geld wél terug heeft kunnen krijgen?
Ik betaal altijd met de eigen cdc visa card.
Nooit problemen.
Al één keer wat jij hebt gehad.
Word binnen 7dagen terug gestort.
De customer support is soms even dagje wachten., en geduld hebben.
Al ik heb daar nooit problemen mee gehad.
Altijd netjes geholpen en snel.

• Tim0252
Xqlus1ve schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:04:
[...]

Onlangs je fisieke kaart gekregen?
Yes! Wat heeft dat er mee te maken dan? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Tim0252 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:29:
[...]

Yes! Wat heeft dat er mee te maken dan? :)
Dat je nummer zoveel ben. :)

Controleer even je geldigheidsduur en cvc van je kaart in vergelijking met je virtuele kaart. Bij iedereen wijzigt dit en hierdoor wordt je kaart geblokkeerd omdat je betalingen probeert uit te voeren met incorrecte kaart gegevens.

Kaart opnieuw toevoegen aan Curve met de gegevens van je fisieke kaart zou het moeten oplossen aan de Curve zijde. Deblokkeren kaart moet denk ik via CDC zelf.

• Tim0252
Xqlus1ve schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:32:
[...]

Dat je nummer zoveel ben. :)

Controleer even je geldigheidsduur en cvc van je kaart in vergelijking met je virtuele kaart. Bij iedereen wijzigt dit en hierdoor wordt je kaart geblokkeerd omdat je betalingen probeert uit te voeren met incorrecte kaart gegevens.

Kaart opnieuw toevoegen aan Curve met de gegevens van je fisieke kaart zou het moeten oplossen aan de Curve zijde. Deblokkeren kaart moet denk ik via CDC zelf.
Aah zo! Ik dacht dat ik alles netjes had aangepast. Zal wel niet helemaal goed doorgekomen zijn :")

• Nogne

Nogne

>.<

B-Bandit schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:53:
[...]

Ik stake zelf maar in 1 pool, juist vanwege het compounden. Het kost me nu eenmaal wat fee om te claimen, bij 3 pools moet ik 3x fee betalen.

Als de auto-compounding vanuit Jerry af is zal ik hier het stappenplan neerzetten.

• pimsaint
digiben schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:59:
[...]
Ik betaal altijd met de eigen cdc visa card.
Nooit problemen.
Al één keer wat jij hebt gehad.
Da's toch al één keer meer dan nooit ;)

Goed om te weten dat het bij jou 7 dagen heeft geduurd, dan geef ik het nog even de tijd.

Ik vraag me trouwens af hoe jij NFT's met de cdc visa kaart hebt gekocht. Je kan met die kaart helemaal geen crypto of NFT's kopen, toch? [1] [2]

[ Voor 19% gewijzigd door pimsaint op 23-12-2021 12:19 ]

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Inmiddels toch wel issues met de Curve card gekregen, die pre-authorisation heeft er ook vandaag voor gezorgd dat de betaling in de winkel geweigerd werd maar het bedrag toch 2x van mijn cdc kaart is afgetrokken (na 2x keer proberen via de pin-toestel met een fout error). CDC service zegt dat als de betaling echt gedeclined is het bedrag binnen 30 dagen terug op mijn kaart moet staan. Fijn zit ik dan met 2 onrechtmatige betalingen waar ik achter aan kan gaan.

Curve heeft ook service zo traag als dikke stront. die hebben nog steeds niet gereageerd terwijl cdc toch wel meestal binnen 20 minuten aan de chat hangen.

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0E9BTby22Qzhv0PkuS-bEqcl9Zs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i55IZHYWLQ0EAM1DJ7F0Lnd9.jpg?f=fotoalbum_large

Ik klik eigenlijk elke keer als er 0.03 reward te claimen is op claim reward. En voeg ik het bij mijn stake, hierdoor word het stake amount hoger waardoor het in principe sneller gaat toch 😅

Wat is jullie strategie hierin?

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Corrit
koelebobes schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:48:
Ik klik eigenlijk elke keer als er 0.03 reward te claimen is op claim reward. En voeg ik het bij mijn stake, hierdoor word het stake amount hoger waardoor het in principe sneller gaat toch 😅

@koelebobes ik heb er een paar pagina's terug een stukje over getypt: Corrit in "Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie"

Conclusie, paar keer per jaar restaken is ruim voldoende. Het levert je praktisch niets op om dat dagelijks of zelfs maar wekelijks te doen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 08:45
Corrit schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:51:
[...]

