Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 19 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

mannowlahn schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:44:
maar het feit dat 2fa opnieuw gedaan moet worden betekend dat de hackers vrij diep in de backend gekomen zijn.
Dat betekent helemaal niks, zoals je letterlijk kan lezen is het gewoon uit voorzorg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypto-mdk
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-02-2022
Ik denk toch dat ik nog een dagje wacht met de aanschaf van CRO voor de Visa-kaart :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
crypto-mdk schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:44:
[...]

Ik denk toch dat ik nog een dagje wacht met de aanschaf van CRO voor de Visa-kaart :X
Ach, binance is ook al een keer het haasje geweest, merk je nu ook niks meer van toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Slonzo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:51:
[...]

Dat betekent helemaal niks, zoals je letterlijk kan lezen is het gewoon uit voorzorg.
Dat betekend dat ze geen idee hebben hoe ver ze gekomen zijn, nog erger.

Btw kan ik nog steeds mijn 2fa niet aanzetten, kom nu iets verder maar zegt dan Please try again or contact our support at contact@crypto.com for assistance |:(

[ Voor 15% gewijzigd door mannowlahn op 17-01-2022 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phlinx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 18:23
mannowlahn schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:50:
[...]

Dat betekend dat ze geen idee hebben hoe ver ze gekomen zijn, nog erger.

Btw kan ik nog steeds mijn 2fa niet aanzetten
Ik had dat ook na het maken van een nieuwe 2fa code. Ondanks foutmelding blijven proberen en na een aantal keren pakte hij hem. Nu exchange nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonelywolf76
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01-2024
phlinx schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:57:
[...]

Ik had dat ook na het maken van een nieuwe 2fa code. Ondanks foutmelding blijven proberen en na een aantal keren pakte hij hem. Nu exchange nog...
Precies. Blijven proberen. Uiteindelijk kom je erdoorheen. 2fa aanzetten op exchange werkt bij mij nog niet, bij jou wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:18

Coldcat

HODL

Net betaald met de CDC kaart en weggelopen bij de winkel. Er is niets afgeschreven, wel een melding dat ik dat daarna de back-up kaart is aangesproken. Op Curve staat de betaling op pending en het lijkt me dat in de winkel men ook ziet dat de betaling geslaag is.

Oftewel: Er waait gratis geld door de straat! :+

Ik kan nu ook niet meer in de APP door fouten bij de 2FA. Geen idee of er nu wel of niet betaald is. Het zal wel hillarisch zijn als er niet betaald is en ik terug moet om te zeggen dat het door een crypto hack komt. Dan zijn die boomers allemaal van slag en mag ik niet meer met de CDC kaart betalen :P

[ Voor 33% gewijzigd door Coldcat op 17-01-2022 16:07 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phlinx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 18:23
Lonelywolf76 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:00:
[...]

Precies. Blijven proberen. Uiteindelijk kom je erdoorheen. 2fa aanzetten op exchange werkt bij mij nog niet, bij jou wel?
Nee, lukt mij ook niet.

*edit* na een keer of 15 de code invoeren ook gelukt.

[ Voor 9% gewijzigd door phlinx op 17-01-2022 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik kwam er net direct doorheen door de Android cdc app data te verwijderen. Begon weer schoon, en tadaa. #geenprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:38
ook uitgelogd en zie dat er problemen zijn.
ik wacht met proberen tot alles weer volgens orginele bronnen verholpen zijn.....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
crypto-mdk schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:44:
[...]

Ik had net een bak CRO gekocht. Had koerstechnisch beter nog even kunnen wachten :+

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:27
anandus schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:15:
[...]

Ik had net een bak CRO gekocht. Had koerstechnisch beter nog even kunnen wachten :+
Ah, dus dat was die "suspicious transaction"? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Dacuuu schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:16:
Ik kwam er net direct doorheen door de Android cdc app data te verwijderen. Begon weer schoon, en tadaa. #geenprobleem.
Zodra je in die forced enable 2FA loop komt te zitten, zit je vast (tenminste, ik wel). Zelfs paar keer kans gehad nieuwe 2FA aan te maken, maar daarna kwam ie niet verder.

Na complete reinstall van de CRO App kun je wel opnieuw inloggen en de 2FA (tijdelijk) skippen, dan kun je wel overal iig bij. Withdrawals zijn nog steeds on hold (en daar is sowieso dan wel 2FA voor nodig).

Zie hier recente status: https://status.crypto.com/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:03
HAWK Wizard schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:46:
[...]

Zodra je in die forced enable 2FA loop komt te zitten, zit je vast (tenminste, ik wel). Zelfs paar keer kans gehad nieuwe 2FA aan te maken, maar daarna kwam ie niet verder.

Na complete reinstall van de CRO App kun je wel opnieuw inloggen en de 2FA (tijdelijk) skippen, dan kun je wel overal iig bij. Withdrawals zijn nog steeds on hold (en daar is sowieso dan wel 2FA voor nodig).

Zie hier recente status: https://status.crypto.com/
Ik heb geen reinstall gedaan, maar bleef proberen om 2fa aan te zetten. Op een gegeven moment deed enable 2fa het weer en kreeg ik een QR code etc. te zien. Nu doet alles het weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:49
Oke, ik ben fan van Crypto.com maar dit moet ik even kwijt. Ik probeer online een iPhone te bestellen maar de betaling word constant geweigerd, ik probeer een bedrag aan Steller te verzenden naar Bitvavo. Vorige week een adres bij Bitvavo ge whitelist bij crypto.com en er ook wat heen gestuurd. Nu is dat adres weg en kun je op dit moment ook geen nieuwe adressen whitelisten.

Proberen ze het geld binnen crypto.com te houden/Komt de liquiditeit in gevaar en blokkeren ze het daarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:28

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

RisingSun schreef op maandag 17 januari 2022 @ 21:25:
Oke, ik ben fan van Crypto.com maar dit moet ik even kwijt. Ik probeer online een iPhone te bestellen maar de betaling word constant geweigerd, ik probeer een bedrag aan Steller te verzenden naar Bitvavo. Vorige week een adres bij Bitvavo ge whitelist bij crypto.com en er ook wat heen gestuurd. Nu is dat adres weg en kun je op dit moment ook geen nieuwe adressen whitelisten.

