Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 17 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:07

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

StefanoZ schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:05:
Zijn er andere mensen ook gebeld door (zogenaamd) Crypto.com na het aanmaken van een account / aanvragen van een kaart?
Ik werd vandaag gebeld door een tel.nr. uit Berwick-upon-Tweed, Engeland. De persoon vroeg mij een aantal keer vrij dwingend of ik geholpen wilde worden met geld op m’n rekening zetten en transacties maken. Nadat ik meerdere keren nee had gezegd werd en plotseling opgehangen.

Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Klinkt als een scam, dit is een paar dagen geleden ook al te gemeld in dit topic. Mochten ze mij bellen ga ik gewoon weer vriendelijk op hangen. Ze kunnen mij benaderen via de chat in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
StefanoZ schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:05:
Zijn er andere mensen ook gebeld door (zogenaamd) Crypto.com na het aanmaken van een account / aanvragen van een kaart?
Ik werd vandaag gebeld door een tel.nr. uit Berwick-upon-Tweed, Engeland. De persoon vroeg mij een aantal keer vrij dwingend of ik geholpen wilde worden met geld op m’n rekening zetten en transacties maken. Nadat ik meerdere keren nee had gezegd werd en plotseling opgehangen.

Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Net contact gehad met Crypto.com en het blijkt inderdaad om scammers te gaan. Oppassen dus!
Ben wel heel benieuwd hoe deze scammers mijn contactgegevens, persoonlijke info + de datum van aanmelden en aangevraagde kaart konden opnoemen. Deze combinatie is niet zomaar te vinden of te achterhalen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

StefanoZ schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:39:
[...]

Net contact gehad met Crypto.com en het blijkt inderdaad om scammers te gaan. Oppassen dus!
Ben wel heel benieuwd hoe deze scammers mijn contactgegevens, persoonlijke info + de datum van aanmelden en aangevraagde kaart konden opnoemen. Deze combinatie is niet zomaar te vinden of te achterhalen lijkt me.
Toegang tot je email account?

Alles gaat digitaal tenslotte, of misschien zelf deels toegang tot je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Xqlus1ve schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:59:
[...]

Toegang tot je email account?

Alles gaat digitaal tenslotte, of misschien zelf deels toegang tot je telefoon.
Lekker dan... Net nieuw in deze wereld en vraag me nu al af of dit slim was :|
Naast de cdc beveiliging te herstellen en 2sf aan te zetten heb ik ook m'n mailwachtwoord aangepast en 2sf aangezet.
Is er meer wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:17
StefanoZ schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:11:
[...]

Naast de cdc beveiliging te herstellen en 2sf aan te zetten heb ik ook m'n mailwachtwoord aangepast en 2sf aangezet.
Je kan in de cdc app ook een code instellen die je in de mails terug ziet. Stel ik heb 4345 ingesteld. Dan zie ik in elke mail afkomstig van cdc de code 4345 te zien, extra zekerheid dat het echt van hun af komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Dacuuu schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:23:
[...]

Je kan in de cdc app ook een code instellen die je in de mails terug ziet. Stel ik heb 4345 ingesteld. Dan zie ik in elke mail afkomstig van cdc de code 4345 te zien, extra zekerheid dat het echt van hun af komt.
Dat heb ik inderdaad ook gedaan voor de zekerheid. Al weet ik 100% zeker dat ik in de afgelopen week geen andere mail heb gehad die deed alsof het van cdc was waar ik misschien op geklikt had...
Hopelijk zijn alle maatregelen die ik heb genomen voldoende zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:08
StefanoZ schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:24:
[...]

Dat heb ik inderdaad ook gedaan voor de zekerheid. Al weet ik 100% zeker dat ik in de afgelopen week geen andere mail heb gehad die deed alsof het van cdc was waar ik misschien op geklikt had...
Waarom een code? Waarom niet een woord of korte zin. Ik heb iets geks gekozen zodat ik 100% weet dat het van mijzelf komt. Denk aan iets unieks zoals "Wodka voor de wasmachine". Geen scammer die zoiets verzint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
glatuin schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:32:
[...]

Waarom een code? Waarom niet een woord of korte zin. Ik heb iets geks gekozen zodat ik 100% weet dat het van mijzelf komt. Denk aan iets unieks zoals "Wodka voor de wasmachine". Geen scammer die zoiets verzint :+
ik heb gekozen voor een (lang) (code)woord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:11
StefanoZ schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:11:
[...]

Er is ook best een kans dat het probleem wel bij crypto.com zit...dat daar ergens een lek zit die nieuwe leden doorspeelt aan de eventuele scammers....
Want het feit dat ze wat gegevens van jou hebben, en weten dat je (sinds kort) lid bent van crypto.com is geen publieke informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
DjMark schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:45:
[...]

Er is ook best een kans dat het probleem wel bij crypto.com zit...dat daar ergens een lek zit die nieuwe leden doorspeelt aan de eventuele scammers....
Want het feit dat ze wat gegevens van jou hebben, en weten dat je (sinds kort) lid bent van crypto.com is geen publieke informatie.
Dat dacht ik ook.
Uiteraard zeggen zij dat het absoluut niet bij hen ligt...
Ik hoop dat ik in ieder geval heb gedaan wat ik kon om alles te beveiligen!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Lonelywolf76
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v3FXM6A4rWG77Jv8P67EXQP8z-A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zbQFOizibgV3sGsqjn2uXXjC.jpg?f=user_large

Zojuist de kaart ontvangen oOo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:13
Voor degene die het interesseren: CRO in earn zetten bij CDC is nu minimaal 500 cro, ipv 10000 cro. Defi heeft een hoger rendement maar earn is wel net iets eenvoudiger. Flexible earn is ook mogelijk, maar dat is maar 2%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:43
Skalders schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:31:
Voor degene die het interesseren: CRO in earn zetten bij CDC is nu minimaal 500 cro, ipv 10000 cro. Defi heeft een hoger rendement maar earn is wel net iets eenvoudiger. Flexible earn is ook mogelijk, maar dat is maar 2%.
Ik neem aan dat je 5000 bedoelt? Dat krijg ik tenminste voor mijn neus :+ Verschil is wel groot hoor, qua opbrengsten 6% in de app, tegen de 12 in defi. + in defi staat het maar een maand vast

[ Voor 4% gewijzigd door PureLOOD op 12-01-2022 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
PureLOOD schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:48:
[...]