@koelebobes ik heb er een paar pagina's terug een stukje over getypt: Corrit in "Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie"

Conclusie, paar keer per jaar restaken is ruim voldoende. Het levert je praktisch niets op om dat dagelijks of zelfs maar wekelijks te doen. :P
Ik doe het eigenlijk maandelijks als m'n Spotify en Netflix rebate beschikbaar zijn + dan alle cashback die ik in die maand gespaard heb. Gooi ik alles naar de DeFi app en voeg het toe aan m'n stake.

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Xqlus1ve schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:37:
Curve heeft ook service zo traag als dikke stront. die hebben nog steeds niet gereageerd terwijl cdc toch wel meestal binnen 20 minuten aan de chat hangen.
Dat eerste ben ik helemaal met je eens en ik verwacht ook niet dat dit beter gaat worden. Volgens mij is Curve een beetje klaar met alle crypto-cowboys die zonder saldo willen shoppen. Overigens kreeg ik via de app nooit echt reactie van CS, maar wel via hun contactformulier of direct via support@curve.com (meteen vermelden dat je gebruikt maakt van de euro versie, scheelt weer een slag).

edit:
In alle kanalen worden problemen met Curve gemeld vandaag, lijkt erop dat ze een storing hebben

Ik vind de customer service bij cdc ook niet om over naar huis te schrijven; "18h ago. Not seen yet" in een gesprek wat al 4 dagen bezig is over een refund...

[ Voor 5% gewijzigd door pimsaint op 23-12-2021 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
[Afbeelding]

https://compoundornot.com/

Zie hieronder. Elke 5 dagen claimen is het beste, dus dan is het meer de vraag of je daar zin in hebt voor die paar centen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/crxBPxuS2K5-1JEXy7QFNaD4EkA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/e99Wn6mqUa10j5ORwlQOusVG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door ETH2.0 op 23-12-2021 12:59 ]

• Corrit
Vetifuro schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:54:
Ik doe het eigenlijk maandelijks als m'n Spotify en Netflix rebate beschikbaar zijn + dan alle cashback die ik in die maand gespaard heb. Gooi ik alles naar de DeFi app en voeg het toe aan m'n stake.
Goed punt, ik ben nog maar zo kort bezig dat ik amper cashback heb gekregen, maar zo wil ik het ook een beetje gaan doen idd. Zodra de spotify rebate binnen is alle vrije CRO overboeken naar de defi wallet en dan staken.

Ik wilde vooral even richting @koelebobes benadrukken dat het weinig nut heeft om je blind te staren op het restaken van je reward. Het levert je in het allerbeste geval op jaarbasis een paar euro op, m.i. echt niet de moeite waard. :)

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
[Afbeelding]

Blijft irritant dat je het zelf moet doen. Bij andere brokers worden rewards automatisch gestaked. Het telkens in het platform zuigen valt mij wel een beetje tegen bij Crypto.com.

Vandaag trouwens een mislukte transactie bij de Lidl via Curve. Alles stond goed en is ook afgeschreven en vervolgens gecorrigeerd en nogmaals afgeschreven.. maar even afwachten. Uiteindelijk via een ander betaalmiddel betaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Patroo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ook probleem vandaag bij de Jumbo met mijn curve card. Twee pinpogingen mislukt, daarna maar met andere pinpas betaald. In de CDC zie ik dat er wel 2x de betaling is afgeschreven, en bij Curve staan deze twee nog in pending.

Storing bij Curve?

Edit: ja dus

[ Voor 10% gewijzigd door Patroo op 23-12-2021 13:22 ]

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Er is volgens mij inderdaad een storing bij Curve! Probeerde ook 2x wat af te rekenen bij Amazon. Eerst was transactie gelukt en daarna kreeg ik melding dat er iets fout was gegaan met betaling. Wel staat het bedrag nog in reservering op me creditcard, maar in Curve staat dat bedrag refunded is en daardoor ook niet naar andere kaart gezet kan worden. Heb het uiteindelijk opgelost door bedrag even over te maken naar me CDC kaart en daarmee te betalen

• roviaro
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:29
Bij mij ook tweemaal betalingen afgekeurd door de terminal maar wel goedgekeurd in curve en op de gekoppelde kaarten. Boodschappen 3x betaald. Bedragen staan als normale goedkeurde transacties in de lijst. Eens zien wat Curve gaat zeggen als ze aan mijn melding toekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

[Afbeelding]

Ik claim nu wekelijks (op maandag) want dan krijg ik mijn CRO card stake en heb ik weer wat CRO vanuit de card cashback. Maar ik ga uiteindelijk naar auto-compounding waarbij het wiskundig word berekend en dat de validator dus zelf de claim voor mij uitvoert.

