Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 3 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFox91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
Helder. Ik dacht dat Google Pay de bridge kon zijn tussen master/visa en pinbetalingen, maar dat is het dus niet. Dank!

Kwam door de volgende tekst:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HuC-qxNXA6X2fIl2g_gHo_3Zt0c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EcgLngQfTz2DW0rllvQ0RdMo.png?f=user_large
https://support.google.co....Platform%3DAndroid&oco=0

[ Voor 59% gewijzigd door FastFox91 op 17-11-2021 11:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
dangerpaki schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:16:
- Als ik na 3 maanden de CRO unstake en ergens anders naar toe overmaak of gewoon laat uitbetalen houd ik dan nog alle voordelen van de kaart?
- Of gelden die voordelen alleen maar zolang je CRO als stake hebt staan?
In aanvulling op het antwoord van NeoflexNL; er zijn in mijn optiek drie opties na 180 dagen staken:

1. Je onderneemt geen acties en laat de stake staan. Je behoudt de staking/card benefits ongeacht de dagwaarde van de stake en kan vanaf dat moment iedere dag beslissen om te unstaken. Persoonlijk zou ik voor deze optie gaan als de stake minder waard is geworden

2. Je unstaked, roomt winst af en staked opnieuw de benodigde CRO voor 180 dagen. Je behoudt de staking/card benefits en hebt wat extra zakgeld, maar de nieuwe stake staat wel weer voor 180 dagen vast

3. Je unstaked. Wanneer je dit doet blijft je kaart wel werken, maar komen de card/staking benefits te vervallen.

Middels de slider 'Compare Staking and Non-staking Benefits' op deze pagina van Crypto.com (of in de app onder de details van je eigen kaart) kan je de verschillen zien tussen een kaart mét en zonder staking benefits.

edit:
Als deze uitleg een beetje duidelijk is zo, zal ik hem aan de topicstart toevoegen

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Net even voor jullie uitgevonden dat je met curve en cdc ook bij de Kruidvat kunt betalen. Geen dank. ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:25
Servor schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:43:
Net even voor jullie uitgevonden dat je met curve en cdc ook bij de Kruidvat kunt betalen. Geen dank. ;).
Klopt, kruidvat fysiek in de winkel, en online kan je met visa & mastercard betalen. En nog bij veel meer winkels hoor.

Jumbo bijv is het net anders, daar ligt het aan het filiaal of je kan betalen met visa/mastercard. Online bestellen kan ook met visa/mastercard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 08:46
Hoe kun je paypal koppelen aan de curve card? Ik zie nergens deze optie.. Ik zou graag mijn cdc willen gebruiken middels paypal als er een mogelijkheid is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
micmulder schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:54:
Hoe kun je paypal koppelen aan de curve card? Ik zie nergens deze optie.. Ik zou graag mijn cdc willen gebruiken middels paypal als er een mogelijkheid is
Heb je dit geprobeerd?

https://www.paypal.com/nl...jn-paypal-rekening-faq826

Als je bedoelt dat je de cdc of curve kaart graag laadt via PayPal; dat kan helaas niet.

[ Voor 9% gewijzigd door pimsaint op 17-11-2021 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
Nee, dankje! ik zat juist in curve te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09 13:31
NeoflexNL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:26:[...]De CRO moet in stake blijven staan om de voordelen te kunnen blijven behouden. Bij een hogere tier komen daar dan ook nog staking rewards bij (10% bij Jade green / Indigo)
Ik heb deze week mijn CRO unstaked en opnieuw gestaked, wardoor ik (door de hoge koers) nu minder CRO hoefde te staken (in aantal). Krijg je die 10% over het aantal CRO, of tegen de koers van dat moment?
Dit zou namelijk wel wat uitmaken als we straks weer een bearmarket ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

JerDrie schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:00:
[...]

Ik heb deze week mijn CRO unstaked en opnieuw gestaked, wardoor ik (door de hoge koers) nu minder CRO hoefde te staken (in aantal). Krijg je die 10% over het aantal CRO, of tegen de koers van dat moment?
Dit zou namelijk wel wat uitmaken als we straks weer een bearmarket ingaan.
Je krijgt die 10% op je CRO. Dus de aantal cro’s die je krijgt blijft gelijk, de waarde zal in een bear minder zijn.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:24

NeoflexNL

Forever young

Klopt het dat mijn CRO stake (Jade Green) op een ander plekje staat dan mijn vastgezette BTC en ETH? Die laatste twee staan in Crypto Earn, maar daar staat m'n CRO niet.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 17:43
NeoflexNL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:07:
Klopt het dat mijn CRO stake (Jade Green) op een ander plekje staat dan mijn vastgezette BTC en ETH? Die laatste twee staan in Crypto Earn, maar daar staat m'n CRO niet.
Klopt - deze staan gewoon in je Account -> Crypto Wallet -> Crypto.com Coin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-08 10:33
Stel als je de crypto.com Jade Green hebt, en na 3 maanden ga je unstaken,
dan verlies je ook de cashbacks en netflix rebatate etc..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ter info: AliExpress werkt niet bij mij via de Curve card maar wel direct met de Crypto.com card.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxvdh
info33 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:17:
Just to be sure: je zet CRO voor 6 maanden vast, niet 3.

Als je niet opnieuw staked vervallen de voordelen die je eerst had (m.u.v. van Airport lounge access) en verlaagd de cashback. Dit geldt alleen vanaf dat moment. Cashbacks uit het verleden worden niet teruggenomen.