Ik neem aan dat je 5000 bedoelt? Dat krijg ik tenminste voor mijn neus :+ Verschil is wel groot hoor, qua opbrengsten 6% in de app, tegen de 12 in defi. + in defi staat het maar een maand vast
nee, 500. De app even herstarten, is nog een foutje.

Defi is qua APY inderdaad interessanter, maar technisch gezien meer risico. Vooral flexible is handig als je bv. binnenkort wil upgraden maar je toch nog iets met je CRO wilt doen ondertussen, dan hoef je geen 28d te wachten. Of gewoon voor de mensen die zich niet verder willen verdiepen in defi en verder willen met enkel de huidige CDC app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

StefanoZ schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:24:
[...]

Weet niet welke email client je gebruikt, maar je kan bijvoorbeeld ook eens kijken naar protonmail voor crypto gerelateerde zaken (houd er rekening mee dat bij sommige exchanges een email wijziging inhoud dat je ook een x aantal uur of dagen geen gekke dingen kunt doen zoals geld opnemen, crypto verkopen etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:11
Skalders schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:31:
Dit is wel een top verbetering.
5000 cro was echt wel veel.
500 is veel behapbaarder.
Natuurlijk levert DeFi nu momenteel nog steeds meer op, maar het is mooi dat er weer een andere optie bijgekomen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Laatst online: 13-09 20:11
Heb ook wat staan in de DeFi app. Maar nog nooit wat teruggeboekt. Weet dat je 28 dagen unlocking period hebt. Maar krijg je dan nog wel rente over die 28 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
BektLekker schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 17:21:
Heb ook wat staan in de DeFi app. Maar nog nooit wat teruggeboekt. Weet dat je 28 dagen unlocking period hebt. Maar krijg je dan nog wel rente over die 28 dagen?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 14:48

Ypho

Allround Nerd

Ik heb inmiddels de Indigo kaart, echter is iets mij nog niet helemaal duidelijk. Ik kan er niets over vinden, dus wellicht is het antwoord gewoon "nee". Stel, ik koop iets onine, en het wordt niet geleverd. Via mijn huidige Mastercard (credit) ben ik dan verzekerd. In hoeverre is dit ook met deze Visa (debit) het geval?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ypho schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 09:15:
Ik heb inmiddels de Indigo kaart, echter is iets mij nog niet helemaal duidelijk. Ik kan er niets over vinden, dus wellicht is het antwoord gewoon "nee". Stel, ik koop iets onine, en het wordt niet geleverd. Via mijn huidige Mastercard (credit) ben ik dan verzekerd. In hoeverre is dit ook met deze Visa (debit) het geval?
Het antwoord is nee. Gebruik Paypal (ben niet helemaal op de hoogte in hoevere je dan verzekerd ben) of bestel iets met de curve via je Credit Card, zodra het geleverd is de 'go back in time' functie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Op 17 dcember de fysieke Jade kaart aangevraagd, staat nog steeds op issued en niet shipped, wat een wachtijtden joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Dat is de indigo toch, zelfde categorie als Jade die ik aangevraagd heb. Wanner i jouw fysieke kaart aangevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Xqlus1ve schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:00:
[...]

Het antwoord is nee. Gebruik Paypal (ben niet helemaal op de hoogte in hoevere je dan verzekerd ben) of bestel iets met de curve via je Credit Card, zodra het geleverd is de 'go back in time' functie gebruiken.
Werkt dit voor de verzekering?
Lijkt mij van niet, omdat de transactie op de cc wordt 'terugbetaald' of ingetrokken en dus is de aankoop niet afgerond op de cc wanneer je via go back in time de cdc kaart gebruikt. Of heb ik het fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:08
StefanoZ schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:16:
[...]

Lijkt mij van niet, omdat de transactie op de cc wordt 'terugbetaald' of ingetrokken en dus is de aankoop niet afgerond op de cc wanneer je via go back in time de cdc kaart gebruikt. Of heb ik het fout?
Via Curve heb je een 'verzekering'. Mocht er iets zijn dan moet je claimen bij Curve zelf niet bij je onderliggende credit card. Ik heb hier gelukkig nog geen ervaring mee gehad.
Meer info onder andere hier: https://www.curve.com/en-gb/legal/curve-customer-protection/

[ Voor 7% gewijzigd door glatuin op 13-01-2022 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:27
mannowlahn schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:01:
Op 17 dcember de fysieke Jade kaart aangevraagd, staat nog steeds op issued en niet shipped, wat een wachtijtden joh
Op 10 december kaart aangevraagd (gold), status nog steeds op Issued (dus niet Shipped).

Alles werkt verder prima, ook die Lounge Key dus (er wordt wel $3.20 of $32 bij 1+1 afgeschreven, na contact met de helpdesk lijkt dat een reservering te zijn die binnen 30 dagen gestorneerd wordt.....we gaan het zien).

