Max per dag en per maand. Is afhankelijk van je tier.Gongbao schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:37:
Is er een maximum bedrag per transactie of dag op de kaart? Ik kreeg dit helaas niet gevonden in de FAQ.
Het maximum is te vinden via de app > Settings > Fees & Limits. Voor Ruby is dit bijvoorbeeld 25K per dag / maand.
"Be brave, don't shave"
Iemand al eens telefoon gehad van een Engelse sprekende dame voor het traden op de exchange van Crypto.com.? Ik krijg hier net een telefoontje van maar ze wist ook van mij aanvraag voor een Jade green kaart alsook email adres en naam.
Nog nooit.. Wat wilde ze?leducw schreef op maandag 3 januari 2022 @ 12:55:
Iemand al eens telefoon gehad van een Engelse sprekende dame voor het traden op de exchange van Crypto.com.? Ik krijg hier net een telefoontje van maar ze wist ook van mij aanvraag voor een Jade green kaart alsook email adres en naam.
Dat ging traden op hun platform, 1-2% van een Bitcoin was voldoende om te beginnen. Een expert ging me dan begeleiden en zo kon ik tot 25% korting krijgen en 4-5% rendement per dag ofzo bij elkaar traden. Vond het heel bizar. Vooral dat ze op de hoogte was van m'n aanvraag, email en telefoonnummer alsook mijn volledige naam (als op ID kaart)
Meteen alle wachtwoorden veranderd.
Melding van gedaan bij Crypto.com zelf en kijken hoe ze reageren?leducw schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:15:
[...]
Dat ging traden op hun platform, 1-2% van een Bitcoin was voldoende om te beginnen. Een expert ging me dan begeleiden en zo kon ik tot 25% korting krijgen en 4-5% rendement per dag ofzo bij elkaar traden. Vond het heel bizar. Vooral dat ze op de hoogte was van m'n aanvraag, email en telefoonnummer alsook mijn volledige naam (als op ID kaart)
Meteen alle wachtwoorden veranderd.
Is het dan zo dat in het geval ik wel eventueel meer dan dat bedrag besteed /betaal dan een fee van 0,5% eroverheen betaal zoals op hun site staat?Tiestor schreef op zondag 2 januari 2022 @ 15:24:
Het maximum is te vinden via de app > Settings > Fees & Limits. Voor Ruby is dit bijvoorbeeld 25K per dag / maand.
Lijkt me meer scam en dus ergens een lek met je email etc.(phising)leducw schreef op maandag 3 januari 2022 @ 12:55:
Zou het toch ook bij crypto.com melden.🥳
Iemand dit al eens gehad? Ik ben op vakantie en onderweg een redelijk aantal keer de crypto.com kaart gebruikt. Dit ging continue goed.
Echter ging dit sinds vandaag niet meer goed, ben al 4x geweigerd bij verschillende locaties. Zie nergens bij crypto.com een status update dat er problemen zijn.
Echter ging dit sinds vandaag niet meer goed, ben al 4x geweigerd bij verschillende locaties. Zie nergens bij crypto.com een status update dat er problemen zijn.
Je zou even aan support vragen of zij de reden kunnen zien waarom de transacties zijn geweigerd. Er staat trouwens ook een telefoonnummer achterop de kaart dat je kunt bellen (zelf nog niet geprobeerd).Blik1984 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:29:
Iemand dit al eens gehad? Ik ben op vakantie en onderweg een redelijk aantal keer de crypto.com kaart gebruikt. Dit ging continue goed.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Staat in je app alle seinen van je pasje ook nog op groen? Gebruik in het buiteland aan staan?Blik1984 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:29:
Geen idee, maar de Lidl heeft hem nu al tweemaal op rij geweigerd (via Curve).Blik1984 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:29:
En als je met de CDC pas betaald weigert die dan ook? Heb vaak genoeg storing gehad met Curve waardoor betaling niet goed ging terwijl het direct met de CDC kaart wel goed ging.Deveon schreef op maandag 3 januari 2022 @ 18:09:
[...]
Geen idee, maar de Lidl heeft hem nu al tweemaal op rij geweigerd (via Curve).
PS/XBL: Nogne
Ik heb geen fysieke pas maar gebruik hem via ApplePay.Nogne schreef op maandag 3 januari 2022 @ 18:13:
[...]
En als je met de CDC pas betaald weigert die dan ook? Heb vaak genoeg storing gehad met Curve waardoor betaling niet goed ging terwijl het direct met de CDC kaart wel goed ging.
Dan zou ik bij Curve navragen of ze kunnen zien waarom de betaling mislukte. Als je Curve gebruikt zien zij waarom het mislukt en niet CDC.Deveon schreef op maandag 3 januari 2022 @ 18:16:
[...]
Ik heb geen fysieke pas maar gebruik hem via ApplePay.
Bij welke winkels betalen jullie fysiek met je CDC kaart? Vanmiddag geprobeerd om bij de Lidl te betalen, maar dat lukte niet. Ik ben er van op de hoogte dat Albert Heijn geen Visa accepteert.
