Op dat iemand de kaartaanvraag in behandeling neemt
Na het drukken op de 'upgrade knop' werd vrijwel automatisch een nieuwe stake aangemaakt voor 180 dagen, kreeg ook meteen nieuwe (betere) staking rewards en werd toen een chatvenster ingeloodsd waar AI mij een paar vragen stelde (welke kaart wil je, klopt je adres nog, etc). Die heb ik beantwoord en nu is het wachten totdat een operator het leest en in behandeling neemt. Het moet wel heel druk zijn, of er gaat iets fout bij mij. Een nieuwe chat openen gaat niet en de kaart status lijkt tot nu toe ongewijzigd (ruby steel).
edit: Ik lees nu net over jouw Yolo cardupgrade @
ETH2.0 
Is daar al wel iets veranderd aan de kaart?
ruud2all schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:18:
[...]
Wanneer je een upgrade doet dan gaat de oude kaart "open - all transactions allowed" naar "closed", je kunt dan niets meer (virtueel of fysiek). En dat is lastig als Netflix, Tesla, etc. iets willen afschrijven.....
Ik ben ook aan het wachten totdat er virtueel een nieuw cc nummer wordt gekoppeld en ik weer transacties digitaal kan uitvoeren... dat de fysieke kaart langer duurt vind ik jammer maar kan ik mee leven.
Aha, dat verklaart waarom ik het saldo van mijn huidige kaart nu niet meer kan overschrijven naar Revolut. Kan ik die open/closed status ergens in de gaten houden? Balen zeg, maar dit is wel heel goed om te weten voor toekomstige upgraders. Had ik misschien even beter over na moeten denken nu nét rond black friday en de feestdagen

In theorie is dit wel op te lossen met curve, toch? Zolang ze mijn nieuwe (virtuele) kaart maar activeren binnen 30 dagen.
edit: oh, zover is het hier blijkbaar nog niet. De transactie naar Revolut wordt om een andere reden geweigerd denk ik. Ik heb zojuist een bak koffie afgerekend van €1.35 en kreeg daarop 4 cent cashback. Mijn calculator zegt dat dit 3% is, dus ook de verhoogde cashback is direct ingegaan 👍
Die vraag komt vaker voorbij, dus ik heb de antwoorden zojuist samengevat en toegevoegd aan de FAQ in de TS.
[
Voor 11% gewijzigd door
pimsaint op 23-11-2021 08:33
]