Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 25 ... 60 Laatste
Acties:

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:32
Blik1984 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:06:
Ik kwam net dit bericht tegen op reddit:

https://www.reddit.com/r/...sed_reimbursement_limits/

Lijkt erop dat we een dollar extra cashback krijgen op spotify (amazon is wat minder interessant aangezien je met Prime de max toch niet aantikt). Ik heb een Spotify Family account, dus dit is mooi meegenomen
Hoeveel euro krijg je precies terug? vind enkel USD. 13,99 $ is ~€ 12,31, terwijl spotify duo € 12,99 is.

m.a.w., krijg je spotify duo volledig terug of zal je zo'n halve euro moeten bijleggen?

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:08
Skalders schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:48:
m.a.w., krijg je spotify duo volledig terug of zal je zo'n halve euro moeten bijleggen?
Ligt aan de wisselkoers van dat moment. Je krijgt maximaal het bedrag in USD terug dus mogelijk krijg je bij sommige abonnementsvormen niet het volledig betaalde bedrag in CRO terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:02
Skalders schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:48:
[...]

Hoeveel euro krijg je precies terug? vind enkel USD. 13,99 $ is ~€ 12,31, terwijl spotify duo € 12,99 is.

Ik heb Spotify Family. Er gaat €14,99 van mijn kaart, ik krijg cashback rebate voor het euro-equivalent van 13,99 USD, het overige dat overblijft krijg ik 3% cashback over.

• Daniel-p
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:23
Kon het zo snel niet vinden in het topic, maar zijn er manieren om vaker online de crypto.com kaart te gebruiken / koppelen? Heb vaak dat betaling alleen via IDEAL mogelijk is en zie daar wel vaker de Revolut optie staan, zou dit met de omweg van Curve en de back in time functie mogelijk zijn of zijn er andere manieren?

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:52
Ik wil wat earnen met wat btc en eth (voor long term hodl) dus ik dacht laat ik dat doen op crypto.com. Ik probeer me nu in te schrijven op de crypto.com app.

Ik maak dus een nieuw accountje aan in de app en ik krijg een activatie email. Als ik op de login knop druk in de email dan kom ik weer uit in de app. Ik druk vervolgens op inloggen en dan wordt er weer een email verstuurd naar mij met daarin een login knop. Na indrukken login begint het weer van voor af aan.

Ik zit dus in een soort loop bij het aanmaken van een account. Komt iemand dit bekend voor ?

Ik heb de app al helemaal gekilled onder android maar ik blijf het probleem houden..

Laat maar gewoon via de website ingeschreven 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door vortexnl1982 op 17-02-2022 21:19 ]

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Daniel-p schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:01:
Kon het zo snel niet vinden in het topic, maar zijn er manieren om vaker online de crypto.com kaart te gebruiken / koppelen? Heb vaak dat betaling alleen via IDEAL mogelijk is en zie daar wel vaker de Revolut optie staan, zou dit met de omweg van Curve en de back in time functie mogelijk zijn of zijn er andere manieren?
Nee dat kan helaas niet, de winkel moet echt zelf Visa accepteren als betaalmethode, anders lukt het niet.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
vortexnl1982 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:08:
Ik wil wat earnen met wat btc en eth (voor long term hodl) dus ik dacht laat ik dat doen op crypto.com. Ik probeer me nu in te schrijven op de crypto.com app.

Ik maak dus een nieuw accountje aan in de app en ik krijg een activatie email. Als ik op de login knop druk in de email dan kom ik weer uit in de app. Ik druk vervolgens op inloggen en dan wordt er weer een email verstuurd naar mij met daarin een login knop. Na indrukken login begint het weer van voor af aan.

Ik zit dus in een soort loop bij het aanmaken van een account. Komt iemand dit bekend voor ?

Ik heb de app al helemaal gekilled onder android maar ik blijf het probleem houden..

Laat maar gewoon via de website ingeschreven 8)7
Heb je je dan nu niet voor de Crypto.com Exchange ingeschreven ipv voor de app?
Je kan even de support een berichtje sturen en je probleem met de app uitleggen.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

blu-fox schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:43:
[...]

Nee dat kan helaas niet, de winkel moet echt zelf Visa accepteren als betaalmethode, anders lukt het niet.
Apple Pay is ook goed (de webversie van Apple Pay), maar dan wel via curve ingesteld op je Apple device.

• Blik1984
Get!em schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:50:
[...]

Apple Pay is ook goed (de webversie van Apple Pay), maar dan wel via curve ingesteld op je Apple device.
Evenals paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
blu-fox schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:45:
[...]

Heb je je dan nu niet voor de Crypto.com Exchange ingeschreven ipv voor de app?
Je kan even de support een berichtje sturen en je probleem met de app uitleggen.
Ja bij de exchange ingeschreven. Als ik wil earnen dan moet dat via de app ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:28

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

vortexnl1982 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:15:
[...]

