Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 27 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16:54

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Nogne schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:28:
[...]

Issued is dat je nieuwe rekening klaar is en gebruikt kan worden (zie je dmv nieuwe/lege card wallet en er een virtuele kaart is toegewezen). Zodra de fysieke kaart is verstuurd veranderd dit naar “shipped”. Vanaf dat moment heb je ook de optie om je fysieke kaart te activeren.
Ok geinig, mijn pas was namelijk gisteren al direct beschikbaar voor gebruik en nog niet issued, mwah wachten wel ff rustig af. Curve heb ik in de tussentijd ook op zak :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:44
hilgo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:44:
[...]

Ja, zeker. Al moet ik zeggen dat de fysieke kaart vooral 'nice to have' is, ik gebruik mijn cc vooral online. Al ben ik nu wel van plan wat vaker te betalen met cc vanwege de cashback. Wat dat aan gaat jammer dat de AH om de hoek geen cc accepteert.
Eind dit jaar, mid 23 wel. Nog even geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
hilgo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:16:
22 februari de credit card aangevraagd en net bericht dat hij onderweg is. Sneller dan verwacht :-)
Welke kaart heb je aangevraagd?

Lees online dat de plastic kaart vrijwel altijd heel snel komt en dat de eerste kaart ook snel wordt verzonden...
Alle daaropvolgende kaarten daarentegen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 12:41
Gisteren de fysieke Jade Green kaart aangevraagd, ben benieuwd hoe lang het gaat duren!
De digitale kaart werkt al en dit gaat prima met online (zakelijke) aankopen. Toch wel leuk die 3% cashback.

[ Voor 14% gewijzigd door Jdome op 01-03-2022 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Jdome schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 17:25:
Gisteren de fysieke Jade Green kaart aangevraagd, ben benieuwd hoe lang het gaat duren!
De digitale kaart werkt al en dit gaat prima met online (zakelijke) aankopen. Toch wel leuk die 3% cashback met ca. 5000 euro p/m aan uitgaves :)
Nice!

Ik heb 3 weken geleden de upgrade naar indigo gedaan, mede omdat support zei dat alle voordelen al van toepassing waren op de virtuele kaart (evt. I.c.m. Curve) wat ik belangrijk vond omdat ik voor 3 maanden naar Amerika ga (lounge toegang, atm limits & 10k Exchange limit)…
Blijkt dus niet te kloppen. Dus maar hopen dat de fysieke kaart op tijd is, maar voorlopig hebben ze al 2,5 week gedaan over de kaart aanvragen bij Visa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Jdome schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 17:25:
De digitale kaart werkt al en dit gaat prima met online (zakelijke) aankopen. Toch wel leuk die 3% cashback met ca. xxx euro p/m aan uitgaves :)
Je moet niet dit soort bedragen vermelden, het is een open forum waar iedereen mee kan lezen. Of je laat hem gewoon graag uit je broek hangen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
Xqlus1ve schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:23:
[...]

Je moet niet dit soort bedragen vermelden, het is een open forum waar iedereen mee kan lezen. Of je laat hem gewoon graag uit je broek hangen :P
Oh dat maakt mij niet uit hoor, het gaat voornamelijk om zakelijke inkopen. Zo'n bedrag zie ik zakelijk gezien nou niet echt als "uit m'n broek laten hangen" :9 . Maar ik zal het wel even verwijderen voor de goede orde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
StefanoZ schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 17:57:
[...]

Nice!

Ik heb 3 weken geleden de upgrade naar indigo gedaan, mede omdat support zei dat alle voordelen al van toepassing waren op de virtuele kaart (evt. I.c.m. Curve) wat ik belangrijk vond omdat ik voor 3 maanden naar Amerika ga (lounge toegang, atm limits & 10k Exchange limit)…
Blijkt dus niet te kloppen. Dus maar hopen dat de fysieke kaart op tijd is, maar voorlopig hebben ze al 2,5 week gedaan over de kaart aanvragen bij Visa
Wat vreemd dat ze dat tegen jou zeiden, waarschijnlijk net de verkeerde persoon gesproken. Ik heb dat ook nog nagevraagd en mij vertelden ze wel dat de lounge toegang, ATM limits & 10k exchange limit alleen bij de fysieke kaart van toepassing waren. En ook dat de fysieke kaart 50 euro zou kosten maar dit is (nog) niet afgeschreven, hopelijk zijn ze dat vergeten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk004!
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 31-08 08:42
Hi!
Ik heb mijn jaarlijkse aanslag ontvangen van de gemeente/waterschap, echt een flink bedrag!
Zou mooi zijn als ik gebruik kan maken van de cashback, nu even als voorbeeld deze aanslag maar heb wel vaker vergelijkbare situaties.

Echter, je kunt enkel betalen via Ideal. Als je Ideal aanklikt zie ik echter ook Revolut als optie staan.

Is het mogelijk om Revolut onder je Curve app te hangen en dat je dan met de " back in time functie" uiteindelijk dus met Crypto.com betaald? Zodat je met ideal uiteindelijk tóch met de crypto.com kan betalen?
Zou mooi zijn!

PS. ik heb nog geen revolut, dus als je bij je antwoord direct je referral neerzet, hebben we beiden voordeel.
Fijne Avond!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:49

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

henk004! schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:24:

Is het mogelijk om Revolut onder je Curve app te hangen en dat je dan met de " back in time functie" uiteindelijk dus met Crypto.com betaald? Zodat je met ideal uiteindelijk tóch met de crypto.com kan betalen?
Zou mooi zijn!
Als je met Revolut via iDeal betaalt, betaal je niet met Curve. Dan werkt de “back in time” functie dus niet.

