Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 23 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:44

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

glatuin schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:02:
[...]
Ik heb nog niet geprobeerd bij de geldautomaat. Lijkt me vooral buiten de euro zone handig. Echter ik hoor her en der op Reddit verhalen dat zo'n metalen kaart te dik is en wordt ingeslikt. Dus dat houdt me tegen. Gelukkig duurt het nog even voordat ik naar het VK ga om het te testen.
Hmm, dat is best wel vaag, een creditcard is dikker namelijk met de geletterde/genummerde ribbels.

[ Voor 11% gewijzigd door Xqlus1ve op 09-02-2022 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnum357
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 21:13
Bij Spotify Rebate en Cashback, maar bij Netflix alleen Rebate. Hoe is het bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:29
Magnum357 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:05:
Bij Spotify Rebate en Cashback, maar bij Netflix alleen Rebate. Hoe is het bij jullie?
Is dat dan niet, omdat je een duurder Spotify abonnement hebt dan de maximale rebate. Bv. Spotify Family?
(En bij Netflix dan uiteraard niet boven dat maximum bedrag.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:03
Ik heb een netflix abo van €15,99, krijg 13,99 usd aan CRO en 3% over de rest aan CRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:27
En als je via curve.met.cdc betaalt, krijg je dus nog 1% extra, bij Spotify is dat dan dus 101% 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

HAWK Wizard schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:51:
En als je via curve.met.cdc betaalt, krijg je dus nog 1% extra, bij Spotify is dat dan dus 101% 😎
Rebate werkt enkel als het direct van je CDC kaart wordt geincasseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:21
Toevallig 2 Netflix afschrijvingen binnen 1 kalendermaand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Xqlus1ve schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:56:
[...]
Rebate werkt enkel als het direct van je CDC kaart wordt geincasseerd?
Gaat dus om goed als je via curve de cdc kaart als eerste hebt opgenomen. Mogelijk werkt het met time machine ook, dat zou je moeten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnum357
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 21:13
Jesteroh schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:31:
[...]

Ik heb een netflix abo van €15,99, krijg 13,99 usd aan CRO en 3% over de rest aan CRO
Even gecheckt en is inderdaad EUR/USD verhaal. Spotify abo € 11,57(12.99 USD) reimbursement en 3% (= € 0.05) over voor 0.133 CRO Cashback.

Netflix abo is € 11,99, geen restant over voor Cashback

• Edwin3
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
micmulder schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:50:
Heeft iemand een tip hoe je bij Bitvavo je wallet adres van CDC kan valideren? Je moet namelijk zo dom filmpje als bewijs opleveren :|
Foto/Schermafdruk maken van je crypto munt deposit adres op je cdc app.
Vervolgens tijdens opname de foto tonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LostboyArno
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 12:42
Edwin3 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 05:50:
[...]

Foto/Schermafdruk maken van je crypto munt deposit adres op je cdc app.
Vervolgens tijdens opname de foto tonen.
Het eerste adres duurder bij mij lang, daarna altijd binnen een paar minuten. Idd heel simpel zorgen dat het opname adres te zien is en waar je het naar toe wil sturen op Bitvavo.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ontopic: 'Crypto Masters' mission is er, NFT, 3 hele punten te verdienen.

[ Voor 4% gewijzigd door Xqlus1ve op 10-02-2022 08:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Xqlus1ve schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 07:11:
Ontopic: nieuwe 'Crypto Masters' mission is er, NFT, 3 hele punten te verdienen.
Die stond al 10 dagen online. Elke 1e van de maand komt er een nieuwe.

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
CDC Virtual toevoegen aan Curve -> lijkt OK
Curve toevoegen aan Google Pay -> "U kunt met deze kaart niet in in winkels betalen". Einde oefening, krijg Curve kaart niet te zien in Google Pay.

M'n reguliere rabo creditcard krijg ik wel in Google Pay, maar kan ik (ook) niet enablen voor contactloze betalingen: "U kunt met deze kaart niet in in winkels betalen"

Iemand tips hoe ik dit werkend krijg?

[ Voor 7% gewijzigd door catchingfire op 10-02-2022 10:47 ]

• HAWK Wizard
catchingfire schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:41:
CDC Virtual toevoegen aan Curve -> lijkt OK
Curve toevoegen aan Google Pay -> "U kunt met deze kaart niet in in winkels betalen". Einde oefening, krijg Curve kaart niet te zien in Google Pay.

M'n reguliere rabo creditcard krijg ik we in Google Pay, maar kan ik niet enablen voor contactloze betalingen overigens.

Iemand tips hoe ik dit werkend krijg?
Is het (nog) de virtuele Curve card of de fysieke? (die hebben andere exp date en CVC code).
Wat soms helpt is de Curve via je browser (laptop) toe te voegen, en dan wordt ie ook zichtbaar in GPay op je mobiel.

Heb je andere kaarten in GPay die wel (contactloos) werken? NFC aan?

Let op: je moet EXACT de juiste NAW gegevens zoals je die bij de Curve card hebt opgegeven invullen! Dit kan per kaart nog wel eens iets anders zijn (bv initialen ipv uitgeschreven, 1 voornaam of meerdere, net iets anders geschreven adres, etc). Heb gemerkt als je dat niet exact goed doet, wordt ie niet (altijd) geaccepteerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
catchingfire schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:41:
De Curve kaart moet je toevoegen via de "Add to Gpay" knop vanuit de Curve app.

