Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:38

Nogne

>.<

finsdefis schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:41:
Wel jammer, bij mij kan ik geen topups meer doen met mijn ICS credit card (bijenkorf). De klantenservice kon geen mededeling doen waarom niet. Heb dit een jaar lang gewoon kunnen doen maar opeens spontaan geblokkeerd. Niet echt fijn te noemen.
Heb hetzelfde met mijn ICS creditcard, altijd kunnen gebruiken en opeens word dit geblokkeerd. Crypto.com zegt niks tegen te houden en ICS wil niet zeggen waarom het geblokkeerd word.

Gebruik nu gewoon SEPA maar soms is het wel fijn om even wat snel geld er op te zetten (zonder crypto in te zetten).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13:11
Vorige week nog mijn ICS creditcard (ABN Amro) gebruikt voor top-up. Dit was tevens mijn eerste keer, maar werkte prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

FSC_87 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:26:
Vorige week nog mijn ICS creditcard (ABN Amro) gebruikt voor top-up. Dit was tevens mijn eerste keer, maar werkte prima
Dat is dus juist het vage, mijn vrouw kan het namelijk ook nog doen en ik niet. Zowel Crypto.com als ICS zeggen dat er niks aan de hand is. Maar het heeft altijd gewerkt zonder problemen en nu werkt het niet meer.

Mijn CC is niet geblokkeerd want kan er nog aankopen mee doen (al doe ik dat nu natuurlijk via de crypto.com card).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
En jahoor, het is achterin de middag en de crypto.com app doet het weer niet… bizar dit. En super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Servor schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:31:
En jahoor, het is achterin de middag en de crypto.com app doet het weer niet… bizar dit. En super irritant.
Even snel opgestart en heb hier geen problemen (ook niet traag oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:45
finsdefis schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:41:
Wel jammer, bij mij kan ik geen topups meer doen met mijn ICS credit card (bijenkorf). De klantenservice kon geen mededeling doen waarom niet. Heb dit een jaar lang gewoon kunnen doen maar opeens spontaan geblokkeerd. Niet echt fijn te noemen.
Dit lijkt mij een probleem met jouw kaart. Van de week 1000den euro's op deze manier naar de CDC kaart overgemaakt en nu (1 min geleden) even 20 euro geprobeerd. Werkt prima. Heb een Black Diamond kaart. Je krijgt zelfs de punten er bij :-)

Dit gezegd hebbende: de Bijenkorf card stopt met bestaan. Hebben mensen nog suggesties voor een alternatieve creditcard om te gebruiken waar je ook cashback op krijgt dmv top-uppen. Enige die ik nog kan bedenken is de Euroclix creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
maxvdh schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:47:
[...]

Dit lijkt mij een probleem met jouw kaart. Van de week 1000den euro's op deze manier naar de CDC kaart overgemaakt en nu (1 min geleden) even 20 euro geprobeerd. Werkt prima. Heb een Black Diamond kaart. Je krijgt zelfs de punten er bij :-)

Dit gezegd hebbende: de Bijenkorf card stopt met bestaan. Hebben mensen nog suggesties voor een alternatieve creditcard om te gebruiken waar je ook cashback op krijgt dmv top-uppen. Enige die ik nog kan bedenken is de Euroclix creditcard.
Het is geen probleem met mijn card, want andere top-ups zoals bij Revolut werken gewoon.

Waarschijnlijk overijverige fraude preventie of preventie t.g.v. punten opsparen.

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:31
Net voor het eerst mijn kaart fysiek gebruikt bij Jumbo thuisbezorgd, maar helaas werd deze niet geaccepteerd.
Als het goed is krijg ik binnenkort mijn Curve kaart, waar ik hem aan wil koppelen.
Heeft iemand ervaring of de Curve kaart misschien wel wordt geaccepteerd bij Jumbo thuisbezorgd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Zazabez1 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:46:
Net voor het eerst mijn kaart fysiek gebruikt bij Jumbo thuisbezorgd, maar helaas werd deze niet geaccepteerd.
Als het goed is krijg ik binnenkort mijn Curve kaart, waar ik hem aan wil koppelen.
Heeft iemand ervaring of de Curve kaart misschien wel wordt geaccepteerd bij Jumbo thuisbezorgd?
Nope, wel vandaag voor het eerst met Curve icm Apple Pay bij de Jumbo (fysieke winkel) betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
Zazabez1 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:46:
Curve word gewoon geaccepteerd door Jumbo, zowel in de winkel als bij thuis bezorging. Heb in beide gevallen nog nooit problemen gehad. Ik heb zelf de curve kaart in Apple Pay staan, wel zo makkelijk en blijft de fysieke kaart in de portemonnee. In Curve staan zowel mijn Crypto als Binance kaart.

• Zazabez1
Bulligan schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:44:
[...]

Curve word gewoon geaccepteerd door Jumbo, zowel in de winkel als bij thuis bezorging. Heb in beide gevallen nog nooit problemen gehad. Ik heb zelf de curve kaart in Apple Pay staan, wel zo makkelijk en blijft de fysieke kaart in de portemonnee. In Curve staan zowel mijn Crypto als Binance kaart.
Thanks!
Ik zal de volgende keer als Jumbo bezorgt de fysieke Curve card proberen en anders Curve cia Apple Pay.
Wel vreemd dat de Crypto.com kaart niet werkt. Dan zouden ze wel Mastercard maar geen Visa debit cards accepteren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxvdh
Zazabez1 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:56:
[...]

Thanks!
Ik zal de volgende keer als Jumbo bezorgt de fysieke Curve card proberen en anders Curve cia Apple Pay.
Wel vreemd dat de Crypto.com kaart niet werkt. Dan zouden ze wel Mastercard maar geen Visa debit cards accepteren?
N=1 maar in mijn Jumbo werkt naast Curve (fysiek en digitaal) de fysieke CDC kaart ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

maxvdh schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:56:
[...]