Ja bij de exchange ingeschreven. Als ik wil earnen dan moet dat via de app ?
Legt eraan wat je wil, je kan staken op de app, de exchange of in de defi wallet van crypto.com.

Wat had je eigenlijk in gedachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Xqlus1ve schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:21:
[...]

Legt eraan wat je wil, je kan staken op de app, de exchange of in de defi wallet van crypto.com.

Wat had je eigenlijk in gedachten?
BTC en ETH staken. Liefst via de website en zo te zien kan dat ook :

https://help.crypto.com/e...pto-earn-how-does-it-work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

vortexnl1982 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:29:
[...]

BTC en ETH staken. Liefst via de website en zo te zien kan dat ook :

https://help.crypto.com/e...pto-earn-how-does-it-work
Dan zit je inmiddels goed, de exchange werkt enkel via de web browser (niet gebonden aan 1 apparaat), de app enkel via de app op 1 toestel max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Xqlus1ve schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:13:
[...]

Dan zit je inmiddels goed, de exchange werkt enkel via de web browser (niet gebonden aan 1 apparaat), de app enkel via de app op 1 toestel max.
Mooi !

Ik zie dat crypto.com een insurance heeft van 750 M$ :

https://help.crypto.com/e...he-crypto-com-app-insured

750 M$ lijkt me een beetje weinig voor een exchange ?

Ik heb wat btc voor m'n kids gekocht 8 jaar geleden. Ik wil het laten renderen en dan lijkt crypto.com 6,5 % wel ideaal. Het zou alleen wel jammer zijn als crypto.com gehackt wordt en die btc weg is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

vortexnl1982 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:13:
[...]

Mooi !

Ik zie dat crypto.com een insurance heeft van 750 M$ :

https://help.crypto.com/e...he-crypto-com-app-insured

750 M$ lijkt me een beetje weinig voor een exchange ?

Ik heb wat btc voor m'n kids gekocht 8 jaar geleden. Ik wil het laten renderen en dan lijkt crypto.com 6,5 % wel ideaal. Het zou alleen wel jammer zijn als crypto.com gehackt wordt en die btc weg is :(
Maar die 6,5% staking, is dat niet in de app met minimaal hoeveelheid CRO in je account?

Ik zie enkel soft staking op de exchange (Doe vrij weinig met de exchange, misschien iemand anders die hier antwoord op kan geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Xqlus1ve schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:28:
[...]

Maar die 6,5% staking, is dat niet in de app met minimaal hoeveelheid CRO in je account?

Ik zie enkel soft staking op de exchange (Doe vrij weinig met de exchange, misschien iemand anders die hier antwoord op kan geven).
Weet niet of die 6.5 % alleen in de app is. Kan daar niets over vinden. Die 6.5% is wel met 4000 CRO maar die koop ik dan wel. Dat is het wel waard met het earnen, dat is zo terug verdient..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:47
Vraagje over de defi-wallet app. Ik loop tegen de volgende foutmelding. You don't have any CRO as network fee ...
Ik heb wel wat CRO naar de wallet gestuurd. Deze zie ik ook.
Mis ik dan nog een stap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:39
Blabla13 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:55:
Vraagje over de defi-wallet app. Ik loop tegen de volgende foutmelding. You don't have any CRO as network fee ...
Mis ik dan nog een stap?
Misschien probeer je je volledige tegoed in Earn te zetten o.i.d? Je kunt in dat geval beter net iets minder dan het totaal gebruiken (laat bijv. 0.01 CRO over of zo), dat is dan beschikbaar om de network fee mee te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:05

Wom

Blabla13 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:55:
Mis ik dan nog een stap?
Als je dus onderin op Wallet klikt zie je bij Cronos dus een aantal CRO staan? Want het is daar dat hij die fees vanuit betaald.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
Dames en heren. We hebben geen CROOTJES meer, maar keiharde Cronos munten!

https://medium.com/cronos...is-now-cronos-bf103c257bd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dacuuu schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:18:
Dames en heren. We hebben geen CROOTJES meer, maar keiharde Cronos munten!

https://medium.com/cronos...is-now-cronos-bf103c257bd
Viel mij inderdaad al op in de app, wel top dat ze $CRO omgezet hebben naar $CRO, want ik vond het al verwarrend namelijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
Wom schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:14:
[...]

Als je dus onderin op Wallet klikt zie je bij Cronos dus een aantal CRO staan? Want het is daar dat hij die fees vanuit betaald.
Ja.

Ik krijg nu overigens alleen nog de foutmelding als ik wat VVS probeer in EARN te zetten.
Bij CRO overzetten naar EARN krijg ik nu wel de vraag hoeveel dat ik wil staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:27
over 17,5 uur kunnen we beginnen met claimen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ld-YOKwiZ8_8XGjB1iYm7vS-F6o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OQuhn80Kpwi1dKJGBk6V51l2.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik zag de volgende al klaar staan: BTC 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:52
Kol Nedra schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:36:
[Afbeelding]
Kun je beter ergens anders in staken of zo. Gaat je heel erg niet veel opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:36:
[Afbeelding]
Zonde van je tijd maat, die supercharger levert je een paar cent op na 45 dagen staking (zelfs al goede je een paar ruggen aan crypto erin :/

Je kan beter het in normale staking zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Fleske schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:48:
[...]

