• Vorkie
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
van D schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 08:03:
Sinds iOS 15 mis ik op mijn iPhone 11 binnen Safari de snelkoppelingen naar “veel bezocht”. Deze staan er niet meer. Ook als ik op “wijzig” druk en “veelbezocht” een keer uit- en aanzet komen ze niet terug op mijn startpagina. Favorieten worden wel getoond.

Iemand een idee om veel bezocht weer zichtbaar te maken?
Idem hier, heel irritant.

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 10:52
van D schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 08:03:
Sinds iOS 15 mis ik op mijn iPhone 11 binnen Safari de snelkoppelingen naar “veel bezocht”. Deze staan er niet meer. Ook als ik op “wijzig” druk en “veelbezocht” een keer uit- en aanzet komen ze niet terug op mijn startpagina. Favorieten worden wel getoond.

Iemand een idee om veel bezocht weer zichtbaar te maken?
Op iPhone (SE) heb ik wel ‘veelbezocht’, maar op iPad krijg ik deze niet zichtbaar.

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nadat ik vandaag mijn Home Screen had aangepast, zag ik af en toe onderstaande bug:

Dit zijn geen normale app icons, ik heb drie keer dezelfde widget (Siri Suggestions - App Suggestions) onder elkaar gezet.

Soms wijkt de uitlijning alleen bij de bovenste widget af en andere keren, zoals in de screenshot, bij de bovenste en de middelste. Dat het bij alledrie gebeurt heb ik nog niet opgemerkt.

Ik heb geen display zoom ingesteld of aanpassingen gedaan in de text size. Wel heb ik Reduce Motion uitgezet (stond aan).

Na even heen en weer swipen naar een andere pagina zien de ingedikte widgets er weer normaal uit. Mij stoort het verder niet, ik ben alleen benieuwd of iemand dit herkent. Of misschien klinkt het voor iemand bekend dat widgets op een Home Screen soms niet helemaal goed worden gerenderd.

Wat betreft de Siri Suggestions widgets - ik vind zo'n dynamische pagina handig, Siri weet inmiddels erg goed welke apps ik gebruik, afhankelijk van dag, tijd, locatie en zelfs activiteit. Als ik bijvoorbeeld in Safari op de Mac moet inloggen met een mobiele app, zet Siri die app alvast op m'n Home Screen.

Een héél vergezochte verklaring is dat Siri snapt dat ik na de overstap van een iPhone 12 mini naar een 13 Pro wel even moest wennen aan al die schermruimte, en daarom af en toe m'n icoontjes in de oude vertrouwde layout voor me neerzet :+

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• keanu_
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 01-12 18:46
Ik vind het elk jaar weer spannend om naar een nieuwe iOS te gaan, dit vanwege Google Auth (okay er zijn alternatieven, maar die heb ik nu niet ingesteld).
Hoe is dit bij jullie gegaan, de QR code aangemaakt vd accounts, naar iOS 15 geupgrade en weer geimporteerd zonder problemen?

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 10:01

Hoedje

Moderator Apple Talk
Bij upgraden iOS verandert daar niets. Dat is alleen als je van telefoon overstapt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 01-12 19:40
keanu_ schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:21:
Ik vind het elk jaar weer spannend om naar een nieuwe iOS te gaan, dit vanwege Google Auth (okay er zijn alternatieven, maar die heb ik nu niet ingesteld).
Hoe is dit bij jullie gegaan, de QR code aangemaakt vd accounts, naar iOS 15 geupgrade en weer geimporteerd zonder problemen?
Ooit eens StepTwo geïnstalleerd toen ik ook eenmalig dit geneuzel had met de Google auth en daarna nooit meer problemen doordat StepTwo met de iCloud synchroniseert. Dus die tip wil ik je toch meegeven :)

©2004

• mark1541
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 01-12 21:14
Canaria schreef op zondag 14 november 2021 @ 02:00:
Nadat ik vandaag mijn Home Screen had aangepast, zag ik af en toe onderstaande bug:

[Afbeelding]

Dit zijn geen normale app icons, ik heb drie keer dezelfde widget (Siri Suggestions - App Suggestions) onder elkaar gezet.

Soms wijkt de uitlijning alleen bij de bovenste widget af en andere keren, zoals in de screenshot, bij de bovenste en de middelste. Dat het bij alledrie gebeurt heb ik nog niet opgemerkt.

Ik heb geen display zoom ingesteld of aanpassingen gedaan in de text size. Wel heb ik Reduce Motion uitgezet (stond aan).

Na even heen en weer swipen naar een andere pagina zien de ingedikte widgets er weer normaal uit. Mij stoort het verder niet, ik ben alleen benieuwd of iemand dit herkent. Of misschien klinkt het voor iemand bekend dat widgets op een Home Screen soms niet helemaal goed worden gerenderd.

Wat betreft de Siri Suggestions widgets - ik vind zo'n dynamische pagina handig, Siri weet inmiddels erg goed welke apps ik gebruik, afhankelijk van dag, tijd, locatie en zelfs activiteit. Als ik bijvoorbeeld in Safari op de Mac moet inloggen met een mobiele app, zet Siri die app alvast op m'n Home Screen.

Een héél vergezochte verklaring is dat Siri snapt dat ik na de overstap van een iPhone 12 mini naar een 13 Pro wel even moest wennen aan al die schermruimte, en daarom af en toe m'n icoontjes in de oude vertrouwde layout voor me neerzet :+
Ik zie dat je 1 password gebruikt

Wat is het verschil met de sleutelhanger in iOS zelf ?
Die slat toch ook al je wachtwoorden op ?

