Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 4 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:25
BektLekker schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:21:
[...]

Dus bij €3650 krijg je elke week €7 aan CRO. Is die €7 vrij te besteden?

Ben mijn risico’s aan het bepalen en het gaat er mij om wat er gebeurd als de koers daalt. Aan euro’s wat je ontvangt dus niks. Want het is in CRO en op de lange termijn zie ik CRO wel stijgen. Het risico van je ingelegde €3650 is mij overigens bekend.

Gisteren nog uit geweest met vrienden en uiteraard heb ik de rekening met CDC betaald en via Tikkie terugontvangen😂
Om het makkelijk te maken moet je euro's even vergeten.

Je krijgt gewoon 10% stake reward in CRO. En jou CRO stake schommelt niet. Wat de CRO koers doet staat los van de rente die je krijgt, dat is gewoon 10%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFox91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
BektLekker schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:21:
[...]

Dus bij €3650 krijg je elke week €7 aan CRO. Is die €7 vrij te besteden?
Je krijgt geen 7 euro, je krijgt 10% per jaar, uitbetaald per week. Die CRO kan je omzetten in fiat en laten uitbetalen, laten staan of staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:40
FastFox91 schreef op zondag 21 november 2021 @ 10:05:
[...]

Je krijgt geen 7 euro, je krijgt 10% per jaar, uitbetaald per week. Die CRO kan je omzetten in fiat en laten uitbetalen, laten staan of staken.
Ik maak inderdaad de denkfout naar € maar omdat ik de rente om wil zetten naar € of BTC wel een belangrijke.

Denk dat ik het nog niet helemaal duidelijk heb;

Vandaag de dag moet je dus ongeveer 7000cro staken bij een koers van 0,50 en krijg je er 700cro (is 10% per jaar) voor terug. Dit is dus onafhankelijk van de koers op moment van uitbetalen.

Mijn punt is dat in dit voorbeeld het uitbetalen per week 13,5cro (700/52)is. Als de koerst daalt naar 0,25 is 13,5cro ineens veel minder in fiat en mijn 10% eigenlijk nog maar 5% en als de koerst stijgt naar 0,75 is de rente gestegen naar 15%

Klopt mijn denkwijze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
BektLekker schreef op zondag 21 november 2021 @ 10:21:
[...]

Ik maak inderdaad de denkfout naar € maar omdat ik de rente om wil zetten naar € of BTC wel een belangrijke.

Vandaag de dag moet je dus ongeveer 7000cro staken bij een koers van 0,50 en krijg je er 700cro (is 10% per jaar) voor terug. Dit is dus onafhankelijk van de koers op moment van uitbetalen.

Mijn punt is dat in dit voorbeeld het uitbetalen per week 13,5cro (700/52)is. Als de koerst daalt naar 0,25 is 13,5cro ineens veel minder in fiat en mijn 10% eigenlijk nog maar 5% en als de koerst stijgt naar 0,75 is de rente gestegen naar 15%

Klopt mijn denkwijze?
Je denkwijze klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:03
BektLekker schreef op zondag 21 november 2021 @ 10:21:
[...]

Klopt mijn denkwijze?
Je denkwijze klopt. Je stake zal in den beginne altijd €3500 zijn. Bij een koers van €0,50 zal dit 7000 CRO zijn. Je stake reward zal elke week 700/52 zijn. Omgekeerd geldt ook hetzelfde, bij een hoge koers krijg je ook minder CRO als cashback dan een lage koers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

NeoflexNL

Forever young

Al met al dus de ultieme FOMO aanjager. :P

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 01:13
Wat is nu eigenlijk de beste manier om je kaart level te upgraden? In de app zie ik hier niet echt een optie voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:40

Nogne

>.<

Skalders schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:18:
Wat is nu eigenlijk de beste manier om je kaart level te upgraden? In de app zie ik hier niet echt een optie voor.
Als je naar je crypto wallet gaat en dan CRO opent dan kan je daar je kaart upgrade aanvragen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
Nogne schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:21:
[...]

Als je naar je crypto wallet gaat en dan CRO opent dan kan je daar je kaart upgrade aanvragen.
Eerst unstaken om voldoende CRO beschikbaar te maken is geen probleem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik weet ook niet wat het is, ik zit totaal niet in de alt of shitcoins naast BTC maar CRO voelt op de 1 of andere manier als een zekerheidje. Hij zal best nog wel een dippen of crashen maar kan me niet voorstellen dat dit op de langere termijn niet goed gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Volgens mij moet je niet eerst unstaken en wordt wat je al hebt gestacked meegenomen.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Skalders schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:25:
[...]

Als ik het goed heb begrepen kan je upgraden en neemt het je huidige cro mee. Maar dat is even een kwestie van testen, als die het niet meeneemt kan je het alsnog unstaken en dan de upgrade doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
Skalders schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:25:
[...]

Je kan niet unstaken. Bij een upgrade voeg je CRO toe totdat je het benodige stake bedrag hebt, dit wordt netjes voor je uitgerekend op het moment je op de upgrade knopt drukt. Teller begint dan weer bij 180 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Als je al 180 dagen erop hebt zitten kan je wel unstaken.

Ik heb even op de upgrade knop geklikt en inderdaad de initieel gestakte cro wordt meegenomen. Echter moet je kiezen tussen je cro wallet of bijbetalen via kaart. Er komt ook een 2,99% fee bij (enkel bij bijbetalen via kaart? onduidelijk).

Je kan niet kiezen om je cro wallet te gebruiken en de rest met kaart te betalen. Is het dan niet beter om via sepa voldoende cro te kopen en dan pas te upgraden, en dus niets met kaart bij te kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesteroh
Skalders schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:41:

Ik heb even op de upgrade knop geklikt en inderdaad de initieel gestakte cro wordt meegenomen. Echter moet je kiezen tussen je cro wallet of bijbetalen via kaart. Er komt ook een 2,99% fee bij (enkel bij bijbetalen via kaart? onduidelijk).

