Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 5 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

NeoflexNL

Forever young

ETH2.0 schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:42:
Kan iemand me even overtuigen om 3500 euro voor 180 dagen vast te yolo'en? Toch een aardig deel van mn crypto assets.
Doen!!!!

Nee gekheid.. ik ben er erg blij mee. Met name de 10% staking rewards beginnen serieuze bedragen op te leveren naarmate de koers stijgt. De apy wordt berekend over het aantal cro, en niet over de actuele koerswaarde. In mijn ogen ligt daar de meeste winst (met de huidige bizarre koersstijgingen dan natuurlijk).

Uiteraard NFA. Hangt ook een beetje van je strategie af. Hetgeen ik in crypto heb, en zeker hetgeen langere periode vaststaat is geld dat gemist kan worden. Dat maakt natuurlijk wel wat uit voor je keuze

[ Voor 15% gewijzigd door NeoflexNL op 22-11-2021 17:48 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:40
mannowlahn schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:50:
[...]

goed om te horen, ik ga half december weg en dan mag mijn vriendin toekijken hoe mijn magische internet muntjes mij meer comfort geven. :+
Ik vlieg begin volgend jaar ook. Benieuwd hoe ze om gaan met gasten (en kinderen). Laat je dat tzt even weten? Ben benieuwd of ze echt vasthouden aan 1 persoon. Denk het wel🙈

[ Voor 8% gewijzigd door BektLekker op 22-11-2021 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Nu online

NeoflexNL

Forever young

BektLekker schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:49:
[...]

Ik vlieg begin volgend jaar ook. Benieuwd hoe ze om gaan met gasten (en kinderen). Laat je dat tzt even weten? Ben benieuwd of ze echt vasthouden aan 1 persoon. Denk het wel🙈
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, dacht gewoon 1 persoon.

Wordt je daar met een Jade Green al in de watten gelegd?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:25
Kan iemand me even overtuigen om 3500 euro voor 180 dagen vast te yolo'en? Toch een aardig deel van mn crypto assets.
Gewoon doen en niet meer achterom kijken. Maarja, als het de laatste 3.5k is voordat je in de schuldsanering gaat komen, dan zou ik het niet doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
BektLekker schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:49:
[...]

1 persoon,voor gasten moet je betalen.. Regels voor kinderen kunnen per lounge verschillen, vaak tot bepaalde leeftijd gratis (bijv 1 jaar of 5 jaar) en daarna als gast. Dit staat per lounge aangegeven in de LoungeKey app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1superheld
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 23:08
NeoflexNL schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:43:
[...]

Vraagje over die back-in-time.

Als er te weinig saldo is, en dus je reguliere cc wordt aangesproken. Dan gebruik je dus, na opwaarderen, de back-in-time functie om alsnog je cro cashback te scoren. Wordt er dan nog geld afgeschreven van je cc of wordt de reservering dan ongedaan gemaakt en wordt er direct van je cdc afgeschreven?
Je krijgt dan inderdaad een 'opwardeering' op je credit card.
(dus 1 transactie min x euro en daarna 1 transactie plus x euro)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JesperBarco
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik ben 2 weken geleden in CRO gestapt met de Ruby Steel card. Kaart nog niet binnen, maar i.c.m. Curve al wel begonnen met aankopen doen in winkels en online. Mijn plan is te wachten op een flinke pullback/bear market en dan flink bijkopen en/of upgraden omdat ik inmiddels wel overtuigd ben van Crypto.com en het gigantische potentieel op langere termijn! Thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Nu online

NeoflexNL

Forever young

JesperBarco schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:34:
[...]

Ik ben 2 weken geleden in CRO gestapt met de Ruby Steel card. Kaart nog niet binnen, maar i.c.m. Curve al wel begonnen met aankopen doen in winkels en online. Mijn plan is te wachten op een flinke pullback/bear market en dan flink bijkopen en/of upgraden omdat ik inmiddels wel overtuigd ben van Crypto.com en het gigantische potentieel op langere termijn! Thoughts?
Dat dilemma had ik ook, ik vond het 2 weken geleden eigenlijk ook te laat om in te stappen op Jade Green. Blij dat ik het wel gedaan heb.

Ach, het blijft toch dagkoersen kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

[ Voor 100% gewijzigd door Servor op 22-11-2021 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
[...]

Mijn mening is dat er geen grote dip meer gaat komen.
Alleen maar omhoog.

Geen financieel advies 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 00:00
[...]