Auto-compounding word standaard niet ondersteund maar de eigenaar van de validator waar ik stake is daar mee bezig voor alle stakers.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ik heb zojuist 2x een POS signature return melding gekregen in mijn CDC app, bedragen zouden dus vandaag of morgen terug gezet moeten worden.

Wel geinig dat iedereen hier nu last van heeft! (stiekem wel blij dat ik de CDC kaart gebruik en vrouwlief met de Curve rondt loopt) :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roviaro
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:29
Zojuist reactie van Curve:
We were experiencing intermittent issues with processing transactions, meaning some customers were declined when attempting to make a payment. You may have also experienced issues with some functionalities in the app, my apologies for any inconvenience due to this.

However, I’m glad to say this has now been resolved and you should be able to make successful transactions again.

Please rest assured, that any failed transactions that are initially approved and charged to your payment card will be refunded within 1-2 working days from 23/12/21, but depending on your bank it might take up to 5 days. If you don’t see this reflected on your bank statement once 5 business days have passed, please get back in touch and we’ll be happy to investigate this for you further.

Edit:
En inmiddels ook de returns zichtbaar op de kaarten. Dus dat komt inderdaad goed en nog snel ook zo net voor kerst :)

[ Voor 7% gewijzigd door roviaro op 23-12-2021 16:15 ]

• digiben
pimsaint schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:53:
[...]

Da's toch al één keer meer dan nooit ;)

Goed om te weten dat het bij jou 7 dagen heeft geduurd, dan geef ik het nog even de tijd.

Ik vraag me trouwens af hoe jij NFT's met de cdc visa kaart hebt gekocht. Je kan met die kaart helemaal geen crypto of NFT's kopen, toch? [1] [2]
Ik heb de crypto com app gekoppeld aan nft..
Teminste heb dan bepaalde nfts gekocht daarna, en nooit probleem gehad.
Bij betalen staat mijn visa card (jade green alleen opgewaardeerd naar Icy White)
Heb zo paar keer betaald en nooit problemen..
Zo lang er geld op de kaart staat.
Alleen bij meerdere keren kopen op etn dag komt er een fout melding.
Kan je de volgende dag het weer gebruiken.
Dan pak ik me crypto... cro of nft etc 💫
Altijd gelukt hier.
Werkt uitstekend, ook met verkoop.
Terug betaling is max 7 dagen geweest.
Vind het top werken crypto.com 🎉
Heb het dan nu bijna een jaar.
Nooit problemen gehad 🥳
En anders wel via de costumer support altijd netjes geholpen in de app 👍

• Nogne

Nogne

>.<

digiben schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:16:
[...]

Ik heb de crypto com app gekoppeld aan nft..
Teminste heb dan bepaalde nfts gekocht daarna, en nooit probleem gehad.
Bij betalen staat mijn visa card (jade green alleen opgewaardeerd naar Icy White)
Heb zo paar keer betaald en nooit problemen..
Zo lang er geld op de kaart staat.
Alleen bij meerdere keren kopen op etn dag komt er een fout melding.
Kan je de volgende dag het weer gebruiken.
Dan pak ik me crypto... cro of nft etc 💫
Altijd gelukt hier.
Werkt uitstekend, ook met verkoop.
Terug betaling is max 7 dagen geweest.
Vind het top werken crypto.com 🎉
Heb het dan nu bijna een jaar.
Nooit problemen gehad 🥳
En anders wel via de costumer support altijd netjes geholpen in de app 👍
Dan heb je veel geluk want normaal horen crypto aankopen (waar NFT's onder vallen) uitgezonderd zijn van aankoop op CDC/nft.

Verder met je eens dat de kaart eigenlijk vlekkeloos werkt, en als er een probleem is kan je in-app support openen en die helpen je vaak heel snel weer verder (wel eerst even de standaard antwoorden beantwoorden van de bot voordat je iemand krijgt toegewezen).

