Toppe schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:22:
Hopelijk hebben ze nu ook wat CarPlay issues opgelost. Vooral het streamen (Golf 8, Wireless CarPlay) is dikke drama.
Ooh hier nergens last van eigenlijk (BMW i3, Wireless) werkt prima gedurende de bèta’s.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Ja idd. Laatste paar weken al elke week.
Laat iOS 15 maar snel komen met dit tempo, want dan komt de iPhone ook :P

Donstil schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:32:
[...]

Ja idd. Laatste paar weken al elke week.
Laat iOS 15 maar snel komen met dit tempo, want dan komt de iPhone ook :P
Denk dat je nog tot 14 september moet wachten op iPhone nieuws ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• TheKerremenke
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 07:39
Hopelijk hebben ze nu ook wat CarPlay issues opgelost. Vooral het streamen (Golf 8, Wireless CarPlay) is dikke drama.
Hier ook nergens last van, sinds beta 4. Aftermarket Dasaita Android CarPlay unit.

iPad Pro 2017  iPhone 12 Pro Pacific Blue  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

@Hackus Ja zit er wel in idd.

Maar ben van 8sept tot 11oktober op vakantie. Dus ga alle fun sowieso missen dit jaar 😢. #Sad

Donstil schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:41:
@Hackus Ja zit er wel in idd.

Maar ben van 8sept tot 11oktober op vakantie. Dus ga alle fun sowieso missen dit jaar 😢. #Sad
Jou kennende van hier, geloof ik daar weinig van. 😂

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Haha, er zal wel het een en ander geprobeerd worden inderdaad, zodat het in ieder geval klaarligt als ik terug kom.

• danjan2411
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 07:47
@Hackus komt de PB nog beschikbaar vanavond?
danjan2411 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:39:
Lekker gaan slapen, of re-freshen om 22u 😋

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:21
danjan2411 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:39:
Staat nu klaar. Ik haal m nu binnen

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro.

Public Beta 8 ook beschikbaar

Dit is heel irritant. Hebben jullie dat ook?

Ik erger me wel aan sommige wijzigingen in de Gezondheidsapp voor de BG. Die toont opeens geen real-time data meer op de tegel, maar een gemiddelde. Zonder optie om dit terug te zetten naar real-time data. Interesseren mij die trends nou, als ik die wil zien dan open ik de tegel wel. :+ Als ik dit zo zie gok ik dat een eventueel aanstaande BG-sensor inderdaad meer op T2's gericht zal zijn. :P
Donstil schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:05:
[Afbeelding]

Dit is heel irritant. Hebben jullie dat ook?
Hij staat hier onderin. Net verplaatst naar boven: hij blijft hier netjes grijs met het adres zichtbaar tot dusver. Met PB8.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

WhatsappHack schreef op woensdag 1 september 2021 @ 05:50:

Hij staat hier onderin. Net verplaatst naar boven: hij blijft hier netjes grijs met het adres zichtbaar tot dusver. Met PB8.
Hier maakt boven of onder geen verschil helaas.
Had het zowel op Beta 7 als nu op Beta 8.

Toch maar een Feedbackje voor ingeschoten. Doe ik dat ook nog eens.

• crypt0rr
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 09:21
Je bedoeld de 'paarse' gloed / rare artifacten in het beeld? Dat is een issue in de software van VAG, komt een update voor aan.

AdGuard Home

• Toppe
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online
crypt0rr schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:35:
[...]

Je bedoeld de 'paarse' gloed / rare artifacten in het beeld? Dat is een issue in de software van VAG, komt een update voor aan.
Nee, ik bedoel het streamen van Apple Music. Zolang ik de muziek heb gedownload gaat het nog goed. Slaat met regelmaat tussen de 00:00:08 en 00:00:12 seconde stopt hij.

[Voor 8% gewijzigd door Toppe op 01-09-2021 12:57]

Heb geen geld maar spullen.

• Jaws77
  • Registratie: september 2015
  • Nu online
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het versturen van Snaps via Snapchat? Zit zelf op PB8

• nokie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21:51
Toppe schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:56:
[...]

