Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 37 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 22:06

Therapy777

Metal!

Weet iemand toevallig waar ik wat meer betalingsdetails kan vinden van mijn kaart in de crypto.com app? Ik heb net Spotify opnieuw moeten activeren en het maandbedrag dat was geïnd, is weer terug gekomen. Dus ik verwacht dat ze de boel weer gaan blokkeren.

Ik moet dan de betaalkenmerk opgeven en die zie ik nergens in de app. Die zag ik altijd wel in mijn ING App bij kenmerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:17
FozBa schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 00:08:
De staking rewards lijken alleen maar 4% en 8% te worden als je al voor 1 mei een actieve stake had in die tier. Er staat niet wat de staking rewards zullen zijn als je nu nog van Ruby naar Jade/Indigo zou gaan upgraden. Dus 0%?

[Afbeelding]
Nee, als je voor 1 Mei een actieve stake had dan ontvang je nog gewoon je oude staking rewards. Ik ontvang nog gewoon 10% op CRO. Iedereen die na 1 Mei actief staked voor een kaart gaat omlaag in %.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1superheld
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 23:15
solidslayer schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:57:
[...]

Nee, als je voor 1 Mei een actieve stake had dan ontvang je nog gewoon je oude staking rewards. Ik ontvang nog gewoon 10% op CRO. Iedereen die na 1 Mei actief staked voor een kaart gaat omlaag in %.
Als de stake van 180 dagen voorbij is, ga je ook naar het nieuwe percentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:23
1superheld schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:00:
[...]

Dat is ook hoe ik het interpreteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Therapy777 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:50:
Weet iemand toevallig waar ik wat meer betalingsdetails kan vinden van mijn kaart in de crypto.com app? Ik heb net Spotify opnieuw moeten activeren en het maandbedrag dat was geïnd, is weer terug gekomen. Dus ik verwacht dat ze de boel weer gaan blokkeren.

Ik moet dan de betaalkenmerk opgeven en die zie ik nergens in de app. Die zag ik altijd wel in mijn ING App bij kenmerk.
Kijk even bij je caskback gegevens, daar staat vaak meer info. Rechtboven in je scherm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fxC2EsMlIQabhd5Yc5q2YGJDIss=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T94kZmzNMJG7U0Mt7rWHBiWd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
1superheld schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:00:
[...]

Ja, dat klopt wel! Maar tot die tijd, nog de oude perks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:56
Hi,

Ik heb net in de app gezocht maar kon het niet vinden, of het is er niet dat zou een hoop verklaren natuurlijk...

ik moet binnenkort een lekkere rekening van de garage betalen, kan je een transactie doen via de app waar je dan wel de cashback op krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:41
douwe.nl schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 15:40:
ik moet binnenkort een lekkere rekening van de garage betalen, kan je een transactie doen via de app waar je dan wel de cashback op krijgt?
Je kan alleen met je kaart betalen. Dat betekent dus dat de garage credit/debit kaarten moet accepteren. Helaas accepteren de meeste alleen pinbetalingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmy schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 15:59:
[...]

Je kan alleen met je kaart betalen. Dat betekent dus dat de garage credit/debit kaarten moet accepteren. Helaas accepteren de meeste alleen pinbetalingen...
kan je eigenlijk betalen via overschrijving, aan een ander persoon, ipv met de credit/debit-kaartverrichtingen? ik heb het dan niet enkel over CDC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Timmy schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 15:59:
[...]

Thx. Helaas alleen pin bij deze garage.

Nog een vraag:

Ik heb cro in stake op de defi wallet, nu heb ik extra cro van de cashback naar de defi wallet over gemaakt. Hoe stake ik deze extra cro? De cro staat wel in de defi wallet echter als ik cro wil toevoegen aan de stake staat dit er niet bij.

[ Voor 29% gewijzigd door douwe.nl op 04-05-2022 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:33
Verkeerde chain gebruikt? Kun je swappen naar crypto.org chain, dan kun je ze weer staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Domino schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 20:21:
Verkeerde chain gebruikt? Kun je swappen naar crypto.org chain, dan kun je ze weer staken.
Bingo, weer wat geleerd. thx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
douwe.nl schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 21:09:
[...]

Bingo, weer wat geleerd. thx
Heb ik ook met vallen en opstaan geleerd 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 16:48

Louw Post

Cerenas

CRO gaat weer de goede kant op. Hopelijk blijft het zo doorzetten.

Met een paar dagen komt m'n stake voor Jade Green vrij en kijk ik de ontwikkelingen nog wel even aan denk ik.

De algemene stemming op Reddit lijkt nog erg negatief. Veel mensen die aangeven te willen vertrekken (maar dat nog niet kunnen).