Kun je beter ergens anders in staken of zo. Gaat je heel erg niet veel opbrengen.
weet ik, maar heb op dit moment maar 120 CRO, de rest staat nog 178 dagen locked nu 🥲

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 18:39:
[...]

weet ik, maar heb op dit moment maar 120 CRO, de rest staat nog 178 dagen locked nu 🥲
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:16
Xqlus1ve schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:55:
[...]

Zonde van je tijd maat, die supercharger levert je een paar cent op na 45 dagen staking (zelfs al goede je een paar ruggen aan crypto erin :/

De supercharger zit in dezelfde app als de card toch? Of gebruik ik dat via de defi wallet? En vanuit waar die ik de “normale staking”?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

feelthepower schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 22:36:
[...]

De supercharger zit in dezelfde app als de card toch? Of gebruik ik dat via de defi wallet? En vanuit waar die ik de “normale staking”?
Ja dezelfde app. normale staking ook in app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:13
Vanochtend vroeg de DeFi Wallet App gekoppeld en probeer nu CRO over te zetten. Maar krijg telkens een error nadat ik de 2FA code heb ingevoerd. "Wallet Connection too recent" lijkt dat ik even moet wachten of zo. Iemand hier ervaring mee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ANimi3OW0cnHZj8Ycv8LFwSpa20=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5qD5GEfiGveskf18n1sdluYW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

CHRlS schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 12:43:
Vanochtend vroeg de DeFi Wallet App gekoppeld en probeer nu CRO over te zetten. Maar krijg telkens een error nadat ik de 2FA code heb ingevoerd. "Wallet Connection too recent" lijkt dat ik even moet wachten of zo. Iemand hier ervaring mee?

[Afbeelding]
Vermoed vanwege de recente security wijzigingen je eerst 24 uur moet wachten voor transfers (zodat niet iemand zomaar aan de haal kan gaan met je muntjes). Dit geldt ook voor transfers ex app of exchange naar een andere adres.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:16
Ik had dat ook, na 24 uur was het zonder verdere actie gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Moet de curve kaart eerst ergens gebruikt worden oid voor je contactloos kan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Brubs schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 17:10:
Moet de curve kaart eerst ergens gebruikt worden oid voor je contactloos kan betalen?
Nee niet dat ik weet. Volgens mij kan je direct contactloos betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Voor wie problemen heeft met het toevoegen van zijn Crypto Visa kaart bij Viaplay, hier de mogelijke reden;
Je kunt alleen een Visa of Mastercard debit of credit kaart gebruiken van een Nederlandse bank. Deze kaarten staan internet aankopen toe, omdat deze Verified by Visa of MasterCard SecureCode hebben aanstaan. Zorg dat er genoeg saldo beschikbaar is op je kaart.
Mij is het in ieder geval niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Brubs schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 17:10:
Voorzover ik weet moet elke fysieke kaart eerst geactiveerd worden (kan in app) en vervolgens 1x met chip + pin gebruikt worden voordat contactdoos werkt. Met Apple/Google pay in je direct contactdoos, nog voordat je de fysieke kaart in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultrafast
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:44
Wom schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 19:09:
Voor wie problemen heeft met het toevoegen van zijn Crypto Visa kaart bij Viaplay, hier de mogelijke reden;

[...]

Ja wat verwachten mensen eigenlijk van prepaid CDC kaart ? Het valt tegen inderdaad dat prepaid en Debit en Credit staat veel beter maar ja als ik ook aankoop zie ik ook geen Verifed by Visa iemand misschien dat al ooit gezien ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ultrafast schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 19:48:
[...]

Ja wat verwachten mensen eigenlijk van prepaid CDC kaart ? Het valt tegen inderdaad dat prepaid en Debit en Credit staat veel beter maar ja als ik ook aankoop zie ik ook geen Verifed by Visa iemand misschien dat al ooit gezien ?
Misschien ligt het aan mij maar snap hier geen bal van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultrafast
Xqlus1ve schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:13:
[...]

Misschien ligt het aan mij maar snap hier geen bal van :?
Misschien niet maar je snapt wel wat prepaid kaart is... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ultrafast schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:37:
[...]

Misschien niet maar je snapt wel wat prepaid kaart is... :S
Yep, die kan je bij Lebara halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultrafast
Xqlus1ve schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 22:25:
[...]

Yep, die kan je bij Lebara halen.
P.s het is oplaadbare kaart en zonder bankrekening. Prepaid simkaart is dit Lebara wel beter eerst Google is je vriend hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ultrafast schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:13:
[...]