Nee, ik bedoel het streamen van Apple Music. Zolang ik de muziek heb gedownload gaat het nog goed. Slaat met regelmaat tussen de 00:00:08 en 00:00:12 seconde stopt hij.
Dat is iets wat ik al heb sinds de release van lossless en dergelijke, dus ook voor ik de beta draaide van ios15. Ik link het eerder daarmee.

Snel maar eens beta 8 installeren, beta 7 was de minst stabiele tot nu toe hier (veel app crashes, problemen met video’s afspelen in Safari…)

• fetix1
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18-09 09:57
Goedenavond!

Wanneer je iets gaat typen in de zoekbalk bij iOS 15 krijg je direct je veelbezochte websites te zien. Weet iemand hoe je dat uit kunt schakelen?

• Maite
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 07:30
fetix1 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:02:
Goedenavond!

Wanneer je iets gaat typen in de zoekbalk bij iOS 15 krijg je direct je veelbezochte websites te zien. Weet iemand hoe je dat uit kunt schakelen?
Volgens mij kun je dat per app uitzetten onder

Instellingen -> Siri en zoeken en dan naar beneden scrollen en bij Safari aangeven dat je dat niet wilt

[Voor 3% gewijzigd door Maite op 01-09-2021 18:10]

iPhone X 64 zilver | iPad Air 16GB | MacBook Pro 13" Retina | AppleTV4 | Apple Watch 42mm | Chromecast 2|

• fetix1
Maite schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:09:
[...]

Volgens mij kun je dat per app uitzetten onder

Instellingen -> Siri en zoeken en dan naar beneden scrollen en bij Safari aangeven dat je dat niet wilt
Hmm, daarmee gaat het niet weg helaas (of ik doe wat verkeerd). Maar thanks voor de suggestie!

• fetix1
Heb het gevonden! Naar beneden scrollen in een openstaand tabblad en op ‘wijzig’ drukken. :)

• Milan1NL
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 14:59
Normaal draai ik elk jaar de beta's van IOS. Maar omdat ik nu erg afhankelijk ben van mijn telefoon (vooral onderweg met Nav) houd ik de huidige beta's even voor gezien. Zijn er tot nu toe erg grote veranderingen tegen over IOS 14?

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 07:49
Milan1NL schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:07:
Normaal draai ik elk jaar de beta's van IOS. Maar omdat ik nu erg afhankelijk ben van mijn telefoon (vooral onderweg met Nav) houd ik de huidige beta's even voor gezien. Zijn er tot nu toe erg grote veranderingen tegen over IOS 14?
Heb je je überhaupt verdiept in ios15?

SR+ midnight grey, black / 18"

Ik zou zeggen, lees het topic eens door, of bekijk een van deze video’s

• Milan1NL
carpebios schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:10:
[...]

Heb je je überhaupt verdiept in ios15?
Nee dat klopt! Heb je helemaal goed :9

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 21:50
Voor een helder overzicht, zie de website van Apple zelf.
Zitten hier ook app-ontwikkelaars die al met iOS15 aan de gang zijn gegaan?

Ik zit met het volgende: mijn vriendin is geblokkeerd op één of ander spelletje. Geen enkel idee waarom, ze is (lijkt mij tenminste) een nette speler...

Alleen een nieuw IP van Ziggo triggeren en wellicht de nieuwe privacy-settings van iOS15 waren genoeg om een nieuw account te kunnen maken en alweer een tijdje verder te spelen. Maar nu wil ze gaan betalen voor wat items in het spel. Kan een appmaker dan bijvoorbeeld de betaal-gegevens zien als naam, adres, creditcard of Apple-ID? Of wordt dat ook allemaal afgeschermd?

• Of-Aaargh
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 08:57
Dennisdn schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:02:
Zitten hier ook app-ontwikkelaars die al met iOS15 aan de gang zijn gegaan?

Ik zit met het volgende: mijn vriendin is geblokkeerd op één of ander spelletje. Geen enkel idee waarom, ze is (lijkt mij tenminste) een nette speler...