Je kan niet kiezen om je cro wallet te gebruiken en de rest met kaart te betalen. Is het dan niet beter om via sepa voldoende cro te kopen en dan pas te upgraden, en dus niets met kaart bij te kopen?
Yep, CRO kopen met CC is alleen de eerste 30 dagen zonder fee, daarna 2,99%. Beter eerst CRO met fiat kopen en dan de upgrade doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
Skalders schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:41:
Ja, na de 180 dagen kan je uiteraard unstaken. Ik bedoelde dus bij een upgrade tijdens de 180 dagen stake kan je niet unstaken, maar wel toevoegen en opnieuw staken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesteroh
NeoflexNL schreef op zondag 21 november 2021 @ 10:54:
Al met al dus de ultieme FOMO aanjager. :P
Weheheh...€ 0,57 alweer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesteroh
FastFox91 schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:12:
Ik zie dat ik Zalando gift cards kan kopen met 5% cashback. Dat is hoger dan de credit card cashbacks. Nog nadelen om het dan via de giftcards aankopen te doen? (Behalve extra een beetje extra werk.)
Voor zover ik weet niet. Let wel op de je een stake hebt van minimaal 10k CRO anders is het 2,5% cashback

Edit: oh ja, je koopt de giftcards met CRO, dat kan een nadeel zijn

[ Voor 7% gewijzigd door Jesteroh op 21-11-2021 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Jesteroh schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:14:
[...]

Voor zover ik weet niet. Let wel op de je een stake hebt van minimaal 10k CRO anders is het 2,5% cashback

Edit: oh ja, je koopt de giftcards met CRO, dat kan een nadeel zijn
Waar haal je deze informatie vandaan? Stake is gebaseerd op de fiat waarde op het moment van staken. In de Exchange is gebaseerd op aantal CRO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Nog een tip voor als je met de curve kaart betaald. Net voor de eerste keer meegemaakt dat je een pincode moet invoeren.
Uiteraard wist ik die niet uit mijn hoofd xD.

Die pincode staat in de account settings in de Curve app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Nogne schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:59:
[...]

Waar haal je deze informatie vandaan? Stake is gebaseerd op de fiat waarde op het moment van staken. In de Exchange is gebaseerd op aantal CRO.
https://help.crypto.com/en/articles/3073295-gift-cards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesteroh
Nogne schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:59:
[...]

Sommige rewards/benefits zijn gebasseerd op het aantal CRO. Stake je voor een kaart zoals de Jade/Indigo dan is dat €3500, omgerekend met de huidige koers van €0,57 haal je nooit de 10K CRO die je nodig hebt voor de 5% cashback op de giftcard. Je zou dan ergens anders bijv. in earn of op de exchange 10.000 CRO moeten staken oftewel nog eens €5700 boven op de €3500 om te profiteren van de 2x cashback op giftcard.

Eerder had iemand al aangehaald dat het interessanter is om ergens anders goedkoper een giftcard te halen en daar de 3% cashback over te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesteroh
dhrhagenees.cro schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:05:
Nog een tip voor als je met de curve kaart betaald. Net voor de eerste keer meegemaakt dat je een pincode moet invoeren.
Uiteraard wist ik die niet uit mijn hoofd xD.

Die pincode staat in de account settings in de Curve app.
Nog een tip hier bovenop. Bij een geldmaat kan je de pincode van je Curve card wijzigen. Scheelt weer nummers onthouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Jesteroh schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:11:
[...]

Sommige rewards/benefits zijn gebasseerd op het aantal CRO. Stake je voor een kaart zoals de Jade/Indigo dan is dat €3500, omgerekend met de huidige koers van €0,57 haal je nooit de 10K CRO die je nodig hebt voor de 5% cashback op de giftcard. Je zou dan ergens anders bijv. in earn of op de exchange 10.000 CRO moeten staken oftewel nog eens €5700 boven op de €3500 om te profiteren van de 2x cashback op giftcard.

Eerder had iemand al aangehaald dat het interessanter is om ergens anders goedkoper een giftcard te halen en daar de 3% cashback over te krijgen.
Top (@Dacuuu jij ook bedankt), wist niet dat die % ook aan totale CRO gekoppeld was. Zit er zelf nog ruim boven omdat ik Jade heb genomen toen de cro prijs nog “normaal” was. Ik raak het pas aan zodra ik voor de White kan gaan. Alle CRO die ik wekelijks krijg gaat door naar mijn DeFi wallet (voorheen ging dat naar de supercharger).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 22:13
Ik wil mijn Ruby Card graag upgraden naar Green/Indigo, maar twijfel om nu CRO in te slaan, gezien de enorme stijging van de afgelopen week.
Uiteraard is er potentie om flink door te groeien, aan de andere kant zou een correctie ook logisch zijn. Beetje spagaat ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Nu online

NeoflexNL

Forever young

Nogne schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:17:
[...]

Top (@Dacuuu jij ook bedankt), wist niet dat die % ook aan totale CRO gekoppeld was. Zit er zelf nog ruim boven omdat ik Jade heb genomen toen de cro prijs nog “normaal” was. Ik raak het pas aan zodra ik voor de White kan gaan. Alle CRO die ik wekelijks krijg gaat door naar mijn DeFi wallet (voorheen ging dat naar de supercharger).
Hoe werkt dat eigenlijk met die interest rates op de defi app? Verschilt dat (veel) per dag? Zet je het vast voor het percentage dat er dan staat, of kan dat morgen een ander percentage zijn? Zojuist m'n eerste flufje verzamelde cashback naar de defi app gezet.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
NeoflexNL schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:56:
[...]

