Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 24 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharock
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 08-08-2024
HAWK Wizard schreef op zondag 13 februari 2022 @ 15:48:
[...]

En als je geen andere kaarten er in hebt zitten: Curve Cash als default kiezen. Dan kan de "virtuele" CDC Visa weg en met nieuwe credentials weer toegevoegd. Omslachtig, maar werkt wel (transacties blijven zichtbaar, time machine met oudere transacties werken ook nog!).
Bedankt, heb het geprobeerd maar ik kan de kaart niet verwijderen ondanks dat ik de curve kaart als default heb gekozen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08:15

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Tharock schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:22:
[...]

Bedankt, heb het geprobeerd maar ik kan de kaart niet verwijderen ondanks dat ik de curve kaart als default heb gekozen
App verwijderen(inclusief cache), dan opnieuw toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 08:01
Is het mogelijk om uit de app een uitdraai te maken van de stand per 1 januari 2022? Ik kan alleen de transactiegeschiedenis vinden en van daaruit moet ik een hoop gaan optellen en aftrekken om tot die stand te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:27
AlterBridge schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:53:
Is het mogelijk om uit de app een uitdraai te maken van de stand per 1 januari 2022? Ik kan alleen de transactiegeschiedenis vinden en van daaruit moet ik een hoop gaan optellen en aftrekken om tot die stand te komen.
Kon dat "jaaroverzicht" ook niet zo snel vinden, heb daarom op 1 januari maar een screenshot gemaakt. Daar is het nu natuurlijk te laat voor, dus dan zul je toch al die mutaties even op een rij moeten zetten. Gelukkig is er een export functie, zodat je het snel in Excel oid kan zetten.

Neem aan voor de Haagsche "vrienden"? Het goede nieuws is dat er voorlopig geen aanslagen vermogensbelasting komen (box 3): https://nos.nl/artikel/24...slagen-vermogensbelasting
Alhoewel dat tzt waarschijnlijk wel "ingehaald" zal worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
HAWK Wizard schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:13:
[...]

Kon dat "jaaroverzicht" ook niet zo snel vinden, heb daarom op 1 januari maar een screenshot gemaakt. Daar is het nu natuurlijk te laat voor, dus dan zul je toch al die mutaties even op een rij moeten zetten. Gelukkig is er een export functie, zodat je het snel in Excel oid kan zetten.

Neem aan voor de Haagsche "vrienden"? Het goede nieuws is dat er voorlopig geen aanslagen vermogensbelasting komen (box 3): https://nos.nl/artikel/24...slagen-vermogensbelasting
Alhoewel dat tzt waarschijnlijk wel "ingehaald" zal worden.....
Ik zal nu niks hoeven betalen over vermogen in box 3, maar wil dat later wel kunnen verantwoorden.

Jammer dat we bij Crypto Exchanges niet gewoon netjes een jaaropgave krijgen zoals bij DEGIRO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rsj
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 02-06 22:35

Rsj

Serieuze vraag....op coinbase card krijgt je 4% back zonder coins vast te zetten...ik hoor iedereen over de crypto.com card (naast binance card). Wat heeft de crypto.com card dan extra of beter tov coinbase card? Je moet er 350 of 3500 $ cro vast zetten en coinbase niet. Thx. Btw ik heb de coinbase card vandaag aangevraagd :-).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

4% is met usdc als betaalwallet en xlm als cashback.
Geen ervaring mee, maar op website van coin base maken ze er geen reclame meer mee (wordt gewoon helemaal niet meer genoemd op mobiele pagina: https://www.coinbase.com/card , nog wel in onderliggende html) en op help pagina van eu ook niet meer.
Los daarvan lees ik conversie fees.

Laat maar weten hoe het verloopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Rsj schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:27:
Serieuze vraag....op coinbase card krijgt je 4% back zonder coins vast te zetten...ik hoor iedereen over de crypto.com card (naast binance card). Wat heeft de crypto.com card dan extra of beter tov coinbase card? Je moet er 350 of 3500 $ cro vast zetten en coinbase niet. Thx. Btw ik heb de coinbase card vandaag aangevraagd :-).
Lees ff de topic start :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rsj

Rsj

Gedaan...inclusief info op coinbase, internet etc...maar nog steeds vraag ik me af waarom de coinbase card schijnbaar minder populair lijk te zijn...ik probeer het just te snappen...btw conversie fees zijn allen als je crypto in je wallet zet ipv usdc..

[ Voor 7% gewijzigd door Rsj op 13-02-2022 21:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Rsj schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:17:
[...]

Gedaan...inclusief info op coinbase, internet etc...maar nog steeds vraag ik me af waarom de coinbase card schijnbaar minder populair lijk te zijn...ik probeer het just te snappen...btw conversie fees zijn allen als je crypto in je wallet zet ipv usdc..
Als je leest wat @Get!em zegt, tegenover de benefits van de CDC kaart, wat valt er niet te begrijpen dan?