Alleen een nieuw IP van Ziggo triggeren en wellicht de nieuwe privacy-settings van iOS15 waren genoeg om een nieuw account te kunnen maken en alweer een tijdje verder te spelen. Maar nu wil ze gaan betalen voor wat items in het spel. Kan een appmaker dan bijvoorbeeld de betaal-gegevens zien als naam, adres, creditcard of Apple-ID? Of wordt dat ook allemaal afgeschermd?
[Off-topic] Als je om onduidelijke/onterechte redenen geblokkeerd wordt op een spelletje lijkt het mij verstandiger sowieso geen geld meer uit te geven aan in-app aankopen bij het betreffende spelletje tot duidelijk is waarom ze werd geblokkeerd. Anders gebeurt het zo weer een keer, is ze dat geld weer kwijt...
Of-Aaargh schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:06:
[...]

[Off-topic] Als je om onduidelijke/onterechte redenen geblokkeerd wordt op een spelletje lijkt het mij verstandiger sowieso geen geld meer uit te geven aan in-app aankopen bij het betreffende spelletje tot duidelijk is waarom ze werd geblokkeerd. Anders gebeurt het zo weer een keer, is ze dat geld weer kwijt...
Ik heb een poosje met haar zitten prakkiseren hoe het kon gebeuren. Er zit geen chatfunctie in ofzo waarin ze onbeschoft is geweest en je komt niet met anderen in aanraking die je zouden kunnen rapporteren. Valsspelen is ze niet slim genoeg voor >:) Het enige wat ik kon bedenken is dat de laatste of ena-laatste keer ze heeft gespeeld was op een hotpot van Schiphol. Wellicht dat daar een gebruiker was met een gebande device o.i.d.

Eventuele betaling gaat om enkele euro's om wat grinden te voorkomen, dus heel spectaculair is het niet. Maar het scheelt wel een chagrijnig persoon om me heen :)

[Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 02-09-2021 11:22]

• AntonyterHorst
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:34

AntonyterHorst

www.prosimrig.eu

Merk wel kleine probleempjes in verschillende apps die (zolang ik ze niet 'echt' afsluit) hun data niet goed kunnen verversen. IG is een duidelijke hiervan, de feed blijft hetzelfde, de stories verversen wel. Pas na een geforceerde afsluiting van de app herlaad ie alle data en zie ik de nieuwste feed.

Check onze Beursplein Discord: https://discord.gg/CkvyBNcm

• Warfare
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 18-09 13:03
Ik hou echt een vervelend issue met mijn iPhone. Ik weiger tijdens mijn werk vaak gesprekken met een SMS. Dit bericht verschijnt in het groen in "Berichten". Echter, telkens wordt dit bericht niet afgeleverd bij mensen die geen iPhone hebben. Ik heb in de settings al aangegeven geen iMessage te sturen, maar blijkbaar is dit ook geen normaal smsje. Wat het wel is, geen idee....

Wat moet ik doen om gewoon te kunnen rejecten met een SMS?
Sinds wanneer doet YouTube aan PiP? Is dat enkel op 15 of…?

[Voor 27% gewijzigd door WhatsappHack op 07-09-2021 05:38]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

WhatsappHack schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 05:38:
Google leert mij het volgende:
https://9to5google.com/20...icture-in-picture-iphone/

[Voor 16% gewijzigd door THE_BASE op 07-09-2021 07:42]

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

Ach so! Hm, ik ben geen Amerikaan en heb me nergens voor aangemeld; dus blijkbaar is het binnen 2 weken tijd al geen beta waar je je eerst voor moet inschrijven meer :+ (Heb wel Premium.) Het werkt best fijn overigens en is wel handig; ware het niet dat ie altijd als je hem in t midden/onder wil positioneren altijd over de eerste rij van je keyboard rendered, maar dat is denk ik een iOS 15 bug :P

Aah goed dat het er nu aankomt. Ik zit er best wel op te wachten (Vooral op de iPad) maar heb het helaas nog niet.

• Snakefoodjah
  • Laatst online: 08:43
Zonet via de link hierboven aangemeld en de app eens verwijderd en gedownloadt en werkt hier nu ook 👍🏻

• robcoenen
WhatsappHack schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 05:38:
Ik gebruik altijd (wegens geen behoefte aan YouTube Premium) PiP via YouTube op Safari.
Werkt ook prima voor mij :)

• Nicj56
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21-09 12:39
Warfare schreef op maandag 6 september 2021 @ 12:50:
Ik hou echt een vervelend issue met mijn iPhone. Ik weiger tijdens mijn werk vaak gesprekken met een SMS. Dit bericht verschijnt in het groen in "Berichten". Echter, telkens wordt dit bericht niet afgeleverd bij mensen die geen iPhone hebben. Ik heb in de settings al aangegeven geen iMessage te sturen, maar blijkbaar is dit ook geen normaal smsje. Wat het wel is, geen idee....