Creatief bedacht, maar helaas. Ohja, referrals mogen niet hier. ook niet meer naar vragen dus :P

[ Voor 7% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 01-03-2022 19:33 ]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopenMetBitcoin
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-08 09:55
Revolut heeft natuurlijk ook 0.1% cashback op betalingen met je "Metal-plan" abbo ;)

Kopen met Bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:50
KopenMetBitcoin schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:48:
Revolut heeft natuurlijk ook 0.1% cashback op betalingen met je "Metal-plan" abbo ;)
Wanneer je dan toch die 15.000 aan je keuken uitgeeft is het minder moeite om de prijs een 15 euro naar beneden te krijgen dan een Revolut metal kaart aan te vragen :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:07

Wom

Voor wie er nieuwsgierig naar was, cashback via Youfone bij Coolbue werkt ook via de Crypto.com Visa kaart. In mijn geval 5% via Youfone en dan de 3% bij CDC. Ik voel mij net iemand die meedoet aan extreme couponing :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

StefanoZ schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:46:
[...]

Welke kaart heb je aangevraagd?

Lees online dat de plastic kaart vrijwel altijd heel snel komt en dat de eerste kaart ook snel wordt verzonden...
Alle daaropvolgende kaarten daarentegen 8)7
Ik heb de plastic kaart aangevraagd.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

hilgo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:26:
[...]

Ik heb de plastic kaart aangevraagd.
Die heb je na 1 miezerige transactie er al uit! Toch leuk zo gratis CRO sparen (y)

Ik zet nu alles om in MATIX totdat ik die kan staken voor 12% apy, daarna gaathet de BTC/ETH In.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:26

Airpower

Feel the Power!

Xqlus1ve schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:40:
[...]

Die heb je na 1 miezerige transactie er al uit! Toch leuk zo gratis CRO sparen (y)

Ik zet nu alles om in MATIX totdat ik die kan staken voor 12% apy, daarna gaathet de BTC/ETH In.
12% haal je ook met CRO als je het in de Defi app zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Xqlus1ve schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:40:
[...]

Ja, precies. En als ik t.z.t. omhoog ga kan ik deze kaart gewoon blijven gebruiken begreep ik dus tevreden over mijn besluit om gewoon de plastic variant aan te vragen. Nu aan het inlezen over Curve, klinkt ook interessant.
Wat niet interessant was, was de supercharger. De beloofde apy bij lange na niet gehaald en nu een deel van de CRO nog een tijdje kwijt. Ach, leermoment, als het straks weer beschikbaar komt ga ik het staken en ondertussen hopen dat CRO (net als alle andere crypto) zo blijft stijgen als vandaag.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Laatst online: 13-09 19:12
Wom schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:44:
Voor wie er nieuwsgierig naar was, cashback via Youfone bij Coolbue werkt ook via de Crypto.com Visa kaart. In mijn geval 5% via Youfone en dan de 3% bij CDC. Ik voel mij net iemand die meedoet aan extreme couponing :+
Deze snap ik even niet? Youfone bij Coolblue?

Enneuh, Youfone kun je toch alleen via Automatische incasso betalen?

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

Sandrioni schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 00:09:
[...]

Deze snap ik even niet? Youfone bij Coolblue?

Enneuh, Youfone kun je toch alleen via Automatische incasso betalen?
Excuus, post was misschien wat summier. Bij Youfone kun je via het Youcoin spaarprogramma korting op je telefoonrekening verdienen, door via een referall link vanaf hun website aankopen te doen. Hema, Thuisbezorgd, Nike, Coolblue, Alle Kabels, en nog een flink aantal andere webshops doen daar aan mee. Een klein percentage (zeg tussen de 1 en de 6%) van je aankoopbedrag krijg je dan terug als Youcoins, die je kunt gebruiken als korting op je rekening of voor aanschaf extra MB's. Duurt overigens 30 dagen voordat het tegoed beschikbaar is.

Heb dus ingelogd bij Youfone; via daar Coolblue website geopend en afgerekend met de CDC card.
Op aankoop van rond de 70 euro krijg ik dus in dit geval €3,52 korting op tel. rekening en €2,10 aan CRO via de Visa.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PsjJisaS3qn52CjwfO23CRDRHfM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Ti7RCZznN66cExfpRbSwLrNd.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

hilgo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 23:27:
[...]

Ja, precies. En als ik t.z.t. omhoog ga kan ik deze kaart gewoon blijven gebruiken begreep ik dus tevreden over mijn besluit om gewoon de plastic variant aan te vragen. Nu aan het inlezen over Curve, klinkt ook interessant.
Wat niet interessant was, was de supercharger. De beloofde apy bij lange na niet gehaald en nu een deel van de CRO nog een tijdje kwijt. Ach, leermoment, als het straks weer beschikbaar komt ga ik het staken en ondertussen hopen dat CRO (net als alle andere crypto) zo blijft stijgen als vandaag.
Je kunt bij Superchargers altijd direct je inleg er terug uit halen. Je hoeft niet die hele periode je CRO daarin te laten staan. Is inderdaad de moeite niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:43
Wom schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:44:
Mooi werk! Misschien moeten we daar met zijn allen eens naar kijken, alleen dan de CDC variant 'extreme cashback'?

Ik gebruik de CDC kaart ook i.c.m. cashbackxl en thuisbezorgd. Dan loopt het toch aardig op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandrioni
Wom schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 00:23:
[...]

Excuus, post was misschien wat summier. Bij Youfone kun je via het Youcoin spaarprogramma korting op je telefoonrekening verdienen, door via een referall link vanaf hun website aankopen te doen. Hema, Thuisbezorgd, Nike, Coolblue, Alle Kabels, en nog een flink aantal andere webshops doen daar aan mee. Een klein percentage (zeg tussen de 1 en de 6%) van je aankoopbedrag krijg je dan terug als Youcoins, die je kunt gebruiken als korting op je rekening of voor aanschaf extra MB's. Duurt overigens 30 dagen voordat het tegoed beschikbaar is.

Heb dus ingelogd bij Youfone; via daar Coolblue website geopend en afgerekend met de CDC card.
Op aankoop van rond de 70 euro krijg ik dus in dit geval €3,52 korting op tel. rekening en €2,10 aan CRO via de Visa.

[Afbeelding]
Check, helemaal duidelijk! Thanks voor de heldere uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Airpower schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 22:48:
[...]

