Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 18 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoeniee
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12-02-2022
Kol Nedra schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:30:
[...]

Ik ben ee ook mee bezig, dca erin met fiat.
ik denk er zelfs over om ook deel bitcoin en deel eth te verkopen voor CRO om zo sneller die kaart te kunnen halen. alleen met fiat gaat het 3-5 maanden nog duren en dan kan ik in deze 3 maanden geen andere crypto kopen en 100% in CRO.
Ik heb mij te weinig verdiept in de tokonomics van CRO, maar het blijft altijd een risico om 100% in CRO te gaan. De prijs tov van november is bijna gehalveerd. Ik zie vooral het voordeel van het staken van USDC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:13
schoeniee schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:37:
[...]

12% op stable als platinum-member en uitbetaald in hun native token. Ik ben niet geinteresseerd in de NEXO-token. Ten tweede geldt dan hoe groter de bedragen des te meer NEXO je dient te hebben om platinum te blijven.

De 12% van CDC wordt uitbetaald in stable toch?
Ah juist, dat klopt. Ben zelf geen Nexo gebruiker en dat van platinum member verstoppen ze achter de veel grotere APY's waar ze reclame mee maken :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Kol Nedra schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:30:
[...]

Ik ben ee ook mee bezig, dca erin met fiat.
ik denk er zelfs over om ook deel bitcoin en deel eth te verkopen voor CRO om zo sneller die kaart te kunnen halen. alleen met fiat gaat het 3-5 maanden nog duren en dan kan ik in deze 3 maanden geen andere crypto kopen en 100% in CRO.

[...]

als er bepaalde vaste lasten mee betaald kan worden is dat natuurlijk geweldig!
weet niet of er misschien een lijst hiervan kan komen voor tips?
Kort gezegd kun je je CDC kaart gebruiken zolang een partij Visa accepteert als betaalmiddel. Helaas werken we in NL heel veel met automatische incasso's van een bankrekening en die kun je dus niet van je CDC kaart af laten schrijven.

Mijn ervaring is dat het bij de meeste buitenlandse bedrijven wel mogelijk is om met de kaart te betalen, bv. Spotify, Netflix, PlayStation, Amazon Prime, HelloFresh. Qua nutsbedrijven weet ik alleen Vattenfall waar je met Visa kunt betalen.

Ook een tip: laad je OV-chipkaart op bij een NS-automaat met je CDC kaart ipv automatisch te laten opladen per automatische incasso :)

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoeniee
Skalders schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:42:
[...]

Ah juist, dat klopt. Ben zelf geen Nexo gebruiker en dat van platinum member verstoppen ze achter de veel grotere APY's waar ze reclame mee maken :9
Qua interface en support is Nexo fantastisch, alleen het hele membership-systeem is verschrikkelijk. Je dient telkens Nexo bij te kopen om platinum te blijven.

Is met de CDC debit-card mogelijk om de kaart te koppelen aan je betaalrekening? Dat wanneer je onder bedrag x zit hij automatisch opwaardeerd? Zo'n constructie heb ik met PayPal en werkt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoeniee
blu-fox schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:46:
[...]

Kort gezegd kun je je CDC kaart gebruiken zolang een partij Visa accepteert als betaalmiddel. Helaas werken we in NL heel veel met automatische incasso's van een bankrekening en die kun je dus niet van je CDC kaart af laten schrijven.

Mijn ervaring is dat het bij de meeste buitenlandse bedrijven wel mogelijk is om met de kaart te betalen, bv. Spotify, Netflix, PlayStation, Amazon Prime, HelloFresh. Qua nutsbedrijven weet ik alleen Vattenfall waar je met Visa kunt betalen.

Ook een tip: laad je OV-chipkaart op bij een NS-automaat met je CDC kaart ipv automatisch te laten opladen per automatische incasso :)
Thanks. Ik stond er nooit bij stil, maar zie inderdaad dat bijna alles via automatische incasso gaat. Het zou toch wat zijn als je de hypotheek (of huur) kan laten afschrijven via de kaart.

Stel ik zet mijn Netflix/Spotify/HelloFresh abonnementen om. Hoe gaat dat dan in zijn werking? Dien ik die dan maandelijks handmatig te betalen, of gaat dat ook automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:38
schoeniee schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:41:
[...]

Ik heb mij te weinig verdiept in de tokonomics van CRO, maar het blijft altijd een risico om 100% in CRO te gaan. De prijs tov van november is bijna gehalveerd. Ik zie vooral het voordeel van het staken van USDC
nee dat bedoel ik niet, ik heb elke maand fiat beschikbaar voor crypto. als voorbeeld doe ik 50% bitcoin, 30% ETH, 10% ADA en 10% CRO.
nu zal ik echter 100% van die beschikbare fiat naar CRO moeten sluisen zodat ik dan over ~4 maanden de Jade card kan activeren...

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
Kol Nedra schreef op zondag 16 januari 2022 @ 01:00:
[...]

nee dat bedoel ik niet, ik heb elke maand fiat beschikbaar voor crypto. als voorbeeld doe ik 50% bitcoin, 30% ETH, 10% ADA en 10% CRO.
nu zal ik echter 100% van die beschikbare fiat naar CRO moeten sluisen zodat ik dan over ~4 maanden de Jade card kan activeren...
Ik ben aan het twijfelen om hetzelfde te doen (even alle crypto fiat in cro tot ik aan de nieuwe tier zit) echter vraag ik me af als dit het wel waard is. Zoals eerder aangehaald:
3.500 in stake x 10% = 350 per jaar
350 in stake x 0% + 3.150 in DeFi x 12,45% = 392,18 per jaar
Dan hangt het er puur vanaf als je netflix gebruikt en hoeveel aankopen je doet.

Is een verschil van 42,18 cro. Stel 1 cro = €0,50 dan moet je zo'n € 21 gaan winnen met 1% extra cashback. Dat is dus € 2100 aan uitgaves enkel om break even te zijn.

Daarbij komt ook nog de opportuniteitskost, stel je hebt nog € 1000 extra nodig aan cro om van tier te upgraden, die € 1000 kan je ook bv. in btc gooien en een veel hoger rendement mee halen dan wat die 1% extra cashback je aan totaal rendement zal opleveren.

Ookal geef je € 10000/jaar uit met de CDC kaart dan levert dat extra procentje je maar 100 euro op. 100-21 = € 79 aan winst. BTC moet dan maar 8% stijgen om dat al te verslaan in dit voorbeeld. Pak je het gemiddelde rendement van btc van de afgelopen 4 jaar kom je op 94%. Dat zou € 940 opleveren en dan heb je, in dit voorbeeld, een verlies van € 861 door voor de cro upgrade te kiezen ipv btc.

Decisions decisions. Wat is jouw gedachtegang?

[ Voor 6% gewijzigd door Skalders op 16-01-2022 01:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:28

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

@schoeniee @Kol Nedra

Topic start heren, daar is die voor, daar hebben we tijd in gestoken om op te sommen wat er mogelijk is qua vaste lasten te betalen met de CDC kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Skalders schreef op zondag 16 januari 2022 @ 01:23:
[...]

Ik ben aan het twijfelen om hetzelfde te doen (even alle crypto fiat in cro tot ik aan de nieuwe tier zit) echter vraag ik me af als dit het wel waard is. Zoals eerder aangehaald:

[...]

Dan hangt het er puur vanaf als je netflix gebruikt en hoeveel aankopen je doet.

Is een verschil van 42,18 cro. Stel 1 cro = €0,50 dan moet je zo'n € 21 gaan winnen met 1% extra cashback. Dat is dus € 2100 aan uitgaves enkel om break even te zijn.

Daarbij komt ook nog de opportuniteitskost, stel je hebt nog € 1000 extra nodig aan cro om van tier te upgraden, die € 1000 kan je ook bv. in btc gooien en een veel hoger rendement mee halen dan wat die 1% extra cashback je aan totaal rendement zal opleveren.

Ookal geef je € 10000/jaar uit met de CDC kaart dan levert dat extra procentje je maar 100 euro op. 100-21 = € 79 aan winst. BTC moet dan maar 8% stijgen om dat al te verslaan in dit voorbeeld. Pak je het gemiddelde rendement van btc van de afgelopen 4 jaar kom je op 94%. Dat zou € 940 opleveren en dan heb je, in dit voorbeeld, een verlies van € 861 door voor de cro upgrade te kiezen ipv btc.