Wat moet ik doen om gewoon te kunnen rejecten met een SMS?
Deze merkte ik laatst ook, kreeg een SMS, maar werd niet als SMS beantwoord standaard als een iMessage terwijl het nummer niet eens iMessage was.. Heel irritant.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 8 Plus 64GB

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21-09 19:09

iPhone 12 128GB |  MacBook Air M1 | Mazda CX-30 (2020)

• 4POX
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 08:56

4POX

Everybody is wired

Find my zou werken wanneer een telefoon uitstaat.

Leuk. Even uitproberen.

Mijn iPhone 7 heb ik uitgezet. Op dezelfde tafel met een MacBook Pro 2020 en een iPhone 11.

In de find my app zie ik de iPhone 7 niet bijwerken.

Op de Apple site heb zie ik niet een voorwaarde staan dat je minimaal een bepaald model moet hebben. Ik ben van mening dat ze nu ver genoeg in het beta programma zitten dat het wel moet werken.

(Voor het eerst voelt de iPhone 7 voelbaarder langzamer met ios15. Ik heb nog nooit zoveel schokjes meegemaakt)

AKA Rinkel weblog

• carpebios
Ik ben van mening dat jij mij 1 miljoen moet betalen voor deze post. Grapje natuurlijk, 2 miljoen. Maar deelt Apple die mening ook? Per beta worden er soms wat dingen toegevoegd/geactiveerd. Misschien dat dat in iCloud bij launch aangezet wordt aan de server kant. Tot de final kan je een mening hebben maar dat slaat geen deuk in een pakje boter op het moment.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

carpebios schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:54:
Ik ben van mening dat jij mij 1 miljoen moet betalen voor deze post. Grapje natuurlijk, 2 miljoen. Maar deelt Apple die mening ook? Per beta worden er soms wat dingen toegevoegd/geactiveerd. Misschien dat dat in iCloud bij launch aangezet wordt aan de server kant. Tot de final kan je een mening hebben maar dat slaat geen deuk in een pakje boter op het moment.
Haal maar op. Maar graag wel voordat ik ga slapen...

https://files.rienkjanschurer.nl/fun/for_carpebios.jpeg

AKA Rinkel weblog

• Achey
  • Registratie: december 2012
4POX schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:47:
Find my zou werken wanneer een telefoon uitstaat.

Leuk. Even uitproberen.

Mijn iPhone 7 heb ik uitgezet. Op dezelfde tafel met een MacBook Pro 2020 en een iPhone 11.

In de find my app zie ik de iPhone 7 niet bijwerken.

Op de Apple site heb zie ik niet een voorwaarde staan dat je minimaal een bepaald model moet hebben. Ik ben van mening dat ze nu ver genoeg in het beta programma zitten dat het wel moet werken.

(Voor het eerst voelt de iPhone 7 voelbaarder langzamer met ios15. Ik heb nog nooit zoveel schokjes meegemaakt)
Dit werkt pas vanaf de iphone 11. Het heeft iets te maken met de versie van de bluetooth, kort door de bocht kunnen alleen UWB iphone's de locatie doorgeven wanneer ze uitstaan.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Achey schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:33:
[...]

Dit werkt pas vanaf de iphone 11. Het heeft iets te maken met de versie van de bluetooth, kort door de bocht kunnen alleen UWB iphone's de locatie doorgeven wanneer ze uitstaan.
Dank. Ik kon deze informatie niet vinden. Bij de OSX pagina hebben ze onderaan de pagina een lijst met minimum eisen voor bepaalde feature.

Ik heb gisteren ook mijn Macbook Pro 2020 uitgezet. Die werd ook niet gevonden. In een paar weken/maanden ga ik het nog een keer proberen als alle updates officieel zijn uitgebracht. Ik mag nu toch het huis niet uit.

AKA Rinkel weblog

• robcoenen
20 september final release

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online
Vanavond RC?