Denk dat ik daardoor wel een groot deel ga verkopen en de rest stake in de DeFi app. Heb er voor de lange termijn nog wel vertrouwen in dat het een goed groeiende token blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:39
Louw Post schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 22:13:
De algemene stemming op Reddit lijkt nog erg negatief. Veel mensen die aangeven te willen vertrekken (maar dat nog niet kunnen).
Denk eerlijk gezegd niet dat dit sentiment snel gaat veranderen, wat ik vooral veel lees (en mijzelf ook hardop af blijf vragen) is waar crypto.com nu eigenlijk nog goed/de beste in is.

Ik vond dit overigens wel een interessante theorie achter het afschaffen van de staking rewards.
TL,DR: their main goal is getting rid of old and loyal customers to reduce the costs without damaging their company, because they are the ones who benefit the most

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
pimsaint schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 07:06:
[...]

Denk eerlijk gezegd niet dat dit sentiment snel gaat veranderen, wat ik vooral veel lees (en mijzelf ook hardop af blijf vragen) is waar crypto.com nu eigenlijk nog goed/de beste in is.
Voor mij persoonlijk: ze zijn wellicht niet meer het beste platform om in te stappen, maar omdat ik er toch al vuistdiep inzit blijf ik maar zitten. Ook hun defi wallet is nog steeds een grote plus in mijn ogen, en redelijk naadloos geintegreerd in het platform. Voor zover je daarvan kan spreken met een non-custodial wallet uiteraard.
[...]
Ik vond dit overigens wel een interessante theorie achter het afschaffen van de staking rewards.
Uiteraard hebben de leden van het eerste uur en de grootste investeerders een dikke vinger in de pap en zijn zij de grootste last van CDC nu. Maar hoe groot (of klein) zou CDC nu zijn zonder juist die investeerders?

Ik blijf voorlopig zitten en kijk het aan…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:47

Nogne

>.<

[...]

[...]
Vraag me af of ze dit lukt, want juist de nieuwe stroom gebruikers lijken weg te lopen. Terwijl degene die er al wat langer bij zijn, zijn dit soort (ad-hoc) wijzigingen wel gewend vanuit CDC en wachten af wat er gebeurt.

Als je nu de verhalen hoort van mensen die in de min staan, zijn dat zeker geen mensen die er al langer bij lopen want die hebben de meeste cro’s bij elkaar staan rapen toen cro rond de 0.10 zat.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Even wat ander nieuws, het word (eindelijk) mogelijk om buy-sell orders te plaatsen.

Bron: https://crypto.com/produc...rget-price-orders-feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:47
Niemand kan in de toekomst kijken. Maar als je de algehele markt bekijkt zie ik het wel positief in. Het is een algehele beermarkt nu. Zodra alle crypto omhoog gaat, zal cro ook wel weer mee gaan. Cronos volgt nu btc al weer prima. En over een over een jaar heb je weer een zwik aan nieuwe mensen die de crypto wereld instappen. En als cdc er dan weer een stapje bovenop doet, dan komen de denkbeeldige lambo's gewoon weer in beeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diepie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 20:38
Nogne schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 09:00:
Even wat ander nieuws, het word (eindelijk) mogelijk om buy-sell orders te plaatsen.

Meteen even geprobeerd maar helaas..."Target Price is currently unavailable" zodra je een Buy of Sell order wil aanmaken.

Cabauw/Lopik; 26 x 370 Wp (12 x O/ZO, 14 x W/ZW) 9,6 kWp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Diepie schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 10:17:
[...]

Meteen even geprobeerd maar helaas..."Target Price is currently unavailable" zodra je een Buy of Sell order wil aanmaken.
Het is op dit moment alleen live in Australie, je kan dit over enkele dagen/weken bij ons verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 21:32
Nogne schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 09:00:

Dit kon toch al? In de CRO Exchange app weliswaar, maar goed, die spread is ook stuk gunstiger om crypto''s te kopen en verkopen dan de app dacht ik?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Weer een update vanuit CDC:

Ruby Steel cashback is increasing from .5% to 1%
✅ Jade & Indigo cashback is increasing from 1.5% to 2%
✅ Current card rewards will be locked-in for six months if you re-stake before June 1, 2022
✅ We will waive the card upgrade fee ($50) until further notice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-10 10:00
zenith schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 15:27:

✅ Current card rewards will be locked-in for six months if you re-stake before June 1, 2022
Bron: https://mobile.twitter.com/kris/status/1522204322955935751

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu

Mooi stapje! Ik had toch al besloten m'n Jade lekker te houden, is dit alleen maar beter nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 13:48
Ik heb een ruby steel kaart met een stake van Jade & Indigo. Betekent dit dat ik gratis nog zo'n metalen ding thuisgestuurd kan krijgen?

En ik snap eigenlijk niet wat dit betekent: "Current card rewards will be locked-in for six months if you re-stake before June 1, 2022"

Betekent dat dat ik 3% houd als ik voor juni restake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Als je voor juni kan opnieuw kan staken. Je kan je huidige stake niet opnieuw in laten gaan, tenzij deze voor juni afloopt uiteraard.

