HAWK Wizard schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:58:
[...]
Precies, gezien de onvoorspelbaarheid (van Kris/CRONOS) zou ik nou niet direct weer 180 dagen vastzetten, maar "lekker" vanaf 1 juni de 4%/8% stake rewards ontvangen, plus de 2%/3% cashback rewards EN wel ultiem flexibel blijven. Als je wel restaked (of upgrade) voor 1 juni, krijg je weliswaar weer 180 dagen de"oude" 10%/12% stake rewards en 3%/5% cashback rewards, maar dan moet je eerst ff flink bijstorten om de koersdaling te financieren...........
Ik ga toch echt m'n Jade wegdoen over 20 dagen, wanneer m'n stake vrij komt. Die staking rewards zijn niet zo interessant. ik gebruik de kaart zoveel mogelijk, er gaat zeker €1000 per maand met de kaart betaald worden.
Voor mij is de 4% van Plutus dan ook veel interessanter dan de 2% op Jade straks.
Niet om bijdehand te doen hoor, maar hoezo vertrouwen? Ergens snap ik het wel, je hebt voor een product gekozen, en opzich werkt het prima. Maar dit is toch zwaar ondermaats wat ze nu doen? Het gaat nog niet eens om de getalletjes, maar het rücksichtslos aanpassen van contracten. Contracten waar mensen letterlijk bakken met geld voor hebben vastgezet. En niet 1x, maar dan weer terugdraaien. En weer aanpassingen doen. Is dit alles niet het tegenovergestelde van vertrouwen?
PLU is waarschijnlijk net zo'n onhoudbare bende. Maar zolang het werkt, count me in. Daarnaast heeft PLU dan nog het voordeel dat het ergens op plek 800 op CMC staat dus de groeipotentie veel groter te opzichte van CRO lijkt me