N=1 maar in mijn Jumbo werkt naast Curve (fysiek en digitaal) de fysieke CDC kaart ook.
Jumbo winkel en thuisbezorgd kunnen verschillen, omdat Jumbo ook aan franchising doet kan het zijn dat de winkel het wel ondersteund en thuisbezorgd niet. Al begrijp ik hier dat Curve (mastercard) wel werkt, dus het kan zijn dat je bij thuisbezorgd niet met VISA kan betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jarrovski75
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:21
Ik heb nooit problemen met betalen bij Jumbo thuisbezorging (in Amersfoort), zowel CDC als Curve werken prima. Is eigenlijk ook de enige reden dat ik bij Jumbo bestel (I know, die 2% cashback staat waarschijnlijk niet in verhouding tot de verzendkosten ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Hm, ik zal wel iets niet snappen of goed doen maar... ik heb vanmiddag op 2 plaatsen proberen af te rekenen met de Apple Pay/Curve combo. Achter mijn Curve card hangen de CDC card en mijn credit card van de bank. Op de CDC card staat echt genoeg saldo en op mijn credit card heb ik de limiet nog lang niet bereikt.

Toch had ik 2x een declined te pakken en bij de laatste winkel (Action) zag ik even een insufficiënt funds melding voorbij komen op de terminal. De CDC card staat als default geselecteerd in Curve. What gives?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zazabez1
Jarrovski75 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:16:
Ik heb nooit problemen met betalen bij Jumbo thuisbezorging (in Amersfoort), zowel CDC als Curve werken prima. Is eigenlijk ook de enige reden dat ik bij Jumbo bestel (I know, die 2% cashback staat waarschijnlijk niet in verhouding tot de verzendkosten ;)).
Ik denk (hoop) dat ik weet waarom het niet lukte bij Jumbo. Mijn vrouw had geprobeerd contactloos te betalen (doet ze ook altijd met de gewone bankkaart) en kreeg toen de melding ‘kaart niet ondersteund’. Vandaag probeerde ze dat ook bij een andere winkel en dezelfde melding verscheen, toen heeft ze de kaart in de ‘gleuf’ gestoken en dat werkte wel. Dus de volgende keer bij Jumbo proberen via de ‘gleuf’ te betalen ipv contactloos.
Geen idee of contactloos betalen uberhaupt mogelijk is met de CDC kaart.

[ Voor 4% gewijzigd door Zazabez1 op 12-11-2021 16:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Zazabez1 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:39:
[...]

Ik denk (hoop) dat ik weet waarom het niet lukte bij Jumbo. Mijn vrouw had geprobeerd contactloos te betalen (doet ze ook altijd met de gewone bankkaart) en kreeg toen de melding ‘kaart niet ondersteund’. Vandaag probeerde ze dat ook bij een andere winkel en dezelfde melding verscheen, toen heeft ze de kaart in de ‘gleuf’ gestoken en dat werkte wel. Dus de volgende keer bij Jumbo proberen via de ‘gleuf’ te betalen ipv contactloos.
Waarschijnlijk moet je voor de eerste keer contactloos eerst een keer via een gleuf betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
_superboer_ schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:42:
[...]

Waarschijnlijk moet je voor de eerste keer contactloos eerst een keer via een gleuf betalen.
Ja misschien wel. We zullen het testen bij een volgende bezorging van Jumbo.
Inmiddels heb ik ook Apple Pay ingesteld via Curve + CDC, dus betalingsopties genoeg 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Zazabez1 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:39:
[...]

Geen idee of contactloos betalen uberhaupt mogelijk is met de CDC kaart.
Ik heb een paar keer contactloos betaald, maar vaak krijg ik dan een error, ben even vergeten welke error, want ik steek hem altijd in de gleuf, om errors te voorkomen.

Of ik betaal via Google pay -> curve -> cdc.com
of de curve kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrovski75
Dacuuu schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:04:
[...]

Ik heb een paar keer contactloos betaald, maar vaak krijg ik dan een error, ben even vergeten welke error, want ik steek hem altijd in de gleuf, om errors te voorkomen.

Of ik betaal via Google pay -> curve -> cdc.com
of de curve kaart.
Heb ik ook afentoe, heel vaag. Bij de bioscoop hier staan twee pinterminals, bij de linker werkt de CDC kaart gewoon contactloos, bij de rechter werkt enkel via de gleuf met pin. Heel apart... Dus altijd beide even proberen indien mogelijk. Jumbo thuisbezorging ook altijd via gleuf en pin, dan geen probleem met CDC fysiek en via Curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAkS1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 11:28
Dankzij dit topic gisteren ook de procedure gestart en de kaart aangevraagd. Leuke bijkomstigheid: CRO die ik gisteren inlegde doet het nu eventjes goed.

** Referrals zijn niet toegestaan **

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 14-11-2021 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:47
Jarrovski75 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:17:
[...]

Heb ik ook afentoe, heel vaag. Bij de bioscoop hier staan twee pinterminals, bij de linker werkt de CDC kaart gewoon contactloos, bij de rechter werkt enkel via de gleuf met pin. Heel apart... Dus altijd beide even proberen indien mogelijk. Jumbo thuisbezorging ook altijd via gleuf en pin, dan geen probleem met CDC fysiek en via Curve.
Ik merk geregeld dat winkeliers maar 1 pinterminal hebben waar CC’s werken. Is me nu al een paar keer opgevallen als de kaart het niet deed en ik vraag of ze geen creditcard accepteren, dat ik het bij een andere terminal mag proberen en de kaart het dan wel doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyc
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:18
Ik lees hier vaker dat de CDC kaart wordt gekoppeld aan een Curve kaart. Is dit puur vanwege gebruikers gemak of zijn er nog meer voordelen die ik mis?