Proberen ze het geld binnen crypto.com te houden/Komt de liquiditeit in gevaar en blokkeren ze het daarom?
A, soms accepteerd de webshop de CDC kaart niet, Curve of Paypal dan weer wel soms.

B, ze hebben momenteel issues, bovenstaande berichten al gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:49
Xqlus1ve schreef op maandag 17 januari 2022 @ 21:27:
[...]

A, soms accepteerd de webshop de CDC kaart niet, Curve of Paypal dan weer wel soms.

B, ze hebben momenteel issues, bovenstaande berichten al gelezen?
A: Het vreemde is dat de betaling binnen CDC lukt en ik cashback ontvang. 10 Minuten later word de betaling teruggedraaid (Maar cashback niet, nu 2x geprobeerd?) Goede tip van Curve, die heb ik ook probeer ik nu.

B: Ja heb ik gelezen, ik heb 2FA opnieuw geactiveerd. Vind het vreemd dat mijn ge whiteliste adres verwijderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
Een tip voor de mensen die vastzitten op de reset 2fa code. Deze bleef bij mij ook loopen. Wat je moet doen is het volgende:
1. app starten
2. je zal de 2fa enable knop zien ronddraaien, maar die blijft zo staan. Ga terug naar je home scherm (via de home toets, dus de app in de achtergrond laten open staan) en open een andere app op je smartphone.
3. Keer terug naar de crypto.com app, die je nog open had, dan zal je wel 2fa kunnen aanzetten. Volg de rest van de stappen => done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Bij mij doet CDC het weer. Ik kon net de 2FA instellen die eerder faalde. Op de Iphone even terug gaan, het vinkje opnieuw zetten en dan gaat het goed.

Echter is mijn aankoop van vanmiddag niet zichtbaar. Ik heb met Curve betaald. Niets in Curve te zien. Ook niet declined. Niets in CDC afgeschreven en op mijn back-up kaart kreeg ik melding van onvoldoende saldo. Het saldo op CDC VISA is gelijk als voor de betaling.

Ik heb met de winkel gebeld om te vragen of er paniek was dat er een klant was die was weggelopen zonder te betalen, maar als ik bonnetje had gekregen was het goed. Dat bonnetje heb ik meteen weggegooid dus ik kan het niet controleren.

Morgen nog maar eens langsgaan bij de winkel. Meer mensen die dit hebben? (15:10 vanmiddag)

[ Voor 13% gewijzigd door Coldcat op 17-01-2022 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
Coldcat schreef op maandag 17 januari 2022 @ 21:36:
Bij mij doet CDC het weer. Ik kon net de 2FA instellen die eerder faalde. Op de Iphone even terug gaan, het vinkje opnieuw zetten en dan gaat het goed.

Echter is mijn aankoop van vanmiddag niet zichtbaar. Ik heb met Curve betaald. Niets in Curve te zien. Ook niet declined. Niets in CDC afgeschreven en op mijn back-up kaart kreeg ik melding van onvoldoende saldo. Het saldo op CDC VISA is gelijk als voor de betaling.

Ik heb met de winkel gebeld om te vragen of er paniek was dat er een klant was die was weggelopen zonder te betalen, maar als ik bonnetje had gekregen was het goed. Dat bonnetje heb ik meteen weggegooid dus ik kan het niet controleren.

Morgen nog maar eens langsgaan bij de winkel. Meer mensen die dit hebben? (15:10 vanmiddag)
Het kan soms wel dat de betaling nog verwerkt moet worden door de winkel of door Curve. Bij Amazon ook gehad dat ik een iPhone besteld had en die werd pas effectief betaald 2 dagen voordat deze geleverd wordt. Misschien is dit hetzelfde verhaal en heeft dit gewoon wat tijd nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

cooLopke schreef op maandag 17 januari 2022 @ 21:39:
[...]

Het kan soms wel dat de betaling nog verwerkt moet worden door de winkel of door Curve. Bij Amazon ook gehad dat ik een iPhone besteld had en die werd pas effectief betaald 2 dagen voordat deze geleverd wordt. Misschien is dit hetzelfde verhaal en heeft dit gewoon wat tijd nodig?
Normaal komen betalingen meteen door. Dit was de supermarkt (jammer genoeg niet iets dat net aan de max van de kaartlimiet zat :+). Daar zou de afschrijving meteen doorkomen. Daarvoor getankt en die betaling kwam wel door. Daarna een PostNL code aangemaakt en dat ging ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
hmmmm ik kocht 50 CRO maar mijn daily mission is niet getriggered, terwijl dit meer dan 20 usd is, gisteren deed ie het nog.....en ja ik had hem wel eerst geactiveerd....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:03
Iemand sinds gisteren alweer de cdc visa card gebruikt en de cashback gekregen? Ik gebruikte vanochtend de kaart en cro staat er nog niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:27
Jesteroh schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:27:
Iemand sinds gisteren alweer de cdc visa card gebruikt en de cashback gekregen? Ik gebruikte vanochtend de kaart en cro staat er nog niet op.
Gisteren meerdere betalingen (waarvan een aantal automatisch) met de Visa kaart gedaan. Zelfs toen ik niet wist dat er een issue was. Die betalingen zijn allemaal gelukt. Vanmorgen 2FA weer aangezet en ik zie dat ik gisteren ook caschback heb gehad. Vreemd ik dacht dat opnames was uitgezet vanwege de issues, echter heb gewoon met de CDC Vida kunnen betalen. Wellicht dat enkel crypto withdrawels op disabled stonden en niet de Visa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Gistermiddag 14.00 wat bij de Lidl gekocht en gewoon netjes me cashback ontvangen. Al was die deze x wel iets van een uurtje later pas binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Kaart nog niet gebruikt (gisterochtend wel, toen deed ie het nog).