Waarschijnlijk een domme vraag, maar wat is dat i.c.m. Curve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Dan kan je de Crypto.com VISA kaart ook als Mastercard gebruiken en ook via Apple pay. Curve is een soort verdeelapp voor creditcards.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryiuuz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
Zit er over na te denken voor de Ruby Steel card,
Echter is dit alleen voor de bonus nog niet voor betaal gebruik... of hoelang blijft die bonus geldig?
Just asking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ryiuuz schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:26:
Zit er over na te denken voor de Ruby Steel card,
Echter is dit alleen voor de bonus nog niet voor betaal gebruik... of hoelang blijft die bonus geldig?
Just asking...
De 25 dollar bonus bedoel je? Die is er al erg lang, referral geld zal er altijd wel blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
Nog een vraag over Curve, als je "Go Back in Time" gebruikt om alsnog CRO te krijgen, krijg je dan het aantal cro op basis van de koers op dat moment of het moment dat je de oorspronkelijke betaling had gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
FastFox91 schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:54:
Nog een vraag over Curve, als je "Go Back in Time" gebruikt om alsnog CRO te krijgen, krijg je dan het aantal cro op basis van de koers op dat moment of het moment dat je de oorspronkelijke betaling had gedaan?
Huidige koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:41
_superboer_ schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:31:
[...]

1 persoon,voor gasten moet je betalen.. Regels voor kinderen kunnen per lounge verschillen, vaak tot bepaalde leeftijd gratis (bijv 1 jaar of 5 jaar) en daarna als gast. Dit staat per lounge aangegeven in de LoungeKey app.
Met dit in gedachten 2 weken geleden voor mijn vrouw ook een account aangemaakt.
Mijn stake was net op de 180 dagen, dus toen unstaked.
Door de koersstijgingen kon ikzelf opnieuw staken en op het account van mijn vrouw ook voor indigo.

Da's alvast 2 toegangstickets naar de lounges. O-)

Vervolgplan is dat het nu de komende 180 dagen nog 8 keer over de kop gaat, dan kan ik bij mijn vrouw unstaken en bij mezelf upgraden.
3 Tickets naar de lounges .... :z :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
NeoflexNL schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:56:
[...]
Wordt je daar met een Jade Green al in de watten gelegd?
Nou stel je er niet al te veel van voor hoor, haha. Die lounges zijn niet vergelijkbaar met de lounges van de airlines zelf, en zitten doorgaans vol met reizigers die net als wij ergens gratis toegang hebben gescoord. Maar het is fijn dat je er gratis kan eten en drinken, en vaak ook in een comfortable stoel kan genieten van betere Wifi.
FastFox91 schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:54:
Wanneer je back-in-time gebruikt, is dat het moment waaop CDC de transactie overneemt en op dat moment wordt de cashback bepaald.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
Mighty schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:19:
Dan kan je de Crypto.com VISA kaart ook als Mastercard gebruiken en ook via Apple pay. Curve is een soort verdeelapp voor creditcards.
Gedownload, willen wel bijzonder veel van je weten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
dhrhagenees.cro schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:37:
[...]
Ik denk dat er op dit moment heel veel nieuwe aanvragen zijn.

Maar ik denk dat het binnen een week wel geregeld moet zijn.
Die aanvragen voor een eerste kaart die gaan nog wel, die zijn grotendeels geautomatiseerd. Maar na het staken voor een upgrade anderhalve dag geleden wacht ik nog steeds op een operator die het in behandeling moet nemen... In het telegram channel hoor ik dat het bij meer mensen fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-03 09:39
Kun je ook 2 fysieke kaarten nemen op 1 account?
Een soort van gezamelijke rekening?

Dat zou handig zijn, want dan neem je dus de crypto.com kaart, die koppel je aan curve en daar dan 2 fysieke passen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
Als dat zo is, dan denk ik dat er beetje winst te behalen valt door wat te switchen tussen kaarten.

1) Betaal je product met Curve en kies cdc.
2) Wacht een week. Is de koers gedaald? Gebruik de back in time om een andere kaart te selecteren en doe 'm daarna weer terug naar cdc.

Klopt dit idee?

[ Voor 3% gewijzigd door FastFox91 op 22-11-2021 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
Waarom wil Curve mijn legitimatie hebben vind dat zo vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
pimsaint schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:07:
[...]

Die aanvragen voor een eerste kaart die gaan nog wel, die zijn grotendeels geautomatiseerd. Maar na het staken voor een upgrade anderhalve dag geleden wacht ik nog steeds op een operator die het in behandeling moet nemen... En ik het telegram channel hoor ik dat het bij meer mensen fout gaat.
Wacht je op een fysieke nieuwe kaart aanvraag of waar wacht je precies op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
FastFox91 schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:11:
[...]

Als dat zo is, dan denk ik dat er beetje winst te behalen valt door wat te switchen tussen kaarten.

1) Betaal je product met Curve en kies cdc.
2) Wacht een week. Is de koers gedaald? Gebruik de back in time om een andere kaart te selecteren en doe 'm daarna weer terug naar cdc.

Klopt dit idee?
Nee je mag maar 1x per transactie back in time doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:17
ETH2.0 schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:11:
[...]

Wanneer je een upgrade doet dan gaat de oude kaart "open - all transactions allowed" naar "closed", je kunt dan niets meer (virtueel of fysiek). En dat is lastig als Netflix, Tesla, etc. iets willen afschrijven.....
Ik ben ook aan het wachten totdat er virtueel een nieuw cc nummer wordt gekoppeld en ik weer transacties digitaal kan uitvoeren... dat de fysieke kaart langer duurt vind ik jammer maar kan ik mee leven.