Hoe werkt dat eigenlijk met die interest rates op de defi app? Verschilt dat (veel) per dag? Zet je het vast voor het percentage dat er dan staat, of kan dat morgen een ander percentage zijn? Zojuist m'n eerste flufje verzamelde cashback naar de defi app gezet.
Toch wel gestaked bij Kingstaker 🇳🇱 he? ;)

Die rente rate is afhankelijk van de hoeveelheid cro dat er totaal in stake zit. Dus je ziet de rate heel langzaam iets zakken. Afgelopen dagen is de rate weer met ongeveer 2 a 3 tienden omhoog gegaan, veel mensen trekken hun cro uit defi om hun kaart te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Nu online

NeoflexNL

Forever young

Dacuuu schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:01:
[...]

Toch wel gestaked bij Kingstaker 🇳🇱 he? ;)

Die rente rate is afhankelijk van de hoeveelheid cro dat er totaal in stake zit. Dus je ziet de rate heel langzaam iets zakken. Afgelopen dagen is de rate weer met ongeveer 2 a 3 tienden omhoog gegaan, veel mensen trekken hun cro uit defi om hun kaart te upgraden.
Geen reden om iets af te wachten dus? Gewoon vast zetten bij Kingstaker?

Ik zie op YouTube tutorials apy's van 22% staan en zie in de app 12,x dus was even nieuwsgierig hoe dat wisselt.

[ Voor 8% gewijzigd door NeoflexNL op 21-11-2021 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
NeoflexNL schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:51:
[...]

Geen reden om iets af te wachten dus? Gewoon vast zetten bij Kingstaker?

Ik zie op YouTube tutorials apy's van 22% staan en zie in de app 12,x dus was even nieuwsgierig hoe dat wisselt.
De eerste dag van defi staking was het mega veel %, daarna aardig hard gezakt. Maar het is nu al een hele tijd rond de 12.x % het is niet dat het volgende week op 8% ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Nu online

NeoflexNL

Forever young

Dacuuu schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:06:
[...]

De eerste dag van defi staking was het mega veel %, daarna aardig hard gezakt. Maar het is nu al een hele tijd rond de 12.x % het is niet dat het volgende week op 8% ofzo.
Thanks! Nee, dat zou idd niet handig zijn omdat de stakes via de gewone app 10% zijn.

En wat als ie zakt? Pak je dan het percentage waar je op ingetekend hebt, of verlaagd je lopende apy dan ook?

[ Voor 12% gewijzigd door NeoflexNL op 21-11-2021 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Zazabez1 schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:18:
Ik wil mijn Ruby Card graag upgraden naar Green/Indigo, maar twijfel om nu CRO in te slaan, gezien de enorme stijging van de afgelopen week.
Uiteraard is er potentie om flink door te groeien, aan de andere kant zou een correctie ook logisch zijn. Beetje spagaat ;-).
Opzich is een gezonde correctie ook wel even goed denk ik, maar lange termijn zijn de vooruitzichten imo wel goed.
Ze hebben een 5 jarig contract met de F1, 10 jarig contract met UFC en de Crypto.com Arena is zelfs voor 20 jaar...
Heel benieuwd waar we staan over 20 jaar 😅

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blu-fox
NeoflexNL schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:08:
[...]

Thanks! Nee, dat zou idd niet handig zijn omdat de stakes via de gewone app 10% zijn.

En wat als ie zakt? Pak je dan het percentage waar je op ingetekend hebt, of verlaagd je lopende apy dan ook?
Je krijgt altijd het op dat moment geldende percentage, je tekent niet in op een bepaald percentage. Er is namelijk een vast aantal CRO dat periodiek (per block) vrijkomt, en dat wordt verdeeld over alle gestakete CRO op de hele chain bij alle validators. Dus als er meer CRO gestaket wordt gaat het percentage naar beneden, en als de hoeveelheid gestakete CRO daalt gaat ie omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
blu-fox schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:10:
[...]

Opzich is een gezonde correctie ook wel even goed denk ik, maar lange termijn zijn de vooruitzichten imo wel goed.
Ze hebben een 5 jarig contract met de F1, 10 jarig contract met UFC en de Crypto.com Arena is zelfs voor 20 jaar...
Heel benieuwd waar we staan over 20 jaar 😅
Helemaal mee eens, lange termijn ziet er best goed uit in mijn ogen.
De verwachte aanstaande Exchange in de VS zal hopelijk ook voor een extra boost zorgen.
Ik heb vandaag wat extra CRO bijgekocht ;-).

Even een andere vraag;
Ik heb vandaag voor het eerst de kaart gebruikt bij tanken (onbemand).
Ik heb mijn Curve kaart gebruikt (met daarachter de CDC kaart).
Er werd eerst €125 afgeschreven (reservering) en dat werd binnen een half uurtje gecorrigeerd naar het echte bedrag.
De cashback heb ik echter niet ontvangen, normaal krijg ik die altijd direct. Is het normaal dat dit soms langer kan duren, of krijg je geen cashback voor tanken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Zazabez1 schreef op zondag 21 november 2021 @ 20:40:
[...]

De verwachte aanstaande Exchange in de VS zal hopelijk ook voor een extra boost zorgen.

