Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 14 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

jemoetwathe schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 15:46:
Zit nu bij Kingstaker in Defi, maar wi switchen naar een andere.
Heb dat eerder gedaan en dat ging vrij vlot.
Maar nu gebeurd er niks, bij een tweede poging lees ik dat de eerste nog loopt.
Waar kan ik die terug vinden om te kijken of er een error is.
Ik denk dat je moet wachten, mijn stake request van vanmorgen staat ook nog in de wacht.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:13
Ik heb bijna 10 verschillende automaten geprobeerd om mijn CDC pin te veranderen. Allemaal VISA automaten die op de site van visa staan (visa atm locator) zoals op de CDC info pagina staat vermeld. Bij meer dan de helft kreeg ik niet eens de optie op pin te veranderen, en bij de andere kreeg ik een foutcode.

Heb hier 4x support voor gecontacteerd maar dat was echt waardeloos. Telkens vertelde me ze het nog eens te proberen bij een andere ATM, hun enige antwoord is dat de kaart werkt en het dus zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:47
Skalders schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 17:19:
Ik heb bijna 10 verschillende automaten geprobeerd om mijn CDC pin te veranderen. Allemaal VISA automaten die op de site van visa staan (visa atm locator) zoals op de CDC info pagina staat vermeld. Bij meer dan de helft kreeg ik niet eens de optie op pin te veranderen, en bij de andere kreeg ik een foutcode.

Heb hier 4x support voor gecontacteerd maar dat was echt waardeloos. Telkens vertelde me ze het nog eens te proberen bij een andere ATM, hun enige antwoord is dat de kaart werkt en het dus zou moeten werken.
Ik kreeg ook de foutcode toen ik de pin had gewijzigd op een automaat. Dus dacht dat het niet gelukt was. Toen ik vervolgens boodschappen deed en mijn originele pin invoerde kreeg ik melding verkeerde pin. Hij was dus wel degelijk aangepast aan de nieuwe pin.

Nav de verhalen pin weer vandaag teruggezet naar de originele. Wederom foutmelding op de pinautomaat maar hij is toch weer aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Flexion1 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 17:25:
[...]

Ik kreeg ook de foutcode toen ik de pin had gewijzigd op een automaat. Dus dacht dat het niet gelukt was. Toen ik vervolgens boodschappen deed en mijn originele pin invoerde kreeg ik melding verkeerde pin. Hij was dus wel degelijk aangepast aan de nieuwe pin.

Nav de verhalen pin weer vandaag teruggezet naar de originele. Wederom foutmelding op de pinautomaat maar hij is toch weer aangepast.
Oja, die error, dat was ik alweer vergeten.
Ik maak ook alweer 1 jaar gebruik van mijn pas met eigen gekozen pin.
Werkt gewoon hoor, als je maar een beetje weet wat de probleempjes zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:03
Skalders schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 17:19:

Gegevens op de visa atm locator site zijn vaak verouderd. Apparaat is verwijderd of er staat nu een geldmaat. Wat ik las is dat je eentje moet hebben met een pin icoontje, alleen daar kan je het veranderen, maar deze zijn bij mij in de buurt allemaal weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 17:43
Ook het probleem gehad met de code wijzigen en zit nu dus ook in een soort van limp modus met twee codes. Ach ja, gebruik het toch zelden aangezien ik alles online of via Apple Pay doe.

Mij werd keurig aangeboden een nieuwe kaart op te sturen als ik er last van had, maar als ik hierboven zo lees gaat dat het niet oplossen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
maxvdh schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 18:46:
Ook het probleem gehad met de code wijzigen en zit nu dus ook in een soort van limp modus met twee codes. Ach ja, gebruik het toch zelden aangezien ik alles online of via Apple Pay doe.

Mij werd keurig aangeboden een nieuwe kaart op te sturen als ik er last van had, maar als ik hierboven zo lees gaat dat het niet oplossen 😂
Het is jammer dat het niet gewoon goed werkt. Zoals ik al aangaf, heb ik er geen problemen meer mee, ik steek overal m'n cdc pas in de gleuf en gebruik mijn zelfgekozen pin. Of als alternatief de curve pas, waar een zelfgekozen pin wel helemaal goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
jemoetwathe schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 15:46:
Zit nu bij Kingstaker in Defi, maar wi switchen naar een andere.
Heb dat eerder gedaan en dat ging vrij vlot.
Maar nu gebeurd er niks, bij een tweede poging lees ik dat de eerste nog loopt.
Waar kan ik die terug vinden om te kijken of er een error is.
Ik zit ook bij King. Naar welke wil je gaan en wat is de reden als ik dat mag vragen?
(misschien is het voor mij ook interessant om te switchen nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
NeoflexNL schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:20:
[...]
Dit gaat morgen toch niks meer met de koers doen? :?
Dan ken jij de MarketingMachine van CDC nog niet ;)

We zitten inmidels op +21% en daar kan in aanloop naar de Los Angeles Lakers vs Brooklyn Nets nog wel wat bij. En daarna, als vanouds, vast weer volle vaart naar beneden ben ik bang. Op $0.60 lijkt zich een nieuwe support te hebben gevormd.
Dacuuu schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:03:
[...]
In de cdc telegram groep is mij bevestigd dat pin wijzigen aardig bugged is.
Da's waar, heb ik ook gelezen. Had het zelf nog niet meegemaakt omdat ze hier in Korea geen pinpads gebruiken. Bedankt voor de tip, plak ik er aan!

Als ik al die avonturen zo hier en daar lees is het dus beter om de code niet te wijzigen. Werkt toch maar half...
koelebobes schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 12:57:
Wordt in de app je card cashback instant weer gegeven of dagelijks ?
Je kan de cashback direct zien in de crypto-wallet onder CRO. Daar vind je ook alle transactiedetails, wisselkoers, etc. Beetje rare plek inderdaad.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoetwathe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11-2024
Rep7 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 20:43:
[...]

Ik zit ook bij King. Naar welke wil je gaan en wat is de reden als ik dat mag vragen?
(misschien is het voor mij ook interessant om te switchen nl).
Wil naar Jerry overstappen. Die schijnt bezig te zijn met auto compounding, wat me wel heer handig lijkt en ook 0 fees.
Ben nog steeds niet over.... dit schiet niet op. Kun je ook ergens een log van acties terug vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
jemoetwathe schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:09:
[...]

Wil naar Jerry overstappen. Die schijnt bezig te zijn met auto compounding, wat me wel heer handig lijkt en ook 0 fees.
Ben nog steeds niet over.... dit schiet niet op. Kun je ook ergens een log van acties terug vinden?
Duurt toch 28 dagen eer het vrij komt? Of geldt dat niet als je van validator switcht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:13

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Flexion1 schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:40:
[...]