Enkel XLM cashback met usdc als betaalwallet. De benefits van de CDC zijn vele malen beter als je vertrouwen hebt in CRO. In xlm heb ik dat dus niet. Long term planning is de reden waarom ik een cdc kaart heb genomen inplaats Binance of Coinbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rsj

Rsj

Xqlus1ve schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:35:
[...]

Als je leest wat @Get!em zegt, tegenover de benefits van de CDC kaart, wat valt er niet te begrijpen dan?

Enkel XLM cashback met usdc als betaalwallet. De benefits van de CDC zijn vele malen beter als je vertrouwen hebt in CRO. In xlm heb ik dat dus niet. Long term planning is de reden waarom ik een cdc kaart heb genomen inplaats Binance of Coinbase.
Thx. Met lange termijn cro vs xlm ben ik met je eens. Maar dan zou ik xml omzetten in... eg cro of...verder zie ik geen echte benefits van cdc vs coinbase...daarom mijn vraag. Verder eerder het nadeel dat ik flink wat cro moet vastzetten om 4% te krijgen...ik ga het proberen en deel mijn pos/neg later...

[ Voor 15% gewijzigd door Rsj op 13-02-2022 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:56

knakworst

Get more sats!

Die Superbowl zorgt wel voor een opwaartse prijs. Hopelijk geen dump erachteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:45

koelebobes

Wen BTC €100K

Iemand een QR code gevonden in de advert ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:38

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Mijn kaart is nu eindelijk verzonden. In November aangevraagd dus we zijn bijna 4 maanden verder :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.PRNCN
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-09 16:04
Hier ook zonet de melding gekregen dat de fysieke kaart verzonden is :)
Aanvraag gedaan op 11/12/2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:16
wat is het precies?
je vult je email in en that's it?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Kol Nedra schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:24:
[...]

wat is het precies?
je vult je email in en that's it?
Je vult je mail adres in en dat is het. Maar als je nog geen CDC NFT account hebt, moet je die aanmaken voor dat de NFT drop is. Een CDC nft account aanmaken kan op https://crypto.com/nft (website is nu even in onderhoud :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dacuuu schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:26:
[...]

Je vult je mail adres in en dat is het. Maar als je nog geen CDC NFT account hebt, moet je die aanmaken voor dat de NFT drop is. Een CDC nft account aanmaken kan op https://crypto.com/nft (website is nu even in onderhoud :P )
Ik heb nog steeds de mars NFT, geen idee maar volgens mij is die geen pepernoot waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Xqlus1ve schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:42:
[...]

Ik heb nog steeds de mars NFT, geen idee maar volgens mij is die geen pepernoot waard :P
Oja die heb ik ook nog, ooit..ooit zal die wel de 3 euro aantikken denk ik. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acidlover
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 12-09 14:02
Xqlus1ve schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:42:
[...]

Het is waard wat een zot er voor geeft....
NFT's zie er het nut niet van in...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:27
acidlover schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:47:
[...]
Zelfde als veel crypto coins dus.........en kunst..........en papiergeld...........et cetera ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LostboyArno
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 12:42
HAWK Wizard schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:25:
[...]

Zelfde als veel crypto coins dus.........en kunst..........en papiergeld...........et cetera ;)
Helemaal correct. Tegenover traditioneel geld staat een vaste waarde en als het geloof daarin daalt noemen we dat inflatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

knakworst schreef op zondag 13 februari 2022 @ 23:23:
Die Superbowl zorgt wel voor een opwaartse prijs. Hopelijk geen dump erachteraan.
Nou die dumpis helaas toch gekomen. Sell the news...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:18
knakworst schreef op maandag 14 februari 2022 @ 22:41:
[...]

Nou die dumpis helaas toch gekomen. Sell the news...
Ja, niks met de bowl te maken. Gaat gelijk op met btc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

glatuin schreef op maandag 14 februari 2022 @ 22:47:
[...]

Ja, niks met de bowl te maken. Gaat gelijk op met btc etc.
Btc afgelopen 24 uur -/-0,1%. CRO -/- 9,0%. Toch een behoorlijk verschil :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:18
knakworst schreef op maandag 14 februari 2022 @ 22:50:
[...]

Inderdaad, die vergelijkings- grafiekjes van die apps geven verkeerd beeld. Ach ja komt wel weer goed.

[ Voor 4% gewijzigd door glatuin op 14-02-2022 22:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
die -9% ben ik eigenlijk zeer blij mee, krijg ik meer CRO! einde vd week waarschijnlijk genoeg CRO gekocht voor next tier 🙌
dca paar x per dag, mocht er een flinke dip komen dan dva ik er meer in...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
D.PRNCN schreef op maandag 14 februari 2022 @ 08:52:
Hier ook zonet de melding gekregen dat de fysieke kaart verzonden is :)
Aanvraag gedaan op 11/12/2021
Ze dachten laten we heel Nederland even in 1x doen ofzo. Ook ik gisteren melding gehad dat kaart is verzonden. Heb m begin december aangevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
knakworst schreef op maandag 14 februari 2022 @ 22:50:
[...]