Even een andere vraag;
Er werd eerst €125 afgeschreven (reservering) en dat werd binnen een half uurtje gecorrigeerd naar het echte bedrag.
De cashback heb ik echter niet ontvangen, normaal krijg ik die altijd direct. Is het normaal dat dit soms langer kan duren, of krijg je geen cashback voor tanken?
Onbemande pomp is geen cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Weet iemand of je in de DeFi wallet-app kunt zien hoe lang de unbonding nog duurt? Ben namelijk vergeten welke dag ik het er uit heb gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:48
_superboer_ schreef op zondag 21 november 2021 @ 20:52:
Weet iemand of je in de DeFi wallet-app kunt zien hoe lang de unbonding nog duurt? Ben namelijk vergeten welke dag ik het er uit heb gehaald.
Klik op cro koers
Onderste gedeelte kan je omhoog trekken en zien op welke dag je unstaked hebt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TBBtykqvGfrfVXCQJexNYuzlsjU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/518EruPQEgM2TIRRHmkvZvWC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Vanmiddag wat bij Greetz besteld met de cdc card, geen cashback ontvangen (nog). Nog een weigeraar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Nu online

NeoflexNL

Forever young

Servor schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:54:
Vanmiddag wat bij Greetz besteld met de cdc card, geen cashback ontvangen (nog). Nog een weigeraar?
Kan soms ook zo een aantal uren overheen gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

_superboer_ schreef op zondag 21 november 2021 @ 20:52:
Een andere manier is om op de validator in je stake overzicht het menu van de drie puntjes te openen en dan zie je een optie voor "Unbonding details" als het goed is. Dat toont de exacte dagen die je nog moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Zazabez1 schreef op zondag 21 november 2021 @ 20:40:
[...]

Even een andere vraag;
Eerst waren ombemande pompen uitgesloten van cashback, maar lijkt erop nu niet meer, zie hier de lijst met uitsluitingen: https://help.crypto.com/e...on-of-cro-rewards-program

Ik krijg het de laatste tijd wel gewoon cashback bij onbemande pompen, maar duurt doorgaans een dag voordat de transactie definitief is en dan komt ook de cashback :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Servor schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:54:
Greeting cards zijn helaas uitgesloten van cashback, zie de lijst die ik hierboven noemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Wat is overigens de snelste en makkelijkste manier om weer geld van je account af te halen (naar NL bank)....

Bijvoorbeeld de 25 usd bonus die ik unlocked aan CRO heb staan?

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blu-fox
Johantjuuh schreef op zondag 21 november 2021 @ 22:18:
Wat is overigens de snelste en makkelijkste manier om weer geld van je account af te halen (naar NL bank)....

Bijvoorbeeld de 25 usd bonus die ik unlocked aan CRO heb staan?
Je kan het verkopen voor euro's maar als je vervolgens het naar je bank wil opnemen moet dat ter waarde van minstens $100 (~€90) zijn.
Je kunt als alternatief wel de euro's op je kaart storten en vervolgens je Revolut account oid ermee opwaarderen, of geld uit de geldautomaat trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Op een vreemde manier kan ik bij verkopen van CRO alleen kiezen voor mijn crypto wallet en niet voor mijn fiat wallet? Ik kan dus nergens euro's kiezen....

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Als je nog geen fiat wallet hebt opgezet dan zie je die inderdaad niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 00:00
Net aangemeld via de app, buiten om het feit dat ik mijn ID moest scannen, vond ik het wel vreemd dat ze mijn gezicht wilde scannen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Sacrada schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:02:
Net aangemeld via de app, buiten om het feit dat ik mijn ID moest scannen, vond ik het wel vreemd dat ze mijn gezicht wilde scannen…
Is een beetje de standaard procedure voor KYC, heb je ook bij veel internetbanken. Vroeger controleerde de bankmedewerker of het ID wel echt van jou is, tegenwoordig is dat allemaal AI.

[ Voor 10% gewijzigd door pimsaint op 22-11-2021 03:08 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
De CRO raket is weer vetrokken zie ik trouwens, kerst (= $1) komt zo wel héél snel dichtbij 🎄

Edit: Tijdens deze piek had ik nét genoeg aan CRO's staan om mijn kaart te upgraden, gelukkig op tijd de upgrade knop kunnen vinden (prijsalarm ingesteld). Nu wachten op een operator om mijn kaartkeuze (Royal Indigo) en adresgegevens door te geven.

Ik ontving per direct nieuwe staking benefits, zo gingen bijvoorbeeld ook mijn huidige staking rewards ineens omhoog. Ik had wat USDC vast staan voor 3 maanden, die rewards zijn nu ineens 12% in plaats van de 10%. Very nice 👌

Helaas krijg ik het niet voor elkaar om mijn huidige kaartsaldo te laden naar Revolut, die transactie wordt steeds geweigerd. Ik begreep dat het even kan duren voordat het saldo wordt overgezet op een nieuwe kaart, iemand nog tips?

[ Voor 80% gewijzigd door pimsaint op 22-11-2021 04:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Maar als cro prijs nu naar beneden gaat en je had net aan genoeg om te upgraden, dan moet je straks toch je cro’s aanvullen? Maw als cro straks even een flinke daling maakt dan kan je toch het haasje zijn? Of werkt het met cro zo dat alleen op moment van kaart aanvraag je een bepaalde hoeveelheid cro nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
mannowlahn schreef op maandag 22 november 2021 @ 07:00:
Maar als cro prijs nu naar beneden gaat en je had net aan genoeg om te upgraden, dan moet je straks toch je cro’s aanvullen? Maw als cro straks even een flinke daling maakt dan kan je toch het haasje zijn? Of werkt het met cro zo dat alleen op moment van kaart aanvraag je een bepaalde hoeveelheid cro nodig hebt?
Dat laatste is correct!

Precies op het moment dat je gaat staken voor een bepaalde tier, geeft de app aan hoeveel CRO er voor nodig is. In mijn geval was dat toen CRO vanochtend op $0.80 stond. Inmiddels is de stake alweer een percent of 20 gedaald in euro waarde, maar dat maakt voor de card benefits niets uit. Die benefits en rewards blijf je houden totdat je unstaked, ook als je stake 'onder water' staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
pimsaint schreef op maandag 22 november 2021 @ 07:07:
[...]