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

mark1541 schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:13:
[...]

Ik zie dat je 1 password gebruikt

Wat is het verschil met de sleutelhanger in iOS zelf ?
Die slat toch ook al je wachtwoorden op ?
Ik gebruik de sleutelhanger niet voor wachtwoorden dus ik weet niet uit ervaring wat het verschil is.

1Password gebruik ik al sinds 2007, niet alleen voor wachtwoorden maar ook voor softwarelicenties, api- en server credentials en developer keys. Ik gebruik het ook zakelijk, met van elkaar gescheiden vaults, en ik maak veel gebruik van tags en custom fields. Ook heb ik samen met m'n man een gedeelde vault, voor logins van bijvoorbeeld de energieleverancier en domoticasystemen.

Een groot voordeel ten opzichte van de macOS/iOS sleutelhanger vind ik dat de app van 1Password ook beschikbaar is voor Windows en Android en in het verleden zelfs voor Windows Mobile.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• m_a_rnix
  • Registratie: juni 2002
@mark1541 Vooral delen is met 1Password een zegening. En ook op web of Windows erbij kunnen maakt het leven makkelijker.

• Of-Aaargh
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11:22
m_a_rnix schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:41:
@mark1541 Vooral delen is met 1Password een zegening. En ook op web of Windows erbij kunnen maakt het leven makkelijker.
Precies dat. En niet gevangen zitten in de cloud-oplossing van één bepaalde hardware-aanbieder.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online
Heb de laatste dagen wat issues met iMessage, waarbij de app gewoon vastloopt. Dus als ik nieuwe berichten binnenkrijg en iMessage open.. de app gewoon vastloopt. Zelfs een force quit van de app verhelpt het niet. Duurt dan een poos voordat de app weer reageert.

Ook heb ik op bijvoorbeeld ResetERA, dat bij het scrollen op een pagina.. Safari "crashed" en volledig de pagina herlaadt.

Heb de iPhone 13 Pro. Draai geen Beta.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

iOS & iPadOS 15.2 developer Beta 3

versie: 19C5044b

iOS & iPadOS 15.2 Beta 3 Release Notes

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• WishmasterNL
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 10:34

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

WishmasterNL schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 07:58:
Nog meer mensen die sinds iOS 15 problemen ervaren met inloggen DigiD? Ik krijg een melding dat de sessie al langer dan 15 min duurt en kan niet inloggen. Ik zag op internet de tip om privé doorgifte in de iCloud instellingen uit te zetten, maar met deze optie uit werkt het nog steeds niet.
Inmiddels denk ik de boosdoener gevonden. Dmv de Safari addon Super Agent werden de benodigde cookies geweigerd. Na wat aanpassingen werkt het inloggen met DigiD weer naar behoren.

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 01:16
Handig! Thanks @WishmasterNL

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• icecreamfarmer
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:32
Ik ben ook om denk ik en stap over van een Sony compact naar een Iphone 13 mini.
Nu zit ik echter met de volgende vragen want eerlijk gezegd vind ik ios nooit zo fijn werken als ik iemand anders zijn telefoon moet instellen:
1. Waar moet ik allemaal rekening mee houden?
2. Ik gebruik op Android Andie Graph die een TI83 emuleert. Dit omdat dat gewoon de beste rekenmachine is. Is er voor ios ook zoiets?
3. Is er een goede gps logger beschikbaar die gpx files kan exporteren?
4. Is er een bestandsbeheerprogramma die ook kan verbinden met de sambashare van mijn NAS?
5. Hoe kan ik er voor zorgen dat het zoveel mogelijk oogt en werkt als Android? (Dus ene soort appdrawer ipv alles op een homescreen).

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• SgtElPotato
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 11:33
icecreamfarmer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:32:
Ik ben ook om denk ik en stap over van een Sony compact naar een Iphone 13 mini.
Nu zit ik echter met de volgende vragen want eerlijk gezegd vind ik ios nooit zo fijn werken als ik iemand anders zijn telefoon moet instellen:
1. Waar moet ik allemaal rekening mee houden?
2. Ik gebruik op Android Andie Graph die een TI83 emuleert. Dit omdat dat gewoon de beste rekenmachine is. Is er voor ios ook zoiets?
3. Is er een goede gps logger beschikbaar die gpx files kan exporteren?
4. Is er een bestandsbeheerprogramma die ook kan verbinden met de sambashare van mijn NAS?
5. Hoe kan ik er voor zorgen dat het zoveel mogelijk oogt en werkt als Android? (Dus ene soort appdrawer ipv alles op een homescreen).
Ik denk dat je teveel focust op wat je had, moet je niet doen.

1. Stel Apple Pay in.
2. Die zijn er, je moet zelf even kijken welke je prettig vindt.
3. Wat wil je exact doen? Er zijn genoeg GPS loggers die dat ondersteunen.
4. Dat kan gewoon in je bestanden app. Heb wat SMB shares in mijn bestanden zitten die naar verschillende NASjes gaan (zit vaak wel op VPN dus gebruik interne ip-adressen hiervoor).
5. Niet, moet je ook niet willen. Gebruik mapjes of verberg de icoontjes van je homescreen en zoek ze snel met Spotlight.

• jasjenl
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 01-12 14:59

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb tot nog toe de overstap naar iOS 15 op mijn iPhone 8 nog niet gemaakt, mede omdat je nu ook nog steeds updates voor iOS 14 krijgt (ik zit daar nu op 14.8.1) en omdat ik altijd liever wacht tot de ergste kinderziektes uit een major iOS update eruit zijn. Is dat punt met iOS 15 nu al inmiddels bereikt? Want ik lees hierboven toch nog wel diverse (kleine) dingen die niet helemaal lekker lijken te werken en waar ik in iOS 14 geen last van heb.