Lidl werkt hier gewoon altijd. Als iets niet werkt, laat dan ook even weten wat er op het display stond van de pin terminal, en op welke manier je probeerde te betalen.MijnHeerZomer schreef op maandag 3 januari 2022 @ 20:13:
Bij welke winkels betalen jullie fysiek met je CDC kaart? Vanmiddag geprobeerd om bij de Lidl te betalen, maar dat lukte niet. Ik ben er van op de hoogte dat Albert Heijn geen Visa accepteert.
Ik heb werkelijk nog nooit last gehad bij de lidl, vanmiddag ook niet.
Ik meende iets van 'card not accepted' of iets dergelijks. Ik heb geprobeerd contactloos te betalen, en door middel van insteken+pin. Wellicht zal ik het binnenkort weer eens moeten proberen dan.Dacuuu schreef op maandag 3 januari 2022 @ 20:18:
[...]
Lidl werkt hier gewoon altijd. Als iets niet werkt, laat dan ook even weten wat er op het display stond van de pin terminal, en op welke manier je probeerde te betalen.
Ik heb werkelijk nog nooit last gehad bij de lidl, vanmiddag ook niet.
AH accepteert dacht ik geen creditcards. De Lidl wel en heb vanavond zelfs nog bij kunnen pinnen op mijn Curve via ApplePay gekoppeld aan CDC. Het is dat de snellaadpaal stuk was anders wordt het soms bijna gratis boodschappen doenMijnHeerZomer schreef op maandag 3 januari 2022 @ 20:13:
[ Voor 9% gewijzigd door Deveon op 03-01-2022 20:31 ]
Yep, onderweg naar Frankrijk ook meerdere keren gebruikt voor o.a. tanken, koffie, boodschappen, horeca, etc.Dacuuu schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:44:
[...]
Staat in je app alle seinen van je pasje ook nog op groen? Gebruik in het buiteland aan staan?
Net in het restaurant wel kunnen betalen door de kaart in de terminal te steken. Dus het probleem lijkt in contactloos betalen te zitten. Ik heb de servicedesk benaderd, ben benieuwd wanneer er respons komt
Heb je je pincode zelf veranderd?Blik1984 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:31:
[...]
Yep, onderweg naar Frankrijk ook meerdere keren gebruikt voor o.a. tanken, koffie, boodschappen, horeca, etc.
Net in het restaurant wel kunnen betalen door de kaart in de terminal te steken. Dus het probleem lijkt in contactloos betalen te zitten. Ik heb de servicedesk benaderd, ben benieuwd wanneer er respons komt
Niks is veranderd t.o.v. de dag van gisteren waar ik de kaart 8x gebruikt heb
AH, ETOS, G&G (allemaal onder 1 hoed) accepteerd geen VISA/MC.
welke wel uit eigen ervaring, Lidl, Jumbo, Bristol, restaurants die Visa/MC accepteren, Dirk, Zeeman, Action, H&M, Subway, Van Haren, Intratuin, Arali, Babypark, Baby Dump
,Yves, Primark, The North Face, PME Legend, outlet Roermond, Rocher, etc. etc. etc.
Gewoon lekker proberen, ik loop trouwens rond met de CDC, vrouwlief met de Curve, allebij zelfde ervaringen. Niet dat Curve wel en CDC niet. Nope allebij precies dezelfde acceptatie.
welke wel uit eigen ervaring, Lidl, Jumbo, Bristol, restaurants die Visa/MC accepteren, Dirk, Zeeman, Action, H&M, Subway, Van Haren, Intratuin, Arali, Babypark, Baby Dump
Gewoon lekker proberen, ik loop trouwens rond met de CDC, vrouwlief met de Curve, allebij zelfde ervaringen. Niet dat Curve wel en CDC niet. Nope allebij precies dezelfde acceptatie.
Wel fijn dan dat over een paar jaar de stekker uit Maestro en V Pay getrokken wordt, dan kunnen we overal betalen met onze debit card.
Ik heb hier overigens bij de plaatselijke Gall&Gall wel kunnen betalen met Curve i.c.m. CDC (via ApplePay) en dus ook mooie cashback op m'n whisky gekregenXqlus1ve schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:09:
welke wel uit eigen ervaring, Lidl, Jumbo, Bristol, restaurants die Visa/MC accepteren, Dirk, Zeeman, Action, H&M, Subway, Van Haren, Intratuin, Arali, Babypark, Baby Dump,Yves, Primark, The North Face, PME Legend, outlet Roermond, Rocher, etc. etc. etc.
Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3
Ik heb een vriend ge-refered, hij heeft mijn code gebruikt bij het aanmelden. Ik weet dat hij mijn bonus gelijk krijgt, en dat ik het pas krijg als hij ruby staked... Maar bij mijn refer counter staat 0 Friends. Dus is het nu fout gegaan of springt hij pas naar 1 als hij ruby staked ?
BTC €94.837,08
Dat zie je pas zodra hij inderdaad de 350 euro ge-staked heeft. Nog even geduld dus... :-)
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
Zal hopelijk vandaag ergens zijn als zijn transfer lekker doorkomtJohantjuuh schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:41:
Dat zie je pas zodra hij inderdaad de 350 euro ge-staked heeft. Nog even geduld dus... :-)
Gisteren aan hem uitgelegd en laten zien hoe de creditcard/stake/cashback werkt en hij was meteen enthousiast! Vraagje kan ik de curve app ook bij mijn vrouw op de telefoon zetten zodat zij met mijn CDC creditcard via Apple Pay boodschappen kan doen ? Of moet ik een fysieke kaart aanvragen ?