Net nu black friday en de feestmaand voor de deur staat en er dus flink ingekocht zou worden werkt het even niet door de upgrade naar Icy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
dirkmuis schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:11:
Kun je ook 2 fysieke kaarten nemen op 1 account?
Een soort van gezamelijke rekening?

Dat zou handig zijn, want dan neem je dus de crypto.com kaart, die koppel je aan curve en daar dan 2 fysieke passen regelen.
Wellicht zoiets:
-ik neem 1 crypto.com account met 1 ruby card.
-mijn vrouw en ik nemen beide een curve account en koppelen daar dezelfde ruby card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
dirkmuis schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:22:
[...]

Wellicht zoiets:
-ik neem 1 crypto.com account met 1 ruby card.
-mijn vrouw en ik nemen beide een curve account en koppelen daar dezelfde ruby card.
Ja en nee, zodra je CDC kaart en de Curve kaart niet op de zelfde naam staan gooit Curve je account op slot. De namen moeten overeen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Dat is wel zonde, als het altijd op 1 persoon is dan is het weer een gehannes met geld van rekening 1 naar 2 en terug. Of een pas die dan weer in de keukenla ligt.
Of je moet met de virtuele pas draadloos kunnen betalen natuurlijk, dan installeer je gewoon beide hetzelfde curve account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyc
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:52
wat je kan doen is dat 1 iemand de curve card heeft en de ander de CDC kaart (wel beide op dezelfde naam natuurlijk). Ik zou dan alleen niet de kaart aan je apple of samsung pay koppelen voor de zekerheid.

Enige waar je dan even rekening mee moet houden is dat als degene met de curve kaart gaat shoppen er genoeg geld op de CDC kaart staat, want geld op de CDC kaart zetten gaat dan iets lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Hier curve met daarachter een bank creditcard en de crypto debit card. Vrouw kan de fysieke curve meenemen indien nodig en ik heb Apple Pay. Achteraf trek ik wel recht waar wat terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Servor schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:34:
Hier curve met daarachter een bank creditcard en de crypto debit card. Vrouw kan de fysieke curve meenemen indien nodig en ik heb Apple Pay. Achteraf trek ik wel recht waar wat terecht komt.
Die snap ik nog niet?
Hoe trek je dat recht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Nu online

NeoflexNL

Forever young

Misschien dat ik je vraag niet helemaal snap maar je kan toch je vrouw de curve kaart geven en zelf de cdc kaart? Of andersom natuurlijk.

Zo doen wij het thuis ook, werkt redelijk goed.

Vandaag bij de kruidvat betaald met cdc kaart, waarbij de curve van mn vrouw vorige week werd geweigerd. Dat blijft toch een ongrijpbaar iets..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:30
dirkmuis schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:36:
[...]

Die snap ik nog niet?
Hoe trek je dat recht?
Ik denk dat hij Back in time bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
dirkmuis schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:36:
[...]

Die snap ik nog niet?
Hoe trek je dat recht?
Met de back in time functie. Transacties worden in eerste instantie op de bank credit kaart geboekt omdat daar gewoon een credit limiet op zit. En achteraf zet ik saldo op de cdc kaart en en kijk ik wat voor cashback in aanmerking zou kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
jordyc schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:34:
wat je kan doen is dat 1 iemand de curve card heeft en de ander de CDC kaart (wel beide op dezelfde naam natuurlijk). Ik zou dan alleen niet de kaart aan je apple of samsung pay koppelen voor de zekerheid.

Enige waar je dan even rekening mee moet houden is dat als degene met de curve kaart gaat shoppen er genoeg geld op de CDC kaart staat, want geld op de CDC kaart zetten gaat dan iets lastiger.
Of ervoor zorgen dat je een backup kaart hebt en Anti-Embarrassment hebt ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Precies om die reden. Als de ene kaart het niet doet en de andere wel dan kan het onhandig zijn.
Volgens mij hebben wij ook garmin pay, dus we zouden beide ook de kaart aan garmin pay kunnen koppelen (mits die niet ook de naam gaat checken). Geen idee of je andermans pas officieel mag koppelen.

Daarnaast bedoel ik Back in Time. Ik snap nog niet echt de limieten en mogelijkheden van dat principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
Ik wil nu een bedrag op de CDC kaart zetten, maar wanneer ik dit doe vraagt die welke crypto munt ik wil?
Hoe zit dit precies? Want ik moet binnnekort mijn keuken betalen van 12k, dus dacht ik zet dit bedrag erop, maar wanneer ik het in crypto moet betalen is het misschien wel riskant ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
Sacrada schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:41:
Ik wil nu een bedrag op de CDC kaart zetten, maar wanneer ik dit doe vraagt die welke crypto munt ik wil?
Hoe zit dit precies? Want ik moet binnnekort mijn keuken betalen van 12k, dus dacht ik zet dit bedrag erop, maar wanneer ik het in crypto moet betalen is het misschien wel riskant ? 8)7
Dan top up vanaf Creditcard selecteren?
En je kunt sowieso niet met Crypto betalen vanaf de kaart.

