Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 28 ... 59 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 00:44
Maar jullie krijgen dus wel cashback bij onbemande pompen?

Alleen moet je dus een groter bedrag op je kaart hebben staan ivm de reservering?

Een vriend van mij zei namelijk dat de pas het niet deed. Maar misschien werd hij alleen geweigerd vanwege een te laag saldo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Laatst met ApplePay + Curve + CDC bij een Tinq, en dat ging prima, incl cashback.

Later bij een Argos ook prima (maar dat was wel aan de kassa/counter)

[ Voor 31% gewijzigd door Get!em op 07-03-2022 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Dacuuu schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:20:
[...]

Met mijn rabobank pas had ik nooit last hoor. Kon gewoon tanken ook al had ik <125 euro op m'n pas staan.
Geloof ik, kan best dat de Maestro dat wel goed doet. Met Vpay (de debit pinpas variant van VISA) was het weer een ander verhaal, en met de nu opkomende VISA en Mastercard standaarden op de normale pinpassen ervaar ik dat het weer anders gaat. Tevens loopt het ook weer anders als je je kaart koppelt via Curve en/of Apple of GooglePay, want die reageren weer met een andere standaard (Mastercard of Visa standaard).
Zo kan het zijn dat je fysieke kaart wel werkt, maar dezelfde kaart via Google Pay weer niet (of juist andersom).

Ooit eens in een Belgische electronica winkel betaald met Vpay vlak voor sluitingstijd. Dat vonden ze dus niet gaaf, want ze kregen extra kosten (VISA) en de dagafsluiting van VISA creditcards hadden ze al gedaan omdat ze zagen dat ik met een pinpas ging betalen...

[ Voor 15% gewijzigd door Get!em op 07-03-2022 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:37
Iemand enig idee hoe je je totale sado op crypto.com op 1-1-2021 kunt opzoeken? Volgens mij kan dit niet. Ik kan wel transactie statements downloaden maar daar kan ik niet echt mijn balans uit opmaken voor de aangifte. Ik ben bang dat het natte vinger werk wordt. Ik heb inmiddels een reminder in mijn agenda gezet om ieder jaar op 1 januari screenshots van crytpo.com, binance etc te maken. Lekker lastig crypto en belasting aangifte doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
glatuin schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:40:
Iemand enig idee hoe je je totale sado op crypto.com op 1-1-2021 kunt opzoeken? Volgens mij kan dit niet. Ik kan wel transactie statements downloaden maar daar kan ik niet echt mijn balans uit opmaken voor de aangifte. Ik ben bang dat het natte vinger werk wordt. Ik heb inmiddels een reminder in mijn agenda gezet om ieder jaar op 1 januari screenshots van crytpo.com, binance etc te maken. Lekker lastig crypto en belasting aangifte doen.
Ja ik heb alles uit zitten rekenen in Excel met behulp van de exports. Overzichtelijk was het niet met al die cashback.

Bij Bitvavo kun je simpel je cursor op 1-1 zetten in de grafiek _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lonelywolf76
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01-2024
glatuin schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:40:
In de app kan je een uitdraai maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5vfzenKGzTNwatpcy1IVBAGRBRY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/J47DLQf7YtmES82Lcan6CABL.png?f=fotoalbum_large
1. Druk op accounts
2. Druk vervolgens rechtsboven op het icoon met een dollar teken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d5SzJ6skwd33Q-mBdevxS7x9iI4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vi88gHhLFuTP4j4T63U2Y6O9.png?f=user_large
3. Druk rechtsboven op het icoon met een pijl omhoog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1BhZtS7b0YVucrgKI3w3n8svtb4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9f5N76LmwNmOaa7kPcbB6cPR.png?f=fotoalbum_large
4. Geef de periode op en druk vervolgens op "export to csv".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:25
Get!em schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:15:
Geldt overigens ook voor de normale pinpas debitcards van je bank. Zal nog fun worden voor de minima die te weinig op hun rekening hebben staan, die worden gedwongen naar de (vaak duurdere) bemande tankstations te gaan.
ik had er ooit eerst maar €40 opstaan. ik ging tanken (onbemand) maar op een gegeven moment (rond de €38) stopte de tank abrupt en kon niet meer verder tanken. dus zo kan het blijkbaar ook....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:31
Kol Nedra schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:03:
[...]

ik had er ooit eerst maar €40 opstaan. ik ging tanken (onbemand) maar op een gegeven moment (rond de €38) stopte de tank abrupt en kon niet meer verder tanken. dus zo kan het blijkbaar ook....
Helaas werkt dat nu niet meer (bij shell). Er moet echt minimaal 150 op staan anders wordt je pas geweigerd, dit heb ik afgelopen weekend meegemaakt namelijk.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-05 15:53
Lonelywolf76 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:28:
[...]