Decisions decisions. Wat is jouw gedachtegang?
ik verwacht dat CRO nog flink gaat stijgen. ze maken flink reclame hierin en ze hebben zelfs een eigen arena met hun naam nu.

adoptie in crypto wordt groter, en als bitcoin stijgt, stijgen altcoins ook vaak mits ze echt toegevoegde waarde hebben. CRO past zeker wel in dit rijtje.

ook vind ik 12% op stablecoin interessant. we hebben thuis ook een fiat buffer en mijn vrouw heeft hier wel interesse in. crypto/bitcoin vind ze te eng (helaas voor mij)

Netflix hoeven we echter niet (hebben we al gratis van mijn ouders) maar Spotify is leuk en zullen we wel gebruik van gaan maken.

en alle winsten van CRO gaan natuurlijk naar Bitcoin, en die stake je ook lekker door :)
winsten van stablecoin blijft ook wel stablecoin... dat blijft dan meer voor mijn vrouw.

Ik zie CRO ook als een investering. mocht CRO gestegen zijn in die 180 dagen haal ik de winst eruit, dit gaat naar Bitcoin en de rest zet ik weer vast voor de voordelen van die tier.
een tier hoger dan de Jade green verwacht ik nooit te halen, zoveel geld op 1 exchange zetten is a big no voor mij....

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6f5ZGctb1Ov6O3PvWz2P1mrd7ig=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tJgG5dz4OzfJp75QADtC3jaB.png?f=fotoalbum_large

Mochten ze tot het niveau groeien van Binance zoals die nu is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
Kol Nedra schreef op zondag 16 januari 2022 @ 01:50:
[...]

ik verwacht dat CRO nog flink gaat stijgen. ze maken flink reclame hierin en ze hebben zelfs een eigen arena met hun naam nu.

adoptie in crypto wordt groter, en als bitcoin stijgt, stijgen altcoins ook vaak mits ze echt toegevoegde waarde hebben. CRO past zeker wel in dit rijtje.

ook vind ik 12% op stablecoin interessant. we hebben thuis ook een fiat buffer en mijn vrouw heeft hier wel interesse in. crypto/bitcoin vind ze te eng (helaas voor mij)

Netflix hoeven we echter niet (hebben we al gratis van mijn ouders) maar Spotify is leuk en zullen we wel gebruik van gaan maken.

en alle winsten van CRO gaan natuurlijk naar Bitcoin, en die stake je ook lekker door :)
winsten van stablecoin blijft ook wel stablecoin... dat blijft dan meer voor mijn vrouw.

Ik zie CRO ook als een investering. mocht CRO gestegen zijn in die 180 dagen haal ik de winst eruit, dit gaat naar Bitcoin en de rest zet ik weer vast voor de voordelen van die tier.
een tier hoger dan de Jade green verwacht ik nooit te halen, zoveel geld op 1 exchange zetten is a big no voor mij....
Kan ik wel inkomen in je redenatie.

Toch komen er dan voor mij weer wat twijfels bij. Hoewel ik wel geloof dat cro inderdaad nog potentieel heeft om mooi te stijgen, is alle reclame en stunten ondertussen al priced in, en na een grote pump zoals cro heeft gehad zie je dat niet vaak nog eens gebeuren op korte-middel termijn. Ik hou niet zo van groene kaarsen chasen, ookal is het natuurlijk ondertussen terug heel wat gedropt en lijkt het mij wel een redelijk koopmoment. Maar dan is het vooral een gok dat cro het beter gaat doen dan eender waar je die hypothetische € 1000 in zou kunnen steken. Zie je cro eerder verdubbelen dan bv. eth? Op vlak van marketcap sowieso, maar ik zie cro nog geen bnb'tje doen gezien bnb zoveel meer utility heeft. Hoewel dat natuurlijk kan veranderen.

En de 12% op stables is natuurlijk maar 2% extra dat je nu al met ruby kan hebben. dan win je in totaal nog maar 3% (1% cashback + 2% op je stables). Verder zit ik ook bij stables nog steeds met twijfels over hun toekomst gezien regeringen waarschijnlijk qua regelgevingen eerst stablecoins gaan aanpakken en vooral de rente daarop (zie MiCA).
"Article 36

Prohibition of interest

Issuers of asset-referenced tokens or crypto-asset service providers shall not provide for interest or any other benefit related to the length of time during which a holder of asset-referenced tokens holds asset-referenced assets."

"Article 45

Prohibition of interests

By derogation to Article 12 of Directive 2009/110/EC, no issuer of e-money tokens or crypto-asset service providers shall grant interest or any other benefit related to the length of time during which a holder of e-money tokens holds such e-money tokens."
Momenteel ben ik dus voor een middenweg aan het kiezen: maar een deeltje CRO aan het bijvullen telkens. Als CRO dan gaat stijgen zoals ik verwacht, en wat überhaupt nodig is om de upgrade te rechtvaardigen, kom ik alsnog aan die upgrade door de stijging. De opportuniteitskost daarvan is veel lager.

Maar misschien ga ik wat te ver in mijn gedachtegang :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op zondag 16 januari 2022 @ 01:50:
[...]

Het gaat om een paar euro's per maand, maar ik zou tegen mijn ouders zeggen joh Netflix betaal ik wel joh d:)b

En dan hun periodieke overboeking gewoon op de CDC zetten. Toch weer CRO aan het sparen. Beetje sigaar uit eigen doos maar als je bijvoorbeeld tegen je ouders zeg zullen we de kosten delen dan is het weer een voordeel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:12
Ik heb er spijt van dat ik voor CRO jade ben gegaan. Je kunt beter een gratis binance kaart aanvragen. XRP via bitvavo kopen en gratis overzetten naar binance. Veel goedkoper dan cro(of andere coin) kopen via de cro app. Die exchange rate is slecht. Zelfs als je coins koopt door geld over te maken naar cro bankrekening(gratis).
Alternatief: Je stables kun je op Anchor UST 20% rente neerzetten. Een maanden lange stabiele rente en decentrale coin. En geen 3 maanden lock zoals bij crypto.com. Hoe: Koop Luna op binance en verplaats naar Terra station.
En Cro kun je in crypto.org defi app wegzetten voor 12% rente. Geen jade kaart nodig. Je kunt Cro verplaatsen binnen de 2 cro apps.
Als je "maar" ruby hebt krijg je 0% cro rente op die 6maanden cro lock. Dus daar betaal je indirect je credit kaart mee.
En als je coins withdrawal doet betaal je soms >20$ aan kosten ipv 5ct bij Binance. (Fantom bijv)

[ Voor 4% gewijzigd door enermax op 16-01-2022 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 10:43
enermax schreef op zondag 16 januari 2022 @ 09:05:
Ik heb er spijt van dat ik voor CRO jade ben gegaan. Je kunt beter een gratis binance kaart aanvragen. XRP via bitvavo kopen en gratis overzetten naar binance. Veel goedkoper dan cro(of andere coin) kopen via de cro app. Die exchange rate is slecht. Zelfs als je coins koopt door geld over te maken naar cro bankrekening(gratis).
Alternatief: Je stables kun je op Anchor UST 20% rente neerzetten. Een maanden lange stabiele rente en decentrale coin. En geen 3 maanden lock zoals bij crypto.com. Hoe: Koop Luna op binance en verplaats naar Terra station.
En Cro kun je in crypto.org app wegzetten voor 12% rente. Geen jade kaart nodig.
Als je "maar" ruby hebt krijg je 0% cro rente op die 6maanden cro lock. Dus daar betaal je indirect je credit kaart mee.
En als je coins withdrawal doet betaal je soms >20$ aan kosten ipv 5ct bij Binance. (Fantom bijv)
Wat heeft de manier waarop je CRO koopt te maken met het feit dat je spijt hebt van je Jade Debit card?
Ja CRO kopen via de cdc app is vrij duur. Er zijn zat manieren (andere coin naar cdc exchange sturen en daar cro mee kopen bijvoorbeeld) om goedkoper CRO te kopen, daar staat dit topic vol mee.
Ik zie alleen niet in wat dat te maken heeft met spijt hebben van het aanvragen van een debit card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:12
DjMark schreef op zondag 16 januari 2022 @ 09:16:
[...]
Wat heeft de manier waarop je CRO koopt te maken met het feit dat je spijt hebt van je Jade Debit card?
...
Ik kocht tot jade vanwege,De 10% rente op cro en 12% rente op stables. Achteraf betaal je extra voor de cro (exchange rate), krijg je ook 20% rente op UST in terrastation app, en krijg je 12% rente in cro defi app. Als ik dat had geweten had ik het niet gedaan. Simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:27
Ben tevreden gebruik van de CRO VISA card (fysieke kaart moet nog steeds komen, maar goed, gebruik nu ook de Curve dus dat werkt ook prima in de meeste fysieke winkels).