• digiben
Nogne schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:19:
[...]

Dan heb je veel geluk want normaal horen crypto aankopen (waar NFT's onder vallen) uitgezonderd zijn van aankoop op CDC/nft.

Verder met je eens dat de kaart eigenlijk vlekkeloos werkt, en als er een probleem is kan je in-app support openen en die helpen je vaak heel snel weer verder (wel eerst even de standaard antwoorden beantwoorden van de bot voordat je iemand krijgt toegewezen).
Ja ik heb dan zeker geluk?
Maar ze bieden het zelf aan met koppelen... betalen met je visa 💳 (eerst card toe voegen) of Mastercard enzo voor waar je mee wilt te betalen.
De rest gaat vanzelf 🎉
Zoals support is even zoeken in de app.
Eenmaal gevonden krijg ik meestal binnen een uur antwoord 👍
En of anders de dag er na.
Maar Is ook druk, nu met zoveel aan vragen.
Dus je moet geduld hebben.
Maar werkt uitstekend.
Ben er zeer happy mee🥳

• Nogne

Nogne

>.<

digiben schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:27:
[...]

Ja ik heb dan zeker geluk?
Maar ze bieden het zelf aan met koppelen... betalen met je visa 💳 (eerst card toe voegen) of Mastercard enzo voor waar je mee wilt te betalen.
De rest gaat vanzelf 🎉
Zoals support is even zoeken in de app.
Eenmaal gevonden krijg je meesten binnen een uur antwoord 👍
En of anders devdag er na.
Is ook druk, nu met zoveel aan vragen.
Dus je moet geduld hebben.
Maar werkt uitstekend.
Ben er zeer happy mee🥳
Ja ze bieden de optie aan om te betalen met VISA/Mastercard, dat betekend niet dat dan de CDC Visa Card ook werkt. Als je in app contact opneemt zal support het bevestigen dat crypto aankopen uitgezonderd zijn @pimsaint had hierboven de voorwaarde gelinkt.

Op CDC/NFT gebruik ik zelf Crypto Pay (betalen met je CDC wallet) of mijn eigen Visa, betalen met de CDC Visa is mij tot nu toe nog nooit gelukt (en ook bevestigt door support).

• digiben
Nogne schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:29:
[...]

Ja ze bieden de optie aan om te betalen met VISA/Mastercard, dat betekend niet dat dan de CDC Visa Card ook werkt. Als je in app contact opneemt zal support het bevestigen dat crypto aankopen uitgezonderd zijn @pimsaint had hierboven de voorwaarde gelinkt.

Op CDC/NFT gebruik ik zelf Crypto Pay (betalen met je CDC wallet) of mijn eigen Visa, betalen met de CDC Visa is mij tot nu toe nog nooit gelukt (en ook bevestigt door support).
Ik Heb er tot nu toe 15 keer een nft aankoop mee gedaan, betaalt met de jade green visa card, en altijd gelukt.
Zal het binnenkort weer eens proberen 😀met de nieuwe kaart.

• Nogne

Nogne

>.<

digiben schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:37:
[...]

Ik Heb er tot nu toe 15 keer een nft aankoop mee gedaan, betaalt met de jade green visa card, en altijd gelukt.
Zal het binnenkort weer eens proberen 😀met de nieuwe kaart.
Heb zelf ook Jade (moet nog even geduld hebben voor Icy :P ), hoop voor je dat het blijft werken. Als ik de NL chat mag geloven werkt het vaker niet dan wel.

• digiben
Vetifuro schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:54:
[...]

Doe ik ook altijd met alles 💫
DeFi werkt uitstekend.
Ongemerkt gaat dat snel die cro 🚀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digiben
Nogne schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:39:
[...]

Heb zelf ook Jade (moet nog even geduld hebben voor Icy :P ), hoop voor je dat het blijft werken. Als ik de NL chat mag geloven werkt het vaker niet dan wel.
Maar ik heb er tot nu toe nooit problemen mee gehad.
Koop ik zo één nft of twee is het nog nooit mislukt.
Alleen bij meerdere aankopen op een dag wel, komt er een fout melding.
Al wie weet bij de nieuwe kaart nu wel 😀
Zal het nog eens keer proberen 🥳

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
Mooie price action van CRO vandaag :) Mocht ook wel weer een keer.