Je het gemakkelijk voor alle kaarten hier bekijken als je met de toggle "Compare Staking and Non-staking Benefits" speelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
info33 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:17:
Ja je verliest de cashbacks en andere voordelen. Maar je kan pas na 6 maanden unstaken.

Dus wat @pimsaint hierboven zei. Optie 1 is waarschijnlijk de beste van de drie.

Of je hebt op dat moment meer CRO en je gaat voor de volgende tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• info33
maxvdh schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:22:
[...]

Just to be sure: je zet CRO voor 6 maanden vast, niet 3.

Als je niet opnieuw staked vervallen de voordelen die je eerst had (m.u.v. van Airport lounge access) en verlaagd de cashback. Dit geldt alleen vanaf dat moment. Cashbacks uit het verleden worden niet teruggenomen.

Je het gemakkelijk voor alle kaarten hier bekijken als je met de toggle "Compare Staking and Non-staking Benefits" speelt.
Bedankt !! zat op de een of ander manier met 3 maanden in mijn hoofd, weet niet hoe ik eraan kom lol
hmm moet er dan even overnadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
Nog een vraag... ik heb nu mijn paypal gekoppeld aan de curve card en mijn CdC card met curve. Als ik een betaling met de CdC card doe, gaat dit dan van mijn paypal account af? Of zijn er nog settings die je moet aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Niet online
micmulder schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:24:
Nog een vraag... ik heb nu mijn paypal gekoppeld aan de curve card en mijn CdC card met curve. Als ik een betaling met de CdC card doe, gaat dit dan van mijn paypal account af? Of zijn er nog settings die je moet aanpassen?
Nee, de Crypto kaart zit onderaan de keten, dus daar gaat het vanaf volgens mij..

Paypal -> Curve -> Crypto

Betaal je met Paypal gaat het via de Curve card af van de Crypto card.
Betaal je met Curve dan gaat het af van de Crypto card.
Betaal je met Crypto gaat het daar direct vanaf.

[ Voor 20% gewijzigd door Dutchylex op 17-11-2021 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Paypal gebruikt je CC, niet omgekeerd.
Je kan dus met Paypal betalen waarbij je CC gebruikt wordt om af te rekenen.
Je kan NIET met je CC betalen en daarbij Paypal krediet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Je moet even kijken op je PayPal account wat je default betaal methode is. Dat moet dus je curve kaart zijn.

En let er op, dat je PayPal betaling worden afgeschreven in euro's. Als dit automatisch niet gebeurd, dan moet je even contact opnemen met de helpdesk van PayPal en zeggen dat je graag in euro's betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
Slonzo schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:30:
[...]

Paypal gebruikt je CC, niet omgekeerd.
Je kan dus met Paypal betalen waarbij je CC gebruikt wordt om af te rekenen.
Je kan NIET met je CC betalen en daarbij Paypal krediet gebruiken.
Ah duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
Iets heel anders: een kennis van mij heeft ook een Crypto kaart aangevraagd en we hebben de euro's om de CRO te kopen voor het staken proberen te kopen met mijn Crypto.com credit kaart. Dat werkt niet :-)

Vervolgens met de Bijenkorf kaart gedaan, zodat daar ook nog mooi wat cashback op komt ;-)

Ben nog steeds op zoek naar een alternatieve 'echte' credit kaart ter vervanging van de Bijenkorf kaart die stopt. Sta open voor suggesties :-) Enige die ik tot nu toe kon vinden is de Euroclix kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
maxvdh schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:35:
Iets heel anders: een kennis van mij heeft ook een Crypto kaart aangevraagd en we hebben de euro's om de CRO te kopen voor het staken proberen te kopen met mijn Crypto.com credit kaart. Dat werkt niet :-)
Je kan niet met de CDC kaart crypto kopen. Wel andersom.
Als je je SHIB😃 winst wil uitgeven aan goede whiskey kan je deze verkopen en rechtstreeks op je kaart zetten. 🥃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• info33
Voor vandaag de laatste vraag,
ik ben in het bezit van VIVID kaart, helaas zijn de cashbacks afgelopen inmiddels,
maar bij die kaart was het mogelijk als ik bijv bij de Lidl ook extra cash opnam, kreeg ik daar ook cashback over, was wel lekker telkens 50 euro extra opnnemen bij boodschappen en 10% cashback :)
kan dit ook met de Crypto kaart van CRO ? bijv bij die van 2% ruby .
Thanx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
info33 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:48:
Voor vandaag de laatste vraag,
ik ben in het bezit van VIVID kaart, helaas zijn de cashbacks afgelopen inmiddels,
maar bij die kaart was het mogelijk als ik bijv bij de Lidl ook extra cash opnam, kreeg ik daar ook cashback over, was wel lekker telkens 50 euro extra opnnemen bij boodschappen en 10% cashback :)
kan dit ook met de Crypto kaart van CRO ? bijv bij die van 2% ruby .
Thanx
Nee dat gaat niet. Je kan wel geld opnemen bij een automaat.
Maar hier moet je fee voor betalen dacht ik. Dus dit kost je geld.

Wellicht in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
emo1509 schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:44:
[...]

Vandaag geprobeerd om aan mijn Office365 abo mijn CDC Ruby Steel kaart toe te voegen. Ik kan ze toevoegen, maar als ik probeer om ze te koppelen aan mijn abo krijg ik bij het verifiëren een "bad request" error.
Dat had ik ook bij MSFT, is het je ondertussen gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrovski75
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:45
maxvdh schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:35:
....
Ben nog steeds op zoek naar een alternatieve 'echte' credit kaart ter vervanging van de Bijenkorf kaart die stopt. Sta open voor suggesties :-) Enige die ik tot nu toe kon vinden is de Euroclix kaart.
Ik kan prima geld overhevelen via mijn Bunq mastercard. Wellicht een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
dhrhagenees.cro schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:53:
[...]
...
Je kan wel geld opnemen bij een automaat.
Maar hier moet je fee voor betalen dacht ik. Dus dit kost je geld.
...
Als het goed is kan je iedere maand tot aan een bepaald bedrag gratis geld opnemen bij een geldautomaat. Uit mijn hoofd tot €200 voor de gratis kaart, €400 voor de Ruby en €800 voor Jade/Royal.