Maar ik ben ook wel benieuwd of ik mijn ruby kaart nu kan laten vervangen door de indigo. Heb ik destijds vanaf gezien vanwege de fee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
pimsaint schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 04:53:
[...]
Volgens mij was het meer een 'balanced approach' geweest als ze, in ieder geval voor een komend jaar, maximaal een procent cashback hadden teruggenomen en maximaal de helft van de APY. Dus voor Ruby nog 1% cashback (en rebates), voor jade steel 2% cb met 5% APY, etc.

Ik had al een tijdje zo'n vermoeden, maar nu weet ik het zeker. Kris leest lekker met ons mee ;)
Stel je voor, je hebt 6 maanden geleden gestaked voor een kaart, stake loopt volgende week af en kan dan evt opnieuw staken. Alleen, de waarde in EUR is nu 40% van wat het toentertijd was. Dan moet je dus even 60% bijkopen om te 're-staken' voor 1 juni. Toch? En behoud je dan de staking rewards of alleen de huidige cashback?

[ Voor 19% gewijzigd door pimsaint op 05-05-2022 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

HAWK Wizard schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 13:20:
[...]

Dit kon toch al? In de CRO Exchange app weliswaar, maar goed, die spread is ook stuk gunstiger om crypto''s te kopen en verkopen dan de app dacht ik?
CDC Exchange is een andere app/account, en in de normale app is de spread zo hoog omdat je altijd een marketorder doet. En dat hoeft dus nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsven
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:42
Mijn card stake loopt over 26 dagen af :'(
Ik heb nu maar 150 euro gestaked staan voor de ruby, dus als ik zou willen verlengen moet ik ook nog ff 200 bijleggen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2121
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-09 16:22
nielsven schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:22:
Mijn card stake loopt over 26 dagen af :'(
Ik heb nu maar 150 euro gestaked staan voor de ruby, dus als ik zou willen verlengen moet ik ook nog ff 200 bijleggen toch?
Nee, als je hem laat staan houd je de benefits (vanaf dan wel de nieuwe rates).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsven
Klopt, maar als ik voor die tijd zou kunnen restaken zou ik nog een half jaar 2% krijgen toch? of begrijp ik dat verkeerd uit de tweet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-10 10:00
nielsven schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:39:
Klopt, maar als ik voor die tijd zou kunnen restaken zou ik nog een half jaar 2% krijgen toch? of begrijp ik dat verkeerd uit de tweet?
Zo begrijp ik het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsven
Dus dan heb ik exact 1 dag om het te regelen om nog 180 dagen te genieten van 2% cashback. Wel even voor 200 aan CRO kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Zojuist via support een upgrade kaart geregeld, Linkje naar de tweet van Kris was voldoende, geen fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Over 27 dagen verloopt mijn stake en vanuit DeFi duurt het 28 dagen om te unstaken. Net maar alvast 4000 CRO gekocht (met ETH) om eind van de maand eventueel te upgraden naar Jade/Indigo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:54

:X

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

"Current card rewards will be locked-in for six months if you re-stake before June 1, 2022"
Gaat dat ook over de 10% staking reward of... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Laatst online: 09:27
Nu is het vrij nieuw voor me en ik doe mijn best alles te leren. Ik ben niet iemand die snel in paniek raakt als iets zakt, maar probeer wel een verklaring te zoeken.

Zo ook nu, Cronos zakt het laatste uur behoorlijk. Zou dit iets te maken hebben met het laatste update bericht of is er een andere reden achter te vinden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
pixels66 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:11:
Nu is het vrij nieuw voor me en ik doe mijn best alles te leren. Ik ben niet iemand die snel in paniek raakt als iets zakt, maar probeer wel een verklaring te zoeken.

Zo ook nu, Cronos zakt het laatste uur behoorlijk. Zou dit iets te maken hebben met het laatste update bericht of is er een andere reden achter te vinden?
Nasdaq en BTC donderen naar beneden, ALTS gaan mee

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-10 21:10
:+ Op zich ben ik blij met deze wijziging-op wijziging-op wijziging. Maar dit is toch geen porum. De kaartblijft nu in ieder geval de moeite waart om te blijven gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

pimsaint schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:09:
[...]

Stel je voor, je hebt 6 maanden geleden gestaked voor een kaart, stake loopt volgende week af en kan dan evt opnieuw staken. Alleen, de waarde in EUR is nu 40% van wat het toentertijd was. Dan moet je dus even 60% bijkopen om te 're-staken' voor 1 juni. Toch? En behoud je dan de staking rewards of alleen de huidige cashback?
Ja als je weer wil staken wel, maar je kan het ook laten staan en dan behoudt je de (nieuwe) huidige voordelen. Klinkt nu een beetje als de energieprijzen die je kan vast kan zetten voor een jaar om een vaste prijs te houden, maar dan vaste voordelen voor je kaart als je jouw CRO weer vastzet. :P

Misschien om weglopers te voorkomen bij toekomstige veranderingen.
pixels66 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:11:

Altijd eerst ff Bitcoin checken, die sleurt altijd alles mee (helaas). :X
Slonzo schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:07:
"Current card rewards will be locked-in for six months if you re-stake before June 1, 2022"
Gaat dat ook over de 10% staking reward of... ?
De nieuwe voorwaarden, dus voor Indigo/Jade 4% rente en de 2% cashback.