Hoewel handmatig toevoegen in sommige gevallen werkt had ik zelf het probleem dat ik hem niet kon valideren. Hij vraagt dan om de CVC-code en zegt daarna doodleuk dat ie niet geldig is.
De kaart werkte verder wel gewoon prima, maar niet voor "online aankopen" aldus Gpay. Via de Curve-app onboarding ziet ie er nu wel goed uit bij mij.

• HAWK Wizard
Sypher schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:15:
[...]

De Curve kaart moet je toevoegen via de "Add to Gpay" knop vanuit de Curve app.

Hoewel handmatig toevoegen in sommige gevallen werkt had ik zelf het probleem dat ik hem niet kon valideren. Hij vraagt dan om de CVC-code en zegt daarna doodleuk dat ie niet geldig is.
De kaart werkte verder wel gewoon prima, maar niet voor "online aankopen" aldus Gpay. Via de Curve-app onboarding ziet ie er nu wel goed uit bij mij.
Dat is idd de handigste weg, omdat dan ook 100% dezelfde NAW gegevens doorkomen naar GPay.

• catchingfire
HAWK Wizard schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:46:
Dat is idd de handigste weg, omdat dan ook 100% dezelfde NAW gegevens doorkomen naar GPay.
Als ik dat (nogmaals) probeer krijg ik in de Curve app: "Deze kaart is al toegevoegd".
Vervolgens zie ik in de Google Pay app bij ...
"Betaalmethoden": NIET m'n Curve kaart
"Contactloze betalingen instellingen voltooien" -> "Betaalmethode instellen" -> WEL m'n Curve kaart -> als ik hierop klik: "Kan kaarten niet laden. Kies een ander profiel of probeer het opnieuw".

Zou graag de Curve kaart eens helemaal willen verwijderen en weer opnieuw willen toevoegen.

• HAWK Wizard
catchingfire schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:58:
[...]
Als ik dat (nogmaals) probeer krijg ik in de Curve app: "Deze kaart is al toegevoegd".
Vervolgens zie ik in de Google Pay app bij ...
"Betaalmethoden": NIET m'n Curve kaart
"Contactloze betalingen instellingen voltooien" -> "Betaalmethode instellen" -> WEL m'n Curve kaart -> als ik hierop klik: "Kan kaarten niet laden. Kies een ander profiel of probeer het opnieuw".

Zou graag de Curve kaart eens helemaal willen verwijderen en weer opnieuw willen toevoegen.
Probeer het eens met laptop / PC op https://pay.google.com/
Dus niet op je mobiel.

• catchingfire
HAWK Wizard schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:00:
Probeer het eens met laptop / PC op https://pay.google.com/
Dus niet op je mobiel.
Daar is m'n Curve kaart niet te zien. Voeg ik hem vervolgens op een laptop toe dan zie ik hem in de app wél bij betaalmethoden. Echter...
Contactloze betalingen instellingen voltooien -> Betaalmethode instellen -> Kies een kaart -> Mastercard (van Curve) -> "Deze kaart is al toegevoegd".

For some reason krijg ik met geen enkele kaart contactloze betalingen geactiveerd, en krijg ik de Curve kaart niet overal weg uit Google Pay om het opnieuw te kunnen proberen. NFC staat aan.

Als ik m'n hele Google Pay wil resetten ben ik ook m'n Play Store credits kwijt, dus dat gaat wat ver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
catchingfire schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:14:
[...]

Daar is m'n Curve kaart niet te zien. Voeg ik hem vervolgens op een laptop toe dan zie ik hem in de app wél bij betaalmethoden. Echter...
Contactloze betalingen instellingen voltooien -> Betaalmethode instellen -> Kies een kaart -> Mastercard (van Curve) -> "Deze kaart is al toegevoegd".

For some reason krijg ik met geen enkele kaart contactloze betalingen geactiveerd, en krijg ik de Curve kaart niet overal weg uit Google Pay om het opnieuw te kunnen proberen. NFC staat aan.

Als ik m'n hele Google Pay wil resetten ben ik ook m'n Play Store credits kwijt, dus dat gaat wat ver.
Ik heb zelf een tijd gehad dat na elke reboot van mijn telefoon, alle kaarten in google pay weg waren. Als ik dan mijn curve kaart weer wilde toevoegen, kreeg ik ook som de melding dat ik de kaart al had toegevoegd.

En dan na een paar dagen lukte het weer wel. Hoe en wat weet ik ook niet precies, toen was het gewoon erg instabiel.

Tegenwoordig blijft alles goed na een telefoon reboot, en heb ik nergens last van. 8)7

Ik zou als ik jou was het over een paar dagen nog eens proberen met curve en google pay.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HAWK Wizard
catchingfire schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:14:
[...]