• icecreamfarmer
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:32
SgtElPotato schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:50:
[...]

Ik denk dat je teveel focust op wat je had, moet je niet doen.

1. Stel Apple Pay in.
2. Die zijn er, je moet zelf even kijken welke je prettig vindt.
3. Wat wil je exact doen? Er zijn genoeg GPS loggers die dat ondersteunen.
4. Dat kan gewoon in je bestanden app. Heb wat SMB shares in mijn bestanden zitten die naar verschillende NASjes gaan (zit vaak wel op VPN dus gebruik interne ip-adressen hiervoor).
5. Niet, moet je ook niet willen. Gebruik mapjes of verberg de icoontjes van je homescreen en zoek ze snel met Spotlight.
Ja maar ik ben ene gewoonte dier en altijd Android gekozen omdat je zowel de hardware als software keuzes had. Qua hardware zijn het echter allemaal tablets geworden dus moet ik maar over.

1. Ok al gebruik ik nu de wallet app van de rabo.
2. Ja dat is dus lastig zoeken. Er lijken geen echte emulatoren te zijn.
3. GPS tracken zodat ik ze thuis aan de foto's van mijn dslr kan koppelen.
4. Dank Zelf loopt het voor mij ook via een tailscale verbinding.
5. Ja ik vind het zo'n janboel al die apps op het begin scherm. Heb daar liever alleen de meest gebruikte zitten.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• m_a_rnix
5. Dan haal je ze van je homescreen en staan ze in je App Library. Verken ook widgets voor je homescreen.

• Mel33
Ios 15.1.1 beschikbaar

De update is alleen beschikbaar voor de iPhone

iPhone 12 (mini)
iPhone 12 Pro (Max)
iPhone 13 (mini)
iPhone 13 Pro (Max)

Apple laat weten dat in iOS 15.1.1 een probleem met telefoneren met de iPhone 13 en iPhone 12 opgelost is.

[Voor 96% gewijzigd door Mel33 op 17-11-2021 19:54]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
Mel33 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:36:
Ios 15.1.1 beschikbaar

De update is alleen beschikbaar voor de iPhone

iPhone 12 (mini)
iPhone 12 Pro (Max)
iPhone 13 (mini)
iPhone 13 Pro (Max)

Apple laat weten dat in iOS 15.1.1 een probleem met telefoneren met de iPhone 13 en iPhone 12 opgelost.
Zou fijn zijn. Ik merkte de afgelopen weken een aantal keren dat bij het aannemen van gesprekken dat ik de andere kant van de lijn niet kon horen. Hopelijk lost deze update dat op.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Mel33
BillSpaarbank schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:46:
[...]

Zou fijn zijn. Ik merkte de afgelopen weken een aantal keren dat bij het aannemen van gesprekken dat ik de andere kant van de lijn niet kon horen. Hopelijk lost deze update dat op.
Dito, het was een horten en stoten gesprek soms.

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Die update ging wel lekker snel. Ik bel zelf nauwelijks, dus ik heb er niks van gemerkt.
Bellen is zo 2012 😋

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• La1974
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 09:16
jasjenl schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:27:
Ik heb tot nog toe de overstap naar iOS 15 op mijn iPhone 8 nog niet gemaakt, mede omdat je nu ook nog steeds updates voor iOS 14 krijgt (ik zit daar nu op 14.8.1) en omdat ik altijd liever wacht tot de ergste kinderziektes uit een major iOS update eruit zijn. Is dat punt met iOS 15 nu al inmiddels bereikt? Want ik lees hierboven toch nog wel diverse (kleine) dingen die niet helemaal lekker lijken te werken en waar ik in iOS 14 geen last van heb.
Ik zou nog even wachten. Ze zijn bijna klaar met alle bugs uit iOS 14.

Zonde om daar niet nog een jaar van te genieten.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:27

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

jasjenl schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:27:
Ik wacht ook altijd op de x.1 versie. Ik had die op mijn iPhone 8 draaien, en dat draaide prima. Als je concreet bang bent voor een bepaalde bug, moet je je daar even specifiek in verdiepen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• raidlabs
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01-12 18:51
Gebruik je toevallig ook Outlook met de Apple Cal? Als ik Outlook uitzet dan heb ik het probleem niet, zo lijkt het.

• Julio_Ricardo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 28-11 08:21
raidlabs schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:17:
[...]

Gebruik je toevallig ook Outlook met de Apple Cal? Als ik Outlook uitzet dan heb ik het probleem niet, zo lijkt het.
Nee, wel Microsoft Exchange (werk agenda/mail) en Google. Het is irritant, maar gebruik Calendar eigenlijk alleen voor de widget en Week Calendar als basis app (die weer een lelijke widget heeft).

• Werkhoven
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 09:50
Sommige van de apps die ik heb geïnstalleerd, hebben recent een gewijzigd app icoon gekregen. In de folders die zijn aangemaakt op mijn telefoon zie ik als miniatuur echter nog steeds de oude iconen…
Voorbeelden zijn Scenic (midden onder in Sport & Vervoer) en MS Authenticator (links boven in Productiviteit). Is dit een iOS15 dingetje of moeten de app-makers nog wijzigingen doen?