12% haal je ook met CRO als je het in de Defi app zet.
12% en meer haal je ook met ATOM in de DeFi app, ik snap je punt eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

hilgo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 23:27:
[...]

Ze beloven eigenlijk niets, het is 'up to' xx% APY, gewoon beetje misleidende reclame. Maar in feite doen ze niks verkeerd. Via de earn staking van de cdc app stat er ook BTC up to 8,5%, echter is dat enkel voor de mensen die meer dan 40K CRO in staking hebben staan.

Bij de staatsloterij staat er ook 'kans op' de hoofdprijs, zelfs daar is de kans kleiner dat je uberhaupt een leuke prijs wint laat staan de hoofdprijs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:26

Airpower

Feel the Power!

Xqlus1ve schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 07:20:
[...]

12% en meer haal je ook met ATOM in de DeFi app, ik snap je punt eigenlijk niet.
Dat scheelt je de fees die komen met de omzetting naar MATIC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Airpower schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 07:30:
[...]

Dat scheelt je de fees die komen met de omzetting naar MATIC.
Maar wat moet ik dan doen met mijn MATIC, omzetten naar CRO?

Dus ik kan na een paar maanden een paar 100 CRO in de DeFi app zetten met 12% apy en mijn MATIC niks laten doen, of MATIC in earn zetten met 12% apy terwijl mijn CRO stake van mijn kaart 10% doet. Nou ik weet het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Wom schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 00:28:
[...]

Je kunt bij Superchargers altijd direct je inleg er terug uit halen. Je hoeft niet die hele periode je CRO daarin te laten staan. Is inderdaad de moeite niet.
Dat heb ik inmiddels ook gedaan, mooi leer moment. Heeft mij uiteindelijk toch een paar cent in LUNA opgeleverd.
Xqlus1ve schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 07:25:
[...]

Ze beloven eigenlijk niets, het is 'up to' xx% APY, gewoon beetje misleidende reclame. Maar in feite doen ze niks verkeerd. Via de earn staking van de cdc app stat er ook BTC up to 8,5%, echter is dat enkel voor de mensen die meer dan 40K CRO in staking hebben staan.

Bij de staatsloterij staat er ook 'kans op' de hoofdprijs, zelfs daar is de kans kleiner dat je uberhaupt een leuke prijs wint laat staan de hoofdprijs 8)7
De kans dat je de staatsloterij wint is 50-50 (je wint 'em of je wint 'em niet), dat weet een kind! :P
Maar zonder gekkigheid, ik had de 'up to' gezien en dacht ik probeer het een keer, nu weet ik dat het niets is en doe ik andere dingen met mijn CRO die, hopelijk, meer rendement opleveren.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cingero
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08 21:49
Ik heb aangegeven bij Vattenfall dat ik met creditcard wil betalen. Nu zie ik bij Mijn Vattenfall het volgende staan:

Kosten acceptgiro's termijnfacturen
€ 1,82 per termijnfactuur

Dan valt het voordeel om te betalen met de Crypto.com kaart ivm de cashback wat tegen. Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
cingero schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:32:
Ik heb aangegeven bij Vattenfall dat ik met creditcard wil betalen. Nu zie ik bij Mijn Vattenfall het volgende staan:

Dan valt het voordeel om te betalen met de Crypto.com kaart ivm de cashback wat tegen. Hebben jullie dit ook?
Ik wist niet eens dat je met credit card kon betalen bij Vattenfall.

WOZ kon ik helaas ook alleen met iDeal of overboeking betalen, dat was ook wel jammer :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

cingero schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:32:

Betalen via acceptgiro is anders dan betalen met Visa. Gewoon vragen of je met Visa mag betalen per factuur herrinering. Houdt er rekening mee, dat als je al meerjarig klant ben van Vattenfall dat bepaalde kortingen weg vallen als je op deze manier betaalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

anandus schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:37:
[...]

Ik wist niet eens dat je met credit Visa/MC card kon betalen bij Vattenfall.
Topic start staat dit omschreven, zo jammer hé ;(

[ Voor 17% gewijzigd door Xqlus1ve op 02-03-2022 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Nog even een goede ervaring delen met de CDC klantenservice:

Blijkbaar had ik mijn fysieke ruby card nog niet geactiveerd :+ Ik gebruikte altijd curve of de virtuele kaart. Aangezien op curve een limiet zit van (2400?) per transactie dacht ik, laat ik de fysieke kaart ook maar eens activeren. Ik had echter over het hoofd gezien dat dan de details van de virtuele kaart (cvv) ook veranderen. Dus die werkte niet meer. Daar kwam ik gisteravond achter, omdat de kaart weigerde i.c.m curve.

Vanochtend een testbestelling gedaan op Amazon, maar die weigerde (vanwege de verkeerde cvv), nog een keer geprobeerd en toen was mijn kaart blijkbaar geblokkeerd en kon ik niks meer.

Via de klantenservice een aantal stappen moeten doorlopen om te bewijzen dat ik geen fraudeur was (o.a. een foto opsturen met mijzelf en de datum op papier). Was nog best ingewikkeld voordat ze me geloofden. Dus de beveiliging werkt best goed in dat opzicht.

Inmiddels werkt alles weer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [bassie]
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:09
Ik heb inmiddels ook een paar weken CDV met - > Curve en - > Google Pay is het gebruik prettig te noemen.

Blijft bijzonder hoe het kan dat er cashback is. Ik bedoel gratis bestaat niet. Er is altijd iemand die dit betaald.

Alles werkt prima dankzij dit draadje. Alleen het opwaarderen 'top up' is een dingetje. Bijvoorbeeld ik heb een aanbetaling gedaan voor mijn vakantie, ik moet hier wel goed plannen. Ivm verwerkingstijd SEPA (1 a 2 werkdagen) (in weekend langer). Grote uitgaven moet je hierdoor wel plannen.