In de app kan je een uitdraai maken.

[Afbeelding]
1. Druk op accounts
2. Druk vervolgens rechtsboven op het icoon met een dollar teken.

[Afbeelding]
3. Druk rechtsboven op het icoon met een pijl omhoog.

[Afbeelding]
4. Geef de periode op en druk vervolgens op "export to csv".
Dit werkt wel inderdaad om een overzicht van je transacties uit te draaien, maar helaas staat er geen begin- en eindsaldo bij. Ik maak zelf gewoon een screenshot van de app op elk jaar op 1 januari 😅

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonelywolf76
blu-fox schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:33:
[...]

Dit werkt wel inderdaad om een overzicht van je transacties uit te draaien, maar helaas staat er geen begin- en eindsaldo bij. Ik maak zelf gewoon een screenshot van de app op elk jaar op 1 januari 😅
Klopt. Het is wel even puzzelen idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:27

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Giro555 is ook te doneren via CDC, moest het wel via paypal doen daar waar de directe VISA betaling niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-05 10:26
Ik kan het antwoord in de openingspost niet vinden; bij een weekendbetaling in het buitenland (Curaçao) met de debit card bij een autoverhuurbedrijf van 150usd, is 166eur in rekening gebracht. Weet iemand waarom er zo’n koersverschil is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-05 15:53
BektLekker schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:36:
Ik kan het antwoord in de openingspost niet vinden; bij een weekendbetaling in het buitenland (Curaçao) met de debit card bij een autoverhuurbedrijf van 150usd, is 166eur in rekening gebracht. Weet iemand waarom er zo’n koersverschil is?
Ik vermoed dat het een reservering is en het later wordt gecorrigeerd, dat gebeurt vaker bij autoverhuurbedrijven. Als het na een paar dagen nog niet is hersteld kun je even contact opnemen met de support via de chat.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
blu-fox schreef op maandag 7 maart 2022 @ 18:30:
[...]

Ik vermoed dat het een reservering is en het later wordt gecorrigeerd, dat gebeurt vaker bij autoverhuurbedrijven. Als het na een paar dagen nog niet is hersteld kun je even contact opnemen met de support via de chat.
Om die reden beter met Curve en een echte credit card de auto te huren en later met back in time naar CDC terug om de cashback te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 18:48
Brubs schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:11:
[...]

Helaas werkt dat nu niet meer (bij shell). Er moet echt minimaal 150 op staan anders wordt je pas geweigerd, dit heb ik afgelopen weekend meegemaakt namelijk.. ;(
Ik tank alleen hier bij bemande shell pomp.(of bp)
Scheelt niks met de prijs als de onbemande pomp, die een halve km er vandaan zit.
Soms is die zelfs nog goedkoper ook bemand 🥳
En ik heb cashback en die 150€ ook geen last van.
Snelweg tank ik zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Laatst online: 22-08-2024
glatuin schreef op maandag 7 maart 2022 @ 18:47:
[...]

Om die reden beter met Curve en een echte credit card de auto te huren en later met back in time naar CDC terug om de cashback te pakken.
Tenzij je echte credit card kosten rekent voor een betaling in andere valuta (en dat doen de meesten). Dan maak je verlies vanwege de conversiekoers en -kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
StefanoZ schreef op maandag 7 maart 2022 @ 19:31:
[...]

Tenzij je echte credit card kosten rekent voor een betaling in andere valuta (en dat doen de meesten). Dan maak je verlies vanwege de conversiekoers en -kosten.
Niet met curve, althans niet eerder meegemaakt. Het bedrag wordt enkel van kaart verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
glatuin schreef op maandag 7 maart 2022 @ 20:49:
[...]

Niet met curve, althans niet eerder meegemaakt. Het bedrag wordt enkel van kaart verplaatst.
Ik al 2 keer in 2 maanden, maar dat heeft ook te maken met de wisselende dollarkoers op het moment (en dus de kosten van een ING cc wanneer je betaald in een andere valuta)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cingero
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:46
CryptoT schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:48:
Ik had een betaling gedaan aan Bol.com 3 weken geleden. Product retour gestort en vanochtend is het geld teruggestort. Echter betaald Crypto.com het direct weer terug aan Bol (ook weer cashback op gekregen). Iemand dit eerder meegemaakt?
Ja, zojuist. Heb je het geld uiteindelijk terug gekregen?

Edit:
Las zojuist ook onderstaande, dus zal morgen nog wel even weer checken.
Louw Post schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:00:
[...]

De manier waarop geld terug komt op je kaart gaat een beetje vreemd is mijn ervaring. Als ik geld terug krijg dan zie ik 2x het bedrag. Eén daarvan komt terug en de ander weer ervanaf. Die tweede zal waarschijnlijk de cashback hebben die jij ziet? Een dag later lijkt het bij mij altijd weer goed verwerkt en heb ik het bedrag terug en is de nieuwe afschrijving verdwenen.