• F41R
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 01-12 15:51
Werkhoven schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:29:
Sommige van de apps die ik heb geïnstalleerd, hebben recent een gewijzigd app icoon gekregen. In de folders die zijn aangemaakt op mijn telefoon zie ik als miniatuur echter nog steeds de oude iconen…
Voorbeelden zijn Scenic (midden onder in Sport & Vervoer) en MS Authenticator (links boven in Productiviteit). Is dit een iOS15 dingetje of moeten de app-makers nog wijzigingen doen?
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Ik vermoed een bug. Bij mij is de Authenticator app zowel als miniatuur, en bij het openen van de folder het nieuwe icon identiek.

• raidlabs
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01-12 18:51
Julio_Ricardo schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:29:
[...]

Nee, wel Microsoft Exchange (werk agenda/mail) en Google. Het is irritant, maar gebruik Calendar eigenlijk alleen voor de widget en Week Calendar als basis app (die weer een lelijke widget heeft).
Ok. Ik gebruik een Outlook 356 account en Apple iCloud en zodra ik Outlook uitzet als kalender werkt Apple Calendar (de app) ook weer zonder bugs. Met Outlook aan, heeft de kalender soms problemen de afspraken goed weer te geven.

• Huigie
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 10:29

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Is auto brightness op IOS 15.2 b3 bij jullie ook een beetje stuk?

Specs

• greatmarked
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 27-11 19:33
Ik heb sinds kort een Iphone13 met 2 simkaarten. Prive e-sim en zakelijke telefoonnummer de fysieke simkaart.

Ik wil graag iedere avond (19.00-07.00u) + in het weekend van vrijdagavond 18u t/m maandagochtend 8.00u een tweetal apps automatisch op "niet storen" zetten, dus geen meldingen ontvangen. Namelijk van Teams en van WAbusiness. Bellen zou ook mooi zijn, maar oproepen wel binnenkrijgen vind ik niet zo'n issue.

Iemand enig idee of ik dit automatisch in kan stellen? Heb al lopen prutsen met opdrachten (niet gelukt) en met die verschillende focusstanden, ook zonder succes.

Als dit niet lukt, heeft de dualsim voor mij geen meerwaarde en ga ik toch weer terug naar 2 fysieke toestellen.
Huigie schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:37:
Is auto brightness op IOS 15.2 b3 bij jullie ook een beetje stuk?
alleen op de iPad

• WayLikeMark
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 01-12 20:22
greatmarked schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:54:
Ik heb sinds kort een Iphone13 met 2 simkaarten. Prive e-sim en zakelijke telefoonnummer de fysieke simkaart.

Ik wil graag iedere avond (19.00-07.00u) + in het weekend van vrijdagavond 18u t/m maandagochtend 8.00u een tweetal apps automatisch op "niet storen" zetten, dus geen meldingen ontvangen. Namelijk van Teams en van WAbusiness. Bellen zou ook mooi zijn, maar oproepen wel binnenkrijgen vind ik niet zo'n issue.

Iemand enig idee of ik dit automatisch in kan stellen? Heb al lopen prutsen met opdrachten (niet gelukt) en met die verschillende focusstanden, ook zonder succes.

Als dit niet lukt, heeft de dualsim voor mij geen meerwaarde en ga ik toch weer terug naar 2 fysieke toestellen.
Ben gewoon even hardop aan het denken want zover ik weet kan dat niet. Wat je zou kunnen doen is een focus maken waarin je alles toestaat behalve WA business en Teams. In opdrachten kun je dan een persoonlijke automatisering maken welke deze focus om 19:00 inschakelt en om 07.00 uitzet. Plus je weekend uitzondering.

• greatmarked
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 27-11 19:33
WayLikeMark schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:33:
[...]

Ben gewoon even hardop aan het denken want zover ik weet kan dat niet. Wat je zou kunnen doen is een focus maken waarin je alles toestaat behalve WA business en Teams. In opdrachten kun je dan een persoonlijke automatisering maken welke deze focus om 19:00 inschakelt en om 07.00 uitzet. Plus je weekend uitzondering.
Die route had ik ook in mn hoofd, maar de focus instellen lukte net niet lekker. Ik wil natuurljk wel door iedereen gebeld kunnen worden kan dan b.v. ook niet bij 'toegestane personen' iedereen selecteren.

Maarrrr, door jouw opmerking toch nog even naar gekeken en die hele optie is zinloos, omdat je daarna ook apps kan instellen die wel meldingen moeten laten geven. Daar dus alles aangevinkt muv paar zakelijke apps. De focus kun je overigens automatisch laten inschakelen in bepaalde tijden, dus hoeft ook niet meer via opdrachten.

Kortom, lijkt te werken. Thanks voor je hulp!

• WayLikeMark
greatmarked schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 19:53:
[...]

Die route had ik ook in mn hoofd, maar de focus instellen lukte net niet lekker. Ik wil natuurljk wel door iedereen gebeld kunnen worden kan dan b.v. ook niet bij 'toegestane personen' iedereen selecteren.

Maarrrr, door jouw opmerking toch nog even naar gekeken en die hele optie is zinloos, omdat je daarna ook apps kan instellen die wel meldingen moeten laten geven. Daar dus alles aangevinkt muv paar zakelijke apps. De focus kun je overigens automatisch laten inschakelen in bepaalde tijden, dus hoeft ook niet meer via opdrachten.

Kortom, lijkt te werken. Thanks voor je hulp!
Dom van me inderdaad, daar gaat juist heel de focusfunctie over. Voor zover het nog iets toevoegt kun je bij “toegestane meldingen - personen - helemaal onderaan - ook toegestaan” ook gewoon iedereen aanklikken.

• Amos_x
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 07:20
Kan het zijn dat het focus symbooltje (op de modellen met notch) soms niet getoond wordt? Heb een do not disturb focus automatisch om 22.00h (het halve maantje) en zou zweren dat ik het gisteren niet gezien heb.