Het hangt er ook vanaf hoe je het bekijkt.
Vergeleken met een paar weken geleden staat BTC op +22% en CRO op +46% ;)

Speaking of CRO, wat doen jullie eigenlijk met de cashback-CRO? Ik zat naar staking te kijken, maar daar moet je paar honderd euro aan CRO voor hebben :P
Gooien jullie het naar fiat? Staken jullie het elders?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:18
anandus schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:57:
[...]

Speaking of CRO, wat doen jullie eigenlijk met de cashback-CRO? Ik zat naar staking te kijken, maar daar moet je paar honderd euro aan CRO voor hebben :P
Staken via de DEFI app. +- 12% APY, daar zit geen minimum aan. Staat ook in de TS volgens mij :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
[...]

Ik zet het 1x per week over naar de Defi wallet, om daar lekker te laten staken tegen +-12% per jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]
Ik zat naar staking te kijken, maar daar moet je paar honderd euro aan CRO voor hebben :P
Laten staan en vergeten totdat CRO op een dollar staat. Hopelijk duurt dat niet lang :)

Als het wel wat langer duurt, defi staking met cro-btc pool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:03
ik schrijf het ook iedere keer dat het bedrag meer dan 10 CRO is over naar mijn defi app, dat is minimaal 1x per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Blik1984 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:21:
ik schrijf het ook iedere keer dat het bedrag meer dan 10 CRO is over naar mijn defi app, dat is minimaal 1x per week.
Iedere transfer kost ik geld toch? Ik doe het wel bij tranches van 100 CRO anders schiet het niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

acidlover schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:47:
[...]

Hetzelfde kan je zeggen over elke crypto munt ;) ik zit niet in de NFT's om dat het plaatje nou zo mooi of leuk is..

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:32:
[...]

Iedere transfer kost ik geld toch? Ik doe het wel bij tranches van 100 CRO anders schiet het niet op.
De transfer fee is 0,001 CRO, zelfs als je 1 CRO verstuurd merk je er niks van. Dezelfde geldt voor de fees in de DeFi app, die zijn te verwaarlozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
knakworst schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:32:
[...]

Zoals @Xqlus1ve al aangeeft, die kosten zijn 0,001 CRO per transfer (0,1% bij het versturen van 1 CRO en dus vele malen minder als je meer CRO verstuurd). Dus echt peanuts en die wegen niet op tegen het missen van 12% rente op de DeFi app.

Het komt eigenlijk zelden voor dat ik een transfer doe van minder dan 20 CRO. aangezien ik wekelijks sowieso tegen de 20 CRO aan rente ontvang, en dan ook nog in sommige weken de Netflix/Spotify cashback en de overige 3% cashback

[ Voor 19% gewijzigd door Blik1984 op 15-02-2022 09:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
PureLOOD schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:09:
[...]

Staken via de DEFI app. +- 12% APY, daar zit geen minimum aan. Staat ook in de TS volgens mij :9
Dacuuu schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:09:
[...]

Ik zet het 1x per week over naar de Defi wallet, om daar lekker te laten staken tegen +-12% per jaar.
Yes, thanks. Heb het bij Kingstaker gezet, daar heb ik weleens eerder gestaket (al was het toen commissievrij, dat is helaas niet meer zo :P )

Nu maar hopen dat de jaarlijkse waardedaling minder gaat zijn dan de stakingwinst ;)

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 15-02-2022 10:06 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedent18
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-06-2022
Xqlus1ve schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:37:
[...]

De transfer fee is 0,001 CRO, zelfs als je 1 CRO verstuurd merk je er niks van. Dezelfde geldt voor de fees in de DeFi app, die zijn te verwaarlozen.
Ik heb nog steeds de normale app maar denk er aan ook de defi te installeren, kan je dan gewoon inloggen met je bestaande of moet je een nieuwe aanmaken in de defi app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LostboyArno
freedent18 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:38:
[...]

Ik heb nog steeds de normale app maar denk er aan ook de defi te installeren, kan je dan gewoon inloggen met je bestaande of moet je een nieuwe aanmaken in de defi app?
Kan gewoon met de bestaande en vanuit Crypto kun je het dan makkelijk naar de Defi app sturen. In Defi kun je het dan vastzetten of via Dapps op andere manieren vastzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
LostboyArno schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:48:
[...]

Kan gewoon met de bestaande en vanuit Crypto kun je het dan makkelijk naar de Defi app sturen. In Defi kun je het dan vastzetten of via Dapps op andere manieren vastzetten
En natuurlijk scherp zijn met het noteren van de seed phrase aangezien deze wallet dus lokaal op je telefoon komt te staan. Telefoon dood = seed phrase nodig. Dit is mij laatst nog overkomen. Ik had de phrase nog niet getest, maar hij was goed gelukkig :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PureLOOD schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:53:
[...]