[ Voor 41% gewijzigd door cingero op 07-03-2022 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cingero
Geld is teruggestort. Het lijkt 2x bij bijgeschreven en 1x afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

cingero schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:13:
Geld is teruggestort. Het lijkt 2x bij bijgeschreven en 1x afgeschreven.
Standaard procedure bij alle terugstortingen, met de indicatie POS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:18
Iemand die weet heeft van autohandelaren die de crypto.com kaart aanvaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:44
ardana123 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:04:
Je bent op zoek naar een handelaar die Visa (CRO) of Mastercard (als je Curve hebt) ondersteunt. Dat zijn er helaas niet veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Ik probeer via back in time iets vanaf de CDC af te schrijven, maar krijg continue de error : "Preauth on new card was not authorized" Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Kan nergens in de curve app vinden dat ik het aan kan passen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
volgens mij zijn die er helaas weinig. Maar als iemand weet waar of welk bedrijf het wel doet moeten we hier een lijstje van maken.
want met zulke bedragen is het zeer interessant.
ook voor vakantie boekingen/hotel/camping tikt het mooi aan.

ook dingen zoals zonnepanelen kopen of huis verbouwen is het zo mooi 😃

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 08-03-2022 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:25
Ik koop zo nu en dan voor ongeveer 100 euro aan cro totdat ik de jade kaart kan krijgen. Tot nu toe doe ik dit via de app. Zou ik dit via de exchange moeten doen qua kosten? Wat doen jullie? Of is het verschil met deze bedragen verwaarloosbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Brubs schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:10:
Ik probeer via back in time iets vanaf de CDC af te schrijven, maar krijg continue de error : "Preauth on new card was not authorized" Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Kan nergens in de curve app vinden dat ik het aan kan passen oid.
Kunnen een paar dingen, te weinig saldo, CDC accepteert die betaling niet, Curve accepteert de switch via GBIT niet, alles daar tussenin. Het is soms niet helemaal duidelijk. Je kan even kijken via de chat van CDC of ze aan hun eind iets kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
dennisbos schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:54:
Ik koop zo nu en dan voor ongeveer 100 euro aan cro totdat ik de jade kaart kan krijgen. Tot nu toe doe ik dit via de app. Zou ik dit via de exchange moeten doen qua kosten? Wat doen jullie? Of is het verschil met deze bedragen verwaarloosbaar?
ik had een tijdje terug een berekining gedaan op een servetje, of het bij 100 CRO gunstig is om de dollars vanuit Revolut over te schrijven naar Exchange en daar CRO te kopen. Dit was overigens voordat ik er achter kwam dat Revolut überhaupt niet ondersteund werd, maar dat ter zijde.

Het verschil bij 100 cro was €36,16 via Revolut, €36,45 rechtstreeks via app.
Het verschil wordt nog kleiner als je in de app usdc koopt en dat overzet naar exchange

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:19
StefanoZ schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:59:
[...]

ik had een tijdje terug een berekining gedaan op een servetje, of het bij 100 CRO gunstig is om de dollars vanuit Revolut over te schrijven naar Exchange en daar CRO te kopen. Dit was overigens voordat ik er achter kwam dat Revolut überhaupt niet ondersteund werd, maar dat ter zijde.

Het verschil wordt nog kleiner als je in de app usdc koopt en dat overzet naar exchange
Inderdaad USDC kopen in de app en dan overzetten naar de exchange is de beste balans tussen gemak en kosten. Je krijgt ook nog de mission rewards dan (zet niet echt zoden aan de dijk, maar mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Xqlus1ve schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:52:
[...]

Kunnen een paar dingen, te weinig saldo, CDC accepteert die betaling niet, Curve accepteert de switch via GBIT niet, alles daar tussenin. Het is soms niet helemaal duidelijk. Je kan even kijken via de chat van CDC of ze aan hun eind iets kunnen zien.
Heb de support gecontact en nog niet eens reactie gehad, maar gewoon nog eens geprobeerd en nu doet hij het wel.. Vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
PureLOOD schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:01:
[...]

Je krijgt ook nog de mission rewards dan
Tegenwoordig niet meer dacht ik.
Kreeg een tijdje terug de melding dat transacties tussen fiat & stables zijn uitgesloten. Heb het daarna niet meer geprobeerd dus weet niet of het klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
weet iemand hoe het zit met crypto loans en crypto earn vanaf 15 maart bij cdc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:25
StefanoZ schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:59:
[...]

Het verschil wordt kleiner, dus dan zit je nog dichter bij die 36,45 van de app. Lijkt me dan niet zo rendabel om eerst usdc te kopen toch? Ik kan het wel een keer proberen. Heb nog nooit de exchange gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Brubs schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:01:
[...]