Hoort linksboven trouwens altijd de tijd te staan als 'ie unlocked is? En locked staat daar de mobile provider?

• WayLikeMark
Amos_x schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:43:
Kan het zijn dat het focus symbooltje (op de modellen met notch) soms niet getoond wordt? Heb een do not disturb focus automatisch om 22.00h (het halve maantje) en zou zweren dat ik het gisteren niet gezien heb.

Hoort linksboven trouwens altijd de tijd te staan als 'ie unlocked is? En locked staat daar de mobile provider?
Klopt helemaal, Gelocked staat de provider linksboven. Als je het bedieningspaneel opent zie je daar, unlocked, de provider. Unlocked zie je in het bedieningspaneel welke focus aanstaat en gelocked op het toegangsscherm onder de datum.

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 09:52
Gisteren mijn iPad Pro 11” 2020 van iOS 14.8.1 naar 15.1 geüpdatet. Sindsdien heb ik op Tweakers regelmatig dat de website niet meer reageert als deze al open stond in Safari wanneer ik de iPad weer ga gebruiken. De pagina reageert dan nergens meer op. Afsluiten van de tab en Tweakers in een nieuwe tab openen, lost het probleem dan weer op. Tweakers is tot nu toe de enige site met dit probleem.

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 10:52
@PatrickC Herkenbaar. Met opschonen cache Safari dacht ik dat het probleem was opgelost. Uiteindelijk leek dit tijdelijk. Nu regelmatig dat de tweakers website hangt. Even een paar tellen wachten en dan doet ie het wel weer. Sneller is het tabblad afsluiten en opnieuw de website te openen.

• La1974
Ik heb nu al een aantal keer dat mijn bankpasjes en credit cards uit Apple Pay verdwenen zijn. Herkent iemand dit en nog beter, weet iemand hier een oplossing voor?

• Marches
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 09:33
Ik heb een vervelende Safari bug sinds iOS15. Als in de ochtend de iPhone dark mode uitschakelt dan wordt de adress bar heel donker. Ik kan dit alleen verhelpen door safari echt opnieuw op te starten. Restart iPhone heeft het niet verholpen en dit gebeurt iedere dag.

Iemand die dit ook heeft gehad en verholpen?

• La1974
Marches schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:15:
Ik heb een vervelende Safari bug sinds iOS15. Als in de ochtend de iPhone dark mode uitschakelt dan wordt de adress bar heel donker. Ik kan dit alleen verhelpen door safari echt opnieuw op te starten. Restart iPhone heeft het niet verholpen en dit gebeurt iedere dag.

[Afbeelding]

Iemand die dit ook heeft gehad en verholpen?
Zit je niet in de private modus? Dan is inderdaad de address bar grijs.

• Marches
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 09:33
La1974 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:39:
[...]

Zit je niet in de private modus? Dan is inderdaad de address bar grijs.
Nee geen private modus in gebruik. Wel de adresbalk van beneden weer naar boven verplaatst.

• magic_nl
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 10:41

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Misschien dat er iemand hier mij op weg kan helpen, want met mijn Google vaardigheden krijg ik het niet gevonden.

Is het mogelijk om met Focus in te stellen dat de iPhone automatisch op een 'niet storen' stand (Focus) gaat op basis van afspraken in mijn Outlook en/of Agenda app?

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• einschtein
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 27-11 18:30
Heeft iemand ook problemen met de laatste beta versie van iOS 15 op een iPhone 12? Verschillende apps geven notificaties niet meer (goed) door of verversen niet op de achtergrond. Ik moet dan de app openen om het te laten doorkomen. Als voorbeeld: Instagram, Snapchat, Whatapp, Flitsmeister maar ook Outlook App.

'Verversen op achtergrond' en 'Mobiele data' staat aan voor deze apps. :)
einschtein schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:15:
Heeft iemand ook problemen met de laatste beta versie van iOS 15 op een iPhone 12? Verschillende apps geven notificaties niet meer (goed) door of verversen niet op de achtergrond. Ik moet dan de app openen om het te laten doorkomen. Als voorbeeld: Instagram, Snapchat, Whatapp, Flitsmeister maar ook Outlook App.

'Verversen op achtergrond' en 'Mobiele data' staat aan voor deze apps. :)
Klopt, en merk het hier op iPad, en ook meer batterijverbruik. Dus kom maar op met Dev. Beta 4.
Maar dat zal wel maandag of dinsdag worden, nu Thanksgiving(weekend)

• Kassad
  • Nu online
hmmm vandaag op een nieuwe iphone een iCloud restore gedaan terwijl ik met WiFi verbonden was en die is over mijn 4G verbinding hersteld.. €76 buiten de bundel kosten... Heel raar dit, de telefoon was de hele tijd met WiFi verbonden en in de instellingen staat WiFi assistentie uit..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Roy Tollenaar
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 09:15
Kassad schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:21:
hmmm vandaag op een nieuwe iphone een iCloud restore gedaan terwijl ik met WiFi verbonden was en die is over mijn 4G verbinding hersteld.. €76 buiten de bundel kosten... Heel raar dit, de telefoon was de hele tijd met WiFi verbonden en in de instellingen staat WiFi assistentie uit..
Nou tip voor de volgende keer, haal de Sim er uit.

• Kassad
  • Nu online
Roy Tollenaar schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:59:
[...]

Nou tip voor de volgende keer, haal de Sim er uit.
joh. Die had ik ook al bedacht :) maar bedankt :)

[Voor 10% gewijzigd door Kassad op 26-11-2021 16:01]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Mel33
Kassad schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:01:
[...]

joh. Die had ik ook al bedacht :) maar bedankt :)
En hoe heb je de instellingen vd datagebruik van apps ingesteld bij instellingen> mobiel netwerk, icloud drive bijv en instellingen zelf.