Apart inderdaad. Heb zelf 5 kaarten in de GPay app(!) staan, waarvan 2 die geen contactloos kunnen, 1 die dat wel kan, en die staat er dan 2x in (1x als Mastercard en 1x als contactloze kaart) plus 1x de Curve (alleen als contactloos, niet nog eens als aparte MC of zo). Via webbrowser zie ik dezelfde 4 kaarten, maar dan zonder die ene dubbele (de Curve staat hier ook bij).

Zoals Dacuuu al voorstelt zou ik het morgen nog eens proberen.

• HAWK Wizard
Vraag over iets anders: zie net dat als ik vanuit de CDC Exchange app iets wil transferen naar de CDC App, er nu extra 2FA nodig is (3FA dus)..........zowel SMS als de "oude" 2FA.......?!?! Pfffff, wordt steeds onhandiger zo, kan in de settings niets vinden om maar 1x 2FA te gebruiken, of is dat wel ergens nog in te stellen?

• Dacuuu
HAWK Wizard schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:53:
Vraag over iets anders: zie net dat als ik vanuit de CDC Exchange app iets wil transferen naar de CDC App, er nu extra 2FA nodig is (3FA dus)..........zowel SMS als de "oude" 2FA.......?!?! Pfffff, wordt steeds onhandiger zo, kan in de settings niets vinden om maar 1x 2FA te gebruiken, of is dat wel ergens nog in te stellen?
Zoals ik het links en rechts lees is het inderdaad 3fa geworden. We moeten er aan wennen..

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:22

Nogne

>.<

HAWK Wizard schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:53:
Is helaas niet uit te zetten (SMS verificatie), kwam er gisteren ook achter.

PS/XBL: Nogne

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Wat is jullie ervaring van levertijd van de kaart na een upgrade?
Ik lees online veel reacties van 60-90 dagen. Daar schrik ik best een beetje van! Heb de kaart met name aangevraagd voor een langdurig verblijf in het buitenland over 50 dagen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

StefanoZ schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:14:
Ik lees online veel reacties van 60-90 dagen. Daar schrik ik best een beetje van! Heb de kaart met name aangevraagd voor een langdurig verblijf in het buitenland over 50 dagen...
Eerste kaart duurde 2 maanden, 2e kaart was binnen een week. Dit alles was nog in de tijd dat CRO 0.1 was, sinds CDC Staples Arena overeenkomst is aangegaan is de CDC kaart een stuk populairder geworden en is 2 a 3 maanden wachten het nieuwe normaal geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Precies dat, het duurde bij mij 2,5 maand van upgrade tot ontvangst van Royal Indigo.

Normaal gesproken niet zo'n probleem wanneer je Curve gebruikt, maar in het buitenland (niet EURO landen) snoept die wisselkoerstoeslag zo je cashback weer op :(

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:32
18-01 upgrade Royal Indigo aangevraagd. Sinds vandaag staat de status op 'shipped' , dat is dus 23 dagen later. Redelijk snel als ik het de afgelopen tijd zo bekijk!

• StefanoZ
Nogne schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:18:
[...]

Eerste kaart duurde 2 maanden, 2e kaart was binnen een week. Dit alles was nog in de tijd dat CRO 0.1 was, sinds CDC Staples Arena overeenkomst is aangegaan is de CDC kaart een stuk populairder geworden en is 2 a 3 maanden wachten het nieuwe normaal geworden.
Jaloers, ik wou dat ik toen al op de hoogte was van de CDC kaarten! ;)

• StefanoZ
Kraziey schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:42:
[...]

18-01 upgrade Royal Indigo aangevraagd. Sinds vandaag staat de status op 'shipped' , dat is dus 23 dagen later. Redelijk snel als ik het de afgelopen tijd zo bekijk!
Dat is zeker snel!
Ik hoop dat ik dat geluk heb!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
StefanoZ schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:45:
[...]

Dat is zeker snel!
Ik hoop dat ik dat geluk heb!
En anders tot die tijd een Curve kaart aanvragen. Ik wacht ook al sinds begin december op me CDC kaart. Die is nog steeds niet binnen. Met Curve kaart kan je je virtuele CDC kaart eraan koppelen en kun je evengoed betalingen doen ermee in de winkel. De Curve kaart heb je meestal binnen een week binnen en kost niks

• StefanoZ
OinkOink schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:56:
[...]

En anders tot die tijd een Curve kaart aanvragen. Ik wacht ook al sinds begin december op me CDC kaart. Die is nog steeds niet binnen. Met Curve kaart kan je je virtuele CDC kaart eraan koppelen en kun je evengoed betalingen doen ermee in de winkel. De Curve kaart heb je meestal binnen een week binnen en kost niks
Ik gebruik de Cruve kaart inderdaad al een tijdje met (o.a.) de CDC kaart. Echter waar ik tegenaanloop zijn de voordelen van de fysieke kaart (als deze te laat binnen komt) met als voornaamste het lagere limiet om andere valuta contant te trekken.
Er zijn verschillende verhalen over de kaartvoordelen (lounge toegang en limiet voor valuta wisselen) op internet of deze wel / niet werken met de virtuele CDC kaart, maar het limiet om valuta's zonder opslag contant te trekken lijkt echt vast te zitten aan de fysieke kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OinkOink
StefanoZ schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:02:
[...]