[ Voor 34% gewijzigd door Louw Post op 05-05-2022 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Wat een kermis.

[ Voor 22% gewijzigd door pimsaint op 05-05-2022 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 15:56
[...]

[/quote]

Dat krijg je sowieso na 1 juni, dus waarom zou ik dan restaken? Ik ga er eigenlijk vanuit (hoop) dat het 10% rente is en 3% cashback is als ik €3500 stake voor 1 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-10 19:40

NeoflexNL

Forever young

Jesteroh schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:56:
[...]

[/quote]

Dat krijg je sowieso na 1 juni, dus waarom zou ik dan restaken? Ik ga er eigenlijk vanuit (hoop) dat het 10% rente is en 3% cashback is als ik €3500 stake voor 1 juni.
Ja, zo lees ik het ook hoor..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Ze hebben de initiële aankondiging inmiddels ook bijgewerkt, hier een overzicht van hoe er het nu voor staat.

Ben benieuwd hoe het er volgende week uit ziet ;)

edit:
Kan zogauw even niet vinden wie het hier al eens eerder had geschreven maar het lijkt er -met de afschaffing van de 50 euro upgrade fee- inderdaad op dat ze members in de laagste tiers een stapje hoger willen pushen, terwijl ze juist van de hoogste tiers af willen

[ Voor 37% gewijzigd door pimsaint op 05-05-2022 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Oke, dus als ik (stake is net verlopen) voor 1 juni m'n bundeltje weer aanvul tot aan 3.500 euro, dan houd ik weer 180 dagen mijn 10%.

Vind ik niet eens zo'n rare overweging..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pimsaint
Auch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Die gratis card upgrade is wel nice (ivm de welkomstbonus van ooit)

[ Voor 31% gewijzigd door anandus op 05-05-2022 18:51 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kan je eigenlijk restaken binnen de 180 dagen? Of moet het eerst afgelopen zijn?
Denk het laatste? Wel balen, in juni loopt mijn periode af, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

NeoflexNL schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:58:
[...]

Ja, zo lees ik het ook hoor..
Dat lijkt ook zo te zijn inderdaad als ik de aangepaste pagina zie, lekker vaag allemaal.

Wel balen dat ik dus aardig wat aan moet vullen. :X

Edit: als de stijging door blijft zetten hoef ik niet bij te betalen. Nog 300€. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Louw Post op 05-05-2022 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Louw Post schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:04:
[...]

Dat lijkt ook zo te zijn inderdaad als ik de aangepaste pagina zie, lekker vaag allemaal.

Wel balen dat ik dus aardig wat aan moet vullen. :X

Edit: als de stijging door blijft zetten hoef ik niet bij te betalen. Nog 300€. :+
Hier nog 750 euro.. eigenlijk ben ik ook gek ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

NeoflexNL schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:16:
[...]

Hier nog 750 euro.. eigenlijk ben ik ook gek ook.
Ja zit hier ook met gemixte gevoelens of ik het wel moet doen. M'n stake eindigt morgen.

Had al een Plutus kaart aangevraagd, maar wat betreft tokens vertrouw ik CRO meer dan PLU (CDC is in principe overall een veel meer volwassen platform).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Louw Post schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:20:
[...]

Ja zit hier ook met gemixte gevoelens of ik het wel moet doen. M'n stake eindigt morgen.

Had al een Plutus kaart aangevraagd, maar wat betreft tokens vertrouw ik CRO meer dan PLU (CDC is in principe overall een veel meer volwassen platform).
Maar bij PLU kan je ook voordeel krijgen zonder staken.

Wat ik doe is staken bij CRO voor Spotify, en doe Netflix bij PLU :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

[...]

Haha dat is toevallig, mijne eindigt morgen ook.. hoe kan jij dan maar 300 onder water staan? :P

Edit: als ik m'n cashback meetel is de schade wel vergelijkbaar trouwens

[ Voor 7% gewijzigd door NeoflexNL op 05-05-2022 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 22:06

Therapy777

Metal!

[...]

Ik vind 3% in PLU voor nop nog altijd beter dan 1% (met een cap van 25 dollar per maand) in CRO voor 350 euro (wat nu 250 euro waard is bij mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Therapy777 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:25:
[...]

Ik vind 3% in PLU voor nop nog altijd beter dan 1% (met een cap van 25 dollar per maand) in CRO voor 350 euro (wat nu 250 euro waard is bij mij).
Ja, dat is makkelijk zat idd.. ik heb alleen geen zin in 2 van die kaarten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Een gewaarschuwd mens telt voor twee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Waarom zou je bijbetalen? Na de 180 dagen blijft je kaart gewoon werken, ook al is de waarde van je stake een stuk lager. Dat is niet veranderd toch?