En natuurlijk scherp zijn met het noteren van de seed phrase aangezien deze wallet dus lokaal op je telefoon komt te staan. Telefoon dood = seed phrase nodig. Dit is mij laatst nog overkomen. Ik had de phrase nog niet getest, maar hij was goed gelukkig :+
Ik test altijd mijn seed phrase vooraf ik een wallet in gebruik neem. seed phrase opschrijven. app verwijderen. en dan opnieuw installeren en seed phrase invoeren om te kijken wat ik op heb geschreven ook daadwerkelijk klopt en leesbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LostboyArno
Xqlus1ve schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:56:
[...]

Ik test altijd mijn seed phrase vooraf ik een wallet in gebruik neem. seed phrase opschrijven. app verwijderen. en dan opnieuw installeren en seed phrase invoeren om te kijken wat ik op heb geschreven ook daadwerkelijk klopt en leesbaar is.
Dank je. Helemaal vergeten. Bij mijn ledger wel gedaan, maar op de Defi Wallet nog niet. Gelijk ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
knakworst schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:19:
[...]

Laten staan en vergeten totdat CRO op een dollar staat. Hopelijk duurt dat niet lang :)

Als het wel wat langer duurt, defi staking met cro-btc pool.
Alleen mis je die top dan wel als je 28 dagen moet wachten na het unlocken van je DeFi stack 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedent18
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-06-2022
LostboyArno schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:48:
[...]

Lukte niet van in het begin aangezien het werkt via seed phrase, ergens ook logisch dus heb dan create new wallet aangemaakt, ik zie wel dat je bij instellingen kan koppelen met de gewone crypto.com app maar dan wordt er ook prive gegevens (mee)gedeeld, hmmm niet zo defi niet meer dan... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
AlterBridge schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:05:
[...]

Alleen mis je die top dan wel als je 28 dagen moet wachten na het unlocken van je DeFi stack 😋
Ja, geef even een seintje 28 dagen voordat de top komt, dan kan ik alles alvast overzetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Wat is het voordeel van "Kingstaker" t.o.v. "Jerry's Pool" ?

Kingstaker werkt met een veel hogere fee / commissie namelijk...

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Johantjuuh schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 12:52:

"veel" valt wel mee. Kingstaker krijgt 3% van jou rente winst. Dus als je 100 cro staked. En de rente is 12%, dan heb je na 1 jaar 12 cro rente ontvangen, en Kingstaker krijgt daar 3% van. Kingstaker ontvangt dus 0.36 cro. Ik haal dit ook aan in deze video.

Om een node te runnen heb je een best dikke server nodig en dat kost geld. Voor de decentralisatie van cro is het ook belangrijk dat niet alle cro aan 1 validator hangen.

Jerry heeft laatst een wedstrijd gehouden. Wie het meeste cro van zijn validator node haalde, kon wat winnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

En het feit dat Kingstaker een Tweaker is welke je ook makkelijk hier kan benaderen, soms gun je zo'n iemand gewoon wat extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Duidelijk ! 😀

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05

Kingstaker wordt door mij gerund dus je support mij als je kiest om daar te staken 😃

Ik heb inderdaad geen 0% commissie aangezien ik ook kosten heb voor het draaien van de server. Jerry's Pool heeft dat wel maar ik zou adviseren om bij een kleinere validator te staken (met minder voting power) om te zorgen voor meer decentralisatie van het netwerk. Zie ook o.a. deze reactie van degene achter Jerry's Pool: https://www.reddit.com/r/...the_forever_0_tag/hszzrwx

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

Verkijk je niet in die fee, zoals hierboven al is aangegeven valt die fee echt wel mee vergeleken met het gedeelte wat je zelf aan cro ontvangt.

Jerry doet dit vrijwillig maar moedigt op dit moment juist mensen aan NIET zijn validator te gebruiken (je dingt automatisch mee in de loterij als je unstaked en naar iemand anders gaat) omdat er teveel CRO momenteel word gestaked en dit brengt de decentralisatie in gevaar (niet zo erg als dat het klinkt :P ).

Als je nog geen actieve validator staking doet zou ik op dit moment zeker Kingstaker aanrader, fee is laag en hij is een Tweaker dus als je vragen hebt kan je hier altijd terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Ik snap het niet helemaal. Stake zelf bij Jerry en vul het elke keer aan met rebates en cashback (vandaag nog). Reddit verhaal werd mij te technisch.

Kan ik hiermee door blijven gaan?

1) Ja, niets aan de hand.
2) Nee, unlocken en overstappen naar Kingstaker als je alles hebt na 28 dagen.
3) Ja, laat staan wat je hebt maar doe nieuwe stakingen bij Kingstaker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Mijn kaart is eindelijk binnen hoor. 23 november aangevraagd, maar we zijn er en het is een pracht ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Ik heb hem ook binnen na 65 dagen. Denk dat ze een hoop hebben verstuurd voor deze week =)!