Fysieke kaart was bij hotel wel handig geweest, heb nu ook Curve, dat werkt iig vrij goed op veel fysieke locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
glatuin schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:21:
[...]

Via Curve heb je een 'verzekering'. Mocht er iets zijn dan moet je claimen bij Curve zelf niet bij je onderliggende credit card. Ik heb hier gelukkig nog geen ervaring mee gehad.
Meer info onder andere hier: https://www.curve.com/en-gb/legal/curve-customer-protection/
sorry verkeer gelezen.
Ik zag 'wanneer geleverd', dus ik dacht het product, maar het gaat om de cdc kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
HAWK Wizard schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:23:
[...]

Op 10 december kaart aangevraagd (gold), status nog steeds op Issued (dus niet Shipped).

Alles werkt verder prima, ook die Lounge Key dus (er wordt wel $3.20 of $32 bij 1+1 afgeschreven, na contact met de helpdesk lijkt dat een reservering te zijn die binnen 30 dagen gestorneerd wordt.....we gaan het zien).

Fysieke kaart was bij hotel wel handig geweest, heb nu ook Curve, dat werkt iig vrij goed op veel fysieke locaties.
ik wilde wachten om al mijn netflix etc over te zetten met nieuwe kaart omdat dan credit card nummer schijnt te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
mannowlahn schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:45:
[...]

ik wilde wachten om al mijn netflix etc over te zetten met nieuwe kaart omdat dan credit card nummer schijnt te wijzigen.
Je creditcard nr niet zo zeer, maar wel je verloopdatum/CVC code. Zelfde probleem. Maar een detail. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

StefanoZ schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:16:
[...]

De vraag ging mbt een levering welk niet geleverd wordt. je gebruikt pas de 'back in time' functie zodra het geleverd is. Zolang het product niet geleverd is ga je natuurlijk niet het bedrag terug vorderen over naar de CDC kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

mannowlahn schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:45:
[...]

Gewoon wijzigen, zodra je fisieke kaart binnen is even bij Netflix etc. je kaart gegevens updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:27
Xqlus1ve schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:57:
[...]

Gewoon wijzigen, zodra je fisieke kaart binnen is even bij Netflix etc. je kaart gegevens updaten :)
Precies, heb direct die virtual card gegevens overal ingevuld.........zodra de fysieke er is, pas ik het wel weer aan. Kan maanden duren namelijk, dat scheelt toch weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CsprMrkrk
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-06 14:01
Goed, heb een week geleden account aangemaakt en nu het hele topic doorgelezen.
Wil de CDC in eerste instantie gebruiken voor mijn abbo's (apple, microsoft, netflix, spotify, etc) met een ruby card volgende maand.

Ik wil het liefste de CDC automatisch elke maand toppen met bankoverschrijving. Hiervoor wilde ik nu vast een bankoverschrijving doen omdat ik gelezen heb dat die eerste wat langer duurt. Klopt het dat ik de CDC alleen kan toppen met creditcard? En de SEPA alleen voor de fiat wallet is?
Zie ik het goed dat de fiat wallet en de CDC krediet twee afgezonderden wallets zijn die onderling geen geld uit kunnen wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 08:45
CsprMrkrk schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:52:
Goed, heb een week geleden account aangemaakt en nu het hele topic doorgelezen.
Wil de CDC in eerste instantie gebruiken voor mijn abbo's (apple, microsoft, netflix, spotify, etc) met een ruby card volgende maand.

Ik wil het liefste de CDC automatisch elke maand toppen met bankoverschrijving. Hiervoor wilde ik nu vast een bankoverschrijving doen omdat ik gelezen heb dat die eerste wat langer duurt. Klopt het dat ik de CDC alleen kan toppen met creditcard? En de SEPA alleen voor de fiat wallet is?
Zie ik het goed dat de fiat wallet en de CDC krediet twee afgezonderden wallets zijn die onderling geen geld uit kunnen wisselen?
Je kan je fiat wallet automatisch top-uppen met SEPA, echter moet je (vooralsnog) wel handmatig je CDC top-uppen vanuit je fiat wallet.

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CsprMrkrk
Vetifuro schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:53:
[...]

Je kan je fiat wallet automatisch top-uppen met SEPA, echter moet je (vooralsnog) wel handmatig je CDC top-uppen vanuit je fiat wallet.
Ah oke top, dus ik kan het wel vanuit mijn bank automatiseren maar moet zelf 1 x per maand in de app ff de boel doorzetten. Dan ga ik vast een eerste top up via SEPA doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:45

Nogne

>.<

Heeft iemand het telefoonnummer die word gebruikt door de scammers? CDC is bezig met een onderzoek en zou graag willen weten vanaf welk telefoon nummer je word gebeld door de scammers. (Mag ook in DM dan zet ik het door naar CDC).

[ Voor 11% gewijzigd door Nogne op 13-01-2022 12:03 ]

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

CsprMrkrk schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:55:
[...]

Ah oke top, dus ik kan het wel vanuit mijn bank automatiseren maar moet zelf 1 x per maand in de app ff de boel doorzetten. Dan ga ik vast een eerste top up via SEPA doen.
Je kan zo'n maandelijkse boeking instellen, dan wordt iedere X van de maand een bedrag over geschreven naar je kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CsprMrkrk
Xqlus1ve schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:00:
[...]

Je kan zo'n maandelijkse boeking instellen, dan wordt iedere X van de maand een bedrag over geschreven naar je kaart :)
Kan ik dat in de CDC app ook instellen, dat het van mijn fiat naar debit card gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:46
Xqlus1ve schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:00:
[...]