[ Voor 6% gewijzigd door qwasd op 22-11-2021 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Sacrada schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:41:
Top up functie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Een back-up card met anti-embarrassment betekent nog steeds dat je 2 accounts nodig hebt. Anders had je wel 2 kaarten gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
dirkmuis schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:43:
Een back-up card met anti-embarrassment betekent nog steeds dat je 2 accounts nodig hebt. Anders had je wel 2 kaarten gehad.
Dat snap ik. Ik doelde dan ook op een CC van een andere aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Ja die had ik al door ;-). Het ging mij er juist om om de voordelen van de crypto.com te kunnen benutten met 2 man zonder de fysieke pas steeds te moeten geven aan elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
qwasd schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:43:
[...]

Dan top up vanaf Creditcard selecteren?
En je kunt sowieso niet met Crypto betalen vanaf de kaart.
Thanks, en als ik vanaf mijn creditkaart een bedrag erop zet, zitten hier geen fee's aan vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1superheld
Sacrada schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:47:
[...]

Thanks, en als ik vanaf mijn creditkaart een bedrag erop zet, zitten hier geen fee's aan vast?
Vanuit bank (SEPA) is gratis, vanaf credit card kost 1-3% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
1superheld schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:48:
[...]

Oke ik zie wel alleen CC staan ,dus zal ik handmatig vanaf mijn bank een bedrag moeten overmaken op de Debit kaart neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Nu online
dirkmuis schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:46:
Ja die had ik al door ;-). Het ging mij er juist om om de voordelen van de crypto.com te kunnen benutten met 2 man zonder de fysieke pas steeds te moeten geven aan elkaar.
Je kunt de curve card aan Apple Pay koppelen. Dus wij hebben de card allebei op onze telefoon staan. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Nu online

NeoflexNL

Forever young

Sacrada schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:49:
[...]

Oke ik zie wel alleen CC staan ,dus zal ik handmatig vanaf mijn bank een bedrag moeten overmaken op de Debit kaart neem ik aan?
Ergens in de app kom je wel bij een IBAN terecht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1superheld
Sacrada schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:49:
[...]

Geld over maken naar je Crypto.com FIAT wallet, en dan kan je via de FIAT wallet wel je card opwaarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
_PloppeR_ schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:50:
[...]

Je kunt de curve card aan Apple Pay koppelen. Dus wij hebben de card allebei op onze telefoon staan. Werkt perfect.
Garmin pay bij ons.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• qwasd
Sacrada schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:47:
[...]

https://help.crypto.com/e...rypto-com-visa-card-eu-uk

* There are no fees to top-up your Crypto.com Visa Card with credit/debit cards.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:41
1superheld schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:48:
[...]

Top Up van de CDC card via creditcard is ook gratis. (niet alleen de eerste 30 dagen)

Het staat dan wel direct op de CDC card en is niet in te zetten om crypto te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
Thanks heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
En aangezien we het hier over crypto.com horen te hebben. Stel ik vraag die aan en stake het gevraagde bedrag, dan heb ik dit na 180 dagen weer terug en heb ik geen stake verplichtingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1superheld
dirkmuis schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:57:
En aangezien we het hier over crypto.com horen te hebben. Stel ik vraag die aan en stake het gevraagde bedrag, dan heb ik dit na 180 dagen weer terug en heb ik geen stake verplichtingen?
Dan kan je het terugvragen, maar vanaf dat moment krijg je ook geen stake rewards meer :)

[ Voor 4% gewijzigd door 1superheld op 22-11-2021 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Neem aan niet de tot dan opgebouwde?
Ik vind 3500 staken wel riskant omdat het over 180 dagen zomaar ineens 3000 waard kan zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
dirkmuis schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:08:
Ik vind 3500 staken wel riskant omdat het over 180 dagen zomaar ineens 3000 waard kan zijn :-)
Wat bedoel je nu precies?

Je staked cro twv €3500k in je kaart. Dit staat nu voor 6 maanden vast. Na 6 maanden KAN je op het knopje 'unstake' drukken, dat hoeft niet.

Zolang je niks doet en je cro in stake blijven heb je je kaart voordelen. Zodra jij unstaked, vervallen je kaart voordelen.

Dat is het, niks meer en niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Juist, dat was exact mijn vraag. Ik dacht dat je 180 dagen moest staken, daarna kon unstaken en nog steeds de voordelen hebt.Je hebt dus de voordelen alleen als je staked.

Dus die 3500 moet je wel ergens hebben slingeren aan kleingeld. 350 heb je na 2,5 jaar terug van spotify rewards. 3500 duurt wel wat langer.