Ik kan ook niet duidelijk vinden of je je bankrekening aan Curve kan hangen. Is dit mogelijk en zijn er mensen die dit doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _superboer_
  • Niet online
jordyc schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:56:
Ik lees hier vaker dat de CDC kaart wordt gekoppeld aan een Curve kaart. Is dit puur vanwege gebruikers gemak of zijn er nog meer voordelen die ik mis?

Ik kan ook niet duidelijk vinden of je je bankrekening aan Curve kan hangen. Is dit mogelijk en zijn er mensen die dit doen?
Twee voordelen:
- De curve kaart werkt met apple pay, de CDC kaart niet.
- Met de curve kaart kan je tot 30 dagen na de transactie de kaart aanpassen. Als je dus niet genoeg op je CDC kaart hebt staan kan een back-upkaart gebruikt worden. Vervolgens kan je zorgen dat je genoeg op je CDC hebt staan en via curve alsnog de transactie via CDC te laten gaan en een cashback te krijgen.

Je kan alleen credit cards koppelen aan Curve. Als je voor je bankrekening een CC hebt kan je die dus koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09 13:31
Ik heb momenteel de Ruby kaart, maar als de koers nog even lekker zo doorschiet zal ik vanzelf op de €3500 CRO stake requirement komen. Wordt mijn kaart dan automatisch ge-update, of moet ik dan weer opnieuw CRO staken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

JerDrie schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:40:
Ik heb momenteel de Ruby kaart, maar als de koers nog even lekker zo doorschiet zal ik vanzelf op de €3500 CRO stake requirement komen. Wordt mijn kaart dan automatisch ge-update, of moet ik dan weer opnieuw CRO staken?
Je moet dan opnieuw staken. Als je de kaart ook wil laten upgraden kost je dat eenmalig €50.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09 13:31
Nogne schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:42:
[...]Je moet dan opnieuw staken. Als je de kaart ook wil laten upgraden kost je dat eenmalig €50.
Ok, thanks. Wel de moeite waard dus. Zie ook dat mijn staking periode al verlopen is, dus nu maar wachten tot de koers voldoende gestegen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

JerDrie schreef op maandag 15 november 2021 @ 11:12:
[...]

Ok, thanks. Wel de moeite waard dus. Zie ook dat mijn staking periode al verlopen is, dus nu maar wachten tot de koers voldoende gestegen is.
Vond het zelf wel de moeite waard, en die €50 heb je zo weer terug door je wekelijks uitbetaling die je krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
JerDrie schreef op maandag 15 november 2021 @ 11:12:
[...]
Oh, als je staking period er al op zit kan je ook unstaken en opnieuw 350 euro staken voor behoud van de ruby steel card benefits. De CRO die je overhoudt kan je extra laten groeien door bijvoorbeeld supercharger of staken in de DeFi wallet. Wanneer die genoeg waard zijn (samen met je ruby steel stake) kan je altijd op 'upgrade' klikken voor het volgende level! 😎

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pimsaint
Nu er steeds meer interesse lijkt te zijn in het hele ecosysteem can Crypto.com heb ik, met toestemming van topicstarter @Tannas31, de TS aangepast en voorzien van wat essentiële informatie m.b.t. de kaarten en meer. Mochten jullie hier opmerkingen of aanvullingen voor hebben laat me het gerust weten!

[ Voor 11% gewijzigd door pimsaint op 15-11-2021 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
-oops-

[ Voor 99% gewijzigd door pimsaint op 15-11-2021 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Niet online
Nogne schreef op maandag 15 november 2021 @ 11:53:
[...]

Vond het zelf wel de moeite waard, en die €50 heb je zo weer terug door je wekelijks uitbetaling die je krijgt.
De 50 euro is toch alleen nodig als je de fysieke kaart wil upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phlinx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:43
_superboer_ schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:39:
[...]

Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
Dus als ik het goed begrijp kun je bij een waarde van € 3500 upgraden naar 3% cashback en Netflix rebate terwijl je fysiek wel de Ruby (€ 350) kaart behoudt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:42
Ik ben vorige week via een referral terecht gekomen bij Crypto.com. Goed te zien dat er een hoop mensen zijn met goede ervaringen, dat geeft moed haha.

Ik ben begonnen met de Blue kaart, omdat ik zo wantrouwig als de pest ben en heb wat CRO gekocht (soort FOMO :P)

De kaart is nog niet binnen en eerlijk gezegd was ik niet echt van plan hem actief te gaan gebruiken, nu ik hier snel wat gelezen heb veranderd dat wel, wellicht ga ik ook wel upgraden wat de benefits lijken inderdaad wel lekker te zijn, al zou je gewoon je vaste zaken er mee betalen loopt zon cashback best snel op denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

_superboer_ schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:39:
[...]

Ja dat gaf ik hierboven ook aan, je hoeft de kaart niet te upgraden (dan heb je alleen extra cashback) maar wil je bijv Loungekey toegang dan moet je de kaart ook vervangen (/upgraden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Hier is de Ruby kaart onderweg en kwam mijn Blue kaart voor het weekend binnen. Die kan gelijk de shredder in aangezien de nummers op je kaart veranderen. Oh well.

Even een tip vanuit het andere (SC) topic, als het problemen hebt met bepaalde websites of diensten qua betalen, schakel dan 'Enable International Usage' in bij 'Your Card'. Dat heeft bij mij heel wat problemen opgelost daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

FSC_87 schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:00:
Dus als ik het goed begrijp kun je bij een waarde van € 3500 upgraden naar 3% cashback en Netflix rebate terwijl je fysiek wel de Ruby (€ 350) kaart behoudt?
Die 3% cashback klopt, ik durf het alleen niet te zeggen over de Netflix cashback.