Vind het echter erg ondoorzichtig zodra je de andere CRO Apps erbij gaat betrekken: CRO Wallet en CRO Exchange. Los van de (voor de VISA kaart benodigde) gestakete CRO's, wat is nu de beste plek (qua rendement) om de overige CRO, USDc, ETH, etc te bewaren?

in de CRO app krijg ik 12% op die gestakete CRO, en 14% (12+2) op USDc Earn (3 maands). In de CRO Exchange app krijg ik volgens mij 10% op USDc en ook 10% op CRO? En hoe zit dat dan in de CRO Wallet app? Heb trouwens ook keer meegedaan met die Supercharger, maar dat schiet echt niet op: er was een verwachte APY van >30%, maar netto blijkt dit < 1,7% te zijn (0,2% tijdens de Earn periode van 45 dagen), dan is die USDc Earn een veel betere optie!

Dan is er ook nog de CRO NFT App, daar ben ik helemaal nog maar niet aan begonnen.

Benieuwd naar jullie ideeen over bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:49
enermax schreef op zondag 16 januari 2022 @ 09:21:
[...]
Ik kocht tot jade vanwege,De 10% rente op cro en 12% rente op stables. Achteraf betaal je extra voor de cro (exchange rate), krijg je ook 20% rente op UST in terrastation app, en krijg je 12% rente in cro defi app. Als ik dat had geweten had ik het niet gedaan. Simpel :)
Precies dit is voor mij de reden geweest om terug naar Ruby Red te gaan. Toen in november CRO hoog stond voelde ik mij heel rijk, maar je kan er niet bij, nu alsnog een leuk avontuur geweest qua uitkomst.

Als CRO nog een keer een leuke run maakt heb ik een gedeelte in flexible earn staan tegen 2% om wat winst te kunnen nemen en de rest in de DEFI wallet die ik langzaam blijf groeien door de cashback+VVS uit de LP farms die ik omzet in CRO 2x per week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

[...]
Tja dat lijkt mij de verkeerde instelling voor zo’n kaart. CDC bied dit ook als een van zijn services bij zo’n kaart maar is maar 1 onderdeel van. Je krijgt een package deal zoals cashback, netflix en spotify refunds en andere voordelen wat je bij Anchor UST weer niet krijgt. Je kan niet alles tegelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
[...]
Dan is de kaart niet iets voor jou, je kan het ook terugzetten naar de gratis variant, heb je alsnog 1% CRO cashback.

Ik zelf ben helemaal happy met mn CDC kaart, ik ken ieders persoonlijke situatie niet, maar ik heb een huishouden en gezin, dan vliegen de euro's de deur uit, en dan is de CRO cashback erg lekker.
RisingSun schreef op zondag 16 januari 2022 @ 09:56:
[...]

Precies dit is voor mij de reden geweest om terug naar Ruby Red te gaan. Toen in november CRO hoog stond voelde ik mij heel rijk, maar je kan er niet bij, nu alsnog een leuk avontuur geweest qua uitkomst.
Stel CRO maakt weer een mooie run, dan kan je je Ruby un-staken, en meteen weer staken. Zo maak je een deel CRO vrij, die je weer op je defi wallet kan zetten, of iets anders mee kan doen.

[ Voor 26% gewijzigd door Dacuuu op 16-01-2022 10:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 11:27
vraag. ik wil graag fiat naar cdc sturen vanaf een rekening die niet op mijn naam staat. is dit überhaupt mogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
grand admiral Mause schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:10:
vraag. ik wil graag fiat naar cdc sturen vanaf een rekening die niet op mijn naam staat. is dit überhaupt mogelijk?
Ze kijken naar NAW gegevens, als dat niet matched, gaat dat dus niet (je kan misschien een keer geluk hebben, maar policy is dat dat moet matchen, zie ook Topic intro.

BTW, het is verstandig om iig 1x geld heen en terug te sturen, 1e keer duurt 2-3 business days, de keren erna in paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
RisingSun schreef op zondag 16 januari 2022 @ 09:56:
[...]

Als CRO nog een keer een leuke run maakt heb ik een gedeelte in flexible earn staan tegen 2% om wat winst te kunnen nemen en de rest in de DEFI wallet die ik langzaam blijf groeien door de cashback+VVS uit de LP farms die ik omzet in CRO 2x per week.
Op de cronos chain kun je bij beefy.finance je BIFI staken en CRO krijgen (tijdelijke boost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
grand admiral Mause schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:10:
Wij schreven op woensdag 16 juni 2021 @ 15:09:
  1. Een SEPA (IBAN) overschrijving naar de fiat wallet. Je kan een rekeningnummer aanvragen bij CDC om EUR over te schrijven naar je fiat wallet (Transfer” > “Deposit” > “Fiat”). Dit rekeningnummer is uniek en je hoeft bij de overschrijving geen betalingskenmerk in te voeren. Let er wel op dat je alleen geld over kan maken van een rekening met dezelfde naamstelling als het crypto.com account en het kan een werkdag duren voordat het geld in de fiat wallet verschijnt. Meer info
Helaas

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
HAWK Wizard schreef op zondag 16 januari 2022 @ 09:53:
Benieuwd naar jullie ideeen over bovenstaande.
Haha ja dat ecosysteem van CDC is inmiddels zo uit de kluiten gewassen dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Ik zie de hoofdapp eigenlijk voornamelijk als de one-stop-shop voor m'n kaartacties. Kaart in de gaten houden, zo af en toe opwaarderen en CRO harken met cashbacks, rebates en rewards. Ik heb er ook wat USDC in stake staan want 12% rente is toch niet verkeerd; daar kan ik dan maandelijks mooi Spotify en Netflix mee betalen.

Heb ook een deel stablecoins (UST) in staking staan via anchor. Daar is de APY momenteel bijna 20% maar dat was toch wel wat meer werk. Ik kijk daar tegen het einde van de jaar wel weer een keer naar, mocht het er dan nog zijn 😅

Die CDC exchange gebruik ik eigenlijk alleen voor het verkopen van CRO voor een bepaalde prijs in USDC. Iedere maand zet ik van wat ik aan CRO binnenhark de helft in DeFi staking en de helft voor een 'mooie prijs' in verkoop op de exchange. Echt handelen doe ik er verder niet mee want ik vind het een gedrocht. Lelijk, log, traag, duur. Handelen kan veel beter op andere platformen. Ik heb laatst trouwens wel mijn ATOM overgeshreven naar de DeFi wallet voor staking tegen 15%. Ook niet verkeerd voor een long-term stack die anders stof stond te happen op binance.

CDC NFT daar heb ik zoveel slechte ervaring mee (site overbelast, uit de wachtrij gekicked, wel in mandje maar betaling mislukt, terugbetaling na moeten jagen, bla bla bla) dat ik me heb uitgeschreven voor de e-mails en verder niet meer naar omkijk. Maar van de andere kant lees in de Telegram groep ook genoeg positieve ervaringen ermee!

Ohja en die supercharger is inderdaad een lachertje maargoed wel een leuke plek om je CRO even neer te zetten wanneer je er tóch altijd direct over wilt beschikken. Alle kleine beetjes zijn toch weer mooi meegenomen!

[ Voor 6% gewijzigd door pimsaint op 27-01-2022 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Xqlus1ve schreef op zondag 16 januari 2022 @ 02:09:
[Afbeelding]

Mochten ze tot het niveau groeien van Binance zoals die nu is.
zo groot als Binance? wie weet ^^
Wellicht komen ze ook met nieuwe features in komende jaren. Kans is aanwezig dat crypto verder groeit.
Stel cryptospace groeit 1-5% per jaar, hoe geweldig zou dat zijn :)

Dit lijkt mij makkelijk te kunnen en dan ook vast te houden als support, ik bedoel: Doge is een en al lucht :/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6aG8GsmnA6Zjj83K9MqT2QsPH88=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rhqNgxAtwamPwbYsPD0vU3RO.jpg?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvu19
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-08 11:18
Kol Nedra schreef op zondag 16 januari 2022 @ 13:11:
[...]

zo groot als Binance? wie weet ^^
Wellicht komen ze ook met nieuwe features in komende jaren. Kans is aanwezig dat crypto verder groeit.
Stel cryptospace groeit 1-5% per jaar, hoe geweldig zou dat zijn :)

Dit lijkt mij makkelijk te kunnen en dan ook vast te houden als support, ik bedoel: Doge is een en al lucht :/
[Afbeelding]
Deze vergelijking is niet zo sterk als met BNB vind ik.
Zo kun je alles gaan vergelijken met Doge, dan kan alles makkelijk veel hoger.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
Ik was na 6 maanden van Bitvavo naar Binance omdat ik meer dan 1% staking wilde op BTC. Bij Binance kwam ik na 3 maanden nog steeds niet de locked earn in van 7% en toen zocht ik alternatieven.