Hier in Zuid-Korea werkt dat in ieder geval prima; het is een mooie vervanging voor mijn ING debit kaart waarbij ik €2,50 aan fee zou moeten betalen per opname buiten Europa. Wel een beetje opletten dat de ATM zelf geen fees rekent.

In theorie zou dit dus ook een mooie vervanging zijn voor een pinpas in Nederland waarvoor je per opname moet betalen, bijvoorbeeld als je korting neemt op je ING oranjepakket. Kan je alsnog mooi 200 euri per maand gratis uit de muur halen :)

Iemand dit al getest in Nederland?

Ohja, geen cashbacks op ATM withdrawals uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:11
lekker die cro begint te klimmen nu crypto.com stadion naam van la laker gekocht heeft voor 700 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
Jarrovski75 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:27:
[...]

Ik kan prima geld overhevelen via mijn Bunq mastercard. Wellicht een optie?
Gaat mij specifiek om een credit card te krijgen waar ook cashback op zit. Bunq is gewoon een normale credit card zonder cashback, right?

Enige opties m.i. zijn Euroclix en American Express (flying blue), maar ben benieuwd of er nog anderen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16:35

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Hoe werkt de NFC chip bij iedereen?

Bij eerste gebruik vandaag werd contactloos al direct geweigerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFox91
Xqlus1ve schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:27:

Volgens mij moet je de eerste keer juist niet contactloos betalen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

Je moet eerst een keer fysiek betalen zodat je kaart is aangemeld bij het VISA netwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint

Werkt prima hier maar zoals @FastFox91 ook al aangeeft moet je 'm wel eerst een keer met de chip gebruikt hebben!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
mvww schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:55:
[...]

(ik moet wel zeggen, dat ongeveer de helft van mijn betalingen eerst via mijn reguliere Mastercard van de ABN betaald werd, maar met de back-in-time functie van Curve kan je de betalingen aan je Crypto.com kaart koppelen. Dus krijg je alsnog je cashback in CRO. Werkt wat mij betreft super.
Dit doe ik dus ook. Werkt echt perfect. Hierdoor een 100% 'uptime' van mijn kaart.

- Betaal overal met de curve kaart waarbij mijn reguliere CC als primair staat ingesteld.
- Op een later moment waardeer ik mijn CRO kaart op (instant) via mijn gekoppelde reguliere CC;
- Dan zet ik de betalingen over naar de CRO kaart via de back-in-time functie!

Daarnaast heb ik standaard ongeveer 150 euro altijd op de CRO kaart staan voor de maandelijkse verplichtingen (Spotify, Netflix, abo hier en daar).

Heb op mijn Samsung telefoon de curve kaart toegevoegd aan Google pay (heel omslachtig om dat voor elkaar te krijgen) en nu kan ik overal betalen met mijn curve kaart via mijn telefoon. Wordt hij geweigerd dan heb ik op mijn lockscreen een snelkoppeling naar de ING app staan en kan ik evt pinnen. Op een gegeven moment heb je ook wel door wanneer je die moet starten (AH enzo).

Geef doorgaans gemiddeld €1500 uit via de CC, dus dat zal lekker gaan aantikken. Jammer dat ik niet eerder ben begonnen, maar allang blij dat ik mijn stake heb kunnen doen bij een koers van 17 eurocent.

[ Voor 7% gewijzigd door B-Bandit op 17-11-2021 16:20 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

B-Bandit schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:16:
[...]

Dit doe ik dus ook. Werkt echt perfect. Hierdoor een 100% 'uptime' van mijn kaart.

- Betaal overal met de curve kaart waarbij mijn reguliere CC als primair staat ingesteld.
- Op een later moment waardeer ik mijn CRO kaart op (instant) via mijn gekoppelde reguliere CC;

Daarnaast heb ik standaard ongeveer 150 euro altijd op de CRO kaart staan voor de maandelijkse verplichtingen (Spotify, Netflix, abo hier en daar).

Heb op mijn Samsung telefoon de curve kaart toegevoegd aan Google pay (heel omslachtig om dat voor elkaar te krijgen) en nu kan ik overal betalen met mijn curve kaart via mijn telefoon. Wordt hij geweigerd dan heb ik op mijn lockscreen een snelkoppeling naar de ING app staan en kan ik evt pinnen. Op een gegeven moment heb je ook wel door wanneer je die moet starten (AH enzo).