Ik zit in mijn 3de week, waardoor ik nog niet helemaal door heb hoeveel geld ik besteed via de card.
Ik heb in het draadje gelezen dat er mensen zijn die via een Creditcard hun saldo opwaarderen. Na de 1ste maand betaal ik hier fee voor, icm met Curve kan je de tegoeden in de geschiedenis overzetten van Creditcard bank naar CDC. Ik ga dit nog even uitzoeken. Klopt het bovenstaande?

Pasjes portomonee is op deze manier aan te bevelen....

Daarnaast zou ik eventueel via Thether maandelijks een bedrag kunnen storten, deze staken en vanuit deze buffer kunnen Visa Kaart opwaarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

[bassie] schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:12:
Ik heb inmiddels ook een paar weken CDV met - > Curve en - > Google Pay is het gebruik prettig te noemen.

Blijft bijzonder hoe het kan dat er cashback is. Ik bedoel gratis bestaat niet. Er is altijd iemand die dit betaald.
Net zoals Google en Facebook, ben jij het product en een stuk reclame voor CDC. Inderdaad gratis bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
ld.

Alles werkt prima dankzij dit draadje. Alleen het opwaarderen 'top up' is een dingetje. Bijvoorbeeld ik heb een aanbetaling gedaan voor mijn vakantie, ik moet hier wel goed plannen. Ivm verwerkingstijd SEPA (1 a 2 werkdagen) (in weekend langer). Grote uitgaven moet je hierdoor wel plannen.
Als je een overschrijving doet vanaf een Revolut rekening dan is mijn ervaring dat het er binnen 2 uur op staat (op ma-vr), in het weekend duurt het langer.
Ik zit in mijn 3de week, waardoor ik nog niet helemaal door heb hoeveel geld ik besteed via de card.
Ik heb in het draadje gelezen dat er mensen zijn die via een Creditcard hun saldo opwaarderen. Na de 1ste maand betaal ik hier fee voor, icm met Curve kan je de tegoeden in de geschiedenis overzetten van Creditcard bank naar CDC. Ik ga dit nog even uitzoeken. Klopt het bovenstaande?
Kaart top up met cc is (altijd) gratis. Ik heb het een aantal keer gedaan met mijn ING cc, maar gebruik eigenlijk altijd de Revolut kaart om de cdc kaart op te waarderen. Ik gebruik Revolut als een soort tussenrekening en vind deze top up prettig omdat het altijd instant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu

Pasjes portomonee is op deze manier aan te bevelen....

Daarnaast zou ik eventueel via Thether maandelijks een bedrag kunnen storten, deze staken en vanuit deze buffer kunnen Visa Kaart opwaarderen.
Zo moeilijk is het allemaal niet. Lees de startpost hier en kijk m'n
filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [bassie]
Lastig is relatief. Voor de consument wordt het makkelijk gemaakt. In principe heb je, als je constructie van CC van huisbank gebruikt 4 verschillende betaalmogelijkheden.
Vele stappen kan automatisch gaan, het is meer werk om er elke keer aan te denken.
Ik ben zelf nog aan het overdenken wat het beste bij mij past. Vandaar dat ik mij gedachten aan het delen was.
Bedankt voor het meedenken, geen fee voor CC opwaarderen dat wist ik niet.
Info start post heb ik natuurlijk al gelezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:24

Coldcat

HODL

Xqlus1ve schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:17:
[...]

Net zoals Google en Facebook, ben jij het product en een stuk reclame voor CDC. Inderdaad gratis bestaat niet.
Je betaald het aan de de fees en alles. De Exchange rekent ook hoge fees naar is wel makkelijk. Zonder kaart had ik die nooit gebruikt, nu wel af en toe.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Coldcat schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 00:11:
[...]

Je betaald het aan de de fees en alles. De Exchange rekent ook hoge fees naar is wel makkelijk. Zonder kaart had ik die nooit gebruikt, nu wel af en toe.
Dat is enkel als je crypto koopt. Als je de 1% kaart gebruikt puur als een CRO spaarsysteem is dat niet zo. Maar klopt ze dekken de kosten ook door de spread die je betaalt bij het kopen / handelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heeft twee maanden geduurd maar ik heb de metal card ontvangen! Ik heb gelijk de virtual card uit curve verwijderd en de nieuwe opnieuw toegevoegd. Gelukkig is curve slim genoeg om deze kaart te herkennen. Want hij laat ook nog de oude transacties zien.

[ Voor 60% gewijzigd door IUser op 03-03-2022 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:31
AaiGht schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:17:
[...]

Ik heb de vraag pas vandaag gesteld. De offerte en het nog te betalen bedrag stonden dus allang vast. Lijkt mij dat ik dus hier alleen maar wat extra uit kan halen.
Als hij Paypal heeft kan het ook zonder betaalterminal (creditcard, etc). Wel dan even je Curve card en/of je CRO Visa card in je Paypal account hangen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
HAWK Wizard schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:14:
[...]

Als hij Paypal heeft kan het ook zonder betaalterminal (creditcard, etc). Wel dan even je Curve card en/of je CRO Visa card in je Paypal account hangen natuurlijk!
Ja, maar let dan ook even op de max dag/maand/jaar limiet van curve, en vraag de helpdesk zo nodig dit te verhogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
Dacuuu schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:15:
[...]

Ja, maar let dan ook even op de max dag/maand/jaar limiet van curve, en vraag de helpdesk zo nodig dit te verhogen.
Kan je dit zomaar vragen aan hen? Heb je hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Xqlus1ve schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 06:47:
[...]

Dat is enkel als je crypto koopt. Als je de 1% kaart gebruikt puur als een CRO spaarsysteem is dat niet zo. Maar klopt ze dekken de kosten ook door de spread die je betaalt bij het kopen / handelen.
En die spread is best hoog. Bij sommige crypto (beefy.finance BIFI) is dat soms meer dan 3% koersverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
StefanoZ schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:26:
[...]