- Cro heb ik dus voor 6,5% staking op BTC en ETH. Jade ipv Ruby maakt dan wel uit. De 10% op de locked Cro is een leuke extra.
- ‘gratis spotify’ (komop mee met mijn tijd!)
- ‘gratis Netflix (zat al 14 maanden op het account van mijn ex, mag wel eens klaar zijn xD)
- 3% Cashback wat nu al lekker is met boodschappen bij Dirk. Random zaken als €48 aan postzegels afrekenen bij de Jumbo ^^… Als de wereld straks open gaat en ik vliegtickets, hotels en etentjes doe met stedentripjes dan gaat dat echt wel optellen!

Al met al dus vooral spijt van de afgelopen 9 maanden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Skalders schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:30:
[...]

Hoe bedoel je? Nexo heeft toch ook 12% op stablecoins.
Dan moet je 10% aan nexo tokens in je of hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 10:43
Missies zijn aangepast. Je moet nu iedere dag eerst je missies unlocken door een checkin.
Daarna tellen ook je missies voor aan/verkoop van crypto pas mee.

Behoorlijk nare streek... Maar dan weten jullie dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:18

Coldcat

HODL

mannowlahn schreef op zondag 16 januari 2022 @ 13:51:
[...]

Dan moet je 10% aan nexo tokens in je of hebben
Ik gebruik zowel Nexo als CDC.

CDC om cashback te krijgen op aankopen + Spotify + Netflix. Bovendien 10% met staking op de kaart. Hierdoor krijg je toch een paar tientjes per maand waarvoor je niets hoeft te doen. Ik zie de voordelen voornamelijk als marketing kosten om het platform van de grond te krijgen. Als je trade of staked op het platform is daar de marge voor CDC. Daarmee betalen ze je gains (niet te duur traden dus om te zorgen dat je delta positief blijft). Laatst een deel van deze opbrengsten in Defi gezet met het ETH product in een LQ om mee te experimenteren. ETH is altijd welkom en dan krijg ik nog een hoge interest ook. Daalt de waarde van 1 coin veel dan is dat niet heel erg want dan heb je meer van de andere. In de toekomst zie ik CRO groeien door het CRONOS netwerk, en de US Exchange hangt boven de markt.

NEXO heb ik in geinvesteerd om een hogere interest te krijgen op een aantal assets. Ik had geluk vorig jaar een aantal van de tokens te verzamelen door de interest. Dit jaar extra ingezet om Platinum te raken (BNB verkocht). Die zie ik als een risicovolle manier om extra interest te krijgen op mijn assets. Het kost me ruimte om te investeren in een andere coin. Echter als je een som maakt levert platinum weer dusdanig veel op dat BNB wel heel erg moet outperformen om dat te compenseren. Winst van NEXO wil ik omzetten om in BTC / ETC zetten. Daalt Nexo ten opzichte van deze pairs dan krijg ik meer NEXO terug. De binance kaart heb ik niet meer nodig dankzij CDC. Je mist wel de launchpads. NEXO kan groeien door de kaart (duurt wel lang) of ook meer exchange opties.

Daalt CRO of NEXO dan is dat jammer. Het voordeel van CRO is dat je dan meer cashback krijgt in CRO. Het voordeel van NEXO is dat je meer rente in NEXO krijgt (mits het niet te gek gaat dalen). Stijgt de boel dan heb je misschien iets minder gains, maar daar staan 'inkomsten' tegenover. Mocht Nexo helemaal inkakken dan kan ik de assets richting CDC verhuizen en behoudt ik de status + toch nog leuke interest. Bovendien zijn meerdere platformen toch een vorm van risicospreiding.

De twee vullen elkaar dus mooi aan :)

[ Voor 17% gewijzigd door Coldcat op 16-01-2022 15:11 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-09 16:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t_g71pnjhI1g7u6Scj0mr8dy7zM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/C6DibEx3soML7GZy9l9WRBto.jpg?f=user_large

En nu op naar de volgende. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ja idd, indigo is veel mooier dan groen :+

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
Deurstopper schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:34:
[...]

Ja idd, indigo is veel mooier dan groen :+
Is niet groen, is JADE... }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
de middelste sla ik over 😉

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
Kol Nedra schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:37:
[...]

de middelste sla ik over 😉
Goed bezig, ik had trouwens al niet veel andere keus dan de jade want mijn vrouw heeft al de indigo aangevraagd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Laatst online: 18:07
Skalders schreef op zondag 16 januari 2022 @ 02:10:
[...]

Kan ik wel inkomen in je redenatie.

Toch komen er dan voor mij weer wat twijfels bij. Hoewel ik wel geloof dat cro inderdaad nog potentieel heeft om mooi te stijgen, is alle reclame en stunten ondertussen al priced in, en na een grote pump zoals cro heeft gehad zie je dat niet vaak nog eens gebeuren op korte-middel termijn. Ik hou niet zo van groene kaarsen chasen, ookal is het natuurlijk ondertussen terug heel wat gedropt en lijkt het mij wel een redelijk koopmoment. Maar dan is het vooral een gok dat cro het beter gaat doen dan eender waar je die hypothetische € 1000 in zou kunnen steken. Zie je cro eerder verdubbelen dan bv. eth? Op vlak van marketcap sowieso, maar ik zie cro nog geen bnb'tje doen gezien bnb zoveel meer utility heeft. Hoewel dat natuurlijk kan veranderen.

En de 12% op stables is natuurlijk maar 2% extra dat je nu al met ruby kan hebben. dan win je in totaal nog maar 3% (1% cashback + 2% op je stables). Verder zit ik ook bij stables nog steeds met twijfels over hun toekomst gezien regeringen waarschijnlijk qua regelgevingen eerst stablecoins gaan aanpakken en vooral de rente daarop (zie MiCA).

[...]

Momenteel ben ik dus voor een middenweg aan het kiezen: maar een deeltje CRO aan het bijvullen telkens. Als CRO dan gaat stijgen zoals ik verwacht, en wat überhaupt nodig is om de upgrade te rechtvaardigen, kom ik alsnog aan die upgrade door de stijging. De opportuniteitskost daarvan is veel lager.

Maar misschien ga ik wat te ver in mijn gedachtegang :+
Ik weet wel zeker dat cro nog gaat stijgen.
Binnen vijf jaar moet je eens kijken 💫
Zo dacht ik ook met aankoop nexo op 0.01 en of bnb 0.1 en zoveel meer voorbeelden met link etc 🥇
Kijk waar ze nu staan ☀️
Al je moet natuurlijk wel op je eigen af gaan.
Zo dacht ik ook eth ooh 125$ 🔮
Dus geloof in je eigen geld 💶

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skalders
digiben schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:09:
[...]

Ik weet wel zeker dat cro nog gaat stijgen.
Binnen vijf jaar moet je eens kijken 💫
Zo dacht ik ook met aankoop nexo op 0.01 en of bnb 0.1 en zoveel meer voorbeelden met link etc 🥇
Kijk waar ze nu staan ☀️
Al je moet natuurlijk wel op je eigen af gaan.
Zo dacht ik ook eth ooh 125$ 🔮
Dus geloof in je eigen geld 💶
Ik raak altijd erg afgeleid door jouw (dwangmatige?) manier van reacties: elke zin in een apart lijntje maar geen paragraaf, en overal een random smiley achter 8)7 Maar ik ga er toch op proberen reageren:

Ik denk dat cro ook kan stijgen. Maar toen bnb en nexo en eth zo laag stonden als je aanhaalt was de market cap ook veel lager. Een dergelijke stijging is dus gewoon niet meer mogelijk, dat heeft niets met fundamentals of 'geloof' te maken maar met pure economie en wiskunde.

Cro heeft een market cap van 11 miljard. BNB, de wereldwijde nr 3 in market cap, heeft een cap van 83 miljard. Ik denk niet dat cro snel de utility van bnb gaat inhalen, maar zelfs al was dat zo dan is dat maximaal x7,5. De kwestie is dan als dit geld (dus extra geld om de cdc kaart te upgraden) niet elders een beter rendement kan halen (= opportuniteitskost).

Hoe dan ook geloof ik wel dat er toekomst zit in cro (y) Maar voor mij niet voldoende om even 100% daarin te duiken puur voor de kaart upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Skalders schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:25:
[...]