Nou er wordt niet automatisch iets naar je kaart gezet, maar dat komt in je Fiat wallet.

PVoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CsprMrkrk
Overschrijving via SEPA stond er binnen een kwartier al op, had ik niet verwacht.
Ondertussen koppeling DeFi en CDC app gemaakt, en eerste CRO gestaked bij DeFi. Tot nu toe werkt het allemaal wel soepel moet ik zeggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aviationbob
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 29-01-2022
Het lukt mij niet om met de CDC visa card spotify te betalen. Betaal spotify nu met ideal maar bij het omzetten naar visa zegt spotify dat het land niet overeenstemt. Iemand ervaring hiermee. Spotify zegt: Je Spotify Premium Family account is in Nederland geregistreerd. Dat betekent dat je een betaalmethode moet gebruiken dat in Nederland is uitgegeven. Als je betaalkaartje in niet in Nederland is uitgegeven, dan kan je deze betaalkaart niet gebruiken.

Zorg dus ervoor dat je kaart is geregistreerd in het hetzelfde land als dat van je Spotify-account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:19

JRR

Aviationbob schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:12:
Het lukt mij niet om met de CDC visa card spotify te betalen. Betaal spotify nu met ideal maar bij het omzetten naar visa zegt spotify dat het land niet overeenstemt. Iemand ervaring hiermee. Spotify zegt: Je Spotify Premium Family account is in Nederland geregistreerd. Dat betekent dat je een betaalmethode moet gebruiken dat in Nederland is uitgegeven. Als je betaalkaartje in niet in Nederland is uitgegeven, dan kan je deze betaalkaart niet gebruiken.

Zorg dus ervoor dat je kaart is geregistreerd in het hetzelfde land als dat van je Spotify-account.
Vorige week juist het tegenovergestelde meegemaakt. Ik betaalde mijn Spotify altijd met een Vivid Bank Visa, hierdoor stond Spotify op Duitsland.
Kaartnummer gewijzigd in het nummer van de CDC-kaart en dit werd niet geaccepteerd. Instellingen vervolgens op Nederland gezet en toen werd de CDC-kaart wel geaccepteerd.

Het gekke is alleen wel dat ik nu in Spotify allemaal Litouwse recommendations krijg. Heb zo’n idee dat de CDC-kaart in Litouwen wordt uitgegeven aangezien je fiat ook naar een LT IBAN-nummer overgemaakt moet worden.

[ Voor 10% gewijzigd door JRR op 13-01-2022 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 18:07
Xqlus1ve schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:49:
[...]

Dat is niet wat ik zeg, ik zeg dat mocht er een winkel zijn waar ze een product goedkoper aanbieden dan de winkel waar je normaal gesproken komt je dan een dief van eigen portemonnee bent. Als je zelf nog niet in die situatie bent gekomen is dat prima. Zo heeft de AH gewoon vaak bepaalde producten 1+1 gratis, en dan is het dom om toch om dat product bij de Jumbo/Lidl/Plus/etc te halen vanwege de CDC kaart.

2% cashback staat niet tegenover 5/10/15/25% winkel korting, je kan dan desnoods de korting euro's die je hebt bespaard minder uitgegeven weer CRO van kopen :)
Ik snap wat je bedoel.
Gewoon doen waar je je eigen lekker bij voel 😀
Ik kom nooit bij de ah en of een winkel 🛒
Laat alles bezorgen tegen woordig 🎉
Ben blij met me cro stake hoe hard dat gaat 💫
Nu nog naar de 2+€ en ik heb al me bootschappen weer terug over vijf jaar 🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magnum357
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 21:13
pimsaint schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 06:51:
[...]

Hee, dat is mooi! Is dat de eerste kaart of een upgrade? Verzonden naar Nederland?

Volgens de CDC app kan ik over 128 unstaken, dus het is zo'n 52 dagen geleden dat ik een upgrade naar Royal Indigo heb gedaan. Da's volgens Google 21 november, dus hopelijk duurt het bij mij ook niet al te lang meer dan!

Kreeg je daar trouwens bericht van, of was je dat opgevallen in de app?
Het is mijn eerste kaart en ik kreeg een email dat het verzonden is. Oja, bij push bericht op mijn mobiel is ook een melding van.

je bent nog twee dagen eerder. Dan zou je toch denken dat ze in batches doen en dus eerder/tegelijk verschepen. Hopelijk moet je niet te lang nog wachten. :)

Hopelijk is ook de koers beter over 52 dagen. Ben virtueel bijna de helft kwijt.

[ Voor 15% gewijzigd door Magnum357 op 13-01-2022 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Magnum357 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:06:
[...]

Hopelijk is ook de koers beter over 52 dagen. Ben virtueel bijna de helft kwijt.
Geen ramp, kan je nu mooi cashback scoren met lage koers ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnum357
Inderdaad, ben als een malle inkopen zitten doen.

Wel dom dat Curve ook nog eens 1% extra meegeeft, waardoor ik ook niet meer zo op de fysieke CDC kaart zit te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Magnum357 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:13:

Wel dom dat Curve ook nog eens 1% extra meegeeft, waardoor ik ook niet meer zo op de fysieke CDC kaart zit te wachten.
Dat is enkel voor 1 maand en daarna stop het. Tenzij je de betaalde Curve card versie hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
  • Laatst online: 12-09 17:13
Magnum357 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:06:
[...]
Het is mijn eerste kaart en ik kreeg een email dat het verzonden is. Oja, bij push bericht op mijn mobiel is ook een melding van.

je bent nog twee dagen eerder. Dan zou je toch denken dat ze in batches doen en dus eerder/tegelijk verschepen. Hopelijk moet je niet te lang nog wachten. :)

Bedankt!