Je kan ook even de Crypto.com Telegram in gaan en daar vragen. Lopen veel ambassadeurs rond die dit soort vragen kunnen beantwoorden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
FSC_87 schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:00:
Yes, dat is mogelijk! De Ruby Steel stake upgraden naar Jade/Indigo levert je direct meer (3%) cashback op, Netflix rebates én je ontvangt vanaf dan rewards op de CRO stake (10% apy). Lounge toegang met behoud van de kaart is helaas niet mogelijk en ook de limits voor ATM en Foreign Currencies blijven op het niveau van Ruby Steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
pimsaint schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:25:
[...]

Yes, dat is mogelijk! De Ruby Steel stake upgraden naar Jade/Indigo levert je direct meer (3%) cashback op, Netflix rebates én je ontvangt vanaf dan rewards op de CRO stake (10% apy). Lounge toegang met de kaart is dan helaas niet mogelijk en ook de limits voor ATM en Foreign Currencies blijven op het niveau van Ruby Steel.
Bedankt voor het duidelijke antwoord.
Nu maar hopen dat CRO flink gaat doorstijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Dit is trouwens wel een briljante tijd om CRO's te stacken hoor. Sowieso staat ie voor mijn gevoel nog vrij laag, plus de feestdagen komen er aan en wij zijn nieuwe meubels aan het kopen, dat tikt erg lekker aan. Wij shoppen nu op 'waar accepteren ze Visa' :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Niet online
Raar dingetje: Afgelopen weekend met de Curve card (gekoppeld aan Apple Pay icm Crypto.com) tanken betaald bij de BP Express. Ging prima, en de 80 euro die het kosten netjes van de Crypto.Com card afgeschreven (die aan de Curve card gekoppeld is) Alleen nog geen CRO gekregen. Andere betalingen bij de Jumbo, Starbucks, etc wel prima uitgevoerd.

Hebben jullie bij tanks stations ook weleens gedoe gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freeki91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:43
Dutchylex schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:27:
Raar dingetje: Afgelopen weekend met de Curve card (gekoppeld aan Apple Pay icm Crypto.com) tanken betaald bij de BP Express. Ging prima, en de 80 euro die het kosten netjes van de Crypto.Com card afgeschreven (die aan de Curve card gekoppeld is) Alleen nog geen CRO gekregen. Andere betalingen bij de Jumbo, Starbucks, etc wel prima uitgevoerd.

Ik heb ooit weleens gelezen dat een aantal 'product categorien' uitgezonderd zijn, en dat benzine daar onder zou vallen (al zie ik hem hier niet direct tussen staan: https://help.crypto.com/e...on-of-cro-rewards-program). En lijkt in ieder geval niet voor alle tankstations te gelden gezien wat ik weleens langs heb zien komen.

[ Voor 6% gewijzigd door freeki91 op 15-11-2021 15:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
freeki91 schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:34:
[...]

Ik heb ooit weleens gelezen dat een aantal 'product categorien' uitgezonderd zijn, en dat benzine daar onder zou vallen (https://help.crypto.com/e...on-of-cro-rewards-program). Maar lijkt niet voor alle tankstations te gelden.
Klopt, de wondere wereld der MCC codes... Als je die leest vraag je je af wat er nog wel voor cashback in aanmerking komt maar in de praktijk valt het wel erg mee denk ik. Maar zou kunnen dat BP net een andere code gebruikt die ze bij CDC ook kennen en dan is het pech. Kunnen ze denk ik wel checken bij de support van CDC denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Niet online
[...]

Ik heb ooit weleens gelezen dat een aantal 'product categorien' uitgezonderd zijn, en dat benzine daar onder zou vallen (al zie ik hem hier niet direct tussen staan: https://help.crypto.com/e...on-of-cro-rewards-program). En lijkt in ieder geval niet voor alle tankstations te gelden gezien wat ik weleens langs heb zien komen.
[...]

Ah, top, dank je! Kende deze lijst nog niet. Pech dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Niet online
Servor schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:37:
[...]

Klopt, de wondere wereld der MCC codes... Als je die leest vraag je je af wat er nog wel voor cashback in aanmerking komt maar in de praktijk valt het wel erg mee denk ik. Maar zou kunnen dat BP net een andere code gebruikt die ze bij CDC ook kennen en dan is het pech. Kunnen ze denk ik wel checken bij de support van CDC denk ik?
Als je het leest lijkt het inderdaad of het nergens meer gebruikt kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 19:28
Sowieso wordt er bij onbemande tankstations ven reservering van 125/150 euro in rekening gebracht. Het zou ook kunnen dat de CDC hier niet mee om kan gaan. Heeft iemand het al een keer bij een bemande pomp geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Dutchylex schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:40:
[...]

Als je het leest lijkt het inderdaad of het nergens meer gebruikt kan worden :)
Vorige week heb ik bij de ehhhh Lukoil getankt geloof ik en dat ging gewoon prima qua cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Niet online
Knul schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:43:
Sowieso wordt er bij onbemande tankstations ven reservering van 125/150 euro in rekening gebracht. Het zou ook kunnen dat de CDC hier niet mee om kan gaan. Heeft iemand het al een keer bij een bemande pomp geprobeerd?
Dat klopt, er werd 150+80=230 euro in Curve gecharged. Nu, 2 dagen later, staat er wel netjes 80 euro 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
Dutchylex schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:53:
[...]

Dat klopt, er werd 150+80=230 euro in Curve gecharged. Nu, 2 dagen later, staat er wel netjes 80 euro 8)7
Met die constructie krijg je dus in ieder geval geen cashback.

Nu zijn bemande pompen een stuk duurder dan de 2% die je uitspaart met de cashback, dus ik heb het nog niet geprobeerd :p

Vakanties en dure hardware aankopen gaan altijd via de CDC, dus dat tikt wel redelijk aan. Ik heb een maand of twee geleden een behoorlijke lading verkocht, achteraf gezien jammer. Aan de andere kant staat er nu een OLED en een PS5 die volledig met crypto (in de brede zin) betaald zijn, dus ik mag niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:36
Knul schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:21:
[...]