Wel mijn CRO Earn ontvangen op mijn Crypto Earn e.d.

Er schijnt meer bekend te zijn volgens https://twitter.com/pecks.../1483246262371557378?s=24
Verdwenen ETH ook alweer terug?

BTW, beetje off-topic, maar nu we toch een 2FA reset hebben: er zijn zoveel keuzes hierin, zit nu te twijfelen tussen Google Auth en Lastpass Auth.

Google lijkt handig, maar geen login beveiliging mogelijk (als enige Auth app lijkt het....) en geen Cloud sync (toch gek met al hun cloud services). Wel weer handmatige Export keys mogelijk, dus je kunt zo weer overstappen naar andere als het niet bevalt.

Lastpass biedt wil auto sync (met LP kluis, dus lijkt me redelijk veilig?), ook login met vinger mogelijk, maar.........hier wel echte lockin. Export is niet mogelijk, dus je zit voor "eeuwig" aan LP Auth vast (bij meeste services kun je wel wisselen, maar net bij de CRO app is dat vrij complex en handmatig proces, met foto maken, etc......

Iemand suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 12:39
Ik heb gisteravond een paar keer betaald (via Curve) en meteen cashback gekregen. Ik heb wel af en toe gemerkt (eerdere dagen) dat het soms even kan duren voordat de betaling zichtbaar is in curve / CDC.

Ik heb nog wel sinds gisteravond een pending CRO withdraw staan (vanuit de app naar de defi wallet), gisteravond rond 22:00 de opdracht gegeven en nu nog steeds status pending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
glatuin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:37:
[...]

Gisteren meerdere betalingen (waarvan een aantal automatisch) met de Visa kaart gedaan. Zelfs toen ik niet wist dat er een issue was. Die betalingen zijn allemaal gelukt. Vanmorgen 2FA weer aangezet en ik zie dat ik gisteren ook caschback heb gehad. Vreemd ik dacht dat opnames was uitgezet vanwege de issues, echter heb gewoon met de CDC Vida kunnen betalen. Wellicht dat enkel crypto withdrawels op disabled stonden en niet de Visa.
Die VISA card is volgens mij een separaat iets, wordt uitgegeven door Franse(?) partij dacht ik, geauthoriseerd door VISA. Geld dat daar op staat, staat dus los van de rest van de wallet. Geldt ook voor de FIAT (die staat op jouw eigen rekening bij een Litouwse bank, had ik vooraf ook al wat research op gedaan, helaas valt deze NIET onder EU deposito garantiestelsel, anders had ik er gelijk veel meer geld op gezet :)).

Maar goed, betalingen kunnen dus gewoon lijkt me, CRO kickback komt jou kant op, dus ook ok denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
HAWK Wizard schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:37:

BTW, beetje off-topic, maar nu we toch een 2FA reset hebben: er zijn zoveel keuzes hierin, zit nu te twijfelen tussen Google Auth en Lastpass Auth.

Google lijkt handig, maar geen login beveiliging mogelijk (als enige Auth app lijkt het....) en geen Cloud sync (toch gek met al hun cloud services). Wel weer handmatige Export keys mogelijk, dus je kunt zo weer overstappen naar andere als het niet bevalt.

Lastpass biedt wil auto sync (met LP kluis, dus lijkt me redelijk veilig?), ook login met vinger mogelijk, maar.........hier wel echte lockin. Export is niet mogelijk, dus je zit voor "eeuwig" aan LP Auth vast (bij meeste services kun je wel wisselen, maar net bij de CRO app is dat vrij complex en handmatig proces, met foto maken, etc......

Iemand suggesties?
Inderdaad off topic, er is vast een wachwoord manager topic op tweakers. Ik gebruik er 2 tegelijk beide bieden een cloudsync optie. Bitwarden is mijn wachtwoordmanager en daar kun je ook OTP in kwijt (Premium). Maar mocht ik niet in bitwarden komen heb ik een andere wachtwoord manager (TOTP Authenticator) die sync naar Google Drive biedt. Mijn vrouw gebruikt zelfde setup en vanwege de backup/cloud sync kunnen we bij elkaars OTP en wachtwoorden komen indien noodzakelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

glatuin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:37:
[...]

betalen met visa en withdrawels zijn 2 compleet verschillende dingen. De withdrawels betrefte crypto versturen van CDC naar een andere exchange/wallet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Flipsen
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-09 18:02

.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik gebruik die van Microsoft.

Mijn betaling van gisteren is nog niet afgeboekt. Nieuwe betalingen wel. Ik denk dat het in Curve niet goed gaat. Heb ze maar een bericht gestuurd want ze proberen het nu van mijn back-up card te halen die leeg is. Cashback kwam iets later binnen maar het lijtk nu weer normaal te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 22:13
Mijn kaart werd zojuist geweigerd bij de pomp waar ik regelmatig tank en wat altijd goed ging.
Ik kreeg de melding ‘transaction declined’.

Heeft nog iemand vandaag problemen gehad met betalen met de fysieke kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 00:37
Zazabez1 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:43:
Mijn kaart werd zojuist geweigerd bij de pomp waar ik regelmatig tank en wat altijd goed ging.

Vandaag bij de jumbo deed ie het gewoon. Cahsback kwam wel pas 3 uur later terwijl dit normaal binnen enkele minuten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Laatst online: 12-09 11:33
Zazabez1 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:43:

Idem. Hier bij een broodjeszaak. Wel via de virtuele kaart (apple pay, via Curve)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:02
Heb de afgelopen weken ook wel een paar keer problemen gehad, alle gevallen waren trouwens via NFC. Bij het insteken van de kaart ging het altijd goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Dank voor alle 2FA suggesties: ben (voorlopig) voor Aegis gegaan. Die lijkt zowel veilige app login te hebben (met ww of biometrie, dat laatste vind ik erg handig werken), EN backup (optioneel, kan lokaal of in cloud, maar alleen indien het eerst encrypted wordt!) EN hele brede export EN import functies van andere 2FA tools / formaten!