Heb de support gecontact en nog niet eens reactie gehad, maar gewoon nog eens geprobeerd en nu doet hij het wel.. Vreemd
Ah dan lag het aan alles daar tussenin. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
StefanoZ schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:02:
[...]

Tegenwoordig niet meer dacht ik.
Kreeg een tijdje terug de melding dat transacties tussen fiat & stables zijn uitgesloten. Heb het daarna niet meer geprobeerd dus weet niet of het klopt
Ja die melding zie je wel, maar ik krijg nog steeds de mission rewards (paar min geleden nog gedaan :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:40
Is er een minimum voor het gebruikmaken van de fysieke kaart bij een tankstation?
In ieder geval moet er minimaal 125 euro op staan begreep ik? Of is dat alleen bij een onbemande pomp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:02
PHPResource schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:49:
Is er een minimum voor het gebruikmaken van de fysieke kaart bij een tankstation?
In ieder geval moet er minimaal 125 euro op staan begreep ik? Of is dat alleen bij een onbemande pomp.
Alleen bij onbemande pomp, er is verder geen minimum vanuit de kaart. Wellicht wel een minimum vanuit de pomp (x aantal liter)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Let op dat sommige tankstations dit reserveringsbedrag afgelopen week verhoodg hebben naar 150 euro en het mogelijk 200 euro kan worden.
(Omdat mensen soms hun tank niet meer konden vullen met 'maar' 125 euro.)

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 08-03-2022 12:54 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
Kol Nedra schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:09:
In het kort, lending wordt niet meer aangeboden in NL. Zal wel iets met wetgeving te maken hebben.
Ze gaan de earn rates aanpassen als je meer dan 30.000 ($ dacht ik) in earn hebt staan. Stables wordt sowieso iets lager:

https://crypto.com/product-news/changes-to-crypto-earn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:11
Zojuist probeer ik op bol.com iets te betalen met Curve, maar er wordt gemeld dat er door "de creditcard maatschappij niet kan worden vastgesteld dat ik de eigenaar ben?"

Ik vul netjes kaartnummer, cvc e.d. in. Google Pay vult ook al e.e.a. vooraf in. Wat doe ik nu verkeerd? Moet de naam wellicht EXACT overeenkomen? In that case, is dat met/zonder initialen? En wellicht alles in hoofdletters?

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Laatst online: 09-05 10:26
Las ergens dat iemand al wel is zijn auto met de kaart betaald had. Ook zonnepanelen zijn al wel is voorbij gekomen.

Ik ben ook wel benieuwd of er private lease aanbieders zijn die de maandelijkse termijnen met de debitcard accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:18
BektLekker schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:13:
[...]

Las ergens dat iemand al wel is zijn auto met de kaart betaald had. Ook zonnepanelen zijn al wel is voorbij gekomen.
Zou je ff link kunnen geven naar de post?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StefanoZ
dennisbos schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:21:
[...]

Het verschil wordt kleiner, dus dan zit je nog dichter bij die 36,45 van de app. Lijkt me dan niet zo rendabel om eerst usdc te kopen toch? Ik kan het wel een keer proberen. Heb nog nooit de exchange gebruikt.
Het voordeel van USDC kopen en naar de exchange overzetten is dat je middels limit orders CRO kan kopen tegen een (hopelijk) lagere prijs, ook als je bijvoorbeeld ligt te slapen. Met name met grotere bedragen kan het schelen of je nou je CRO voor €0,45 of €0,425 koop.

Op het moment van schrijven koop ik via de app met €100 276,7 CRO
Koop ik voor diezelfde €100 USDC dan is dat 108,8 USDC, zet je dat over naar de exchange en koop je er tegen marktprijs op de exchange CRO voor dan krijg je 278,69 CRO.
Dus zonder gebruik van limit order al 1,99 CRO extra met je €100 door USDC te kopen en over te zetten naar Exchange.
Of dit de moeite is voor je is uiteraard aan jou!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
StefanoZ schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:23:
[...]

Het voordeel van USDC kopen en naar de exchange overzetten is dat je middels limit orders CRO kan kopen tegen een (hopelijk) lagere prijs, ook als je bijvoorbeeld ligt te slapen. Met name met grotere bedragen kan het schelen of je nou je CRO voor €0,45 of €0,425 koop.

Op het moment van schrijven koop ik via de app met €100 276,7 CRO
Koop ik voor diezelfde €100 USDC dan is dat 108,8 USDC, zet je dat over naar de exchange en koop je er tegen marktprijs op de exchange CRO voor dan krijg je 278,69 CRO.
Dus zonder gebruik van limit order al 1,99 CRO extra met je €100 door USDC te kopen en over te zetten naar Exchange.
Of dit de moeite is voor je is uiteraard aan jou!
Lekker een concrete berekening :)

Volgens mij kan de spread ook wisselen per crypto, maar het is in ieder geval een goede vuistregel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noesbueno
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 14-04-2022
Ik twijfel om eventueel een Crypto.com VISA-debetkaar te nemen om mijjn USDC te kunnen uitgeven.