Alles aangepast. Spotify, Netflix, App Store. Maar bij Curve accepteert hij het niet als ik de kaart nog een keer wil toevoegen met de nieuwe exp. date en cvc. Weet iemand hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 23:17
AlterBridge schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 23:59:
Ik heb hem ook binnen na 65 dagen. Denk dat ze een hoop hebben verstuurd voor deze week =)!

Alles aangepast. Spotify, Netflix, App Store. Maar bij Curve accepteert hij het niet als ik de kaart nog een keer wil toevoegen met de nieuwe exp. date en cvc. Weet iemand hoe dat kan?
Hetzelfde probleem hier, ik volg even mee of er iemand een oplossing heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Je kunt de kaart verwijderen en vervolgens een nieuwe kaart toevoegen?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 14:27
Even tandwietltje klikken en onderaan in settings, remove card from curve.
Daarna even weer nieuw toevoegen.
Teminste zo werkte het hier bij mij.👍

[ Voor 4% gewijzigd door digiben op 16-02-2022 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

AlterBridge schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 23:59:

Even allen terug lezen, dit is de afgelopen dagen in detail ook besproken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:45

koelebobes

Wen BTC €100K

AlterBridge schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:30:
Ik snap het niet helemaal. Stake zelf bij Jerry en vul het elke keer aan met rebates en cashback (vandaag nog). Reddit verhaal werd mij te technisch.

Kan ik hiermee door blijven gaan?

1) Ja, niets aan de hand.
2) Nee, unlocken en overstappen naar Kingstaker als je alles hebt na 28 dagen.
3) Ja, laat staan wat je hebt maar doe nieuwe stakingen bij Kingstaker
Je kan zonder unstaken overstappen naar kingstaker, dit kan 1x per 28 dagen! Ik heb net gekeken om over te stappen maar vind het jammer dat kingstaker 12% biedt inplaats van 12,39% en dan gaat de fee er nog af.

BTC €94.837,08

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

koelebobes schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:08:
[...]

Je kan zonder unstaken overstappen naar kingstaker, dit kan 1x per 28 dagen! Ik heb net gekeken om over te stappen maar vind het jammer dat kingstaker 12% biedt inplaats van 12,39% en dan gaat de fee er nog af.
Er moeten kosten betaald worden om de servers draaiend te houden, is 3% fee over je rente dan werkelijk zoveel voor jou (1000 CRO rente op een jaar, gaat 30 CRO naar Kinstaker)? Ik ben het wel met Jerry en Kingstaker eens dat ze het fee-less staken moeten demoted omdat voting power anders te veel stijgt.

0,39% APY op 100.000 CRO is natuurlijk best wat, maar wat een first world problems :')

Het is overigens iederen zijn goed recht te kiezen wat hij wil natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Xqlus1ve op 16-02-2022 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

koelebobes schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:08:
[...]

Daar zit de fee al bij, de 3% is wat Kingstaker over jouw claim krijgt. Dus je apy gaat van 12,39% naar 12%.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Op 17 dec jade aangevraagd, krijg net de melding dat hij verstuurd is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Xqlus1ve schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:33:
[...]

Er moeten kosten betaald worden om de servers draaiend te houden, is 3% fee over je rente dan werkelijk zoveel voor jou (1000 CRO rente op een jaar, gaat 30 CRO naar Kinstaker)? Ik ben het wel met Jerry en Kingstaker eens dat ze het fee-less staken moeten demoted omdat voting power anders te veel stijgt.

0,39% APY op 100.000 CRO is natuurlijk best wat, maar wat een first world problems :')

Het is overigens iederen zijn goed recht te kiezen wat hij wil natuurlijk.
100.000?! Bij wie moet ik de boormachine laten bezorgen >:) Ik moet zeggen dat ik als ik zoveel zou hebben toch een deel zou uitcashen naar bijv. BTC. De waarde van CRO hangt toch ook samen met Crypto.com zelf. Dus zoveel op één paard wedden is toch ook wel risicovol. Ondanks het feilloze vertrouwen in Crypto.com natuurlijk.

Tenzij 100.000 CRO maar een fractie is van je eigen pf natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
mannowlahn schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:02:
Op 17 dec jade aangevraagd, krijg net de melding dat hij verstuurd is!
Was dit je eerste (fysieke) kaart, of een upgrade?
Ik heb namelijk het idee dat de eerste kaarten eerder verzonden worden dan upgrade kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
hmmm als ik naar CRO kijk he, breakout soon? ben niet zo goed in TA jammer genoeg.

wat zouden jullie doen? nu gelijk de volgende tier unlocken, of zou ik doorgaan met dca?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:28:
hmmm als ik naar CRO kijk he, breakout soon? ben niet zo goed in TA jammer genoeg.

wat zouden jullie doen? nu gelijk de volgende tier unlocken, of zou ik doorgaan met dca?
Volgende tier unlocken, pak je gelijk weer meer voordelen mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Kol Nedra schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:28:

Moeilijk te zeggen zonder dat we weten in welke tier je nu zit en hoeveel je er nog vanaf zit.