Dat laatste is correct!

Precies op het moment dat je gaat staken voor een bepaalde tier, geeft de app aan hoeveel CRO er voor nodig is. In mijn geval was dat toen CRO vanochtend op $0.80 stond. Inmiddels is de stake alweer een percent of 20 gedaald in euro waarde, maar dat maakt voor de card benefits niets uit. Die benefits en rewards blijf je houden totdat je unstaked, ook als je stake 'onder water' staat :)
nice! Dat was voor mij nog even een vraag, hoewel het wel er voor zou zorgen dat cro prijs vrij stabiel blijft, want bij plotsklapse daling moeten mensen dan ineens bijkopen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Ja, ze hebben het naar mijn idee erg slim gedaan daar bij Crypto.com, het is heel erg aantrekkelijk om te staken. Daardoor staat heel veel CRO in stake en kan niet zomaar of bij paniek verkocht worden. Bij de kaart staat het 180 dagen vast, in de DeFi wallet een afkoelingsperiode van 28 dagen.

Mensen met een card stake onder water zullen die denk ik minder snel verkopen, en mensen die steeds dichterbij een card upgrade komen zijn misschien snel geneigd om bij te kopen. En BAM, weer een CRO stake die uit de markt verdwijnt voor tenminste 180 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
Ik heb zelf gekozen voor de Ruby, vond die 3,5k nu best riskant aangezien die als een malle stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Sacrada schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:12:
Ik heb zelf gekozen voor de Ruby, vond die 3,5k nu best riskant aangezien die als een malle stijgt.
Wat bedoel je met riskant? dat je nog cro moet aankopen om tot die 3500 te komen of dat je eigenlijk je cro wilt verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
blu-fox schreef op zondag 21 november 2021 @ 22:17:
[...]

Eerst waren ombemande pompen uitgesloten van cashback, maar lijkt erop nu niet meer, zie hier de lijst met uitsluitingen: https://help.crypto.com/e...on-of-cro-rewards-program

Ik krijg het de laatste tijd wel gewoon cashback bij onbemande pompen, maar duurt doorgaans een dag voordat de transactie definitief is en dan komt ook de cashback :)
Misschien verschilt dit per pomp?
De transactie was na een half uurtje definitief bij mij, maar nog geen casback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

mannowlahn schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:20:
[...]

Wat bedoel je met riskant? dat je nog cro moet aankopen om tot die 3500 te komen of dat je eigenlijk je cro wilt verkopen?
Denk dat hij doelt op het feit dat cro heel snel van 0.1 naar 0.6 is gegaan. Vaak komt er een correctie als een munt zo hard is gestegen.

Heb zelf het gevoel dat het einde nog niet in zicht is, maar zou nu ook niet zo snel er veel geld tegenaan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Zazabez1 schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:36:
[...]

Misschien verschilt dit per pomp?
De transactie was na een half uurtje definitief bij mij, maar nog geen casback.
Cashback op benzine is uitgesloten, maar niet iedere pomphouder gebruikt dezelfde code daarvoor. Dus je zal zien dat je soms wel cashback krijgt en soms niet (over het algemeen krijg je het wel bij bemande en niet bij onbemande).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sacrada
Nogne schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:40:
[...]

Denk dat hij doelt op het feit dat cro heel snel van 0.1 naar 0.6 is gegaan. Vaak komt er een correctie als een munt zo hard is gestegen.

Heb zelf het gevoel dat het einde nog niet in zicht is, maar zou nu ook niet zo snel er veel geld tegenaan gooien.
Inderdaad dit bedoelde ik, stel ik koop nu voor 3500,- CRO en dan zakt die even 50-60%. daar ben ik bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Nogne schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:40:
[...]

Aha, op die fiets, ja is idd heel erg hard gegaan, maar dat ging het ook met BNB. Ik weet nog begin dit jaar dat ik met mijn dronken kop een fout maakte, ik wilde er voor 75 dollar totaal aan bnb kopen (die waren iets van 40 uero toen), maar had ineens 75 stuk gekocht Zweet brak mij uit en kon gelukkig toen snel verkopen zonder verlies. Nog geen twee weken later tikte die het dubbele aan en de rest is historie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Sacrada schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:23:
[...]

Inderdaad dit bedoelde ik, stel ik koop nu voor 3500,- CRO en dan zakt die even 50-60%. daar ben ik bang voor.
ja dat snap ik, in mijn geval is mijn stack nu sinds deze week over de 3500 heen dus voor mij geen risico, behalve dat ik nu nog 25 dagen moet wachten voordat mijn CRO uit de unbonding period zijn. Kan goed zijn dat straks cro weer onder de 50 cent zit en mijn cro aantal niet voldoende is voor de jade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:40
blu-fox schreef op zondag 21 november 2021 @ 22:17:
[...]

Ik heb nu 2x bij een onbemande pomp getankt, beide keren wordt er eerst 125 euro gereserveerd. Ik ontvang de CRO voor de 125 euro reservering, niet veel later wordt de reservering bijgewerkt naar het getankte bedrag. Maar de ontvangen CRO blijft vooralsnog staan op basis van de 125 euro. Ik ga denk ik voortaan iedere dag 5 liter tanken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
mannowlahn schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:24:
[...]

ja dat snap ik, in mijn geval is mijn stack nu sinds deze week over de 3500 heen dus voor mij geen risico, behalve dat ik nu nog 25 dagen moet wachten voordat mijn CRO uit de unbonding period zijn. Kan goed zijn dat straks cro weer onder de 50 cent zit en mijn cro aantal niet voldoende is voor de jade.
Als CRO dan onder de 50 cent zit dan zou ik bijkopen.