En stel ik stake 3500 en krijg een green card. Na 180 dagen besluit ik 350 te staken, werkt mijn green card dan als ruby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
dirkmuis schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:08:
Ja alles kan. Het kan ook €7000 zijn dan. Maar dan ga je toch voor een tier lager / geld wat je wel kunt missen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
Ge-upgrade naar Jade Green, YOLO. Sweet 10% CRO staking rewards en die hogere % op mn USDC in Earn zijn ook wel heel erg lekker. 8% flexible op USDC met 0 unstaking period :)

[ Voor 15% gewijzigd door ETH2.0 op 22-11-2021 22:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
ETH2.0 schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:18:
Ge-upgrade naar Jade Green, YOLO. Sweet 10% CRO staking rewards en die hogere % op mn USDC in Earn zijn ook wel heel erg lekker. 8% flexible op USDC met 0 unstaking period :)
Netjes. Ik ga binnenkort voor de icy white. CRO hoeft nog maar een paar procent te stijgen dan ben ik er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
dirkmuis schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:16:
Juist, dat was exact mijn vraag. Ik dacht dat je 180 dagen moest staken, daarna kon unstaken en nog steeds de voordelen hebt.Je hebt dus de voordelen alleen als je staked.

Dus die 3500 moet je wel ergens hebben slingeren aan kleingeld. 350 heb je na 2,5 jaar terug van spotify rewards. 3500 duurt wel wat langer.

En stel ik stake 3500 en krijg een green card. Na 180 dagen besluit ik 350 te staken, werkt mijn green card dan als ruby?
Ja, met upgrade werkt dat iig wel, zo. Sommige voordelen zitten aan de fysieke kaart vast, zoals de luchthaven lounge. Cashbacks etc is gewoon digitaal, en zit niet vast aan de fysieke kaart.

3500 is een hoop geld. Zelf heb ik vorig jaar de ruby gestaked voor 100 euro, toe was Jade iets van 800 euro ofzo. Achteraf had ik toen beter Jade kunnen pakken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:40
Iedereen aan de CRO, vandaag de eerste keer “gratis” spotify gehad. Toch weer 18 CRO erbij. Helaas de vorige maand net gemist, maar alsnik de kaart toen al had gehad had ik maar liefst 72 CRO gekregen. Cro is gewoon x4 gegaan in 1 maand tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
ETH2.0 schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:11:
[...]
Op dat iemand de kaartaanvraag in behandeling neemt :|

Na het drukken op de 'upgrade knop' werd vrijwel automatisch een nieuwe stake aangemaakt voor 180 dagen, kreeg ook meteen nieuwe (betere) staking rewards en werd toen een chatvenster ingeloodsd waar AI mij een paar vragen stelde (welke kaart wil je, klopt je adres nog, etc). Die heb ik beantwoord en nu is het wachten totdat een operator het leest en in behandeling neemt. Het moet wel heel druk zijn, of er gaat iets fout bij mij. Een nieuwe chat openen gaat niet en de kaart status lijkt tot nu toe ongewijzigd (ruby steel).

edit: Ik lees nu net over jouw Yolo cardupgrade @ETH2.0 ;) Is daar al wel iets veranderd aan de kaart?
ruud2all schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:18:
[...]
Wanneer je een upgrade doet dan gaat de oude kaart "open - all transactions allowed" naar "closed", je kunt dan niets meer (virtueel of fysiek). En dat is lastig als Netflix, Tesla, etc. iets willen afschrijven.....
Ik ben ook aan het wachten totdat er virtueel een nieuw cc nummer wordt gekoppeld en ik weer transacties digitaal kan uitvoeren... dat de fysieke kaart langer duurt vind ik jammer maar kan ik mee leven.
Aha, dat verklaart waarom ik het saldo van mijn huidige kaart nu niet meer kan overschrijven naar Revolut. Kan ik die open/closed status ergens in de gaten houden? Balen zeg, maar dit is wel heel goed om te weten voor toekomstige upgraders. Had ik misschien even beter over na moeten denken nu nét rond black friday en de feestdagen |:( In theorie is dit wel op te lossen met curve, toch? Zolang ze mijn nieuwe (virtuele) kaart maar activeren binnen 30 dagen.

edit: oh, zover is het hier blijkbaar nog niet. De transactie naar Revolut wordt om een andere reden geweigerd denk ik. Ik heb zojuist een bak koffie afgerekend van €1.35 en kreeg daarop 4 cent cashback. Mijn calculator zegt dat dit 3% is, dus ook de verhoogde cashback is direct ingegaan 👍
dirkmuis schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:57:
Stel ik vraag die aan en stake het gevraagde bedrag, dan heb ik dit na 180 dagen weer terug en heb ik geen stake verplichtingen?
Die vraag komt vaker voorbij, dus ik heb de antwoorden zojuist samengevat en toegevoegd aan de FAQ in de TS.