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je nog door zou willen. Het is al de 2e keer dat ze dit flikken, het vertrouwen moet wel aardig weg zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:42:
Waarom zou je bijbetalen? Na de 180 dagen blijft je kaart gewoon werken, ook al is de waarde van je stake een stuk lager. Dat is niet veranderd toch?

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je nog door zou willen. Het is al de 2e keer dat ze dit flikken, het vertrouwen moet wel aardig weg zijn toch?
Zeer terechte scepsis ja. Verschil is 4% t.o.v. 10% stake rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
anandus schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:59:
Kan je eigenlijk restaken binnen de 180 dagen? Of moet het eerst afgelopen zijn?
Denk het laatste? Wel balen, in juni loopt mijn periode af, volgens mij.
Kan alleen bij upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:43
Voor de mensen die restaken in de hoop dat het dan nog 3% cashback en 10% stake reward (jade/indigo) is, hou ik me aanbevolen of dat inderdaad zo is.
Ik vind het nog onduidelijk wat er precies bedoeld wordt.
Het cashback percentage kan ik volgen, maar die stake reward.... #onduidelijk.

Dat terwijl het verschil tussen 4 of 10 procent wel de moeite waard is.

Hoop dat iemand het me kan verduidelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
En zo proberen ze mensen een tier hoger te pushen (weer 180 dagen gelocked, en dan met een 10x zo grote inleg). En je hoeft die $50 dan niet te betalen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Blabla13 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:53:
Voor de mensen die restaken in de hoop dat het dan nog 3% cashback en 10% stake reward (jade/indigo) is, hou ik me aanbevolen of dat inderdaad zo is.
Ik vind het nog onduidelijk wat er precies bedoeld wordt.
Het cashback percentage kan ik volgen, maar die stake reward.... #onduidelijk.

Dat terwijl het verschil tussen 4 of 10 procent wel de moeite waard is.

Hoop dat iemand het me kan verduidelijken.
Die vervallen na de 180 dagen..

Er staat ….. Thereafter, the revised rates will apply…..

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Gelukszoekr schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:42:

Precies, gezien de onvoorspelbaarheid (van Kris/CRONOS) zou ik nou niet direct weer 180 dagen vastzetten, maar "lekker" vanaf 1 juni de 4%/8% stake rewards ontvangen, plus de 2%/3% cashback rewards EN wel ultiem flexibel blijven. Als je wel restaked (of upgrade) voor 1 juni, krijg je weliswaar weer 180 dagen de"oude" 10%/12% stake rewards en 3%/5% cashback rewards, maar dan moet je eerst ff flink bijstorten om de koersdaling te financieren...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

50 dollar cap gaat er wel op zo te zien.. snap dat op zich wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:43
Skrunsies schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:58:
[...]

Die vervallen na de 180 dagen..

Er staat ….. Thereafter, the revised rates will apply…..
Therafter, the revised rates will apply...
Die lees ik als de cashback rates. Staat er ergens meer duidelijk de referentie aan de staking rewards?

Ik zie die nergens expliciet genoemd nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:14
Therapy777 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:25:
[...]

Ik heb op de lange termijn persoonlijk meer vertrouwen in CRO dan in PLU.
Ik blijf mijn kaart daarom gewoon gebruiken voorlopig, ik heb net gerestaked dus voor mij verandert er niks de komende 6 maanden. Daarna zien we wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 15:56
Zazabez1 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:03:
[...]

Ik blijf mijn kaart daarom gewoon gebruiken voorlopig, ik heb net gerestaked dus voor mij verandert er niks de komende 6 maanden. Daarna zien we wel weer verder.
Bij een restake...welke percentages heb je nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zazabez1
Blabla13 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:03:
[...]

Therafter, the revised rates will apply...
Die lees ik als de cashback rates. Staat er ergens meer duidelijk de referentie aan de staking rewards?

Ik zie die nergens expliciet genoemd nl.
Staat hier toch vrij duidelijk?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cnS9dJ23fU3Pl_ht2V8oTNtYL4s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QBUmnKtXxlxlIZfCl8uasPzl.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
NeoflexNL schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:00:
50 dollar cap gaat er wel op zo te zien.. snap dat op zich wel
moet je maar eens rekenen hoeveel je per maand moet uitgeven.....geef je zoveel per maand uit?

anders kun je ook nog plutus erbij (gratis) pakken met een leuke perk voor extra passief inkomen.
of Binance card, extra bnb farmen en die lekker in launchpools gooien 😉

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
Jesteroh schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:06:
[...]