Geen financieel advies 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
mannowlahn schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:24:
[...]

Nice, hoe moet ik dat zien? Je hebt een x bedrag ingelegd en door het staken krijg je meer ervoor terug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
dhrhagenees.cro schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:33:
[...]

Als CRO dan onder de 50 cent zit dan zou ik bijkopen.

Geen financieel advies 😃
Dat kan, maar heb al genoeg in crypto zitten. Heb cro op 18 cents gekocht, dus vind het wel even prima zo. Ik wil eerst wat gaan cashen voordat ik opnieuw ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Blik1984 schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:33:
[...]

Ik heb nu 2x bij een onbemande pomp getankt, beide keren wordt er eerst 125 euro gereserveerd. Ik ontvang de CRO voor de 125 euro reservering, niet veel later wordt de reservering bijgewerkt naar het getankte bedrag. Maar de ontvangen CRO blijft vooralsnog staan op basis van de 125 euro. Ik ga denk ik voortaan iedere dag 5 liter tanken 8)
Het kan zijn dat je cro bonus na een maand ofzo alsnog er af gaat, dat zie ik regelmatig in mijn app. Als ik iets koop, en deels terug stuur bijvoorbeeld. Soms duurt het erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
Sacrada schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:33:
[...]

Nice, hoe moet ik dat zien? Je hebt een x bedrag ingelegd en door het staken krijg je meer ervoor terug?
https://techboy.medium.co...pto-org-defi-a93516a2da62

Hele goede uitleg over Defi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
Thanks, in de app kan ik dus niet die 180 dagen staken?

Ik heb ook een Ledger is het aan te raden om ze hierin te staken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blu-fox
Nogne schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:41:
[...]

Cashback op benzine is uitgesloten, maar niet iedere pomphouder gebruikt dezelfde code daarvoor. Dus je zal zien dat je soms wel cashback krijgt en soms niet (over het algemeen krijg je het wel bij bemande en niet bij onbemande).
Lijkt niet meer uitgesloten nu, ik zie hem niet meer in het lijstje hier https://help.crypto.com/e...on-of-cro-rewards-program

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
Sacrada schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:13:
[...]

Je hebt in de app onder de “earn tab” wel de mogelijkheid om te staken.

Je kan het voor een maand, 3 maanden of flexibel (unstaken op elk moment).

Dat van die Ledger werkt volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
dhrhagenees.cro schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:20:
[...]

Je hebt in de app onder de “earn tab” wel de mogelijkheid om te staken.

Je kan het voor een maand, 3 maanden of flexibel (unstaken op elk moment).

Dat van die Ledger werkt volgens mij niet.
Hoe zit het dan met die 180 dagen staken voor die Ruby kaart? De kaart is nu goedgekeurd. Maar zie niet dat het nu 180 dagen vast staat.

Dit heb je toch nodig voor de cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Sacrada schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:23:
[...]

Hoe zit het dan met die 180 dagen staken voor die Ruby kaart? De kaart is nu goedgekeurd. Maar zie niet dat het nu 180 dagen vast staat.

Dit heb je toch nodig voor de cashback?
In de Earn tab staat niet je kaart stake, die zie je in je CRO wallet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Sacrada schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:23:
[...]
Als je hebt gestaked voor een kaart dan staat deze stake in de 'cryptowallet' onder de 'account' tab. Druk op crypto wallet -> Crypto.com CRO -> CRO stake. Daar staat als het goed is ook het resterende aantal dagen.

De cashback kan meteen beginnen met je virtuele kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Sacrada schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:13:
[...]

In de normale app kan je 180dagen staken voor de kaart. Je ledger kan je hiervoor niet gebruiken. Je ledger kan je wel gebruiken icm Desktop Wallet en daarmee je CRO staken bij een validator (dit telt niet mee voor je kaart).

Als je je CRO staked dmv Ledger, kan je die wallet ook gebruiken in de Crypto.com DeFi app maar dan moet je je recovery phrase van je ledger gebruiken in de DeFi wallet (vind dat zelf iets te riskant, maar misschien maak ik me druk om niks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacrada
pimsaint schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:32:
[...]

Als je hebt gestaked voor een kaart dan staat deze stake in de 'cryptowallet' onder de 'account' tab. Druk op crypto wallet -> Crypto.com CRO -> CRO stake. Daar staat als het goed is ook het resterende aantal dagen.

De cashback kan meteen beginnen met je virtuele kaart :)
Thanks! Ik zie het nu, moest denk ook even wachten tot dat de kaart volledig geaccepteerd was, want heb nu opeens veel meer opties! :)

Ik twijfel wel om de kaart up te graden naar die 3500,- :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
blu-fox schreef op zondag 21 november 2021 @ 22:18:
[...]

Greeting cards zijn helaas uitgesloten van cashback, zie de lijst die ik hierboven noemde.
Thanks, dat is... vreemd? Maar het lijkt idd zo te zijn.
Had juist via Greetz wat besteld aangezien je daar met credit card kunt betalen. Op zoek naar een andere leverancier voor de verjaardagsbloemetjes, kaartjes en ballonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Servor schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:50:
[...]

Thanks, dat is... vreemd? Maar het lijkt idd zo te zijn.
Had juist via Greetz wat besteld aangezien je daar met credit card kunt betalen. Op zoek naar een andere leverancier voor de verjaardagsbloemetjes, kaartjes en ballonnen.
Zelf snap ik de logica er ook niet achter, maar kijk niet alleen naar je cro cashback is mijn tip.

Zelf kijk ik eerst naar de prijs van het product, en daarna naar de betaalmethode en cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Dacuuu schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:17:
[...]