Kan je dit zomaar vragen aan hen? Heb je hier ervaring mee?
Ik zat aan mijn max, van 10k per jaar. Dus ik kon geen gebruik meer maken van mijn curve kaart, toen ffe helpdesk contact gehad, toen hebben ze het verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Dacuuu schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:31:
[...]

Ik zat aan mijn max, van 10k per jaar. Dus ik kon geen gebruik meer maken van mijn curve kaart, toen ffe helpdesk contact gehad, toen hebben ze het verhoogd.
10K per jaar is niet veel!
Zie net in de app dan mijn daglimiet 7500€ is (vraag me af of dit nog verhoogd kan worden), per laatste 365 dagen €1.680.000 dus dat zal wel genoeg moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:30
Heeft iemand ervaring met het verhogen van de curve daglimiet? Liep ik toevallig gisteren tegenaan en was best vervelend, vooral omdat ik alleen de fysieke curve mee had genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Gongbao schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:20:
Heeft iemand ervaring met het verhogen van de curve daglimiet? Liep ik toevallig gisteren tegenaan en was best vervelend, vooral omdat ik alleen de fysieke curve mee had genomen.
Even de curve helpdesk vragen, hoop dat het positief uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:39
Gongbao schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:20:
De limiet voor een persoonlijke Curve kaart is 7.500 Euro per dag.
Mocht je nog de limiet van 2.400 Euro (of nog lager hebben) dan kan je bij je account een KYC controle starten. Na goedkeuring wordt de limiet opgehoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:13
Nog iemand problemen met de SMS verificatie code bij bestellen op een webshop? Krijg gewoon geen SMS. Voordien nooit een probleem geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [bassie]
Skalders schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 14:29:
Nog iemand problemen met de SMS verificatie code bij bestellen op een webshop? Krijg gewoon geen SMS. Voordien nooit een probleem geweest.
Had ik ook van de week, via helpdesk (die erg goed is) kwamen ze met tel opnieuw opstarten. Simpel genoeg was dit de oplossing voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Voor deze simpele vraag, vraagt CDC support om een foto te maken van mezelf met een hoop details:
Please provide us with a photo of you holding a piece of paper with the following handwritten on it:

Your Full Name
Today's date
"Crypto.com"

Keep in mind that it has to be clearly visible that you are holding the piece of paper. Your face, the upper part of your torso, and the whole arm should be visible in the photo, as well.
Vind ik toch zwaar overdreven. Heb jij dat ook moeten doen, @[bassie] ?

Telefoon heropstarten werkte niet voor mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Skalders op 04-03-2022 15:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skalders schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:02:
Voor deze simpele vraag, vraagt CDC support om een foto te maken van mezelf met een hoop details:

[...]

Is niet overdreven, men kan met vrij weinig moeite je telefoonnummer overnemen. Dit is een redelijke controle om te checken of jij het wel echt daadwerkelijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Xqlus1ve schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:21:
[...]

Is niet overdreven, men kan met vrij weinig moeite je telefoonnummer overnemen. Dit is een redelijke controle om te checken of jij het wel echt daadwerkelijk ben.
Een redelijke controle is een 2FA authentication check, email confirmation, eender wat, geen foto's van jezelf. Laat je hier nooit voor overtuigen, het is gewoon een inbreuk op je privacy.

Maar wat ik overdreven vind is dat ik geen informatie over dit account wil, ik wil gewoon een oplossing. Daar zijn ze overigens ondertussen mee akkoord en nu zijn ze naar een oplossing aan het zoeken. Weer een typisch gevalletje CDC support, iemand die er niets van weet en het telkens moet gaan vragen. Suggesties tot nu toe zijn: herstart je telefoon, probeer een andere browser,... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Skalders schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:02:

[...]

Ja, ik heb dat van de week ook gedaan, omdat mijn CDC kaart niet meer werkte. Best lastig, maar uiteindelijk geeft dat wel vertrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
As I see it, everything appears to be alright with the Crypto.com Visa card on our end. In this case, I kindly ask you to check with the merchant for further assistance.
Ze weten het dus niet. Heeft niets met de merchant te maken want het lukt bij geen enkele. Ben CDC en de bugs, en hun support, aardig moe aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:05

Nogne

>.<

Maar wat is het probleem, de SMS of wat anders? Want als je momenteel geen SMS binnen krijgt zou ik het morgen nog een keer proberen (bij mij komen de smsjes soms ook niet aan en volgende dag wel). Als het al langer niet werkt, dan zou ik het verhaal over de merchant negeren en echt alleen navragen of ze kunnen kijken naar de sms authenticatie en niet naar de kaart.

Als je er alsnog niet uit komt zou ik even een ambassadeur porren op Discord/Telegram en die kan dit dan verder voor je escaleren.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Nogne schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:50:
Maar wat is het probleem, de SMS of wat anders? Want als je momenteel geen SMS binnen krijgt zou ik het morgen nog een keer proberen (bij mij komen de smsjes soms ook niet aan en volgende dag wel). Als het al langer niet werkt, dan zou ik het verhaal over de merchant negeren en echt alleen navragen of ze kunnen kijken naar de sms authenticatie en niet naar de kaart.

Als je er alsnog niet uit komt zou ik even een ambassadeur porren op Discord/Telegram en die kan dit dan verder voor je escaleren.
De SMS inderdaad. Een dag wachten gaat moeilijk zijn gezien ik vandaag de bestelling moet doen. Ik zal zien als ik morgen alsnog de smsjes krijg.

Waar vind ik de juiste discord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Het Earn percentage wordt trouwens gehalveerd voor bedragen boven 30K...

https://crypto.com/product-news/changes-to-crypto-earn

ze verkondigen het als higher rewards maar feitelijk is het een serieuze vermindering van de rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Skalders schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:51:
[...]

De SMS inderdaad. Een dag wachten gaat moeilijk zijn gezien ik vandaag de bestelling moet doen. Ik zal zien als ik morgen alsnog de smsjes krijg.

Waar vind ik de juiste discord?
Gebruik je toevallig Curve, anders zou je de bestelling met Curve kunnen doen die het dan weer van je CDC kaart afschrijft?