Maar er is ook een wifi-assistentie instelling dat je data mag gebruiken als wifi slechte verbinding heeft, en dan zie je idd niet of je data pakt, wifi icoon blijft aan staan

Ik zal door jou tip er rekeningen mee houden en mijn data uitzetten in het bedieningsscherm in het vervolg.

Niet fijn voor jou, die extra kosten.

• White Feather
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 01-12 22:24
Ik ben net overgestapt naar iOS 15.1 (van 14.8).

Wat een total fuckup in Safari zeg, man man.

Als je van gewoon naar privé schakelt of andersom, dan gaat hij naar het bovenste tabblad. Wtf. Moet ik bij iedere wissel heel de lijst weer door naar onder (ja, ik heb heel veel tabbladen open).

En dan is de tekst die ik als reply in het venster had getypt ook nog weg.

Welke gnome heeft dit getest?
White Feather schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 22:05:

Als je van gewoon naar privé schakelt of andersom, dan gaat hij naar het bovenste tabblad. Wtf. Moet ik bij iedere wissel heel de lijst weer door naar onder (ja, ik heb heel veel tabbladen open).

Snel weer terug 😋

• White Feather
Kon blijkbaar maar tot 15 oktober..

• Toppe
  • Registratie: januari 2004

Open even een privacy window voor wat ontspanning :o

[Voor 4% gewijzigd door Toppe op 26-11-2021 23:05]

Nee is ook een antwoord

• Kassad
  • Nu online
Mel33 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 20:11:
[...]

En hoe heb je de instellingen vd datagebruik van apps ingesteld bij instellingen> mobiel netwerk, icloud drive bijv en instellingen zelf.

Maar er is ook een wifi-assistentie instelling dat je data mag gebruiken als wifi slechte verbinding heeft, en dan zie je idd niet of je data pakt, wifi icoon blijft aan staan

Ik zal door jou tip er rekeningen mee houden en mijn data uitzetten in het bedieningsscherm in het vervolg.

Niet fijn voor jou, die extra kosten.
WiFi assistentie staat uit, verder mogen alle apps en iCloud mobiele data gebruiken als er geen WiFi is. Maar er was wel WiFi..

Ik ga de volgende keer zeker eerst mobiele data helemaal uitzetten, hoop dat anderen na mij ook wat aan mijn ervaring hebben :)

• iAR
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Hebben jullie ook dat de iCloud tab sync helemaal aan gort is? Op mijn iPad heb ik 20 tabs open, van -ik denk- 3 maand geleden. Op mijn iMac staat ook altijd nog 1 tab open… maar ze staan helemaal niet open.

Ik heb alle tabs gesloten, overal. Ik heb Safari geforce-quit. Ik heb Safari uitgevist bij iCloud en opnieuw opgestart… maar elke keer komen de oude tabs terug en synced de nieuwe niet, of heel traag of niet allemaal.

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

YakuzA schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:31:
De laatste weken merk ik dat mijn DnD icoontje sochtends niet meer automatisch verdwijnt, het lijkt samen te hangen met de 15.0.2 installatie.

Ik heb de automatische DND in Focus van 24:00 tot 06:00 staan, maar merk nu steeds vaker dat deze automatische Dnd door blijft lopen ook nadat mijn wekker (na +/- 07:00) af gaat.

Voorheen heb ik hier niks van gemerkt, is dit een known issue?
(ik heb de automation ook al 1x weg gegooid en een nieuwe voor dit tijdsvenster aangemaakt, maar dat lijkt niet te helpen)
Sinds de update naar 15.1 treed dit nog maar op 50% van de dagen op.
Het blijft een beetje mysterieus:)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• zeve
  • Registratie: februari 2007
  • Nu online
Sinds kort ook over op iOS 15.1. Heb een vraag over de notificaties en in het bijzonder van whattsapp. Bij iOS 14 kon ik bij voorvertoningen op het allereerste scherm de notificatie uitklappen en reageren.
Bij IOS 15 lijkt dit niet meer te kunnen.
Heb er op gegoogeld maar kan alleen vinden dat dit kan als je ontgrendeld en en je scherm naar beneden trekt.
Iemand nog een suggestie om dit alsnog te kunnen net als in IOS 14?

• Banshee
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 01-12 20:25
zeve schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:04:
Sinds kort ook over op iOS 15.1. Heb een vraag over de notificaties en in het bijzonder van whattsapp. Bij iOS 14 kon ik bij voorvertoningen op het allereerste scherm de notificatie uitklappen en reageren.
Bij IOS 15 lijkt dit niet meer te kunnen.
Heb er op gegoogeld maar kan alleen vinden dat dit kan als je ontgrendeld en en je scherm naar beneden trekt.
Iemand nog een suggestie om dit alsnog te kunnen net als in IOS 14?
Liep ik ook tegen aan, iemand hier tipte me toen om de melding met een long press vast te houden, dan kun je reageren :)

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
Is er een manier om het bedtijd scherm weg te halen. Ik heb automatisch m’n wekker staan, en dan gaat in de avond mijn iphone automatisch op niet storen. Maar daarna moet ik elke keer bij het scherm aanzetten eerst het bedtijdscherm sluiten, en dan pas zie ik meldingen. Beetje vermoeiend vind ik dat

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
drusloos schreef op zondag 28 november 2021 @ 19:35:
Is er een manier om het bedtijd scherm weg te halen. Ik heb automatisch m’n wekker staan, en dan gaat in de avond mijn iphone automatisch op niet storen. Maar daarna moet ik elke keer bij het scherm aanzetten eerst het bedtijdscherm sluiten, en dan pas zie ik meldingen. Beetje vermoeiend vind ik dat
Volgens mij niet. Vind het ook irritant, daarom gebruik ik het niet meer.
Je kan een schema instellen bij niet storen en een gewone wekker zetten

• drusloos
jodeltje schreef op zondag 28 november 2021 @ 21:57:
[...]