Als ik het goed begrijp kan ik de USDC die ik momenteel heb staan overschrijven op mijn Crypto.com account en nadien dit overzetten naar EUR om op mijn kaart te zetten en zo betalingen te doen.

Kan iemand mij kort even zeggen wat de kosten zijn voor beide overdrachten:
- USDC deposit op Crypto.com
- USDC omzetten naar EUR om dan op kaart te laden.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Noesbueno schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:53:
Ik twijfel om eventueel een Crypto.com VISA-debetkaar te nemen om mijjn USDC te kunnen uitgeven.

Als ik het goed begrijp kan ik de USDC die ik momenteel heb staan overschrijven op mijn Crypto.com account en nadien dit overzetten naar EUR om op mijn kaart te zetten en zo betalingen te doen.

Kan iemand mij kort even zeggen wat de kosten zijn voor beide overdrachten:
- USDC deposit op Crypto.com
- USDC omzetten naar EUR om dan op kaart te laden.

Alvast bedankt!
Ehm transfer fee van exchange naar cdc en de spread van usdc naar eur. Duidelijker kan ik niet uitleggen op de basis van jou info :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noesbueno
Xqlus1ve schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:58:
[...]

Ehm transfer fee van exchange naar cdc en de spread van usdc naar eur. Duidelijker kan ik niet uitleggen op de basis van jou info :/
Ok, thanks voor je input.

Als we over spread spreken, wat versta je hieronder + hoeveel zijn die ongeveer?
Tenzij ik het verkeerd begrijp moet op deze omzetting naar EUR geen fee worden betaald maar ben je wel afhankelijk van de Crypto.com markt hieromtrent, die eventueel grote spreads kan bevatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cingero
Sandrioni schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:04:
Zojuist probeer ik op bol.com iets te betalen met Curve, maar er wordt gemeld dat er door "de creditcard maatschappij niet kan worden vastgesteld dat ik de eigenaar ben?"

Ik vul netjes kaartnummer, cvc e.d. in. Google Pay vult ook al e.e.a. vooraf in. Wat doe ik nu verkeerd? Moet de naam wellicht EXACT overeenkomen? In that case, is dat met/zonder initialen? En wellicht alles in hoofdletters?
Volgens mij kreeg ik deze melding ook toen ik de kaart nog niet geactiveerd had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Kol Nedra schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:09:
kreeg deze mail
Dear Valued Customer,

Please be informed that Lending is no longer supported in your jurisdiction. For this reason, we are required to cancel your current loans. You can find more information here.

Kindly take the steps to repay your loans by 02:00 UTC, 15 March 2022. Outstanding loans and the associated interest will be automatically repaid from the funds in your Spot Wallet after this date.

We sincerely apologise for any inconvenience caused. If you have questions or concerns, please email us at contact‌@crypto‌.com. We’re here to help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Sandrioni schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:04:

Misschien niet direct wat je wil horen, maar online betalingen zijn toch veel makkelijker direct met de CDC te doen? Dat haalt er een schakel uit, waar het mis kan gaan. Ik denk dat voor de meeste curve vooral handig is voor de acceptatie van de fysieke kaart vs Visa, of de combinatie met google pay etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandrioni
PureLOOD schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:18:
[...]

Misschien niet direct wat je wil horen, maar online betalingen zijn toch veel makkelijker direct met de CDC te doen? Dat haalt er een schakel uit, waar het mis kan gaan. Ik denk dat voor de meeste curve vooral handig is voor de acceptatie van de fysieke kaart vs Visa, of de combinatie met google pay etc.
Ik betaal met de 'virtuele' Curve card, waar ik vanochtend ook nog zonder problemen mijn vakantie mee heb betaald (en afgelopen weekend QPark en McDonald's). Dus, daar ligt het niet aan?

Zal zo nog ff opnieuw proberen. Anders maar via de crypto.com card zelf ipv Curve. Of accepteert Bol.com alleen CREDITcards, en geen DEBITcards?

UPDATE: de VISA card van Crypto.com werkte perfect.

[ Voor 3% gewijzigd door Sandrioni op 08-03-2022 15:36 . Reden: .. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-05 10:13
Iemand een idee waarom crypto.com niet wordt geaccepteerd als betalingsmiddel bij www.worldremit.com?
(money transfer)

Elke andere kaart werkt wel... zelfs met curve werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

replica17 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:18:
Iemand een idee waarom crypto.com niet wordt geaccepteerd als betalingsmiddel bij www.worldremit.com?
(money transfer)

Elke andere kaart werkt wel... zelfs met curve werkt het niet.
Dat soort services zijn niet toegestaan/accepteerd bij CDC. Lees maar eens de kleine lettertjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• replica17
Xqlus1ve schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:24:
[...]