Geef doorgaans gemiddeld €1500 uit via de CC, dus dat zal lekker gaan aantikken. Jammer dat ik niet eerder ben begonnen, maar allang blij dat ik mijn stake heb kunnen doen bij een koers van 17 eurocent.
Mag ik vragen wat die Google Pay dan nog toevoegd qua acceptatie? Los van het feit dat je dan je fysieke kaarten thuis kan laten..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 16:11
Vandaag upgrade van ruby maar indigo gestart, kent iemand de doorlooptijd van dit proces? M’n ruby card is momenteel frozen en de €50 is afgeschreven. Hoe snel krijg ik de virtuele kaart?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MijnHeerZomer
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-08 22:54
Hallo Tweakers

Ik heb de Cro kaart toegevoegd aan Curve. Als ik de Curve kaart probeer te gebruiken bij plekken waar Visa wordt geaccepteerd wordt m’n kaart geweigerd. Kan het komen omdat ik eerst nog een keer mijn Cro kaart moet gebruiken voor een betaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

MijnHeerZomer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:49:
Hallo Tweakers

Ik heb de Cro kaart toegevoegd aan Curve. Als ik de Curve kaart probeer te gebruiken bij plekken waar Visa wordt geaccepteerd wordt m’n kaart geweigerd. Kan het komen omdat ik eerst nog een keer mijn Cro kaart moet gebruiken voor een betaling?
Curve is Mastercard, dus controleer of ze ook Mastercard accepteren. En lukt een online betaling wel met je Curve kaart?

Als het goed is is er een klein bedrag afgeschreven van je Crypto.com wallet toen je het koppelde aan Curve. Zie je dit wel in je app voorbij komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MijnHeerZomer
Nogne schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:24:
[...]

Curve is Mastercard, dus controleer of ze ook Mastercard accepteren. En lukt een online betaling wel met je Curve kaart?

Als het goed is is er een klein bedrag afgeschreven van je Crypto.com wallet toen je het koppelde aan Curve. Zie je dit wel in je app voorbij komen?
Bij mijn balans zie ik geen afschrijving staan, inderdaad. Is het dan een oplossing om mijn Cro kaart opnieuw te koppelen aan Curve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
MijnHeerZomer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:51:
[...]

Bij mijn balans zie ik geen afschrijving staan, inderdaad. Is het dan een oplossing om mijn Cro kaart opnieuw te koppelen aan Curve?
Met het allergrootste respect gozahhhh :) maar heb je de CDC kaart wel opgewaardeerd? Staat er geld op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Niet online
fezzz schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:35:
Vandaag upgrade van ruby maar indigo gestart, kent iemand de doorlooptijd van dit proces? M’n ruby card is momenteel frozen en de €50 is afgeschreven. Hoe snel krijg ik de virtuele kaart?

Thanks!
Toevallig vorige week ook gedaan. Dat ging behoorlijk snel. Eerst werd, na contact met de helpdesk, mijn oude kaart (die pas 2 dagen oud was :)) gedeactiveerd en 50 euro afgeschreven. Toen heb ik 3 dagen gewacht en werd de nieuwe virtuele kaart actief. Toen weer 4 dagen later kreeg ik ook mijn saldo over gestort (dat duurde te lang vond ik). Nu verwacht ik (ruim een week later) elk moment de fysieke kaart binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MijnHeerZomer
dhrhagenees.cro schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:02:
[...]

Met het allergrootste respect gozahhhh :) maar heb je de CDC kaart wel opgewaardeerd? Staat er geld op?
Haha ja zeker. Ik heb om te proberen er 50 piek op gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
NeoflexNL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:04:
[...]

Mag ik vragen wat die Google Pay dan nog toevoegd qua acceptatie? Los van het feit dat je dan je fysieke kaarten thuis kan laten..
Ja dat laatste. Ben het namelijk al amper gewend meer om mijn portemonnee mee te nemen. En vind het zonde als ik ook maar 1x niet kan betalen met de CC omdat ik de kaart niet bij me heb.

Daarnaast scheelt het gezeur bij sommige winkeliers die beginnen te klagen als je je CC tevoorschijn tovert. Op je telefoon zien ze er verder niets van.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

B-Bandit schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:16:
[...]

Andere vraag: wordt er met deze volgorde eerst nog via je cc op je rekening afgeschreven of gebeurt dat niet meer als je direct die back-in-time doet? Dus dan niet via je rekeningnummer maar direct van je card wallet af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
dhrhagenees.cro schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:02:
[...]

Het zou gewoon moeten werken. Gebruik je de Curve kaart fysiek? Wellicht ff aan Apple Pay of de Android versie koppelen en dan nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MijnHeerZomer
dhrhagenees.cro schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:37:
[...]

Het zou gewoon moeten werken. Gebruik je de Curve kaart fysiek? Wellicht ff aan Apple Pay of de Android versie koppelen en dan nog eens proberen.
Ik heb 'm zojuist opnieuw gekoppeld. Dat proces zou me rond de 80 cent kosten. Echter is er niets van mijn crypto.com account afgeschreven. Ik orobeer binnenkort eerst wel de fysieke kaart een keer van Crypto.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 16:11
Dutchylex schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:36:
[...]

Toevallig vorige week ook gedaan. Dat ging behoorlijk snel. Eerst werd, na contact met de helpdesk, mijn oude kaart (die pas 2 dagen oud was :)) gedeactiveerd en 50 euro afgeschreven. Toen heb ik 3 dagen gewacht en werd de nieuwe virtuele kaart actief. Toen weer 4 dagen later kreeg ik ook mijn saldo over gestort (dat duurde te lang vond ik). Nu verwacht ik (ruim een week later) elk moment de fysieke kaart binnen te krijgen.
Thanks!! Even hier en daar m’n cc omzetten dan voor aankomende dagen :)

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02:32
Is er een manier om de crypto.com automatisch te laden aanvullen via je reguliere bankrekening/MC wanneer er niet genoeg geld op staat en er een charge is? Het met de Curve card achteraf het wijzigen is wel wat werk en gedoe voor mijn administratie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
DR.V schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:35:
Is er een manier om de crypto.com automatisch te laden aanvullen via je reguliere bankrekening/MC wanneer er niet genoeg geld op staat en er een charge is? Het met de Curve card achteraf het wijzigen is wel wat werk en gedoe voor mijn administratie.
https://help.crypto.com/e...ring-buy-how-does-it-work

Hier kan je info vinden. Volgens mij moet dat in ieder geval lukken naar je fiat wallet. Of dat ook direct naar de CDC card kan weet ik niet.