Duurt toch 28 dagen eer het vrij komt? Of geldt dat niet als je van validator switcht
Validator switch kan direct.
Althans, ik ben afgelopen week veranderd en was instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoetwathe
Klopt, snap dus ook niet waarom dit nu zo lang duurt.
Bij het wijzigen krijg je een status pagina, maar ja die heb ik weg geklikt.
Hoe kom je daar weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Laatst online: 13-09 18:07
jemoetwathe schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:53:
Klopt, snap dus ook niet waarom dit nu zo lang duurt.
Bij het wijzigen krijg je een status pagina, maar ja die heb ik weg geklikt.
Hoe kom je daar weer terug?
Maar als ik in log met de defi wallet app zie ik boven staan crypto com coin.... Klik er op zie je je balance.
Hier zie je heel je geschiedenis... en kan je zien ook die pagina die je gesloten hebt 🥳
Maar Ik heb die king 👑 Ook weg gedaan.
Al is dat al wat maanden geleden.
Daarna nog wat gehad(waren onstabiel) en toen alles op één hoop gegooid.(allnodes)
Draait uitstekend. 🎉🚀
Fijne kerstdagen 🤶 ☃️ 🎄 🥂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
digiben schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 11:01:
[...]

Maar als ik in log met de defi wallet app zie ik boven staan crypto com coin.... Klik er op zie je je balance.
Hier zie je heel je geschiedenis... en kan je zien ook die pagina die je gesloten hebt 🥳
Maar Ik heb die king 👑 Ook weg gedaan.
Al is dat al wat maanden geleden.
Daarna nog wat gehad(waren onstabiel) en toen alles op één hoop gegooid.(allnodes)
Draait uitstekend. 🎉🚀
Fijne kerstdagen 🤶 ☃️ 🎄 🥂
Idd. Ook gevonden. Hoe merk je dat ze onstabiel zijn. En waarom weg bij de kingstaker. Zit daar ook maar als iedereen weggaat... heeft dat een reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoetwathe
Ok, zie het nu ook.
Blijkt dat er nog een switch bezig is? Denk dat je dus niet binnen een paar dagen kunt switchen.
Was een week geleden naar kingstaker gegaan, maar wou nu toch over en alles op 1 bult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luamax
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik zit met dezelfde situatie. Eerste redelegate van Kingstaker naar Allnodes was een klein beetje om te proberen. De status pagina ook weggeklikt. Even later echter nog steeds volledige aantal CRO bij Kingstaker.
Vervolgens nogmaals gedaan in de veronderstelling dat ik iets verkeerd had gedaan en de status pagina open gelaten voor 10 minuten.
Toen pas kreeg ik door dat je de transactie in de explorer kan zien. Daar gaf hij aan dat de transactie failed to execute: "redelegation to this validator already in progress; first redelegation to this validator must be complete before next redelegation"

Bijzondere is alleen dat hij dezelfde foutmelding geeft, ook als ik nu een andere validator selecteer waar ik nog niet eerder iets naartoe heb gestuurd.

Bij de detals staat verder nog:
Gas wanted: 500000
Gas used: 59776

Ik zie echter geen optie om handmatig iets met gas te doen?

Ik heb nu alles ge-unstaked, kijken of ik het na 28 dagen opnieuw kan proberen, direct bij Allnodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Flexion1 schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 11:10:
[...]

Idd. Ook gevonden. Hoe merk je dat ze onstabiel zijn. En waarom weg bij de kingstaker. Zit daar ook maar als iedereen weggaat... heeft dat een reden?
😂Nou eerst hoogste % geven en daarna willen ze snel meer van je af snoepen 🥳
Sommige liggen er uit en kan je niet switchen, dat je maar uit ellende op unstake drukt.
Zonde want die dagen duren lang.
Al nu zit je goed, je zou altijd beetje winst kunnen nemen na de 28 dagen als cro op 1€ staat 😂🥂
Maar ik ben bij deze waar ik nu ziet blij.
Begon met een jade green, alles wat ik kreeg en of koop.., spaar ik op en gooi ik in de stake 🥇
Je moet ook naar de toekomst kijken, en dan zal cro minimal op 1 € staan.
Dan kan je leuk passief inkomen van op bouwen.
Ik ben blij met crypto.com 🎉
Wel onthouden doe je eigen onderzoek. (Dyor)
Alles kan natuurlijk niet in één richting omhoog gaan 🚀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:08

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Crypto.com heeft weer een NFT drop.

Snap helemaal niets van NFT en ik wacht nog op mijn CDC Easter egg NFT, maar doe er wat mee ofzoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21:19
Ik heb echt gezocht in dit topic maar:

Sepa overboekingen kunnen alleen maar via de fiat wallet naar de card wallet en dan betaal je toch na 30 dagen wél fees? Of ontvang je EURO die je direct kan overzetten naar de card en zou alleen direct overzetten in Crypto na 30 dagen fees kosten? Ik heb een AMEX creditcard, maar daarmee inboeken lukt lig niet. Ik hoop dat het via SEPA echt gratis kan.

Verder, SEPA betaling maak je de overschrijving nou naar je eigen naam als begunstigde met het LT ibannummer over?

Als ik de kaart ontvangen heb, moet ik die dan activeren en hoe? Of kan ik direct naar de supermarkt zolang er fiat op staat :P? Kun je met de Cro kaart contactloos betalen of moet je hem altijd ergens insteken en een pincode opgeven?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pimsaint
Laat me even knippen en plakken uit de topic start:
AlterBridge schreef:
Sepa overboekingen kunnen alleen maar via de fiat wallet naar de card wallet en dan betaal je toch na 30 dagen wél fees? Of ontvang je EURO die je direct kan overzetten naar de card en zou alleen direct overzetten in Crypto na 30 dagen fees kosten? Ik heb een AMEX creditcard, maar daarmee inboeken lukt lig niet. Ik hoop dat het via SEPA echt gratis kan.
Verder, SEPA betaling maak je de overschrijving nou naar je eigen naam als begunstigde met het LT ibannummer over?
Wij schreven:
  1. Opwaarderen met een andere credit/debit card. Dit is het snelste (direct) en kost je niets.
    Crypto.com accepteert VISA en Mastercard voor het opwaarderen van de kaart in EUR. Let er wel op dat dit alléén geldt voor de 'card wallet'. Andere wallets (zoals de fiat wallet) opwaarderen of crypto kopen met een credit card is alleen de eerste 30 dagen gratis. Daarna kost je dit 2,99% aan commissie. Meer info
  2. Een SEPA (IBAN) overschrijving naar de fiat wallet. Je kan een rekeningnummer aanvragen bij CDC om EUR over te schrijven naar je fiat wallet (Transfer” > “Deposit” > “Fiat”). Dit rekeningnummer is uniek en je hoeft bij de overschrijving geen betalingskenmerk in te voeren. Let er wel op dat je alleen geld over kan maken van een rekening met dezelfde naamstelling als het crypto.com account en het kan een werkdag duren voordat het geld in de fiat wallet verschijnt. Meer info
  3. Directe verkoop van beschikbare crypto in de cryptowallet. Je kan de card wallet ook opwaarderen door crypto uit de cryptowallet te verkopen. Dit is één van de bijzonderheden en gemakken van deze kaart, maar houd er rekening mee dat de verkoop in de app minder EUR oplevert dan op de exchange. Meer info
Samenvatting op basis van jouw vragen:
- Sepa is gratis, ook na 30 dagen
- De euros van de SEPA (iban) overschrijving komen terecht in de 'fiat wallet'
- Interne overschrijving van 'fiat wallet' naar 'card wallet' is gratis en kan niet andersom
- CDC accepteert alleen VISA en Mastercard
- De IBAN betalingsgegevens krijg je van CDC zodra je SEPA overschrijving aanvraagt

Extragratis tip: Klik op Meer info links
Als ik de kaart ontvangen heb, moet ik die dan activeren en hoe? Of kan ik direct naar de supermarkt zolang er fiat op staat :P? Kun je met de Cro kaart contactloos betalen of moet je hem altijd ergens insteken en een pincode opgeven?
Heb je al een kaart aangevraagd? Ook dat proces staat in de topic start.