En ja, 2FA in CRO app doet het nu dus ook weer (en in Exchange, die zijn gelijk zag ik).

[ Voor 7% gewijzigd door HAWK Wizard op 18-01-2022 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
Speculaes schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:09:
[...]

Idem. Hier bij een broodjeszaak. Wel via de virtuele kaart (apple pay, via Curve)
Online betalingen lukken wel (via Curve).
Ik ga het straks nog eens proberen met de fysieke CDC kaart (heb helaas mijn fysieke Curve kaart niet bij me nu).
Hopelijk was het een storing bij VISA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
Update; er was (en is nog steeds) storing bij het tankstation 😬.
Ben naar een ander station gereden en daar werkte het gewoon prima.
Oftewel, niks aan t handje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Het bericht op de frontpage is iets minder rooskleurig over de afgelopen dagen bij crypto.com. Voor zo'n 15 miljoen aan Ethereum gestolen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Iemand al eens succesvol iets betaald met de CDC (al dan niet via Curve) bij de webshop van de Lidl? In de winkel kan ik gewoon betalen met de CDC kaart, maar online werd deze (en de Curve) vanochtend niet geaccepteerd, kreeg de melding onjuist kaartnummer of niet geaccepteerde kaart :?.
Helaas maar betaald via iDeal, daar gaat m'n refund :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
Wat doen jullie eigenlijk met de verdiende CRO op cashbacks?

Het gaat maar om kleine bedragen, maar het laten staan in je CDC Wallet levert natuurlijk niets (extra) op.
Storten jullie dit elke keer naar de DEFI wallet of naar Earn? En heeft dat zin met een handjevol CRO elke keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:41
Sypher schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:21:

Het gaat maar om kleine bedragen, maar het laten staan in je CDC Wallet levert natuurlijk niets (extra) op.
Storten jullie dit elke keer naar de DEFI wallet of naar Earn? En heeft dat zin met een handjevol CRO elke keer?
Inderdaad doorzetten naar de DEFI wallet om te staken. Ik koop ook wekelijks wat CRO, dus dat zet ik dan gezamenlijk over. Elke CRO gestaked tegen 12% is er eentje tenslotte. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Capa schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:18:
Iemand al eens succesvol iets betaald met de CDC (al dan niet via Curve) bij de webshop van de Lidl? In de winkel kan ik gewoon betalen met de CDC kaart, maar online werd deze (en de Curve) vanochtend niet geaccepteerd, kreeg de melding onjuist kaartnummer of niet geaccepteerde kaart :?.
Helaas maar betaald via iDeal, daar gaat m'n refund :'(.
Jazeker, afgelopen jaar 3 bestellingen gedaan bij de Lidl webshop, alle keren betaald met mn cdc kaart.
Niet vergeten je bestelling te doen via cbxl voor 5% korting: https://www.cashbackxl.nl/webshops/lidl-shop
En het gratis verzenden: https://nl.pepper.com/kor...40-at-lidl-webshop-225324

Bij sommige webshops moet je zelf de keuze maken bij het betalen voor visa/master.
CDC is visa, Curve is master, let daar even op.

[ Voor 7% gewijzigd door Dacuuu op 19-01-2022 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Dacuuu schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:46:
[...]

Jazeker, afgelopen jaar 3 bestellingen gedaan bij de Lidl webshop, alle keren betaald met mn cdc kaart.
Niet vergeten je bestelling te doen via cbxl voor 5% korting: https://www.cashbackxl.nl/webshops/lidl-shop
En het gratis verzenden: https://nl.pepper.com/kor...40-at-lidl-webshop-225324

Bij sommige webshops moet je zelf de keuze maken bij het betalen voor visa/master.
CDC is visa, Curve is master, let daar even op.
Bedankt voor de tips!
Wordt dus nóg een keer bestellen en de eerdere bestelling annuleren of terugsturen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Capa schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:49:
[...]

Bedankt voor de tips!
Wordt dus nóg een keer bestellen en de eerdere bestelling annuleren of terugsturen :+
Onlangs je fisieke kaart ontvangen? Dan is mogelijk je CVV of geldigheidsduur van je kaart gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Xqlus1ve schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:03:
[...]

Onlangs je fisieke kaart ontvangen? Dan is mogelijk je CVV of geldigheidsduur van je kaart gewijzigd.
Ik heb de gegevens overgenomen van de fysieke kaart, dus schiet mij maar lek. Misschien lag het aan de app, zo nog even proberen via de gewone site.

Edit:
Mysterie opgelost, moet een spatie tussen :F ... En dat doet Bitwarden, noch de Lidl app of website |:(

Edit 2: Betaling mislukt, nu mis ik de gehele optie om te betalen met een creditcard bij Lidl 8)7

Edit 3: Poging 3 was eindelijk succesvol. O-)

[ Voor 25% gewijzigd door Capa op 19-01-2022 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard

Stort het vrijwel gelijk door naar USDc en dan de Earn in (daar krijg ik12+2=14% APY op).

Heb deel naar Exchange app gestuurd (als CRO, daar krijg je 12% APY op geloof ik?), Of de DEFI Walet dan nog zin heeft weet ik niet, levert dat nog extra voordelen op???

BTW, vanochtend bij BP met GPay => Curve => CDC betaald, en netjes 6% kickback ontvangen => USDc en 14% vangen :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Wacht even
HAWK Wizard schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 11:44:
[...]
Stort het vrijwel gelijk door naar USDc en dan de Earn in (daar krijg ik12+2=14% APY op).
Voor die 12%(+2) [3 maanden] moet je toch minimaal minimaal 250 USDC inleggen/toevoegen? Dat zijn wel flinke cashbacks dan iedere keer ;)
Heb deel naar Exchange app gestuurd (als CRO, daar krijg je 12% APY op geloof ik?), Of de DEFI Walet dan nog zin heeft weet ik niet, levert dat nog extra voordelen op???
Op de exchange lees ik "Stake CRO for 180 days or more and receive 10% APR daily."