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• Rivanov
  • Nu online
Ja dus. RC is beschikbaar.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:21
Hier ook beschikbaar. Moet ik na deze te hebben geïnstalleerd het beta profiel verwijderen om weer op de “normale” over te gaan?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro.

• Rivanov
  • Nu online
alexhooven schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:41:
Hier ook beschikbaar. Moet ik na deze te hebben geïnstalleerd het beta profiel verwijderen om weer op de “normale” over te gaan?
Jup.

• Rivanov
  • Nu online
5.44GB op m’n 12 Pro.

• Roy Tollenaar
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 09:27
Is zeker druk op de server, 31 minuten terwijl ik nog redelijke WiFi heb. https://www.speedtest.net/my-result/i/4764855444

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Hier vier uren. ( https://www.speedtest.net/result/12035040695 )

[Voor 5% gewijzigd door 4POX op 14-09-2021 21:33]

AKA Rinkel weblog

• posttoast
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 23:26
Bofkonten! 16 uur hier. Dus ik gok dat we niet de enigen zijn.

omniscale.nl

• Rivanov
  • Nu online
Bij mij is hij aan het installeren.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

posttoast schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:18:
Bofkonten! 16 uur hier. Dus ik gok dat we niet de enigen zijn.
Misschien gebruikt Apple bij het verspreiden van beta's en RC's geen third party.

Kan iemand makkelijk zien waar de data vandaan komt?

AKA Rinkel weblog

• Roy Tollenaar
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 09:27
Hij is geïnstalleerd.

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Nu online

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

Is tekst van een foto selecteren helemaal uit de Nederlandse versie gehaald?

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• 4POX

4POX

Everybody is wired

robbinonline schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:34:
Werkt het wel als je de telefoon op Engels zet?

AKA Rinkel weblog

Nog een paar dagen en 15.1 beta is weer uit.
Deze duurde wel lang qua installeren.

• Rivanov
  • Nu online
4POX schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:45:
[...]

Werkt het wel als je de telefoon op Engels zet?
Heb al mijn devices altijd op Engels staan en Live Text werkt bij mij gewoon.

• ZiSE
  • Registratie: augustus 2003
  • Nu online
robbinonline schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:34:
Staat het wel aan in de settings? Default lijkt het uit te staan omdat Live Text niet in Nederlands ondersteund wordt. Tekst selecteren werkt prima in NL.

[Voor 5% gewijzigd door ZiSE op 14-09-2021 22:20]

• Milan1NL
Tot nu toe lijkt het alsof de RC update soepeler draait. Met de bèta hiervoor had ik soms hang moment (ja ik weet dat het een beta is 😋)

• henkna
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 08:50
Net IOS 15 geïnstalleerd. Ik kom niet meer in de settings van de muziek app. Meer gebruikers hier last van?

• posttoast
henkna schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:58:
Net IOS 15 geïnstalleerd. Ik kom niet meer in de settings van de muziek app. Meer gebruikers hier last van?
Hier hetzelfde.

omniscale.nl

Werkt hier nog, heb je ge upgrade van 14.x, of zat je al in de betas?

• posttoast
Ik heb een upgrade gedaan vanaf 14.8 en nu dus dat issue.

omniscale.nl

• Rivanov
  • Nu online
Idem hier. Update vanaf iOS 14.

• weststar
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 06:02
Hier ook na een update vanuit 14.8

Ryzen 5 3600 | Asrock B450m Steel Legend | Gigabyte Geforce GTX 1660 OC Gaming | Corsair 16Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb

• remmuz
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 08:23
kun je 14.8 overslaan en meteen van 14.7.1 naar 15 gaan?

• Rivanov
  • Nu online
remmuz schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:31:
Ja hoor, moet geen probleem zijn volgens mij.
Beta profile installeren.

• carpebios
remmuz schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:31:
Ja, maakt niets uit.

• hk12nl
  • Laatst online: 08:00
ipadOS 15 RC is toch eigenlijk dezelfde versie als de def versie die volgende week uitkomt? Dan kan ik deze alvast op mijn iPad installeren :)

©2004

• crypt0rr
  • Laatst online: 09:21
hk12nl schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:10:
ipadOS 15 RC is toch eigenlijk dezelfde versie als de def versie die volgende week uitkomt? Dan kan ik deze alvast op mijn iPad installeren :)
Dat is inderdaad het idee van de RC.