BTC €94.837,08
Ik heb bij Gall nog geen problemen gehad met welke VISA dan ook en bij ETOS werkt het soms ook gewoon wel. Voor de zekerheid gebruik ik altijd de chip als ik twijfel omdat het met contactloos soms nog een probleem geeft.Xqlus1ve schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:09:
En voor andere plaatsten soms hebben ze niet op elke terminal een VISA contract en als je dan aangeeft VISA dan proberen ze een andere en dat werkt dan vaak wel. Tenzij ze natuurlijk nergens VISA hebben daar.
En bij de Lidl kan je ook cash bijpinnen wat ook meetelt voor de cashback.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Ik heb op de volgende website https://www.reddit.com/r/...hback_spotify_abonnement/ gelezen dat je minimaal 1000 dollar moet uitgeven met de MCO card. Is dat ook zo? Ik kan het nergens op internet terug vinden.
Ze gebruiken daar $1000 per maand als rekenvoorbeeld. Er zit geen minimumbedrag per maand aan. Wel zit er volgens mij een "boete" op als je de kaart 12 maanden niet gebruikt.smily01 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:52:
Ik heb op de volgende website https://www.reddit.com/r/...hback_spotify_abonnement/ gelezen dat je minimaal 1000 dollar moet uitgeven met de MCO card. Is dat ook zo? Ik kan het nergens op internet terug vinden.
Geen paniek we hebben het internet allemaal voor je samengevat, hier.smily01 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:52:
Ik kan het nergens op internet terug vinden.
Ik zie de laatste tijd de term 'MCO kaart' weer opduiken in dit topic. Ik ben toch wel heel benieuwd waar die opleving ineens vandaan komt?
edit:
Oeps, niet helemaal waar, komt van dezelfde user zie ik nu.
Oeps, niet helemaal waar, komt van dezelfde user zie ik nu.
Nog even een kleine waarschuwing voor diegenen die van plan zijn om NFTs te scoren via crypto.com; betaal alleen met een creditcard of middels hun eigen crypto pay.
Ik en nog wat andere kitty-shoppers wachten al weken op een refund van munten die we stuurden vanuit onze externe wallets en bij crypto.com zijn ze inmiddels gewoon gestopt met reageren.
[ Voor 6% gewijzigd door pimsaint op 04-01-2022 14:59 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Ik had een betaling gedaan aan Bol.com 3 weken geleden. Product retour gestort en vanochtend is het geld teruggestort. Echter betaald Crypto.com het direct weer terug aan Bol (ook weer cashback op gekregen). Iemand dit eerder meegemaakt?
Zie rvu19 in "Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie"CryptoT schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:48:
Ik had een betaling gedaan aan Bol.com 3 weken geleden. Product retour gestort en vanochtend is het geld teruggestort. Echter betaald Crypto.com het direct weer terug aan Bol (ook weer cashback op gekregen). Iemand dit eerder meegemaakt?
Ik heb het overigens beide kunnen houden. Misschien omdat ik het meteen naar mijn defi-wallet heb gezet.
Ik heb regelmatig gehad dat het na ongeveer 1 maand alsnog de te veel gekregen cro teruggehaald werd. Ik weet niet hoe het zit als je op dat moment 0 cro in je wallet hebt. Ik neem aan dat dat niet direct een probleem is, maar je zal het niet moeten uitbuiten.rvu19 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:52:
[...]
Zie rvu19 in "Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie"
Ik heb het overigens beide kunnen houden. Misschien omdat ik het meteen naar mijn defi-wallet heb gezet.
Vraagje; wil BTC gaan DCA-en. Heb zojuist bitcoin gestaked voor 3maanden tegen 6,5% in de Earn. Aankoop 0,05 voor 209,57 en 0,05 in de earn gezet voor 205,48: dat is meer dan 2% verschil? Kan iemand uitleggen waar dit verschil in zit?
Het bedrag wat jij als tweede ziet is het bedrag wat jij er voor krijgt als je het verkoopt. Er zit best een groot verschil in markt order inkoop of verkoop.BektLekker schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 12:49:
Vraagje; wil BTC gaan DCA-en. Heb zojuist bitcoin gestaked voor 3maanden tegen 6,5% in de Earn. Aankoop 0,05 voor 209,57 en 0,05 in de earn gezet voor 205,48: dat is meer dan 2% verschil? Kan iemand uitleggen waar dit verschil in zit?
De spread in de cdc app is best hoog, ik heb het zelf nog niet gedaan, maar wat ik links en rechts lees is dit een manier om minder verlies te hebben:BektLekker schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 12:49:
Koop usdc in de cdc app, verstuur de usdc naar de cdc exchange, koop er daar btc van. En tranfer je btc terug naar de cdc app.
Op usdc zit minder spread, en muntjes sturen tussen de app <-> exchange is gratis.