CDC discord: https://discord.gg/cryptocom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Nogne schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:53:
[...]

Gebruik je toevallig Curve, anders zou je de bestelling met Curve kunnen doen die het dan weer van je CDC kaart afschrijft?

CDC discord: https://discord.gg/cryptocom
Nee, geen curve. (daar lees ik nog meer probleemverhalen over en blijf er bewust van weg).

Normaal bestel ik via paypal dan hoeft deze achterhaalde SMS verificatie niet te gebeuren, maar de webshop accepteert geen paypal. Alvast bedankt voor de discord link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Skalders schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:53:
ze verkondigen het als higher rewards maar feitelijk is het een serieuze vermindering van de rewards.
Ze verkondigen een hogere APY voor bepaalde tokens, niet als higher rewards op Earn.

Ik quote even de zin "New tiered rates structure and higher rewards for select tokens", nog steeds is dit niet echt positief nieuws. Veel mensen gebruiken CDC juist voor de wat hogere APY op stablecoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Skalders schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:54:
[...]

Nee, geen curve. (daar lees ik nog meer probleemverhalen over en blijf er bewust van weg).
Curve is ook zeker niet heilig en geeft inderdaad soms af en toe rare problemen, gebruik het zelf wel ivm de Apple/Google Pay integratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skalders schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:27:
[...]

Een redelijke controle is een 2FA authentication check, email confirmation, eender wat, geen foto's van jezelf. Laat je hier nooit voor overtuigen, het is gewoon een inbreuk op je privacy.
Ze hebben je id/paspoort al en weten hoe je eruit ziet, misschien snap ik het niet maar hoe is dit inbreuk op je privacy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
Xqlus1ve schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:06:
[...]

Ze hebben je id/paspoort al en weten hoe je eruit ziet, misschien snap ik het niet maar hoe is dit inbreuk op je privacy?
Daar kan ik veel over vertellen maar denk dat dit een beetje offtopic gaat. Eenmalig KYC tot daar aan toe. Herhaaldelijk foto's vragen ter verificatie is een heel ander verhaal, zeker gezien er tal van andere mogelijkheden zijn die ondertussen de industriestandaard zijn en overigens veel veiliger. Een papiertje photoshoppen met iemand zijn gezicht is zelfs eenvoudiger dan iemand zijn telefoonnummer over te nemen. Hier een voorbeeldje van een recent tweakers artikel over een soortgelijk geval.

In ieder geval hebben ze mijn issue (zonder fotoverificatie trouwens) escalated naar een hoger team, ze gaan me op de hoogte houden. Ik ben benieuwd. Ondertussen zal ik de bestelling met mijn normale bankkaart moeten doen en heb ik voor niets zoveel geld op mijn CDC kaart vastgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [bassie]
[b]Skalders in "Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie"
[...]

Opnieuw opstarten did the trick. Balen dat je betaling niet gelukt is. Top up tegoed op je kaart kan niet terug geboekt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 18:07
Skalders schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:14:
[...]

Daar kan ik veel over vertellen maar denk dat dit een beetje offtopic gaat. Eenmalig KYC tot daar aan toe. Herhaaldelijk foto's vragen ter verificatie is een heel ander verhaal, zeker gezien er tal van andere mogelijkheden zijn die ondertussen de industriestandaard zijn en overigens veel veiliger. Een papiertje photoshoppen met iemand zijn gezicht is zelfs eenvoudiger dan iemand zijn telefoonnummer over te nemen. Hier een voorbeeldje van een recent tweakers artikel over een soortgelijk geval.

In ieder geval hebben ze mijn issue (zonder fotoverificatie trouwens) escalated naar een hoger team, ze gaan me op de hoogte houden. Ik ben benieuwd. Ondertussen zal ik de bestelling met mijn normale bankkaart moeten doen en heb ik voor niets zoveel geld op mijn CDC kaart vastgezet.
Die controle vind ik alleen maar goed.
Dat kan nlet streng genoeg zijn 👍
Je zal maar wakker worden met 0 € op je account!
Dan lul je wel anders 😂
Met de sms, dat heb ik twee keer gehad zo lang ik bij crypto.com zit.
Maar toen was er storing bij hun.
En een keer bij me provider.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 17:43
Er zijn wat updates van Crypto.com aangekondigd die nadelig voor ons kunnen uitpakken. Interest rates gaan flink omlaag (50%!!) na boven USD30.000 in long term hold en ook voor flexible rates gaan een aantal veelgebruikte interest rates omlaag. Bijvoorbeeld alle stable coins van 8% naar 3% of 4%. Er zijn ook een paar rates gestegen.

De veranderingen zijn hier aangekondigd en gaan 4 April in. Meer details hier.

Bijgevoegd ook een afbeelding met de samenvatting in het Engels van de Crypto.com Reddit. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yX98Dd28isc4g_CK_FlFOL0D9Js=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dtz6dM7DOcVuyNSCg73MibwQ.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: zag net dat dit hierboven ook al gedeeld was, maar laat het toch maar even staan gezien de grote impact!

[ Voor 5% gewijzigd door maxvdh op 05-03-2022 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vraagje hoe zie je nu precies de totale cashback die je hebt gehad op je uitgaven dat is mij nog iet helemaal duidelijk

Edit gevonden
Ik heb op dat crypto logo geklikt daarna op je crypto wallet en dan op je coins dan zie je de plusjes van de cashback

[ Voor 36% gewijzigd door Wii4all op 05-03-2022 09:46 ]

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
Wii4all schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:43:
Vraagje hoe zie je nu precies de totale cashback die je hebt gehad op je uitgaven dat is mij nog iet helemaal duidelijk
Op het hoofdscherm druk je op het logo leeuwtje. Dan druk je op rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vanochtend bij kruidvat Dirk Lidl en de lokale toko zonder problemen betaald via Google pay en curve alleen de Appie werkt nog niet mee.

