mvww schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:55:
[...]
(ik moet wel zeggen, dat ongeveer de helft van mijn betalingen eerst via mijn reguliere Mastercard van de ABN betaald werd, maar met de back-in-time functie van Curve kan je de betalingen aan je Crypto.com kaart koppelen. Dus krijg je alsnog je cashback in CRO. Werkt wat mij betreft super.
Dit doe ik dus ook. Werkt echt perfect. Hierdoor een 100% 'uptime' van mijn kaart.
- Betaal overal met de curve kaart waarbij mijn reguliere CC als primair staat ingesteld.
- Op een later moment waardeer ik mijn CRO kaart op (instant) via mijn gekoppelde reguliere CC;
- Dan zet ik de betalingen over naar de CRO kaart via de back-in-time functie!
Daarnaast heb ik standaard ongeveer 150 euro altijd op de CRO kaart staan voor de maandelijkse verplichtingen (Spotify, Netflix, abo hier en daar).
Heb op mijn Samsung telefoon de curve kaart toegevoegd aan Google pay (heel omslachtig om dat voor elkaar te krijgen) en nu kan ik overal betalen met mijn curve kaart via mijn telefoon. Wordt hij geweigerd dan heb ik op mijn lockscreen een snelkoppeling naar de ING app staan en kan ik evt pinnen. Op een gegeven moment heb je ook wel door wanneer je die moet starten (AH enzo).
Geef doorgaans gemiddeld €1500 uit via de CC, dus dat zal lekker gaan aantikken. Jammer dat ik niet eerder ben begonnen, maar allang blij dat ik mijn stake heb kunnen doen bij een koers van 17 eurocent.
[
Voor 7% gewijzigd door
B-Bandit op 17-11-2021 16:20
]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q