NRG
Benieuwd of dit het juiste topic is.
Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mail (Hotmail/Outlook).
De mailclient van iOS zegt: wachtwoord verkeerd.
Web: geen enkel probleem om in te loggen.
Alternatief geprobeerd: Outlook app gedownload en ingelog: wachtwoord verkeerd. Wat?!!
En ja, ik zit dus al dagen hiermee. Heeft iemand enig idee of tip voor mij?
Ik heb al gegoogled en hetzelfde probleem speelt bij meer gebruikers. Ik edit hier zo een linkje in.
Alternatief geprobeerd: Outlook app gedownload en ingelog: wachtwoord verkeerd. Wat?!!
Ik heb al gegoogled en hetzelfde probleem speelt bij meer gebruikers. Ik edit hier zo een linkje in.
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Ik heb iets dergelijks met de Apple mail app op 2 Macs die macOS Sonoma 14.3 draaien.Barleone schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:38:
Het gaat daar regelmatig fout maar ook wel vaak goed.
Het lijkt me meer iets van de Microsoft server.
Ik laat het maar zitten, denk niet dat ik er iets aan kan doen, gaat vast wel weer over.
Of dit je nou echt helpt weet ik niet.....
Ik had exact hetzelfde.Barleone schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:38:
Na de laatste update iedere keer die pop-up dat het wachtwoord verkeerd was.
Uiteindelijke oplossing:
Account verwijderd en weer opnieuw toegevoegd.
Vraag niet hoe en waarom, maar dit is echt de oplossing.
Eric, Signing off !!
Hier staat dat het inderdaad een probleem bij Microsoft is: klikBarleone schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:38:
[...]
Mijn account was verbonden als Exchange, opnieuw toevoegen lukte niet.Eric H schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 08:15:
[...]
Uiteindelijke oplossing:
Account verwijderd en weer opnieuw toegevoegd.
Vraag niet hoe en waarom, maar dit is echt de oplossing.
Opnieuw toevoegen als Outlook.com account werkte wel met iOS mail. De app Outlook werkt gewoon niet.
Dank aan @manusz voor het vinden van een artikel dat dit actuele probleem beschrijft.
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
En er is zelfs nog weer een update gekomen voor iOS 15, alleen is er onbekend wat de inhoud is.
iOS 15.8.3
iOS 15.8.3
inmiddels is de eerste van mijn apps gestopt met werken onder iOS 15. Gelukkig gaat het slechts om een app van een bekende fastfoodketen dus er is niet heel veel aan de hand
Maar ik zou eigenlijk nog wat langer gebruik willen maken van het oude beestje (iPhone SE 1ste generatie) want hij bevalt nog steeds erg goed. Mag ik er vanuit gaan dat apps zoals Gmail, whatsapp en internetbankieren nog een tijdje ondersteund worden?
Zit even naar de minimale vereisten te kijken
-whatsapp iOS 12
-rabobank iOS 14
-Gmail iOS 15
Moet ik alvast op zoek naar een andere telefoon als ik mijn mail nog wil ophalen?
Maar ik zou eigenlijk nog wat langer gebruik willen maken van het oude beestje (iPhone SE 1ste generatie) want hij bevalt nog steeds erg goed. Mag ik er vanuit gaan dat apps zoals Gmail, whatsapp en internetbankieren nog een tijdje ondersteund worden?
-whatsapp iOS 12
-rabobank iOS 14
-Gmail iOS 15
Moet ik alvast op zoek naar een andere telefoon als ik mijn mail nog wil ophalen?
Gmail app lekker verwijderen en je google account toevoegen aan de apple mail appShaffy schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:27:
inmiddels is de eerste van mijn apps gestopt met werken onder iOS 15. Gelukkig gaat het slechts om een app van een bekende fastfoodketen dus er is niet heel veel aan de hand![]()
-whatsapp iOS 12
-rabobank iOS 14
-Gmail iOS 15
Als je graag onbeschermd en gevoelig voor hackers en kwetsbaarheden wilt zijn, dan kan je er langer mee rond lopen.
De apps zullen sowieso bijgewerkt worden en dan zal het stoppen met werken op je telefoon.
Aan jou de keuze.
De apps zullen sowieso bijgewerkt worden en dan zal het stoppen met werken op je telefoon.
Aan jou de keuze.
Goede tip, had ik nog niet eens aan gedacht! (apple mail app nooit gebruikt)Roy Tollenaar schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:30:
[...]
Gmail app lekker verwijderen en je google account toevoegen aan de apple mail app