• info33
Hoi Tweakers,
heb nu mijn jade green , en ook toegevoegd aan curve ,
maar kan in de Crypto.com app nergens zien dat ik aan het staken ben , en dat het locked is voor 6 maanden met 10% rente ?
of,
moet ik het eerst naar de Defi app sturen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:03
info33 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:19:
Hoi Tweakers,
heb nu mijn jade green , en ook toegevoegd aan curve ,
maar kan in de Crypto.com app nergens zien dat ik aan het staken ben , en dat het locked is voor 6 maanden met 10% rente ?
of,
moet ik het eerst naar de Defi app sturen ?
Staat nu in je crypto wallet onder crypto.com coin. Als het goed is staat het 180 dagen vast en zou je het niet kunnen verplaatsen naar je Defi app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
Je hoeft niks meer te doen. Die 10% krijg je per week in je CRO wallet uitbetaald.

Overigens is die 10% per jaar. Dus delen door 52.

[ Voor 24% gewijzigd door dhrhagenees.cro op 18-11-2021 15:26 ]

• info33
Jesteroh schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:24:
[...]

Staat nu in je crypto wallet onder crypto.com coin. Als het goed is staat het 180 dagen vast en zou je het niet kunnen verplaatsen naar je Defi app
Jep zie het nu, moest nog even verder naar beneden scrollen

Thanx.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
MijnHeerZomer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:49:
[...]
Ik orobeer binnenkort eerst wel de fysieke kaart een keer van Crypto.com.
Dat is sowieso wel aan te raden, ik geloof dat ik in het begin ook wat problemen had met Curve, ik wilde namelijk meteen beginnen met uitgeven voordat ik mijn fysieke CDC kaart had ontvangen. Probeer eerst eens met de fysieke kaart te betalen voordat je het via Curve, Apple/Google Pay of contactloos probeert.

edit:
Nevermind, was al gebeurd zie ik
edit:
Ohja, en vergeet niet dat de (cvc/valid tru) nummers van de virtuele kaart veranderen zodra je de fysieke kaart activeert. Wellicht moet je de kaart opnieuw toevoegen aan curve.

--- by the way
CRO is weer afgekoeld tot op het hoogtepunt van de vorige pump. Als ik de chart een beetje goed lees was dat in het verleden altijd een goed moment om in te stappen/bij te kopen.

Ook bij Cointelegraph hebben ze aandacht voor de laatste CRO stunt, inclusief prijsanalyse.

[ Voor 41% gewijzigd door pimsaint op 19-11-2021 02:23 ]

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02:32
dhrhagenees.cro schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:43:
[...]

https://help.crypto.com/e...ring-buy-how-does-it-work

Hier kan je info vinden. Volgens mij moet dat in ieder geval lukken naar je fiat wallet. Of dat ook direct naar de CDC card kan weet ik niet.
Thanks! Heb nu in YNAB automatisch transactie herkenning en wil die graag houden met de crypto card. Misschien dan maar elke maand een vast bedrag o.i.d storten

• mannowlahn
Ik heb mijn cro uit de stake van de DeFi wallet gehaald om ze straks na de 28 dagen unbonding period weer naar de gewone crypto app te sturen. Hoop dat tegen die tijd de cro token boven de 50 cent staat, anders wordt het bijkopen voor de Jade kaart.

• pimsaint
mannowlahn schreef op donderdag 18 november 2021 @ 18:16:
Ik heb mijn cro uit de stake van de DeFi wallet gehaald om ze straks na de 28 dagen unbonding period weer naar de gewone crypto app te sturen. Hoop dat tegen die tijd de cro token boven de 50 cent staat, anders wordt het bijkopen voor de Jade kaart.
Het crypto sentiment aan tafel tijdens aankomende thanksgiving wordt cruciaal. Het ziet er vooralsnog niet veelbelovend uit...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
pimsaint schreef op donderdag 18 november 2021 @ 18:20:
[...]

Het Crypto sentiment aan tafel tijdens aankomende thanksgiving wordt cruciaal. Het ziet er vooralsnog niet veelbelovend uit...
Dan komt het een andere keer. Sinds april heb ik mij voor genomen gewoon te wachten ipv te verkopen als de.m boel even naar beneden gaat. Als het over 6 maanden is, is dat ook geen issue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
mannowlahn schreef op donderdag 18 november 2021 @ 18:16:
Die Cronos release is nog maar net live. Ik denk dat de exposure nog niet top is ondanks dat CRO veel marketing doet.

We horen niks meer van de Exchange release in de USA.
Dit zal waarschijnlijk dit jaar nog zijn. Wat dit met de prijs gaat doen is speculeren.

Ik denk dat Crypto.com heel groot gaat worden. En daarom zit ik er al lange tijd in en blijf er in zitten. Elke keer als de prijs zakt CRO kopen. 🥃 Op de lange termijn levert dit veel op.

Geen financiël advies😃

• dhrhagenees.cro
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Hier iemand op Reddit die er een leuke theorie over heeft.