[ Voor 11% gewijzigd door pimsaint op 23-11-2021 08:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Blik1984 schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:36:
Iedereen aan de CRO, vandaag de eerste keer “gratis” spotify gehad. Toch weer 18 CRO erbij. Helaas de vorige maand net gemist, maar alsnik de kaart toen al had gehad had ik maar liefst 72 CRO gekregen. Cro is gewoon x4 gegaan in 1 maand tijd
Misschien is het volgend jaar wel 8 cro ipv 18. >:)

Ik heb vorig jaar puur Spotify genomen om lekker lui een beetje cro te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Sacrada schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:11:
Waarom wil Curve mijn legitimatie hebben vind dat zo vreemd...
Anti Money laundering en know your customer wetgeving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:05
pimsaint schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 04:36:
[...]

Op dat iemand de kaartaanvraag in behandeling neemt :|

Na het drukken op de 'upgrade knop' werd vrijwel automatisch een nieuwe stake aangemaakt voor 180 dagen, kreeg ook meteen nieuwe (betere) staking rewards en werd toen een chatvenster ingeloodsd waar AI mij een paar vragen stelde (welke kaart wil je, klopt je adres nog, etc). Die heb ik beantwoord en nu is het wachten totdat een operator het leest en in behandeling neemt. Het moet wel heel druk zijn, of er gaat iets fout bij mij. Een nieuwe chat openen gaat niet en de kaart status lijkt tot nu toe ongewijzigd (ruby steel).

edit: Ik lees nu net over jouw Yolo cardupgrade @ETH2.0 ;) Is daar al wel iets veranderd aan de kaart?

[...]

Aha, dat verklaart waarom ik het saldo van mijn huidige kaart nu niet meer kan overschrijven naar Revolut. Kan ik die open/closed status ergens in de gaten houden? Balen zeg, maar dit is wel heel goed om te weten voor toekomstige upgraders. Had ik misschien even beter over na moeten denken nu nét rond black friday en de feestdagen |:( In theorie is dit wel op te lossen met curve, toch? Zolang ze mijn nieuwe (virtuele) kaart maar activeren binnen 30 dagen.

edit: oh, zover is het hier blijkbaar nog niet. De transactie naar Revolut wordt om een andere reden geweigerd denk ik. Ik heb zojuist een bak koffie afgerekend van €1.35 en kreeg daarop 4 cent cashback. Mijn calculator zegt dat dit 3% is dus ook mijn verhoogde cashback in direct ingegaan. Maar mijn kaart(aanvraag) blijft ongewijzigd :(

[...]

Die vraag komt vaker voorbij, dus ik heb het antwoord zojuist toegevoegd aan de FAQ in de TS.
Ik heb na ongeveer 1.5 dag bericht gehad over Card upgrade via dezelfde weg als jij. Ze vragen daarna of ze 50EU van je card af mogen halen om te upgraden en daarna wordt het doorgezet naar een ander team en krijg je bericht als alles over is gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
Brubs schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:26:
[...]

Ik heb na ongeveer 1.5 dag bericht gehad over Card upgrade via dezelfde weg als jij. Ze vragen daarna of ze 50EU van je card af mogen halen om te upgraden en daarna wordt het doorgezet naar een ander team en krijg je bericht als alles over is gezet.
Wat is eigenlijk het voordeel van de fysieke kaartupgrade naar Royal Indigo? Je betaalt 50 euro, krijgt een andere kaart en dan? Airport Lounge toegang las ik. Maar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
BektLekker schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:51:
[...]

Wat is eigenlijk het voordeel van de fysieke kaartupgrade naar Royal Indigo? Je betaalt 50 euro, krijgt een andere kaart en dan? Airport Lounge toegang las ik. Maar verder?
Die 50 euro is volgens mij voor een kaart upgrade in het algemeen, dus ik denk voor alle upgrades behalve de 3% cashback die werkt al direct meen ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Brubs schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:26:
[...]
Thanks, dan maar gewoon afwachten. Er wordt deze week een pakketje naar me opgestuurd vanuit Nederland (naar de andere kant van de wereld) dus ik had stiekem de hoop dat die kaart het nog zou halen. Helaas pindakaas.
BektLekker schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:51:
[...]
Dat lijkt inderdaad nog het enige resterende voordeel, want de rest van de benefits ontvang ik nu al gewoon op mijn ruby steel card. Maar ik woon buiten Europa dus, naast het verhoogde limiet van de toeslagvrije wisselkoers, is zo'n lounge eigenlijk wel interessant. Plus die metalen kaarten... ik overweeg om ze te gaan sparen, haha

Oh wacht, dat zijn 3 voordelen. Die zijn mij samen wel 50 euri waard :)
Brubs schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:54:
[...]

Die 50 euro is volgens mij voor een kaart upgrade in het algemeen, dus ik denk voor alle upgrades behalve de 3% cashback die werkt al direct meen ik?
Ook die 3% cashback is bij mij direct na upgrade al ingegaan!