AdGuard Home

hk12nl schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:10:
Als je een beta-profiel hebt..

• mark1541
  • Laatst online: 21-09 19:15
Is deze versie al volledig stabiel ?

Is dit de release versie die volgende week uitkomt ?

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 07:22

mvdam

EV-Gekkie

mark1541 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:23:
[...]

iOS15 is voor mij de stabielste beta geweest in jaren.
Ik draai sinds... iOS 2 of 3 denk ik elk jaar alle developerbeta's 8)

Privé: Leaf 2018 Béta MUXSAN 60kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD + Hyundai Kona 64kWh

mark1541 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:23:
[...]

Tenzij er grote bijzonderheden gevonden worden. Dan wil er wel eens een RC2 komen.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Donstil schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:43:
[...]

Tenzij er grote bijzonderheden gevonden worden. Dan wil er wel eens een RC2 komen.
Of op de dag van release een andere build. Wij hebben nu 19A344 . 20 September kan het 19a345 zijn.

Dat livetext is erg fijn. Maak een foto van een telefoonnummer. Selecteren en bellen.

[Voor 12% gewijzigd door 4POX op 15-09-2021 12:00]

AKA Rinkel weblog

4POX schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:57:
[...]

Of op de dag van release een andere build. Wij hebben nu 19A344 . 20 September kan het 19a345 zijn.
Ja dat kan ook nog idd. Als het een klein dingetje is.

• mark1541
Donstil schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:02:
[...]

Ja dat kan ook nog idd. Als het een klein dingetje is.
Maar over het algemeen kan het dus geen kwaad

Als je het beta profiel verwijderd en er komt nog een ander build nr krijg je die dan ook gewoon binnnen de 20e

• renegrunn
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 09:25
Heb de rc gisteravond ook geïnstalleerd. Geen enkel probleem ondervonden tot nu toe. Alles voelt heel snappy aan.
mark1541 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:09:
[...]

Maar over het algemeen kan het dus geen kwaad

Als je het beta profiel verwijderd en er komt nog een ander build nr krijg je die dan ook gewoon binnnen de 20e
Meer dan prima om al te draaien en wat je zegt klopt idd. Zodra er een nieuwere final build komt (of 15.x) krijg je die gewoon.

• nokie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21:51
mvdam schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:27:
[...]

iOS15 is voor mij de stabielste beta geweest in jaren.
Ik draai sinds... iOS 2 of 3 denk ik elk jaar alle developerbeta's 8)
Ik heb dan weer nog nooit zoveel feedback rapporten verstuurd als dit jaar… (en best veel contact gehad omtrent fouten die ze dan “voor mij” hebben opgelost).

Dit gezegd zijnde, het werkt nu ondertussen wel prettig.

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 07:22

mvdam

EV-Gekkie

nokie schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:30:
[...]

Ik heb dan weer nog nooit zoveel feedback rapporten verstuurd als dit jaar… (en best veel contact gehad omtrent fouten die ze dan “voor mij” hebben opgelost).

Dit gezegd zijnde, het werkt nu ondertussen wel prettig.
Jaren lang zelf forse bugs gehad met elke 30 minuten een respring, of (Bank)apps die gewoon compleet dienst weigerden :+, accudrains dat je je telefoon permanent aan een infuusje moest hebben.

Niet allemaal Apples schuld natuurlijk maar: Dit jaar allemaal geen last van.

Een incidentele respring, of hier en daar een stukje nieuwe functionaliteit die niet (volledig) werkt.

Voor mij persoonlijk de stabielste beta. :)

Privé: Leaf 2018 Béta MUXSAN 60kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD + Hyundai Kona 64kWh

• hk12nl
Als ik nu een whatsapp binnenkrijg als 'strook' en ik swipe deze naar beneden dan mis ik de X om het bericht te verwijderen zodat ik hem niet later nog in mijn berichtencentrum zie. Hoe werkt dit in ios15? :)

©2004

mvdam schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:36:
[...]

Jaren lang zelf forse bugs gehad met elke 30 minuten een respring, of (Bank)apps die gewoon compleet dienst weigerden :+, accudrains dat je je telefoon permanent aan een infuusje moest hebben.