Ik gebruik de Cruve kaart inderdaad al een tijdje met (o.a.) de CDC kaart. Echter waar ik tegenaanloop zijn de voordelen van de fysieke kaart (als deze te laat binnen komt) met als voornaamste het lagere limiet om andere valuta contant te trekken.
Er zijn verschillende verhalen over de kaartvoordelen (lounge toegang en limiet voor valuta wisselen) op internet of deze wel / niet werken met de virtuele CDC kaart, maar het limiet om valuta's zonder opslag contant te trekken lijkt echt vast te zitten aan de fysieke kaart.
Ja lounge toegang schijnt op bijna alle vliegvelden te werken ook zonder fysieke kaart. Je kan via loungekey je kaart koppelen en dan met qr code de ruimte betreden. Wat betreft andere valuta zou ik niet durven zeggen

• HAWK Wizard
OinkOink schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:12:
[...]

Ja lounge toegang schijnt op bijna alle vliegvelden te werken ook zonder fysieke kaart. Je kan via loungekey je kaart koppelen en dan met qr code de ruimte betreden. Wat betreft andere valuta zou ik niet durven zeggen
Heb die (virtuele) LoungeKey al 2 keer succesvol gebruikt met mijn (toen alleen nog virtuele) CDC Visa. Gewoon de LoungeKey app installeren en dan registreren (kan ook via web: https://www.loungekey.com/ ) en je hebt een digitale pas, gekoppeld aan je CDC Visa.

Let op: er wordt bij inchecken in de Lounge altijd WEL een bedrag op je CDC Visa ingehouden ($3,25 voor jou en $32 voor eventuele gast), die krijg je na precies 30 dagen netjes weer terug (afhankelijk van je CDC Visa level uiteraard). Er moet dus altijd wel wat saldo op je CDC Visa kaart staan (sowieso handig op een prepaid kaart :)).

Zie ook https://help.crypto.com/e...key-airport-lounge-access

Na circa 8 weken kwam bij mij de fysieke CDC Visa kaart.

[ Voor 11% gewijzigd door HAWK Wizard op 10-02-2022 15:27 ]

• StefanoZ
HAWK Wizard schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:25:
[...]

Heb die (virtuele) LoungeKey al 2 keer succesvol gebruikt met mijn (toen alleen nog virtuele) CDC Visa. Gewoon de LoungeKey app installeren en dan registreren (kan ook via web: https://www.loungekey.com/ ) en je hebt een digitale pas, gekoppeld aan je CDC Visa.

Let op: er wordt bij inchecken in de Lounge altijd WEL een bedrag op je CDC Visa ingehouden ($3,25 voor jou en $32 voor eventuele gast), die krijg je na precies 30 dagen netjes weer terug (afhankelijk van je CDC Visa level uiteraard). Er moet dus altijd wel wat saldo op je CDC Visa kaart staan (sowieso handig op een prepaid kaart :)).

Thanks voor je antwoord en tip.
Ik heb geprobeerd de virtuele kaart te koppelen aan de LoungeKey app, maar kreeg de melding dat de kaart niet was ondersteund.
Kwam er achter dat de nieuwe kaart zichtbaar was in de app, maar de kaartgegevens dezelfde waren als de vorige kaart (die overigens nog werkt)...

• Nogne

Nogne

>.<

StefanoZ schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:45:
[...]

Jaloers, ik wou dat ik toen al op de hoogte was van de CDC kaarten! ;)
Ik wou dat ik al de volgende upgrade in gang had gezet :P maar we kunnen niet alles hebben he :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
Nogne schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:31:
[...]

Ik wou dat ik al de volgende upgrade in gang had gezet :P maar we kunnen niet alles hebben he :p
Het is goed om te waarderen wat je hebt, maar af en toe kijken bij een ander mag ook ;) 8)

• tymiek
  • Laatst online: 12-09 19:03

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

StefanoZ schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:30:
[...]

Ik heb geprobeerd de virtuele kaart te koppelen aan de LoungeKey app, maar kreeg de melding dat de kaart niet was ondersteund.
Kwam er achter dat de nieuwe kaart zichtbaar was in de app, maar de kaartgegevens dezelfde waren als de vorige kaart (die overigens nog werkt)...
Ik had er ook problemen mee tot ik de juiste link uit de Crypto.com mail gebruikte. In mijn geval de onderste link bij het Loungekey kopje wat in deze mail zat "Enjoy your Crypto.com Visa Card now!"

Eerst had ik gewoon de link overgetypt maar dat gaf problemen en na klikken op die tweede link lukte het wel.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier de ruby steel ontvangen afgelopen weekend, doorlooptijd 8-9 weken. :)

• StefanoZ
tymiek schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:49:
[...]

Ik had er ook problemen mee tot ik de juiste link uit de Crypto.com mail gebruikte. In mijn geval de onderste link bij het Loungekey kopje wat in deze mail zat "Enjoy your Crypto.com Visa Card now!"

Eerst had ik gewoon de link overgetypt maar dat gaf problemen en na klikken op die tweede link lukte het wel.
Dan denk ik dat ik eerst even geduld moet hebben tot ik deze mail ontvang...
Heb de upgrade dinsdagavond gedaan en gelijk de kaart aangevraagd. Misschien dat ze nog bezig zijn met e.e.a. te verwerken.