Bij een restake...welke percentages heb je nu?
Ik heb de Ruby met 2% cb, dus tot begin november blijft dat zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik denk als locked voorbij is dat je dus van 3 naar 2% gaat + dan 4%apy

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zazabez1
Kol Nedra schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:12:
ik denk als locked voorbij is dat je dus van 3 naar 2% gaat + dan 4%apy
Ja idd, zo lees ik het ook.
En tot 1 juni nog de ‘oude’ beloningen als je geen actieve stake hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
HAWK Wizard schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:58:
[...]
Precies, gezien de onvoorspelbaarheid (van Kris/CRONOS) zou ik nou niet direct weer 180 dagen vastzetten, maar "lekker" vanaf 1 juni de 4%/8% stake rewards ontvangen, plus de 2%/3% cashback rewards EN wel ultiem flexibel blijven. Als je wel restaked (of upgrade) voor 1 juni, krijg je weliswaar weer 180 dagen de"oude" 10%/12% stake rewards en 3%/5% cashback rewards, maar dan moet je eerst ff flink bijstorten om de koersdaling te financieren...........
Ik ga toch echt m'n Jade wegdoen over 20 dagen, wanneer m'n stake vrij komt. Die staking rewards zijn niet zo interessant. ik gebruik de kaart zoveel mogelijk, er gaat zeker €1000 per maand met de kaart betaald worden.

Voor mij is de 4% van Plutus dan ook veel interessanter dan de 2% op Jade straks.
Zazabez1 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:03:
[...]
Niet om bijdehand te doen hoor, maar hoezo vertrouwen? Ergens snap ik het wel, je hebt voor een product gekozen, en opzich werkt het prima. Maar dit is toch zwaar ondermaats wat ze nu doen? Het gaat nog niet eens om de getalletjes, maar het rücksichtslos aanpassen van contracten. Contracten waar mensen letterlijk bakken met geld voor hebben vastgezet. En niet 1x, maar dan weer terugdraaien. En weer aanpassingen doen. Is dit alles niet het tegenovergestelde van vertrouwen?

PLU is waarschijnlijk net zo'n onhoudbare bende. Maar zolang het werkt, count me in. Daarnaast heeft PLU dan nog het voordeel dat het ergens op plek 800 op CMC staat dus de groeipotentie veel groter te opzichte van CRO lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Het komt mij allemaal erg herkenbaar over. 2 jaar geleden was er Swipe. De belofte op cryptokaarten gebied. De Binance kaart is technisch van hun product. Ik heb toen iets van €20k ingelegd voor een 8% kaart. Maar die gingen ook ineens rare dingen uithalen. Toen ook na eindeloos contact te hebben gehad met zelfs de CEO hebben ze m'n stake vrijgegeven en ben ik weggerend.

En nu, Swipe bestaat niet eens meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
Ik ben het er absoluut mee eens dat de communicatie van CDC anders had moeten zijn en was net zo verrast als de meesten.

Aan de andere kant kon je nagaan dat hun model niet houdbaar was en dat dit ooit zou veranderen.
Je ziet dit ook gebeuren bij andere aanbieders en zal deels ook te maken hebben met de neerwaartse trend waarin we zitten.

Mijn vertrouwen in CRO zit niet zozeer in de manier waarop ze handelen, maar meer in de naam en marketing wat ze vrij groots aanpakken.
Ook zal de exchange in de VS binnenkort beschikbaar zijn, wat hopelijk een positief effect zal hebben.

Het is juist dat PLU een veel kleinere marketcap heeft en dus meer potentie heeft om (makkelijker) te groeien.
Aan de andere kant kun je je afvragen waarom ze op plek 800 staan op de CMC als ze al 6 jaar actief zijn.
Mochten zij nu ineens hard gaan groeien, dan is het de vraag hoe en of ze hier mee om kunnen gaan of dat ze er een nog grotere bende van maken dan CDC.

Ik kijk het lekker aan de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VBS835
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 22:11
officieel bericht van twitter CEO met de (nieuwe) aanpassingen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kL84Nnm_ACqrXlizqM5u8mmR440=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pFRpaM1E7qC6DkJtDb5bUfk1.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Kol Nedra schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:08:
[...]

moet je maar eens rekenen hoeveel je per maand moet uitgeven.....geef je zoveel per maand uit?

anders kun je ook nog plutus erbij (gratis) pakken met een leuke perk voor extra passief inkomen.
of Binance card, extra bnb farmen en die lekker in launchpools gooien 😉
Ik ben er aardig in geslaagd om nagenoeg alle maandelijkse uitgaven met de kaart te doen. Met een heel gezin gaat dat best hard.. denk aan tanken met 2 auto's (Shell), boodschappen voor de hele week (Jumbo thuisbezorgd), maar ook nagenoeg alle streamingdiensten, parkmobile, storytell, videoland etc. etc. Daarnaast dan nog kruidvat, action, Hema en alle troep die je bij Bol, Coolblue enzo koopt. Tel daar nog reizen bij op en dan gaat het hard.