Volgens mij niet. Vind het ook irritant, daarom gebruik ik het niet meer.
Je kan een schema instellen bij niet storen en een gewone wekker zetten
Het jammere van gewone wekkers is dat het allemaal zeer onprettige geluiden zijn om wakker te worden. Bij bedtijd heb je veel rustigere geluiden

• jodeltje
  • Niet online
drusloos schreef op zondag 28 november 2021 @ 22:12:
[...]

Het jammere van gewone wekkers is dat het allemaal zeer onprettige geluiden zijn om wakker te worden. Bij bedtijd heb je veel rustigere geluiden
Ja inderdaad, heb 'alarm clock' uit dit album maar gekocht:
https://music.apple.com/n...get-relaxation/1450432959

• Tinusvolkel
  • Registratie: augustus 2014
  • Nu online
Staat dit gewoon niet bij:
“iPhone instellingen” -> “Focus” -> “Slaap” -> “schakel in als bedtijd begint”

Strava

• jodeltje
  • Niet online
@drusloos Ik zie nu dat je gewoon 'slaapscherm' uit kan vinken bij de opties van je slaapschema.. 8)7

[Voor 9% gewijzigd door jodeltje op 28-11-2021 22:41]

• drusloos
jodeltje schreef op zondag 28 november 2021 @ 22:41:
@drusloos Ik zie nu dat je gewoon 'slaapscherm' uit kan vinken bij de opties van je slaapschema.. 8)7
Weken lopen zoeken en niet gelukt! Blij dat jij hem voor me hebt gevonden :)

• zeve
  • Nu online
Banshee schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:53:
[...]

Liep ik ook tegen aan, iemand hier tipte me toen om de melding met een long press vast te houden, dan kun je reageren :)
Had ik ook gelezen. Geprobeerd maar niet gelukt. Wellicht niet lang genoeg ingedrukt?
Ga het nogmaals proberen.
Wellicht nog relevant ik heb een iPhone 8.

Bedankt voor je tip.
drusloos schreef op zondag 28 november 2021 @ 22:12:
[...]

Je kunt ook je eigen geluiden toevoegen als wekker. Eerst toevoegen als ringtone en dan is ie ook kiesbaar als wekker.

Methode 1: https://www.webwereld.nl/...smartphone-3775032/%3Famp

Methode 2: https://www.icreatemagazi...-maken-van-muziek-iphone/

[Voor 14% gewijzigd door Dennisdn op 29-11-2021 06:41]

• Dylan93
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 10:53

Om zoiets kleins een 'total fuckup' te noemen, we zijn niet veel meer gewend tegenwoordig of wel :+
Ben het met je eens, het is irritant, maar total fuckup...

Je kunt trouwens direct een nieuw tab openen, dan scrollt Safari automatisch naar beneden, deze kun je dan direct weer verwijderen.

• White Feather
Dylan93 schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:12:
[...]

Om zoiets kleins een 'total fuckup' te noemen, we zijn niet veel meer gewend tegenwoordig of wel :+
Ben het met je eens, het is irritant, maar total fuckup...
Ik zit regelmatig aan het max van de tabbladen (500) En de nieuwste staan onderaan. Dus ik moet de hele lijst door en aangezien je nu niet alleen de kopjes maar de hele pagina ziet (wie weet is dat een instelling, geen idee), moet ik een halve marathon naar beneden scrollen. Daarmee wordt het wisselen van normaal naar privémodus dus onmogelijk/zwaar irritant.

En ik schakel dan over naar de privémodus omdat Tweakers maar 1 vergelijkingslijst aan kan. Hardware.info had daar gewoon een lijst voor die je kon aanmaken per product dat je wilt bekijken.

Bij Tweakers zit je nadat je wat tv’s hebt vergeleken en daarna naar de koelkasten gaat en die wilt vergelijken, te kijken naar een vergelijking tussen koelkasten en tv’s :(
Je kunt trouwens direct een nieuw tab openen, dan scrollt Safari automatisch naar beneden, deze kun je dan direct weer verwijderen.
Thx voor de tip. die ga ik maar eens proberen.

• m_a_rnix
@White Feather Wow... 500 tabs op je telefoon. Ik geniet zelf erg van de functie dat ie ze na een week niet gebruiken vanzelf afsluit...

• zeve
  • Nu online
Banshee schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:53:
[...]

Vandaag geprobeerd en werkt als vanouds.
Bedankt voor de tip!

• Toppe
Als ik iets kopieer en plak lijkt het er op dat er altijd een spatie voor komt. Ben ik de enige?

Nee is ook een antwoord

• zeve
  • Nu online
Ik heb een speciale vraag denk ik
Ik heb een aantal apps in een map staan zoals zovelen dat doen echter is een icoon niet zo fel als de rest hij lijkt wel grijs.
Twitter icoon. Als ik de map openklap dan wordt het icoon ook gewoon net zo fel als de andere icons. Iemand enig idee wat dat is?
Qua werking merk ik niks.
Zie ook foto

• Toppe
zeve schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:03:
Ik heb een speciale vraag denk ik
Ik heb een aantal apps in een map staan zoals zovelen dat doen echter is een icoon niet zo fel als de rest hij lijkt wel grijs.
Twitter icoon. Als ik de map openklap dan wordt het icoon ook gewoon net zo fel als de andere icons. Iemand enig idee wat dat is?
Qua werking merk ik niks.
Zie ook foto [Afbeelding]

[Afbeelding]
Neem aan dat je een reboot hebt geprobeerd en ook de app verwijderen en opnieuw geïnstalleerd?