Met die constructie krijg je dus in ieder geval geen cashback.

Nu zijn bemande pompen een stuk duurder dan de 2% die je uitspaart met de cashback, dus ik heb het nog niet geprobeerd :p

Vakanties en dure hardware aankopen gaan altijd via de CDC, dus dat tikt wel redelijk aan. Ik heb een maand of twee geleden een behoorlijke lading verkocht, achteraf gezien jammer. Aan de andere kant staat er nu een OLED en een PS5 die volledig met crypto (in de brede zin) betaald zijn, dus ik mag niet klagen :)
Een waar mogelijk (semi-) vaste lasten ook wel lekker. Bijv. netflix, zelfs als je daar niet de kaart voor hebt, krijg je toch al een beetje cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:47
Knul schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:43:
Shell bemande tankstations werkt wel. Krijg je ook nog is airmiles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:58
Dutchylex schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:27:

Bij mij is 2 weken geleden gewoon de cashback bijgeschreven. Wel eerst 125 euro reservering afgeschreven, die is 1 dag later aangepast naar het getankte bedrag en toen kreeg ik netjes de cashback terug

Dit was overigens bij een Tinq tankstation

[ Voor 3% gewijzigd door Blik1984 op 15-11-2021 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:02
Volgens mij krijg je geen CRO bij tankstations, tenminste hier nog nooit gekregen ( en gebruik de kaart daarvoor dan ook niet meer )

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
Esso bemand tankstation krijg je gewoon netjes CRO cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxvdh
*KNIP* nvm ik reageerde op een oude post

[ Voor 91% gewijzigd door maxvdh op 15-11-2021 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:58
JohanNL schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:28:
Volgens mij krijg je geen CRO bij tankstations, tenminste hier nog nooit gekregen ( en gebruik de kaart daarvoor dan ook niet meer )
Sterker nog, ik kijk in mijn overzicht en zie dat ik vorige week voor de reservering cashback heb gekregen. CRO was toen ruim 31 cent, heb ruim 7,9 CRO gekregen. Oftewel, 2,50 en dat is 2% van het gereserveerde bedrag van 125 euro.

De komende dagen nog maar eens uitproberen met kleine bedragen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Blik1984 schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:41:
[...]

Sterker nog, ik kijk in mijn overzicht en zie dat ik vorige week voor de reservering cashback heb gekregen. CRO was toen ruim 31 cent, heb ruim 7,9 CRO gekregen. Oftewel, 2,50 en dat is 2% van het gereserveerde bedrag van 125 euro.

De komende dagen nog maar eens uitproberen met kleine bedragen O-)
Kan soms wel 3 weken tot een maand duren, dan nemen ze de cashback op je reservering weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freeki91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:43
Dacuuu schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:49:
[...]

Kan soms wel 3 weken tot een maand duren, dan nemen ze de cashback op je reservering weer in.
Daarover gesproken, ik heb regelmatig geld teruggestort gekregen van spullen die ik retourneerde (of een fout van Amazon). Maar daarvoor heb ik nog nooit Cro in mindering gebracht zien worden. Hoe is jullie ervaring hiermee? Of heb ik gewoon geluk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:02
freeki91 schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:53:
[...]

Daarover gesproken, ik heb regelmatig geld teruggestort gekregen van spullen die ik retourneerde (of een fout van Amazon). Maar daarvoor heb ik nog nooit Cro in mindering gebracht zien worden. Hoe is jullie ervaring hiermee? Of heb ik gewoon geluk?
De CRO wordt hier ook niet altijd gestorneerd, lijkt puur willekeur te zijn.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jarrovski75
freeki91 schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:53:
[...]

Sterker nog, regelmatig terugbetalingen gehad waarbij ik ook nog eens cashback kreeg over de terugbetaling. :)

Daarnaast heb ik alle ontvangen cashbacks altijd gelijk overgeboekt naar de Defi wallet, bij retouren e.d. nooit een melding/verzoek o.i.d. over terugboeken van CRO. Heeft best wat opgeleverd, zeker bij deze koers.. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Jarrovski75 op 15-11-2021 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emo1509
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15-11-2021
Jesteroh schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 12:52:
[...]

Mijn ervaringen en acties tot nu toe:

- Net online een aankoop gedaan bij de Media Markt. Eerst getest met de Curve Card, maar die werd geweigerd. Daarna CDC kaart en ging goed, gelijk CRO terug.
- Vandaag mijn Curve Card (met CDC Ruby Steel en ING Mastercard als backup) gekoppeld aan Fitbit Pay. Binnenkort even proberen om contactloos te betalen tijdens uitjes en de Jumbo.
- Alle abo's gekoppeld aan m'n CDC kaart: Netflix, Spotify, Amazon, HP Insta Inkt, Office 365, Nest Aware.
Vandaag geprobeerd om aan mijn Office365 abo mijn CDC Ruby Steel kaart toe te voegen. Ik kan ze toevoegen, maar als ik probeer om ze te koppelen aan mijn abo krijg ik bij het verifiëren een "bad request" error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:03
LET OP!: aangezien de koers nu boven de € 0,35 en je wilt gaan staken voor de Jade/Indigo zal je altijd onder de 10.000 CRO zitten. Waardoor je bepaalde benefits/rewards gaat missen omdat je onder de 10K CRO stake requirement zit. Wil je dit wel, dan wachten tot de koers onder €0,35 zit of ergens anders zoals 'earn' 10K CRO staken anders zit je er 180 dagen aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Jesteroh schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:38:
LET OP!: aangezien de koers nu boven de € 0,35 en je wilt gaan staken voor de Jade/Indigo zal je altijd onder de 10.000 CRO zitten. Waardoor je bepaalde benefits/rewards gaat missen omdat je onder de 10K CRO stake requirement zit. Wil je dit wel, dan wachten tot de koers onder €0,35 zit of ergens anders zoals 'earn' 10K CRO staken anders zit je er 180 dagen aan vast.
Waar haal je deze info vandaan? Ik heb het nog nergens gelezen, of overheen gekeken dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
emo1509 schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:44:
[...]