Geen financieel advies.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pimsaint
dhrhagenees.cro schreef op donderdag 18 november 2021 @ 18:59:
[...]
Ik denk dat Crypto.com heel groot gaat worden. En daarom zit ik er al lange tijd in en blijf er in zitten. Elke keer als de prijs zakt CRO kopen. 🥃 Op de lange termijn levert dit veel op.
Dat geloof ik ook, heb ook deze dip weer ingekocht waar de vorige pump piekte ($0.495). Die strategie heeft tot nu toe steeds goed uitgepakt, al had ik die stacks beter niet in DeFi kunnen zetten (want ik zit nu dagen af te tellen totdat ik kan upgraden).
Interessante theorie (dat CDC hun US exchange lanceert op de dag waarop Staples Center verandert in Crypto.com Arena), 25 december gaat een grote dag worden. Het is wel opmerkelijk dat dit valt op een zaterdag én kerstmis?

De prijs van CRO is tot nu toe veel gevoeliger gebleken voor marketingstunts dan voor technologische- en productontwikkelingen (cronos launch, NFT market, etc). Ik denk dat zo'n US Exchange leuk is, maar de poespas eromheen (rebranding/launching event) minstens zo belangrijk.

Crypto.com heeft nog heel wat voor ons in petto, een paar uur geleden verscheen een video van CoinBureau over CDC. Da's gunstig voor de prijs maar de video zelf bevat ook nog een hoop interessante informatie. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesperBarco
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-02-2024
Zojuist geprobeerd 7 concentkaarten via Eventim geprobeerd te kopen via de CDC. Helaas kreeg ik hierop een foutmelding na het invoeren van de sms met beveiligingscode.
Dit was de eerste keer dat ik iets probeer af te rekenen met de virtuele kaart, maar de foutmelding zou ook aan het hoge verkeer kunnen liggen op de website (concert van Kensington).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
JesperBarco schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:43:
Zojuist geprobeerd 7 concentkaarten via Eventim geprobeerd te kopen via de CDC. Helaas kreeg ik hierop een foutmelding na het invoeren van de sms met beveiligingscode.
Dit was de eerste keer dat ik iets probeer af te rekenen met de virtuele kaart, maar de foutmelding zou ook aan het hoge verkeer kunnen liggen op de website (concert van Kensington).
Altijd even proberen met je curve kaart als alternatief. In een jaar tijd 1 a 2 transacties die faalde met cdc, die wel lukte via curve -> cdc. Maar in jou geval kan het wellicht ook een andere oorzaak zijn idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
Ik heb ook veel vertrouwen in CRO en ben als een malle CRO aan het stacken. Free Netflix here I come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
JesperBarco schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:43:
Mijn vrouw had dit vanochtend ook toen ze online ging shoppen bij Tommy Hilfiger. Direct betalen met cdc gaf een foutmelding na invoeren van dynamic code. Daarna met Curve ging het wel gelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

Hier geen problemen gehad met het betalen van enkele "black friday" deals, zou dus de drukte bij bepaalde webshops/betalingssystemen kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
ETH2.0 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:46:
Ik heb ook veel vertrouwen in CRO en ben als een malle CRO aan het stacken. Free Netflix here I come.
Gratis Netflix of gratis cro? Wie verkoopt z'n cro voor fiat? Ik houd lekker de cro aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Even iets anders, als je je cro staked in defi, waar doen jullie dit?

Ik stake al vanaf dag 1 op Kingstaker 🇳🇱

Ik spreek de persoon die de node runt wel eens op discord. Prima gozert.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aSxuE3B.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Dacuuu schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:36:
Dat heeft niets meer met de Visa kaart te maken, misschien open je daar beter een nieuw topic voor.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
Misschien is het een idee om dit een algemeen Crypto.com topic te maken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05

[Afbeelding]
Hey, dat ben ik 👀 draait inderdaad al sinds maart als een zonnetje 🙂

Misschien wel handig idd om dit een algemeen Crypto.com topic te maken als dat kan.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
🙋🏻Ik zet al mijn CRO doorgaans in stake bij KS, al staat daar nu wel een groot deel van af te koelen ivm de beoogde card upgrade. Man man man wat duren 28 dagen ineens lang ;)

Tof dat je hier ook bent, @blu-fox!
dhrhagenees.cro schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 16:52:
Misschien is het een idee om dit een algemeen Crypto.com topic te maken?
Lijkt mij op zich ook wel een goed idee, zal eens voorleggen aan topicbaas @Tannas31 of we de titel kunnen aanpassen.

Heeft iemand daar bezwaar tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh

[Afbeelding]
Ik pomp nu alles in de Supercharger, maar dit klinkt mogelijk interessanter. Zou jij of iemand anders hier wat meer over kunnen vertellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:35
maxvdh schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 08:00:
[...]

Ik pomp nu alles in de Supercharger, maar dit klinkt mogelijk interessanter. Zou jij of iemand anders hier wat meer over kunnen vertellen?
Voordeel van de supercharger is dat je het er ook meteen uit kunt halen. Bij DeFi moet je eerst 28 dagen wachten, terwijl het in die 28 dagen niks meer oplevert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
maxvdh schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 08:00:
[...]

Bij de supercharger krijg je uitbetaald in de munt die op dat moment actief is, en het rente percentage wisselt per munt.

DeFi staken krijg je je rente gewoon in cro. Rentepercentage kan iets zakken of stijgen, afhankelijk van hoeveel cro er in totaal gestaked word. Op dit moment is het al een tijdje 12.x% van de defi wallet heb je ook je eigen keys, dat is misschien ook wel prettig.

Wil je cro uit defi staking halen, dan heb je een wacht periode van 28 dsgen, over die 28 dagen krijg je geen rente. Maar ik zit er in voor de long run, dus die 28 dagen boeit me niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

pimsaint schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 01:34:
Lijkt mij op zich ook wel een goed idee, zal eens voorleggen aan topicbaas @Tannas31 of we de titel kunnen aanpassen.