Ik kreeg het idee dat 'eerste kaarten' momenteel eerder verwerkt worden dan upgrades (die klanten zijn tenslotte al binnen en hebben bovendien al een kaart waarmee ze ook al de nieuwe rewards kunnen scoren) maar na twee maanden wachten heb ik zojuist ook eindelijk een e-mail + pushmelding gekregen dat mijn kaart is verzonden 🥳. Mischien omdat ik wat later geholpen ben via de chat dan jij, wie zal het zeggen.

Wat betreft die koers zou ik me niet al te druk maken, ik heb veel geluk gehad met mijn Ruby stake die 2 of 3 keer verdubbelde. Toen CRO op ATH stond (rond de $0.90 geloof ik) heb ik snel 1000 euro bijgelegd voor een upgrade, en die is inmiddels ook verdampt. Wat mij betreft allemaal voor latere zorg, kan er de komende 180 dagen toch niet bij en zoals @Dacuuu al schrijft, met de huidige koers is het lekker goedkoop CRO harken met die stakingrewards, cashbacks and rebates.

Bedoel je niet 152 dagen, trouwens?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

FYI, bij CDC in de app zijn er weer 3 'explorer' missies bij gekomen, 3x3 diamonds te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 22:37
mannowlahn schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:01:
Ik 25 november en staat nog steeds issued, geduld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Tijgertje schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 08:25:
[...]

Ik 25 november en staat nog steeds issued, geduld :P
Van wat ik op reddit lees, ongeveer 8 weken voordat je er een in je bus hebt liggen. Ergens eerste week maart voor mij dus

[ Voor 6% gewijzigd door mannowlahn op 14-01-2022 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:48
Magnum357 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:13:
Ik selecteer er in ieder geval mijn winkels op bij online aankopen, als het niet met cdc te koop is zoek ik een andere winkel

Ik had gisteren nog wel een issue bij een woonwinkel (volgens mij de Leen Bakker). Wilde betalen via de VISA- betaaloptie, maar daar liep het betaalproces vast en kon ook niet op het knopje drukken om naar de volgende stap te gaan. Raarrr! Uiteindelijk maar via paypal betaald

[ Voor 9% gewijzigd door Blik1984 op 14-01-2022 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Blik1984 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 08:41:
[...]

Ik selecteer er in ieder geval mijn winkels op bij online aankopen, als het niet met cdc te koop is zoek ik een andere winkel

Ik had gisteren nog wel een issue bij een woonwinkel (volgens mij de Leen Bakker). Wilde betalen via de VISA- betaaloptie, maar daar liep het betaalproces vast en kon ook niet op het knopje drukken om naar de volgende stap te gaan. Raarrr! Uiteindelijk maar via paypal betaald
Als je een bankstel koopt, waarbij die in een andere winkel die geen MC/VISA accepteerd 50 euro goedkoper is inclusief levering dan wist ik het wel, kan je daarna ernog voor kiezen om de '50eur minder uit gegeven in CRO te steken, heb je gegarendeerd meer CRO dan je 2% cashback op je aankoop),

Maar iedereen moet doen wat hij zelf prettig vind. Maar heb het idee dat iedereen zich blind staart op de 2%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:48
Xqlus1ve schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 08:50:
[...]

Als je een bankstel koopt, waarbij die in een andere winkel die geen MC/VISA accepteerd 50 euro goedkoper is inclusief levering dan wist ik het wel, kan je daarna ernog voor kiezen om de '50eur minder uit gegeven in CRO te steken, heb je gegarendeerd meer CRO dan je 2% cashback op je aankoop),

Maar iedereen moet doen wat hij zelf prettig vind. Maar heb het idee dat iedereen zich blind staart op de 2%.
Nee doh, kijk natuurlijk wel naar de prijs als eerste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonelywolf76
mannowlahn schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:02:
[...]

Dat is de indigo toch, zelfde categorie als Jade die ik aangevraagd heb. Wanner i jouw fysieke kaart aangevraagd?
Klopt, dit is de Royal Indigo. Qua perks hetzelfde als de Jade Green. Op 27 november had ik de kaart aangevraagd. Eerlijk gezegd heb ik de kaart nooit nodig gehad, omdat ik het in combinatie met de Curve heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:24
Vandaag voor het eerst geprobeerd de CDC card via Curve/Apple Pay te gebruiken in de winkel. Ik kreeg daar de melding "limit exceeded" terwijl mijn saldo genoeg is.

Iemand die weet wat dit kan zijn?
Of kan deze melding ook voorbij komen als de kaart niet geaccepteerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonelywolf76
Xqlus1ve schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:24:
[...]

Dat is enkel voor 1 maand en daarna stop het. Tenzij je de betaalde Curve card versie hebt.
Niet helemaal. Tenzij je mensen lid worden via je Curve referral code. Zodra zij een betaling doen via Curve, krijg je nog eens 1 maand erbij. Oftewel, hoe meer mensen je binnenhaalt, hoe langer je gebruik kan maken van 1% cashback. Er zit wel een maximum aan van 20 pond cashback per maand dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

CHRlS schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 09:37:
Vandaag voor het eerst geprobeerd de CDC card via Curve/Apple Pay te gebruiken in de winkel. Ik kreeg daar de melding "limit exceeded" terwijl mijn saldo genoeg is.

Staat 'International usage' aan bij je kaart opties? En was het bij tanken, want dan moet je een bepaalde minimum op je kaart hebben staan geloof ik.
Lonelywolf76 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 09:38:
[...]