Vandaag geprobeerd om aan mijn Office365 abo mijn CDC Ruby Steel kaart toe te voegen. Ik kan ze toevoegen, maar als ik probeer om ze te koppelen aan mijn abo krijg ik bij het verifiëren een "bad request" error.
Bij mij ging het prima, ook Ruby Steel trouwens. Ik zou het nog een keer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
Dacuuu schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:44:
[...]

Waar haal je deze info vandaan? Ik heb het nog nergens gelezen, of overheen gekeken dan..
Als je nu €3500,- gaat staken voor de Jade/Indigo dan wordt de stake altijd lager dan 10.000 CRO (0,35x10.000) aangezien de koers nu hoger is dan €0,35. Je mist dan voordelen zoals deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vh5Dof6fDND2gO830Qv3Yz601Ww=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LmIgCtmZCsDv8lS3BHCVcT1S.jpg?f=fotoalbum_large

Andere benefits/rewards zijn weer gekoppeld aan een tier en niet het aantal gestakete CRO.

[ Voor 5% gewijzigd door Jesteroh op 15-11-2021 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Jesteroh schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:55:
[...]

Als je nu €3500,- gaat staken voor de Jade/Indigo dan wordt de stake altijd lager dan 10.000 CRO (0,35x10.000) aangezien de koers nu hoger is dan €0,35. Je mist dan voordelen zoals deze:

[Afbeelding]

Andere benefits/rewards zijn weer gekoppeld aan een tier en niet het aantal gestakete CRO.
Oh die dingen ja. Dat vind ik niet erg boeiend, maar wel goed dat je het aanhaal.

Meestal koop ik een cadeaukaart bij wissel via cashbackxl (1% cashback) en dan zit er op de cadeaukaart zelf vaak een % of 4 a 5. Om vervolgens het restbedrag te betalen met mijn Ruby card (2% cro cashback)

Dat is een prima alternatief voor cadeaukaarten kopen bij crypto.com zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Servor schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:29:
Dit is trouwens wel een briljante tijd om CRO's te stacken hoor. Sowieso staat ie voor mijn gevoel nog vrij laag, plus de feestdagen komen er aan en wij zijn nieuwe meubels aan het kopen, dat tikt erg lekker aan. Wij shoppen nu op 'waar accepteren ze Visa' :D.
Mee eens, dit lijkt mij ook een mooi moment om weer eens even bij te laden 🛒 🛒 🛒
Jesteroh schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:38:
LET OP!: aangezien de koers nu boven de € 0,35 en je wilt gaan staken voor de Jade/Indigo zal je altijd onder de 10.000 CRO zitten. Waardoor je bepaalde benefits/rewards gaat missen omdat je onder de 10K CRO stake requirement zit.
Goed punt, misschien moet ik daar in de TS ook maar eens wat aandacht aan besteden. Een beetje rare, inconsistente constructie als je het mij vraagt. Ik weet niet hoe het precies in Nederland zit maar hier in Zuid-Korea zijn die 'Crypto.com pay' kortingen een wassen neus. Kan die cadeaukaarten doorgaans goedkoper krijgen bij de merchant zelf (tijdens acties of met een membership).

Vind het vreemd dat ze dit niet gewoon aan een card tier hebben gekoppeld, Jade/Indigo bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbandito
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 10:34
Zijn er mensen die ook problemen hebben met de dynamic passwords van visa? ik ontvang ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
elbandito schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:42:
Zijn er mensen die ook problemen hebben met de dynamic passwords van visa? ik ontvang ze niet.
Dit heb ik wel eens als ik thuis op mijn lokale wifi zit (nooit via 4G gehad). Heb het aan mijn pihiole geweten maar geen idee of dat echt zo is.

Mijn Ruby Steel card kwam net binnen, mooi verpakt en toch even verbaast zijn dat ie echt van metaal is! Mooi ding wel. Heb je verder niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesperBarco
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-02-2024
Servor schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:12:
[...]
Mijn Ruby Steel card kwam net binnen, mooi verpakt en toch even verbaast zijn dat ie echt van metaal is! Mooi ding wel. Heb je verder niks aan.
Hoelang was de levertijd van jouw Ruby Steel card? Ik heb deze ook aangeschaft en wil deze graag gaan gebruiken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knul
JesperBarco schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:21:
[...]

Hoelang was de levertijd van jouw Ruby Steel card? Ik heb deze ook aangeschaft en wil deze graag gaan gebruiken. :)
Je weet dat je de digitale ook gewoon kan gebruiken? Just checking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesperBarco
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-02-2024
Knul schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:21:
[...]

Je weet dat je de digitale ook gewoon kan gebruiken? Just checking ;)
Yes, weet ik! Alleen niet in de supermarkt, winkels of bij het tankstation, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Niet online
[...]

Ik heb hem net binnen, 10 dagen geleden aangevraagd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
[...]
Precies wat batsgeit zegt, na goedkeuring van je aanvraag kan je al meteen shoppen online én offline, zie topic start!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
[...]

Eigenlijk nog geen weekje... kwam uit de UK zo te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
JesperBarco schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:23:
[...]

Yes, weet ik! Alleen niet in de supermarkt, winkels of bij het tankstation, toch?
Klopt, maar dit valt te omzeilen met een Curve kaart, die is een stuk sneller binnen dan de fysieke Ruby kaart (in mijn ervaring).