Mooi verdienmodelCryptoT schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:48:
Cashback halen ze toch wel terug.
In het begin heb ik dit niet gehad.
Later werd het alsnog terug geboekt.👍
Ik heb die onterechte cashback telkens meteen naar mijn DeFi wallet overgezet (als in balans in de CDC app is dan 0) en ik heb niet de indruk dat die daarna nog teruggedraaid worden.digiben schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:32:
[...]
Cashback halen ze toch wel terug.
In het begin heb ik dit niet gehad.
Later werd het alsnog terug geboekt.👍
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Zou er wel mee oppassen, ik heb verhalen gelezen dat als het niet lukt om de cashback terug te vorderen, ze soms je kaart blokkeren totdat je CRO saldo is aangevuld en ze het kunnen terugvorderen.Th1x4nG schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:58:
[...]
Ik heb die onterechte cashback telkens meteen naar mijn DeFi wallet overgezet (als in balans in de CDC app is dan 0) en ik heb niet de indruk dat die daarna nog teruggedraaid worden.
Ik wil zelf iig niet het risico lopen dus ik zorg dat ik altijd wat CRO heb staan in het geval ik een refund oid op de kaart heb gekregen.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Zijn er meer met de defi wallet.
Dat je je oude stake en unstake.. Of stortingen etc niet meer ziet.
Ik zie ze t/m verleden jaar juni.
Dus mis meer als een half jaar overzicht.
Of zit dat in de app storing 🥳
Dat je je oude stake en unstake.. Of stortingen etc niet meer ziet.
Ik zie ze t/m verleden jaar juni.
Dus mis meer als een half jaar overzicht.
Of zit dat in de app storing 🥳
Ik kan bevestigen dat je kaart geblokkeerd wordt als er teveel refunds op gedaan worden. Schijnt in de voorwaarden te staan dat niet de bedoeling is van de kaart. Ik had een aantal items die retour moesten wegens verkeerde levering en dat ging dus niet goed. De CRO wordt eerst bijgeschreven en daarna na een paar dagen weer afgeschreven. Ik had altijd CRO op de wallet staan maar ik weet niet waarom dit mis ging.blu-fox schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 15:48:
[...]
Zou er wel mee oppassen, ik heb verhalen gelezen dat als het niet lukt om de cashback terug te vorderen, ze soms je kaart blokkeren totdat je CRO saldo is aangevuld en ze het kunnen terugvorderen.
Ik wil zelf iig niet het risico lopen dus ik zorg dat ik altijd wat CRO heb staan in het geval ik een refund oid op de kaart heb gekregen.
Na de blokkade is er wat onderzoek en duurt het een paar weken voor alles weer geactiveerd is. De blokkade wordt gedaan op de 1ste dag van de daaropvolgende maand
[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 04-01-2022 23:56 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik heb mijn CDC gekoppeld aan Curve en mijn Curve kaart aangemeld in de Shell app (CDC ging niet). Als het goed is kan ik nu via de Shell app betalen voor mijn tankbeurten
[ Voor 8% gewijzigd door buakaw op 05-01-2022 08:55 ]
Heeft iemand van jullie al eens geprobeerd om met een Revolut Maestro kaart via Curve Go Back In Time alsnog cashback te krijgen op bijvoorbeeld aankopen bij Albert Heijn? Of is een Revolut Maestro kaart niet toe te voegen aan Curve?
"Be brave, don't shave"
Maestro gaat helaas niet lukken nee. Nog max 2 jaar geduld, dan zijn onze ouderwetse pinpassen vervangen voor Master of Visa debet.Tiestor schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:38:
Heeft iemand van jullie al eens geprobeerd om met een Revolut Maestro kaart via Curve Go Back In Time alsnog cashback te krijgen op bijvoorbeeld aankopen bij Albert Heijn? Of is een Revolut Maestro kaart niet toe te voegen aan Curve?
[ Voor 11% gewijzigd door glatuin op 05-01-2022 12:03 ]
Gebruik geen hotmail adres om je account aan te maken bij CDC. Dit kan problemen opleveren. Verificatie emails komen dan niet meer aan en je kunt niet meer inloggen.
Ben al 2 weken met support bezig, oplossingen aanbieden is niet hun sterkste kant, als je ze al kan bereiken. Wat een waardeloze bende.
Totaal geen haast, totaal geen urgentie inzien. Wachttijden van 3 uur in de chat.
Ben al 2 weken met support bezig, oplossingen aanbieden is niet hun sterkste kant, als je ze al kan bereiken. Wat een waardeloze bende.

Nvmatomix9 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:19:
Gebruik geen hotmail adres om je account aan te maken bij CDC. Dit kan problemen opleveren. Verificatie emails komen dan niet meer aan en je kunt niet meer inloggen.
Ben al 2 weken met support bezig, oplossingen aanbieden is niet hun sterkste kant, als je ze al kan bereiken. Wat een waardeloze bende.Totaal geen haast, totaal geen urgentie inzien. Wachttijden van 3 uur in de chat.