Op zich niet zo gek om meerdere kaarten achter de Curve te hangen en dan met de back in time functie de cashback verdelen. Moet er dan wel een hele studie van maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 26-09 15:49

MevrouwDeKat

Miauw

Ben pas een maand gestart met de kaart en het beviel zo goed. Ben erg teleurgesteld in de manier waarop dit gaat. Het afbouwen van de Rewards had geleidelijker kunnen gaan.
Ik ben heel blij dat ik 350 heb vastgezet en niet 3500. De komende 5 maanden kan ik nog gebruik maken van de kaart en krijg ik 2% cashback. Ik ga de cashbacks omzetten naar een andere coin.

Was gestart met DeFI staken van CRO, maar ga nu opzoek naar een alternatief. Maar ik moet me hier even in verdiepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
MevrouwDeKat schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:04:
Ben pas een maand gestart met de kaart en het beviel zo goed. Ben erg teleurgesteld in de manier waarop dit gaat. Het afbouwen van de Rewards had geleidelijker kunnen gaan.
Ik ben heel blij dat ik 350 heb vastgezet en niet 3500. De komende 5 maanden kan ik nog gebruik maken van de kaart en krijg ik 2% cashback. Ik ga de cashbacks omzetten naar een andere coin.

Was gestart met DeFI staken van CRO, maar ga nu opzoek naar een alternatief. Maar ik moet me hier even in verdiepen...
Wat je ook zou kunnen doen, blijf je CRO in defi stoppen tot 28 dagen voordat je stake vrijvalt. Pak je in de tussentijd nog mooi 12% mee. Dat is mijn strategie voor de komende 2 maanden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Blik1984 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:12:
[...]

Wat je ook zou kunnen doen, blijf je CRO in defi stoppen tot 28 dagen voordat je stake vrijvalt. Pak je in de tussentijd nog mooi 12% mee. Dat is mijn strategie voor de komende 2 maanden in ieder geval.
Het is toch 12% per jaar?
Dan moet je maar hopen dat de waarde van CRO in die 28 dagen niet meer dan (ongeveer) één procent zakt, want anders had je beter gelijk kunnen omzetten.
Of maak ik een denkfout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik zet mijn CRO wekelijks over naar BTC die ik van cashback krijg....

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spiritsoul
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 21:24
Dus als ik mijn Ruby Steel (nog voor 100 dagen gelocked) voor juni upgrade naar Jade Green, dan heb ik nog 6 maanden de oude rewards (3% cashback + 10% APY)? Ik vind het zo gek niet klinken. Crypto.com heeft al een grote naam opgebouwd, weliswaar beetje op de slechte manier deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

NeoflexNL schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:25:
[...]

Haha dat is toevallig, mijne eindigt morgen ook.. hoe kan jij dan maar 300 onder water staan? :P

Edit: als ik m'n cashback meetel is de schade wel vergelijkbaar trouwens
Ik had al aardig wat CROtjes van daarvoor. Ben destijds van een Ruby, die ik volledig uitgezeten heb, naar een Jade gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
In het geval van ruby, het is me na het vele lezen nog niet duidelijk..
Als de stake vervalt, en je ingelegde CRO zijn minder waard geworden, moet je dan weer optoppen tot 350 euro om weer te staken?

Met andere woorden, extra geld inleggen om de benefits van de stake card weer te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Spiritsoul schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:14:
Dus als ik mijn Ruby Steel (nog voor 100 dagen gelocked) voor juni upgrade naar Jade Green, dan heb ik nog 6 maanden de oude rewards (3% cashback + 10% APY)? Ik vind het zo gek niet klinken. Crypto.com heeft al een grote naam opgebouwd, weliswaar beetje op de slechte manier deze week.
Ik snap geen hol meer van wat de Jade nu, of straks nog doet. Maar stel dat je inderdaad die 3% cashback krijgt, en 10% rente. Je kan het gewoon berekenen toch?

Stel dat je voor €1000 per maand de kaart gebruikt. Dan krijg je per maand €30 aan cashback. Netflix en Spotify voor nog eens €20 maakt €50 per maand in totaal. x6 is dat €300 aan totale bonus. Wil je daar €3200 voor riskeren?

Wat de koers doet heb je geen idee van maar als je wat verder uitzoomt dan kan CRO ook gewoon makkelijk naar een dubbeltje per stuk. Net als in 2019, 2020 en 2021. Dan klinkt 10% APY misschien leuk (wat over een half jaar eigenlijk dus 5% is). Maar daar ga je dan alleen maar op verliezen.

Je moet het naar mijn idee alleen doen als je echt verwacht dat CRO in waarde gaat stijgen. En als je dit verwacht, dan kan je je CRO beter nog op andere plekken stallen voor een hogere APY. Maar misschien zie ik het allemaal te negatief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
pixels66 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:25:
In het geval van ruby, het is me na het vele lezen nog niet duidelijk..
Als de stake vervalt, en je ingelegde CRO zijn minder waard geworden, moet je dan weer optoppen tot 350 euro om weer te staken?

Met andere woorden, extra geld inleggen om de benefits van de stake card weer te krijgen?
Nee, zolang je niet unstaked blijf je de kaart houden. De voorwaarden van de kaart veranderen wel na de 180 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Gelukszoekr schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:27:
[...]