Niet allemaal Apples schuld natuurlijk maar: Dit jaar allemaal geen last van.

Een incidentele respring, of hier en daar een stukje nieuwe functionaliteit die niet (volledig) werkt.

Voor mij persoonlijk de stabielste beta. :)
Eens idd. Er waren vroeger bèta’s waarin je gewoon 2 weken (tot de volgende Beta dus) je camera niet kon gebruiken.

Dat soort zaken zijn al jaren niet meer voor gekomen (gelukkig).

• mark1541
4POX schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:57:
[...]

Dat livetext is erg fijn. Maak een foto van een telefoonnummer. Selecteren en bellen.
Werkt dat niet als je telefoon op Nederlands staat ?
Bij mij werkt het niet …

• jaspov
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 08:12
Hoe werkt focus mode icm whatsapp groepen? Zo te zien kan ik enkel individuele contacten toestemming geven me te bereiken in een focus mode. Komen dan de berichten van die persoon, in een groepschat, wel door maar van anderen niet?

• WayLikeMark
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 07:37
jaspov schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:28:
Hoe werkt focus mode icm whatsapp groepen? Zo te zien kan ik enkel individuele contacten toestemming geven me te bereiken in een focus mode. Komen dan de berichten van die persoon, in een groepschat, wel door maar van anderen niet?
Van whatsapp komt nu sowieso alles nog door want whatsapp heeft focus nog niet geïmplementeerd. Ik VERWACHT echter dat dit straks in te stellen is.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

mark1541 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:25:
[...]

Werkt dat niet als je telefoon op Nederlands staat ?
Bij mij werkt het niet …
Ik heb een Vietnamese iPhone 11 ingesteld op Engels. Ik heb niets aangezet. Ik ga naar de photo app en zoek een afbeelding met tekst. Maar niet uit of het Nederlands is (screenshot Whatsapp), Engels (screenshot website) of Vietnamese is (Een foto van een schoolgebouw). Ik kan de tekst selecteren zoals je doet in ieder programma. Vinger erop leggen en gaan.

Je hebt A12 Bionic of nieuwer nodig

Heeft Apple een API voor de functie beschikbaar gemaakt. Zo mooi zijn als nu meer programma's een goede OCR functie krijgen voor foto's.

[Voor 10% gewijzigd door 4POX op 15-09-2021 18:45]

AKA Rinkel weblog

Als ik nu het beta profiel installeer en daarmee iOS 15 RC, krijg ik dan die feedback app die niet te deleten is? Zit daar niet op te wachten. :)

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

• GianniDPC
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21:47
weststar schreef op woensdag 15 september 2021 @ 07:43:
[...]

Hier ook na een update vanuit 14.8
Idem. Iemand een oplossing?

EDIT: oplossing gevonden. Via iMazing de itunes_control folder wissen, let wel op dit lijkt ook alle muziek die je via iTunes hebt overgezet te wissen bij mij..

[Voor 30% gewijzigd door GianniDPC op 15-09-2021 20:29]

• mark1541
THE_BASE schreef op woensdag 15 september 2021 @ 19:33:
Als ik nu het beta profiel installeer en daarmee iOS 15 RC, krijg ik dan die feedback app die niet te deleten is? Zit daar niet op te wachten. :)
Als je het profiel verwijderd gaat dat ook weg !
In RC zit geen feedback optie @THE_BASE

Mooi, even een iTunes backup gemaakt en installeren maar. Als die RC dan toch vrijwel hetzelfde is, maken die paar dagen geen verschil.

• mark1541
Ik had wel degelijk een feedback knop op m’n Home Screen
mark1541 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:11:
[...]

Ik had wel degelijk een feedback knop op m’n Home Screen
Dan zou ik wel illegale iOS en iPadOS hebben

• hk12nl
hk12nl schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:46:
Als ik nu een whatsapp binnenkrijg als 'strook' en ik swipe deze naar beneden dan mis ik de X om het bericht te verwijderen zodat ik hem niet later nog in mijn berichtencentrum zie. Hoe werkt dit in ios15? :)
Dit geld trouwens voor alle berichten die via een strook binnen komen. Wat irritant zeg. Of zie ik iets over het hoofd?

©2004

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee