Wat wil je uitrekenen dan?
1: Lees even de startpost door.Wii4all schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:47:
Ik zie via verschillende kanalen deze 'creditcard' terugkomen.
Als ik het zo doorlees dan kan je toch het best de volgende stappen doorlopen
Ik heb nu een creditcard met 'hoge' kosten.
Ik schaf deze kaart aan en eigenlijk moet je ervoor zorgen dat je 'al' je uitgaven via deze kaart gaat laten lopen om zoveel mogelijk 'rebate' etc te krijgen?
Ik ga dan bijv mijn wekelijkse boodschappen betalen via deze kaart m'n vaste abbo's en dan op basis daarvan uitrekenen welke kaart ik het beste kan nemen. Dat zal waarschijnlijk in mijn geval de royal indigo zijn gok ik.
2. Kijk even het filmpje wat ik heb gemaakt met een stel vragen over CDC: YouTube: Crypto.com praktische vragen! [NL 2022]
3. Als je via een vriend lid word van cdc krijg je $25 in CRO als bonus.
Dat ik wel aan de staking kom.Get!em schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:53:
Wat wil je uitrekenen dan?
3500 is zelfs misschien nog aan de hoge kant heb ik het idee.
Burp
Pohhh high roller hierVetifuro schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 07:21:
[...]
Combobreaker, 5.1 CRO uit een Gold Reward box
[Afbeelding]
32 CRO voor Netflix. Vorige maand ook precies op het diepste punt voor 39 CRO!
Lekker naar de DeFi app
Stel je voor dat het muntje ooit $3 hit ☺️
Lekker naar de DeFi app
Haha, inderdaad, klinkt goed!AlterBridge schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:20:
32 CRO voor Netflix. Vorige maand ook precies op het diepste punt voor 39 CRO!
Lekker naar de DeFi app
Doe je in de Defi dan eerst je rewards claimen of dat niet?
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
Dat wat je uitgeeft of cashback krijgt, staat los van wat je als staking erin zet.Wii4all schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:22:
[...]
Dat ik wel aan de staking kom.
3500 is zelfs misschien nog aan de hoge kant heb ik het idee.
Dus nu gewoon direct €3500 aan CRO staken (180dagen) via aanvraag kaart.
Dan moet je daarnaast nog je kaart opladen met FIAT om te kunnen betalen met die kaart
Je cashback/rebates komen dan in je losse crypto wallet die je naar Defi of Earn kunt gooien.
Echter dit is geen credit card, maar een prepaid card. De kosten hiervan zijn inderdaad 0% maar je moet (op de gratis kaart na,) wel voor een x bedrag aan CRO staken voor 6 maanden lang. Overboeken van credit card naar de CDC prepaid card is op de eerste maand na niet gratis. Hiervoor gebruiken sommige mensen een SEPA overboeking.Wii4all schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:47:
Ik zie via verschillende kanalen deze 'creditcard' terugkomen.
Als ik het zo doorlees dan kan je toch het best de volgende stappen doorlopen
Ik heb nu een creditcard met 'hoge' kosten.
Ik schaf deze kaart aan en eigenlijk moet je ervoor zorgen dat je 'al' je uitgaven via deze kaart gaat laten lopen om zoveel mogelijk 'rebate' etc te krijgen?
Ik ga dan bijv mijn wekelijkse boodschappen betalen via deze kaart m'n vaste abbo's en dan op basis daarvan uitrekenen welke kaart ik het beste kan nemen. Dat zal waarschijnlijk in mijn geval de royal indigo zijn gok ik.
Welke kaart is het beste? Terug verdien tijd is ruby het beste, indigo heeft weer meer voordelen. Beetje afhankelijk van hoeveel je voor 6 maanden wil vast zetten en 'potentieel' risico wil lopen.
Ik gebruik na dik een jaar nog steeds de methode van CC naar Cro kaart, geen fees hier...Xqlus1ve schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:54:
[...]
Echter dit is geen credit card, maar een prepaid card. De kosten hiervan zijn inderdaad 0% maar je moet (op de gratis kaart na,) wel voor een x bedrag aan CRO staken voor 6 maanden lang. Overboeken van credit card naar de CDC prepaid card is op de eerste maand na niet gratis. Hiervoor gebruiken sommige mensen een SEPA overboeking.
Welke kaart is het beste? Terug verdien tijd is ruby het beste, indigo heeft weer meer voordelen. Beetje afhankelijk van hoeveel je voor 6 maanden wil vast zetten en 'potentieel' risico wil lopen.
Klopt, dit is alleen als je crypto er van koopt, niet als je je cdc ermee vultJero_B schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:59:
[...]
Ik gebruik na dik een jaar nog steeds de methode van CC naar Cro kaart, geen fees hier...
Ik heb dat laatst ook geprobeerd met een Rabo creditcard, maar dat lukte niet. Ik denk omdat de bank crypto niet zo leuk vindt? Op zich geen ramp maar Sepa via SNS duurt nu bij mij altijd een dagJero_B schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:59:
[...]
Ik gebruik na dik een jaar nog steeds de methode van CC naar Cro kaart, geen fees hier...
Ik gooi nu elk week Cro naar de DeFi. Daar zit dan 10% staking bij, cashback en in sommige weken dus Spotify of Netflix rebates.Johantjuuh schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:52:
[...]
Haha, inderdaad, klinkt goed!
Doe je in de Defi dan eerst je rewards claimen of dat niet?
Nu is het 1000 Cro dus elke week komt er idd ongeveer 2 Cro aan reward vrij als ik opnieuw een nieuwe storting stake. Maar niet de moeite om elke keer eerst rewards te claimen, dus dat blijft dan staan voor de volgende keer.
Bij flinke bedragen denk ik dat je wel eerst kunt claimen! De kosten zijn vrij laag geloof ik.
Ik dacht dat ik altijd via het cronos netwerk mijn cro van de crypto app naar de defi stuurde. Dit was de linkeroptie en die stond daarna altijd gewoon standaard goed. Maar nu wou ik weer iets sturen en nu twijfel ik ineens. Moet ik crypto.org (nu de al geselecteerde linkeroptie) pakken of cronos? ERC20 moet ik sowieso niet hebben weet ik. Ik kijk er ineens zo raar tegen aan.
Wat wil je met je cro doen? Validator staking is CRO Mainnet, en wil je iets met DeFi of Cronos tokens doen dan gebruik je Cronos.dennisbos schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:49:
Ik dacht dat ik altijd via het cronos netwerk mijn cro van de crypto app naar de defi stuurde. Dit was de linkeroptie en die stond daarna altijd gewoon standaard goed. Maar nu wou ik weer iets sturen en nu twijfel ik ineens. Moet ik crypto.org (nu de al geselecteerde linkeroptie) pakken of cronos? ERC20 moet ik sowieso niet hebben weet ik. Ik kijk er ineens zo raar tegen aan.
PS/XBL: Nogne
Ik stake bij Jerry's pool op het moment. Dan moet ik crypto.org kiezen dus? Volgens mij is dit dan veranderd, maar ik kan er naast zittenNogne schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 06:54:
[...]
Wat wil je met je cro doen? Validator staking is CRO Mainnet, en wil je iets met DeFi of Cronos tokens doen dan gebruik je Cronos.
Voor validator staking hoef je niks te doen. Geen swaps of van mainnet te veranderen.dennisbos schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:00:
[...]
Ik stake bij Jerry's pool op het moment. Dan moet ik crypto.org kiezen dus? Volgens mij is dit dan veranderd, maar ik kan er naast zitten
Heb het net even bekeken en het is nu crypto.org inderdaad als je wil staken. Voorheen was dit CRO (mainnet).dennisbos schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:00:
[...]
Ik stake bij Jerry's pool op het moment. Dan moet ik crypto.org kiezen dus? Volgens mij is dit dan veranderd, maar ik kan er naast zitten
edit: verkeerde topic 🙃
[ Voor 92% gewijzigd door Kol Nedra op 24-02-2022 09:33 ]
nothing stops this train
Dankje. Ik wou het wel even zeker weten.Nogne schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:28:
[...]
Heb het net even bekeken en het is nu crypto.org inderdaad als je wil staken. Voorheen was dit CRO (mainnet).
Ik had begrepen dat Jerry’s Pool een loterij hield voor mensen die zijn validator verlaten. Waar kan ik hier meer over vinden?
*kingstaker I’m coming
*kingstaker I’m coming
BTC €94.837,08
Met Google pay kun je ook je CRO kaart koppelen, mensen hier met ervaring? ik twijfel om het te doen want je moet je telefoonnummer erbij noteren...
ik neem aan dat het wel werkt
nothing stops this train
Dat is dan nieuw, voorheen was Curve de enige mogelijkheid om gebruik te maken van Google/Apple Pay.Kol Nedra schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 17:33:
Met Google pay kun je ook je CRO kaart koppelen, mensen hier met ervaring? ik twijfel om het te doen want je moet je telefoonnummer erbij noteren...
Welcome to the clubkoelebobes schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 17:12:
Ik had begrepen dat Jerry’s Pool een loterij hield voor mensen die zijn validator verlaten. Waar kan ik hier meer over vinden?
*kingstaker I’m coming
Jerry had inderdaad een loterij vorige maand, ik weet niet of hij er nog eentje gaat houden. Zie hier: https://www.reddit.com/r/...pool_party_1_event_rules/
#FFTB #CRO validator Kingstaker
volgens mij kan het wel en het herkent het als eej visa kaart, alleen je moet je adres en telefoonnummer verplicht invoeren en daar ben ik niet blij mee....Nogne schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 17:38:
[...]
Dat is dan nieuw, voorheen was Curve de enige mogelijkheid om gebruik te maken van Google/Apple Pay.
nothing stops this train
Heb er nog niet eerder over gehoord, zal vanavond eens kijken of ik nu mijn kaart direct aan Apple Pay kan toevoegen. Al verwacht ik het nog steeds niet omdat de kaart uitgever dit (nog) niet ondersteund.Kol Nedra schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 17:44:
[...]
volgens mij kan het wel en het herkent het als eej visa kaart, alleen je moet je adres en telefoonnummer verplicht invoeren en daar ben ik niet blij mee....
Maar vraagt Google om jouw 06+adres of de Visa verificatie als je hem toevoegt?
ja.... dus dat vind ik maar niks.Nogne schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 17:47:
[...]
Maar vraagt Google om jouw 06+adres of de Visa verificatie als je hem toevoegt?
Google play gebruik ik nog niet maar wilde het eens proberen, omdat bij ons werk hier een optie is... dacht aan extra cashback 🙃
maar twijfel dus om het in te stellen omdat telefoonnummer vereist is 😌
nothing stops this train
Werkt alleen via curve. Direct cdc aan Google pay werkt alleen in noord Amerika.Kol Nedra schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 17:33:
Ja klopt,dacht zal het eens testen.Dacuuu schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:17:
[...]
Werkt alleen via curve. Direct cdc aan Google pay werkt alleen in noord Amerika.
Maar het werkt met curve uitstekend, ook revolut .
Zal leuk zijn als het ook hier kwam.
Maar zal ook nog wel komen 👍
In realiteit is het minder dan 24u, bij mij was het denk ik al na 12u ok...Xqlus1ve schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 12:50:
[...]
Vermoed vanwege de recente security wijzigingen je eerst 24 uur moet wachten voor transfers (zodat niet iemand zomaar aan de haal kan gaan met je muntjes). Dit geldt ook voor transfers ex app of exchange naar een andere adres.
Zojuist upgrade gedaan naar de volgende tier card. Vraagje die iedereen stelt, hoe lang hebben jullie op je kaart moeten wachten, ik wacht er al een paar minuten op
FF serieus, was wel weer een spannende aankoop, maar aan de andere kant wordt het pas over 6 maanden van belang en ondertussen rebates en staking pakken

FF serieus, was wel weer een spannende aankoop, maar aan de andere kant wordt het pas over 6 maanden van belang en ondertussen rebates en staking pakken
Lijkt nu een mooi moment te zijn geweestXqlus1ve schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:51:
Zojuist upgrade gedaan naar de volgende tier card. Vraagje die iedereen stelt, hoe lang hebben jullie op je kaart moeten wachten, ik wacht er al een paar minuten op![]()
Ik zit er zelf ook al een tijdje tegen aan te hikken. Eigenlijk zit ik al te dik in alts (zeker CRO) in verhouding, maar de volgende tier heeft toch wel veel voordelen, ook in de earn
Dit is voor mij de laatste en belangrijkste upgrade, alle rebate + staking gaan naar BTC/ETH en koop ook geen CRO meer.PureLOOD schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:08:
[...]
Lijkt nu een mooi moment te zijn geweestWellicht dat CRO over een paar dagen alsnog door het putje gaat, maar de bodem lijkt op dit moment toch rond de 0.30-0.40 te liggen.
Ik zit er zelf ook al een tijdje tegen aan te hikken. Eigenlijk zit ik al te dik in alts (zeker CRO) in verhouding, maar de volgende tier heeft toch wel veel voordelen, ook in de earn
Vraagje uit nieuwsgierigheid, terug gelezen in dit topic dat je al meteen geniet van 3% cashback bij een upgrade. Nu zie ik wel wel dat mijn BTC staking naar 6,5% is geschoten en ik 10% APY ontvang over de CRO stake, maar bij mijn huidige kaart staat nog 2% omschreven, is dat omdat ze nog naar de nieuwe kaart moeten overschakelen of is er geen een delay op voordat dat goed word weergegeven in de app?
Ik ben van Ruby naar Jade gegaan zonder fysieke pas. In de app zie ik gewoon nog Ruby.. Ik kan nergens officieel zien dat ik Jade ben. Officieel ben ik ook geen Jade, aangezien ik geen fysieke pas upgrade gedaan heb.Xqlus1ve schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 15:49:
Vraagje uit nieuwsgierigheid, terug gelezen in dit topic dat je al meteen geniet van 3% cashback bij een upgrade. Nu zie ik wel wel dat mijn BTC staking naar 6,5% is geschoten en ik 10% APY ontvang over de CRO stake, maar bij mijn huidige kaart staat nog 2% omschreven, is dat omdat ze nog naar de nieuwe kaart moeten overschakelen of is er geen een delay op voordat dat goed word weergegeven in de app?
Ik vermoed als jij wel een fysieke pas aangevraagd hebt, het in de app het plaatje van je kaart veranderd zodra jij je nieuwe pas geactiveerd hebt.
Top, straks even een boodschapje doen en de rebate even terug rekenenDacuuu schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 15:54:
[...]
Ik ben van Ruby naar Jade gegaan zonder fysieke pas. In de app zie ik gewoon nog Ruby.. Ik kan nergens officieel zien dat ik Jade ben. Officieel ben ik ook geen Jade, aangezien ik geen fysieke pas upgrade gedaan heb.
Ik vermoed als jij wel een fysieke pas aangevraagd hebt, het in de app het plaatje van je kaart veranderd zodra jij je nieuwe pas geactiveerd hebt.
Heb inderdaad een kaart upgrade aangevraagd.
Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar ik heb wel eens ergens gelezen dat alle benefits meteen in gaan, zodra je de stake doet. Aangezien je wel de hogere earn krijgt, zal dat wel goed gegaan zijn. Alleen benefits die aan de fysieke kaart zelf hangen, kun je gebruiken nadat je die hebt ontvangen.Xqlus1ve schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 15:49:
nieuwe kaart niet nodig, ik krijg gewoon 3% cashback op mijn uitgave.
en idd de earn van bv BTC en ETH beide omhoog gegaan sinds de tier upgrade 👍
en idd de earn van bv BTC en ETH beide omhoog gegaan sinds de tier upgrade 👍
nothing stops this train
Sta ik net in de Aldi, 'card out of order'
Zijn ze zojuist begonnen met de card upgrade, vrouwlief had gelukkig de Curve bij der waar de anti emberrasment inschakelde. Kijk ik later wel of ik het via GBIT functie kan terug boeken

Zijn ze zojuist begonnen met de card upgrade, vrouwlief had gelukkig de Curve bij der waar de anti emberrasment inschakelde. Kijk ik later wel of ik het via GBIT functie kan terug boeken
mijn vrouw is CRO-pilled (ipv orange-pilled) met cashback 😂
ze probeerd het nu overal te gebruiken.
ik vind het prima, zodra ik CRO binnen heb dan trade ik dat voor Bitcoin 👍
ze probeerd het nu overal te gebruiken.
ik vind het prima, zodra ik CRO binnen heb dan trade ik dat voor Bitcoin 👍
nothing stops this train
Ik blijf het waardeloos vinden dat je oude kaart het dus niet doet zolang je de fysieke kaart van de hogere tier nog niet binnen hebt. Met die wachttijden van tegenwoordig kun je dus een maand of 2 helemaal niks. Hoop voor je dat de nieuwe kaart binnen de 30 dagen GBIT binnen komt!Xqlus1ve schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:51:
Sta ik net in de ALdi, 'card out of order'![]()
Laatst werd iemand die ik gereferred had afgewezen door CDC. Een dag na het KYC-proces kreeg ze een mailtje met sorry maar je kunt geen klant worden bij ons. Via support krijgt de persoon zelf natuurlijk geen antwoorden hoe/wat/waarom want daar doen ze geen uitspraken over. Weet iemand of CDC een BKR-check doet o.i.d.? Diegene had namelijk ooit een lening afgesloten voor de studie die dus BKR geregistreerd is. Of heeft er iemand ervaring met afgewezen worden en het naar boven halen van de reden?
:strip_exif()/f/image/HIshfFZh70v8uEykFiXXwI08.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee ze kunnen niet bij de bkr. Waarom ze wel afwijzen blijft een raadsel.KeFFeR1208 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 21:50:
[...]
Ik blijf het waardeloos vinden dat je oude kaart het dus niet doet zolang je de fysieke kaart van de hogere tier nog niet binnen hebt. Met die wachttijden van tegenwoordig kun je dus een maand of 2 helemaal niks. Hoop voor je dat de nieuwe kaart binnen de 30 dagen GBIT binnen komt!
Laatst werd iemand die ik gereferred had afgewezen door CDC. Een dag na het KYC-proces kreeg ze een mailtje met sorry maar je kunt geen klant worden bij ons. Via support krijgt de persoon zelf natuurlijk geen antwoorden hoe/wat/waarom want daar doen ze geen uitspraken over. Weet iemand of CDC een BKR-check doet o.i.d.? Diegene had namelijk ooit een lening afgesloten voor de studie die dus BKR geregistreerd is. Of heeft er iemand ervaring met afgewezen worden en het naar boven halen van de reden?
[Afbeelding]
Naar mijn weten heb ik binnen een paar dagen de virtuele kaart, die kan ik dan koppelen aan de curve card en kan dan weer online en in winkels shoppen, corrigeer mij als ik hier fout zit.KeFFeR1208 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 21:50:
[...]
Ik blijf het waardeloos vinden dat je oude kaart het dus niet doet zolang je de fysieke kaart van de hogere tier nog niet binnen hebt. Met die wachttijden van tegenwoordig kun je dus een maand of 2 helemaal niks. Hoop voor je dat de nieuwe kaart binnen de 30 dagen GBIT binnen komt!
Over het weigeren van de kaart acceptatie heb ik al een eerder voorbij zien komen, het is mij ook niet bekend waarom ze sommige mensen afwijzen.
Excuses, je hebt gelijk. Heb op Reddit een paar keer klagende mensen voorbij zien komen, zullen dan wel Amerikanen zijn zonder Curve o.i.d. Lees nu idd dat de nieuwe virtual card zo'n 1-3 werkdagen duurt.Xqlus1ve schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 22:23:
[...]
Naar mijn weten heb ik binnen een paar dagen de virtuele kaart, die kan ik dan koppelen aan de curve card en kan dan weer online en in winkels shoppen, corrigeer mij als ik hier fout zit.
Over het weigeren van de kaart acceptatie heb ik al een eerder voorbij zien komen, het is mij ook niet bekend waarom ze sommige mensen afwijzen.
Bij mij heeft de kaart anders nooit met Curve gewerkt. Andere kaarten wel (gebruik Curve best vaak).
Heb nooit begrepen waarom niet, overigens.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Hmm vervelend, zeker weten alles correct ingevoerd te hebben of je Curve app op een andere telefoon geprobeerd?anandus schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 22:54:
Bij mij heeft de kaart anders nooit met Curve gewerkt. Andere kaarten wel (gebruik Curve best vaak).
Moet zeggen dat ik vanaf dag 1 dat we de Curve in huis kregen hem zonder issues hebben kunnen koppelen, ontkopellen en weer herkoppelen.
Ook maar aangevraagd normaal liet ik m'n bitcoin wegrotten zegmaar dan kan je net zo goed dit programma doen en als bonus heb je dan een visa kaart die ik in het buitenland kan gebruiken.
Ik heb via de ING een Mastercard maar de kosten ook voor opnames in het buitenland waren best hoog.
Nu even afwachten op het kaartnummer en denk ik maar ook gelijk aan de curve gaan en Google pay en dan gaan we de boodschappen ook op deze manier betalen
Hoe zorgen jullie ervoor dat je vaak/altijd voldoende saldo hebt schrijf je op een vaste periode over of weet je vaak van te voren dat je iets koopt en zorg je ervoor dat er gewoon tegoed opstaat?
Ik heb via de ING een Mastercard maar de kosten ook voor opnames in het buitenland waren best hoog.
Nu even afwachten op het kaartnummer en denk ik maar ook gelijk aan de curve gaan en Google pay en dan gaan we de boodschappen ook op deze manier betalen
Hoe zorgen jullie ervoor dat je vaak/altijd voldoende saldo hebt schrijf je op een vaste periode over of weet je vaak van te voren dat je iets koopt en zorg je ervoor dat er gewoon tegoed opstaat?
[ Voor 18% gewijzigd door Wii4all op 26-02-2022 15:46 ]
Burp
Ik stort altijd via top up.. de kaart.
Dit staat er direct op met je credit card.
Kost niks extra.
Ik doe het altijd via revolut en of kan ook via sepa.
Dit staat er ook gelijk op met sepa door de weeks bij de meeste banken.
Werkt uitstekend, ben er zeer tevreden mee met alle aankopen cashback 🥳
Dit staat er direct op met je credit card.
Kost niks extra.
Ik doe het altijd via revolut en of kan ook via sepa.
Dit staat er ook gelijk op met sepa door de weeks bij de meeste banken.
Werkt uitstekend, ben er zeer tevreden mee met alle aankopen cashback 🥳
Hmm ik snap iets niet. Heb een maandje CRO in defi wallet staan bij jerry’s pool. Pas geleden heb ik nieuwe CRO’s gekocht en naar m’n defi wallet verzonden. Dus ik wou dit weer gaan staken via earn more maar hij ziet deze CRO niet. Want die nieuwe coin heet CRONOS. Ik weet nu niet hoe die nieuwe versie kan staken want hij ziet de coins gek genoeg niet. Ze zitten al wel in m’n defi wallet.
Moet ik perse die CRONOS (Cronos beta) coins swappen naar CRO (crypto.com) om te kunnen staken?
Update: ah ik zie dat ik niet de enige ben..
Bij het verzenden van vanuit de Crypto.com.com naar de defi wallet is het fout gegaan? De standard optie stond waarschijnlijk op cronos.
Moet ik nu de swap doen om te kunne. Staken in jerry’s pool. Ik denk het wel dan.
Moet ik perse die CRONOS (Cronos beta) coins swappen naar CRO (crypto.com) om te kunnen staken?
Bij het verzenden van vanuit de Crypto.com.com naar de defi wallet is het fout gegaan? De standard optie stond waarschijnlijk op cronos.
Moet ik nu de swap doen om te kunne. Staken in jerry’s pool. Ik denk het wel dan.
:strip_exif()/f/image/z92KubPsXp3NEVJgr8px9IQy.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 50% gewijzigd door IUser op 26-02-2022 19:17 ]
Apart ik ben pas gisteren begonnen met de Defi wallet. Puur luiheid, zit alweer 18 maanden bij CDC, maar al die cro moet wat meer gaan opleveren dus toch naar Defi gestuurd. Ik heb ook Jerry gekozen. Ik zie er domweg cro staan. Maar de paar cro die ik er niet heen heb gestuurd staan in de wallet gewoon als cronos vermeld.IUser schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 19:05:
Hmm ik snap iets niet. Heb een maandje CRO in defi wallet staan bij jerry’s pool. Pas geleden heb ik nieuwe CRO’s gekocht en naar m’n defi wallet verzonden. Dus ik wou dit weer gaan staken via earn more maar hij ziet deze CRO niet. Want die nieuwe coin heet CRONOS. Ik weet nu niet hoe die nieuwe versie kan staken want hij ziet de coins gek genoeg niet. Ze zitten al wel in m’n defi wallet.
[Afbeelding]
Volgens mij staat de CRONOS niet als supported token als je op earn more klikt. Maar wel de oude CRO van crypto.com.glatuin schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 19:25:
[...]
Apart ik ben pas gisteren begonnen met de Defi wallet. Puur luiheid, zit alweer 18 maanden bij CDC, maar al die cro moet wat meer gaan opleveren dus toch naar Defi gestuurd. Ik heb ook Jerry gekozen. Ik zie er domweg cro staan. Maar de paar cro die ik er niet heen heb gestuurd staan in de wallet gewoon als cronos vermeld.
Als ik in de defi app in m’n wallet kijk dan zie de nieuwe cronos coins.glatuin schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 19:25:
[...]
Apart ik ben pas gisteren begonnen met de Defi wallet. Puur luiheid, zit alweer 18 maanden bij CDC, maar al die cro moet wat meer gaan opleveren dus toch naar Defi gestuurd. Ik heb ook Jerry gekozen. Ik zie er domweg cro staan. Maar de paar cro die ik er niet heen heb gestuurd staan in de wallet gewoon als cronos vermeld.
:strip_exif()/f/image/IheTuIn7acfsAmyP0SZjlqzE.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar als ik op earn klik dan zie ik alleen cro coins die ik al had staan maar niet de nieuwe cro os coins.
:strip_exif()/f/image/DYpSWN7P1W99LDWKZvc1Grye.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet of je onlangs nieuwe cro coins hebt gekocht? Maar goed ik heb de cronos om kunnen zetten via de swap functie. Dus nu zitten de coins in het crypto.com chain network en dan ziet hij ze wel.glatuin schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 19:51:
Vreemd, nee ik heb alleen op tabje earn op CRO geklikt. Ging helemaal vanzelf verder.
Via reddit heb ik hierover gelezen:
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Wanneer je de cro coins naar de crypto.com app wilt sturen dan zul je ze eerst moeten omzetten naar cronos.
[ Voor 26% gewijzigd door IUser op 26-02-2022 20:42 ]
Ik heb gister mijn curve toegevoegd aan Google pay mijn ING creditcard ondersteund geen draadloos betalen zeg maar (melding zie je in Google pay) maar via curve kan je wel gewoon draadloos betalen. Ligt dat nou puur aan ing?
Burp
Iemand gelukt om de jaarlijkse regionale belastingen te betalen met de CDC? Of hebben ze deze (al) uitgesloten en heeft proberen geen nut?
[ Voor 4% gewijzigd door Funk010 op 27-02-2022 12:00 ]
Vaak alleen over te maken dmv handmatige Iban overboeking of ideal. Dus geen mogelijkheid om via cdc te laten lopen.Funk010 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 11:51:
Iemand gelukt om de jaarlijkse regionale belastingen te betalen met de CDC? Of hebben ze deze (al) uitgesloten en heeft proberen geen nut?
Ah, da's jammer. Had een leuk aantal cro's aan cashback geweest.Dacuuu schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:06:
[...]
Vaak alleen over te maken dmv handmatige Iban overboeking of ideal. Dus geen mogelijkheid om via cdc te laten lopen.
Volgens mij zijn financiele zaken uitgesloten. In bepaalde landen kun je belasting betalen met debit/credit card maar dat staat bij de uitsluitingen van CDC.Funk010 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:08:
[...]
Ah, da's jammer. Had een leuk aantal cro's aan cashback geweest.
dit lijkt me ook fijn als je bijvoorbeeld een auto gaat kopen, iemand daar ervaring mee?Funk010 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:08:
[...]
Ah, da's jammer. Had een leuk aantal cro's aan cashback geweest.
nothing stops this train
ik lees soms wel eens dat iemand dat gedaan heeft. Maar in NL komt het nog maar weinig voor.Kol Nedra schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:54:
[...]
dit lijkt me ook fijn als je bijvoorbeeld een auto gaat kopen, iemand daar ervaring mee?
Als ik 2023 debit visa hier overal geaccepteerd word neem ik aan dat je ook je auto kan aftikken met je cdc kaart.
Begrijp ik, maar had de hoop dat je bij de regionale belastingen en als je ze dan per jaar betaald misschien door een maas van hun regeltjes heen kon kruipen.glatuin schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:43:
[...]
Volgens mij zijn financiele zaken uitgesloten. In bepaalde landen kun je belasting betalen met debit/credit card maar dat staat bij de uitsluitingen van CDC.
Denk dat je gewoon nog een oude cc van ING hebt, heb ik namelijk ook. Hij verloopt binnenkort en dan verwacht ik er eentje te krijgen die ook draadloos werktWii4all schreef op zondag 27 februari 2022 @ 09:30:
Ik heb gister mijn curve toegevoegd aan Google pay mijn ING creditcard ondersteund geen draadloos betalen zeg maar (melding zie je in Google pay) maar via curve kan je wel gewoon draadloos betalen. Ligt dat nou puur aan ing?
Ja dat kan wel kloppen mijne verloopt eind van het jaarBlik1984 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:14:
[...]
Denk dat je gewoon nog een oude cc van ING hebt, heb ik namelijk ook. Hij verloopt binnenkort en dan verwacht ik er eentje te krijgen die ook draadloos werkt
Net eerste curve betaling via Google pay gedaan bij de rituals ik had m'n telefoon nog op 20cm van het pinapparaat en toen was het al akkoord.
Wat doen jullie met dat curve tegoed laat je dat gewoon staan?
Burp
Op maken / uitgeven / verzilveren.Wii4all schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:22:
[...]
Ja dat kan wel kloppen mijne verloopt eind van het jaar
Net eerste curve betaling via Google pay gedaan bij de rituals ik had m'n telefoon nog op 20cm van het pinapparaat en toen was het al akkoord.
[ Voor 3% gewijzigd door Xqlus1ve op 27-02-2022 14:32 ]
Dag rebate grinders,
Ik heb een vraag omtrent het willen betalen van een groot deel van onze badkamer met cdc/curve bij de aannemer.
Hij is akkoord dat ik een groot deel ervan met mastercard/visa betaal.
Ik neem even aan dat zij niet met een pinautomaat aan komen zetten en vragen of ik het gewoon over wil maken. Heeft iemand hier ervaring mee? Doel is om natuurlijk gewoon 3% rebate te krijgen als jade user, over een aanzienlijk bedrag.
Ik heb een vraag omtrent het willen betalen van een groot deel van onze badkamer met cdc/curve bij de aannemer.
Ik neem even aan dat zij niet met een pinautomaat aan komen zetten en vragen of ik het gewoon over wil maken. Heeft iemand hier ervaring mee? Doel is om natuurlijk gewoon 3% rebate te krijgen als jade user, over een aanzienlijk bedrag.
Als je cashback wil moet je zorgen dat je kan betalen bij een pin-apparaat of dat je het online kan betalen dmv een visa betaalwijze.AaiGht schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:33:
Dag rebate grinders,
Je kan niet handmatig overmaken. Dus je zal moeten 'pinnen' of een online aankoop doen waar je kan betalen met Visa..AaiGht schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:33:
Dag rebate grinders,
Precies, dat zou idealiter wel zo werken.
Maar er vanuit gaande dat ze niet als een webshop of supermarkt werken, vraag ik me af of dat op die manier zal gaan. Maar dat zijn wel de enige twee manieren denk ik he?
Maar er vanuit gaande dat ze niet als een webshop of supermarkt werken, vraag ik me af of dat op die manier zal gaan. Maar dat zijn wel de enige twee manieren denk ik he?
Ja of je moet vragen of je bij de Jumbo een paar ruggen mag pinnenAaiGht schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:02:
Precies, dat zou idealiter wel zo werken.
Je snapt toch wel dat die 3% cashback uit de marge van de verkopen verdwijnt he? Dikke kans dat je dus eigenlijk 3% teveel betaald voor je badkamer plus de tijd en moeite om een afwijkend betaalmiddel te gebruiken.AaiGht schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:33:
Het is wel een interessant middel om in onderhandeling mee te nemen op moment dat je akkoord wilt gaan zeg je “maaarrrruh dan wil ik wel met visa betalen”.
De manier van betalen komt pas ter sprake nadat de totaalprijs al bepaald is. Denk dus dat je eerder kan concluderen dat als je geen gebruik van de cdc maakt je dus 3% teveel betaaldDeveon schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:44:
[...]
Je snapt toch wel dat die 3% cashback uit de marge van de verkopen verdwijnt he? Dikke kans dat je dus eigenlijk 3% teveel betaald voor je badkamer plus de tijd en moeite om een afwijkend betaalmiddel te gebruiken.
Het is wel een interessant middel om in onderhandeling mee te nemen op moment dat je akkoord wilt gaan zeg je “maaarrrruh dan wil ik wel met visa betalen”.
Nee natuurlijk niet. Op dit moment is een normale 'pin' transactie nog goedkoper dan een visa/mastercard transactie. Dit is ook de rede dat sommige bedrijven dit niet accepteren als betaalmethode.Deveon schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:44:
[...]
Je snapt toch wel dat die 3% cashback uit de marge van de verkopen verdwijnt he? Dikke kans dat je dus eigenlijk 3% teveel betaald voor je badkamer plus de tijd en moeite om een afwijkend betaalmiddel te gebruiken.
Die % cashback heeft daar niks mee te maken.
Die cashback ontstaat uit de transactiekosten die de verkoper maakt. Niet voor niets zie je vaak dat een creditcard 3% extra kost. Bij de reguliere creditcards in Nederland worden hier onder ander de aankoop en verzekeringen mee betaald.Dacuuu schreef op zondag 27 februari 2022 @ 20:24:
[...]
Die % cashback heeft daar niks mee te maken.
Ik snap wat je bedoelt,maar het is niet dat de verkoper direct jou cashback betaald..Deveon schreef op zondag 27 februari 2022 @ 20:41:
[...]
Die cashback ontstaat uit de transactiekosten die de verkoper maakt. Niet voor niets zie je vaak dat een creditcard 3% extra kost. Bij de reguliere creditcards in Nederland worden hier onder ander de aankoop en verzekeringen mee betaald.
Inderdaad, maar indirect wel. Door een cashback te bieden willen consumenten met hun Visa of MasterCard betalen en moet de verkoper hoge transactiekosten afdragen.Dacuuu schreef op zondag 27 februari 2022 @ 20:46:
[...]
Ik snap wat je bedoelt,maar het is niet dat de verkoper direct jou cashback betaald..
Kan, maar je stelling waar je eerst mee kwam klopt gewoon niet. En tegenwoordig mag je allang geen extra kosten meer vragen als verkoper voor visa/mastercard betalingen.Deveon schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:05:
[...]
Inderdaad, maar indirect wel. Door een cashback te bieden willen consumenten met hun Visa of MasterCard betalen en moet de verkoper hoge transactiekosten afdragen.
Waarschijnlijk gaan de tarieven nog wel omlaag als maestro de deur uit gaat.
Ik heb de vraag pas vandaag gesteld. De offerte en het nog te betalen bedrag stonden dus allang vast. Lijkt mij dat ik dus hier alleen maar wat extra uit kan halen.Deveon schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:44:
[...]
Het wordt een beetje een zinloze discussie zo maar de enige stelling die ik maakte is dat het ten koste gaat van de marge van de verkoper. Hoezo klopt dat niet? Via Mollie wel. Dat er een dikke kans is dat het ingecalculeerd is houdt ruimte over dat dit niet het geval is zoals net aangedragen is.Dacuuu schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:15:
[...]
Kan, maar je stelling waar je eerst mee kwam klopt gewoon niet. En tegenwoordig mag je allang geen extra kosten meer vragen als verkoper voor visa/mastercard betalingen.
Waarschijnlijk gaan de tarieven nog wel omlaag als maestro de deur uit gaat.
Even een "domme" vraag, bij full legal name bedoelen ze van je paspoort given names + surname, of alleen first / last name?
Ter verificatie willen ze vaak ook een ID document zien, echter mijn middelste naam op mijn pas is enkel een initiaal, zou het eerst proberen, anders kan je daarna nog volledig je namen opgeven.replica17 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 01:56:
Even een "domme" vraag, bij full legal name bedoelen ze van je paspoort given names + surname, of alleen first / last name?
Omdat de cashback die jij en ik krijgen met je cdc pas, volledig los staan van de koste die een verkoper betaald omdat jij en ik visa debit gebruiken.Deveon schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:38:
[...]
Het wordt een beetje een zinloze discussie zo maar de enige stelling die ik maakte is dat het ten koste gaat van de marge van de verkoper. Hoezo klopt dat niet? Via Mollie wel. Dat er een dikke kans is dat het ingecalculeerd is houdt ruimte over dat dit niet het geval is zoals net aangedragen is.
Er zijn ook genoeg visa/master debit kaarten waar je als klant geen cashbacks of andere voordelen krijgt. (n26, monese etc) Dus het staat niet 1:1 in contact met elkaar.
Zojuist mijn Virtuele Indigo kaart gekregen, geprobeerd de 'go back in time' functie te gebruiken maar krijg wederom bij 5 verschillende transacties allemaal de volgende melding;
EDIT, ze hebben mijn oude fiat van Ruby naar Indigo nog niet overgeplaatst, eerst dat maar ff oplossen
Dit had ik ook al met mijn vorige kaart, is dit een issue van Curve of CDC dat iemand weet?preauth on new card wasn't authorised
EDIT, ze hebben mijn oude fiat van Ruby naar Indigo nog niet overgeplaatst, eerst dat maar ff oplossen
[ Voor 14% gewijzigd door Xqlus1ve op 28-02-2022 11:36 ]
Lijkt een curve issue te zijn, al een poging gedaan de app etc. helemaal opnieuw te installeren. Kaarten weghalen etc? Volgens mij hoef je aan de CDC kant niks te doen, behalve je nieuwe gegevens (kaartnummer cvc etc.) verwerken in curveXqlus1ve schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:14:
Zojuist mijn Virtuele Indigo kaart gekregen, geprobeerd de 'go back in time' functie te gebruiken maar krijg wederom bij 5 verschillende transacties allemaal de volgende melding;
[...]
Dit had ik ook al met mijn vorige kaart, is dit een issue van Curve of CDC dat iemand weet?
[ Voor 8% gewijzigd door PureLOOD op 28-02-2022 11:44 ]
Slightly off topic, maar vergeet dit niet uit te geven: die Curve cashback verloopt na 6 maanden.Wii4all schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:22:
[...]
Ja, goeie, ik had gehoopt dat hij automatisch het curve cash tegoed pakt bij een aankoop. Helaas doet hij dit niet bij mij??
Staat deze optie wel ingeschakeld bij je? Dat kan je zien als je op de details van de kaart kliktJohantjuuh schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:37:
Ja, goeie, ik had gehoopt dat hij automatisch het curve cash tegoed pakt bij een aankoop. Helaas doet hij dit niet bij mij??
Daarnaast moet de transactie volledig betaald kunnen worden met het tegoed. als je 10 euro tegoed hebt opgebouwd en iets van 10,50 afrekent wordt de andere kaart genomen door Curve
Staat op automatisch inderdaad, maar tot nu toe alleen dingen gekocht die duurder zijn dan mijn cash tegoed. Zou fijn zijn als hij eerst het deel cash tegoed zou gebruiken...
Had uiteindelijk allemaal te maken omdat mijn oude fiat nog niet op mijn kaart gezet is (wacht ik trouwens nog op, kan enkele dagen duren stond in de email).PureLOOD schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:43:
[...]
Lijkt een curve issue te zijn, al een poging gedaan de app etc. helemaal opnieuw te installeren. Kaarten weghalen etc? Volgens mij hoef je aan de CDC kant niks te doen, behalve je nieuwe gegevens (kaartnummer cvc etc.) verwerken in curve
Inmiddels alles via GBIT via de CDC betaalt
Wel fijn dat je dit allemaal voor ons uittest, als we ooit ook weer aan de upgrade toe zijnXqlus1ve schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:30:
[...]
Had uiteindelijk allemaal te maken omdat mijn oude fiat nog niet op mijn kaart gezet is (wacht ik trouwens nog op, kan enkele dagen duren stond in de email).
Graag gedaan!PureLOOD schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:33:
[...]
Wel fijn dat je dit allemaal voor ons uittest, als we ooit ook weer aan de upgrade toe zijn
Na 1,5 week heb ik ze vanmorgen zelf een berichtje gestuurd of er iets mis is gegaan (wat het geval was).Xqlus1ve schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:30:
[...]
Had uiteindelijk allemaal te maken omdat mijn oude fiat nog niet op mijn kaart gezet is (wacht ik trouwens nog op, kan enkele dagen duren stond in de email).
Enkele minuten na de excuses stond het oude saldo op m'n nieuwe (virtuele) kaart.
Nu nog wachten op de fysieke...
Ik houdt het strak in gaten, verwacht toch wel vrijdag mijn oude fiat overgeboekt te hebben gekregen.StefanoZ schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:55:
[...]
Na 1,5 week heb ik ze vanmorgen zelf een berichtje gestuurd of er iets mis is gegaan (wat het geval was).
Enkele minuten na de excuses stond het oude saldo op m'n nieuwe (virtuele) kaart.
Nu nog wachten op de fysieke...
22 februari de credit card aangevraagd en net bericht dat hij onderweg is. Sneller dan verwacht :-)
Ik denk dat je net na de hele grote horde bent gekomen. Nice.hilgo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:16:
22 februari de credit card aangevraagd en net bericht dat hij onderweg is. Sneller dan verwacht :-)
Bij mij werd pas mijn oude tegoed overgeschreven nadat ik mijn fysieke pas had geactiveerd (had dan wel het geluk dat ik die nieuwe pas met een week binnen had), dus ik weet niet of het gewoon een week duurt of dat je moet wachten tot je nieuwe fysieke pas binnen is en geactiveerd.Xqlus1ve schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:13:
[...]
Ik houdt het strak in gaten, verwacht toch wel vrijdag mijn oude fiat overgeboekt te hebben gekregen.
Gisteren shipping adres besvestigd, vandaag staat er issued, was dat niet wat je moest hebben dat hij al mogelijk opgestuurs wordt? Weet ff niet meer hoe dat gelopen was met mijn vorige kaart...Nogne schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:21:
[...]
Bij mij werd pas mijn oude tegoed overgeschreven nadat ik mijn fysieke pas had geactiveerd (had dan wel het geluk dat ik die nieuwe pas met een week binnen had), dus ik weet niet of het gewoon een week duurt of dat je moet wachten tot je nieuwe fysieke pas binnen is en geactiveerd.
Issued is dat je nieuwe rekening klaar is en gebruikt kan worden (zie je dmv nieuwe/lege card wallet en er een virtuele kaart is toegewezen). Zodra de fysieke kaart is verstuurd veranderd dit naar “shipped”. Vanaf dat moment heb je ook de optie om je fysieke kaart te activeren.Xqlus1ve schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:26:
[...]
Gisteren shipping adres besvestigd, vandaag staat er issued, was dat niet wat je moest hebben dat hij al mogelijk opgestuurs wordt? Weet ff niet meer hoe dat gelopen was met mijn vorige kaart...
Ja, zeker. Al moet ik zeggen dat de fysieke kaart vooral 'nice to have' is, ik gebruik mijn cc vooral online. Al ben ik nu wel van plan wat vaker te betalen met cc vanwege de cashback. Wat dat aan gaat jammer dat de AH om de hoek geen cc accepteert.Dacuuu schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:16:
[...]
Ik denk dat je net na de hele grote horde bent gekomen. Nice.
Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).