[ Voor 6% gewijzigd door Rubert op 05-01-2022 15:31 . Reden: Ik was in de war met Curve support ]
Via Twitter een Dm sturen lukt bij mij sneller om reactie te krijgen dan via CDC app. Misschien eens proberen. Crypto.com customer support Twitter account.
Zelf geen problemen met mijn hotmail, komt het niet binnen in je spam folder?atomix9 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:19:
Ben al 2 weken met support bezig, oplossingen aanbieden is niet hun sterkste kant, als je ze al kan bereiken. Wat een waardeloze bende.Totaal geen haast, totaal geen urgentie inzien. Wachttijden van 3 uur in de chat.
Ja had ik gezien ja, inmiddels al gemaild, gechat, het is doorgezet naar een andere afdeling zeggen ze danleducw schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:29:
Via Twitter een Dm sturen lukt bij mij sneller om reactie te krijgen dan via CDC app. Misschien eens proberen. Crypto.com customer support Twitter account.

Mail komt niet in de spam folder terecht, het komt gewoon niet aan. Ligt aan hun kant. Bizarre is ook, dat het gewoon correct gewerkt heeft, op hetzelfde emailadres. De garantie dat het dus nu werkt met je huidige hotmail adres zegt dus niets, kan zo misgaan/blokkade op komen.

Ik vertrouw zowiezo geen financiele info aan microsoft, google, etc.atomix9 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:19:
Bij mij loopt dat via protonmail.
Het heeft niks met elkaar te maken, maar ik hoor wel vaker problemen met Microsoft en email. Als het gaat om torrenting dan raden ze ook altijd aan weg te blijven van Microsoft.atomix9 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:19:
Nogmaals, niks met cdc te maken, maar voor mij is het wel een optelsom.
Ik begrijp je stelilng niet dat het niets met CDC te maken heeft, terwijl Reddit vol staat met mensen die hetzelfde probleem hebben met een hotmail adres in combinatie met CDC. CDC heeft zelf ook toegegeven vaker problemen te hebben met hotmail adressen.Dacuuu schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 17:34:
[...]
Het heeft niks met elkaar te maken, maar ik hoor wel vaker problemen met Microsoft en email. Als het gaat om torrenting dan raden ze ook altijd aan weg te blijven van Microsoft.
Nogmaals, niks met cdc te maken, maar voor mij is het wel een optelsom.
Altijd fijn mensen, die zomaar wat roepen en je verhaal ontkrachten, zonder feiten.

Maar goed, ik verwacht hier ook geen oplossing, ik wilde slechts mensen waarschuwen, voor het gebruik van een hotmail adres bij CDC
De opmerking van mij dat het echt niks met elkaar te maken heeft, kan ik natuurlijk niet weten. Maar wat ik wel vaker tegenkom in het algemeen dat er problemen zijn icm hotmail. Dat was de strekking van mijn post.atomix9 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 08:33:
[...]
Ik begrijp je stelilng niet dat het niets met CDC te maken heeft, terwijl Reddit vol staat met mensen die hetzelfde probleem hebben met een hotmail adres in combinatie met CDC. CDC heeft zelf ook toegegeven vaker problemen te hebben met hotmail adressen.
Altijd fijn mensen, die zomaar wat roepen en je verhaal ontkrachten, zonder feiten.
Maar goed, ik verwacht hier ook geen oplossing, ik wilde slechts mensen waarschuwen, voor het gebruik van een hotmail adres bij CDC(en de slechte , langzame, support)
Ok, was ik al bang voor. Reden dat ik het vraag is omdat Revolut Maestro kaarten wel/óók een kaart nummer hebben zoals een credit card. Had om die reden hoop dat het zou kunnen.glatuin schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 12:02:
[...]
Maestro gaat helaas niet lukken nee. Nog max 2 jaar geduld, dan zijn onze ouderwetse pinpassen vervangen voor Master of Visa debet.
"Be brave, don't shave"
Ik heb de DeFi app nu. Juist gekoppeld en Cro ingeboekt vanuit de app. Nu zou dat voortaan makkelijk moeten gaan.
Als ik Cro wil staken staat er nu ‘up to 12,56% p.a.’ waar ik in kan en gelijk moet bevestigen etc. Maar ik hoor jullie altijd over een King pool of een Jerry’s pool. Hoe werkt dat dan? In krijg geen optie om te kiezen =)
Als ik Cro wil staken staat er nu ‘up to 12,56% p.a.’ waar ik in kan en gelijk moet bevestigen etc. Maar ik hoor jullie altijd over een King pool of een Jerry’s pool. Hoe werkt dat dan? In krijg geen optie om te kiezen =)
Dan doe je wat verkeerd, je moet rechtsonder via 'Earn' gaan, daar kan je CRO kiezen, een bedrag ingeven, en een validator kiezen*.AlterBridge schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:07:
* Je kiest best eentje met een hoog rendement en hoge uptime, maar met een laag % stemrecht.
Nog iemand problemen om de ETH Supercharger rewards the accepteren?
Ik krijg geen info te zien en ook geen ‘action required’…
Sowieso laatste keer Supercharger voor mij, de rewards zijn om te lachen.
Ga ook maar CRO in Defi staken voor max rendement.