Dat soort services zijn niet toegestaan/accepteerd bij CDC. Lees maar eens de kleine lettertjes.
Dat is dan wel echt een groot nadeel van deze kaart... Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
Xqlus1ve schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:24:
[...]

Geen cashback krijgen of geen werkende kaart zijn wel 2 verschillende dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
replica17 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:30:
[...]

Dat is dan wel echt een groot nadeel van deze kaart... Bedankt voor de info.
Het valt op zich wel mee. Vakantie huisjes huren en benzine tanken heb ik tot op heden steevast cashback gehad. Toch zou het volgens de lettertjes niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dacuuu schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:49:
[...]

Ooit eens zelf geprobeerd via wire money transfers, contact opgenomen met CDC, wire transfers werden niet geautoriseerd (mislukte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

glatuin schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:52:
[...]

Het valt op zich wel mee. Vakantie huisjes huren en benzine tanken heb ik tot op heden steevast cashback gehad. Toch zou het volgens de lettertjes niet lukken.
Vattenfall zou ook uitgesloten moeten zijn, ook die lukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noesbueno
Ik ga zometeen een account aanmaken voor CDC.
Als iemand mij een referral wil geven is het nu de moment :)

Edit: Ondertussen er meer dan voldoende gekregen. Er is al een gelukkige! bedankt voor de feedback
Had niet door dat dit niet mocht. Excuses ervoor.

[ Voor 42% gewijzigd door Noesbueno op 08-03-2022 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:48
Xqlus1ve schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:20:
[...]

Vattenfall zou ook uitgesloten moeten zijn, ook die lukt.
Hoe kun je bij Vattenfall met CDC betalen? Als ik inlog op mijn account daar, zie ik bij betalen -> betaalmethoden alleen automatische incasso staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Jdome schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:46:
[...]

Hoe kun je bij Vattenfall met CDC betalen? Als ik inlog op mijn account daar, zie ik bij betalen -> betaalmethoden alleen automatische incasso staan
Daar moet je even voor bellen dat je per factuur wil betalen die je ontvang in je email, daar kan je dan kiezen om te betalen met Visa/MC. Ook even dit topic door spitten want voor meerjarige klanten zitten er soms ook nadelen aan maar geen idee om dat uit te spitten.

Voor overige zaken even topic start door neuzen, daar staan alle bekende opgesomd welk je maandelijks met je CDC kaart kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessebezzel
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-11-2023
Vraagje voor mensen met een Curve kaart:
Moesten jullie ook een KYC procedure doorlopen bij het registreren?
Mij werd direct gevraagd om een paspoort of identiteitskaart + selfie. Ik was na het lezen van vele reviews onder de indruk dat de KYC procedure optioneel is en enkel nodig is wanneer je je spending limit wil verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
Dacuuu schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:49:
[...]

Idd, het gaat dus om weigering van de kaart, niet om de cashback.

Volgens Crypto.com support is de reden dat "quasi cash transactions" niet zijn toegestaan...

Vind het maar raar |:( |:( |:(

[ Voor 9% gewijzigd door replica17 op 08-03-2022 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-05 07:57
PureLOOD schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:01:
Inderdaad USDC kopen in de app en dan overzetten naar de exchange is de beste balans tussen gemak en kosten. Je krijgt ook nog de mission rewards dan (zet niet echt zoden aan de dijk, maar mooi meegenomen.
Heeft het eigenlijk zin om die mission rewards op te sparen of maakt dat niet uit voor het aantal CRO wat je uiteindelijk krijgt?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Diepie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-05 11:34
Ik heb deze week twee bekeuringen binnen gekregen na de wintersport, 1 uit België en 1 uit Frankrijk. Allebei met de CDC betaald met de volgende conclusies : België GEEN cashback maar Frankrijk WEL cashback! Wie zei ooit dat hardrijden niet loont >:)

Cabauw/Lopik; 26 x 370 Wp (12 x O/ZO, 14 x W/ZW) 9,6 kWp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
catchingfire schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:22:
[...]

Heeft het eigenlijk zin om die mission rewards op te sparen of maakt dat niet uit voor het aantal CRO wat je uiteindelijk krijgt?
Voor zo ver ik weet niet, het kost 25 diamonds per box. Volgens mij zijn er bronze silver en Gold boxes (ik heb alleen bronze en silver gehad) waar een beetje cro in zit. Wellicht dat ze ooit nog duurdere boxes o.i.d. gaan doen, maar op dit moment zou ik het gewoon gelijk omzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
[...]