Heeft iemand daar bezwaar tegen?
Een apart topic lijkt interessanter, dan kunnen mensen gerichter info zoeken en komt dezelfde vraag hopelijk niet 5x per dag langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

Slonzo schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:11:
[...]

Een apart topic lijkt interessanter, dan kunnen mensen gerichter info zoeken en komt dezelfde vraag hopelijk niet 5x per dag langs.
Zie liever 1 centraal topic, vaak als het word gesplitst komen de vragen meerdere keren voor in beide topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Ik zou ook 1 algemeen topic voor Crypto.com prefereren. Wel fijn om alle info/vragen centraal te hebben voor 1 bedrijf zou ik denken.
Nogne schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:29:
Dit moet dan ook weer voor 6 maanden op slot, als je de benefits van de kaart wil hebben dan moet je het bedrag vast hebben staan.

Edit: Als je al een kaart hebt en je doet een upgrade nadat je je staking hebt gedaan, kost het je 50 euro om de kaart te laten vervangen. En als je nog saldo hebt in je VISA/Debitcard die word pas weer vrijgegeven zodra je je nieuwe kaart activeert.
Ik heb een kleine 2 weken terug de upgrade van Ruby naar Jade gedaan, kaart paar dagen geleden binnengekregen en geactiveerd, maar moet dus even geduld hebben voordat ik mijn overige saldo terugkrijg van mijn Ruby als ik het goed begrijp? Voor de mensen die dit ook al eens gedaan hebben, hoe lang kan dat zo'n beetje duren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

Louw Post schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:16:
Ik zou ook 1 algemeen topic voor Crypto.com prefereren. Wel fijn om alle info/vragen centraal te hebben voor 1 bedrijf zou ik denken.

[...]

Ik heb een kleine 2 weken terug de upgrade van Ruby naar Jade gedaan, kaart paar dagen geleden binnengekregen en geactiveerd, maar moet dus even geduld hebben voordat ik mijn overige saldo terugkrijg van mijn Ruby als ik het goed begrijp? Voor de mensen die dit ook al eens gedaan hebben, hoe lang kan dat zo'n beetje duren?
Toen ik de fysieke kaart had geactiveerd duurde het bij mij ongeveer een week voordat het tegoed over was gezet. Je kan eventueel in app contact op nemen met de support.

Al lees ik wel dat de support het momenteel erg druk heeft met alle nieuwe gebruikers die er bij zijn gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Nogne schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:20:
[...]

Toen ik de fysieke kaart had geactiveerd duurde het bij mij ongeveer een week voordat het tegoed over was gezet. Je kan eventueel in app contact op nemen met de support.

Al lees ik wel dat de support het momenteel erg druk heeft met alle nieuwe gebruikers die er bij zijn gekomen.
Het heeft geen haast, dus dan wacht ik het wel even af. Kan altijd later nog support vragen als het er dan nog niet is. Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:55
Misschien een wat knullige vraag, maar ik krijg het zo snel niet gevonden (behalve dat het doorgaands binnen een dag is): hoe lang duurt het bij jullie voor de IBAN overschrijving op de fiat wallet staat? Ik heb gistermiddag besloten een Ruby kaart aan te vragen, dus ik heb 550 overgemaakt (rond half 4, met ING) om te staken en wat te besteden te hebben. Toen kreeg ik tweemaal de vraag de overschrijving te bevestigen en bleek het daarna ook tweemaal overgemaakt te zijn. Geen ramp verder, maar het staat er nog niet op, en erg berust ben ik er nog niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:41
BHStar schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:34:
Misschien een wat knullige vraag, maar ik krijg het zo snel niet gevonden (behalve dat het doorgaands binnen een dag is): hoe lang duurt het bij jullie voor de IBAN overschrijving op de fiat wallet staat? Ik heb gistermiddag besloten een Jade kaart aan te vragen, dus ik heb 550 overgemaakt (rond half 4, met ING) om te staken en wat te besteden te hebben. Toen kreeg ik tweemaal de vraag de overschrijving te bevestigen en bleek het daarna ook tweemaal overgemaakt te zijn. Geen ramp verder, maar het staat er nog niet op, en erg berust ben ik er nog niet op.
Waarschijnlijk loop je gewoon tegen het weekend aan.
Vrijdagmiddag overmaken, komt meestal maandagochtend binnen. Althans in mijn ervaring.
Net zelf ook overgemaakt om aan te vullen, maar dat verwacht ik dus ook pas maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een wat knullige vraag, maar ik krijg het zo snel niet gevonden (behalve dat het doorgaands binnen een dag is): hoe lang duurt het bij jullie voor de IBAN overschrijving op de fiat wallet staat? Ik heb gistermiddag besloten een Jade kaart aan te vragen, dus ik heb 550 overgemaakt (rond half 4, met ING) om te staken en wat te besteden te hebben. Toen kreeg ik tweemaal de vraag de overschrijving te bevestigen en bleek het daarna ook tweemaal overgemaakt te zijn. Geen ramp verder, maar het staat er nog niet op, en erg berust ben ik er nog niet op.
was het een instant-overschrijving? anders zal het wellicht pas maandag op hun rekening verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:55
@Verwijderd @Blabla13

Bedankt heren, dat klinkt aannemelijk :), dan wacht ik maandag even af.

edit: geen instant-overschrijving dat ik weet. Gewoon standaard.

[ Voor 24% gewijzigd door BHStar op 20-11-2021 12:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:41
Las hier laatst de goeie tip, dat als je snel geld op de cdc card wilt hebben, dat top up via creditcard instant is. (Zonder kosten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesteroh
Louw Post schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:16:

[...]