• StefanoZ
zenith schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:50:
Hier de ruby steel ontvangen afgelopen weekend, doorlooptijd 8-9 weken. :)
Pffff wat een levertijd.
Het is dat we geen duimpje omlaag kunnen doen want van dit soort levertijden word ik niet blij!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
@HAWK Wizard Dat jij je virtuele card wel met succes kan koppelen met de lounge app, is omdat jou virtuele kaart(nummer) een jade green is of hoger. Ik ben van ruby naar jade gegaan zonder fysieke kaart upgrade, dus ik heb nog een ruby visa nr.
StefanoZ schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:30:
[...]

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

HAWK Wizard schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:25:
[...]

Hoe zit dat trouwens, kan je je partner of kind meenemen, doen ze daar moeilijk over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Xqlus1ve schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:37:
[...]

Hoe zit dat trouwens, kan je je partner of kind meenemen, doen ze daar moeilijk over?
Jade heeft 1 persoon lounge access.
Icey en hoger heb je access voor 2 personen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-09 07:49
Xqlus1ve schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:37:
[...]

Partner niet, maar voor je kind ligt het er maar net aan welke lounge je bezoekt. Er staat dan: Children under 3 years are admitted free

https://www.loungekey.com/en/cryptocomprivate/our-lounges

[ Voor 4% gewijzigd door pl0xs op 10-02-2022 17:06 ]

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:18
Dacuuu schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:39:
[...]

Jade heeft 1 persoon lounge access.
Icey en hoger heb je access voor 2 personen.
Een loungepas voor je partner kopen is goedkoper dan upgrade naar Icy!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Hoe zit het eigenlijk met eten / drinken in zo'n lounge? Betaald of niet betaald? :)

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Dacuuu
Oef, even uit de comfort zone gestapt. Een stel vragen die ik oa in dit topic vaak zie langskomen, verpakt in een video.

[YouTube: Crypto.com praktische vragen! [NL 2022]]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Johantjuuh schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 18:49:
Hoe zit het eigenlijk met eten / drinken in zo'n lounge? Betaald of niet betaald? :)
Eten en drinken in zo'n lounge zit bij de entreeprijs (die is normaal circa $32 per persoon, maar met LoungeKey, en allerlei andere [airline] programma's die hiervoor zijn in de wereld, dus inbegrepen bij de "gratis" entree).

Kwaliteit wisselt erg per airport en of het local (EU/Schengen) flights zijn of long distance (naar ander continent). Op Schiphol (Schengen) prima koffie, thee, drank, fruit en lichte broodjes (zoals cake, croissant, etc). En......ook voldoende oplaadpunten en WIFI (alhoewel ik dat binnen EU zelden meer gebruik :) ). Op bv Kloten (CH) is het al uitgebreider, met licht warm eten. Voor long distance vaak nog uitgebreider (warm) eten en drinken.

Je ziet zelden mensen te plekke betalen voor zo'n lounge, zijn bijna allemaal members van een of ander loyalty programma.

[ Voor 44% gewijzigd door HAWK Wizard op 10-02-2022 19:32 ]

• HAWK Wizard
glatuin schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:30:
[...]

Een loungepas voor je partner kopen is goedkoper dan upgrade naar Icy!
Je moet nooit alleen voor die lounge pas een bepaald kaart level nemen, maar als je toch al besloten hebt bepaald level te kiezen, is die lounge pas wel mooie extra (heb zelf die met +1, dan kan ook partner of zakenrelatie gratis mee de lounge in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 12:47

Wom

Zag bij het zoeken alleen wat oudere reacties, dus was benieuwd of het nog steeds problemen geeft met subscriptions als je een fysieke kaart aanvraagt?

Gebruik de virtuele al hele tijd, maar heb nu ook een fysieke kaart aangevraagd. Dat was iets waar bijv. Microsoft wel eens last mee had. Is dit nog het geval?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:52
Vandaag groot nieuws voor mij!!
Ik heb mijn vrouw het nog eens uitgelegd over CRO cashback etc.... maar ze is om!
dus ipv langzaam naar €3500 in CRO sparen vind ze het goed dat ik van onze fiat spaarrekening het bedrag wat ik nog nodig heb dit er insteek bij cdc *O* oOo
want fiat geld op ''spaarrekening'' op de bank wordt met de dag minder waard...

happy!!!

trouwens vraagje: hoe hebben jullie het bedrag erop gezet? bijvoorbeeld in 1x +€1500 euro overschrijven naar hun rekening? Het is nu wel vrijdag dus ik wacht voor de volgende week (maandag) aangezien weekend +extra vertraging inzit dan.

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:45:
Ik heb mijn vrouw het nog eens uitgelegd over CRO cashback etc.... maar ze is om!
dus ipv langzaam naar €3500 in CRO sparen vind ze het goed dat ik van onze fiat spaarrekening het bedrag wat ik nog nodig heb dit er insteek bij cdc *O* oOo

happy!!!

trouwens vraagje: hoe hebben jullie het bedrag erop gezet? bijvoorbeeld in 1x +€1500 euro overschrijven naar hun rekening? Het is nu wel vrijdag dus ik wacht voor de volgende week (maandag) aangezien weekend +extra vertraging inzit dan.
Congratz makker!