Wbt tankstations: zie de discussie hierboven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Knul schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:32:
[...]
Klopt, maar dit valt te omzeilen met een Curve kaart, die is een stuk sneller binnen dan de fysieke Ruby kaart (in mijn ervaring).
Dat niet alleen, je kan Curve na goedkeuring meteen toevoegen aan Apple/Google/Samsung pay dus in theorie kan je offline al vooruit zonder fysieke kaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFox91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:01
[...]

8 dagen bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:10

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

CDC kaart binnen, voor tijdspad zie hieronder;

29-19, CRO staking + aanvraag
04-11, Aanvraag goedgekeurd (virtuele kaart in app te gebruiken), hierna adres geverifieerd in de app
16-11 kaart ontvangen (en inderdaad geldigheids maand is aangepast! dit direct dubbel gecontroleerd in de app maar daar stond na activatie direct goed, in de curve app de kaart verwijderd en opnieuw aangemeld daar waar wel de verkeerde maand stond)

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
Als ik Google Pay koppel aan de visa card, kan ik dan bij winkels betalen waar je normaal enkel kan pinnen (AH bv) en dan wel CRO cashback krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
FastFox91 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:25:
Als ik Google Pay koppel aan de visa card, kan ik dan bij winkels betalen waar je normaal enkel kan pinnen (AH bv) en dan wel CRO cashback krijgen?
Nee helaas niet. En de cro kaart kan je niet direct aan Google pay koppelen.

Iedereen die zijn cdc kaart op Google pay wil hebben gebruikt daar curve voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
Dacuuu schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:27:
[...]

Nee helaas niet. En de cro kaart kan je niet direct aan Google pay koppelen.

Iedereen die zijn cdc kaart op Google pay wil hebben gebruikt daar curve voor.
cdc -> curve -> google pay werkt dan wel om cro cashback te krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
FastFox91 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:38:
[...]

cdc -> curve -> google pay werkt dan wel om cro cashback te krijgen?
Ja dat werkt gewoon.

Ik heb:
Google pay-> curve -> crypto.com
En
PayPal - > crypto.com. Wel even berichtje naar PayPal sturen dat je in euro's wil afrekenen ipv dollars.

Beide manieren krijg je gewoon cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:49

NeoflexNL

Forever young

Misschien niet helemaal het juiste topic maar uiteraard wel tbv hetzelfde doel: in de play store wil ik Google pay installeren maar er staat: niet beschikbaar in Nederland.

Weet iemand hoe dat zit?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
Dacuuu schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:46:
[...]

Ja dat werkt gewoon.

Ik heb:
Google pay-> curve -> crypto.com
En
PayPal - > crypto.com. Wel even berichtje naar PayPal sturen dat je in euro's wil afrekenen ipv dollars.

Beide manieren krijg je gewoon cashback.
Tof. Dankje. Binnenkort keuken proberen af te rekenen op deze manier.
NeoflexNL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:53:
Misschien niet helemaal het juiste topic maar uiteraard wel tbv hetzelfde doel: in de play store wil ik Google pay installeren maar er staat: niet beschikbaar in Nederland.

Weet iemand hoe dat zit?
https://www.androidplanet.nl/nieuws/google-pay-nederland/
Hier staat dat je een apk los kan downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

FastFox91 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:54:
[...]

[...]

https://www.androidplanet.nl/nieuws/google-pay-nederland/
Hier staat dat je een apk los kan downloaden en installeren.
Thanks! Andere noob vraag dan. Is het mogelijk om hier een 2e telefoon aan te koppelen? Dus dat mijn vrouw en ik van dezelfde curve kaart en dus cdc kaart afschrijven?

Ik vrees dat ik dan de grootste winst te pakken heb.. :')

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
FastFox91 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:54:
[...]

Dat is leuk! Vraag van te voren even of ze visa accepteren, zo ja, vraag of je desnoods even een test betaling kan doen. Straks gaat er onverhoopt toch iets mis en lukt het betalen niet, dan heb je een probleempje. Want geld wat op je cdc kaart staat, krijg je er niet makkelijk meer af.

En aangezien het bij jou om een groot bedrag is.. :+

Zelf heb ik afgelopen jaar al duizenden euro's uitgegeven met mijn cdc kaart. Maar dat waren vooral internet sw kopen.

Met je cdc kaart kan je €25k per maand betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
Dacuuu schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:58:
[...]

Dat is leuk! Vraag van te voren even of ze visa accepteren, zo ja, vraag of je desnoods even een test betaling kan doen. Straks gaat er onverhoopt toch iets mis en lukt het betalen niet, dan heb je een probleempje. Want geld wat op je cdc kaart staat, krijg je er niet makkelijk meer af.

En aangezien het bij jou om een groot bedrag is.. :+

Zelf heb ik afgelopen jaar al duizenden euro's uitgegeven met mijn cdc kaart. Maar dat waren vooral internet sw kopen.

Met je cdc kaart kan je €25k per maand betalen.
Ze werken helaas niet met Visa, vandaar de omweg via Curve en Google Pay proberen in te stellen.

Is het lastig om geld van je debit card af te halen? En met Curve begreep ik ook dat je achteraf nog de kaart kan wisselen. Ik heb ook nog N26 en zat te denken om die eerst te gebruiken want daar staat al geld op en dan wisselen naar crypto.com card.

[ Voor 14% gewijzigd door FastFox91 op 16-11-2021 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
FastFox91 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:59:
[...]

Ze werken helaas niet met Visa, vandaar de omweg via Curve en Google Pay proberen in te stellen.
Accepteren ze wel mastercard dan? Zo ja, check even wat het limiet per transactie is van curve, dat weet ik even niet uit mijn hoofd.

Edit:
Curve is:
2k pond per dag
5k pond per 30 dagen
10k pond per 365 dagen.