Elke dag om 01:01 in je bedje de status check doen om elke 25 dagen gratis 30-40 cent te mogen ontvangen *O* serieus ik doe het ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
AlterBridge schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:31:
[...]

Elke dag om 01:01 in je bedje de status check doen om elke 25 dagen gratis 30-40 cent te mogen ontvangen *O* serieus ik doe het ^^
Die punten vervallen toch weer binnen x aantal dagen? Waardoor je nooit een volledige box kunt sparen door enkel en alleen de statuscheck te doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
Blik1984 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:37:
[...]

Die punten vervallen toch weer binnen x aantal dagen? Waardoor je nooit een volledige box kunt sparen door enkel en alleen de statuscheck te doen?
Nadat je puntje binnen is moet je nog een keer klikken om hem te claimen/storen in je Diamond Vault. Daar blijven ze staan. Heb het nu al 3x 25 dagen volgehouden voor 0,9 1,1 en 1,2 Cro :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Duimpje omhoog voor het doorzettingsvermogen… :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 15:37

hilgo

Clear your mind of can't.

AlterBridge schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:39:
[...]

Nadat je puntje binnen is moet je nog een keer klikken om hem te claimen/storen in je Diamond Vault. Daar blijven ze staan. Heb het nu al 3x 25 dagen volgehouden voor 0,9 1,1 en 1,2 Cro :z
Ik doe hetzelfde en heb gisteren weer een dikke 0,3 cro gekregen.. 8)7 #lambosoon

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
hilgo schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:56:
[...]

Ik doe hetzelfde en heb gisteren weer een dikke 0,3 cro gekregen.. 8)7 #lambosoon
Ik net zo!

Maar, hebben jullie die mission al gedaan dat je in 1 transactie 20 USD danwel 500 USD moet besteden aan een crypto aankoop? Die heb ik nog niet voltooid, maar heb al wel (voor de CDC) 500+ USD besteed aan het kopen van CRO coins. Waarom is die mission dan nog niet unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 15:37

hilgo

Clear your mind of can't.

Sandrioni schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:59:
[...]

Ik net zo!

Maar, hebben jullie die mission al gedaan dat je in 1 transactie 20 USD danwel 500 USD moet besteden aan een crypto aankoop? Die heb ik nog niet voltooid, maar heb al wel (voor de CDC) 500+ USD besteed aan het kopen van CRO coins. Waarom is die mission dan nog niet unlocked?
Die van 500USD heb ik nog niet gehaald, ik heb niet zoveel geld om mee te spelen maar die van 20USD die unlocked wel gewoon.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

[...]

Sinds November er in totaal al 21 CRO eruit weten te krijgen, veel geld nee, gratis, jazeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diepie
[...]

Ik net zo!

Ik heb beide al een keer voltooid en dat gebeurde vrijwel instant. Ze geven wel aan dat er wat tijd tussen zou kunnen zitten. Hoe lang is het geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
[...]

Ik net zo!

Dit is een dagelijkse missie, deze kun je elke dag behalen.
Let wel op dat je eerst moet 'inchecken' voordat deze missies unlocked zijn om te voltooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

AlterBridge schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:39:
[...]

Ja, en om volledig te zijn:

Check in --> diamond --> Store in Vault (binnen een dag) --> 25 --> Buy mysterybox --> claim reward --> vault --> my rewards --> withdraw --> Crypto wallet

En inderdaad, voor de andere missions moet je dus eerst die dag de Check in hebben voltooid. Anders koop je bijv $20 crypto zonder mission unlock.

Gamification......

Ook steeds meer games die dat zo doen. Bijvoorbeeld Clam Island.... https://app.clamisland.fi/

[ Voor 8% gewijzigd door Get!em op 09-03-2022 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Diepie schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:12:
[...]

Ik heb beide al een keer voltooid en dat gebeurde vrijwel instant. Ze geven wel aan dat er wat tijd tussen zou kunnen zitten. Hoe lang is het geleden?
Oh, al 3 wk of zo. Dus, nog maar een keer proberen binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diepie
Sandrioni schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:57:
[...]

Oh, al 3 wk of zo. Dus, nog maar een keer proberen binnenkort
Dan lijkt het er inderdaad op dat de check-in op dat moment nog niet uitgevoerd was. Volgende keer niet vergeten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magnum357
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-05 22:12
Ga altijd bij Esso tanken en afreken bij de broodjes kassa via Curve. Lukt tot toe altijd zonder reservering.