Je zou bij Bitvavo XLM kunnen kopen, dit versturen naar crypto.com en dat dan weer omzetten naar CRO, dan kan je er eerder van genieten d:)b

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

happy!!!

Lekker hoor!, ik moet nog 23 dagen wachten en hopen op 0,56 (eur) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Skrunsies schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:54:
[...]

Congratz makker!

Je zou bij Bitvavo XLM kunnen kopen, dit versturen naar crypto.com en dat dan weer omzetten naar CRO, dan kan je er eerder van genieten d:)b
In het geval van XLM, kan je die dan niet beter naar de exchange sturen voor een limit order XLM/CRO? Bespaart je wellicht die lelijke spread...

Er is geen CRO/XLM paar zie ik net

[ Voor 4% gewijzigd door pimsaint op 11-02-2022 14:09 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:04:
[...]

Ach joh gekkie! Die 0,56 cent krijg je van mij :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
pimsaint schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:06:
[...]

In het geval van XLM, kan je die dan niet beter naar de exchange sturen voor een limit order XLM/CRO? Bespaart je wellicht die lelijke spread...
Die is er niet inderdaad |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Skrunsies op 11-02-2022 14:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:08:
[...]

Ach joh gekkie! Die 0,56 cent krijg je van mij :>
:(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

NANO! spot goedkope withdrawel fees. heb ik wel eens eerder gedaan.

Oh maar die moet je waarschijnlijk eerst naar usdt omzetten, zal ff checken.

EDIT: Yep, die moet je helaas eerst naar USDT omzetten.

Maar CRO/ADA is er wel, en die is 0,25 ADA per transfer ex Bitvavo.

[ Voor 31% gewijzigd door Xqlus1ve op 11-02-2022 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

happy!!!

Als je in je eerste 30 dagen van je crypto account zit:
Gewoon met een andere master of visacard. Mag eventueel ook een prepaid zijn. Wordt dan afgeschreven via Monaco of Litouwen, dus je pas moet dat wel toestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johantjuuh
Of...........het verdelen in 3x 500 EUR dan kan je ook nog extra CRO verdienen met "Missions".

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Xqlus1ve schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:04:
[...]

zou mooi zijn 🙃

heb geen mega haast, aankomende maandag gaat het geld naar cdc en koop het die week voor de volgende tier 🙌

hopelijk blijft er ook wat fiat geld over en ga ik dit overzetten naar usdc en lock het daar voor staking rewards. 👍

[ Voor 35% gewijzigd door Kol Nedra op 11-02-2022 15:25 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
Johantjuuh schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:04:
Of...........het verdelen in 3x 500 EUR dan kan je ook nog extra CRO verdienen met "Missions".

:-)
Spread ligt wel hoger in app. Dus die extra CRO betaal je eigenlijk ook weer zelf, zeker met wat grotere bedragen. Goedkoopste is via exchange te doen en dan idd via bv bitvavo daar wat heen te sturen en dat om te zetten naar CRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
fiat geld naar exchange sturen lukt niet toch?
anders idd BTC kopen en dit naar exchange sturen lijkt mij beste optie

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
OinkOink schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:29:
[...]

Spread ligt wel hoger in app. Dus die extra CRO betaal je eigenlijk ook weer zelf, zeker met wat grotere bedragen. Goedkoopste is via exchange te doen en dan idd via bv bitvavo daar wat heen te sturen en dat om te zetten naar CRO.
Ja, dat is ook weer zo! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Dus er is niet echt een handige manier om funds van bitvavo naar crypto.com te krijgen begrijp ik? Als ik nu FIAT op vavo heb staan en wil deze naar cdc overbrengen is dan van vavo->bank->cdc de beste optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
Hele domme vraag. Maar zijn er restricties op waar je de virtuele cc voor mag gebruiken? Is het toegestaan een reis te boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PHPResource schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 08:14:
Hele domme vraag. Maar zijn er restricties op waar je de virtuele cc voor mag gebruiken? Is het toegestaan een reis te boeken.
Er zijn restricties, maar reis boeken mogen gewoon. Ff duckduckgo-en of dit topic doorzoeken, is vrij makkelijk te vinden wat wel en niet is uitgesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

catchingfire schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 01:17:
Dus er is niet echt een handige manier om funds van bitvavo naar crypto.com te krijgen begrijp ik? Als ik nu FIAT op vavo heb staan en wil deze naar cdc overbrengen is dan van vavo->bank->cdc de beste optie?
Er zat zijn manieren, BTC fee is laag. Je kan NANO of ADA gebruiken. Maar ook fiat via SEPA overboeking plaatsen. Zou zeggen log eens in op de exchange en check je mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Net een aanbetaling gedaan via TUI. Hij liep door het proces en leek succesvol. Op het allerlaatst vertelt de website dat de betaling niet is gelukt. Echter het bedrag is wel afgeschreven.. iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:18
PHPResource schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:56:
Net een aanbetaling gedaan via TUI. Hij liep door het proces en leek succesvol. Op het allerlaatst vertelt de website dat de betaling niet is gelukt. Echter het bedrag is wel afgeschreven.. iemand hier ervaring mee?
Ik kon het niet makkelijk ergens terugvinden, maar er lijkt een limiet op te zitten wat je in 1x kan betalen rond 1000 euro? Ik had ook problemen met een boeking, maar 2x 500 euro lukt wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PHPResource schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:56:
Dat kan wel eens voorkomen, je bedrag staat dan ergens tijdelijk vast tot er iets bevestigd of afgewezen is, dit kan soms wel een dag of 2 duren, hierna krijg je meestal je bedrag terug geboekt op je CDC kaart.