Hier wel de action required en geaccepteerd (na update van de iOS app). Krijg toch bijna €0,40 in ETH met 423 CROZazabez1 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 18:50:
Inmiddels kon ik ook accepten. Blijkbaar was er een issue bij CDC. De opbrengst hebben we het maar niet over 😂
Haha ja vandaar dat ik na de calculation gelijk die DeFi app gedownload heb xDDeveon schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 19:32:
[...]
Hier wel de action required en geaccepteerd (na update van de iOS app). Krijg toch bijna €0,40 in ETH met 423 CRO
Zit nu in Jerry’s Pool
Lees op het spamtopic vandaag wel veel berichten over de risico’s ^^
Welke risico's? Ik vind dat er juist weinig risico aan zit.AlterBridge schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 23:01:
[...]
Haha ja vandaar dat ik na de calculation gelijk die DeFi app gedownload heb xD
Zit nu in Jerry’s Pool
Lees op het spamtopic vandaag wel veel berichten over de risico’s ^^
Wat een aanfluiting, ik krijg in totaal iets van 1,40 eur wat totaal niet in de buurt komt van de 30% APYDeveon schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 19:32:
[...]
Hier wel de action required en geaccepteerd (na update van de iOS app). Krijg toch bijna €0,40 in ETH met 423 CRO

Heb hetzelfde nu in de DeFi earn staan en ik zal met de huidige koers na 7 dagen al hetzelfde bereikt hebben (inplaats van 45 dagen supercharger)

De '30%' APY staar er als 'Up to 30% APY'. Een paar gelukkigen krijgen een x10 of x20 booster van de interest waardoor het zo vermeld staat. Creatieve marketing, dus goed lezen wat er staatXqlus1ve schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 23:08:
[...]
Wat een aanfluiting, ik krijg in totaal iets van 1,40 eur wat totaal niet in de buurt komt van de 30% APY![]()
Heb hetzelfde nu in de DeFi earn staan en ik zal met de huidige koers na 7 dagen al hetzelfde bereikt hebben (inplaats van 45 dagen supercharger)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Voor mij geen Supercharger meer. Ik zet het in de DeFi app of in de Earn….
Dit is eerder misleiding dan creatieve marketing.Coldcat schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 23:15:
De '30%' APY staar er als 'Up to 30% APY'. Een paar gelukkigen krijgen een x10 of x20 booster van de interest waardoor het zo vermeld staat. Creatieve marketing, dus goed lezen wat er staat
APY was 2% en hebben ze uiteindelijk verhoogd naar 4%, die 30% is alleen als je de NFT hebt gewonnen.Xqlus1ve schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 23:08:
[...]
Wat een aanfluiting, ik krijg in totaal iets van 1,40 eur wat totaal niet in de buurt komt van de 30% APY![]()
Ik zie het probleem niet zo. 'up' toe betekend altijd dat er voorwaarde aan zitten. En het is vrije keuze toch. Je kan doen en laten wat ie wil met je cro.
Zie het probleem zelf ook niet helemaal, je kan redelijk makkelijk bereken wat je verdient nav de APY die word gegeven. Vind zelf de opbrengst van Supercharger heel laag dus maak er zelf geen gebruik meer van.Dacuuu schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:27:
Ik zie het probleem niet zo. 'up' toe betekend altijd dat er voorwaarde aan zitten. En het is vrije keuze toch. Je kan doen en laten wat ie wil met je cro.
Heb je wel een goede cashbacknielsven schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:03:
[Afbeelding]
Het is eindelijk zover, ik moet updaten, maar helaas kan mijn telefoon dit niet meerDe nieuwe update is alleen beschikbaar op IOS 13 en ik zit nog op een iPhone 6. Dus helaas geforceerd een nieuwe telefoon kopen.
Dan moet ik wel geld op mn visa kunnen zetten
En daar is Curve dus weer lekker handig. Moet je wel zorgen dat de Curve op een credit card en niet je CDC kaart afschrijft. Zodra je je nieuwe telefoon hebt de betaling omzetten van de creditcard naar je CDC kaart.nielsven schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:20:
[...]
Dag mensen!
Vraagje, ik heb in het begin al eens meegedaan met de DeFi wallet, volgens mij was mijn conclusie toen, dat ik geen CRO 'bij kon staken' kan dat nu inmiddels wel? ( lukte toen wel met de desktop app maar niet met de mobiele app)
Dus de vraag is, wanneer ik nu bijvoorbeeld 100CRO in de DeFi wallet heb en ik wil er later nog eens 50CRO bij doen, kan dat dan? Of moet ik een nieuwe "Earn aanmaken"?
Vraagje, ik heb in het begin al eens meegedaan met de DeFi wallet, volgens mij was mijn conclusie toen, dat ik geen CRO 'bij kon staken' kan dat nu inmiddels wel? ( lukte toen wel met de desktop app maar niet met de mobiele app)
Dus de vraag is, wanneer ik nu bijvoorbeeld 100CRO in de DeFi wallet heb en ik wil er later nog eens 50CRO bij doen, kan dat dan? Of moet ik een nieuwe "Earn aanmaken"?
UberLurker Departement #GG.