[ Voor 10% gewijzigd door Dacuuu op 16-11-2021 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
Dacuuu schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:01:
[...]

Accepteren ze wel mastercard dan? Zo ja, check even wat het limiet per transactie is van curve, dat weet ik even niet uit mijn hoofd.
Nee ook niet. Enkel ideal, pin en geld overboeken van te voren.

Goede tip van de curve limiet. Ga ik ook uitvogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
FastFox91 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:04:
[...]

Nee ook niet. Enkel ideal, pin en geld overboeken van te voren.

Goede tip van de curve limiet. Ga ik ook uitvogelen.
Zonder mastercard / visa gaat het niet werken. 0% kans. Helaas je keuken betalen met je normale pas..

In 2022 a 2023 kunnen we als het goed is wel overal betalen met mastercard :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pimsaint
En natuurlijk nét wanneer ik denk, ik zal nog eens even wat CRO bijladen voor $0.37, komt daar ineens een 15% groene candle...

Edit: okay dit verklaart een hoop: "Staples Center in Los Angeles to be renamed Crypto.com Arena"
The Staples Center in Los Angeles, one of the best-known sports and entertainment arenas in the US, is being rebranded as the Crypto.com Arena, the first such name change since the 20,000-seat venue opened its doors in 1999.
De deal kost Crypto.com over de komende 20 jaar naar verluidt $700.000.000 en de naamsverandering gaat in op 25 december. Het zal echter tot aan Juli 2022 duren voordat alle logo's en naamverwijzingen zijn vervangen [1].

Now that is huuuuuge... die marketingmachine van CDC weet van geen ophouden.

[ Voor 124% gewijzigd door pimsaint op 17-11-2021 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 21:21
Even een vraag omdat het nog niet helemaal duidelijk is voor mij:
- Stel ik stake €3500 aan CRO en vraag de kaart aan
- Als ik na 3 maanden de CRO unstake en ergens anders naar toe overmaak of gewoon laat uitbetalen houd ik dan nog alle voordelen van de kaart?
- Of gelden die voordelen alleen maar zolang je CRO als stake hebt staan?
- En klopt het dan dat je bij de hogere tiers dus en spotify EN Netflix EN Prime per maand terug kunt krijgen aan kosten? En dat je die dus gratis hebt elke maand?

[ Voor 19% gewijzigd door dangerpaki op 17-11-2021 09:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

dangerpaki schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:16:
Even een vraag omdat het nog niet helemaal duidelijk is voor mij:
- Stel ik stake €3500 aan CRO en vraag de kaart aan
- Als ik na 3 maanden de CRO unstake en ergens anders naar toe overmaak of gewoon laat uitbetalen houd ik dan nog alle voordelen van de kaart?
- Of gelden die voordelen alleen maar zolang je CRO als stake hebt staan?
- En klopt het dan dat je bij de hogere tiers dus en spotify EN Netflix EN Prime per maand terug kunt krijgen aan kosten? En dat je die dus gratis hebt elke maand?
De CRO moet in stake blijven staan om de voordelen te kunnen blijven behouden. Bij een hogere tier komen daar dan ook nog staking rewards bij (10% bij Jade green / Indigo)

Als je in aanmerking komt voor een rebate op abonnementen (Netflix etc.) krijg je die geheel terug tot een max. bedrag (dacht € 12,99 per maand) in CRO (dus in die zin niet direct 'gratis'). Je moet de afschrijving dan wel via de kaart laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
@Dacuuu
Het is nog niet duidelijk.
Mijn vraag is of ik CRO cashback kan krijgen waar je normaal enkel kan pinnen.
"cdc -> curve -> google pay werkt dan wel om cro cashback te krijgen?", daarop reageer je positief.
Maar verderop zeg je "Helaas je keuken betalen met je normale pas.."

Ik ga het zelf alsnog proberen, maar vind wel fijn dat ik je goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

FastFox91 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:46:
@Dacuuu
"cdc -> curve -> google pay werkt dan wel om cro cashback te krijgen?", daarop reageer je positief.

Ben wel benieuwd naar de follow-up! Vraag is dan idd waar je Google Pay dan allemaal werkt toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvww
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
@Dacuuu

Bij sommige winkels kan je niet met een Visa of Mastercard betalen, vandaar dat diegene de keuken moet betalen met een normale pas. Ik heb hem inmiddels gebruikt, bij sommige Jumbo's, de Aldi, Action, Hema, Zeeman, aantal cafe's. Het werkt perfect moet ik zeggen. (ik moet wel zeggen, dat ongeveer de helft van mijn betalingen eerst via mijn reguliere Mastercard van de ABN betaald werd, maar met de back-in-time functie van Curve kan je de betalingen aan je Crypto.com kaart koppelen. Dus krijg je alsnog je cashback in CRO. Werkt wat mij betreft super.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
@Dacuuu

Ik snap je verwarring wel. Het zit zo:
De winkelier kan zelf beslissen welke betaal methodes hij wil accepteren. En als de winkelier geen creditcards (visa/master) ondersteunt. Kan je daar niet mee betalen, en dan maakt het niet uit of je dat direct wil doen met je fysieke CDC pas, of indirect via Google pay.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
Nee, je kan niet betalen met de CDC kaart waar je normaal enkel kan pinnen.

Je kan alleen betalen met de CDC kaart op plekken waar men VISA accepteert. Of Mastercard, als je gebruik maakt van curve. Gelukkig worden dit door de uitfasering van Maestro en V-pay steeds meer plekken.

Je ontvangt op alle uitgaven met de CDC kaart cashback (met wat uitzonderingen in de kleine lettertjes).

Google/Samsung/Apple pay zijn in dit geval niets anders dan een mobiele (NFC) versie van de kaart, en hebben verder geen invloed op de acceptatie ervan.

[ Voor 16% gewijzigd door pimsaint op 17-11-2021 12:33 ]

Pagina: 1 2 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).