Ik heb dit trouwens met een Steam betaling gehad, hier heb ik volgens mij een maand op moeten wachten. Je zou dan overigens bijvoorbeeld ook nog een Paypal of de Curve methode kunnen proberen als je dat nog durft hierna.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
PureLOOD schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:03:
[...]

Ik kon het niet makkelijk ergens terugvinden, maar er lijkt een limiet op te zitten wat je in 1x kan betalen rond 1000 euro? Ik had ook problemen met een boeking, maar 2x 500 euro lukt wel
Tnx voor je antwoord! Daar zal ik eens naar kijken.
Het betrof een aanbetaling dus was wel minder

Maar ik zie nu dat de betaling alsnog binnen is! Soms is geduld nodig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
PHPResource schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:04:
[...]

Tnx voor je antwoord! Daar zal ik eens naar kijken.
Het betrof een aanbetaling dus was wel minder

Maar ik zie nu dat de betaling alsnog binnen is! Soms is geduld nodig
Jazeker! Geduld is een schone zaak. >:)

Ik heb afgelopen jaar meerdere verslijten betalingen gedaan van €1k+. Gingen allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dacuuu schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:17:
[...]

Jazeker! Geduld is een schone zaak. >:)

Ik heb afgelopen jaar meerdere verslijten betalingen gedaan van €1k+. Gingen allemaal goed.
Hier zitten mogelijk verschillen in tussen online limieten van Ruby, Jade & icy White?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Xqlus1ve schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:23:
[...]

Hier zitten mogelijk verschillen in tussen online limieten van Ruby, Jade & icy White?
Totaal 25k per transactie/dag/kalender maand.

In de app, onder het tandwieltje kan je je limieten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:18
Dacuuu schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:27:
[...]

Totaal 25k per transactie/dag/kalender maand.

In de app, onder het tandwieltje kan je je limieten zien.
Goed om te weten! Binnenkort ook nog meubels kopen met de kaart >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Gisteren online skipassen gekocht, geen cashback terug gekregen. Volgens de helpdesk valt dit binnen de uitzonderingen.. apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
RideWithUz schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:33:
Gisteren online skipassen gekocht, geen cashback terug gekregen. Volgens de helpdesk valt dit binnen de uitzonderingen.. apart
Aan de helpdesk vragen waarom heeft geen nut, die zeggen dan toch altijd dat het een uitzondering is. :+

Gisteren bij kaartje2go een kaartje besteld, geen cashback. Daarna bij fotofabriek wel cashback.

Het gebeurt me zeer zelden dat ik geen cashback krijg, als het zo is, jammer helaas, volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Dacuuu schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 13:27:
[...]

Aan de helpdesk vragen waarom heeft geen nut, die zeggen dan toch altijd dat het een uitzondering is. :+

Gisteren bij kaartje2go een kaartje besteld, geen cashback. Daarna bij fotofabriek wel cashback.

Het gebeurt me zeer zelden dat ik geen cashback krijg, als het zo is, jammer helaas, volgende keer beter.
Ja inderdaad, wel jammer want het ging om een rekening van €400 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Vreemd. Vandaag werd mijn apple pay met curve geweigerd. Waarschijnlijk werkt het wel als de de fysieke kaart gebruikt. Maar die had mijn vrouw helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 14:08
Vraag die vast al vaker langs is gekomen, maar: heb vandaag mijn fysieke kaart ontvangen en vervaldatum en cvv code zijn nu anders geworden. Kaart heb ik net geactiveerd. Moet ik mijn betaalgegevens bij Spotify en dergelijke nu ook bijwerken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
scrappy.doo schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 17:11:
Vraag die vast al vaker langs is gekomen, maar: heb vandaag mijn fysieke kaart ontvangen en vervaldatum en cvv code zijn nu anders geworden. Kaart heb ik net geactiveerd. Moet ik mijn betaalgegevens bij Spotify en dergelijke nu ook bijwerken?
Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Probeer wat ATOM bij te staken in de DeFi wallet, echter kan jerry’s pool niet vinden als ik wat bij wil staken (terwijl daar al mijn pot staat), hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
  • Laatst online: 12:50
Xqlus1ve schreef op zondag 13 februari 2022 @ 00:17:
Probeer wat ATOM bij te staken in de DeFi wallet, echter kan jerry’s pool niet vinden als ik wat bij wil staken (terwijl daar al mijn pot staat), hebben meer mensen hier last van?
Dat klopt. Hij is gestopt met atom. Cro doet hij nog wel. Kun je zien op zijn site of op reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Fleske schreef op zondag 13 februari 2022 @ 07:58:
[...]