Het zal toch best wel is voorkomen dat er een verdwaalde toerist is die alleen een cc bij zich heeft en niet kan betalen. Blijft vreemd dat de grootste kruidenier van Nederland geen cc accepteert

Google pay tot het gebruik van curve tot vorige week nog niet gebruikt maar dat bevalt wel prima

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Jesteroh schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:35:
Dit weekend met Curve kaart betaald (Fitbit Pay) bij Eye Wish, Action, Jumbo, Hema en parkeergeld bij the Wall in Utrecht ging allemaal prima en gelijk CRO cashback.
Alleen een bestelling bij Mediamarkt.nl direct CDC gebruiken, want Curve werd niet geaccepteerd. So far so good....
Vanochtend de (virtuele) Curve card gebruikt (welke wel online werkt, want vakantie al mee betaald), maar bij de Plus Supermarkt, Coop supermarkt en lokale groenteboer...geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
maxvdh schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:00:
Er zijn wat updates van Crypto.com aangekondigd die nadelig voor ons kunnen uitpakken. Interest rates gaan flink omlaag (50%!!) na boven USD30.000 in long term hold en ook voor flexible rates gaan een aantal veelgebruikte interest rates omlaag. Bijvoorbeeld alle stable coins van 8% naar 3% of 4%. Er zijn ook een paar rates gestegen.

Bijgevoegd ook een afbeelding met de samenvatting in het Engels van de Crypto.com Reddit. [Afbeelding]

Edit: zag net dat dit hierboven ook al gedeeld was, maar laat het toch maar even staan gezien de grote impact!
Dat had ik nog niet gelezen, bedankt.
Maar interessant 👍
Dus het gaat naar 10% +2%
zo ik lees met stable en btc ook stukje naar beneden .
Maar kan nog geen betere vinden als crypto.com... Heb dan Nexo, blockfi.
Maar ik hou het in de gaten 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 13:56
maxvdh schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:00:

Bijgevoegd ook een afbeelding met de samenvatting in het Engels van de Crypto.com Reddit. [Afbeelding]

Dus BTC 3 month term blijft 6,5% bij Jade Green. Eth gaat omhoog naar 7%.

Maar boven de $30k krijg je de helft van de earn rewards?

Of is dat alleen bij stable coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Ok ja... Beetje apart uitgelegd... dus boven de 30k gaat het stuk veranderen,,
Al ik zie het over een paar weken 😂
Anders haal ik een zooitje weg.
Dan beter verdelen als je boven de 30k komt.
Zo ik het er het lees 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Het gaat om het kopje "earnings" Als jij Icey of obsidian hebt veranderd er voor je KAART STAKE niks.
Maar alles wat je vastzet in EARN boven de 30k usd, krijg je minder over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
digiben schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 14:25:
Ok ja... Beetje apart uitgelegd... dus boven de 30k gaat het stuk veranderen,,
Al ik zie het over een paar weken 😂
Anders haal ik een zooitje weg.
Dan beter verdelen als je boven de 30k komt.
Zo ik het er het lees 🥳
Haha Idd gedwongen spreiding is ook niets mis mee xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Bij die wijzigingen in de tabel gaat er links en rechts toch ook wel een paar procentjes earn vanaf. Zeker bij de stablecoins.

De tabel heeft het echter over '400 or less' en '4000 or more'.

Vraag:
Weet iemand wat er tussen de 400 en de 4000 gebeurt, of is dat 1 structurele typo in de crypto.com tabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Blabla13 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:27:
Bij die wijzigingen in de tabel gaat er links en rechts toch ook wel een paar procentjes earn vanaf. Zeker bij de stablecoins.

De tabel heeft het echter over '400 or less' en '4000 or more'.

Vraag:
Weet iemand wat er tussen de 400 en de 4000 gebeurt, of is dat 1 structurele typo in de crypto.com tabel?
$400 Cro is de Ruby card tier en $4000+ de Jade Green+ Card tier. Dat onderscheid bedoelen ze toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FozBa
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:49
Skalders schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:48:
[...]

Hoeveel euro krijg je precies terug? vind enkel USD. 13,99 $ is ~€ 12,31, terwijl spotify duo € 12,99 is.

m.a.w., krijg je spotify duo volledig terug of zal je zo'n halve euro moeten bijleggen?
Je krijgt ter waarde van USD 13,99 aan CRO uitgekeerd. Over het resterende bedrag als je abo duurder is, krijg je de reguliere cashback die hoort bij jouw kaart. Bv 2% bij ruby red.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skalders
Nieuwe earn percentages samengevat (van reddit gepikt) .Zeker niet alleen boven 30k dat het slechter wordt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hLecUnuWWVelyEOUOAJ_Za3_QDE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NRsuK3mbQFkE9dXh3iUyISYR.jpg?f=fotoalbum_large

Enkel btc bij jade is foutief, dat blijft onveranderd op 6,5%.

Toch ook maar eens beginnen spreiden.

[ Voor 15% gewijzigd door Skalders op 05-03-2022 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
FozBa schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 18:49:
[...]

Je krijgt ter waarde van maximaal USD 13,99 aan CRO uitgekeerd.
Kleine toevoeging ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Skalders schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 20:55:
Aqru, nexo, blockfi, celcius, youhodler, ledn..

Genoeg rente platformen, elk zo zijn voor en nadelen. Via een kennisen aanmelding vaak nog een leuke bonus. Sowieso is spreiding van je funds geen slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Maar met Jade ga ik er dus op vooruit als ik alleen BTC en Eth stake :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Nieuwe earn percentages samengevat (van reddit gepikt) .Zeker niet alleen boven 30k dat het slechter wordt:

[Afbeelding]

Zeker een stuk veranderd.
Of het echt zo is ik ga het zien over een paar weken 🥳
Dan gaan we toch weer terug naar mco tijdperk.
Zo begon het ook met mco... cro.. Cronos.. 😂
Dus toch maar mijn cro een stuk halveren.
Nu zat ik alleen te kijken bij me defi wallet.
Moet je nu alles ineens unstaken.... Of kan je ook de helft weg doen.
Zeg bijvoorbeeld als je 150k hebt staan... Is het dan mogelijk de helft te laten staan.
Al ik ga even spelen, en lezen 🎉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

[Afbeelding]

Duurt nog even voordat ik mij in deze luxe positie bevindt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
digiben schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 21:33:
[...]