Jammer, heb wat op de flexible Assets staan ingeval voor kansjes. Gisteren avond niet opgelet op meldingen (vooral Luna).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wat ben ik blij met Premium Spotify, is toch heel anders dan de gratis variant......oh wait deze Premium Spotify is ook gratis 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1975
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 14-01-2024
Zojuist de fysieke kaart van Curve via de post ontvangen.
Om te activeren staat in de bijbehorende brief:
Ga in account naar ‘Activate new card’.
Wie kan mij vertellen waar deze functie staat?
Ik zie alleen: ‘ Add new card’
Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Frank1975 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:38:
In de app > Account?

EDIT: Half joetoep staat er vol mee zie :)

[ Voor 5% gewijzigd door Xqlus1ve op 09-03-2022 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
hoeveel dagen duurde het voor je de kaart had eigenlijk?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandrioni
Wii4all schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 21:26:
[...]

Bij mij een dag of 10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank1975
[...]

Week of 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1975
Xqlus1ve schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 21:24:
[...]

In de app > Account?

EDIT: Half joetoep staat er vol mee zie :)
Veel info over Curve kaart in het algemeen.
Niet over het activeren van de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
Als ik de app op iOS open en rechts onderin naar account ga, zie ik "Activate your card" staan boven "Upgrade your plan". Als je daar dan vervolgens op drukt kun je hem activeren.. (die van mij is nog onderweg)

[ Voor 4% gewijzigd door Jdome op 10-03-2022 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diepie
Weet iemand of het mogelijk is om de top-up van de CDC automatisch te doen, vanuit je FIAT wallet of een andere credit card?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
Diepie schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:40:
Weet iemand of het mogelijk is om de top-up van de CDC automatisch te doen, vanuit je FIAT wallet of een andere credit card?
Niet mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lonelywolf76
[...]

2 maanden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Bij mij staat in de app expected 8 maart, maar dat is het al geweest we wachten af. Digitaal werkt het allemaal prima dus heb de kaart niet echt nodig nog.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonelywolf76
Wii4all schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:14:
[...]

Bij mij staat in de app expected 8 maart, maar dat is het al geweest we wachten af. Digitaal werkt het allemaal prima dus heb de kaart niet echt nodig nog.
In de tussentijd maakte ik gebruik van Curve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kleine update na een tier upgrade…

25-02 upgrade gedaan
01-03 Virtuele kaart gekregen
10-03 kaart verzonden
16-03 ontvangen? (Meld het nog wel ff wanneer)

Mag wederom niet klagen, zowel deze als vorige kaart binnen 2 a 3 weken binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1975
Jdome schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 07:48:
[...]

Als ik de app op iOS open en rechts onderin naar account ga, zie ik "Activate your card" staan boven "Upgrade your plan". Als je daar dan vervolgens op drukt kun je hem activeren.. (die van mij is nog onderweg)
Bedankt voor je reactie.
‘Activate your card’ staat bij mij niet boven ‘Upgrade your plan’:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9TGp8T260BHjDU-3Ix2AnSWkinU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jJFPnzzjxXIdott2nIqmp3Zz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessebezzel
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-11-2023
Moest je een KYC proces (uploaden van paspoort/ID + selfie) doorlopen bij het registreren voor je Curve kaart?
Dit is mij namelijk nog steeds niet duidelijk en het lijkt alsof de ervaringen uiteenlopen...?

Feedback van ieder met een Curve kaart is welkom 🙏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
Frank1975 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:54:
[...]

Bedankt voor je reactie.
‘Activate your card’ staat bij mij niet boven ‘Upgrade your plan’:
[Afbeelding]
Vreemd, zou dan even de klantenservice contacteren.. zo hoort het eruit te zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K50lAU46xVmmHA3Lsdd15woWqdE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VOb98CRzW5FcdbTgu3g2A0lm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1975
Hessebezzel schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:59:
[...]

Moest je een KYC proces (uploaden van paspoort/ID + selfie) doorlopen bij het registreren voor je Curve kaart?
Dit is mij namelijk nog steeds niet duidelijk en het lijkt alsof de ervaringen uiteenlopen...?

Feedback van ieder met een Curve kaart is welkom 🙏
Dat ben ik niet tegengekomen in het aanmeldingsproces.
Ik maak al bijna een paar maanden zonder problemen gebruik van de virtuele kaart.
Maar nu ik de fysieke kaart thuis heb gekregen, wil ik deze ook gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Laatst online: 23:33

NeoflexNL

Forever young

Hoe gaat dat eigenlijk met cashback als je extra geld opneemt bij het tanken? Voor Visa is dat gewoon 1 transactie toch?

Zal wel too good to be true zijn..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:05

Coldcat

HODL

NeoflexNL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:50:
Hoe gaat dat eigenlijk met cashback als je extra geld opneemt bij het tanken? Voor Visa is dat gewoon 1 transactie toch?

Zal wel too good to be true zijn..
Dat is vorige week gefixed bij onbemande pompa. Daar kreeg je eerst over alles cashback.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Pagina: 1 ... 28 ... 59 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).