Ik raak altijd erg afgeleid door jouw (dwangmatige?) manier van reacties: elke zin in een apart lijntje maar geen paragraaf, en overal een random smiley achter 8)7 Maar ik ga er toch op proberen reageren:

Ik denk dat cro ook kan stijgen. Maar toen bnb en nexo en eth zo laag stonden als je aanhaalt was de market cap ook veel lager. Een dergelijke stijging is dus gewoon niet meer mogelijk, dat heeft niets met fundamentals of 'geloof' te maken maar met pure economie en wiskunde.

Cro heeft een market cap van 11 miljard. BNB, de wereldwijde nr 3 in market cap, heeft een cap van 83 miljard. Ik denk niet dat cro snel de utility van bnb gaat inhalen, maar zelfs al was dat zo dan is dat maximaal x7,5. De kwestie is dan als dit geld (dus extra geld om de cdc kaart te upgraden) niet elders een beter rendement kan halen (= opportuniteitskost).

Hoe dan ook geloof ik wel dat er toekomst zit in cro (y) Maar voor mij niet voldoende om even 100% daarin te duiken puur voor de kaart upgrade.
Ik wil niet dwangmatig over komen.
Alleen je een tip geven hoe het werkt in in crypto 🥇
Maar ik zeg niet te veel meer, ik lach er meestal om.
Dyor 🔎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
digiben schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:37:
[...]

Dyor 🔎
Was niet slecht bedoeld hoor! Kwam misschien iets te vijandig over (waarvoor excuses), maar het viel me gewoon op :P

Persoonlijk kijk ik qua investeren liever iets verder dan gewoon geloven in je geld en wijzen naar andere munten die het goed hebben gedaan, maar iedereen zijn eigen ding natuurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digiben
Skalders schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:39:
[...]

Was niet slecht bedoeld hoor! Kwam misschien iets te vijandig over (waarvoor excuses), maar het viel me gewoon op :P

Persoonlijk kijk ik qua investeren liever iets verder dan gewoon geloven in je geld en wijzen naar andere munten die het goed hebben gedaan, maar iedereen zijn eigen ding natuurlijk!
Ooh nee ik voel me niet aangevallen hoor 😉
Alleen vroeger is vroeger!
Zo zal de markt natuurlijk nog zakken.
Maar ook minimaal driedubbele stijgen.
Let op de next halving.
Even goede vrienden hoor 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Iemand issues met Rabobank na het storten op je Crypto.com rekening? Gisteren wat over gemaakt, pinpas werkt niet meer. Zal morgen in ieder geval contact opnemen met Rabobank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Bartjeee schreef op zondag 16 januari 2022 @ 18:27:
Iemand issues met Rabobank na het storten op je Crypto.com rekening? Gisteren wat over gemaakt, pinpas werkt niet meer. Zal morgen in ieder geval contact opnemen met Rabobank.
Vandaag nog wat over gemaakt maar geen problemen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Dat heb ik ook een paar keer gehad.
Waarom er geld ging naar nexo. Mco etc..
Ik ben daar ziek van geworden. 🤮
Netjes gebeld, dan gooien ze drie keer de telefoon er op na kwartier in de wacht.
En er nu revolut bank bij genomen er door.
Daarna bellen ze je wel netjes terug van de Rabobank.
Maar dan hoeft het niet meer 🥳

[ Voor 3% gewijzigd door digiben op 16-01-2022 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Kan je eens kijken als je inlogt bij de rabo, of je een besteding limiet hebt van min heel veel euro?

Ik had een tijdje geleden een blokkade op m'n rabo rekening, kwam niet door cdc maar door andere transacties. In de rabo app en browser was mijn besteding limiet €-400k. Dus dan kan je er niks meer mee. Na ongeveer 45 min telefoon had ik weer toegang. De rabo belt zelf niet, stuurt geen bericht.. Je mag er zelf achterkomen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dacuuu schreef op zondag 16 januari 2022 @ 18:53:
[...]

Kan je eens kijken als je inlogt bij de rabo, of je een besteding limiet hebt van min heel veel euro?

Ik had een tijdje geleden een blokkade op m'n rabo rekening, kwam niet door cdc maar door andere transacties. In de rabo app en browser was mijn besteding limiet €-400k. Dus dan kan je er niks meer mee. Na ongeveer 45 min telefoon had ik weer toegang. De rabo belt zelf niet, stuurt geen bericht.. Je mag er zelf achterkomen. :-(
Ja precies dit -€399.999,52 bestedingsruimte. Morgen maar eens bellen. Fijn dat men het zonder melding doet, was mooi voor lul gisteren bij de AH. Afhankelijk van hoe men dit af gaat handelen maar eens rondkijken naar alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Bartjeee schreef op zondag 16 januari 2022 @ 19:03:
[...]

Ja precies dit -€399.999,52 bestedingsruimte. Morgen maar eens bellen. Fijn dat men het zonder melding doet, was mooi voor lul gisteren bij de AH. Afhankelijk van hoe men dit af gaat handelen maar eens rondkijken naar alternatieven.
Werkte de RABO ook niet mensen tegen die hun fiat richting crypto dex-en verstuurde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Dacuuu schreef op zondag 16 januari 2022 @ 18:53:
[...]

Ik weet het wel dat ik plat ben gebeld.
Dat ik zij... ik neem niet op voor oplichters.
Maar na blokkade zag ik dat
de rabobank belt wel degelijk naar je belt... verdachte transacties.
Ze sturen eerst je een bericht in de app.
Maar wil er niet te veel aandacht meer aan besteden die bank 🤮
Bellen er naar toe etc... Is zo achteruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Bartjeee schreef op zondag 16 januari 2022 @ 19:03:
[...]

Je mag door voor de wasmachine! :+
Ik kwam er toen achter dat automatisch incassos niet geïncasseerd konden worden. Echt slechte van de rabo dat ze niet eens contact met je opnemen na een blokkade.

Ik ben benieuwd hoelang jij aan de telefoon hangt voordat je rekening weer actief is.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Xqlus1ve schreef op zondag 16 januari 2022 @ 19:05:
[...]

Werkte de RABO ook niet mensen tegen die hun fiat richting crypto dex-en verstuurde?
Ja ze is gevaarlijke handel... Bitcoin.
Dat word er dan verteld 😂
Maar sterkte 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 00:37
zenith schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:51:
[...]

Op de cronos chain kun je bij beefy.finance je BIFI staken en CRO krijgen (tijdelijke boost)
Waar zie je dit terug. Ik heb op bedfy finance wat bifi gestaked. Hoe zie ik dat ik dan ook cro krijg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Flexion1 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 19:37:
[...]

Waar zie je dit terug. Ik heb op bedfy finance wat bifi gestaked. Hoe zie ik dat ik dan ook cro krijg?
Het zit onder de booster, dit is de ditecte link: https://app.beefy.finance/#/cronos/stake/pool/bifi-cronos

Apr is een klein beetje gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LostboyArno
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 12:42
Dat had ik ook afgelopen week. Ze hadden mijn rekening geblokkeerd en belden me via een 088-nummer. Toen kon ik er weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Oprechte vraag, blijven jullie bij de Rabo na dit soort taferelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LostboyArno
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 12:42
mannowlahn schreef op zondag 16 januari 2022 @ 21:53:
Ik wel. Eigenlijk wel iets goeds dat ze verdachte transacties blokkeren. Zolang ze maar direct erna bellen zodat mijn rekening ook binnen 5 minuten weer werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik heb ooit een keer een belletje van de Rabobank gekregen omdat ik €200 biljetten gestort had. Ik ging verhuizen en wat wat spullen verkocht waardoor ik deze biljetten kreeg. Meneer deze zijn enkel aanwezig in het criminele circuit was hun stelling. Daarna niets meer van gehoord.

Na wat negatieve verhalen in het slowchat forum over het terugstorten van FIAT heb ik een ING rekening geopend. Duidelijk is dat de Rabobank minder crypto meegaand is dan andere banken. Vorig jaar zelf totaal geen issues gehad met het storten naar exchanges (waaronder CDC).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
digiben schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:37:
[...]

Dyor 🔎
Ja ik ben eens met die voorgaande gebruiker, die smileys komen behoorlijk irritant over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:10
Idanue schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:39:
[...]

Goed bezig, ik had trouwens al niet veel andere keus dan de jade want mijn vrouw heeft al de indigo aangevraagd. :P
Waarom dan niet samenwerken met een Curve kaart?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:10
Ik kom net terug uit Canada, zo goed als overal met de CDC kaart kunnen betalen :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
mannowlahn schreef op zondag 16 januari 2022 @ 22:43:
[...]