Zeker een stuk veranderd.
Of het echt zo is ik ga het zien over een paar weken 🥳
Dan gaan we toch weer terug naar mco tijdperk.
Zo begon het ook met mco... cro.. Cronos.. 😂
Dus toch maar mijn cro een stuk halveren.
Nu zat ik alleen te kijken bij me defi wallet.
Moet je nu alles ineens unstaken.... Of kan je ook de helft weg doen.
Zeg bijvoorbeeld als je 150k hebt staan... Is het dan mogelijk de helft te laten staan.
Al ik ga even spelen, en lezen 🎉
Is is reactie niet een beetje overtrokken? Of je moet echt een hoop centen er in hebben zitten.. Maar dan had ik het sowieso al gespreid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Xqlus1ve schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 21:59:
[...]

Duurt nog even voordat ik mij in deze luxe positie bevindt :P
helaas ook mindere percentages al heb je maar 10$ zoals de tabel aangeeft :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skalders schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 22:08:
[...]

helaas ook mindere percentages al heb je maar 10$ zoals de tabel aangeeft :'(
Klopt, echter ik doe enkel flexible staking als ik het ieder moment nodig heb voor iets, anders gaat het continu in 3 maand staking zodat ik er met mijn klauwen van bliif! (en die verandert nauwelijks tenzij je in stables zit, en ik zit daar niet in) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu

[Afbeelding]

Let er wel even op dat er fouten in de tabel zitten, zie het draadje op reddit. De poster kan het plaatje niet meer aanpassen.

https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

[ Voor 4% gewijzigd door Dacuuu op 05-03-2022 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Dacuuu schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 22:07:
[...]

Is is reactie niet een beetje overtrokken? Of je moet echt een hoop centen er in hebben zitten.. Maar dan had ik het sowieso al gespreid..
Nee hoor, wat is veel voor crypto.com😂
Alleen ik kijk er toch dan een beetje anders tegen aan.
Al bij nexo ging het hetzelfde.
Alleen je euro blijft daar wel 12%
Al die beloven al jaren de kaart die niet komen gaat 🥳
Maar het is prima dat het net nu uit komt.
Bij mij loopt het af net voor het einde deze maand.
Dus nog meer spreiden is het beste wat je kan doen.
Het is eigenlijk ook logisch dat ze niet geld kunnen blijven geven.... Sponsors moeten toch betaald worden in deze dure tijden 🎉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 17:43
AlterBridge schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 21:29:
Maar met Jade ga ik er dus op vooruit als ik alleen BTC en Eth stake :P
Tot dat je boven de $30k uitkomt en alle yields van de funds daarna nog maar de helft van de interest krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Sandrioni schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 12:32:
[...]

Vanochtend de (virtuele) Curve card gebruikt (welke wel online werkt, want vakantie al mee betaald), maar bij de Plus Supermarkt, Coop supermarkt en lokale groenteboer...geen succes.
Maar bij McDonald's en Qpark geen probleem. Het ligt dus niet aan mijn telefoon of wat dan ook. Gewoon kwestie van tijd voordat meer winkels het gaan accepteren dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Sandrioni schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:27:
[...]
Gewoon kwestie van tijd voordat meer winkels het gaan accepteren dus
Jup, eind '22/mid' 23 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013

[Afbeelding]

voor mij veranderd er dan niks :7
Dit gaat misschien wel een impact geven op de CRO waarde, kans is aanwezig dat het gaat dalen -O-

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 06-03-2022 12:51 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Inmiddels restant fiat van oude kaart op nieuwe virtuele kaart gestort gekregen, nieuwe kaart is nog niet shipped dus de statement dat het een paar dagen kan duren voordat het overgeboekt is klopt.

Nog 7/8 weeks slapen voor de nieuwe kaart dan vermoed ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 08:45
Hou even rekening met het feit dat het gereserveerde bedrag voor onbemande tankstations vermoedelijk omhoog gaat:

https://nos.nl/artikel/24...anders-komt-tank-niet-vol

Mijn vrouw is vorige week in België gaan tanken, daar was het gereserveerde bedrag al 150 euro.
Zou een beetje lullig zijn als je net 125 euro op je CDC hebt staan en niet kan tanken omdat ze 150 euro reserveren :)

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:42
Vetifuro schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:54:
Hou even rekening met het feit dat het gereserveerde bedrag voor onbemande tankstations vermoedelijk omhoog gaat:

https://nos.nl/artikel/24...anders-komt-tank-niet-vol

Mijn vrouw is vorige week in België gaan tanken, daar was het gereserveerde bedrag al 150 euro.
Zou een beetje lullig zijn als je net 125 euro op je CDC hebt staan en niet kan tanken omdat ze 150 euro reserveren :)
Het verschilt sowieso al per tankstation. Ik heb een tankstation in de buurt die 125 pakt als reservering (Tinq) en een ander tankstation dat 150 pakt als reservering (Shell).

Jammer dat je niet meer de cashback ontvangt op het gereserveerde bedrag ipv het getankte bedrag, dat foefje lijkt vanaf vorige week niet meer mogelijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Geldt overigens ook voor de normale pinpas debitcards van je bank. Zal nog fun worden voor de minima die te weinig op hun rekening hebben staan, die worden gedwongen naar de (vaak duurdere) bemande tankstations te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Get!em schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:15:
Geldt overigens ook voor de normale pinpas debitcards van je bank. Zal nog fun worden voor de minima die te weinig op hun rekening hebben staan, die worden gedwongen naar de (vaak duurdere) bemande tankstations te gaan.
Met mijn rabobank pas had ik nooit last hoor. Kon gewoon tanken ook al had ik <125 euro op m'n pas staan.
Pagina: 1 ... 27 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).