Dat klopt. Hij is gestopt met atom. Cro doet hij nog wel. Kun je zien op zijn site of op reddit.
Nog tips voor een andere goede validator voor ATOM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleske
  • Laatst online: 12:50
Xqlus1ve schreef op zondag 13 februari 2022 @ 09:13:
[...]

Nog tips voor een andere goede validator voor ATOM?
Heb het voor nu even via allnodes. Maar Finland of smartnodes kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Fleske schreef op zondag 13 februari 2022 @ 09:19:
[...]

Heb het voor nu even via allnodes. Maar Finland of smartnodes kan ook.
Finland niet kunnen vinden, heb ook allnodes geselecteerd. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Hmm, ik dacht dat dat lukte, maar ik krijg mijn validator niet geswitched, lijkt wel alsof mijn ATOM daar vast staat.

help :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Xqlus1ve schreef op zondag 13 februari 2022 @ 10:50:
Hmm, ik dacht dat dat lukte, maar ik krijg mijn validator niet geswitched, lijkt wel alsof mijn ATOM daar vast staat.

help :')
Als het vast staat bij Jerry kan je even aan Jerry vragen of hij wat voor je kan betekenen. Zijn Telegram chat is: https://t.me/jerrys_poolside

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Nogne schreef op zondag 13 februari 2022 @ 11:00:
[...]

Als het vast staat bij Jerry kan je even aan Jerry vragen of hij wat voor je kan betekenen. Zijn Telegram chat is: https://t.me/jerrys_poolside
Hij heeft me geholpen, staat nog vast ivm met een switch van validator 2 weken geleden (stupid me |:( ).

Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ik heb intussen mijn fysieke kaart binnen (Royal Indigo, besteld op 2 januari) en vroeg me af: ik gebruikte reeds de Virtual card en er zit in de Card wallet nog geld.

Hoor ik dat geld eerst op te gebruiken vooraleer ik naar de Physical card overschakel?
Ik had namelijk eens gelezen dat je transactiehistoriek van je Virtual card verdwijnt, en lijk me ook vaag te herinneren dat dat budget in Card wallet ook verdwijnt en later teruggestort wordt? (Ik kan mis zijn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Asgaro schreef op zondag 13 februari 2022 @ 14:38:
Ik heb intussen mijn fysieke kaart binnen (Royal Indigo, besteld op 2 januari) en vroeg me af: ik gebruikte reeds de Virtual card en er zit in de Card wallet nog geld.

Hoor ik dat geld eerst op te gebruiken vooraleer ik naar de Physical card overschakel?
Ik had namelijk eens gelezen dat je transactiehistoriek van je Virtual card verdwijnt, en lijk me ook vaag te herinneren dat dat budget in Card wallet ook verdwijnt en later teruggestort wordt? (Ik kan mis zijn)
Heb begin deze maand fysieke kaart ontvangen en gewoon in de CRO app geactiveerd. Dan worden de kaart details ge-update, maar verder verandert er niets. Transacties blijven dus gewoon staan en je Card wallet saldo blijft uiteraard ook staan.

Wel moet je uiteraard de card info updaten overal waar je de kaart gebruikt, dus bv Netflix, Prime, Spotify, Curve(!), LoungeKey(!), Paypal, Google/Apple Pay, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharock
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 08-08-2024
Hallo,

Kan iemand mij ook vertellen hoe ik de gegevens in curve kan veranderen van mijn cdc kaart ? Ik heb alleen de cdc kaart toegevoegd en nu wil ik de datum en cvc code aanpassen

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Tharock schreef op zondag 13 februari 2022 @ 15:02:
Hallo,

Kan iemand mij ook vertellen hoe ik de gegevens in curve kan veranderen van mijn cdc kaart ? Ik heb alleen de cdc kaart toegevoegd en nu wil ik de datum en cvc code aanpassen

Gr
Verwijderen en opnieuw toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharock
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 08-08-2024
Xqlus1ve schreef op zondag 13 februari 2022 @ 15:03:
[...]

Verwijderen en opnieuw toevoegen.
Krijg deze melding : Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5yMuIQljSvz21loC-yRy_YzeMQo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sx30OhQlYZT5AAr44k3M0Fkt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Je moet je hoofd CDC kaart deselecteren (geen idee of je een CC hebt toegevoegd, anders die even selecteren zodat je CDC kan verwijderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Links onderin wallet > Visa Debit > Onderaan Remove Card From Curve en dan opnieuw toevoegen met de nieuwe kaart gegevens.

Je kan volgens mij niet je gegevens van je virtuele kaart updaten naar de nieuwe fysieke kaart gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Xqlus1ve schreef op zondag 13 februari 2022 @ 15:27:
[...]

Je moet je hoofd CDC kaart deselecteren (geen idee of je een CC hebt toegevoegd, anders die even selecteren zodat je CDC kan verwijderen).
En als je geen andere kaarten er in hebt zitten: Curve Cash als default kiezen. Dan kan de "virtuele" CDC Visa weg en met nieuwe credentials weer toegevoegd. Omslachtig, maar werkt wel (transacties blijven zichtbaar, time machine met oudere transacties werken ook nog!).

[ Voor 4% gewijzigd door HAWK Wizard op 13-02-2022 15:48 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).