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:56

Row

Sinds vandaag moet ik opnieuw inloggen in de app maar ontvang geen verificatie mialtje van ze. Ik heb support gemaild maar nog geen reactie, iemand toevallig een soort gelijk probleem?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
ETH2.0 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:05:
Morgen (25 december) is een grote dag voor CDC/CRO, ik begon me al een beetje zorgen te maken ;)

Goed dat alle vaste lasten hier rond de 20e afgeschreven zijn 8)

Ben benieuwd of we het niveau van de laatste marketingpump gaan evenaren dit weekend, bij voorkeur met een mindere dip naderhand.

[ Voor 8% gewijzigd door pimsaint op 24-12-2021 05:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
ETH2.0 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:05:
cashback harken is leuk als de koers omhoog gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Goedemorgen, om het nog wat makkelijker te maken voor (nieuwe) kaartgebruikers wil ik een checklist in de topic start opnemen om door te lopen wanneer 'het niet werkt'. Ik dacht hieraan:
  1. Controleer of de verkoper VISA accepteert
  2. Controleer of er voldoende saldo in de ‘card wallet’ beschikbaar is
  3. Controleer of de kaartgegevens kloppen (de kaartgegevens veranderen na activatie van de fysieke kaart)
  4. Controleer of de kaart niet bevroren is (unfreeze) en of 'internationale betalingen' is geactiveerd in de app
  5. Controleer de service status van crypto.com (en van Curve als je dit gebruikt)
  6. Controleer of er voldoende saldo is voor de eventuele borg bij hotels, tankstations en autoverhuur
  7. Crypto- en NFT-producten kunnen niet worden betaald met de CDC Visa kaart
Wat zouden jullie hier nog aan toevoegen of veranderen?

[ Voor 6% gewijzigd door pimsaint op 24-12-2021 07:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Sow, wij hebben wel in een lekkere tijd onze nieuwe meubels af kunnen rekenen met de CDC zeg... het was even gedoe met geld heen en weer 'sluizen' en soms zelfs even spannend, maar laat 'm nu maar omhoog gaan! :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 08:45
Vandaag Vattenfall energiecontract afgesloten, eerste betaling maar even via de normale manier laten verlopen en dan via whatsapp contact omzetten naar de CDC :D

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
pimsaint schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 05:14:
[...]

Morgen (25 december) is een grote dag voor CDC/CRO, ik begon me al een beetje zorgen te maken ;)

Goed dat alle vaste lasten hier rond de 20e afgeschreven zijn 8)

Ben benieuwd of we het niveau van de laatste marketingpump gaan evenaren dit weekend, bij voorkeur met een mindere dip naderhand.
Hoi, waarom is het een grote dag voor CDC/CRO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTSS
  • Registratie: December 2019
Vetifuro schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:31:
Vandaag Vattenfall energiecontract afgesloten, eerste betaling maar even via de normale manier laten verlopen en dan via whatsapp contact omzetten naar de CDC :D
Daarna niet vergeten het bedrag te storneren en (een paar dagen later) alsnog met je CDC-kaart te betalen >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
zenith schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:34:
[...]

Hoi, waarom is het een grote dag voor CDC/CRO?
Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
Zijn er ook mensen die bijvoorbeeld de huur via de cashback laten lopen? Dat je het dan zelf overmaakt bijvoorbeeld? Of gaat dit niet met een creditkaart?

En om de back in time functie te gebruiken in curve, moet de initiële betaling met de andere kaart ook via curve zijn gegaan?

[ Voor 29% gewijzigd door dennisbos op 24-12-2021 11:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
pimsaint schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 06:26:
Goedemorgen, om het nog wat makkelijker te maken voor (nieuwe) kaartgebruikers wil ik een checklist in de topic start opnemen om door te lopen wanneer 'het niet werkt'. Ik dacht hieraan:

[...]

Wat zouden jullie hier nog aan toevoegen of veranderen?
Cdc is visa, je haalt ook nog even curve aan, curve is mastercard. Daar moeten mensen even op letten.

Tevens kan je bij een geldmaat, de pincode van je cdc pas veranderen. Maar dit is nog aardig bugged. Mijn situatie:

Cdc kaart met in de app pincode 5555.
Pas in geldmaat apparaat, verander pincode naar 1234.
In de cdc app is mijn pincode nog steeds 5555.

Als ik in de winkel mijn cdc pas IN de betaal terminal steek, dan kan ik afrekenen met pincode 1234.