Da's ruim 2% minder dan in de DeFi wallet, bovendien moet het dan voor 6 maanden gestaked worden. Als ik daar wat CRO wil staken krijg ik trouwens ook de melding "Minimum deposit is 1000 CRO". De DeFi wallet heeft geen minimale inleg én geen minimale periode.
BTW, vanochtend bij BP met GPay => Curve => CDC betaald, en netjes 6% kickback ontvangen => USDc en 14% vangen :-)
Dat begrijp ik niet. Stel je voor ik wil dit vandaag met mijn 3% cashback doen, zegt 10 CRO. Als ik die omzet naar USDC ben ik 3% kwijt aan spread en als ik die 4 USDC vervolgens toen wil voegen aan mijn -bestaande- 90 dagen USDC stake tegen 12%, dan krijg ik de melding "Below Min. Limit 250 USDC"

Wil je dat eens toelichten, want ik zou ook graag steeds mijn cashbacks toevoegen aan mijn USDC stake tegen 12% (jade)
Aan het einde van de maand schrijf ik 50% over naar de exchange en zet het daar te koop tegen een 'mooie prijs' en maak 50% over naar DeFi. Die mooie prijsjes worden helaas steeds minder geraakt, maar zo heb ik wel altijd nog een zakje CRO achter de hand die direct beschikbaar is.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
HAWK Wizard schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 11:44:
[...]

Ik snap dit niet, kan je het eens uitleggen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HAWK Wizard
pimsaint schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 12:14:
Wacht even

[...]

Voor die 12%(+2) [3 maanden] moet je toch minimaal minimaal 250 USDC inleggen/toevoegen? Dat zijn wel flinke cashbacks dan iedere keer ;)
Hehe, dat klopt, wilde het niet te complex opschrijven, maar er zit nog een tussenstap in: heb op de Exchange app "vast" USDc 250 staan, met soft staking, daar doe ik de "kleinere" kickback bedragen eerst bij, die geven ook APY %, pas als het meer dan USDc 250 is, gaat het weer de Earn in de CRO App in.
[...]

Op de exchange lees ik "Stake CRO for 180 days or more and receive 10% APR daily."

Da's ruim 2% minder dan in de DeFi wallet, bovendien moet het dan voor 6 maanden gestaked worden. Als ik daar wat CRO wil staken krijg ik trouwens ook de melding "Minimum deposit is 1000 CRO". De DeFi wallet heeft geen minimale inleg én geen minimale periode.
Op die Exchange heb ik 1x 5000 CRO gestaked idd tegen 10% (maar die leverde $50 sign up bonus = circa 2% extra :)), meer stake ik daar niet aan CRO. Alleen dus tijdelijk nog wat soft staking, als ik wat losse CRO's over heb (bv die kickbacks die altijd eerst als CRO binnenkomen). Die zet ik dan zsm weer om naar USDc en weer terug naar de Earn (>$250).
[...]

Dat begrijp ik niet. Stel je voor ik wil dit vandaag met mijn 3% cashback doen, zegt 10 CRO. Als ik die omzet naar USDC ben ik 3% kwijt aan spread en als ik die 4 USDC vervolgens toen wil voegen aan mijn -bestaande- 90 dagen USDC stake tegen 12%, dan krijg ik de melding "Below Min. Limit 250 USDC"

Wil je dat eens toelichten, want ik zou ook graag steeds mijn cashbacks toevoegen aan mijn USDC stake tegen 12% (jade)
Zie hiervoor: krijg 5% cashback in CRO (plus 1% in Curve :)), stuur die CRO dus eerst (tijdelijk) naar de Exchange, en daar doet ie dan tijdelijk mee met softstaking. Omzetten naar USDc (daar is circa 10% lagere spread (=0.8 minder procentpunten) bij omwisselen dan in de CRO App), die doet automatisch ook tijdelijk mee in softstaking. Zodra er weer meer dan $250 is, dan weer naar de USDc Earn in de CRO App (let op: daar komt ook ook elke week USDc aan rente binnen, dan zit je dus al eerder op dat minimum van $250, moet je wel wat meer USDc in de Earn hebben, maar toch :)).
[...]

Aan het einde van de maand schrijf ik 50% over naar de exchange en zet het daar te koop tegen een 'mooie prijs' en maak 50% over naar DeFi. Die mooie prijsjes worden helaas steeds minder geraakt, maar zo heb ik wel altijd nog een zakje CRO achter de hand die direct beschikbaar is.
Goed idee! Moet zelf dus nog uitzoeken of/hoe ik met die DeFi nog wat meer kan doen.

[ Voor 4% gewijzigd door HAWK Wizard op 19-01-2022 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Dacuuu schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 12:21:
[...]

Ik snap dit niet, kan je het eens uitleggen?
Zie ook mijn bericht hierboven. Samengevat: GPay => Curve (1%) => CDC (5%) => Exchange (CRO => USDc) => CRO App => Crypto Earn USDc (14% APY, zodra > $250).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
HAWK Wizard schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:36:
[...]
Hehe, dat klopt, wilde het niet te complex opschrijven
[...]
Haha okay, ik snap nu wel waarom 😂 Bedankt voor de heldere uitleg.

Het is inderdaad wat complex en nogal wat werk lijkt mij. Maar aangezien ik ook steeds een deel op de exchange parkeer zal ik eens kijken naar die soft staking - da's altijd mooi meegenomen voor de zakjes die daar toch niets staan te doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
pimsaint schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:44:
[...]

Haha okay, ik snap nu wel waarom 😂 Bedankt voor de heldere uitleg.

Het is inderdaad wat complex en nogal wat werk lijkt mij. Maar aangezien ik ook steeds een deel op de exchange parkeer zal ik eens kijken naar die soft staking - da's altijd mooi meegenomen voor de zakjes die daar toch niets staan te doen!
Heb zelf die Soft Staking ook later pas ontdekt, maar is wel handig en kost verder weinig moeite (1 schuifje op aan zetten).

Als ik nog vragen over die DeFi heb, meld ik me nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
HAWK Wizard schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:42:
[...]