P.s het is oplaadbare kaart en zonder bankrekening. Prepaid simkaart is dit Lebara wel beter eerst Google is je vriend hoor.
Zucht, zit je nou serieus hierop te reageren?

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultrafast
Xqlus1ve schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:27:
[...]

Zucht, zit je nou serieus hierop te reageren?

:')
sure waarom ook niet je beantwoord quoto daarnet want ik was aan @Wom vraag beantwoorden ? :') Dus reageert dan niet op mij als je niet boeiend vindt :X

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ultrafast schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:50:
[...]

sure waarom ook niet je beantwoord quoto daarnet want ik was aan @Wom vraag beantwoorden ? :') Dus reageert dan niet op mij als je niet boeiend vindt :X
Nou vooruit dan maar, nog 1 keer en dan mogen de mods het daarna van mij opschonen; jouw zinsopbouw is helemaal ruk (de mijne ook trouwens, laat we dat vooropstellen), ik begrijp maar de helft van wat je schrijft, daar was mijn eerste reactie op in de hoop dat men/jij het kon verduidelijken, echter is het ondertussen alleen maar erger geworden. Hopelijk krijg je nog een zinnig antwoord (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultrafast
Xqlus1ve schreef op zondag 20 februari 2022 @ 00:27:
[...]

Nou vooruit dan maar, nog 1 keer en dan mogen de mods het daarna van mij opschonen; jouw zinsopbouw is helemaal ruk (de mijne ook trouwens, laat we dat vooropstellen), ik begrijp maar de helft van wat je schrijft, daar was mijn eerste reactie op in de hoop dat men/jij het kon verduidelijken, echter is het ondertussen alleen maar erger geworden. Hopelijk krijg je nog een zinnig antwoord (y)
Nog beter uit je brand helpen dan kan je ook zelf eigen berichten verwijderen zonder een mods erbij halen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1975
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 14-01-2024
RisingSun schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:53:
[...]

Sorry voor de late reactie!

Het voordeel is dat je de kaart kunt laden met USDC, dus die hoef je niet eerst te verkopen naar euro. Mooie van Flexible Earn is dat je het binnen 1 minuut kunt omzetten van earn naar de kaart.

Als ik geld overstort duurt het meestal 2 uur totdat het op CDC staat. Op deze manier heb ik altijd geld klaarstaan mocht (vrouw) plots last hebben van koopdrang :9
Ik heb sinds kort de Ruby steel. Nog niet in fysiek bezit, maar gebruik deze virtueel mbv Curve.
Ik dacht deze kaart ook te koppelen aan een Curve-account voor mijn vrouw. Maar dit kan niet.
Is het mogelijk dat zij ook kan betalen zonder tussenkomst van mij (ik ontvang steeds een bevestigingscode via mobiel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Frank1975 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 04:17:
[...]

Ik heb sinds kort de Ruby steel. Nog niet in fysiek bezit, maar gebruik deze virtueel mbv Curve.
Ik dacht deze kaart ook te koppelen aan een Curve-account voor mijn vrouw. Maar dit kan niet.
Is het mogelijk dat zij ook kan betalen zonder tussenkomst van mij (ik ontvang steeds een bevestigingscode via mobiel)?
Ik heb met mijn curve account ingelogd op de vrouw haar telefoon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CHRlS
Xqlus1ve schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 12:50:
[...]

Vermoed vanwege de recente security wijzigingen je eerst 24 uur moet wachten voor transfers (zodat niet iemand zomaar aan de haal kan gaan met je muntjes). Dit geldt ook voor transfers ex app of exchange naar een andere adres.
Inderdaad 24 uur wachten. Maar zojuist mijn eerste batch CRO via de app in staking kunnen zetten d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:07

[...]

Ik snap dit even niet 😂
Waarom is het niet gelukt, of lees ik nu verkeerd ?
Heb zelf het jaar abonnement genomen, nergens problemen mee voor betalen met de visa card van cdc .
Heb je wel geld op je kaart staan 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

digiben schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:09:
[...]

Ik snap dit even niet 😂
Waarom is het niet gelukt, of lees ik nu verkeerd ?
Heb zelf het jaar abonnement genomen, nergens problemen mee voor betalen met de visa card van cdc .
Heb je wel geld op je kaart staan 🥳
Staat voldoende geld op, maar de kaart wordt niet geaccepteerd als geldig betaalmiddel bij mij. Eens zien wat ik dan verkeerd doe. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Wom schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:27:
[...]

Staat voldoende geld op, maar de kaart wordt niet geaccepteert als geldig betaalmiddel bij mij. Eens zien wat ik dan verkeerd doe. :/
Was dit bij f1tv ook niet zo? Daar las ik ook veel dat cdc, Revolut, enzo niet geaccepteert werd. Aka.. Debit kaarten.