Als je al CRO gestaked hebt staan en je wil er CRO bij doen dan kan je via Earn dezelfde stappen doorlopen als de eerste keer en als je dan dezelfde validator selecteert vult hij de CRO aan bij de totale gestake'te CRO.Skrunsies schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:00:
Dag mensen!
Thanks!Nogne schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:05:
[...]
Als je al CRO gestaked hebt staan en je wil er CRO bij doen dan kan je via Earn dezelfde stappen doorlopen als de eerste keer en als je dan dezelfde validator selecteert vult hij de CRO aan bij de totale gestake'te CRO.
Welke validator raad jij aan? ( Het liefst met zo weinig mogelijk fees natuurlijk

UberLurker Departement #GG.
JerrysPool als je echt helemaal geen fee wil betalen, en anders zou ik Kingstaker adviseren die is van een Tweaker hier en vraagt minimale fee.Skrunsies schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:10:
[...]
Thanks!
Welke validator raad jij aan? ( Het liefst met zo weinig mogelijk fees natuurlijk)
Ik vond de supercharger ook tegenvallen qua resultaat, heb nu alles in tectonic gezetZazabez1 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 18:50:
1tje met lage fee, hoge uptime en weinig stemrecht.Skrunsies schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:10:
Welke validator raad jij aan? ( Het liefst met zo weinig mogelijk fees natuurlijk)
Ik heb een beginners vraagje. Ik zie dat je de kaart met een andere creditcard top up kan doen. Maar is het mogelijk om gewoon geld over te maken via mijn bankrekening zodat er dan geld op de visa kaart staat? Ik zie wel een fiat wallet waarnaar je geld kan over maken. Maar als ik op de top up knop druk dan zie ik alleen crypto wallets en creditcards staan.
Update: nevermind ik zie in de topic starter info hierover. Ik heb net via mijn ABN app een overboeking gedaan maar hij staat nu de hele tijd op in behandeling. Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Het gaat naar litouwen en dat is binnen de EU. Zou geen probleem moeten zijn.
Update: nevermind ik zie in de topic starter info hierover. Ik heb net via mijn ABN app een overboeking gedaan maar hij staat nu de hele tijd op in behandeling. Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Het gaat naar litouwen en dat is binnen de EU. Zou geen probleem moeten zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door IUser op 08-01-2022 13:12 ]
Voor zover ik weet is SEPA alleen door de weeks. Dus je geld zal maandag pas verwerkt worden.IUser schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:29:
Ik heb een beginners vraagje. Ik zie dat je de kaart met een andere creditcard top up kan doen. Maar is het mogelijk om gewoon geld over te maken via mijn bankrekening zodat er dan geld op de visa kaart staat? Ik zie wel een fiat wallet waarnaar je geld kan over maken. Maar als ik op de top up knop druk dan zie ik alleen crypto wallets en creditcards staan.
Je 1e transactie? Die gaat handmatig, dus langzaam. Daarna automatisch en snel.IUser schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:29:
Kan je eigenlijk ook vanaf andere rekeningen op de Estonia IBAN storten of alleen van je eigen tegenrekening?
Van al je eigen rekeningen. Er vind een naam controle plaats. Is de naam anders dan je naam bij CDC dan wordt de transactie geweigerd. Ik heb per ongeluk van de rekening van mijn vrouw naar CDC overgemaakt en dat ging mis. Welke rekening maakt niet uit als het maar op je eigen naam staat.Deveon schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 13:39:
Kan je eigenlijk ook vanaf andere rekeningen op de Estonia IBAN storten of alleen van je eigen tegenrekening?
[ Voor 18% gewijzigd door glatuin op 08-01-2022 13:40 ]
Klopt het is mijn eerste overboeking naar litouwen.Dacuuu schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 13:37:
[...]
Je 1e transactie? Die gaat handmatig, dus langzaam. Daarna automatisch en snel.
Update: het is gelukt. Het duurde even maar het geld is van mijn rekening afgeschreven.
[ Voor 14% gewijzigd door IUser op 08-01-2022 19:52 ]
Sorry, ik begin een beetje op een Amerikaan te lijken met tig pasjes in mijn kaartenhouder en waar elk pasje weer een ander voordeel heeft...
Deze week heb ik me aangemeld voor de CDC Jade Green kaart. CRO'tjes in de staking gezet en inmiddels is de virtuele pas binnen. Nu zag ik dat er in de app een mogelijkheid is voor een top-up van je CDC-kaart met een andere creditcard.
Nu heb ik zelf een American Express kaart waar ook de nodige voordelen aan zitten. Weet iemand of het mogelijk is om een top-up te doen met een AMEX-kaart? Je hebt dan voordeeltjes aan beide kanten van de kaart. Nu weet ik dat AMEX vanuit het verleden niet heel happig is geweest op dit soort constructies, maar ik vraag me af of iemand deze weg wel eens bewandeld heeft zonder achteraf gedoe te hebben gekregen met AMEX.
Deze week heb ik me aangemeld voor de CDC Jade Green kaart. CRO'tjes in de staking gezet en inmiddels is de virtuele pas binnen. Nu zag ik dat er in de app een mogelijkheid is voor een top-up van je CDC-kaart met een andere creditcard.