Niet helemaal. Tenzij je mensen lid worden via je Curve referral code. Zodra zij een betaling doen via Curve, krijg je nog eens 1 maand erbij. Oftewel, hoe meer mensen je binnenhaalt, hoe langer je gebruik kan maken van 1% cashback. Er zit wel een maximum aan van 20 pond cashback per maand dacht ik.
Zie jij al dat je 12 mensen dit jaar weet te porren voor de Curve card via een Referral? Zo ja top! maar ik moet de eerste nog vinden haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
CHRlS schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 09:37:

Als de ID verificatie niet goed is gegaan, dan zit je met hele strakke en random limieten bij Curve. Je kan dit checken in de curve app account -> card limits. Als de ID verificatie goed is gegaan dan zou je daar (minimaal) EUR 2400 als daglimiet moeten zien staan. Zo niet, even (via e-mail) contact opnemen met CS!

Heb je de kaart overigens al eens gebruikt voor een andere transactie? Het is wel handig eerst de Visa kaart zelf te gebruiken/controleren alvorens met Curve aan de slag te gaan.

En heb je een creditcard als back-up ingesteld bij de anti-embarrassment opties? Onwijs handig!

[ Voor 5% gewijzigd door pimsaint op 14-01-2022 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:24
Xqlus1ve schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 09:45:

Staat 'International usage' aan bij je kaart opties? En was het bij tanken, want dan moet je een bepaalde minimum op je kaart hebben staan geloof ik.
Was geen tanken, die had ik hier al gelezen.

Maar "International usage" stond uit. Nu aangezet. Niet bedacht dat dat aan zou moeten staan omdat CDC vanuit ander land opereert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 12:39
CHRlS schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:20:
[...]

Was geen tanken, die had ik hier al gelezen.

Maar "International usage" stond uit. Nu aangezet. Niet bedacht dat dat aan zou moeten staan omdat CDC vanuit ander land opereert.
En misschien nog even checken of je niet per ongeluk de "Curve Cash"- kaart hebt geselecteerd als default kaart (in de Curve app)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:26

Coldcat

HODL

Mocht je je kaart upgraden zorg dan dat je oude kaart ‘af’ is. Transactie overzicht + geen saldo + geen refunds meer. Dat wordt allemaal afgesloten. Via de klantenservice wel goed terug te krijgen maar dat kost meer moeite dan het zelf even goed doen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
[...]

Waar kan ik dit vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 22:56
Weet iemand of je bij Nettorama met deze kaart kunt betalen? Kan niet op de website betalen of ze VISA of Mastercard accepteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

CDC App > Card > Recht bovenin op de kaart logo drukken. (naast de transaction history logo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonelywolf76

Zie jij al dat je 12 mensen dit jaar weet te porren voor de Curve card via een Referral? Zo ja top! maar ik moet de eerste nog vinden haha.
Zie deze tweet op twitter. Alles is mogelijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ik heb al CRO bij Finland in staking earn staan, als ik daar CRO aan wil toevoegen moet ik gewoon opnieuw CRO in staking zetten met dezelfde validator en dan wordt het bij elkaar opgetelt, of heb je dan weer een nieuwe apart earn aangemaakt ongeacht of je dezelfde validator hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 19:17
Wordt inderdaad bij elkaar opgeteld als je het bij dezelfde validator staked.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Heeft iemand ook al ervaring met het unstaken bij deze DEFI Wallet? Gaat het makkelijk (los van de 20+dagen wachttijd)?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pimsaint
Rep7 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:06:
Heeft iemand ook al ervaring met het unstaken bij deze DEFI Wallet? Gaat het makkelijk (los van de 20+dagen wachttijd)?
Yes, precies zoals je zou verwachten. Na exact 28 dagen komt de geclaimde CRO terug in je wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:06

koelebobes

Wen BTC €100K

Hierop wil ik even aansluiten ik heb mijn CRO in 2 verschillende Pool's zitten, maar wil het allemaal in dezelfde pool hebben zitten. Je kan je CRO maar 1x per 28 dagen verplaatsen van Pool. Maar kan ik ook zien wanneer de CRO vrij overzetbaar is ? Want ik blijf maar error's krijgen.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
115% APY bij crypto.com op tusd… kan toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Rebbelx schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 17:49:
Volgens mij kwam in de slowchat voorbij dat deze belachelijke hoge fees had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Is altijd zo met die hoge apys. Ff voor een dag ofzo en dan is het weer back to normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Gisteren was het 170%. Reken maar uit wat het volgende week is. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magnum357
pimsaint schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 02:33:
[...]

Bedankt!

Ik kreeg het idee dat 'eerste kaarten' momenteel eerder verwerkt worden dan upgrades (die klanten zijn tenslotte al binnen en hebben bovendien al een kaart waarmee ze ook al de nieuwe rewards kunnen scoren) maar na twee maanden wachten heb ik zojuist ook eindelijk een e-mail + pushmelding gekregen dat mijn kaart is verzonden 🥳. Mischien omdat ik wat later geholpen ben via de chat dan jij, wie zal het zeggen.

Wat betreft die koers zou ik me niet al te druk maken, ik heb veel geluk gehad met mijn Ruby stake die 2 of 3 keer verdubbelde. Toen CRO op ATH stond (rond de $0.90 geloof ik) heb ik snel 1000 euro bijgelegd voor een upgrade, en die is inmiddels ook verdampt. Wat mij betreft allemaal voor latere zorg, kan er de komende 180 dagen toch niet bij en zoals @Dacuuu al schrijft, met de huidige koers is het lekker goedkoop CRO harken met die stakingrewards, cashbacks and rebates.

Bedoel je niet 152 dagen, trouwens?
Ik bedoelde 180-52 dagen. En inderdaad bij lage koers dan kaart gebruiken.