[ Voor 16% gewijzigd door pimsaint op 23-11-2021 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
pimsaint schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:56:

[...]

Ook die 3% cashback is bij mij direct na upgrade al ingegaan!
Ik heb de reverse kaart ingezet bij mijn post zie ik, ik bedoel enkel 3% werkt al dacht ik en de rest nog niet, maar dat is dus niet waar?

Naja met de winst die ik uit CRO heb gehaald wil ik wel 50e afstaan voor een mooier kleurtje op de kaart _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Zijn er mensen die hun vaste lasten met deze CC betalen (eventueel via Curve?). Ik kan bij bijna geen enkel bedrijf iets anders dan automatische incasso vinden..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
scorpie schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:36:
Zijn er mensen die hun vaste lasten met deze CC betalen (eventueel via Curve?). Ik kan bij bijna geen enkel bedrijf iets anders dan automatische incasso vinden..
Ik wilde dit echt net vragen, ik wil nu KPN afsluiten, maar kan neem ik aan niet de Debit kaart gebruiken voor automatisch incasso?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14:23

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Sacrada schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:37:
[...]

Ik wilde dit echt net vragen, ik wil nu KPN afsluiten, maar kan neem ik aan niet de Debit kaart gebruiken voor automatisch incasso?
Vattenfall is mogelijk. Overige heb ik nog niet ontdekt.

KPN volgens mij niet mogelijk, die willen enkel via IBAN.

[ Voor 29% gewijzigd door Xqlus1ve op 23-11-2021 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:48
Xqlus1ve schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:43:
[...]

[...]

Vattenfall is mogelijk. Overige heb ik nog niet ontdekt.

KPN volgens mij niet mogelijk, die willen enkel via IBAN.
nice, dat is goed om te horen. Zodra die kaart binnen is zal ik eens wat zaken over gaan zetten, zon vattenfall tikt aardig aan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesperBarco
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik heb helaas nog weinig vaste lasten kunnen vinden die afgeschreven kunnen worden van de CDC card. Mijn mobiele abonnement lukt niet (Tele2), autoverzekering niet (AON), Internet/tv niet (KPN). Tot nu toe enkel mijn Parkmobile omgezet naar de CDC card, en Spotify natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

JesperBarco schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:59:
[...]

Ik heb helaas nog weinig vaste lasten kunnen vinden die afgeschreven kunnen worden van de CDC card. Mijn mobiele abonnement lukt niet (Tele2), autoverzekering niet (AON), Internet/tv niet (KPN). Tot nu toe enkel mijn Parkmobile omgezet naar de DCD card, en Spotify natuurlijk.
Dat is dan weer apart, mij lukt de CDC kaart toevoegen niet met Parkmobile..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
scorpie schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:09:
[...]

Dat is dan weer apart, mij lukt de CDC kaart toevoegen niet met Parkmobile..
Ookal geprobeerd met je curve kaart? Ik gebruik zelf geen parkmobile hoor, maar wel curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAkS1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 11:28
Hellofresh lukt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:03
Dacuuu schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:09:
[...]

Ookal geprobeerd met je curve kaart? Ik gebruik zelf geen parkmobile hoor, maar wel curve.
Met CDC koppelen lukt gewoon, ik zou het nog een keer proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dirkmuis
Inmiddels is mijn curve account binnen, kaart besteld.
Nu nog staken bij crypto.com en klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:03
[...]

Ik heb helaas nog weinig vaste lasten kunnen vinden die afgeschreven kunnen worden van de CDC card. Mijn mobiele abonnement lukt niet (Tele2), autoverzekering niet (AON), Internet/tv niet (KPN). Tot nu toe enkel mijn Parkmobile omgezet naar de CDC card, en Spotify natuurlijk.
Qua vaste lasten is het mij ook gelukt om Amazon prime, office 365, HP insta inkt, Nest Aware te koppelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
[...]

Ik heb icloud van apple, spotify, netflix vooralsnog overgeschreven. Daarnaast al mijn bestellingen van bol.com en paypal gekoppeld aan de kaart. Ben nog wel op zoek naar andere mogelijkheden, ook onderweg. Toevallig laatste in een kroeg de kaart kunnen gebruiken en voor tanken lukt het ook.

Hellofresh is een mooie toevoeging, die ga ik gebruiken. Werkt Picnic of AH online ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Hebben jullie standaard voldoende funds op de cdc staan dan? Overschrijven zal wat tijd in beslag nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
dirkmuis schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:31:
Hebben jullie standaard voldoende funds op de cdc staan dan? Overschrijven zal wat tijd in beslag nemen?
Gaat best snel, als je in de ochtend overschrijft staat het dezelfde dag er vaak nog op. ik wil minimaal rond de 200 erop hebben staan. Dan kan ik in ieder geval altijd tanken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-08 06:43
Blik1984 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:34:
[...]

