Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 16 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:05
Kol Nedra schreef op maandag 10 januari 2022 @ 11:38:
Ik zit erover te denken om naast fiat geld ook met mijn bitcoin CRO te gaan kopen. ik wil voor de Jade green card gaan. maar alleen met fiat zal dit nog maandenlang gaan duren.
bitcoin naar CRO kopen kost ook geen extra fee lijkt het?

dus naadt fiat dca ook met bitcoin dca, goed idee?
en ja ik had CRO natuurlijk rond de 0.18 moeten kopen :p maar de prijs lijkt me nu ook prima (bijna -60% ath)
zal ik het doen? dan wordt mijn pf% met bitcoin wel stuk lager....
Tja goeie vraag.. Zelf verdeel ik het een beetje tussen cro en btc. Niemand kan in de toekomst kijken hoe alles gaat verlopen.

Ik weet ook niet hoeveel euro's je nog moet om naar Jade over te kunnen stappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 12:39
Zijn er meer waarbij de Missions niet werken?
Ik heb al een paar dagen de Status Check mission gedaan, en krijg wel de melding boven in beeld dat ik 1 diamant heb verdiend ( *O* ), maar hij wordt nergens toegevoegd, ik kan hem niet redeemen in Mission Control. Ik heb al contact met de support via chat, maar nu blijkt dat iemand die ik ken precies hetzelfde probleem heeft, dus misschien is het iets dat meer mensen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 19:17
nielsven schreef op maandag 10 januari 2022 @ 11:25:
[...]

Kan je direct een overschrijving naar je kaart doen? Het komt eerst binnen op je fiat wallet toch?
Oh ja, je hebt helemaal gelijk.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:42
Dacuuu schreef op maandag 10 januari 2022 @ 12:38:
[...]

Tja goeie vraag.. Zelf verdeel ik het een beetje tussen cro en btc. Niemand kan in de toekomst kijken hoe alles gaat verlopen.

Ik weet ook niet hoeveel euro's je nog moet om naar Jade over te kunnen stappen..
moet nog 70% 🥲
dus alleen met verse fiat gaat het nog lang duren...

correlatie cro/btc ook flink gedaald (naast cro/eur)

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 10-01-2022 13:05 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13:43

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op maandag 10 januari 2022 @ 13:04:
[...]

moet nog 70% 🥲
dus alleen met verse fiat gaat het nog lang duren...

correlatie cro/btc ook flink gedaald (naast cro/eur)
Tja, ik heb veel vetrouwen in CRO, maar je moet natuurlijk doen waarbij jezelf prettig voelt. We kunnen geen financieel advies geven.

Zelf wacht ik rustig af tot ik een gratis upgrade kan doen naar Jade. Dat houdt in dat hij moet stijgen naar 1,45 eur. Maar iedere maand krijg ik meer en meer CRO cashback en sta ik te staken voor 12%+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Xqlus1ve schreef op maandag 10 januari 2022 @ 13:45:
[...]

Tja, ik heb veel vetrouwen in CRO, maar je moet natuurlijk doen waarbij jezelf prettig voelt. We kunnen geen financieel advies geven.

Zelf wacht ik rustig af tot ik een gratis upgrade kan doen naar Jade. Dat houdt in dat hij moet stijgen naar 1,45 eur. Maar iedere maand krijg ik meer en meer CRO cashback en sta ik te staken voor 12%+.
Hier ook veel vertrouwen in CRO. Onlangs van Ruby naar Jade gegaan, nagenoeg gratis. Dit jaar als doel Icy White :)
Zeker nu de prijs van CRO dipt af en toe wat bij kopen, de cashback en hopelijk dat CRO flink gaat stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik vind het verschil ruby-jade kleine dan voor Jade-icey. :o maar doelen stellen is goed. Ik doe mee met je doel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 08:45
RikTW schreef op maandag 10 januari 2022 @ 12:48:
Ik heb al een paar dagen de Status Check mission gedaan, en krijg wel de melding boven in beeld dat ik 1 diamant heb verdiend ( *O* ), maar hij wordt nergens toegevoegd, ik kan hem niet redeemen in Mission Control. Ik heb al contact met de support via chat, maar nu blijkt dat iemand die ik ken precies hetzelfde probleem heeft, dus misschien is het iets dat meer mensen hebben?
Hier doet ie het nog prima, maar komt wel ooit voor dat ik de app even moet afsluiten en opnieuw opstarten. Heb je dat al geprobeerd?

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Vetifuro schreef op maandag 10 januari 2022 @ 14:58:
[...]

Hier doet ie het nog prima, maar komt wel ooit voor dat ik de app even moet afsluiten en opnieuw opstarten. Heb je dat al geprobeerd?
Missions is echt niet de moeite waard, geloof me.
1 silver chest a 25 diamant is 0,7 Cro

Dus 1 diamant = circa 1,1 ct waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Rep7 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:32:
[...]

Missions is echt niet de moeite waard, geloof me.
1 silver chest a 25 diamant is 0,7 Cro

Dus 1 diamant = circa 1,1 ct waard
wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. Wie zegt dat over een paar jaar 1 CRO nog steeds 40 cent is?

Misschien dan al 20 dollar. :/

Het is gratis en kost 15 seconden werk per dag. Sterker nog je kan er je je DeFi fees mee bekostigen en meer!

[ Voor 6% gewijzigd door Xqlus1ve op 10-01-2022 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
Xqlus1ve schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:46:
[...]

wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. Wie zegt dat over een paar jaar 1 CRO nog steeds 40 cent is?

Misschien dan al 20 dollar. :/

Het is gratis en kost 15 seconden werk per dag. Sterker nog je kan er je je DeFi fees mee bekostigen en meer!
Ik kan niet anders zeggen dan dat je gelijk hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Rep7 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 16:00:
[...]

Ik kan niet anders zeggen dan dat je gelijk hebt!
Ik geloof dat je ergens met de market cap van BNB, uitkomt op een cro van 3 usd ofzo. Dus wil je 20 usd hebben, dan moet er echt veel geld in. Ja ik weet market cap zegt niet alles. Maar om maar een ideetje te geven. Zelf zie ik CRO echt wel een keer de 3 usd aantikken. Wanneer? Dont know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
Vetifuro schreef op maandag 10 januari 2022 @ 14:58:
[...]

Ja, al geprobeerd, en ook app helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Anyway, ik wacht wel even af. Het stelt nog niet vreselijk veel voor zo te horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:26
RikTW schreef op maandag 10 januari 2022 @ 12:48:
Zelfde verhaal hier, ook Crypto Masters mission (lees artikel) lijkt niet te werken. Heb een Oneplus 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

deuceboss schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:10:
[...]