Nu heb ik zelf een American Express kaart waar ook de nodige voordelen aan zitten. Weet iemand of het mogelijk is om een top-up te doen met een AMEX-kaart? Je hebt dan voordeeltjes aan beide kanten van de kaart. Nu weet ik dat AMEX vanuit het verleden niet heel happig is geweest op dit soort constructies, maar ik vraag me af of iemand deze weg wel eens bewandeld heeft zonder achteraf gedoe te hebben gekregen met AMEX.
Amex hanteert vrijwel altijd hogere tarieven en wordt hierdoor niet geaccepteerd. Ik moet bekennen dat sinds ik de CDC kaart heb ik vrijwel geen enkele andere gebruik vanwege de cashback (3%).JRR schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 19:49:
Sorry, ik begin een beetje op een Amerikaan te lijken met tig pasjes in mijn kaartenhouder en waar elk pasje weer een ander voordeel heeft...
IK heb nog de Amex flying blue pas maar de KLM frequent flyer miles zijn per 1000 euro aan uitgaven nog steeds minder waard dan de 3% CRO.
Dank! Bij het ingeven van het kaartnummer wordt hij inderdaad niet geaccepteerd.
Ik had zelf ook al uitgerekend dat de CDC-kaart lucratiever is dan het gebruik van de AMEX-kaart die bovendien veel minder geaccepteerd wordt dan een VISA/MasterCard.
Voorlopig houd ik de AMEX-kaart nog wel even aan omdat ik in het buitenland nog wel eens een auto huur en dit kan weer gedoe opleveren met debit cards van VISA/MasterCard.
Ik had zelf ook al uitgerekend dat de CDC-kaart lucratiever is dan het gebruik van de AMEX-kaart die bovendien veel minder geaccepteerd wordt dan een VISA/MasterCard.
Voorlopig houd ik de AMEX-kaart nog wel even aan omdat ik in het buitenland nog wel eens een auto huur en dit kan weer gedoe opleveren met debit cards van VISA/MasterCard.
IK heb inmiddels de goedkoopste variant van de ANWB Visa credit card voor 16 euro/jaar (wanneer je al lid bent a 15 per jaar van de ANWB). De Amex zeg ik op termijn op moet het nu nog even aanhouden om de klm punten geldig te laten blijven.JRR schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:24:
\
Ik gebruik zelf Finland voor een flufje CRO.Skrunsies schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:10:
[...]
Thanks!
Je kunt natuurlijk gewoon een bankoverschrijving doen he ;-)nielsven schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:20:
[...]
"Be brave, don't shave"
Kan je direct een overschrijving naar je kaart doen? Het komt eerst binnen op je fiat wallet toch?Tiestor schreef op maandag 10 januari 2022 @ 11:21:
[...]
Je kunt natuurlijk gewoon een bankoverschrijving doen he ;-)
ja in je fiat wallet, daarna zelf even top upppen op je kaartnielsven schreef op maandag 10 januari 2022 @ 11:25:
[...]
Kan je direct een overschrijving naar je kaart doen? Het komt eerst binnen op je fiat wallet toch?
nothing stops this train
Klopt, maar het gaat erom dat ik binnenkort niet meer in mijn app kan omdat ik de laatste update niet kan installerenKol Nedra schreef op maandag 10 januari 2022 @ 11:33:
[...]
ja in je fiat wallet, daarna zelf even top upppen op je kaart
Ik zit erover te denken om naast fiat geld ook met mijn bitcoin CRO te gaan kopen. ik wil voor de Jade green card gaan. maar alleen met fiat zal dit nog maandenlang gaan duren.
bitcoin naar CRO kopen kost ook geen extra fee lijkt het?
dus naadt fiat dca ook met bitcoin dca, goed idee?
en ja ik had CRO natuurlijk rond de 0.18 moeten kopen
maar de prijs lijkt me nu ook prima (bijna -60% ath)
zal ik het doen? dan wordt mijn pf% met bitcoin wel stuk lager....
en ja ik had CRO natuurlijk rond de 0.18 moeten kopen
nothing stops this train
ahzo ja.nielsven schreef op maandag 10 januari 2022 @ 11:36:
[...]
Klopt, maar het gaat erom dat ik binnenkort niet meer in mijn app kan omdat ik de laatste update niet kan installeren
wat je kan doen is een mega cheap android toestel kopen en die enkel te gebruiken voor crypto gerelateerde zaken. ikzelf heb thuis mijn oud toestel geheel reset en deze gebruik ik voor crypto only.
maar iphone 6 is wel lekker dino-tech 😜
nothing stops this train
Wat wil je horen, ja of nee?Kol Nedra schreef op maandag 10 januari 2022 @ 11:38:
Ik zit erover te denken om naast fiat geld ook met mijn bitcoin CRO te gaan kopen. ik wil voor de Jade green card gaan. maar alleen met fiat zal dit nog maandenlang gaan duren.
en ja ik had CRO natuurlijk rond de 0.18 moeten kopenmaar de prijs lijkt me nu ook prima (bijna -60% ath)
Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).