Ik heb wel het idee dat je relatief het meeste voordeel pakt met de Ruby (€350) en de Jade (€3.500) kaart zonder dat je daarbij een enorm groot risico loopt. Daarboven leveren de voordelen relatief minder op en wordt het risico ook een stuk groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik kan naar de 3500 gaan. fiat geld is nu ter beschikking ervoor en zit nu op +/- 60% in CRO

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Kol Nedra schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:38:
ik kan naar de 3500 gaan. fiat geld is nu ter beschikking ervoor en zit nu op +/- 60% in CRO
Ik zou het doen, tenzij je nog andere goede plannen hebt met dat bedrag. Wat de koers gaat doen is sowieso koffiedik kijken en daarop kun je eigenlijk niet handelen.

Wanneer zou je het met de huidige koers behalen met je normale DCA-inleg? Stel dat is 6 maanden, dan mis je dus 6 maanden 10% rente op je gestakete bedrag, 6 maanden netflix cashback en 6 maanden 1% hogere cashback. Al met al is dat €250-€300 wat je ongeveer mist en dat moet je terugverdienen door lagere inkoop dmv een koersdaling. Dat is ongeveer 20% koersdaling om het te compenseren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:38:
Mijn plan (iedereen moet voor zichzelf bedenken wat hij wil), mijn rebates en cashback ga in omzetten in BTC of ETH om dat deel in % vergroten in mijn pf, wat ik met mijn rente uit staking ga doen weet ik dan nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
StefanoZ schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:22:
[...]

Was dit je eerste (fysieke) kaart, of een upgrade?
Ik heb namelijk het idee dat de eerste kaarten eerder verzonden worden dan upgrade kaarten
eerste kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Xqlus1ve schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:50:
[...]

Mijn plan (iedereen moet voor zichzelf bedenken wat hij wil), mijn rebates en cashback ga in omzetten in BTC of ETH om dat deel in % vergroten in mijn pf, wat ik met mijn rente uit staking ga doen weet ik dan nog niet.
Acht je niet de kans groter dat cro meer zal stijgen? Ik persoonlijk wel. 300% stijging voor cro is best aanemenlijk in een jaar, btc zie ik dat even niet nog doen persoonlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

mannowlahn schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:56:
[...]

Acht je niet de kans groter dat cro meer zal stijgen? Ik persoonlijk wel. 300% stijging voor cro is best aanemenlijk in een jaar, btc zie ik dat even niet nog doen persoonlijk.
Heeft meer te maken dat mijn PF wat diverser wordt, ik zit net zoals @Kol Nedra aan de 65%+ aan CRO in mijn totale PF. Het wordt dan inderdaad een beetje teveel gokken op 1 paard.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• digiben
Ik zelf begon een jaar geleden bij crypto.com met de jade green.
Toen waren het 50.000 cro met stake, die ik kocht.
Kaart upgrade gedaan naar icy Whyte met de koers omhoog.
In het begin heb ik ze eerst ook omgezet naar btc.
Daarna gestopt en alles gehouden, in de defi wallet gezet.
Ongemerkt gaat alles snel met cashback, stake, rebate earn op btc etc , etc bijna jaar verder dik alles verdrievoudigd.
Zelf geloof ik dat we er nog niet zijn met cro, dollar komt er zeker, en meer 💫
Bij de volgende bull zal het zijn, had ik ze maar vast gehouden op 45 cent.
Al ieder heeft zijn eigen manier🥳

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PureLOOD
Xqlus1ve schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:59:
[...]

Heeft meer te maken dat mijn PF wat diverser wordt, ik zit net zoals @Kol Nedra aan de 65%+ aan CRO in mijn totale PF. Het wordt dan inderdaad een beetje teveel gokken op 1 paard.
Vergeet niet dat CRO rond eind oktober nog voor +- 0,20 per stuk ging. De kans dat CRO weer naar deze prijs gaat op korte termijn is nog best aannemelijk gezien de huidige marktomstandigheden (Oekraïne, inflatie etc.) @digiben is natuurlijk al lang spekkoper :*) Netjes!

Op lange termijn zal CRO vast nog hoger gaan. 1$ Lijkt me een kwestie van tijd. BTC en ETH zijn uiteindelijk gewoon een lager risico, waarbij je nog steeds mee doet aan de cryptomarkt. Als CRO naar 1$ gaat (of meer) zal BTC bijvoorbeeld ook lekker bezig zijn waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
PureLOOD schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:44:
[...]

Vergeet niet dat CRO rond eind oktober nog voor +- 0,20 per stuk ging. De kans dat CRO weer naar deze prijs gaat op korte termijn is nog best aannemelijk gezien de huidige marktomstandigheden (Oekraïne, inflatie etc.) @digiben is natuurlijk al lang spekkoper :*) Netjes!