Zelf snap ik de logica er ook niet achter, maar kijk niet alleen naar je cro cashback is mijn tip.

Zelf kijk ik eerst naar de prijs van het product, en daarna naar de betaalmethode en cashback.
Neehoor, zeker niet. Maar we gebruiken Greetz wel vaker hier dus leek een logische keuze. Uiteraard heeft het geen zin om 30 cent aan cashback te vangen als het product 10 euro duurder is dan elders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
Iemand al ervaring met airport lounges in Nederland?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blu-fox
Ik ben in de lounge op Schiphol geweest, is prima, lekker eten en drinken en je kunt lekker zitten. Niet overdreven luxe ofzo, maar wel fijn.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:09
Nogne schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:36:
[...]
Als je je CRO staked dmv Ledger, kan je die wallet ook gebruiken in de Crypto.com DeFi app maar dan moet je je recovery phrase van je ledger gebruiken in de DeFi wallet (vind dat zelf iets te riskant, maar misschien maak ik me druk om niks).
Een algemene opmerking voor ieder die dit leest: doe het aub niet. Gewoon niet doen. Dan doe je het enige nut van een hardware wallet te niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
blu-fox schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:58:
Ik ben in de lounge op Schiphol geweest, is prima, lekker eten en drinken en je kunt lekker zitten. Niet overdreven luxe ofzo, maar wel fijn.
Ah mooi om te weten. Ik ga zelf ook in december en wou ook de Aspire Lounge 41 uitproberen met mn Indigo, hopelijk is mijn fysieke kaart dan al binnen. Was de QR code van je Loungekey voldoende of vragen ze echt specifiek om je Visa card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:11
Ik kon het niet op de FAQ vinden, maar hoe werkt het koppelen aan Netflix en Spotify precies, moet er altijd voldoende fiat op de kaart staan om dit te bekostigen en dan krijg je CRO terug, maar wat nou als er eens te weinig op staat, ga je dan in het rood? Hoe moet ik dat precies voor me zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blu-fox
Jesteroh schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:19:
[...]

Ah mooi om te weten. Ik ga zelf ook in december en wou ook de Aspire Lounge 41 uitproberen met mn Indigo, hopelijk is mijn fysieke kaart dan al binnen. Was de QR code van je Loungekey voldoende of vragen ze echt specifiek om je Visa card?
Doorgaans vragen ze wel om de kaart om te verifiëren dat de naam hetzelfde is als op de boarding pass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Brubs schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:05:
Ik kon het niet op de FAQ vinden, maar hoe werkt het koppelen aan Netflix en Spotify precies, moet er altijd voldoende fiat op de kaart staan om dit te bekostigen en dan krijg je CRO terug, maar wat nou als er eens te weinig op staat, ga je dan in het rood? Hoe moet ik dat precies voor me zien?
Het is een echte debit card, dus rood staan in niet mogelijk. Bij te weinig saldo kunnen Spotify en Netflix niets afschrijven en zal je van hen een mailtje ontvangen met de vraag je betalinggegevens bij te werken.

Wat ik zelf heb gedaan is een automatische overschrijving ingesteld vanaf mijn ING naar mijn CDC wallet 3 dagen voordat Spotify en Netflix gaan afschrijven (ivm het weekend). Ik moet het dan alsnog wel handmatig op de card wallet zetten, maar de notificatie herinnert mij er aan om te checken of er voldoende saldo op de kaart staat.

[ Voor 21% gewijzigd door pimsaint op 22-11-2021 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesteroh
Rood staan mag niet, het is echt een debit card dus zorg voor voldoende saldo. Je krijgt $12,99 of $13,99 terug in CRO, heb je een abo die duurder is bijv. Spotify Family of Netflix 4K dan krijg je x% in CRO over wat je meer betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
pimsaint schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:29:
[...]

Het is een echte debit card, dus rood staan in niet mogelijk. Bij te weinig saldo kunnen Spotify en Netflix niets afschrijven en zal je van hen een mailtje ontvangen met de vraag je betalinggegevens bij te werken.

Wat ik zelf heb gedaan is een automatische overschrijving ingesteld vanaf mijn ING naar mijn CDC wallet 3 dagen voordat Spotify en Netflix gaan afschrijven (ivm het weekend). Ik moet het dan alsnog wel handmatig op de card wallet zetten, maar de notificatie herinnert mij er aan om te checken of er voldoende saldo op de kaart staat.
Een overschrijving richting CDC wallet in CRO of in fiat? Want SEPA is minimaal 500e toch? Of hoe schrijf je het dan precies over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
Heb je misschien al een credit card? Zoals een ING Platinum card? Zo ja, dan werkt Curve echt fantastisch. Je koppelt beiden kaarten aan Curve. Als de CDC debit kaart te weinig saldo heeft, wordt het bedrag automatisch gereserveerd bij de ING credit card. En met Curve kan je kosteloos tot 30 dagen het bedrag terugdraaien zodat het alsnog van CDC card afgeschreven wordt (Nadat je ‘m natuurlijk hebt opgewaardeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Brubs schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:40:
[...]
Een overschrijving richting CDC wallet in CRO of in fiat? Want SEPA is minimaal 500e toch? Of hoe schrijf je het dan precies over?
Een max van 500 met SEPA daar ben ik niet mee bekend, ik dacht ergens te hebben gelezen dat het een miljoen per dag is. Maar inderdaad, via de ING gewoon 30 euro (uit m'n hoofd) op de 20e van de maand automatisch naar 't IBAN account in Litouwen. Ik krijg dan een notificatie van CDC dat er geld is aangekomen, en dan klik ik dat door naar de Visa Kaart.