Ja ik ben eens met die voorgaande gebruiker, die smileys komen behoorlijk irritant over.
Daarom zal ik me weer laten zakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Nee daarom , als je ziet hoe ze je behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
digiben schreef op zondag 16 januari 2022 @ 23:50:
[...]

Nee daarom , als je ziet hoe ze je behandelen.
Tevreden van revolut? Ik heb er zelf over gedacht maar ben wat huiverig na het lezen van enkele anti crypto verhalen bij revolut en n26. Bij een nationale bank kan je tenminste nog relatief eenvoudig beroep doen op de wet moest het ergste gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Skalders schreef op maandag 17 januari 2022 @ 02:42:
[...]

Tevreden van revolut? Ik heb er zelf over gedacht maar ben wat huiverig na het lezen van enkele anti crypto verhalen bij revolut en n26. Bij een nationale bank kan je tenminste nog relatief eenvoudig beroep doen op de wet moest het ergste gebeuren.
Met het storten naar CDC geen enkel probleem ondervonden. (CC top-up visa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Ik heb jarenlang revolut gebruikt, meer voor vakantie enzo. Maar ik heb mijn account opgezegd nadat ik tot vier keer toe op ouwe moest identificeren en elke keer faalde dit. Was er toen wel een beetje klaar mee. Eigenlijk doet de ing het nog prima voor mij, dus zal niet snel overstappen. Ik heb een Rabo rek als gedeelde rekening met vriendin en mijn God wat een slechte gebruikers ervaring zeg. Die kut Rabo reader kwam mij de keel uit, achterhaald concept. Tuurlijk je kan het instellen dat je hem minder nodig hebt, maar de Rabo is voor mij echt een bank die jarenlang achterloopt op de rest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

mannowlahn schreef op maandag 17 januari 2022 @ 08:23:
Ik heb jarenlang revolut gebruikt, meer voor vakantie enzo. Maar ik heb mijn account opgezegd nadat ik tot vier keer toe op ouwe moest identificeren en elke keer faalde dit. Was er toen wel een beetje klaar mee. Eigenlijk doet de ing het nog prima voor mij, dus zal niet snel overstappen. Ik heb een Rabo rek als gedeelde rekening met vriendin en mijn God wat een slechte gebruikers ervaring zeg. Die kut Rabo reader kwam mij de keel uit, achterhaald concept. Tuurlijk je kan het instellen dat je hem minder nodig hebt, maar de Rabo is voor mij echt een bank die jarenlang achterloopt op de rest.
Heb jaren geleden er een paar jaar over gedaan om een rekening te kunnen sluiten waar 4 euro op stond en waar ik geen toegang meer had, wat een k** klantenservice heeft die bank.

Nu ik al deze verhalen hier lees verbaasd het mij ook eigenlijk niets. Verdacht noem ik witwassen, niet die paar 100 euro per maand die je in crypto stopt. Of gaan ze zo met al hun klanten om als het om aandelen, crypto of gokken gaat (meneertje we zien dat je staatsloten heb gekocht en aan de TOTO mee doet, we blokkeren even u bankrekening :P )? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypto-mdk
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-02-2022
Weet iemand hoe het zit met Jade Green & Indigo Blue kaart. Als ik nu voor 3500 euro CRO koop dan krijg ik ongeveer 8800 CRO hiervoor en deze stake voor 180 dagen. Wat gebeurt er nu als CRO stijgt en de onderliggende waarde nog maar 3000 euro is? Moet je dan bijleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:41
Niet direct gerelateerd aan de kaart, maar wel aan de app. Voordat je aankopen doet in de app, is het wel handig om eerst even je 'mission panel' te openen. Anders tellen aankopen niet mee voor je mission bedragen (20 en/of 500 dollar per dag). Dat is blijkbaar nieuw en ik ben het al een paar keer vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 08:46
crypto-mdk schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:00:
Weet iemand hoe het zit met Jade Green & Indigo Blue kaart. Als ik nu voor 3500 euro CRO koop dan krijg ik ongeveer 8800 CRO hiervoor en deze stake voor 180 dagen. Wat gebeurt er nu als CRO stijgt en de onderliggende waarde nog maar 3000 euro is? Moet je dan bijleggen?
Nee, je zet je stake vast op dat moment van de waarde. Dus als de waarde bijvoorbeeld 3000 euro op een moment is, is dat nog steeds je stake en is het goed. Pas als die 180 dagen zijn verlopen en je wil opnieuw staken, dan zul je moeten bijleggen of zo laten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pimsaint
crypto-mdk schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:00:
Er gebeurt niets automatisch na 180 dagen; de card- en stake benefits komen pas te vervallen op het moment dat je handmatig unstaked. Uit de topicstart:
Wij schreven op woensdag 16 juni 2021 @ 15:09:
Wat gebeurt er na 180 dagen met mijn stake?
Na 180 dagen heb je in principe de volgende opties:
  1. Je onderneemt geen actie en laat de stake staan. Je behoudt de staking/card benefits ongeacht de dagwaarde van de stake en kan vanaf dat moment iedere dag beslissen om te unstaken. Persoonlijk zou ik voor deze optie gaan als de stake minder waard is geworden of wanneer je niet zeker weet wanneer je in de toekomst zou willen unstaken
  2. Je unstaked, roomt winst af en staked opnieuw de benodigde CRO voor 180 dagen. Je behoudt de staking/card benefits en hebt wat extra zakgeld, maar de nieuwe stake staat wel weer voor 180 dagen vast
  3. Je unstaked. Wanneer je dit doet blijft je kaart wel werken, maar komen de card/staking benefits te vervallen. Het verschil in benefits tussen een kaart mét en zonder stake kan je vinden op deze pagina (klik op de Compare Staking and Non-staking Benefits slider)
Kan ik ook binnen 180 dagen un-staken?
Nee, binnen 180 dagen kan je niet unstaken. Je kan wel te allen tijde upgraden naar een hogere card tier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypto-mdk
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-02-2022
[...]

Die halvering is voor mij juist een reden om in te stappen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:02
[...]

Ik zie juist een verdubbeling in de prijs t.o.v. November O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
crypto-mdk schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:45:
[...]

Die halvering is voor mij juist een reden om in te stappen :9
Ik weet het niet hoor.
Als CRO elk half jaar halveert in waarde dan gaat staken pas zin hebben als je meer dan ~1000 euro per maand via de Crypto card koopt.

Pas dan wordt de cashback die je krijgt meer dan een halvering van je inleg.

Stel €350 is over zes maanden €175, dan moet je dus minimaal ~€20 aan cashback krijgen (uitgaande van ook nog eens €10 Spotify-cashback). Als dit 2% is dan moet je dus minimaal €1000 euro met je crypto.com-card kopen om quitte te draaien.
En dan moet je weer €175 bijleggen om weer hetzelfde riedeltje te doen.

Nb. Dit gaat dus uit van een constante halvering per half jaar.
Als het stijgt wordt het een ander verhaal, maar als ik naar de grafiek van de waarde van CRO kijk dan lijkt het erop dat CRO op het moment nog heel erg overgewaardeerd is. Vooral in april/mei verwacht ik een aardige drop (kijkend naar de price hike in oktober/november, zullen veel mensen toen gestaket hebben).

Aan de andere kant: Wat weet ik nou :P

Ik vind het moeilijk, hoor, want ik zelf wil misschien van pauper-blauw naar ruby steel, maar ik ben erg aan het twijfelen.

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 17-01-2022 10:34 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

anandus schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:29:
[...]
Ik weet het niet hoor.
Als CRO elk half jaar halveert in waarde dan gaat staken pas zin hebben als je meer dan ~1000 euro per maand via de Crypto card koopt.

Pas dan wordt de cashback die je krijgt meer dan een halvering van je inleg.

Stel €350 is over zes maanden €175, dan moet je dus minimaal ~€20 aan cashback krijgen (uitgaande van ook nog eens €10 Spotify-cashback). Als dit 2% is dan moet je dus minimaal €1000 euro met je crypto.com-card kopen om quitte te draaien.

Nb. Dit gaat dus uit van een constante halvering per half jaar.
Als het stijgt wordt het een ander verhaal, maar als ik naar de grafiek van de waarde van CRO kijk dan lijkt het erop dat CRO op het moment nog heel erg overgewaardeerd is. Vooral in april/mei verwacht ik een aardige drop (kijkend naar de price hike in oktober/november, zullen veel mensen toen gestaket hebben).