Je ontvangt eerst een virtuele kaart waarmee je online kan shoppen, de fysieke kaart wordt later verzonden. Die kaart moet je na ontvangst activeren in de app en daarna kan je in winkels shoppen. De kaart kan contactloos gebruikt worden, maar de eerste fysieke transactie moet via de chip (niet contactloos). Het is een debit card (pre-paid) dus ja, er moet saldo op staan voordat je ermee naar de supermarkt kan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
AlterBridge schreef op zondag 26 december 2021 @ 00:45:
Ik heb echt gezocht in dit topic maar:

1, Je maakt via SEPA geld over naar je fiat wallet. Vandaar ga je naar je kaart in de app en kan je je kaart opwaarderen. Hier betaal je geen fees over, dus gratis.

2, correct😃

3, Je krijgt eerst een virtuele kaart. Hiermee kan je alvast genieten van de cashbacks en eventueel spotify, Netflix. Afhankelijk van welke kaart je neemt. De fysieke kaart activeer je later in de app.

Neem ook ff de topic start door. Daag staat een hoop info😃

EDIT. Er had al iemand geantwoord… iets teveel whiskey🥃 succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin3
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
pimsaint schreef op zondag 26 december 2021 @ 01:24:
De kaart kan contactloos gebruikt worden, maar de eerste fysieke transactie moet via de chip (niet contactloos). Het is een debit card (pre-paid) dus ja, er moet saldo op staan voordat je ermee naar de supermarkt kan.
en aan contactloos betalen zit een maximum per dag. Overigens dan gewoon in de betaalautomaat steken en je pin invoeren..werkt gewoon.

[ Voor 50% gewijzigd door Edwin3 op 26-12-2021 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Ja @pimsaint en @dhrhagenees.cro, ik heb de topic start echt wel doorgenomen en de zoekfunctie gebruikt, maar had wat twijfels:

1) Tenaamstelling >eigen naam< VS >Transactive Systems UAB< (of b.v. Crypto.com), maar dat is dus je eigen naam (uniek gegenereerd IBAN nummer dus). ABNA kan alleen de tenaamstelling niet matchen, maar dat zal wel niet erg zijn dan.

2) over de fees na 30 dagen. Vond het duidelijk voor CC maar niet voor SEPA, vanwege de omweg route. Als je bij CC wallet drukt op 'Top up' dan krijg je ook alleen coin opties te zien of via een andere VISA/Mastercard CC. Coins route zou natuurlijk elke keer transactiekosten en koersverschillen betekenen. Euro's inboeken zie je niet als optie. Maar waarschijnlijk zie ik straks bij mijn euro's in de fiat wallet (die ik dus daar altijd gratis in kan boeken) wel de optie om uit te boeken naar de credit card wallet (ook blijvend gratis).

3) De fysieke kaart is 14 december aangevraagd, maar de status is helaas nog steeds 'Issued'. Ik moet dus nog even geduld hebben. Verder nooit betaald met creditcards in winkels dus wilde het activeren en eerste keer betalen even bij jullie checken. Komt er een pincode bij of is het de pincode om de app te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 17:43
AlterBridge schreef op zondag 26 december 2021 @ 01:39:
1) Tenaamstelling >eigen naam< VS >Transactive Systems UAB< (of b.v. Crypto.com), maar dat is dus je eigen naam (uniek gegenereerd IBAN nummer dus). ABNA kan alleen de tenaamstelling niet matchen, maar dat zal wel niet erg zijn dan.
Ah! Dat je je eigen naam kunt gebruiken voor het overmaken wist ik niet.

Je kunt het ook overmaken tnv Transactive systems met jouw volledige naam die in je account staat in de omschrijving. Zo heb ik het altijd gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-08 10:33
AlterBridge schreef op zondag 26 december 2021 @ 01:39:
Ja @pimsaint en @dhrhagenees.cro, ik heb de topic start echt wel doorgenomen en de zoekfunctie gebruikt, maar had wat twijfels:

2) over de fees na 30 dagen. Vond het duidelijk voor CC maar niet voor SEPA, vanwege de omweg route. Als je bij CC wallet drukt op 'Top up' dan krijg je ook alleen coin opties te zien of via een andere VISA/Mastercard CC. Coins route zou natuurlijk elke keer transactiekosten en koersverschillen betekenen. Euro's inboeken zie je niet als optie. Maar waarschijnlijk zie ik straks bij mijn euro's in de fiat wallet (die ik dus daar altijd gratis in kan boeken) wel de optie om uit te boeken naar de credit card wallet (ook blijvend gratis).

3) De fysieke kaart is 14 december aangevraagd, maar de status is helaas nog steeds 'Issued'. Ik moet dus nog even geduld hebben. Verder nooit betaald met creditcards in winkels dus wilde het activeren en eerste keer betalen even bij jullie checken. Komt er een pincode bij of is het de pincode om de app te openen?
3) Ja er komt na activeren fysieke kaart een pincode bij, die krijg je te zien als je de app opent en bij je kaartgegevens staat dan je pincode , om deze te zien moet je wel telkens even je geboortedatum invullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ik had nu weer issues met Steam via PayPal betalingen. Ik heb dus even mijn kaart gegevens gechecked in PayPal en zag dat de valuta standaard van de CDC kaart op GBP stond. Deze gewijzigd in EUR en nu lopen de betalingen wel zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17:24
Zou het mogelijk zijn om een auto van ~ 25k te betalen met de crypto.com kaart en dan daar cashback op te krijgen? Ik lees verschillende reports op de crypto.com reddit van mensen die dat gedaan hebben. Maar weet niet of het mogelijk is in Nederland of België aangezien het meestal via overschrijving gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
ardana123 schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:49:
Zou het mogelijk zijn om een auto van ~ 25k te betalen met de crypto.com kaart en dan daar cashback op te krijgen? Ik lees verschillende reports op de crypto.com reddit van mensen die dat gedaan hebben. Maar weet niet of het mogelijk is in Nederland of België aangezien het meestal via overschrijving gebeurd.
Paar puntjes om op te letten.
Accepteert de autoverkoper Visa? Zo ja, mooi! Doe even een test transactie om te kijken of het werkt (en cashback krijgt..)

Als dit allemaal goed is, kan je adh je kaart limiet betalen, grote kans dat je je auto niet in 1 x kan betalen, dan zou je tot een paar keer terug moeten komen om de betalingen te doen.