'echte' creditcards werden wel geaccepteerd. Hoe het nu zit weet ik niet precies, want ik heb recentelijk f1tv via Turkije afgesloten voor een prikkie. Betaald met Revolut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dacuuu schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:47:
[...]

Was dit bij f1tv ook niet zo? Daar las ik ook veel dat cdc, Revolut, enzo niet geaccepteert werd. Aka.. Debit kaarten.

'echte' creditcards werden wel geaccepteerd. Hoe het nu zit weet ik niet precies, want ik heb recentelijk f1tv via Turkije afgesloten voor een prikkie. Betaald met Revolut.
F1TV accepteerd geen debit VISA/MC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Xqlus1ve schreef op zondag 20 februari 2022 @ 12:02:
[...]

F1TV accepteerd geen debit VISA/MC.
Niet helemaal waar, screenshot van m'n Revolut rekening. Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0NeNI0U.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Dacuuu op 20-02-2022 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

[...]

Ik heb via curve mijn crypto card kunnen gebruiken.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dacuuu schreef op zondag 20 februari 2022 @ 12:29:
[...]

Niet helemaal waar, screenshot van m'n Revolut rekening. [Afbeelding]
Mijn abbo loopt via F1tv Pro zelf, en mijn kaart wordt niet geaccepteerd.
We currently accept two different payment methods if you purchase directly from the Formula1.com website. These are Visa and Mastercard. UK fans may also be able to use Maestro to pay for F1 TV Access.

F1 does not accept Debit cards, Paypal, Amex or any type of pre-payment card at this time. This may change in the future so keep checking for updates

You can also purchase through a third party such as Apple and Google. These third parties will allow purchase using other payment methods
.
Dus je hebt gelijk, maar ik had ook niet ongelijk, want bij third party payments betaal je niet met je debit kaart aan F1, maar dat doet Google of Apple voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:14
Dacuuu schreef op zondag 20 februari 2022 @ 06:57:
[...]

Ik heb met mijn curve account ingelogd op de vrouw haar telefoon.
Hoe doe je dit precies? Ik heb nu curve op mijn telefoon staan. Verder heb ik de fysieke cdc kaart en zij de fysieke curve. We kunnen beide met Google pay betalen. Zo lijkt het me het slimst. Alleen nu wil ik curve op haar telefoon zetten zodat we beide online kunnen betalen (ik met cdc, zij met curve) zonder dat er een code op de ander zijn telefoon binnen komt.

Maar als ik nu de curve app op haar telefoon wil zetten kan ik niet inloggen ofzo. Ik moet direct een kaart toevoegen en dat lukt niet met de cdc kaart, want dan geeft hij een fout. Waarschijnlijk omdat ik hem zelf dus al gelinkt heb aan curve op mijn telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
dennisbos schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:15:
[...]

Hoe doe je dit precies? Ik heb nu curve op mijn telefoon staan. Verder heb ik de fysieke cdc kaart en zij de fysieke curve. We kunnen beide met Google pay betalen. Zo lijkt het me het slimst. Alleen nu wil ik curve op haar telefoon zetten zodat we beide online kunnen betalen (ik met cdc, zij met curve) zonder dat er een code op de ander zijn telefoon binnen komt.

Maar als ik nu de curve app op haar telefoon wil zetten kan ik niet inloggen ofzo. Ik moet direct een kaart toevoegen en dat lukt niet met de cdc kaart, want dan geeft hij een fout. Waarschijnlijk omdat ik hem zelf dus al gelinkt heb aan curve op mijn telefoon.
Ik heb op de telefoon van mijn vrouw alleen de curve gegevens handmatig toegevoegd aan Google Pay.

Ik heb bij haar geen curve app ofzo geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Xqlus1ve schreef op zondag 20 februari 2022 @ 12:59:
[...]

Mijn abbo loopt via F1tv Pro zelf, en mijn kaart wordt niet geaccepteerd.

[...]

Dus je hebt gelijk, maar ik had ook niet ongelijk, want bij third party payments betaal je niet met je debit kaart aan F1, maar dat doet Google of Apple voor je.
Klopt, daarom zei ik ook "niet helemaal". :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
Ja dat had ik ook al gedaan inderdaad. Ik zoek een manier dat zij online aankopen kan doen zonder dat ik dan een bevestigingscode krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

Mijn vrouw gebruikt de Curve-kaart. De app staat op mijn telefoon maar ik heb haar telefoonnummer eraan gekoppeld. Ze ontvangt de code per sms als ze een online bestelling plaatst met de Curve-kaart. Ik plaats mijn bestellingen via de Crypto.com kaart.

Je kan per 30 dagen het telefoonnummer wijzigen. Na het wijzigen kan het zijn dat je app niet goed werkt. App opnieuw installeren lost dit op. In principe hoef je het nieuwe telefoonnummer niet direct te verifiëren.