Zie ook mijn bericht hierboven. Samengevat: GPay => Curve (1%) => CDC (5%) => Exchange (CRO => USDc) => CRO App => Crypto Earn USDc (14% APY, zodra > $250).
Heb je tijdelijk, of een abbo op curve voor die cashback? ik ga het er denk ik niet uithalen per maand,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Dacuuu schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 17:29:
[...]

Heb je tijdelijk, of een abbo op curve voor die cashback? ik ga het er denk ik niet uithalen per maand,..
Die betaalde Curve is mij ook te duur (zoveel geef ik ook weer niet uit :)), heb het het vooral gedaan vanwege de mogelijkheid om de CDC ook met telefoon (GPay of APay) te kunnen betalen. Die (tijdelijke) +1% extra kickback is mooi meegenomen, maar geen doel op zich.

Als je interesse hebt stuur ik je een referral link via IM (levert ons beide wat op) :)

[ Voor 7% gewijzigd door HAWK Wizard op 19-01-2022 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 14:50
Korte vraag, kun je in afwachting van de 180 dagen staking periode alvorens je de Ruby steel card krijgt na de aanvraag ook de Midnight blue aanvragen en gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
PHPResource schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:28:
Korte vraag, kun je in afwachting van de 180 dagen staking periode alvorens je de Ruby steel card krijgt na de aanvraag ook de Midnight blue aanvragen en gebruiken?
Wat bedoel je precies? Je kan zodra je Ruby stake is afgelopen in-staken. Dan zak je terug naar 'blue' en kan je je Ruby fysieke pas blijven gebruiken. Heb je al een crypto.com account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Kreeg zojuist de fysieke Curve kaart binnen (binnen 10 dagen), stuk sneller dan bij die CDC........daar wacht ik al heel lang op nu.....goed, niet meer nodig ook denk ik met die Curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:02
Plastic vs metal, maakt in het productieproces volgens mij wel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Dacuuu schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:35:
[...]

Wat bedoel je precies? Je kan zodra je Ruby stake is afgelopen in-staken. Dan zak je terug naar 'blue' en kan je je Ruby fysieke pas blijven gebruiken. Heb je al een crypto.com account?
Ja het is lastig uit te leggen.
Ik kan nu de midnight blue kaart bestellen waar ik niets voor hoef te staken.
Echter op termijn wil ik ook de Ruby steel kaart bestellen. Hiervoor moet ik eerst 180 dagen CRO In stake hebben staan om hier aan te voldoen (volgens de voorwaarden?). Kan ik in afwachting van de 180 dagen, de midnight blue kaart gewoon gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
PHPResource schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:31:
[...]

Echter op termijn wil ik ook de Ruby steel kaart bestellen. Hiervoor moet ik eerst 180 dagen CRO In stake hebben staan om hier aan te voldoen (volgens de voorwaarden?). Kan ik in afwachting van de 180 dagen, de midnight blue kaart gewoon gebruiken
Zodra je staked voor de Ruby, gaat je 2% cashback en je Spotify rebate direct in. Je hoeft in principe de fysieke Ruby niet thuis te laten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Dacuuu schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:42:
[...]

Zodra je staked voor de Ruby, gaat je 2% cashback en je Spotify rebate direct in. Je hoeft in principe de fysieke Ruby niet thuis te laten sturen.
Ongeacht de voorwaarde dat je 180 dagen dient te staken?
Als dat zo is, ga ik direct voor de Ruby :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
PHPResource schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:44:
[...]

Ongeacht de voorwaarde dat je 180 dagen dient te staken?
Als dat zo is, ga ik direct voor de Ruby :)
Als jij nu blue hebt, en je staked vanavond nog voor ruby, en je kiest bij het Ruby proces om geen fysieke kaart te nemen. Dan kan jij vanavond nog Spotify aanmelden. En 2% cashback krijgen op je aankopen.

Sommige voordelen zitten vast aan de fysieke kaart. Spending limits, toegang tot airport lounge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Dacuuu schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:50:
[...]

Als jij nu blue hebt, en je staked vanavond nog voor ruby, en je kiest bij het Ruby proces om geen fysieke kaart te nemen. Dan kan jij vanavond nog Spotify aanmelden. En 2% cashback krijgen op je aankopen.

Sommige voordelen zitten vast aan de fysieke kaart. Spending limits, toegang tot airport lounge.
Dankjewel. Maar ik heb nu nog geen blue (kaart).
En als ik kies voor Ruby inclusief de kaart. Krijg ik dan alsnog de 2% cashback op digitale aankopen + spotify in afwachting van de 180 dagen staking? Excuus voor alle vragen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBabiSpangang
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 15:20
PHPResource schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:31:
[...]

Als je niet perse een fysieke kaart NU nodig hebt, dan zou ik die blauwe alleen digitaal nemen. Als je op korte termijn toch gaat upgraden naar de Ruby hoef je geen upgrade kosten te betalen voor een fysieke kaart. Heb vanuit dit topic begrepen dat de eerste fysieke kaart gratis is (daarna EUR 50).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
PHPResource schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:57:
[...]

Dankjewel. Maar ik heb nu nog geen blue (kaart).
En als ik kies voor Ruby inclusief de kaart. Krijg ik dan alsnog de 2% cashback op digitale aankopen + spotify in afwachting van de 180 dagen staking? Excuus voor alle vragen
Je hoeft niet te wachten op je 180 dagen stake. Volgens mij denk jij dat alles pas in werking gaat als die 180 dagen afgelopen is, maar dat is niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Dacuuu schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 21:17:
[...]