Zodra ik draadloos betaal, en alsnog een pin moet invoeren, krijg ik met pincode 1234 "foutieve pin". Ik heb het nog niet geprobeerd, maar misschien dat met contactloos 5555 de pincode is? Al met al.. Ik steek mijn cdc pas altijd in de betaal terminaal.

In de cdc telegram groep is mij bevestigd dat pin wijzigen aardig bugged is.

Dus let daar op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Dacuuu schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:03:
[...]

Cdc is visa, je haalt ook nog even curve aan, curve is mastercard. Daar moeten mensen even op letten.

Tevens kan je bij een geldmaat, de pincode van je cdc pas veranderen. Maar dit is nog aardig bugged. Mijn situatie:

Als ik in de winkel mijn cdc pas IN de betaal terminal steek, dan kan ik afrekenen met pincode 1234.

Zodra ik draadloos betaal, en alsnog een pin moet invoeren, krijg ik met pincode 1234 "foutieve pin". Ik heb het nog niet geprobeerd, maar misschien dat met contactloos 5555 de pincode is? Al met al.. Ik steek mijn cdc pas altijd in de betaal terminaal.

Dus het beste om je pin niet te wijzigen? Of is dat een verplichting?

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Deurstopper schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:14:
[...]

Nee het is geen verplichting. Ik vind een zelfgekozen pin fijner, en het werkt wel, maar als je er problemen mee ondervind, dan hoef je minder zelf uit te zoeken als je mijn post in je achterhoofd hebt. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Deurstopper schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:14:
[...]

CDC adviseert zelf om niet je pincode te wijzigen omdat je dan met 2 verschillende pincodes zit. Ene keer word je nieuwe pin gevraagd en andere keer je oude, dus let goed op als je het wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Word in de app je card cashback instant weer gegeven of dagelijks ?

[ Voor 47% gewijzigd door koelebobes op 24-12-2021 13:00 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
koelebobes schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 12:57:
Word in de app je card cashback instant weer gegeven of dagelijks ?
Is al een paar keer eerder gevraagd. Je kan even terugzoeken in dit topic..

Middelste blauwe knop > naar beneden scrollen> bonus. Daar zie je je totale cashback

Edit. Je hebt de vraag aangepast zie ik nu terwijl ik net quote. :-). Meestal instant.
Je krijgt ook vaak een melding van de app met totale bedrag dat is afgeschreven en je cashback in dollars.

[ Voor 22% gewijzigd door Flexion1 op 24-12-2021 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

Dit gaat morgen toch niks meer met de koers doen? :?

Is al weken ingeprijst....

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
NeoflexNL schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:20:
[...]

Dit gaat morgen toch niks meer met de koers doen? :?

Is al weken ingeprijst....
Ik vermoed dat ook de release van de US Exchange morgen is.
Dit is aangekondigd in Q4 2021. Ik denk dat ze dit nu niet meer cancelen anders hadden ze dit al kenbaar gemaakt.
Wat dit met de koers gaat doen is speculeren. Maar voor CDC is de US een grote markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
Dacuuu schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:03:
[...]

Ik had dit ook gedaan bij een geldmaat, pin van curve card kan je prima wijzigen, omdat het van Mastercard is, maar van de cdc is het echt een drama. Dit kan dan ook niet bij een geldmaat, ik kreeg 'this service is termporary unavailable' en had daarna 2 pincodes. Blijkbaar moet je dit bij een Visa automaat zijn waar dit mogelijk is, maar kan er geen een vinden bij mij in de buurt. Echt super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
Servor schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:23:
Sow, wij hebben wel in een lekkere tijd onze nieuwe meubels af kunnen rekenen met de CDC zeg... het was even gedoe met geld heen en weer 'sluizen' en soms zelfs even spannend, maar laat 'm nu maar omhoog gaan! :9.
CRO mag lekker laag blijven van mij, dan krijg ik meer CRO bij elke cashback. Over 180 dagen mag het naar de $10,- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoetwathe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11-2024
Zit nu bij Kingstaker in Defi, maar wi switchen naar een andere.
Heb dat eerder gedaan en dat ging vrij vlot.
Maar nu gebeurd er niks, bij een tweede poging lees ik dat de eerste nog loopt.
Waar kan ik die terug vinden om te kijken of er een error is.
Pagina: 1 ... 13 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).