Op lange termijn zal CRO vast nog hoger gaan. 1$ Lijkt me een kwestie van tijd. BTC en ETH zijn uiteindelijk gewoon een lager risico, waarbij je nog steeds mee doet aan de cryptomarkt. Als CRO naar 1$ gaat (of meer) zal BTC bijvoorbeeld ook lekker bezig zijn waarschijnlijk.
Dat is waar met crypto is er veel mogelijk met de prijs,in deze wereld!
(alleen denk ik zelf dat we eerder omhoog gaan als onder de 25cent)
Maar al zou cro weer naar 20cent gaan is het alleen maar voordeliger met cashback en de nieuwe mensen die in willen stappen bij crypto.com
Zelf ben ik ook een paar keer in het begin ongeduldig geweest... toen ik met crypto begon!
Dat heeft iedereen wel in het begin.
Zo begon ik met bnb.. en nexo enzovoort.
Dat ik dacht dat word je niks toen ik ze kocht op 15 cent.
Geduld 💹 is dan het belangrijkste,
of gaan traden, alleen ik ben daar het meeste in verloren, door een stomme fout achteraf 😂
Al iedereen heeft dat met het begin.
Op de langere termijn ziet het er goed uit met cro 💫

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Xqlus1ve schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 06:57:
[...]

Even allen terug lezen, dit is de afgelopen dagen in detail ook besproken. :)
Als ik het goed begrijp moet ik hem verwijderen en opnieuw toevoegen.

Ik kan hem alleen niet verwijderen zonder een andere kaart te selecteren, en die heb ik niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Xqlus1ve schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:59:
[...]

Lol, wat een baas haha. Omdat cro vrij stabiel is gebleven is het nu ook in eens 20% van mijn pf, was eerst maar 5 % ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnum357
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 21:13
Even bij de Hema iets gehaald. Koers is € 0,43 op dat moment en Rebate is € 0,40. Ik klaag natuurlijk niet, maar toch...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
aaand done!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QbxQeCaqJyRwJwKcLuvcyHGCMMk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/birXZ8JG05d4zTtS9nw9ePhN.jpg?f=fotoalbum_large

Het vroeg op te upgraden......maar dit geld alleen voor de fysieke kaart toch? het is nu 180 dagen locked en ontvang nu 3% cashback +10% CRO apy?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

AlterBridge schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:53:
[...]

Als ik het goed begrijp moet ik hem verwijderen en opnieuw toevoegen.

Ik kan hem alleen niet verwijderen zonder een andere kaart te selecteren, en die heb ik niet :S
Verwijderer even de complete app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Kol Nedra schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:29:
aaand done!!
[Afbeelding]

Het vroeg op te upgraden......maar dit geld alleen voor de fysieke kaart toch? het is nu 180 dagen locked en ontvang nu 3% cashback +10% CRO apy?
Klopt, kunt gewoon op maybe later drukken en je ontvangt gewoon de rebates van je volgende tier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Blik1984 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:34:
[...]

Klopt, kunt gewoon op maybe later drukken en je ontvangt gewoon de rebates van je volgende tier
Ja ik zie het! mijn 3maanden BTC locked is van 4.5% naar 6.5% gegaan, terwijl dit locked gezet is 2 maanden geleden :)

bij upgrade staat zeker ook hoe je spotify/netflix moet doen?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Kol Nedra schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:43:
[...]

Ja ik zie het! mijn 3maanden BTC locked is van 4.5% naar 6.5% gegaan, terwijl dit locked gezet is 2 maanden geleden :)

bij upgrade staat zeker ook hoe je spotify/netflix moet doen?
Als jij die beiden direct betaald vanuit je crypto.com kaart krijg je de cashback automatisch. De 10% rente krijg je per 7 dagen uitgekeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik heb een pending credit lopen op mijn card, echter krijg ik ook gelijk een melding dat ik een aankoop heb gedaan van dat bedrag in mijn mail, ook weer een cashback van gehad. Wat gaat er mis?

Ik kan helaas even niet terughalen wat mijn balans was deze transacties

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rsAAJDEKYF_x-6za4CBljbgo4v8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UdXoLeRf1X2ezCfvj1aW7e6r.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1xqinWV4mOCICVokWXoBKxGHMUI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/10KIjCk4wTLj1bIxPqqg6e2n.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VEls2YmbjOST0PDaJhMlHcLw1ks=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SzLI3SwdbpZzdRe0ES60L3DN.jpg?f=fotoalbum_large

Dit was mijn originele transactie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3bap8GACyo93AMC_1K0Mck6OOK0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/36v7ED5nnATsqWMiI2WFAsop.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door RideWithUz op 16-02-2022 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
RideWithUz schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:13:
Ik heb een pending credit lopen op mijn card, echter krijg ik ook gelijk een melding dat ik een aankoop heb gedaan van dat bedrag in mijn mail, ook weer een cashback van gehad. Wat gaat er mis?