Ben het volledig met baba420 eens dat Curve een uitstekende oplossing is om makkelijk met te weinig saldo om te gaan, al raad ik dat niet aan voor Spotify en Netflix. Op reddit zijn hier en daar wat mensen die aangaven geen rebates te ontvangen wanneer ze indirect via Curve betaalden.

Edit: verkeerd gelezen, geen minimum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
baba420 schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:44:
[...]

Heb je misschien al een credit card? Zoals een ING Platinum card? Zo ja, dan werkt Curve echt fantastisch. Je koppelt beiden kaarten aan Curve. Als de CDC debit kaart te weinig saldo heeft, wordt het bedrag automatisch gereserveerd bij de ING credit card. En met Curve kan je kosteloos tot 30 dagen het bedrag terugdraaien zodat het alsnog van CDC card afgeschreven wordt (Nadat je ‘m natuurlijk hebt opgewaardeerd).
pimsaint schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:51:
[...]

Een max van 500 met SEPA daar ben ik niet mee bekend, ik dacht ergens te hebben gelezen dat het een miljoen per dag is. Maar inderdaad, via de ING gewoon 30 euro (uit m'n hoofd) op de 20e van de maand automatisch naar 't IBAN account in Litouwen. Ik krijg dan een notificatie van CDC dat er geld is aangekomen, en dan klik ik dan door naar de Visa Kaart.

Ben het volledig met baba420 eens dat Curve een uitstekende oplossing is om makkelijk met te weinig saldo om te gaan, al raad ik dat niet aan voor Spotify en Netflix. Op reddit zijn hier en daar wat mensen die aangaven geen rebates te ontvangen wanneer ze indirect via Curve betaalden.
Ik ga Curve eens bekijken dan! Thanks voor de hulp in ieder geval.

Ik bedoel overigens niet maximaal 500 SEPA maar minimaal 500E staat in de app, maar dat is dus niet helemaal waar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
[...]

Gaat dat goed met de afschrijvingen voor Spotify en Netflix? Krijg je daar dan gewoon cashback op ondanks dat de afschrijving via Curve verloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Ja dat gaat gewoon prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
_superboer_ schreef op maandag 22 november 2021 @ 15:35:
[...]

Gaat dat goed met de afschrijvingen voor Spotify en Netflix? Krijg je daar dan gewoon cashback op ondanks dat de afschrijving via Curve verloopt?
Ik heb een Ruby card. Spotify heb ik via CDC card zelf laten lopen. Maar alle andere zaken doe ik via Curve en tot nu toe netjes van alle aankopen cashback gekregen.

Misschien hebben andere Curve gebruikers een aanvulling hierop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
baba420 schreef op maandag 22 november 2021 @ 15:43:
[...]

Ik heb een Ruby card. Spotify heb ik via CDC card zelf laten lopen. Maar alle andere zaken doe ik via Curve en tot nu toe netjes van alle aankopen cashback gekregen.

Misschien hebben andere Curve gebruikers een aanvulling hierop?
Alleen dat Spotify ook prima via de curve card werkt (incl. CRO cashback)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
blu-fox schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:58:
goed om te horen, ik ga half december weg en dan mag mijn vriendin toekijken hoe mijn magische internet muntjes mij meer comfort geven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 23:17
Nieuwe Royal Indigo aanvrager hier.

Ik heb dit weekend alle nodige stappen doorlopen om de kaart aan te vragen incl. CRO Purchase, Card Terms & Conditions en Address Verification.

Nu staat al een tweetal dagen bij Virtual Card Issue Status : Pending

Iemand een idee hoe lang het duurt vooraleer ik effectief een virtuele kaart krijg die ik kan beginnen gebruiken? Dat er een paar weken overgaat voor de fysieke kaart geleverd word had ik wel verwacht maar had toch sneller gehoopt gebruik te kunnen maken van de virtuele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
ItsValium schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:28:

Ik heb dit weekend alle nodige stappen doorlopen om de kaart aan te vragen incl. CRO Purchase, Card Terms & Conditions en Address Verification.

Iemand een idee hoe lang het duurt vooraleer ik effectief een virtuele kaart krijg die ik kan beginnen gebruiken? Dat er een paar weken overgaat voor de fysieke kaart geleverd word had ik wel verwacht maar had toch sneller gehoopt gebruik te kunnen maken van de virtuele.
Ik denk dat er op dit moment heel veel nieuwe aanvragen zijn.

Maar ik denk dat het binnen een week wel geregeld moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Nu online

NeoflexNL

Forever young

ItsValium schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:28:

Bij mij (2 weken geleden) ging die virtuele supersnel, volgens mij heeft dat maar een paar uur geduurd. De fysieke overigens ook binnen 2 weken in huis.

Die fysieke vind ik trouwens super cool. Je hebt echt wat moois in handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 23:17
@dhrhagenees.cro @NeoflexNL

Ik hoop dat het niet lang meer duurt, maar zal wat geduld moeten oefenen. Ik kan me voorstellen dat ze het momenteel vrij druk hebben gezien de hoeveelheid nieuwe gebruikers die toestromen de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
Kan iemand me even overtuigen om 3500 euro voor 180 dagen vast te yolo'en? Toch een aardig deel van mn crypto assets.

[ Voor 22% gewijzigd door ETH2.0 op 22-11-2021 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Nu online

NeoflexNL

Forever young

[...]

Vraagje over die back-in-time.

Als er te weinig saldo is, en dus je reguliere cc wordt aangesproken. Dan gebruik je dus, na opwaarderen, de back-in-time functie om alsnog je cro cashback te scoren. Wordt er dan nog geld afgeschreven van je cc of wordt de reservering dan ongedaan gemaakt en wordt er direct van je cdc afgeschreven?

Pagina: 1 ... 4 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).