Je hoeft niet te wachten op je 180 dagen stake. Volgens mij denk jij dat alles pas in werking gaat als die 180 dagen afgelopen is, maar dat is niet zo.
Klopt. Zo staat het ook als ik de aanvraag doe;
'You have 3 more steps to finish your card application
- Purchase and hold cro for 180 days
- Accept
- Verify

Maar dat zal waarschijnlijk slechts gelden voor het ontvangen van de fysieke kaart begrijp ik nu. De rest van de voordelen gaan meteen in dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jozua777
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:03
Op het moment dat je de benodigde hoeveelheid CRO (€350 voor ruby steel) voor 180 dagen staked, kan je als het goed is meteen de virtuele kaart aanvragen. Als die aanvraag is goedgekeurd (was voor mij dezelfde dag nog, maar dat kan verschillen) dan kan je direct de fysieke kaart aanvragen als je dat wilt. Het "purchase and hold CRO for 180 days" slaat erop dat de cro die je voor de kaart staked 180 dagen vaststaat. Er wordt niet mee bedoeld dat je eerst 180 dagen moet staken voordat je de (fysieke en/of virtuele) kaart aan kan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PHPResource schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 21:20:
[...]

Klopt. Zo staat het ook als ik de aanvraag doe;
'You have 3 more steps to finish your card application
- Purchase and hold cro for 180 days
- Accept
- Verify

Maar dat zal waarschijnlijk slechts gelden voor het ontvangen van de fysieke kaart begrijp ik nu. De rest van de voordelen gaan meteen in dus.
Je moet wel door stappen tot CDC je aanvraag goedkeurt. Anders krijg je nog niet je (virtuele) VISA kaart. Hoe je je fisieke kaart aanvraag annuleert weet ik dan niet.

Maar met de hele procedure doe je een aanvraag, CDC moet hem daarna goedkeuren, en hierna wordt er een VISA kaartnummer voor je aangemaakt die correnspendeerd met jouw account en je NL bank / adres gegevens (sommige hoeven weer geen document met adres gegevens te uploaden wat mij dan ook weer een raadsel is). Met deze kaart gegevens kan je dan spotify betaalgegevens instellen en online aankopen doen.

Als je na het staken van de 350 eur aan CRO niks meer doet, gebeurt er volgens mij ook niets, al gaan ze mogelijk een chat met je opzetten of email sturen op gegeven moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Oke thanks allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:16
Ik heb recent 870 CRO gestaked in de crypto.com app voor de visacard, plus ondertussen zo'n 35 CRO via cashbacks.

Kan ik al iets staken voor een rente zonder heftig bij te moeten leggen? Of begint dat vanaf een grotere inleg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozua777
Staken in earn in de CDC app gaat vanaf 500 CRO, de supercharger vanaf 100 CRO. Voor de defi app weet ik het niet zeker, maar volgens mij zit daar geen minimum aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Jozua777 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 22:31:
Staken in earn in de CDC app gaat vanaf 500 CRO, de supercharger vanaf 100 CRO. Voor de defi app weet ik het niet zeker, maar volgens mij zit daar geen minimum aan vast.
Je kan het ook op de CDC Exchange zetten en dan soft staking aanzetten. Dan krijg je 2%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozua777
Coldcat schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 22:33:
[...]

Je kan het ook op de CDC Exchange zetten en dan soft staking aanzetten. Dan krijg je 2%.
Daar geldt volgens mij ook een minimum van 500 CRO voor. Ik zie dat je het over de exchange hebt i.p.v de app. Dat is voor kleinere hoeveelheden dan misschien ook wel een goede optie.

[ Voor 19% gewijzigd door Jozua777 op 19-01-2022 22:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik dacht dat er geen limitet op zat. Maar dat is wel het geval. Zie hieronder het overzicht. 1350 CRO dus.

Minimum voor Soft Stacking CRO Exchange
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J_6uGyKZ9FrUJIA26AQQfMe0vgA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lae9T7yjWRWxZrL2fvA3OPX5.png?f=user_large
Jozua777 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 22:31:
Met defi heb je wel fees, weet niet of die opwegen tegen de interest.

[ Voor 40% gewijzigd door Coldcat op 19-01-2022 22:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Coldcat schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 22:40:
Ik dacht dat er geen limitet op zat. Maar dat is wel het geval. Zie hieronder het overzicht. 1350 CRO dus.

Minimum voor Soft Stacking CRO Exchange
[Afbeelding]

[...]

Met defi heb je wel fees, weet niet of die opwegen tegen de interest.
Die fees zijn werkelijk waar te verwaarlozen voor CRO. Met 1 CRO kan je behoorlijk te keer gaan en met 12,5% APY heb je die zo weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 14:08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digiben
  • Laatst online: 18:07
Dat is oud nieuws en al weer opgelost.
Ook is een groot deel weer terug betaald.....
Is niet nieuw, maar ook gebeurd bij binance etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Laatst online: 18:07
Brubs schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:36:
Het bericht op de frontpage is iets minder rooskleurig over de afgelopen dagen bij crypto.com. Voor zo'n 15 miljoen aan Ethereum gestolen :(
Is al opgelost als je crypto.com goed volgt 👍
Kijk Twitter wat sommige doen met terug gestorte eth enzovoort....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
digiben schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:29:
[...]

Is al opgelost als je crypto.com goed volgt 👍
Kijk Twitter wat sommige doen met terug gestorte eth enzovoort....
Ik heb het inderdaad meegekregen, gelukkig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 10:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Weet iemand wat de beste/ goedkoopste manier is om geld van fiatwallet (app) naar exchange te krijgen? Is dat via aankoop CRO en dan een transfer naar de exchange?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Rep7 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:03:
Weet iemand wat de beste/ goedkoopste manier is om geld van fiatwallet (app) naar exchange te krijgen? Is dat via aankoop CRO en dan een transfer naar de exchange?
USDC kopen in de app (lagere spread) , en die naar de exchange sturen (gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Dacuuu schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:38:
[...]

USDC kopen in de app (lagere spread) , en die naar de exchange sturen (gratis).
Thanks!! Denk je dat dat ook de goedkoopste manier is om überhaupt geld op de exchange te krijgen (dus van ING oid)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Rep7 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:09:
[...]