[ Voor 47% gewijzigd door Turbo Timmeh op 20-02-2022 13:44 ]

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
dennisbos schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:27:
Ja dat had ik ook al gedaan inderdaad. Ik zoek een manier dat zij online aankopen kan doen zonder dat ik dan een bevestigingscode krijg.
Als je android hebt, kan je met apps zoals Tasker een taak maken die je sms otp doorstuurt naar bijvoorbeeld je vrouw. Het is geen plug&play, maar het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
Turbo Timmeh schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:28:
[...]

Mijn vrouw gebruikt de Curve-kaart. De app staat op mijn telefoon maar ik heb haar telefoonnummer eraan gekoppeld. Ze ontvangt de code per sms als ze een online bestelling plaatst met de Curve-kaart. Ik plaats mijn bestellingen via de Crypto.com kaart.

Je kan per 30 dagen het telefoonnummer wijzigen. Na het wijzigen kan het zijn dat je app niet goed werkt. App opnieuw installeren lost dit op. In principe hoef je het nieuwe telefoonnummer niet direct te verifiëren.
Heb het net geprobeerd. Moest hem wel verifiëren. Maar kreeg de verifieercode niet op telefoon van de vrouw. Nu is hij niet gewijzigd en kan het gedurende 28 dagen niet meer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Laatst online: 18:07
Raar hier met me cdc card nergens problemen mee 🏎
Abo via viaplay of f1 werkt gewoon.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pYL19SJHIy0t7EEhwXS3h2h2gSw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5zBcD1nGe7SnaJzoHwsb0QMY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door digiben op 20-02-2022 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

dennisbos schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:55:
[...]

Heb het net geprobeerd. Moest hem wel verifiëren. Maar kreeg de verifieercode niet op telefoon van de vrouw. Nu is hij niet gewijzigd en kan het gedurende 28 dagen niet meer |:(
Installer de app maar opnieuw. Dan moet je, als het goed is, het nummer van je vrouw invoeren. Je kan de kaart gewoon gebruiken. Ook zonder verificatie. Wij hebben de verificatie doorlopen door de pincode in app op te vragen. Het komt goed! In eerste instantie dacht ik ook dat het niet meer werkte.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom

Wom

digiben schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:57:
Raar hier met me cdc card nergens problemen mee 🏎
Abo via viaplay of f1 werkt gewoon.[Afbeelding]
Gevonden waar het in zit. Gebruik Brave icm een VPN en dat vond de Viaplay website niet leuk. Heb nu open verbinding en Chome gebruikt, met wel een positief resultaat.

Bedankt voor het meedenken allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
Turbo Timmeh schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:00:
[...]

Installer de app maar opnieuw. Dan moet je, als het goed is, het nummer van je vrouw invoeren. Je kan de kaart gewoon gebruiken. Ook zonder verificatie. Wij hebben de verificatie doorlopen door de pincode in app op te vragen. Het komt goed! In eerste instantie dacht ik ook dat het niet meer werkte.
Houd ik dan wel alles hetzelfde? Dezelfde curvekaart etc? Want ik heb volgens mij geen wachtwoord voor mijn account ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

dennisbos schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:15:
[...]

Houd ik dan wel alles hetzelfde? Dezelfde curvekaart etc? Want ik heb volgens mij geen wachtwoord voor mijn account ofzo.
Ja. Per mail krijg je een login link. Bij het opnieuw inloggen heb je volgens mij de keuze, inloggen omdat het telefoonnummer is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1975
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 14-01-2024
dennisbos schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:15:
[...]

Dat heb ik inderdaad ook geprobeerd, maar je kunt de crypto-kaart volgens mij niet delen op Curve.

Ik maak geen gebruik van Google Pay, maar van de Apple Pay.
Iemand een andere oplossing?? Of wachten tot de fysieke kaart binnen is.
Kan zij dan overigens wel zelf met de cryptokaart pinnen en ik met mijn Curve-kaart?
Ik ben enthousiast over de kaart, maar ik vind het delen van een kaart wel heel ingewikkeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Frank1975 op 20-02-2022 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
Turbo Timmeh schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:29:
[...]

Ja. Per mail krijg je een login link. Bij het opnieuw inloggen heb je volgens mij de keuze, inloggen omdat het telefoonnummer is veranderd.
Ik zal het vanavond wel proberen. Als ik google hierop lees ik dat je wel 2 keer curve kan installeren maar dat je dan zodra je inlogt op de ene device je wordt uitgelogd op de ander. Hoe dit past in dit verhaal begrijp ik nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

dennisbos schreef op zondag 20 februari 2022 @ 17:23:
[...]

Ik zal het vanavond wel proberen. Als ik google hierop lees ik dat je wel 2 keer curve kan installeren maar dat je dan zodra je inlogt op de ene device je wordt uitgelogd op de ander. Hoe dit past in dit verhaal begrijp ik nog steeds niet.
De app is bij ons maar op een device geïnstalleerd. Je hebt toch alleen maar een sms verificatie nodig? Je vrouw heeft de app toch niet nodig?