En als de verkoper visa ondersteunt, is hij er wel zo happig op als je dat gebruikt? het kost hem immers best wat geld als jij wil betalen met visa..

En je weet ook, dat als je geld eenmaal op je cdc pas staat, het er moeilijk weer af gaat he? Dus schrijf niet in 1x al je spaargeld over naar je cdc pas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 12:39
De vraag is hier al een keer gesteld maar voor zover ik kan vinden nog niet beantwoord:
Is deze volgorde mogelijk?
- Alleen een virtuele Ruby kaart aanvragen (zonder fysieke kaart)
- De Ruby kaart virtueel gebruiken (of i.c.m. Curve) en zo meer CRO krijgen
- (eventueel over tijd extra CRO bijkopen)
- Zodra je genoeg CRO hebt de Indigo of Green card aanvragen, en dan pas de fysieke kaart erbij?

Als dit mogelijk is mis je alleen in het begin de voordelen van de fysieke kaart, maar scheelt het eenmalig 50,- voor de card-upgrade?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 07:49
RikTW schreef op maandag 27 december 2021 @ 11:20:
De vraag is hier al een keer gesteld maar voor zover ik kan vinden nog niet beantwoord:
Is deze volgorde mogelijk?
- Alleen een virtuele Ruby kaart aanvragen (zonder fysieke kaart)
- De Ruby kaart virtueel gebruiken (of i.c.m. Curve) en zo meer CRO krijgen
- (eventueel over tijd extra CRO bijkopen)
- Zodra je genoeg CRO hebt de Indigo of Green card aanvragen, en dan pas de fysieke kaart erbij?

Als dit mogelijk is mis je alleen in het begin de voordelen van de fysieke kaart, maar scheelt het eenmalig 50,- voor de card-upgrade?
Ja, deze volgorde is prima mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 00:00
-

[ Voor 99% gewijzigd door Sacrada op 28-12-2021 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:30
Sacrada schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 14:23:
Vraagje ik heb net voor 1003,- 420 Matic gekocht, en gelijk in Earn gezet voor 3 maanden en het viel mij gelijk op dat het maar 967 nog waard is?

Ik kon geen fee’s zien?

[Afbeelding]
Is dat niet gewoon omdat de waarde van 1 MATIC gewoon gezakt is? 420 MATIC's komen nu op 980.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
-

[ Voor 99% gewijzigd door Sacrada op 28-12-2021 22:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
Vraagje ik heb net voor 1003,- 420 Matic gekocht, en gelijk in Earn gezet voor 3 maanden en het viel mij gelijk op dat het maar 967 nog waard is?

Ik kon geen fee’s zien?

[Afbeelding]
Er zit een enorme spread op de (market)orders in de CDC app, munten kopen kan beter op de/een exchange. Daarna staken op CDC.

Plus, wat @jmignolet zegt alles in een dippie nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-08 10:33
pimsaint schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 14:28:
[...]

Er zit een enorme spread op de (market)orders in de CDC app, munten kopen kan misschien beter op de/een exchange.

Plus, wat @jmignolet zegt alles in een dippie nu.
Verkopen ook via de exchange,(crypto.com exchange app downloaden , en met de zelfde gegevens als de normale app inloggen)

en ter info :bij coinbase via coinbasepro app(exchange)
scheelt echt veel,
kwam er ook pas een tijdje geleden achter ,hier echt paar honderd Euro kwijt door onwetendheid :(

[ Voor 9% gewijzigd door info33 op 28-12-2021 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Vraagje ik heb net voor xxx,- xxx Matic gekocht, en gelijk in Earn gezet voor 3 maanden en het viel mij gelijk op dat het maar xxx nog waard is?

Ik kon geen fee’s zien?
1 tip, noem geen bedragen en hoeveelheden, mensen met boormachines lezen mee namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:07
Zijn er mensen die recent een fysieke kaart binnen hebben gekregen? Ik ben wel benieuwd naar de levertijd. Ik heb zelf op 24 nov een fysieke kaart aangevraagd, de status staat nu al een hele tijd op issued.

Ik gebruik het nu via Curve, maar daar wordt ik ook niet zo vrolijk van. Mijn id verification is niet gelukt, nu ben ik verplicht om contact op te nemen met support. Alleen krijg ik nergens een respons op bij Curve support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Rubert schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:26:
Zijn er mensen die recent een fysieke kaart binnen hebben gekregen? Ik ben wel benieuwd naar de levertijd. Ik heb zelf op 24 nov een fysieke kaart aangevraagd, de status staat nu al een hele tijd op issued.

Ik gebruik het nu via Curve, maar daar wordt ik ook niet zo vrolijk van. Mijn id verification is niet gelukt, nu ben ik verplicht om contact op te nemen met support. Alleen krijg ik nergens een respons op bij Curve support.
Sinds 14 december op Issued. Zo te lezen kan ik nog wel langer doorgaan met refreshen.

Ik heb ervoor gekozen om op de fysieke kaart te wachten tot ik er gebruik van maak met uitgaven. Ik heb geen curve en ook het idee dat ik alle abbo’s straks weer aan moet passen naar de fysieke kaart details stond mij tegen. Maar als het zo lang gaat duren is dat wel zonde natuurlijk…

Via de chat kom ik niet verder dan de chatbot. Geen optie om door te verbinden naar een echte medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
Xqlus1ve schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 18:55:
[...]

1 tip, noem geen bedragen en hoeveelheden, mensen met boormachines lezen mee namelijk.
Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Rubert schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:26:

Nog eern tip, zoekfunctie in dit topic, meerdere mensen die dit al gepost hebben van begin tot eind.

zal alvast wat bekend maken, bij sommige binnen 10 werkdagen, anderen wachten 4 weken of meer. ook afhankelijk van welke type kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 13:07
Ik kocht af en toe wel eens wat muntjes via de Cro app, nu lees ik vaak dat ik dat beter via de Cro exchange app kan doen.

Ik kan echter nergens een optie vinden om fiat toe te voegen via de Cro exchange app?

Iemand enig idee hoe ik via de Exchange app wat saldo kan toevoegen?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:03
Ik zit nu in de Aspire Lounge 41 met m'n Jade Indigo. Na de paspoort controle richting lounges lopen en dan lift naar de 3de verdieping, lounges 40 en 41. Loungekey app met boarding pass was voldoende, fysieke kaart was niet nodig. In de app wel op international usage zetten en uiteraard voldoende saldo. Ziet er verder netjes uit en prima om daar te ontbijten.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WxvEdBGrvIyZKA9LVtxF60cDCQY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/apXR7ZtXTJ9hPl359yd9jz5r.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/unJgQmU4Aq5iXnQDKLiy4Z-s7A4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7jB4uESAvaITy0871SukzrkV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KXRAYPR9QhBwx71yr7Ia0QZkuvo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jLdeDDPXcpuTnH0DWaRJxLyk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Laatst online: 11-09 09:27
Normaal geen problemen met betalingen bij Amazon maar nu net voor een aardig bedrag aan onderdelen voor een game pc besteld en krijg nu betaling geweigerd te zien bij Amazon terwijl de betaling wel van m'n kaart is...