Aan de andere kant: Wat weet ik nou :P

Ik vind het moeilijk, hoor, want ik zelf wil misschien van pauper-blauw naar ruby steel, maar ik ben erg aan het twijfelen.
Klinkt alsof je geen vertrouwen heb in CDC. Volgens mij kijk jij ook enkel naar de 6 maanden inplaats long term. Ik verwacht er zelf jaren van gebruik te gaan maken en om een idee te geven heb ik de afgelopen 3 maanden als circa 100 euro uit mijn kaart weten te krijgen (baby spullen aangeschaft :P, zonder Spotify, dat heb ik niet). Voor een bedrijf dat nog ontzettend moet groeien, elke maand functies erbij krijgt, de exchange voor de US nog openbaar gemaakt moet worden, de marketing waar ze mee bezig zijn, de naam alleen al waar ze veel geld voor neergelegd hebben. Laat maar schuiven! Maar goed ik kan niet in iemands portemonnee kijken en misschien is 350 eur wel harstikke veel geld. Maar dan vraag ik mij ook of crypto (of zelfs aandelen) dan wel voor diegene is als je het financieel niet zo breed ben. Mijn instelling was die 350eur voor ruby ben ik gewoon kwijt. en ik kijk op het moment dat ik wil unstaken wel wat er van overgebleven is, is het minder geworden, lekker door gaan, is het meer geworden, upgraden of hersteken en winst pakken in welke vorm dan ook.

Waar je jezelf niet goed bij voelt moet je ook niet doen. beleg alleen datgene erin wat je durft en bereid ben voor te verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

anandus schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:29:
[...]

Al is het nog maar 5 euro waard, zolang je het niet 'unstaked' blijf je je voordelen behouden van de Ruby of hogere kaart. Dit is dan de risico die CDC voor je neemt. :)

Dus nee, eenmalig 350 euro als je dat wil, daarna van afblijven mocht het minder waard worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:06:
[...]

Klinkt alsof je geen vertrouwen heb in CDC. Volgens mij kijk jij ook enkel naar de 6 maanden inplaats long term.
Nou, dat is het dus. Als je naar de waarde van CRO kijkt voor eind oktober, dan zie je dat het jarenlang redelijk 'stabiel' was op een bepaalde waarde. Dat is toen enorm door het dak gegaan. En als je nu kijkt naar de grafiek sinds november, dan zie je een rustige neergaande lijn richting de 'normaallijn'.
Nota bene: Ik ben altijd pessimistisch ingesteld, hoor.

En ik heb p zich wel vertrouwen in CDC, maar ik heb minder vertrouwen in het huidige prijspeil, dat is het een beetje. Als ik helemaal geen vertrouwen had, dan zou ik niet Ruby Steel overwegen ;)

Maar de wetenschap dat zolang je niet unstaket (en ze hun voorwaarden niet veranderen) je gebruik kan maken van de benefits maakt wel echt een hele hoop goed. Zelfs het simpele feit dat drie jaar Spotify er al voor zorgt dat je het geld eruit haalt :)
Dus ik ga nu toch wel voor Ruby. Nu nog even de vraag hoe ik het ga doen, eenmalig inleggen of ga ik naar de €350 dca'en.

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 17-01-2022 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

anandus schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:23:
[...]
Nou, dat is het dus. Als je naar de waarde van CRO kijkt voor eind oktober, dan zie je dat het jarenlang redelijk 'stabiel' was op een bepaalde waarde. Dat is toen enorm door het dak gegaan. En als je nu kijkt naar de grafiek sinds november, dan zie je een rustige neergaande lijn richting de 'normaallijn'.

En ik heb p zich wel vertrouwen in CDC, maar ik heb minder vertrouwen in het huidige prijspeil, dat is het een beetje. Als ik helemaal geen vertrouwen had, dan zou ik niet Ruby Steel overwegen ;)

Maar de wetenschap dat zolang je niet unstaket (en ze hun voorwaarden niet veranderen) je gebruik kan maken van de benefits maakt wel echt een hele hoop goed. Zelfs het simpele feit dat drie jaar Spotify er al voor zorgt dat je het geld eruit haalt :)
Dus ik ga nu toch wel voor Ruby. Nu nog even de vraag hoe ik het ga doen, eenmalig inleggen of ga ik naar de €350 dca'en.
Vergeet niet, de neerwaardse trend heeft te maken met de totale crypto markt, alles is al maanden aan het slowbleeden. Zodra BTC daalt, daalt de alts ook, waaronder CRO. Sterker nog, alles is zowat gezakt, en dan heb je nergens meer vertrouwen in :P

Tja en op de vraag of je moet DCAen of in 1 keer inleggen, misschien staat hij over 3 maanden op 30 cent, misschien zal het nooit lager meer worden en trapt volgende week weer de bull market aan en stijgen we richting de 1,50eur. Als ik een werkende glazen bol had was ik allang rijk geweest :P

[ Voor 10% gewijzigd door Xqlus1ve op 17-01-2022 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funk010
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-08 11:12
Onder het mom “ domme vragen bestaan niet”….

Heb de Ruby card aangevraagd en de gegevens binnen.
*Via cc 100,- top up gedaan want bij SEPA krijg ik een melding dat ik 12,- kosten moet betalen/delen/aan ontvanger overlaten?
*is crypto kopen en dan naar crypto.com versturen voor de top up dan niet goedkoper?
*Daarnaast, als ik sepa wil doen krijg ik een melding over een 9 cijferige code, Fedwire, die ik voor het rekeningnummer moet zetten (abnamro) werkt dit echt “ domweg” zo simpel dat je die twee aan elkaar knoopt?
*Iemand misschien een screenshotje van een Sepa naar crypto.com? Echt nog nooit sepa hoeven doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Funk010 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:35:

Heb de Ruby card aangevraagd en de gegevens binnen.
*Via cc 100,- top up gedaan want bij SEPA krijg ik een melding dat ik 12,- kosten moet betalen/delen/aan ontvanger overlaten?
*is crypto kopen en dan naar crypto.com versturen voor de top up dan niet goedkoper?
*Daarnaast, als ik sepa wil doen krijg ik een melding over een 9 cijferige code, Fedwire, die ik voor het rekeningnummer moet zetten (abnamro) werkt dit echt “ domweg” zo simpel dat je die twee aan elkaar knoopt?
*Iemand misschien een screenshotje van een Sepa naar crypto.com? Echt nog nooit sepa hoeven doen.
Bij het overmaken via SEPA heb je alleen je account naam nodig, deze vul je in bij "naam input" en de "iban" vul je in en klaar is kees. Dit is gratis.

Dus je anmamro app openen, kiezen voor overmaken en de naam en rekeningnummer invullen.

Via cc kost je een fee.

[ Voor 4% gewijzigd door dhrhagenees.cro op 17-01-2022 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
anandus schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:23:
[...]

Als je inderdaad kijkt naar eind oktober, en dan naar de huidige prijs kun je toch alleen maar concluderen dat de prijs x2 is gegaan? De hele cryptomarkt heeft een piekje gehad eind november, logisch dat CRO daar ook van geprofiteerd heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
dhrhagenees.cro schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:54:
[...]

Bij het overmaken via SEPA heb je alleen je account naam nodig, deze vul je in bij "naam input" en de "iban" vul je in en klaar is kees. Dit is gratis.

Dus je anmamro app openen, kiezen voor overmaken en de naam en rekeningnummer invullen.

Via cc kost je een fee.
Top-up doen van je CC naar je CDC is gewoon gratis. Daarnaast is het ook instant, staat er direct op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funk010
dhrhagenees.cro schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:54:
[...]

Via cc kost je een fee.
Oké, maar ik heb geen Iban gegevens gekregen maar een US rekeningnummer met bankgegevens en beneficiarygegevens. Dus ik krijg een rode X bij de iban. Zal vast iets fout doen of over het hoofd zien…..
Blik1984 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:00:
[...]

Top-up doen van je CC naar je CDC is gewoon gratis. Daarnaast is het ook instant, staat er direct op
Na een maand betaal je fee aan crypto.com?

[ Voor 18% gewijzigd door Funk010 op 17-01-2022 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Blik1984 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:00:
[...]

Klopt niet helemaal.

Crypto kopen bij crypto.com via een creditcard kost een percentage extra.

Je cdc visa kaart top-uppen via een andere creditcard is gratis.

Ik merk dat veel mensen met niet duidelijk genoeg uitleggen, en dus gedeeltelijk foute informatie verschaffen. Ik raad iedereen aan de topic start goed door te lezen.

@Funk010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:59:
[...]

Als je inderdaad kijkt naar eind oktober, en dan naar de huidige prijs kun je toch alleen maar concluderen dat de prijs x2 is gegaan? De hele cryptomarkt heeft een piekje gehad eind november, logisch dat CRO daar ook van geprofiteerd heeft
Maar als je kijkt naar de twee jaar ervoor? Afgelopen mei was die prijs niet zo hoog (itt bitcoin en vele andere coins), bijv.
Ik kan even niet kijken,aar volgens mij volgde het tot oktober de koers redelijk en gebeurde er toen iets mafs.
Juist het feit dat het opeens zo hoog ging doet mij vermoeden dat CRO op het moment een bubbel is. Het is atypisch en volgt helemaal de koers niet.

Nb. Neem ik alsnog de Ruby Steel. I like to live dangerously :P Maar ik ga ervanuit de mijn CRO niet hun waarde behouden.

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 17-01-2022 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
Funk010 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:03:
[...]

Oké, maar ik heb geen Iban gegevens gekregen maar een US rekeningnummer met bankgegevens en beneficiarygegevens. Dus ik krijg een rode X bij de iban. Zal vast iets fout doen of over het hoofd zien…..

[quote]Blik1984 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:00:
[...]

[/quote
Na een maand betaal je fee aan crypto.com?
Nee je krijgt een rekeningnummer uit Litouwen. Deze moet je invullen.
Je gaat naar je fiat account -> transfer -> deposit -> EUR en vervolgens krijg je de gegevens te zien. Deze kan je ook naar je toe laten mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funk010
dhrhagenees.cro schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:08:
[...]

Nee je krijgt een rekeningnummer uit Litouwen. Deze moet je invullen.
Je gaat naar je fiat account -> transfer -> deposit -> EUR en vervolgens krijg je de gegevens te zien. Deze kan je ook naar je toe laten mailen.
Ik heb het gevonden. Die rekening zat beetje verstopt voor mij, maar ben er uit. Dank.
Dacuuu schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:04:
[...]

Klopt niet helemaal.

Ik merk dat veel mensen met niet duidelijk genoeg uitleggen, en dus gedeeltelijk foute informatie verschaffen. Ik raad iedereen aan de topic start goed door te lezen.

@Funk010
Gevonden. Tnx!

[ Voor 36% gewijzigd door Funk010 op 17-01-2022 12:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Voor degene die de ROI van de CDC card willen berekenen, hier mooi artikel waarin dat genoemd wordt:
https://techboy.medium.co...m-crypto-com-61d7b2f358c9
(ongeveer op 1/3e, met nog oude getallen, maar model klopt volgens mij aardig).

Hier het rekenmodel: https://onedrive.live.com...&authkey=!AE-Emlwe6X3uSOY

Dat kun je zelf aanpassen met de huidige koers, hoeveel je met CC uitgeeft per maand, welke services je kickback voor krijgt, etc. En dan zie je helemaal rechts (kolom M) wat je terugverdien tijd is, uitgaande van dat je CRO oneindig gestaked blijven (of helemaal niets meer waard is zo meteen!).

Na die 1-3-6-8 jaar (afh van kaart niveau) is alle upside van wat die gestakete CRO dan uberhaupt nog waard is dus 100% winst :)

Zelf heb ik nog de Curve card erbij, maar belangrijker: ik doe alle winst/kickback/etc of in de Earn en/of SC en krijg daar dan dus ook nog rendement op (compounded bij de Earn).

[ Voor 13% gewijzigd door HAWK Wizard op 17-01-2022 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Dacuuu schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:04:
[...]

Klopt niet helemaal.

@Funk010
De vraag ging wat mij betreft over het doen van een top-up van de cdc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Funk010 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:35:
[...]
Hebben we stap voor stap voor samengevat en uitgelegd in de topic start. Inclusief 'meer info' link mét screenshots waar je om vraagt.

Volgende keer graag even de waarschuwingen lezen, laten we elkaar vooral helpen met nieuwe info en inzichten :) Nu wordt steeds het hele riedeltje herhaald.

Mochten er onduidelijkheden of onjuistheden in de topic start staan, laat het even weten, dan passen we het zsm aan!

[ Voor 29% gewijzigd door pimsaint op 17-01-2022 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
HAWK Wizard schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:55:
Voor degene die de ROI van de CDC card willen berekenen, hier mooi artikel waarin dat genoemd wordt:
https://techboy.medium.co...m-crypto-com-61d7b2f358c9
(ongeveer op 1/3e, met nog oude getallen, maar model klopt volgens mij aardig).
Goed artikel inderdaad, ik zal hem linken in de topic start!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

anandus schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:04:
[...]
Maar als je kijkt naar de twee jaar ervoor? Afgelopen mei was die prijs niet zo hoog (itt bitcoin en vele andere coins), bijv.
Ik kan even niet kijken,aar volgens mij volgde het tot oktober de koers redelijk en gebeurde er toen iets mafs.
Juist het feit dat het opeens zo hoog ging doet mij vermoeden dat CRO op het moment een bubbel is. Het is atypisch en volgt helemaal de koers niet.

Nb. Neem ik alsnog de Ruby Steel. I like to live dangerously :P Maar ik ga ervanuit de mijn CRO niet hun waarde behouden.
Hoe lang is BTC een paar euro geweest?, hoe lang doen sommige alts erover voordat ze echt pas gaan stijgen? Vergeet niet dat CDC kwam in een markt waar je al diverse exchanges en concurenten had. Het heeft tijd nodig om te krijgen en naams bekendheid te krijgen. Je zit zowiezo nog in de begin fase van CDC.

CDC is nog een vrij jonge speler op de markt die nog gaat groeien, ook deze zal (waarschijnlijk) nog flink gaan stijgen in waarde (een x5 a x10 moet goed haalbaar zijn).

Nogmaals alles is een risico, alle investeringen, huis, aandelen, crypto. De 1 wat meer dan de andere (al is een huis van 2 ton met een markt die instort ook een serieuze risico als je daarbij ook nog eens je baan verliest), en dus ook hier loop je risico. Al zit je beter bij CDC dan Bitvavo, Bitstamp, Bitrex of andere kleine exchanges :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Waar kan je zien hoeveel cashback je gekregen hebt per transacties?
Bij Binance zie je netjes per transactie of en hoeveel BNB cashback je krijgt, bij CDC vind ik het niet in detail terug?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
Slonzo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:00:
Bij Binance zie je netjes per transactie of en hoeveel BNB cashback je krijgt, bij CDC vind ik het niet in detail terug?
In je CRO wallet. Daar staat het precies omschreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik was opeens uitgelogd op mijn accout, toeval?
Slonzo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:00:
Onder bonus (via de middelste knop) krijg je ook het totaal te zien dat je bij elkaar gesprokkeld hebt.

[ Voor 38% gewijzigd door Coldcat op 17-01-2022 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Coldcat schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:13:
[...]

[...]

Onder bonus (via de middelste knop) krijg je ook het totaal te zien dat je bij elkaar gesprokkeld hebt.
Geen toeval, bij batches word iedereen uitgelogd. Zie cdc Twitter account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
Dacuuu schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:15:
[...]

Geen toeval, bij batches word iedereen uitgelogd. Zie cdc Twitter account.
Hier ook, maar ook ineens stond 2FA uit, deze kan ook niet meer aangezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Coldcat schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:13:
Ik kom er niet meer in, hij zegt dat mijn telefoonnummer niet klopt. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
micmulder schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:21:
[...]

Hier ook, maar ook ineens stond 2FA uit, deze kan ook niet meer aangezet worden.
Ja inderdaad, ik krijg ook een error als ik mijn pincode invoer bij het proberen 2FA te heractiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
Hier loopt hij ook vast als ik 2F weer aan wil zetten (terwijl hij eerder trouwens aanstond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
AlterBridge schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:37:
Hier loopt hij ook vast als ik 2F weer aan wil zetten (terwijl hij eerder trouwens aanstond)
Zal wel weer goed komen.
Komt waarschijnlijk door deze acties:
Earlier today a small number of users experienced unauthorized activity in their accounts. All funds are safe.
In an abundance of caution, security on all accounts is being enhanced, requiring users to:

-Sign back into their App & Exchange accounts
-Reset their 2FA

This update will be rolled out to users progressively over the next few hours.
Once complete, withdrawals will be re-enabled.
We understand this may be an inconvenience, but security comes first.

Thank you for your support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
na pincipe invoering van 2fa doet de app niks meer. Zal wel topdrukte zijn nu.

maar het feit dat 2fa opnieuw gedaan moet worden betekend dat de hackers vrij diep in de backend gekomen zijn.
Pagina: 1 ... 18 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).