Op de crypto.com website staat dat het 2 à 3 werkdagen zou duren bij mij duurde het 4 werkdagen vanaf het moment dat ik de Jade/Indigo kaart virtueel werd omgezet. Fysieke kaart moet nog binnen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Misschien een wat knullige vraag, maar ik krijg het zo snel niet gevonden (behalve dat het doorgaands binnen een dag is): hoe lang duurt het bij jullie voor de IBAN overschrijving op de fiat wallet staat? Ik heb gistermiddag besloten een Ruby kaart aan te vragen, dus ik heb 550 overgemaakt (rond half 4, met ING) om te staken en wat te besteden te hebben. Toen kreeg ik tweemaal de vraag de overschrijving te bevestigen en bleek het daarna ook tweemaal overgemaakt te zijn. Geen ramp verder, maar het staat er nog niet op, en erg berust ben ik er nog niet op.
Geen stress, als je het juiste Iban gebruikt hebt komt het netjes aan. Ik schat maandag middag rond het middag uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

Blabla13 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:45:
Las hier laatst de goeie tip, dat als je snel geld op de cdc card wilt hebben, dat top up via creditcard instant is. (Zonder kosten)
Alleen de eerste 30dagen is dat gratis, daarna zitten er kosten aan verbonden (weet niet exact hoeveel %).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik top mijn cdc cc binnen 3 minuten up vanaf mijn rabobank rekening.

Rabobank -> Revolut -> crypto.com

Ik open mijn Revolut app, en top Revolut up dmv ideal(rabobank) , dus dat geld staat er instant op. Vervolgens open ik de cdc app, en top mijn cdc kaart up met mijn Revolut cc. Zo heb je 24/7 direct toegang tot geld op je cdc creditcard, dit alles met 0% fee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:04
Nogne schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:26:
[...]

Alleen de eerste 30dagen is dat gratis, daarna zitten er kosten aan verbonden (weet niet exact hoeveel %).
Ruby gebruiker sinds mei dit jaar. Alhoewel ik je bewering ook ergens had gelezen, heb ik tot nu toe geen cent aan fees betaald. Ik laad de kaart maandelijks op voor boodschappen en benzine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

baba420 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:41:
[...]

Ruby gebruiker sinds mei dit jaar. Alhoewel ik je bewering ook ergens had gelezen, heb ik tot nu toe geen cent aan fees betaald. Ik laad de kaart maandelijks op voor boodschappen en benzine.
Heb het net even opgezocht en er zitten geen kosten aan verbonden. Heb mijn reactie aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Vreemd. Vandaag getankt bij dezelfde pomp als vorige week.

Vorige week getankt, betaald met Curve, CRO cashback.

Vandaag getankt, betaald met CDC Jade Green, geen CRO cashback.

Zelfde pomp, zelfde kassa ook.

Iemand een idee hoe dat kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
NeoflexNL schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 22:48:

Officeel geen cashback op tanken toch? Probeer het nog eens met de curve kaart.

Ik tank altijd onbemand, daarmee krijg je helaas nooit cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
Dacuuu schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 23:12:
[...]

Officeel geen cashback op tanken toch? Probeer het nog eens met de curve kaart.

Ik tank altijd onbemand, daarmee krijg je helaas nooit cashback.
Van de week getankt bij bemande Shell. Gewoon cashback gekregen. Betaald via Curve, maar dat zou niet mogen uitmaken lijkt mij.

Op een tankbeurt van €120 was die €3.50 cashback een doekje voor het bloeden. Sowieso al 10x meer dan die prut Air miles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:40
Omdat de CRO koers zo aan het stijgen is ben ik mij is in de voordelen van de Royal Indigo/Jade card tov de Ruby aan het verdiepen.

Wat mij nog niet duidelijk is, is het volgende; Waar krijg je de 10% CRO bonus over. Bij koersstijgingen (of dalingen) zoals de afgelopen maand kan 10% van je inleg ineens veel meer of minder zijn.

Bij de FAQ vind ik het niet terug;

“ CRO Stake Rewards: Receive CRO at 10% p.a. for Jade Green or Royal Indigo,”

https://help.crypto.com/e...cro-on-the-crypto-com-app

[ Voor 8% gewijzigd door BektLekker op 21-11-2021 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
@BektLekker Je krijgt 10% over het deel dat je hebt ingelegd (gestaked) om de kaart te kunnen krijgen, uiteraard in CRO uitbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

NeoflexNL schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 22:48:

Update: Dag later toch nog de cashback gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
Ik zie dat ik Zalando gift cards kan kopen met 5% cashback. Dat is hoger dan de credit card cashbacks. Nog nadelen om het dan via de giftcards aankopen te doen? (Behalve extra een beetje extra werk.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:40
FastFox91 schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:09:
@BektLekker Je krijgt 10% over het deel dat je hebt ingelegd (gestaked) om de kaart te kunnen krijgen, uiteraard in CRO uitbetaald.
Dus bij €3650 krijg je elke week €7 aan CRO. Is die €7 vrij te besteden?

Ben mijn risico’s aan het bepalen en het gaat er mij om wat er gebeurd als de koers daalt. Aan euro’s wat je ontvangt dus niks. Want het is in CRO en op de lange termijn zie ik CRO wel stijgen. Het risico van je ingelegde €3650 is mij overigens bekend.

Gisteren nog uit geweest met vrienden en uiteraard heb ik de rekening met CDC betaald en via Tikkie terugontvangen😂
Pagina: 1 ... 3 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).