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubert
  • Laatst online: 13-09 23:07
Xqlus1ve schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:52:
[...]

Nog eern tip, zoekfunctie in dit topic, meerdere mensen die dit al gepost hebben van begin tot eind.

zal alvast wat bekend maken, bij sommige binnen 10 werkdagen, anderen wachten 4 weken of meer. ook afhankelijk van welke type kaart :)
Ik heb ook gezocht natuurlijk, maar hoopte op wat reacties van meer mensen die rond dezelfde periode zaten. Maar het lijkt dus nogal willekeurig.

Nou ja, nog maar even geduld houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:23
@Rubert

Ik heb de Jade green 25-11 aangevraagd,virtual had ik al redelijk snel daarna maar de kaart zelf staat nog steeds op issued. :/

[ Voor 4% gewijzigd door Idanue op 29-12-2021 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Sup4rdurt schreef op woensdag 29 december 2021 @ 08:49:
Normaal geen problemen met betalingen bij Amazon maar nu net voor een aardig bedrag aan onderdelen voor een game pc besteld en krijg nu betaling geweigerd te zien bij Amazon terwijl de betaling wel van m'n kaart is...
Beetje ruk, uiteindelijk trekt het wel recht. Maar zou toch even contact opnemen met support.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Laatst online: 11-09 09:27
Dacuuu schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:11:
[...]
Beetje ruk, uiteindelijk trekt het wel recht. Maar zou toch even contact opnemen met support.
Heb net de bestelling in tweeen gedeeld en nu lijkt het wel te werken. Geen idee wat de oorzaak is. Had al een ticket geopend maar zal deze dus weer sluiten.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik heb van een ander rekeningnummer dan normaal een bedrag naar mijn crypto.com fiat wallet overgemaakt. Echter is na 2 dagen nog niet binnen. Rekeningnummer staat ook op een andere naam. Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
RideWithUz schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:29:
Ik heb van een ander rekeningnummer dan normaal een bedrag naar mijn crypto.com fiat wallet overgemaakt. Echter is na 2 dagen nog niet binnen. Rekeningnummer staat ook op een andere naam. Iemand een idee?
Grote kans dat dit niet geaccepteerd word door cdc, grote kans dat ze het bedrag automatisch binnen een week terugstorten.
Je mag niet zomaar van elk willekeurige tegenrekening geld storten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 08:45
De tenaamstelling van de rekeningnummers dient overeen te komen

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:09

Nogne

>.<

Dit word automatisch teruggeboekt, voor de zekerheid kan je even contact opnemen met de support in-app.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Bericht van support, krijg het binnen een paar dagen teruggestort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Idanue schreef op woensdag 29 december 2021 @ 09:51:
@Rubert

Ik heb de Jade green 25-11 aangevraagd,virtual had ik al redelijk snel daarna maar de kaart zelf staat nog steeds op issued. :/
Ik heb een upgrade gedaan van jade naar de white 30 november.
Wel gelijk de virtual snel geregeld.
Maar de rest staat hier ook nog op issued.
Trouwens de Jade had ik binnen vier weken al op zak 🎉
Had wel contact opgenomen, alleen druk met aanvragen , dus geduldig wachten 🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digiben
Nogne schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:19:
[...]

Dan heb je veel geluk want normaal horen crypto aankopen (waar NFT's onder vallen) uitgezonderd zijn van aankoop op CDC/nft.

Verder met je eens dat de kaart eigenlijk vlekkeloos werkt, en als er een probleem is kan je in-app support openen en die helpen je vaak heel snel weer verder (wel eerst even de standaard antwoorden beantwoorden van de bot voordat je iemand krijgt toegewezen).
Net nog even getest voor een nft. 🎨
En werkt gewoon hoor met de visa betalen.
Dus ook op me nieuwe kaart geen probleem👍

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Flexion1 schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 11:10:
[...]

Ha, Kingstaker is van mij 😃 mocht je vragen hebben kun je me altijd een DM sturen.
De validator draait nog altijd prima, heb vorige week een serverupgrade gedaan (meer SSD opslag) met minimale downtime, dit heeft verder geen invloed op de rewards.
De commissie staat op 3%, ben ook niet van plan dat te veranderen.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Luamax schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 12:10:
Ik zit met dezelfde situatie. Eerste redelegate van Kingstaker naar Allnodes was een klein beetje om te proberen. De status pagina ook weggeklikt. Even later echter nog steeds volledige aantal CRO bij Kingstaker.
Vervolgens nogmaals gedaan in de veronderstelling dat ik iets verkeerd had gedaan en de status pagina open gelaten voor 10 minuten.
Toen pas kreeg ik door dat je de transactie in de explorer kan zien. Daar gaf hij aan dat de transactie failed to execute: "redelegation to this validator already in progress; first redelegation to this validator must be complete before next redelegation"

Bijzondere is alleen dat hij dezelfde foutmelding geeft, ook als ik nu een andere validator selecteer waar ik nog niet eerder iets naartoe heb gestuurd.

Bij de detals staat verder nog:
Gas wanted: 500000
Gas used: 59776

Ik zie echter geen optie om handmatig iets met gas te doen?

Ik heb nu alles ge-unstaked, kijken of ik het na 28 dagen opnieuw kan proberen, direct bij Allnodes.
Op chain niveau is bepaald dat je maar 1x per 28 dagen kunt redelegaten naar een andere validator dus het kan kloppen dat je een foutmelding krijgt. Zie ook hier: https://help.crypto.com/e...-cro-staking-on-defi-earn onder het kopje ‘How do I redelegate my CRO to a different validator?’.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
blu-fox schreef op woensdag 29 december 2021 @ 15:35:
[...]

Ha, Kingstaker is van mij 😃 mocht je vragen hebben kun je me altijd een DM sturen.
----
De commissie staat op 3%, ben ook niet van plan dat te veranderen.
Dat is 3% van de Cro die je als rente ontvangt toch? Ik heb soms het idee dat mensen denken dat het 3% van hun complete cro stash is..

3% vind ik dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

digiben schreef op woensdag 29 december 2021 @ 14:54:
[...]

Net nog even getest voor een nft. 🎨
En werkt gewoon hoor met de visa betalen.
Dus ook op me nieuwe kaart geen probleem👍
Goed om te horen dat het op je nieuwe kaart ook gewoon werkt, tot nu toe altijd Crypto Pay gebruikt. Maar hou het in mijn achterhoofd als ik een keer geen crypto beschikbaar heb want dan kan ik altijd nog de kaart gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blu-fox
Dacuuu schreef op woensdag 29 december 2021 @ 16:13:
[...]

Dat is 3% van de Cro die je als rente ontvangt toch? Ik heb soms het idee dat mensen denken dat het 3% van hun complete cro stash is..