Zelfde verhaal hier, ook Crypto Masters mission (lees artikel) lijkt niet te werken. Heb een Oneplus 8.
Oneplus 7, werkt zonder problemen. En de crypto masters missies hebben enige vertraging heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
BektLekker schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:28:
[...]

Zojuist geregeld via de whatsapp helpdesk van Vattenfall
Mag ik vragen hoe je dit hebt geregeld? Ik heb momenteel contact met de whatsapp helpdesk maar ze zeggen me dat het niet mogelijk is. Of betaal je iedere maand handmatig?

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Vetifuro schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:08:
[...]

Mag ik vragen hoe je dit hebt geregeld? Ik heb momenteel contact met de whatsapp helpdesk maar ze zeggen me dat het niet mogelijk is. Of betaal je iedere maand handmatig?
Ik zelf heb gebeld naar Vattenfall, je betalingen gaan inderdaad dan per factuur en niet meer per automatische incasso. Je krijgt dan een mailtje dat er een factuur gereed staat voor je op vattenfall website zelf. Die kan je dan betalen met de optie per credit card (lees CDC kaart).

Houd er rekening mee dan je wel de eerste keer 2 rekeningen snel achter elkaar krijgt, waar je per incasso achter betaalt, betaal je per factuur een maand vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
Vetifuro schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:08:
[...]

Hou er wel rekening mee dat dit niet is toegestaan. CDC kan je hiervoor blokkeren. Zie ook https://help.crypto.com/e...on-of-cro-rewards-program

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
dhrhagenees.cro schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:32:
[...]

Hou er wel rekening mee dat dit niet is toegestaan. CDC kan je hiervoor blokkeren. Zie ook https://help.crypto.com/e...on-of-cro-rewards-program
Mwa, uitgesloten van cashbacks is dat. Ligt maar net aan de merchant code. Ik heb nog nooit gelezen dat iemand geblokt is om deze reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Volgens mij gaat dat inderdaad alleen over uitsluiting van cashback.

Heb wel eens contact opgenomen met CS omdat ik geen cashback had ontvangen, bleek later om MCC 8999 te gaan. Geen cashback, maar verder ook geen waarschuwing over dat het niet zou mogen.

Als het echt niet mag (zoals het kopen van loten, crypto) dan staan ze de transactie sowieso niet toe, lijkt mij?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vetifuro
pimsaint schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:48:
Volgens mij gaat dat inderdaad alleen over uitsluiting van cashback.

Heb wel eens contact opgenomen met CS omdat ik geen cashback had ontvangen, bleek later om MCC 8999 te gaan. Geen cashback, maar verder ook geen waarschuwing over dat het niet zou mogen.

Als het echt niet mag (zoals het kopen van loten, crypto) dan staan ze de transactie sowieso niet toe, lijkt mij?
Heb er ook niet zo veel schrik voor, krijg ook cashback als ik ga tanken dus zal net die merchant code anders zijn :9
Maar met een voorschot van 250 euro in de maand en 3% cashback kan ik mijn CRO-stack toch aardig vergroten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Vetifuro schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:50:
[...]

Heb er ook niet zo veel schrik voor, krijg ook cashback als ik ga tanken dus zal net die merchant code anders zijn :9
Maar met een voorschot van 250 euro in de maand en 3% cashback kan ik mijn CRO-stack toch aardig vergroten :P
Hoe stort vattenval de teveel betaalde voorschot terug, ook via de creditcard? Ben benieuwd hoe die tranactie is, een deel terugstorting of een losse betaling terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
Dacuuu schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:00:
[...]

Hoe stort vattenval de teveel betaalde voorschot terug, ook via de creditcard? Ben benieuwd hoe die tranactie is, een deel terugstorting of een losse betaling terug..
Geen idee, gaan we over een jaar achterkomen.. Al probeer ik wel altijd om niet teveel geld bij de energiemaatschappijen te laten staan dus pas met regelmaat m'n termijnbedrag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 14:57
Kan je niet voordat je je voorschot terug krijgt weer je betalingsvoorkeur veranderen naar automatische incasso? Dan zouden ze het voorschot ook weer terugstorten naar je rekening denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dacuuu schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:00:
[...]

Vattenfall zal het terug storten op de IBAN rekening waarmee je registreerd staat bij hun. Dit heb ik expleciet nagevraagd.

[ Voor 54% gewijzigd door Xqlus1ve op 11-01-2022 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:24
Iedereen moet het zelf weten natuurlijk. Maar dit soort "trucs" (enorm voorschot aan vattenfall) voelen bij mij nooit lekker.

Mocht cdc er ooit achterkomen (kleine kans denk ik) dan zullen ze er ook niet blij mee zijn, al vind ik dat minder relevant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
DjMark schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:49:
Iedereen moet het zelf weten natuurlijk. Maar dit soort "trucs" (enorm voorschot aan vattenfall) voelen bij mij nooit lekker.

Mocht cdc er ooit achterkomen (kleine kans denk ik) dan zullen ze er ook niet blij mee zijn, al vind ik dat minder relevant.
Enorm voorschot bij energytoko is nooit handig. Als de toko over de kop gaat ben je al je voorschot kwijt. En ja ze vallen met bosjes om. En dank zal Vattenval wel een van de laatste zijn die omvalt, dat kan, maar ik zeg het het maar alvast.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 22:37
Dacuuu schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:59:
[...]

Enorm voorschot bij energytoko is nooit handig. Als de toko over de kop gaat ben je al je voorschot kwijt. En ja ze vallen met bosjes om. En dank zal Vattenval wel een van de laatste zijn die omvalt, dat kan, maar ik zeg het het maar alvast.. :P
Tsja is een maand extra voorop betalen nou zo'n enorm voorschot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
Ik heb het een maandje geleden ook aan de helpdesk van Vattenfall gevraagd. Het kon zeker vertelde de medewerker, maar ik zou dan wel mijn 10% korting verliezen.

Heb en hou jij die korting ook? Of is dat geregeld omdat je vooruit betaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Rep7 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:14:
Ik heb het een maandje geleden ook aan de helpdesk van Vattenfall gevraagd. Het kon zeker vertelde de medewerker, maar ik zou dan wel mijn 10% korting verliezen.

Dat is volgens mij onderdeel als je al meerjarig klant ben Vattenfall (Blijven loont programma). Dat soort voordelen vallen dan inderdaad weg.

Iets waar ik zelf geen last van heb aangezien dit mijn eerste jaar bij Vattenfall is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
Rep7 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:14:

Ik ben nieuwe klant met een cadeauxl korting dus heb sowieso geen recht op blijven loont korting volgens de voorwaarden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Tijgertje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:09:
[...]

Tsja is een maand extra voorop betalen nou zo'n enorm voorschot?
Ik bedoel niet die ene maand. Maar stel je stelt je voorschot in op €250 terwijl je aan €100 genoeg zou hebben. En de toko gaat failliet, ben je een hoop geld kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vetifuro
Dacuuu schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:30:
[...]

Ik bedoel niet die ene maand. Maar stel je stelt je voorschot in op €250 terwijl je aan €100 genoeg zou hebben. En de toko gaat failliet, ben je een hoop geld kwijt.
Mijn voorschot staat op 250 omdat dat in lijn is met mijn daadwerkelijke verbruik. Te veel geld bij een energiemaatschappij laten staan doe ik niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:41

Dark Angel

Corvette LS Power

Xqlus1ve schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:09:
AH, ETOS, G&G (allemaal onder 1 hoed) accepteerd geen VISA/MC.

welke wel uit eigen ervaring, Lidl, Jumbo, Bristol, restaurants die Visa/MC accepteren, Dirk, Zeeman, Action, H&M, Subway, Van Haren, Intratuin, Arali, Babypark, Baby Dump :+,Yves, Primark, The North Face, PME Legend, outlet Roermond, Rocher, etc. etc. etc.

Gewoon lekker proberen, ik loop trouwens rond met de CDC, vrouwlief met de Curve, allebij zelfde ervaringen. Niet dat Curve wel en CDC niet. Nope allebij precies dezelfde acceptatie.
Ik heb vandaag via curve bij de jumbo proberen te pinnen maar kreeg op de chip en op draadloos de error dat pas geweigerd. paar dagen geleden nog wel een hotel kunnen betalen op de zelfde manier.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dark Angel schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:13:
[...]

Ik heb vandaag via curve bij de jumbo proberen te pinnen maar kreeg op de chip en op draadloos de error dat pas geweigerd. paar dagen geleden nog wel een hotel kunnen betalen op de zelfde manier.
Curve heeft weleens storing. Zie ook de zoek functie in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk004!
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 31-08 08:42
Hi!

allereerst, mijn ervaring over crypto.com zijn positief. Heb de 350euro crecitcard, werkt super om hier cashback en gratis spotify mee te verdienen. ik overweeg zelf op mijn creditcard te opwaarderen naar 3500 euro.
Echter de kosten voor opwaarderen zijn 50 euro, vind ik heel vreemd! iemand tips hoe je dit kan omzeilen?

Maar nu mijn negatieve ervaring met crypto.com
Mijn vriendin is ook geïnteresseerd en ze wilt ook een crypto.com card.
Echter met aanmelding krijgt ze dit te horen:
"After reviewing your application and with careful consideration we have determined that we will not be able to onboard you as a customer. Please accept our apologies for any inconvenience this may have caused"
Echt heel vreemd dit!
Terwijl wij echt geen reden kunnen verzinnen waarom ze haar niet willen accepteren!
Hebben om feedback gevraagd maar ze geven aan dat ze hier het recht toe hebben en ook het recht hebben om geen uitleg te geven. Erg kinderachtig! ook heb ik via mijn eigen chat verhaal gehaald, maar hier konden ze er ook geen verandering in brengen. Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Xqlus1ve schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:15:
[...]

Curve heeft weleens storing. Zie ook de zoek functie in dit topic.
Dan wacht ik even tot ik de echte kaart in huis hebt om dan te testen of het aan Curve ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
[...]

1) heb je al eerder met succes kunnen betalen met je cdc pas bij de betreffende jumbo?

Er staat hier links en rechts info wat niet helamaal helemaal gelijk loopt met mijn ervaring.

De meeste jumbo's accepteren visa/master, maar niet elke jumbo. Na mijn verhuizing heb ik hier een jumbo die geen Visa/master doet, helaas.

En de appie? Een paar appies in Amsterdam, en de appie in Kaatsheuvel accepteert master/visa. Net zoals de ah to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

henk004! schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:15:
Hi!

allereerst, mijn ervaring over crypto.com zijn positief. Heb de 350euro crecitcard, werkt super om hier cashback en gratis spotify mee te verdienen. ik overweeg zelf op mijn creditcard te opwaarderen naar 3500 euro.
Echter de kosten voor opwaarderen zijn 50 euro, vind ik heel vreemd! iemand tips hoe je dit kan omzeilen?
Upgrade uitvoeren en direct een chat opstarten om de fisieke kaart upgrade te cancelen, ook hier zie de zoek functie van dit topic ;)

Of vooraf even een chat opstarten met CDC zodat je weet waaraan je toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Xqlus1ve schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:18:
[...]

Upgrade uitvoeren en direct een chat opstarten om de fisieke kaart upgrade te cancelen, ook hier zie de zoek functie van dit topic ;)

Of vooraf even een chat opstarten met CDC zodat je weet waaraan je toe bent.
Chat starten hoeft niet hoor, ik kreeg de optie in het upgrade process of ik fysieke kaart wilde of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk004!
Dacuuu schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:19:
[...]

Chat starten hoeft niet hoor, ik kreeg de optie in het upgrade process of ik fysieke kaart wilde of niet.
Oke dus als je de fysieke kaart niet laat opsturen na je upgrade betaal je dus geen 50 euro en kun je gewoon je oude pas blijven gebruiken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
henk004! schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:22:
[...]

Oke dus als je de fysieke kaart niet laat opsturen na je upgrade betaal je dus geen 50 euro en kun je gewoon je oude pas blijven gebruiken?
Mijn stake periode van 180 dagen zat er op. Toen heb ik het upgrade proces doorlopen. En toen kreeg ik op het eind deze vraag. Ik heb gedrukt op maybe later.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8tCAbNi.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Net een trucje ontdekt om Vodafone te betalen met de kaart, de automatische afschrijving terugboeken en via de my Vodafone app dan met visa betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:59
[...]

Alleen krijg je dan geen lounge-access met je creditcard.

Aan de ervaringsdeskundigen:
Hoe zit het met de cashback die je betaald met je fysieke kaart, krijg je daar dan wel gewoon 3% over ondanks dat het de oude kaart is die je gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Blik1984 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:44:
[...]

Alleen krijg je dan geen lounge-access met je creditcard.

Aan de ervaringsdeskundigen:
Hoe zit het met de cashback die je betaald met je fysieke kaart, krijg je daar dan wel gewoon 3% over ondanks dat het de oude kaart is die je gebruikt?
Uit de topic start:
Wij schreven op woensdag 16 juni 2021 @ 15:09:
  • De ‘staking-benefits’ direct ingaan na het upgraden van de stake. Je ontvangt vanaf dat moment (bonus)rewards op de card stake, geniet hogere rewards in Crypto Earn (ook op lopende stakes), krijgt bijbehorende rebates én ontvangt direct hogere cashback.

[ Voor 32% gewijzigd door pimsaint op 11-01-2022 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
[...]
Ik heb vandaag via curve bij de jumbo proberen te pinnen ... paar dagen geleden nog wel een hotel kunnen betalen op de zelfde manier.
Zou kunnen dat het hotel wél creditcards accepteert en die jumbo in kwestie niet, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
[...]
Uit de topic start:
Wij schreven op woensdag 16 juni 2021 @ 15:09:
Een nieuwe kaart kost €50. Moet dit?
Je kan er voor kiezen om te upgraden zonder vervanging van je huidige kaart. Je kan dit aangeven tijdens de chat die automatisch wordt geopend tijdens het upgraden en je bespaart hiermee €50. Je ontvangt dan wél alle staking en cashbacks benefits van de hogere tier, maar Lounge toegang en hogere ATM/FX zijn gebonden aan een fysieke kaart.

[ Voor 63% gewijzigd door pimsaint op 11-01-2022 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:16

Nogne

>.<

RideWithUz schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:41:
Net een trucje ontdekt om Vodafone te betalen met de kaart, de automatische afschrijving terugboeken en via de my Vodafone app dan met visa betalen
Dit ga ik deze maand eens proberen, bedankt voor de tip _/-\o_

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

pimsaint schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:03:
[...]

Zou prima kunnen dat het hotel wél creditcards accepteert en die jumbo in kwestie niet, natuurlijk.
Was puur omdat ik hier hoorde dat Jumbo's het wel deden.
Net een de bedrijfsleider gesproken en die zegt dat het wel moet kunnen technisch zou elke jumbo visa/mastercard moeten kunnen accepteren. Binnenkort nog een keer terug als ik ook de echte kaart hebt van crypto.com nu heb ik de virtuele gekoppeld aan Curve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:16

Nogne

>.<

Dark Angel schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:08:
[...]

Net een de bedrijfsleider gesproken en die zegt dat het wel moet kunnen technisch zou elke jumbo visa/mastercard moeten kunnen accepteren. Binnenkort nog een keer terug als ik ook de echte kaart hebt van crypto.com nu heb ik de virtuele gekoppeld aan Curve.
Curve betalingen werken vaak probleemloos, maar soms weigert de betaling en als ik dan mijn fysieke kaart gebruik is er niks aan de hand. CS van Curve is waardeloos want die schuiven het op de kaarten in het account maar ook al zet ik mijn ICS kaart als primair heb ik hetzelfde probleem.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Nogne schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:09:
[...]

Curve betalingen werken vaak probleemloos, maar soms weigert de betaling en als ik dan mijn fysieke kaart gebruik is er niks aan de hand. CS van Curve is waardeloos want die schuiven het op de kaarten in het account maar ook al zet ik mijn ICS kaart als primair heb ik hetzelfde probleem.
Dat heb ik ook gemerkt, en laatst aan de zelfscan kassa van de Lidl, werkte de CDC weer niet en de Curve dan weer wel (enkel contactloos geprobeerd). Het moet nog iets volwassener worden op beide fronten (kaart leverancier en de winkels zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Xqlus1ve schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:15:
[...]

Dat heb ik ook gemerkt, en laatst aan de zelfscan kassa van de Lidl, werkte de CDC weer niet en de Curve dan weer wel (enkel contactloos geprobeerd). Het moet nog iets volwassener worden op beide fronten (kaart leverancier en de winkels zelf).
Even een hele domme vraag :X maar waar staat CDC voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 19:17
Crypto Dot Com

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dark Angel schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:23:
[...]

Even een hele domme vraag :X maar waar staat CDC voor.
Wat Tiestor zegt. als je enkel crypto schrijft is men in de war, crpyto.com schrijven is een gedoe, dus CDC :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digiben
  • Laatst online: 13-09 18:07
Dacuuu schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:18:
[...]

1) heb je al eerder met succes kunnen betalen met je cdc pas bij de betreffende jumbo?

Er staat hier links en rechts info wat niet helamaal helemaal gelijk loopt met mijn ervaring.

De meeste jumbo's accepteren visa/master, maar niet elke jumbo. Na mijn verhuizing heb ik hier een jumbo die geen Visa/master doet, helaas.

En de appie? Een paar appies in Amsterdam, en de appie in Kaatsheuvel accepteert master/visa. Net zoals de ah to go.
Ik betaal altijd ook met de curve of visa als ze de aan de deur komen bezorgen.
Scheelt me hoop sjouwen en werkt altijd fantastisch.
Op één keer na, dat het kastje kapot was voor betalen 😅
Daarna netjes rekening gekregen via mail 🛒
Werkt echt top, ik zoek alleen de winkels waar ik er mee kan betalen!
Anders koop ik er niks 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

digiben schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:58:
[...]

ik zoek alleen de winkels waar ik er mee kan betalen!
Anders koop ik er niks 🥳
Wel leuk die gedachte, dat had ik eerst ook, maar als een winkel waar ik veel meer korting krijgt voor hetzelfde product waar geen MC/VISA geaccepteerd wordt dan ben ik toch echt een dief van mijn eigen 'wallet'.

Bijvoorbeeld nu komt de AH weer een keer omdat hun de enigste waren met een product wat op begon te raken in flinke korting en gelijk een flink aantal 1+1 gratis producten, ja makkelijke keuze dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk004!
Wauw goede tips hier zeg! ga deze topic volgen!

Heeft iemand hier een suggestie voor en/of ervaring mee?
"After reviewing your application and with careful consideration we have determined that we will not be able to onboard you as a customer. Please accept our apologies for any inconvenience this may have caused"
Echt heel vreemd dit! Terwijl wij echt geen reden kunnen verzinnen waarom ze haar niet willen accepteren.
Hebben om feedback gevraagd maar ze geven aan dat ze hier het recht toe hebben en ook het recht hebben om geen uitleg te geven. Erg kinderachtig! ook heb ik via mijn eigen chat verhaal gehaald, maar hier konden ze er ook geen verandering in brengen. Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

henk004! schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 16:41:
Wauw goede tips hier zeg! ga deze topic volgen!

Heeft iemand hier een suggestie voor?
Echt heel vreemd dit! Terwijl wij echt geen reden kunnen verzinnen waarom ze haar niet willen accepteren.
Staat ze geregistreerd bij BKR? (geen idee of ze dat uberhaupt checken bij CDC). Anders ff 2 weken wachten en voor adres een ander document indienen (grote kans dat dan iemand anders de beoordeling doet?

Of is de Curve dan geen oplossing voor jullie, mijn vrouw loopt rond met de Curve en ik zelf met de CDC. Ik zorg gewoon voor voldoende fiat op de kaart en ze kan gewoon met gemak gaan shoppen :Y

(Je kan natuurlijk ook gewoon een 2e Curve kaart aanvragen op een andere naam)

[ Voor 3% gewijzigd door Xqlus1ve op 11-01-2022 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 22:37
Dark Angel schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:08:
[...]

Verschilt inderdaad per jumbo. Heb er hier 3 en maar bij 1 pakt hij Curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Laatst online: 13-09 18:07
Xqlus1ve schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 16:28:
[...]

Wel leuk die gedachte, dat had ik eerst ook, maar als een winkel waar ik veel meer korting krijgt voor hetzelfde product waar geen MC/VISA geaccepteerd wordt dan ben ik toch echt een dief van mijn eigen 'wallet'.

Bijvoorbeeld nu komt de AH weer een keer omdat hun de enigste waren met een product wat op begon te raken in flinke korting en gelijk een flink aantal 1+1 gratis producten, ja makkelijke keuze dan.
Ik ben nog geen winkel 🛒 tegen gekomen die het weigerde.
Lidl, Jumbo, Patat zaak etc,, vis, drank winkel, Electronica winkel, auto etc etc.
Overal betaal ik er mee 🥳
Ja plus gaat dit jaar hier komen... en ah, kom ik nooit 😅 al komen ze ook wat ze zijden.
Zo ben ik geen dief van me portemonnee bij cdc 🎉

Trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr3wdriv3r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-12-2023
Ik heb sinds kort de Jade Green kaart en ben erg tevreden met de voordelen en het gebruik ervan (vooral ook handige tips opgedaan in dit topic waaronder Curve, waarvoor dank!).

Ik wil nu ook de voordelen van staken gaan benutten, maar kan nergens vinden wat nou de voordeligste manier is om USDC in de app te krijgen.

Rechtstreeks kopen met fiat lijkt duur door de hoge spread (+/- 2%?). Andere optie zou zijn om het elders te kopen aangezien ontvangen gratis is, maar waar is het dan het voordeligst om te kopen en verzenden? Ik beschik over Binance (niet handig vanwege issues met fiat erop krijgen), Bitvavo en Coinbase op dit moment.

Ook is het denk ik mogelijk om een bank transfer te doen via de exchange (alleen webversie?) alleen kan ik niet echt vinden wat het dan kost om USDC te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 13:56
Scr3wdriv3r schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:11:
Ik heb sinds kort de Jade Green kaart en ben erg tevreden met de voordelen en het gebruik ervan (vooral ook handige tips opgedaan in dit topic waaronder Curve, waarvoor dank!).

Ik wil nu ook de voordelen van staken gaan benutten, maar kan nergens vinden wat nou de voordeligste manier is om USDC in de app te krijgen.

Rechtstreeks kopen met fiat lijkt duur door de hoge spread (+/- 2%?). Andere optie zou zijn om het elders te kopen aangezien ontvangen gratis is, maar waar is het dan het voordeligst om te kopen en verzenden? Ik beschik over Binance (niet handig vanwege issues met fiat erop krijgen), Bitvavo en Coinbase op dit moment.

Ook is het denk ik mogelijk om een bank transfer te doen via de exchange (alleen webversie?) alleen kan ik niet echt vinden wat het dan kost om USDC te kopen.
Je kan USDC toch 1:1 ontvangen? Dat zie ik in de app staan iig. Dan heb je niet te maken met trade spread en kosten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bf-AVxUIBmvB3wRQ8PdSGkJxZB0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qlp8UtLWMnMRdcKoH3IionfD.jpg?f=fotoalbum_large

Oja maar wij maken geen dollars over. Zal het dan niet werken of is er een work around mensen?

[ Voor 3% gewijzigd door AlterBridge op 11-01-2022 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk004!
Xqlus1ve schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 16:49:
[...]

Staat ze geregistreerd bij BKR? (geen idee of ze dat uberhaupt checken bij CDC). Anders ff 2 weken wachten en voor adres een ander document indienen (grote kans dat dan iemand anders de beoordeling doet?

Of is de Curve dan geen oplossing voor jullie, mijn vrouw loopt rond met de Curve en ik zelf met de CDC. Ik zorg gewoon voor voldoende fiat op de kaart en ze kan gewoon met gemak gaan shoppen :Y

(Je kan natuurlijk ook gewoon een 2e Curve kaart aanvragen op een andere naam)
Dank voor je reactie!
Ja geen idee of ze bij BKR zit, zal het even checken, goede tip (echter enige schuld die ze heeft is een hypotheek).

Hebben wel een paar dagen later een nieuwe registratie gedaan, nu met haar paspoort (ipv rijbewijs), ander mailadres, ander IP adres, andere device, maar helaas weer dezelfde reactie na uploaden van het paspoort.

Ze wil graag een eigen crypto.com account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
henk004! schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:14:
[...]

Dank voor je reactie!
Ja geen idee of ze bij BKR zit, zal het even checken, goede tip (echter enige schuld die ze heeft is een hypotheek).

Hebben wel een paar dagen later een nieuwe registratie gedaan, nu met haar paspoort (ipv rijbewijs), ander mailadres, ander IP adres, andere device, maar helaas weer dezelfde reactie na uploaden van het paspoort.

Ze wil graag een eigen crypto.com account.
Dat gaat dus niet meer lukken. Ik ben best cdc fan hoor, maar zulke dingen kan ik echt niet begrijpen. Ik heb het vaker gelezen dat mensen gewoon de deksel op hun neus kregen bij aanmelden, zonder uitleg, tot ziens daar is de deur. Ik blijf het jammer vinden..

Bkr enzo heeft er niks mee te maken, daar checken ze echt niet op. Het zal wel een leuk algoritme zijn die nee zegt.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05

De spread voor het kopen van USDC met euro's in de app is niet zo hoog omdat ze meen ik een samenwerking met Circle hebben, de uitgever van USDC. Heb het zelf eens vergeleken met andere exchanges (Bitvavo, Binance) en de verschillen waren minimaal.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk004!
Dacuuu schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:36:
[...]

Dat gaat dus niet meer lukken. Ik ben best cdc fan hoor, maar zulke dingen kan ik echt niet begrijpen. Ik heb het vaker gelezen dat mensen gewoon de deksel op hun neus kregen bij aanmelden, zonder uitleg, tot ziens daar is de deur. Ik blijf het jammer vinden..

Bkr enzo heeft er niks mee te maken, daar checken ze echt niet op. Het zal wel een leuk algoritme zijn die nee zegt.. 8)7
Yep, BKR staat bij haar enkel 2000 euro krediet van haar betaalrekening waar ze rood kan staan dus dat zal het niet zijn.
Deksel op de neus en helaas pindakaas denk ik, maar voelt toch onterecht dat je afwezen wordt zonder reden. Vanochtend op Reddit van crypto ook een topic eraan gewaagd maar de moderators moeten dat al sinds vanochtend “goedkeuren”

Misschien over een maandje nog eens proberen maar denk dat ze direct geblokt wordt omdat har gegevens nu op de zwarte lijst staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 17:24
Ik kan het nergens helemaal terug vinden. Maar voor de kaart moet je dan het bedrag in euro eerst overmaken naar crypto. Converteren naar de coin en er dan een half jaar niets mee doen?

Of moet deze ergens vastgezet worden en kun je ook in fases bij zetten? Om in 1 keer 3500 euro te storten gaat me net niet lukken

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:24
Clavat schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:24:
Ik kan het nergens helemaal terug vinden. Maar voor de kaart moet je dan het bedrag in euro eerst overmaken naar crypto. Converteren naar de coin en er dan een half jaar niets mee doen?

Of moet deze ergens vastgezet worden en kun je ook in fases bij zetten? Om in 1 keer 3500 euro te storten gaat me net niet lukken
Je kan gewoon beginnen met een goedkopere card.
En idd, je moet CRO tokens kopen (met fiat, of eventueel met andere crypto).
Dan moet je die CRO tokens ter waarde van 350/3500 etc euro staken. Dan staan ze vast voor een half jaar. Daarna komen ze vrij en kan je bepalen wat je ermee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 17:24
DjMark schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:37:
[...]

Je kan gewoon beginnen met een goedkopere card.
En idd, je moet CRO tokens kopen (met fiat, of eventueel met andere crypto).
Dan moet je die CRO tokens ter waarde van 350/3500 etc euro staken. Dan staan ze vast voor een half jaar. Daarna komen ze vrij en kan je bepalen wat je ermee doet.
Aah oke dus gewoon bijvullen met cro tokens en zodra ik de 3500 aantik met cro dan half jaar laten staan

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Clavat schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:41:
[...]

Aah oke dus gewoon bijvullen met cro tokens en zodra ik de 3500 aantik met cro dan half jaar laten staan
Watt je het beste kan doen is als je net geen 3500 kan overmaken in 1x. Een deel overmaken, en na een tijdje het restant. Als je dan 3500 euro op je crypto.com account hebt, het proces doorlopen voor je Jade kaart.

Ik zou niet in delen cro gaan kopen, want zodra je cro hebt, ben je afhankelijk van de cro koers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:27

Heb eerste paar keren ook gewoon via de CDC app USDc gekocht, werkt prima, geen transactie fee, maar idd wel een spread van paar %. Heb nu ontdekt dat als je dat via de CRO Exchange (app of web) doet, dat circa 0,8% goedkoper is. Transfer tussen CDC app / wallet en CRO Exchange app is gratis (indien in zelfde currency). Dus: bv eerst 100 CRO van CDC app naar CRO Exchange app, daar omwisselen in USDc en dan die USDc weer terug naar CDC Wallet sturen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Nogne schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:07:
[...]

Dit ga ik deze maand eens proberen, bedankt voor de tip _/-\o_
Ik kon tot de rekening van november terugboeken, deze kwam ook gelijk terug als openstaande rekening in my vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Ben erg blij met de CDC Visa card. Zit alleen al meer dan een maand op die fysieke kaart te wachten. Gelukkig kun je het meeste al met de virtuele kaart doen. Ook die Lounge Key werkt op deze virtuele manier al goed via de app (digital/QR code), maar echte card bij je hebben is voor bv hotels, etc toch wel beter werkbaar lijkt het (en sommige vliegvelden ondersteunen alleen de fysieke kaart voor Lounge toegang).

Hoe lang hebben anderen op de echte kaart moeten wachten?

Heb ondertussen ook de Curve (virtual) card, waar oa die CDC kaart dan weer achter hangt (plus nog andere "classic" CCs als backup) en dat werkt helemaal top, zeker omdat het dan ook in Google Pay werkt en ik nu dus met de CDC kaart (via Curve) ook contactloos kan betalen in (heel veel, niet alle) winkels. Neem aan dat als Maestro uitgefaseerd is, het dan overal wel werkt.

Zowel de Curve als de CDC kaart ook aan Paypal toegevoegd. En eigenlijk werken de kickbacks van zowel Curve als CDC kaart via alle routes wel goed. Netflix en Prime werkt ook met de Curve goed (wel grappig dat je dan eigenlijk 101% kickback krijgt ;)), dus lijkt niet persé meer nodig om daar de CDC kaart zelf in te hangen.

Komende tijd maar eens verder mee experimenteren. Kreeg het bv nog niet goed aan de gang met de BP ME app. Daar kun je met IDEAL of Creditcard betalen aan de pomp, zonder naar binnen te gaan (handig in Coronatijd), maar gek genoeg werkt zowel de Curve als de CDC kaart daar niet (wordt wel als betaalmethode in de app geaccepteerd, maar echt betalen ermee lukt niet....).

[ Voor 5% gewijzigd door HAWK Wizard op 11-01-2022 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Hier ook aan het wachten op een Jade green kaart. Ondertussen de Curve kaart in gebruik en de kaarten in Apple pay toegevoegd. Eindelijk terug contactloos betalen met een smartphone na de overstap naar iOS in België 😀
Weet iemand welk de limiet is voor contactloos te betalen via Apple pay of met de Curve / CDC kaart.?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magnum357
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 21:13
23 nov de Indigo kaart gestoken en sinds eergisteren status: shipped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnfok
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-08 17:16
Ik zie een melding van POS signature return in de crypto app. Wat houd dit precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Johnfok schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:48:
Ik zie een melding van POS signature return in de crypto app. Wat houd dit precies in?
Heb je een terug storting gehad? Iets gekocht en (deels) terug gestuurd?

Alle meldingen van een terug storting geven weinig duidelijkheid, en het kan een dagje duren voordat het geld echt terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnfok
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-08 17:16
Ik zal het eens terug zoeken, maar het lijkt eerder een afschrijving dan een storting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Magnum357 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:16:
23 nov de Indigo kaart gestoken en sinds eergisteren status: shipped
Hee, dat is mooi! Is dat de eerste kaart of een upgrade? Verzonden naar Nederland?

Volgens de CDC app kan ik over 128 unstaken, dus het is zo'n 52 dagen geleden dat ik een upgrade naar Royal Indigo heb gedaan. Da's volgens Google 21 november, dus hopelijk duurt het bij mij ook niet al te lang meer dan!

Kreeg je daar trouwens bericht van, of was je dat opgevallen in de app?

[ Voor 7% gewijzigd door pimsaint op 12-01-2022 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Johnfok schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:48:
Dat heeft waarschijnlijk met een terugbetaling te maken (of als je de time machine van Curve gebruikt). Ziet er in 1e instantie wat gek uit, lijken 2 afschrijvingen, maar na 1 dag zie je dat het uiteindelijk toch goed gegaan is (2x af plus 2x bij is netto 0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
deuceboss schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:10:
[...]

Vandaag nog een keer geprobeerd en het werkt opeens... Heb het echt al 10x geprobeerd en laatste update was 23/12 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

deuceboss schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:28:
[...]

Vandaag nog een keer geprobeerd en het werkt opeens... Heb het echt al 10x geprobeerd en laatste update was 23/12 8)7
Je moet de pagina wat langer open hebben. Je kan natuurlijk niet een heel artikel lezen in 10 sec.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lonelywolf76
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01-2024
pimsaint schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 06:51:
[...]

Hee, dat is mooi! Is dat de eerste kaart of een upgrade? Verzonden naar Nederland?

Volgens de CDC app kan ik over 128 unstaken, dus het is zo'n 52 dagen geleden dat ik een upgrade naar Royal Indigo heb gedaan. Da's volgens Google 21 november dus hopelijk duurt het bij mij ook niet al te lang meer!

Kreeg je daar trouwens bericht van, of was je dat opgevallen in de app?
Op zaterdag 27 november had ik voor het eerst gestaked. Op 11 januari een e-mail ontvangen dat de kaart is verstuurd. Vandaag een bericht ontvangen in de PostNL app dat de kaart vandaag wordt geleverd. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

digiben schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:06:
[...]

Ik ben nog geen winkel 🛒 tegen gekomen die het weigerde.
Lidl, Jumbo, Patat zaak etc,, vis, drank winkel, Electronica winkel, auto etc etc.
Overal betaal ik er mee 🥳
Ja plus gaat dit jaar hier komen... en ah, kom ik nooit 😅 al komen ze ook wat ze zijden.
Zo ben ik geen dief van me portemonnee bij cdc 🎉

Trouwens
Dat is niet wat ik zeg, ik zeg dat mocht er een winkel zijn waar ze een product goedkoper aanbieden dan de winkel waar je normaal gesproken komt je dan een dief van eigen portemonnee bent. Als je zelf nog niet in die situatie bent gekomen is dat prima. Zo heeft de AH gewoon vaak bepaalde producten 1+1 gratis, en dan is het dom om toch om dat product bij de Jumbo/Lidl/Plus/etc te halen vanwege de CDC kaart.

2% cashback staat niet tegenover 5/10/15/25% winkel korting, je kan dan desnoods de korting euro's die je hebt bespaard minder uitgegeven weer CRO van kopen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Xqlus1ve op 12-01-2022 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
WishmasterNL schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:35:
[...]

Je moet de pagina wat langer open hebben. Je kan natuurlijk niet een heel artikel lezen in 10 sec.
Bij mij werkte het vandaag ook opeens weer! (Status Check, en het lezen van het artikel). Er zat echt wel een probleempje in de app want ik had het artikel de dagen hiervoor ook al langer open gehad (zelfs een keer 8 minuten omdat er bij staat dat het een 8-minute read is 8)7 )
Vandaag kon ik dan eindelijk een box kopen en daar kreeg ik 1 CRO uit (die is alleen nog steeds niet toegevoegd aan m'n account)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
RikTW schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:04:
[...]

Bij mij werkte het vandaag ook opeens weer! (Status Check, en het lezen van het artikel). Er zat echt wel een probleempje in de app want ik had het artikel de dagen hiervoor ook al langer open gehad (zelfs een keer 8 minuten omdat er bij staat dat het een 8-minute read is 8)7 )
Vandaag kon ik dan eindelijk een box kopen en daar kreeg ik 1 CRO uit (die is alleen nog steeds niet toegevoegd aan m'n account)
Na het openen van het kistje moet je de cro ook nog claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBabiSpangang
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 15:20
Ik heb momenteel genoeg CRO om voor de Ruby kaart. Maar denk over een aantal maanden voor de Jade/Indigo te gaan.

Is het mogelijk om tijdelijk voor Ruby te gaan zonder fysieke kaart? Om later de upgrade Jade/Indigo aan te vragen met fysieke kaart zonder de reissue fee van EUR 50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
MrBabiSpangang schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:20:
Ik heb momenteel genoeg CRO om voor de Ruby kaart. Maar denk over een aantal maanden voor de Jade/Indigo te gaan.

Is het mogelijk om tijdelijk voor Ruby te gaan zonder fysieke kaart? Om later de upgrade Jade/Indigo aan te vragen met fysieke kaart zonder de reissue fee van EUR 50?
Ja dat kan, dat ben ik nu aan het doen; tenminste het eerste deel hier van. Ik heb gestaked voor Ruby en gebruik alleen de virtuele kaart online en i.c.m. Curve. Zodra ik genoeg heb voor Jade/Indigo ben ik van plan om de eerste fysieke CDC kaart aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
RikTW schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:29:
[...]

Ja dat kan, dat ben ik nu aan het doen; tenminste het eerste deel hier van. Ik heb gestaked voor Ruby en gebruik alleen de virtuele kaart online en i.c.m. Curve. Zodra ik genoeg heb voor Jade/Indigo ben ik van plan om de eerste fysieke CDC kaart aan te vragen.
ik kan als ik wil nu mijn CRO locken voor de Ruby maar ik bezit mijn midnight blue card.
stel ik doe upgraden, krijg ik dan 2% cashback ook al gebruik ik dan mijn midnight blue card? of stopt de werking direct en moet ik de Ruby aanschaffen?

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 12-01-2022 11:47 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
Kol Nedra schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:46:
[...]

ik kan als ik wil nu mijn CRO locken voor de Ruby maar ik bezit mijn midnight blue card.
stel ik doe upgraden, krijg ik dan 2% cashback ook al gebruik ik dan mijn midnight blue card? of stopt de werking direct en moet ik de Ruby aanschaffen?
Ik verwacht van wel maar dat weet ik niet zeker. Er zijn ook mensen die upgraden naar Jade/Indigo maar die hun fysieke Ruby kaart houden, en dat werkt.
Ik ben trouwens net een week begonnen dus ik ben geen expert :P

[ Voor 5% gewijzigd door RikTW op 12-01-2022 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
RikTW schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:49:
[...]

Ik verwacht van wel maar dat weet ik niet zeker. Er zijn ook mensen die upgraden naar Jade/Indigo maar die hun fysieke Ruby kaart houden, en dat werkt.
Ik ben trouwens net een week begonnen dus ik ben geen expert :P
waarschijnlijk sla ik deze stap over hoor (Ruby), want op binance krijg ik ook 2% cashback ^^
maar ik vind de stap erna (de Jade) zeer interessant: want dan krijg je ook nog eens 10% op je CRO die je locked
nu staat mijn CRO in de supercharger...
of ik dan fysiek de Jade haal weet ik nog niet, €50 uitgeven voor een fysiek mooi kaartje is toch een flink bedrag...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:43
[...]

De klantenservice zei destijds tegen mij dat ik moest upgraden c.q. 50 euro betalen om de benefits (cashback etc.) te krijgen. Dan heb je gelijk de keuze om wel of niet een fysieke kaart aan te vragen. De fysieke kaart heb je verder natuurlijk niet nodig (als je bijv. curve o.i.d. gebruikt), maar je krijgt in de app wel een nieuwe kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
PureLOOD schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:55:
[...]

De klantenservice zei destijds tegen mij dat ik moest upgraden c.q. 50 euro betalen om de benefits (cashback etc.) te krijgen. Dan heb je gelijk de keuze om wel of niet een fysieke kaart aan te vragen. De fysieke kaart heb je verder natuurlijk niet nodig (als je bijv. curve o.i.d. gebruikt), maar je krijgt in de app wel een nieuwe kaart.
helder, maar dan vraag je sowieso toch die fysieke kaart als ze het moet aanpassen voor digitale kaart voor upgrade cashback..
basicly 50 euro aan administratiekosten :X

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 12-01-2022 11:59 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
PureLOOD schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:55:
[...]

Wel vreemd dat de klantenservice het niet helder heeft.

Ik had Ruby en heb genoeg CRO gestaked voor de benefits die bij Jade horen, maar niet 50 euro betaald noch een nieuwe kaart besteld. Ik krijg wel de Netflix/Spotify rebate en 3% CRO cashback.

Misschien werkt het anders vanaf de basiskaart naar Ruby, maar dat lijkt me niet.
Kol Nedra schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:58:
[...]

helder, maar dan vraag je sowieso toch die fysieke kaart als ze het moet aanpassen voor digitale kaart voor upgrade cashback..
basicly 50 euro aan administratiekosten :X
Ik zou het gewoon proberen zonder de 50euro te betalen, als je het geld toch een tijdje kunt missen. Volgens mij moet het gewoon werken zonder die upgrade fee te betalen. De fysieke kaart staat los van de tiers qua cashback v.z.i.w.

[ Voor 25% gewijzigd door finsdefis op 12-01-2022 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
[...]

Ja dit kan.

Ik heb dit ook zo gedaan van Ruby naar Jade. Je hebt gelijk de perks die bij Ruby horen. Spotify en 2% cashback. Ook als je dan weer van Ruby naar Jade/Indigo wil gaan is geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
WishmasterNL schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:35:
[...]

Had het al een paar keer geprobeerd met een paar minuten, maar ook de daily login werkte vandaag voor het eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:43
finsdefis schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:59:
[...]

Wel vreemd dat de klantenservice het niet helder heeft.

Ik had Ruby en heb genoeg CRO gestaked voor de benefits die bij Jade horen, maar niet 50 euro betaald noch een nieuwe kaart besteld. Ik krijg wel de Netflix/Spotify rebate en 3% CRO cashback.

Misschien werkt het anders vanaf de basiskaart naar Ruby, maar dat lijkt me niet.

[...]

Ik zou het gewoon proberen zonder de 50euro te betalen, als je het geld toch een tijdje kunt missen. Volgens mij moet het gewoon werken zonder die upgrade fee te betalen. De fysieke kaart staat los van de tiers qua cashback v.z.i.w.
Ik heb de chat met de klantenservice nog even teruggelezen. Het komt er op neer dat je moet betalen voor de upgrade als je al een keer een fysieke kaart hebt aangevraagd. In feite de eerste is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
Het komt er op neer dat de klantenservice stelselmatig en bewust liegt over de noodzaak van een nieuwe fysieke kaart wanneer je een upgrade doet. Ze zullen wel flink verdienen aan heel veel keer maal 50 euro.
Alleen voor de airport lounge is een nieuwe fysieke kaart nodig, en zelfs daar lees ik verhalen dat dat ook niet altijd nodig blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:40
Ik heb onlangs de upgrade gedaan van Ruby naar Indigo/Jade.

Staking benefits zoals de 3% cashback, Spotify/Netflix rebate gaan direct in nadat je het hebt gestaked.

De keuze om de kaart te upgraden is volledig aan jou. Ik heb dat nog niet gedaan en zie daarom nog een virtuele Ruby kaart in de app.

De benefits die ik nu misloop is dat ik geen toegang heb tot de airport lounges en dat ik lagere ATM limieten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Zijn er andere mensen ook gebeld door (zogenaamd) Crypto.com na het aanmaken van een account / aanvragen van een kaart?
Ik werd vandaag gebeld door een tel.nr. uit Berwick-upon-Tweed, Engeland. De persoon vroeg mij een aantal keer vrij dwingend of ik geholpen wilde worden met geld op m’n rekening zetten en transacties maken. Nadat ik meerdere keren nee had gezegd werd en plotseling opgehangen.

Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Pagina: 1 ... 16 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).