Ik kan helaas even niet terughalen wat mijn balans was deze transacties

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dit was mijn originele transactie
[Afbeelding]
CDC kiest er voor om alle mutaties te laten zien in de app. Morgen of overmorgen is het weer rechtgetrokken, en die verkregen cashback over je "2e aankoop" gaat ook weer weg binnenkort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Dacuuu schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:20:
[...]

CDC kiest er voor om alle mutaties te laten zien in de app. Morgen of overmorgen is het weer rechtgetrokken, en die verkregen cashback over je "2e aankoop" gaat ook weer weg binnenkort.
Ah ok, het zou een stuk overzichtelijker zijn als ze bij elke transactie de huidige balans laten zien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
digiben schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 01:02:
Even tandwietltje klikken en onderaan in settings, remove card from curve.
Daarna even weer nieuw toevoegen.
Teminste zo werkte het hier bij mij.👍
Hier niet, ik moest eerst mijn andere credit card toevoegen, die als default selecteren en toen mocht ik pas de virtuele card verwijderen en daarna pas de fysieke weer toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
mannowlahn schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:38:
[...]

Hier niet, ik moest eerst mijn andere credit card toevoegen, die als default selecteren en toen mocht ik pas de virtuele card verwijderen en daarna pas de fysieke weer toevoegen.
Ja precies.. vanavond bij mijn ouders vragen of zij een hebben liggen om in te voeren want ik heb geen andere kaart }:| Alleen een AMEX, maar die pakt Curve niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
en in de tussentijd is er wel weer 80 cent extra afgeschreven door het toevoegen van de kaart :) toch 2 cro!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

mannowlahn schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:51:
en in de tussentijd is er wel weer 80 cent extra afgeschreven door het toevoegen van de kaart :) toch 2 cro!!!
Die verdwijnen ook weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
AlterBridge schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:44:
[...]

Ja precies.. vanavond bij mijn ouders vragen of zij een hebben liggen om in te voeren want ik heb geen andere kaart }:| Alleen een AMEX, maar die pakt Curve niet.
Kun je in Curve niet gewoon de "Curve Cash" kaart tijdelijk even als default selecteren?
Dus:
- Curve Cash kaart selecteren
- Oude CDC verwijderen
- Nieuwe CDC kaart toevoegen
- CDC kaart als default selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
RikTW schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:36:
[...]

Kun je in Curve niet gewoon de "Curve Cash" kaart tijdelijk even als default selecteren?
Dus:
- Curve Cash kaart selecteren
- Oude CDC verwijderen
- Nieuwe CDC kaart toevoegen
- CDC kaart als default selecteren
Nee die curve cash kaart staat op ‘used automatically’ (voor als er tegoeden staan van bv die 1% cashback) en als ik hem wil selecteren geeft hij dat ook aan, dus geen optie.

Oh wacht via een andere weg in de app lukte het wel! Dus het verwijderen is gelukt =)!

[ Voor 7% gewijzigd door AlterBridge op 16-02-2022 18:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
AlterBridge schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:09:
[...]

Nee die curve cash kaart staat op ‘used automatically’ (voor als er tegoeden staan van bv die 1% cashback) en als ik hem wil selecteren geeft hij dat ook aan, dus geen optie.
Misschien moet je dat "Use Automatically" eerst uitzetten, en hem daarna als default kiezen. Je krijgt dan als het goed is een pop-up met de waarschuwing dat transacties declined worden als je te weinig saldo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
RikTW schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:17:
[...]

Misschien moet je dat "Use Automatically" eerst uitzetten, en hem daarna als default kiezen. Je krijgt dan als het goed is een pop-up met de waarschuwing dat transacties declined worden als je te weinig saldo hebt.
Ja zo ging het idd. Dankjewel 😁!

Bij Netflix is trouwens wel de verloopdatum aangepast maar de cvc code zie ik een leeg veld nu. Zie je die altijd leeg in je account of kan ik straks problemen verwachten? Bij invullen en opslaan doet ie niks na sms bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
mannowlahn schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:38:
[...]

Ok ja ik heb natuurlijk ook daar meerdere kaarten staan, zoals revolut kaart etc.
Soms is het even spelen en zoeken.
Maar ik zag dat het al was gelukt 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 23:17
AlterBridge schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:19:
[...]

Ja zo ging het idd. Dankjewel 😁!

Bij Netflix is trouwens wel de verloopdatum aangepast maar de cvc code zie ik een leeg veld nu. Zie je die altijd leeg in je account of kan ik straks problemen verwachten? Bij invullen en opslaan doet ie niks na sms bevestiging.
Super dat deed het ook bij mij. Alles werkt naar behoren nu. voor zover ik dat al kan checken natuurlijk ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Blik1984
Ik kwam net dit bericht tegen op reddit:

https://www.reddit.com/r/...sed_reimbursement_limits/

Lijkt erop dat we een dollar extra cashback krijgen op spotify (amazon is wat minder interessant aangezien je met Prime de max toch niet aantikt). Ik heb een Spotify Family account, dus dit is mooi meegenomen
Pagina: 1 ... 24 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).