3% vind ik dikke prima.
Klopt ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik probeer mijn CRO uit de stake pool “stakin” te halen en over te brengen naar Jerry’s pool zoals iedereen steeds aangeeft maar ik heb het nu 8x geprobeerd , allemaal fee betaald en ben nog niet over… Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CoXCc0LG5W_NUufi0Zs3LXYHImg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pu79wFPYjncdtMxfB3ihl7Hi.jpg?f=fotoalbum_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

koelebobes schreef op woensdag 29 december 2021 @ 20:28:
Ik probeer mijn CRO uit de stake pool “stakin” te halen en over te brengen naar Jerry’s pool zoals iedereen steeds aangeeft maar ik heb het nu 8x geprobeerd , allemaal fee betaald en ben nog niet over… [Afbeelding]
Heb je al geprobeerd om de boodschap te lezen?
Of 5 posts hoger te lezen waar dat 'probleem' besproken wordt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:23
En binnen.....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-Q7VDeA7B_pnVaPWITIKNIJhN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3yRMzEwWdxSySW8IHVaiyzV1.jpg?f=fotoalbum_large

16 november upgrade via chat
22 november virtuele kaart aangevraagd via chat
24 december status verzending opgevraagd via chat
29 december fysieke kaart ontvangen

Ik heb dus wel 2x via chat geïnformeerd om een stap verder te komen. Het kan ook toeval zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
ruud2all schreef op woensdag 29 december 2021 @ 20:53:
En binnen.....
[Afbeelding]

Ik heb dus wel 2x via chat geïnformeerd om een stap verder te komen. Het kan ook toeval zijn....
Hoe kom je voorbij de chat bot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:23
AlterBridge schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:47:
[...]

Ik heb de laatste keer opnieuw op "card upgrade" geklikt, dan aangegeven dat de upgrade reeds is gedaan maar dat ik geen andere status zie..... en dan kom je in gesprek. Denk wel dat het helpt om een hogere trier kaart te hebben......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

ruud2all schreef op woensdag 29 december 2021 @ 20:53:
En binnen.....
[Afbeelding]

Gefliciteerd, ik kom over 6 maanden met de boormachine langs :+

• AlterBridge
ruud2all schreef op donderdag 30 december 2021 @ 00:25:
[...]

Ik heb de laatste keer opnieuw op "card upgrade" geklikt, dan aangegeven dat de upgrade reeds is gedaan maar dat ik geen andere status zie..... en dan kom je in gesprek. Denk wel dat het helpt om een hogere trier kaart te hebben......
Ik wacht op de Jade. Naar aanleiding van berichten van mensen die toch al langer wachten heb ik nu alsnog Curve geïnstalleerd en de virtuele kaart gekoppeld. Morgen mijn eerste aankoop proberen in de Dirk van den Broek B-)

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ik heb het proces doorlopen om een kaart aan te vragen maar het zit nog niet volledig juist, denk ik.

Op een gegeven moment werden mijn bankgegevens gevraagd voor de CRO stake. Deze heb ik ingevuld en de transactie bleek succesvol voltooid.
Vervolgens moest ik de adresverificatie doen. Die nam wat extra tijd in beslag dus ben ik uit de app gegaan.
Intussen is adresverificatie geslaagd.

Als ik echter op de Card tab klik, krijg ik de vraag om terug de bankgegevens door te geven, om nogmaals een CRO stake te doen.
Als ik dan even op de pagina van de bank beland en dan terugkeer en dus niets invul, zie ik de 2 onderste vinkjes, maar bij CRO stake niet.

Per mail kreeg ik, na succesvolle adresverificatie, wel de melding dat het volledige aanvraagproces zou ok zijn? Maar dit klopt niet met wat de CDC app weergeeft in de Card tab?

Hoor ik de bankgegevens nog eens in te vullen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_turnKTFRJ6KvX7coaoHSqYoQmc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5x7wNF6VVdhYLUnidzJ3Si3r.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rKKfm_fwEPe37TTf3CO7HC4eskA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LDDDncEjhqONBLzcQqjDiobr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SQZWO1JkrRp0ef8AW-HhQLmSJZ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kYxlpGgIdZBb6hJ5bAhjkhIu.jpg?f=fotoalbum_large

• Dacuuu
  • Nu online
AlterBridge schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:47:
[...]

Uh, dit gaat automatisch toch? Ik heb nog nooit moeite gehad om in contact te komen met de helpdesk. Anders tik je in de chat "operator" of "real person" misschien helpt het.
ruud2all schreef op donderdag 30 december 2021 @ 00:25:
[...]

Tier maakt niet uit voor cdc helpdesk. Een Jade word gewoon snel geholpen hoor.

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:56
Asgaro schreef op donderdag 30 december 2021 @ 01:43:
Ik heb het proces doorlopen om een kaart aan te vragen maar het zit nog niet volledig juist, denk ik.

Op een gegeven moment werden mijn bankgegevens gevraagd voor de CRO stake. Deze heb ik ingevuld en de transactie bleek succesvol voltooid.
Vervolgens moest ik de adresverificatie doen. Die nam wat extra tijd in beslag dus ben ik uit de app gegaan.
Intussen is adresverificatie geslaagd.

Als ik echter op de Card tab klik, krijg ik de vraag om terug de bankgegevens door te geven, om nogmaals een CRO stake te doen.
Als ik dan even op de pagina van de bank beland en dan terugkeer en dus niets invul, zie ik de 2 onderste vinkjes, maar bij CRO stake niet.

Per mail kreeg ik, na succesvolle adresverificatie, wel de melding dat het volledige aanvraagproces zou ok zijn? Maar dit klopt niet met wat de CDC app weergeeft in de Card tab?

Hoor ik de bankgegevens nog eens in te vullen?
Heb je al daadwerlijke CRO gekocht?
In je accounts overzicht kun je zien hoeveel er in ieder account zit.
Je zult eerst CRO moeten aanschaffen. Bijvoorbeeld door geld over te maken vanaf je bank of CC naar je fiat account en daarmee CRO kopen.
Of je kunt crypto vanaf een andere wallet naar de crypto.com exchange sturen en daarmee cro kopen, en die dan staken.

• AlterBridge
[quote]Dacuuu schreef op donderdag 30 december 2021 @ 07:50:
[...]

Uh, dit gaat automatisch toch? Ik heb nog nooit moeite gehad om in contact te komen met de helpdesk. Anders tik je in de chat "operator" of "real person" misschien helpt het.

[...]

In de app krijg ik geen opties. Dus ik krijg de standaard bot berichten over de delivery time en daarna geen optie. Of heb jij het via de website gedaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jordyc
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:36
Dacuuu schreef op woensdag 29 december 2021 @ 16:13:
[...]

3% vind ik dikke prima.
Dat maakt wel echt een wereld van verschil. Ik dacht dat de 3% over de complete CRO ging. 3% over de rente is meer dan netjes, die nodes draaien ook niet voor niks.

• Nogne

Nogne

>.<

AlterBridge schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:10:
[quote]Dacuuu schreef op donderdag 30 december 2021 @ 07:50:
[...]

[...]

In de app krijg ik geen opties. Dus ik krijg de standaard bot berichten over de delivery time en daarna geen optie. Of heb jij het via de website gedaan?
Heb eigenlijk altijd uiteindelijk een support medewerker gekregen, elke keer krijg je wat standaard vragen en antwoorden (bot) maar als je daar door bent word je verbonden met een support medewerker.