Hij is per Air Mail uit Birmingham binnen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Dacuuu schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 21:54:
[...]

Gisteren was het 170%. Reken maar uit wat het volgende week is. >:)
Nu blijkbaar nog 1.57 😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
Iemand dit al gezien? Een wedstrijd om juist UIT Jerry's pool gaan, ten voordele van de decentralisatie. Ik zelf zit niet in Jerry's pool,maar bij Kingstaker, dus ik kan niet mee doen. >:)

https://www.reddit.com/r/...pool_party_1_event_rules/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Dacuuu schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 07:49:
Iemand dit al gezien? Een wedstrijd om juist UIT Jerry's pool gaan, ten voordele van de decentralisatie. Ik zelf zit niet in Jerry's pool,maar bij Kingstaker, dus ik kan niet mee doen. >:)

https://www.reddit.com/r/...pool_party_1_event_rules/
Is kingstaker een betrouwbare?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
RideWithUz schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:53:
[...]

Is kingstaker een betrouwbare?
Die is van mij haha! Draait nu al sinds launch van de chain zonder problemen 😊
Mocht je vragen of opmerkingen hebben kun je me altijd een DM sturen 👍

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

blu-fox schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 13:12:
Moest je bereid zijn om dat te delen: ik ben erg benieuwd naar de architectuur & hoeveel bruto/netto inkomen het runnen van een succesvolle validator nu echt genereert? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Slonzo op 15-01-2022 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 12:39
[...]

Ik heb ook wat bij jou staan staken, en ik heb een vraagje over 'bij-staken':
Moet je voordat je iets toevoegt aan de stake eerst je rewards claimen? Ik had laatst iets toegevoegd aan de stake, en het viel me op dat de Reward Balance op dat moment weer op 0 begon, terwijl de rewards ook niet waren toegevoegd aan de stake of wallet... Het zijn tot nu toe allemaal kleine getallen dus het kan zijn dat ik niet goed heb gekeken of dat er wat is op gegaan aan network fees en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

RikTW schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:40:
[...]

Moet je voordat je iets toevoegt aan de stake eerst je rewards claimen? Ik had laatst iets toegevoegd aan de stake, en het viel me op dat de Reward Balance op dat moment weer op 0 begon, terwijl de rewards ook niet waren toegevoegd aan de stake of wallet... Het zijn tot nu toe allemaal kleine getallen dus het kan zijn dat ik niet goed heb gekeken of dat er wat is op gegaan aan network fees en zo.
Ik kreeg de rewards in mijn wallet bijgeschreven toen ik ging bijstaken (andere valiator trouwens).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:41
[...]

Je kunt claimen naar wallet of claim to restake kiezen.

Als je naar wallet hebt gedaan staat het in wallet van cro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 19:49
[...]

Haha ook ik stake hier mijn CRO zonder problemen ;)
Na mijn 180 dagen gister besloten wat winst te pakken en de rest in DEFI wallet te zetten en een kaart niveau omlaag te gaan (nu weer RubyRed)

CRO winst gedeelte naar FIAT om (eventueel) lager weer in te kunnen stappen, overig naar VVS,Wonderland en DefiKingdoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
RisingSun schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 16:01:
[...]

Na mijn 180 dagen gister besloten wat winst te pakken en de rest in DEFI wallet te zetten en een kaart niveau omlaag te gaan (nu weer RubyRed)

CRO winst gedeelte naar FIAT om (eventueel) lager weer in te kunnen stappen, overig naar VVS,Wonderland en DefiKingdoms.
Als je al een half jaar jade green hebt hoefde je toch geen verlaging doen naar de ruby om genoeg winst af te romen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• blu-fox
[...]

Als je gaat bij-staken worden automatisch je opgebouwde rewards geclaimd naar je wallet. Als je dus die ook wilt staken kun je het beste eerst even claimen en dan daarna het geheel bij-staken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• blu-fox
Slonzo schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 13:29:
[...]

Moest je bereid zijn om dat te delen: ik ben erg benieuwd naar de architectuur & hoeveel bruto/netto inkomen het runnen van een succesvolle validator nu echt genereert? :)
Hoe je een validator opzet kun je hier vinden: https://crypto.org/docs/g...ed/mainnet_validator.html

Het draait bij mij op Linux en daar installeer je dan de chain-maind client op zoals hierboven beschreven. Daarnaast verstandig om ook sentry nodes in te richten en een notificatiesysteem voor het geval er iets mis gaat.

Een nieuwe validator nu starten is wel vrij lastig, omdat alleen de top 100 van de validators rewards krijgt. Daar heb je momenteel meer dan een half miljoen CRO gestaked voor nodig.
Je kunt dan wel alsnog een server draaien als node maar die draait dan niet mee als actieve validator.

Wat betreft de opbrengsten: ik heb eerst een tijd met nul commissie gedraaid om stakers aan te trekken. Nu sinds een paar maanden heb ik de commissie op 3% gezet, zit nu ongeveer op het punt dat ik de kosten eruit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
blu-fox schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:00:
[...]

Hoe je een validator opzet kun je hier vinden: https://crypto.org/docs/g...ed/mainnet_validator.html

Het draait bij mij op Linux en daar installeer je dan de chain-maind client op zoals hierboven beschreven. Daarnaast verstandig om ook sentry nodes in te richten en een notificatiesysteem voor het geval er iets mis gaat.

Een nieuwe validator nu starten is wel vrij lastig, omdat alleen de top 100 van de validators rewards krijgt. Daar heb je momenteel meer dan een half miljoen CRO gestaked voor nodig.
Je kunt dan wel alsnog een server draaien als node maar die draait dan niet mee als actieve validator.

Wat betreft de opbrengsten: ik heb eerst een tijd met nul commissie gedraaid om stakers aan te trekken. Nu sinds een paar maanden heb ik de commissie op 3% gezet, zit nu ongeveer op het punt dat ik de kosten eruit heb.
Geef je nog tweakers-commissie-korting?
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:19
Ik stake CRO via de DeFi wallet en het viel me op dat het bedrag dat weergegeven wordt bij de Earn assets ineens een stuk naar beneden ging. Het komt ook helemaal niet meer overeen met aantal CRO x prijs. Heeft nog iemand dit al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

RisingSun schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 16:01:
[...]

Kreeg je niet 6 of 10% APY rente als je Tier 3 kaart steekt?

Serieuze vraag, hoe levert dit je meer tegenover de cashback van Netflix, Spotify en de 3%.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
Xqlus1ve schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 20:04:
[...]

Kreeg je niet 6 of 10% APY rente als je Tier 3 kaart steekt?

Serieuze vraag, hoe levert dit je meer tegenover de cashback van Netflix, Spotify en de 3%.
3.500 in stake x 10% = 350 per jaar
350 in stake x 0% + 3.150 in DeFi x 12,45% = 392,18 per jaar

Als je geen waarde hecht aan Netflix en weinig koopt om van de cashback gebruik te maken, hoeft de hogere tier niet per se beter te zijn. :)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
SonnyBBQ schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 20:00:
Ik stake CRO via de DeFi wallet en het viel me op dat het bedrag dat weergegeven wordt bij de Earn assets ineens een stuk naar beneden ging. Het komt ook helemaal niet meer overeen met aantal CRO x prijs. Heeft nog iemand dit al gehad?
Dit gebeurt bij ook wel eens maar meestal na een tijdje staat dit weer goed. Waarschijnlijk iets met het het fetchen van de data te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
RideWithUz schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 19:06:
[...]

Geef je nog tweakers-commissie-korting?
:*)
Haha nee helaas kan ik geen onderscheid maken in commissie per staker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
blu-fox schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 21:09:
[...]

Haha nee helaas kan ik geen onderscheid maken in commissie per staker.
😃 geen probleem, zal de volgende ook via jou staken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoeniee
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12-02-2022
Ik heb nog geen CDC debit-card maar in combinatie met de crypto-earn begin ik het wel interessant te gaan vinden. Klopt het dat wanneer ik voor 3500 euro aan CRO stake ik naast de Jade Green Card ook gebruik kan maken van de Crypto-earn met 12% APY op stablecoins?

Betreft de CRO-rewards. Veruit mijn meeste maandelijkse betalingen (bv. hypotheek, abonnementen, Hellofresh etc.) zijn geautomatiseerd. Is het mogelijk om dit om te zetten naar de debit card waardoor je hier ook CRO op pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:53
schoeniee schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:16:
Ik heb nog geen CDC debit-card maar in combinatie met de crypto-earn begin ik het wel interessant te gaan vinden. Klopt het dat wanneer ik voor 3500 euro aan CRO stake ik naast de Jade Green Card ook gebruik kan maken van de Crypto-earn met 12% APY op stablecoins?

Betreft de CRO-rewards. Veruit mijn meeste maandelijkse betalingen (bv. hypotheek, abonnementen, Hellofresh etc.) zijn geautomatiseerd. Is het mogelijk om dit om te zetten naar de debit card waardoor je hier ook CRO op pakt?
Op het eerste: ja.
Met jade ( of indigo) krijg je 12% op stablecoins. 12.5 op dit.

Op de tweede: sommige wel, sommige niet. Zijn veel voorbeelden van genoemd in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoeniee
Thanks voor je snelle reactie. Die 12% is een stuk hoger via BlockFi/Celsius/Nexo. Ik heb bijna nog niemand gehoord die niet te spreken was over de CDC-creditcard. Laat ik het maar gewoon gaan doen. Nu op zoek naar een mooi instapmoment om zoveel mogelijk CRO te ontvangen voor die 3500 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
schoeniee schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:26:
Thanks voor je snelle reactie. Die 12% is een stuk hoger via BlockFi/Celsius/Nexo. Ik heb bijna nog niemand gehoord die niet te spreken was over de CDC-creditcard. Laat ik het maar gewoon gaan doen. Nu op zoek naar een mooi instapmoment om zoveel mogelijk CRO te ontvangen voor die 3500 euro.
Hoe bedoel je? Nexo heeft toch ook 12% op stablecoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
schoeniee schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:26:
Ik ben ee ook mee bezig, dca erin met fiat.
ik denk er zelfs over om ook deel bitcoin en deel eth te verkopen voor CRO om zo sneller die kaart te kunnen halen. alleen met fiat gaat het 3-5 maanden nog duren en dan kan ik in deze 3 maanden geen andere crypto kopen en 100% in CRO.
Blabla13 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:20:

Op de tweede: sommige wel, sommige niet. Zijn veel voorbeelden van genoemd in dit topic.
als er bepaalde vaste lasten mee betaald kan worden is dat natuurlijk geweldig!
weet niet of er misschien een lijst hiervan kan komen voor tips?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schoeniee
Skalders schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:30:
[...]

Hoe bedoel je? Nexo heeft toch ook 12% op stablecoins.
12% op stable als platinum-member en uitbetaald in hun native token. Ik ben niet geinteresseerd in de NEXO-token. Ten tweede geldt dan hoe groter de bedragen des te meer NEXO je dient te hebben om platinum te blijven.

De 12% van CDC wordt uitbetaald in stable toch?
Pagina: 1 ... 17 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).