Gaat best snel, als je in de ochtend overschrijft staat het dezelfde dag er vaak nog op. ik wil minimaal rond de 200 erop hebben staan. Dan kan ik in ieder geval altijd tanken
Ik ook 200 en dan vul ik iedere keer aan. Soms staat het er binnen een uur al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Dat zal wel per bank verschillen. Ik heb ABN AMRO en de overschrijving staat er binnen een paar uur op. Soms al binnen een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Iban transactie direct naar cdc toe. Of via de Revolut route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14:23

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Yellowbrick (zoals Parkmobile al vermeld werdt) werkt ook via de CDC kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Met creditcard aanvullen is nagenoeg instant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09-09 20:11
Alleen Spotify, Netflix en Swapfiets zijn mijn enige vaste lasten die met cdc afgeschreven kunnen worden. Het zou o zo fijn zijn als zaken als huur, zorgverzekering en huisvestingkosten niet vasthouden aan incasso. Zou me jaarlijks zo toch een paar 100 euro schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 17:43
Sethro schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:10:
[...]

En kan resulteren in dubbele cashback. Ik top de CDC kaart op met mijn Bijenkorf kaart. Over dat bedrag krijg ik punten. Vervolgens geef ik het uit met de CDC kaart en krijg ik 3%. Stapelen maar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
maxvdh schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:23:
[...]

En kan resulteren in dubbele cashback. Ik top de CDC kaart op met mijn Bijenkorf kaart. Over dat bedrag krijg ik punten. Vervolgens geef ik het uit met de CDC kaart en krijg ik 3%. Stapelen maar :-)
Alleen jammer dat de bijenkorf kaart er mee gaat stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Huh, waarom kun je Disney Plus niet met credit card betalen... jammer zeg!

never mind niet goed gekeken.. kan wel

[ Voor 22% gewijzigd door Servor op 23-11-2021 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Sethro schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:10:
[...]

Je CC maatschappij rekent toch kosten als je deze als top-up gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
dirkmuis schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:50:
[...]

Je CC maatschappij rekent toch kosten als je deze als top-up gebruikt?
Je cdc creditcard top-uppen is gratis via een andere creditcard. Op cdc crypto kopen met creditcard, dat kost %.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dhcMWpdcgfO2z6b7NDwPnXrV43E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YiK5MLFG3H89VmeKgmPU6fDW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 16:05
Hi!

Ik overweeg op de Crypto.com VISA kaart te nemen. Ik vraag me alleen af wat het gros van de mensen hier precies gebruikt voor kaart. Ik neig zelf naar Ruby Steel en dan later mogelijk een upgrade naar Royal Indigo. De reden waarom ik niet direct € 3.500 wil inleggen is omdat het CRO betreft en ik geen idee heb wat die koers in de toekomst mogelijk gaat doen en wat gebeurt er als er iets met Crypto.com gebeurd?

Hoe staan de andere mensen hierin?

Daarnaast heb ik mij ook inschreven voor Curve. Ik lees hier dat het handig is, zodat je met Mastercard kan betalen. Maar hoe zit het precies met die 'Back in Time' functie? Kan ik dan gewoon eerst betalen met mijn normale Bunq-bankrekening en later de transactie toch laten verlopen via de Crypto.com VISA kaart? En hoe snel heb ik mijn geld dan weer terug bij Bunq?

Ik wil natuurlijk zo veel mogelijk uit mijn geld halen en de Crypto.com kaart lijkt mij erg interessant :) Dus ik blijf dit topic ook zeker nog even volgen.

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BektLekker
Mundatin schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:23:
Hi!

Ik overweeg op de Crypto.com VISA kaart te nemen. Ik vraag me alleen af wat het gros van de mensen hier precies gebruikt voor kaart. Ik neig zelf naar Ruby Steel en dan later mogelijk een upgrade naar Royal Indigo. De reden waarom ik niet direct € 3.500 wil inleggen is omdat het CRO betreft en ik geen idee heb wat die koers in de toekomst mogelijk gaat doen en wat gebeurt er als er iets met Crypto.com gebeurd?

Hoe staan de andere mensen hierin?

Daarnaast heb ik mij ook inschreven voor Curve. Ik lees hier dat het handig is, zodat je met Mastercard kan betalen. Maar hoe zit het precies met die 'Back in Time' functie? Kan ik dan gewoon eerst betalen met mijn normale Bunq-bankrekening en later de transactie toch laten verlopen via de Crypto.com VISA kaart? En hoe snel heb ik mijn geld dan weer terug bij Bunq?

Ik wil natuurlijk zo veel mogelijk uit mijn geld halen en de Crypto.com kaart lijkt mij erg interessant :) Dus ik blijf dit topic ook zeker nog even volgen.
Als je twijfelt zou ik voor de Ruby Steel gaan. Kunt altijd nog upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
Binnenkort met het jaarlijkse rondje zorgverzekering vergelijken ook het betalen met CDC maar is meenemen. Iemand dat al is gecheckt? Wellicht een jaar ineens betalen voor extra korting + de CRO cashback?
Pagina: 1 ... 5 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).