• koelebobes
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

Even een vraagje tot nu toe heb ik eigenlijk al mijn CRO via de crypto.com app gekocht . Maar ik wil nu eigenlijk een iets grotere batch kopen. Is het kopen via de Exchange dan goedkoper ? Wil het daarna meteen transferen naar mijn DEFI Wallet. ( weet niet of dat ook ingebouwd is in de Exchange)

BTC €94.837,08

• Nogne

Nogne

>.<

koelebobes schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:56:
Even een vraagje tot nu toe heb ik eigenlijk al mijn CRO via de crypto.com app gekocht . Maar ik wil nu eigenlijk een iets grotere batch kopen. Is het kopen via de Exchange dan goedkoper ? Wil het daarna meteen transferen naar mijn DEFI Wallet. ( weet niet of dat ook ingebouwd is in de Exchange)
Voor grote bedragen is het aankopen via de Exchange een heel stuk goedkoper, of je vanaf de Exchange direkt het naar DeFi kan sturen durf ik niet te zeggen. Transfer tussen Exchange, App en Defi is heel goedkoop dus als het niet mogelijk is heb je het dan ook goedkoop in je DeFi staan.

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
CRO app aankoop:
1000 CRO = 504.09 EUR.

CRO exchange aankoop
1000 CRO = 565.24 USDC * 1.004 (fee) = 568 USD.
568 USDC = 502.65 EUR in de app.

Dit is een vrij klein verschil dus.

CRO spread in de app is iets van 0.88%
USDC spread in de app is rond de 0.3%
Als je dan dus 0.4% exchange kosten hebt (laagste tier), dat zit exchange kopen of app kopen vrij dicht bij elkaar. Bij andere cryptos dan CRO en stablecoins heb je geloof ik een veel hogere spread.

• Nogne

Nogne

>.<

ETH2.0 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:40:
CRO app aankoop:
1000 CRO = 504.09 EUR.

CRO exchange aankoop
1000 CRO = 565.24 USDC * 1.004 (fee) = 568 USD.
568 USDC = 502.65 EUR in de app.

Dit is een vrij klein verschil dus.

CRO spread in de app is iets van 0.88%
USDC spread in de app is rond de 0.3%
Als je dan dus 0.4% exchange kosten hebt (laagste tier), dat zit exchange kopen of app kopen vrij dicht bij elkaar. Bij andere cryptos dan CRO en stablecoins heb je geloof ik een veel hogere spread.
Vergelijk je hier een marketbuy of een order? Via Exchange hoef je namelijk niet een marketbuy te doen, maar verder helemaal eens dat CRO nog redelijk te doen is via de normale app (maar uit gewoonte koop ik crypto op de Exchange en niet in de app).

• blu-fox
koelebobes schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:56:
Mijn ervaring is dat kopen van USDC in de app met euro's, die (kosteloos) overzetten naar de exchange en dan daar CRO ermee kopen net iets voordeliger is dan direct met euro's CRO kopen in de app. Je mist dan wel de bonus CRO van de missions.

Je kunt vanaf de exchange ook direct sturen naar je Defi wallet door handmatig opname naar Crypto.org chain te selecteren en dan je wallet adres en memo in te vullen.

• koelebobes
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

blu-fox schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:58:
[...]

Mijn ervaring is dat kopen van USDC in de app met euro's, die (kosteloos) overzetten naar de exchange en dan daar CRO ermee kopen net iets voordeliger is dan direct met euro's CRO kopen in de app. Je mist dan wel de bonus CRO van de missions.

Je kunt vanaf de exchange ook direct sturen naar je Defi wallet door handmatig opname naar Crypto.org chain te selecteren en dan je wallet adres en memo in te vullen.
Ah ja de missie is wel een goede bonus dankjewel!

BTC €94.837,08

• smily01
  • Laatst online: 20:15
Hallo,

Ik heb een aantal vragen over de MCO visa card die ik van plan ben aan te schaffen. Ik heb ook alle informatie gelezen op de website van Crypto.com en hier op het forum, maar ik heb toch nog 2 vragen. Wanneer je betaalt met de creditcard/debitcard wordt dan het saldo aangesproken van je cryptoaccount of van een ander (kas)account (waar je geld op stort?). Op de website van Crypto.com staat dat alle kosten in de app van Crypto.com staan, maar dat wil ik wel van te voren weten voordat ik iets aanvraag. Ik ben van plan om de Ruby Steel aan te vragen. Komen er veel kosten bi kijken om de MCO kaart te gebruiken?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

• PapaJ
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 27-04-2023
Hoi,

Een vraag, excuus als dit al vaker is gevraagd.
Ik heb net de defi wallet en heb er atom naartoe gestuurd, het is ook aangekomen in de wallet.
Maar probleem is dat als ik naar earn ga, dan zie ik mijn atom niet terug, er staat 0. Ik heb wel CRO in stake.
Iemand een idee wat er fout gaat?

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PapaJ schreef op donderdag 30 december 2021 @ 19:35:
Hoi,

Ik heb net de defi wallet en heb er atom naartoe gestuurd, het is ook aangekomen in de wallet.
Maar probleem is dat als ik naar earn ga, dan zie ik mijn atom niet terug, er staat 0. Ik heb wel CRO in stake.
Moet je in 'earn' niet eerst naar; earn more > ATOM selecteren en daarna aangeven hoeveel je wil staken via welke validator?

ZO werkte het althans bij mij, en nu staat er als ik op 'earn' klik direct bovenaan mijn ATOM staking.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

smily01 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 19:31:
Hallo,

Ik heb een aantal vragen over de MCO visa card die ik van plan ben aan te schaffen. Ik heb ook alle informatie gelezen op de website van Crypto.com en hier op het forum, maar ik heb toch nog 2 vragen. Wanneer je betaalt met de creditcard/debitcard wordt dan het saldo aangesproken van je cryptoaccount of van een ander (kas)account (waar je geld op stort?). Op de website van Crypto.com staat dat alle kosten in de app van Crypto.com staan, maar dat wil ik wel van te voren weten voordat ik iets aanvraag. Ik ben van plan om de Ruby Steel aan te vragen. Komen er veel kosten bi kijken om de MCO kaart te gebruiken?

Met fiat op je CDC account kan je je CDC debit kaart opladen zogezegd met een gewenste hoeveelheid. Dit staat dan vast op je kaart. Hierna kan je je kaart gebruiken om er mee te betalen, en bedrag wordt dan van je kaart debiet afgerhaald.

Je staked voor 350 euro aan CRO voor je kaart. Dit gebruikte Crypto.com als een soort borg. Deze staat dan 6 maanden vast. De kaart gebruik is verders gratis. Onthoud je promoot eigenlijk CDC door de kaart online en in de winkels gebruiken, je bent zeg maar hun visite kaartje. Na 6 maanden kan je je gestoken CRO ontsteken of laten staan. Dat, over 6 maanden is natuurlijk afhankelijk van de koers pas duidelijk wat de beste keus is dat moment. :)

• Rep7
Hallo,

Hallo!
1. Je cash saldo wordt aangesproken. Dat kan je op verschillende manieren aanvullen. Ik stort zelf van mijn bank naar de kaart. Op een werkdag staat het er met enkele uren op.
2. Het gebruik van de kaart kost niets.. het levert je een % op. Bij mij wordt 3% van de boodschappen, benzine etc rechtstreeks teruggegeven in de vorm van CRO.