Thanks!! Denk je dat dat ook de goedkoopste manier is om überhaupt geld op de exchange te krijgen (dus van ING oid)?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginkoblad
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-05-2022
Ik kan niet goed terugvinden of je de kaart ook makkelijk met zijn tweeën kunt gebruiken, dus installeren op twee telefoons? Want dat zou wel zo handig zijn voor mij en partner, dan zou ik voor de Royal Indigo/Jade Green optie ipv 2 ruby steel cards kiezen.
Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ginkoblad schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:16:
Ik kan niet goed terugvinden of je de kaart ook makkelijk met zijn tweeën kunt gebruiken, dus installeren op twee telefoons? Want dat zou wel zo handig zijn voor mij en partner, dan zou ik voor de Royal Indigo/Jade Green optie ipv 2 ruby steel cards kiezen.
Iemand ervaring hiermee?
Combineren met bijvoorbeeld een gratis Curve card... Dan kan je er allebei gebruik van maken, jij met de Jade en vrouwlief met de Curve d:)b

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginkoblad
Skrunsies schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:23:
[...]

Combineren met bijvoorbeeld een gratis Curve card... Dan kan je er allebei gebruik van maken, jij met de Jade en vrouwlief met de Curve d:)b
Oh, dat klinkt wel alsof dat zou werken inderdaad. Ik heb nog geen curve, maar wilde daar sowieso naar kijken. In curve kun je niet toevallig twee accounts hebben met dezelfde cdc pas erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Laatst online: 13-09 13:58

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Mensen, even een vraagje.
Ik heb sinds kort een Crypto VISA kaart, maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik mijn gestorte geld (op de kaart, via SEPA) weer kan opnemen.
Dus weer terug van "card wallet" naar mijn primaire bankrekening in NL.

Ik heb een withdrawal methode in de app gevonden, via "fiat wallet" > "Transfer" en dan SEPA, maar dan moet ik minimaal €88,48 opnemen... (raar bedrag en een beetje veel)
Het is namelijk mijn bedoeling dat het om bedragen gaat die ik dan zou overhouden na een aankoop/boodschappen enzovoorts...

Waarom is dat minimale bedrag zo hoog, en is een lager bedrag opnemen überhaupt wel mogelijk?

Alvast bedankt!

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 14:48

Ypho

Allround Nerd

PeaceFreak schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:28:

Waarom is dat minimale bedrag zo hoog, en is een lager bedrag opnemen überhaupt wel mogelijk?
Is dat niet (precies) 100 dollar? Ik snap op zich dat ze niet zitten te wachten op te veel kleine transacties van een paar euro, al is 88 euro wellicht wat hoog.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginkoblad
88.48 euro is 100.32 usd. Dus waarschijnlijk afhankelijk van wisselkoers houden ze 100usd minimumbedrag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oke, bedankt voor de info!

Is er een andere manier om kleine bedragen terug te halen?
Of is dit de enige manier??

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
PeaceFreak schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:45:
Oke, bedankt voor de info!

Is er een andere manier om kleine bedragen terug te halen?
Of is dit de enige manier??
Gewoon via de geldautomaat zou ik zeggen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:24

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ginkoblad schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:27:
[...]

Oh, dat klinkt wel alsof dat zou werken inderdaad. Ik heb nog geen curve, maar wilde daar sowieso naar kijken. In curve kun je niet toevallig twee accounts hebben met dezelfde cdc pas erin?
Mijn vrouw en ik hebben allebei dezelfde Curve pas toegevoegd aan ons horloge via Garmin Pay. Hetzelfde Curve account met daarin 1 CDC pas die erachter wordt aangesproken en nog een achtervang creditcard van een reguliere bank.

Is net iets anders dan dat jij vraagt - maar als je toevallig een Garmin hebt is dit superhandig.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginkoblad
Twee Dee schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:12:
[...]

Mijn vrouw en ik hebben allebei dezelfde Curve pas toegevoegd aan ons horloge via Garmin Pay. Hetzelfde Curve account met daarin 1 CDC pas die erachter wordt aangesproken en nog een achtervang creditcard van een reguliere bank.

Is net iets anders dan dat jij vraagt - maar als je toevallig een Garmin hebt is dit superhandig.
geen garmin, wel samsung watch 4 allebei. Maar ING deed het daar niet op de betaalfuncties een tijdje terug. Dus ik ga even kijken hoe curve op samsung watches werkt, klinkt wel hoopvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Het is namelijk mijn bedoeling dat het om bedragen gaat die ik dan zou overhouden na een aankoop/boodschappen enzovoorts...

Misschien niet de suggestie waar je naar opzoek was maar, als je CRO cashbacks toch omwisselt naar fiat (EUR), waarom die niet uitgeven met de kaart? Heb je ook allemaal geen gedoe met overboeken enzo.
Dus weer terug van "card wallet" naar mijn primaire bankrekening in NL.
Wat in de card wallet staat kan 'helaas' alleen uitgegeven worden met de kaart. Wat er op de fiat wallet staat kan eventueel via SEPA naar een bankrekening, maar wat in de card wallet staat kan er ook echt alleen middels de kaart weer uit.

[ Voor 28% gewijzigd door pimsaint op 20-01-2022 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
pimsaint schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 14:20:
[...]

Misschien niet de suggestie waar je naar opzoek was maar, als je CRO cashbacks toch omwisselt naar fiat (EUR), waarom die niet uitgeven met de kaart? Heb je ook allemaal geen gedoe met overboeken enzo.
idd, en zeker voor die kleine bedragen.
Als je nou 1000 euro of meer wilt doen snap ik het wel.
Alhoewel 1000 euro na 10x tanken ook al op is :/

makkelijkste manier is gewoon de card te gebruiken...

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 20-01-2022 14:22 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oke mensen, dank je wel voor alle informatie.
Jammer dat het om zulke hoge bedragen gaat om minimaal terug te laten boeken.
Dan weet ik nog niet hoe ik dit ga gebruiken, maar dat zal wel goed komen.

Nogmaals dank, en mocht er toch nog een idee zijn, dan hoor ik dat uiteraard graag ;) !

Pagina: 1 ... 19 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).