Nogmaals ik heb de app geïnstalleerd op mijn toestel. De sms code komt bij mijn vrouw binnen. Zij doet off en online aankopen met de Curve-kaart.

[ Voor 13% gewijzigd door Turbo Timmeh op 20-02-2022 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
Klopt helemaal. Maar als ze hem wel had was het ook prima geweest. Maar gaat om de sms inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultrafast
Wom schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:08:
[...]

Gevonden waar het in zit. Gebruik Brave icm een VPN en dat vond de Viaplay website niet leuk. Heb nu open verbinding en Chome gebruikt, met wel een positief resultaat.

Bedankt voor het meedenken allen.
Dit is alleen met VPN zover workaround tot nu... Maar echt praktisch ligt dat feit aan gewoon prepaid kaart ligt en BIN land uitgegeven echt handig is niet maar goed elke cashback is mooi meegenomen. Viaplay kan niets dit blokkeren tenzij spefick BIN nummer CDC blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Hier zojuist ook ViaPlay aangeschaft met de CDC kaart. Geen VPN nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
Heb de app opnieuw geïnstalleerd, maar krijg het niet voor elkaar het nummer te veranderen. Ik moet inloggen via de mail, maar krijg helemaal geen link in de mail. Waarschijnlijk omdat de mail nog niet verified was. En kan dat ook niet alsnog doen lijkt het. Wel moeilijk al met al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Get!em schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 19:17:
[...]

Voorzover ik weet moet elke fysieke kaart eerst geactiveerd worden (kan in app) en vervolgens 1x met chip + pin gebruikt worden voordat contactdoos werkt. Met Apple/Google pay in je direct contactdoos, nog voordat je de fysieke kaart in huis hebt.
Ik heb hem gebruikt zonder eerst chip + Pin te gebruiken. Eerste terminal werkte niet (niet geaccepteerd) tweede, derde enz. werkte allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik heb een vraagje over rebate van Spotify:
mag ik ook de abbo nemen van Premium Duo? dit kost €12.99 per maand
maar de rebate gaat tot $13.99 per maand, dus ik betaal zelf nog +/- €0.80/$0.97 per maand?
iemand hier ervaring mee?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blabla13
Kol Nedra schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:48:
maar de rebate gaat tot $13.99 per maand, dus ik betaal zelf nog +/- €0.80/$0.97 per maand?
Als je spotify betaald via cdc, krijg je rebate is mijn ervaring.
Heb zelf family, dus zit qua kosten ook iets hoger dan de maximale rebate.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
Ja, ik heb zelf Family voor €14,99, zeg 17 dollar. Ik krijg 14 dollar in CRO over de rebate. Over de overige 3 dollar krijg ik 3% cashback

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
  • Laatst online: 12-09 17:13
Tannas31 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:09:
Mijn Spotify/Netflix abonnement is duurder dan de rebate. Krijg ik dit volledig vergoed?
Nee, er zit een maximum aan wat je terugkrijgt in CRO voor Spotify, Netflix en andere services. Voor alles wat je abonnement meer kost krijg je overigens wel netjes de standaard cashback. Je ontvangt de rebates direct na betaling van je abonnement en het is aan te raden om dit niet via Curve te doen.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:27
Xqlus1ve schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:55:
[...]

Precies, ook dit keer weer <2% APY (ipv de beloofde >30% APY) op die SC, dit komt dan door de verwatering/dillution (teveel mensen die mee doen). Was bji de ETH SC en die ervoor ook al zo. Zonde van de tijd/moeite. Soft staking in de Exchange levert al 2% APY op, en hard staking CRO 10-12% APY. Zelfs als je flex wilt blijven krijg je op USDc 6-8% APY of zo. Net als die Missions.........hoop gedoe, en lever nauwelijks wat op (maar dat is dan nog "gratis" CRO).

[ Voor 4% gewijzigd door HAWK Wizard op 22-02-2022 10:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
HAWK Wizard schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:36:
[...]

Precies, ook dit keer weer <2% APY (ipv de beloofde >30% APY) op die SC, dit komt dan door de verwatering/dillution (teveel mensen die mee doen). Was bji de ETH SC en die ervoor ook al zo. Zonde van de tijd/moeite. Soft staking in de Exchange levert al 2% APY op, en hard staking CRO 10-12% APY. Zelfs als je flex wilt blijven krijg je op USDc 6-8% APY of zo. Net als die Missions.........hoop gedoe, en lever nauwelijks wat op (maar dat is dan nog "gratis" CRO).
als je 499 CRO hebt is het een prima plek om het daar te stallen, anders is met 500+ CRO betere optie voor de flexible 2% apy als je het niet wilt locken :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Sinds vandaag ook een (vooralsnog virtuele) cc. Ging allemaal heel soepel en inmiddels bij wat streaming diensten de betaal gegevens aangepast én een reminder in mijn agenda dat ik 1x per maand de kaart aanvul. Laat de cashbacks maar binnen stromen :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
Ligt het aan mij of is de Supercharger in de app vandaag totaal niet responsief? Ik heb de vorige Supercharger geprobeerd met een paar tientjes, maar kan beter gewoon CRO staken.
Nu wil ik echter de Supercharger stoppen... maar de buttons werken niet, heb geen idee hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen (@android, mobiel al gereboot, app al afgesloten)

edit: vandaag een app-update: supercharge stoppen werkt weer!