Nee, zolang je niet unstaked blijf je de kaart houden. De voorwaarden van de kaart veranderen wel na de 180 dagen
Bedankt voor je uitleg.

Maar stel dat hij meer waard is geworden, dan loont het dus wel om te unstaken, en opnieuw te staken tegen eigenlijk een "lagere koers" waardoor je dus winst uit je eerste stake haalt. Zit ik dan goed met mijn denkwijze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
pixels66 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:30:
[...]

Bedankt voor je uitleg.

Maar stel dat hij meer waard is geworden, dan loont het dus wel om te unstaken, en opnieuw te staken tegen eigenlijk een "lagere koers" waardoor je dus winst uit je eerste stake haalt. Zit ik dan goed met mijn denkwijze?
Zeker, ik kan je uit ervaring vertellen dat dat erg goed voelt :P Het enige nadeel is dat je dan dus permanent minder rente krijgt op de CRO die overblijft

[ Voor 9% gewijzigd door Gelukszoekr op 05-05-2022 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Gelukszoekr schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:32:
[...]

Zeker, ik kan je uit ervaring vertellen dat dat erg goed voelt :P Het enige nadeel is dat je dan dus permanent minder rente krijgt op de CRO die overblijft
Maar in het geval van Ruby heb je geen rente op je stake als ik het goed begrijp. Pas 10% vanaf Jade..?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
pixels66 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:57:
[...]

Maar in het geval van Ruby heb je geen rente op je stake als ik het goed begrijp. Pas 10% vanaf Jade..?
Ja dat klopt. Maar wat de rente morgen is weet niemand, Zelfs Kris niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zazabez1
pixels66 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:30:
[...]

Bedankt voor je uitleg.

Klopt helemaal.
Zo heb ik het ook gedaan deze week en het ‘overschot’ tegen 12% in defi gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:03
Zazabez1 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 08:11:
[...]

Klopt helemaal.
Zo heb ik het ook gedaan deze week en het ‘overschot’ tegen 12% in defi gezet.
Daar gaan die nieuwe voorwaarden voor gelden!

Notes:
To continue to earn CRO Card rewards on spending and Card CRO staking rewards at the current rates until their 180-day stake expires, all cardholders who will need to have an active 6-month stake by May 31, 2022 23:59 UTC of the same or higher requisite amount. A cardholder who restake for a lower CRO staking tier will not be eligible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
Ik snap echt niet dat mensen nog steeds overwegen om de card te upgraden of te behouden. Wijziging nr 3 alweer binnen 1 week, ik denk dat Chris zich wel beseft dat hij zijn meest loyale klanten hard genaaid heeft nu.

Ik ben blij dat ik nog ingestapt ben in CRO tussen 9 en 19 euro cent, maar zodra mijn 2e stage afloopt over 90 dagen gaat alles eruit en tot die tijd de cashback/stake Rewards naar USDC of BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:54

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Hier heel erg aan het twijfelen wat te doen. Bij de eerste aankondiging heb ik m’n DeFi laten unstaken. Ik kan net voor 31 mei opnieuw staken voor een Ruby kaart. Maar twijfel een beetje. Anders over op de Plutus kaart die ik al wel in aanvraag heb staan.

De twijfel bestaat vooral uit de makkelijkheid van fiat op de kaart zetten en de uitbetaling van de cashback. Dit gaat via de ETH Chain dacht ik? Met bijbehorende hoge fee’s? Dat maakt de keuze wat lastig.

[ Voor 29% gewijzigd door WishmasterNL op 06-05-2022 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
solidslayer schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 10:24:
Ik snap echt niet dat mensen nog steeds overwegen om de card te upgraden of te behouden. Wijziging nr 3 alweer binnen 1 week, ik denk dat Chris zich wel beseft dat hij zijn meest loyale klanten hard genaaid heeft nu.
Omdat er volgend jaar weer een stroom mensen aankomen die dit niet hebben meegekregen. De Crypto wereld is geen liefdadigheid instelling. Wat denk je wat die btc whales doen met de koers?

Persoonlijk behoud ik lekker m'n Jade. Over een jaar of 2 kijken we wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

solidslayer schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 10:24:

Ik ben blij dat ik nog ingestapt ben in CRO tussen 9 en 19 euro cent, maar zodra mijn 2e stage afloopt over 90 dagen gaat alles eruit en tot die tijd de cashback/stake Rewards naar USDC of BTC.
Ik hou mijn kaart gewoon aan, de kaart werkt fijn en ga nu van 3% naar 2% cashback (dat had ik bij Binance ook) dus heb momenteel weinig behoefte om over te stappen. Ben zelf rond 0.1 ingestapt en heb gelukkig al mijn inleg er uit en de rest gaat gewoon rustig naar DeFi (validator staking en een deel gaat naar Cronos voor echte defi).

Pagina: 1 ... 37 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).