Een aantal tweakers staken die CRO weer in de definitieve Wallet (aparte app) tegen ci 13% rente.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Rep7 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:18:
[...]

Hallo!
1. Je cash saldo wordt aangesproken. Dat kan je op verschillende manieren aanvullen. Ik stort zelf van mijn bank naar de kaart. Op een werkdag staat het er met enkele uren op.
2. Het gebruik van de kaart kost niets.. het levert je een % op. Bij mij wordt 3% van de boodschappen, benzine etc rechtstreeks teruggegeven in de vorm van CRO.

Een aantal tweakers staken die CRO weer in de definitieve Wallet (aparte app) tegen ci 13% rente.
definitieve ? :?

DeFI wallet bedoel je dan denk ik (Decentralised Finance wallet)

• Blik1984
  • Laatst online: 20:37
Xqlus1ve schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:20:
[...]

Ik denk een gevalletje auto-aanvullen van je “smart”-phone :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rep7
Xqlus1ve schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:20:
[...]

Hahaha :) . Ja die!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blu-fox
PapaJ schreef op donderdag 30 december 2021 @ 19:35:
Hoi,

Op welke chain heb je de ATOM staan? De DeFi app ondersteunt voor Earn ATOM op de ATOM (Cosmos) chain.
Zie hier: https://help.crypto.com/e...on-crypto-com-defi-wallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:56
Hallo,

Je meeste vragen zijn hierboven al wel beantwoord.
Ik wilde nog even toevoegen dat je in de app dus verschillende accounts hebt (een fiat account, een crypto account, een (debit)card account, en eventueel nog wel meer).
Je kan dus geld overmaken (vanaf een andere ccard of vanaf een bankrekening) naar je (debit)card account. Hiermee kun je dan betalingen doen via je card.
Het is goed om te weten dat het tegoed wat je op dit account hebt staan niet gebruikt kan worden om bijvoorbeeld crypto's mee te kopen in de app.
Om crypto's te kopen zul je geld op je fiat account moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smily01
  • Laatst online: 20:15
Bedankt voor jullie antwoorden! Voor iedereen alvast een prettige jaarwisseling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapaJ
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 27-04-2023
blu-fox schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:47:
[...]

Op welke chain heb je de ATOM staan? De DeFi app ondersteunt voor Earn ATOM op de ATOM (Cosmos) chain.
Zie hier: https://help.crypto.com/e...on-crypto-com-defi-wallet
Het stond inderdaad op de verkeerde chain!
Bedankt voor de reacties.
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
DjMark schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:53:
[...]

Heb je al daadwerlijke CRO gekocht?
In je accounts overzicht kun je zien hoeveel er in ieder account zit.
Je zult eerst CRO moeten aanschaffen. Bijvoorbeeld door geld over te maken vanaf je bank of CC naar je fiat account en daarmee CRO kopen.
Of je kunt crypto vanaf een andere wallet naar de crypto.com exchange sturen en daarmee cro kopen, en die dan staken.
Bedankt voor de reply.
Ik zag inderdaad geen CRO in mijn wallet, dus blijkbaar was de banktransactie toch niet doorgegaan. (In mijn bankstatements zag ik ook geen activiteit)

Gisteren via SEPA een storting gedaan en die is vandaag uitgevoerd. Ik vermoed dat de betaling van eergisteren niet uitgevoerd werd omwille van de limiet per transactie.

Intussen heb ik eerst mijn CRO wallet opgevuld, dan kunnen staken, en nu is alles in orde voor de CDC kaart aanvraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 14:57
** Referrals vragen/delen is niet toegestaan. Zie ook de topicwarning. **

[ Voor 104% gewijzigd door Taro op 31-12-2021 15:13 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Gisteren voor het eerst gehad dat ik transactie niet met me CDC kaart kon betalen. Wilde een auto huren via Sunny cars voor de zomer alleen weigerde die de transactie. Ook via Curve met go back in time werkte het niet en kreeg ik een foutmelding. Deze maand wel al bijna 500 cro gespaard via cashback. Oa vakantie geboekt via airbnb, vluchten betaald via easyjet, nieuwe droger gekocht bij coolblue, boodschappen gedaan bij lidl en bij de dekamarkt en wat dingen bij Amazon en een nieuwe fiets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:23
OinkOink schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 18:23:
Gisteren voor het eerst gehad dat ik transactie niet met me CDC kaart kon betalen. Wilde een auto huren via Sunny cars voor de zomer alleen weigerde die de transactie. Ook via Curve met go back in time werkte het niet en kreeg ik een foutmelding. Deze maand wel al bijna 500 cro gespaard via cashback. Oa vakantie geboekt via airbnb, vluchten betaald via easyjet, nieuwe droger gekocht bij coolblue, boodschappen gedaan bij lidl en bij de dekamarkt en wat dingen bij Amazon en een nieuwe fiets.
Zo ben ik nu ook aan mijn Jade Green gekomen, bij alles wat mogelijk is gewoon kopen met CDC card. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
OinkOink schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 18:23:
Tikt lekker aan he. Echt heelijk, zoveel mogelijk betalen met cdc! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:10
Is het iemand gelukt om de Curve kaart toe te voegen als betaalmethode in de Crypto.com? Ik krijg de volgende error als ik de Curve kaart wil toevoegen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SfurybRoNA43-sC41K2l3wBWR20=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SSqtLyQov7dgCoNRC15AzXTs.jpg?f=fotoalbum_large

Volgens Curve is het mogelijk om cryptocurrency te kopen op Crypto.com: https://help.curve.com/cryptocurrency-transactions-HJSHWlz4t

En volgens de Crypto.com support komt de poging tot het toevoegen van de Curve kaart niet aan in het systeem, maar verder komen ze niet echt met een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1superheld
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 13:13
pl0xs schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:20:
Is het iemand gelukt om de Curve kaart toe te voegen als betaalmethode in de Crypto.com? Ik krijg de volgende error als ik de Curve kaart wil toevoegen:
[Afbeelding]

Volgens Curve is het mogelijk om cryptocurrency te kopen op Crypto.com: https://help.curve.com/cryptocurrency-transactions-HJSHWlz4t

En volgens de Crypto.com support komt de poging tot het toevoegen van de Curve kaart niet aan in het systeem, maar verder komen ze niet echt met een oplossing.
Accepteert de credit card die je aan curve hebt toegevoegd wel crypto betalingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:16
Is er een maximum bedrag per transactie of dag op de kaart? Ik kreeg dit helaas niet gevonden in de FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:10
1superheld schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:26:
[...]

Accepteert de credit card die je aan curve hebt toegevoegd wel crypto betalingen?
Ik heb drie kaarten gekoppeld in Curve: Revolut, Bunq en de CDC kaart. Alle drie geprobeerd en bij geen enkele werkt het.
Pagina: 1 ... 14 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).