[ Voor 13% gewijzigd door catchingfire op 23-02-2022 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Even een poll: Wat is het grootste dat je ooit uit zo’n mysterybox met diamonds 💎 hebt gehaald?

Meer dan een paar CRO?
Andere coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Get!em schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 20:21:
Even een poll: Wat is het grootste dat je ooit uit zo’n mysterybox met diamonds 💎 hebt gehaald?

Meer dan een paar CRO?
Andere coins?
waar is de poll dan? 🙃
1.2 CRO hier, uit silverbox

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ja, textpoll, reply is antwoord. Kan ff niet een poll maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Get!em schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 21:15:
Ja, textpoll, reply is antwoord. Kan ff niet een poll maken
1.3. Ja het is weinig, maar het is gratis :)

Heb denk in totaal al jets van 20 CRO via boxen gekregen, maar je moet ze tegenwoordig daarna claimen, anders vergaan ze na verloop van tijd, ze blijven de regels continu veranderen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ja, flauw wel, je moet 💎 dagelijks redeemen, vervolgens moet je de rewards ook nog via een sub tabje van je vault withdraw.

Grootste hier was 1.2CRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Hier ook, silver box met 1.2 cro als hoogste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Nog geen combobreaker, ook ik had 1.2 uit een silver box.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:41
Xqlus1ve schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 21:28:
[...]

1.3. Ja het is weinig, maar het is gratis :)

Heb denk in totaal al jets van 20 CRO via boxen gekregen, maar je moet ze tegenwoordig daarna claimen, anders vergaan ze na verloop van tijd, ze blijven de regels continu veranderen :X
Ja, net als dat je eerst het 'mission center' moet openen, voordat je andere mission gaan tellen. Ik heb al meerdere keren gehad dat ik een aankoop had gedaan, maar niet de mission, omdat ik de eerste mission nog niet had gedaan :/

CRO lijkt het wel redelijk te houden ten opzichte van andere alts. Toch mooi om te zien

[ Voor 7% gewijzigd door PureLOOD op 23-02-2022 00:39 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 08:45
hilgo schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 23:26:
Nog geen combobreaker, ook ik had 1.2 uit een silver box.
Combobreaker, 5.1 CRO uit een Gold Reward box

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p1htvlO5h3FHl-ou1FY6TTYktCA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oUSDReeHqpQZV5xpBhiGZupU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door Vetifuro op 23-02-2022 07:22 ]

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 08:15
Vandaag laatste dagje locked staking, morgen gaat het surplus naar de DeFi app. Toch lekker 2% extra O+
Hopelijk nu nog even lekker doorstijgen zodat er morgen zo min mogelijk in de CDC app hoeft te blijven staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Hoe zit het nu precies met die reqards vanuit de Defi?

Ik had een aantal rewards maar ondertussen wat bijgestort maar nu blijkt mijn (eerder) verdiende reward weer 0 te zijn?

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:20
Johantjuuh schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:14:
Ik had een aantal rewards maar ondertussen wat bijgestort maar nu blijkt mijn (eerder) verdiende reward weer 0 te zijn?
Klopt, die moet je eerst claimen voordat je nieuwe CRO staked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
cnsmr schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:26:
[...]

Klopt, die moet je eerst claimen voordat je nieuwe CRO staked.
Je bent ze niet kwijt hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspaa
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:48
Ik zie de vraag vaker langs komen:

https://help.crypto.com/e...-cro-staking-on-defi-earn
Please note that every time when you increase your stake with the same validator, your reward balance will be automatically claimed into your wallet and your CRO reward balance will start to accrue every block after the staking request is confirmed on-chain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Snap de verwarring wel. Je balans in de defi app is je gestakete CRO plus reward. Dus als je het claimt neemt je balans dus niet toe terwijl je dat wel zou denken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik zie via verschillende kanalen deze 'creditcard' terugkomen.

Als ik het zo doorlees dan kan je toch het best de volgende stappen doorlopen

Ik heb nu een creditcard met 'hoge' kosten.
Ik schaf deze kaart aan en eigenlijk moet je ervoor zorgen dat je 'al' je uitgaven via deze kaart gaat laten lopen om zoveel mogelijk 'rebate' etc te krijgen?

Ik ga dan bijv mijn wekelijkse boodschappen betalen via deze kaart m'n vaste abbo's en dan op basis daarvan uitrekenen welke kaart ik het beste kan nemen. Dat zal waarschijnlijk in mijn geval de royal indigo zijn gok ik.

Burp

Pagina: 1 ... 25 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).