Nee is ook een antwoord

• zeve
  • Nu online
Toppe schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:06:
[...]

Neem aan dat je een reboot hebt geprobeerd en ook de app verwijderen en opnieuw geïnstalleerd?
Een reboot was de truuk. Stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht.
In ieder geval bedankt voor je snelle reactie

• RoRoNL
  • Registratie: januari 2008
  • Niet online
Toppe schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:18:
Als ik iets kopieer en plak lijkt het er op dat er altijd een spatie voor komt. Ben ik de enige?
De enige weet niet, maar hier op mijn laatste versie van iOS15.x komt dit niet voor.

• Amos_x
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 07:20
Iets ivm spatial audio. (iPhone 13 mini + airpods pro).

Tip voor wie het niet werkend krijgt: zorg er zeker voor 'mono' geluid 'uit' staat. Had het ooit eens 'aan' gezet, en begreep maar niet waarom spatial audio niet werkte.

Wat betreft het bronmateriaal, ook voor audio die niet specifiek met spatial audio tracks is opgenomen, is er een 'spatial' effect. De muziek lijkt gewoon uit de richting van de iPad/iPhone te komen. "Moet" ik iets anders kunnen waarnemen bij de spatial audio playslists uit Apple Music (een soort soundstage?)

En als laatste, als ik de iPhone bvb links leg, hoor ik met spatial audio het geluid duidelijk van links komen. Maar als ik de iPhone verleg (naar rechts, rond mezelf beweeg) hoor ik het virtueel bronpunt van de muziek niet meedraaien. Hoor ik het niet? Of hoort het zo niet te werken?

• Dalive
  • Registratie: januari 2011
  • Nu online
Ik kom van Android en mis daardoor een aantal functies, wat verder prima is en die komen vast vanzelf wel naar IOS. Maar 1 functie die ik wel echt mis is dat je je alarm kan uitzetten als je voor je wekker wakker wordt. Dus mijn wekker die gaat bijv. om 0700 en ik wil deze om 0645 al "dismissen". Via google kom ik voornamelijk oude topics tegen. Is dit inmiddels al mogelijk met 15.x.x. of kan het nog steeds alleen maar door je alarm volledig uit te zetten?

• Kruimschaag
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 01-12 20:19
Dalive schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:28:
Ik kom van Android en mis daardoor een aantal functies, wat verder prima is en die komen vast vanzelf wel naar IOS. Maar 1 functie die ik wel echt mis is dat je je alarm kan uitzetten als je voor je wekker wakker wordt. Dus mijn wekker die gaat bijv. om 0700 en ik wil deze om 0645 al "dismissen". Via google kom ik voornamelijk oude topics tegen. Is dit inmiddels al mogelijk met 15.x.x. of kan het nog steeds alleen maar door je alarm volledig uit te zetten?
Eerlijk gezegd kan ik me niet voor de geest halen hoe dit voorheen was maar ik word regelmatig wakker voordat mijn wekker afgaat (kinderen…). krijg dan de vraag op mijn telefoon of ik de wekker uit wil zetten. Versie iOS 15.1.

• Mel33
Dalive schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:28:
Kan je dat niet met Siri uitzetten dan?

• Dalive
  • Registratie: januari 2011
  • Nu online
Mel33 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 00:27:
[...]

Kan je dat niet met Siri uitzetten dan?
Ik gebruik geen Siri, maar zal dat maar eens gaan doen dan. Wat @Kruimschaag zegt is bij mij iig niet zo.

Dus we gaan nog even verder vogelen, thnx :)

• Kassad
  • Nu online
Dalive schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:07:
[...]

Ik gebruik geen Siri, maar zal dat maar eens gaan doen dan. Wat @Kruimschaag zegt is bij mij iig niet zo.

Dus we gaan nog even verder vogelen, thnx :)
Vreemd, als ik voor mijn wekker wakker ben (en de iphone gebruik) krijg ik ook de vraag of ik wekker wil uitzetten. Ik gebruik het slaapschema trouwens als wekker.

• WayLikeMark
Kassad schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:15:
[...]

Vreemd, als ik voor mijn wekker wakker ben (en de iphone gebruik) krijg ik ook de vraag of ik wekker wil uitzetten. Ik gebruik het slaapschema trouwens als wekker.
Bij het slaapschema is dat inderdaad zo, bij een normale wekker niet. Wat eigenlijk ook wel logisch is: het slaapschema gaat er namelijk vanuit dat de wekker is gezet om wakker te worden terwijl een standaard wekker voor van alles kan zijn (vertrek voor werk, iemand moeten ophalen) terwijl je al wakker bent.

• Kassad
  • Nu online
WayLikeMark schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:59:
[...]

Bij het slaapschema is dat inderdaad zo, bij een normale wekker niet. Wat eigenlijk ook wel logisch is: het slaapschema gaat er namelijk vanuit dat de wekker is gezet om wakker te worden terwijl een standaard wekker voor van alles kan zijn (vertrek voor werk, iemand moeten ophalen) terwijl je al wakker bent.
Dat is inderdaad erg logisch als je het zo stelt :) ik gebruik de standaard wekker idd voor van alles en nog wat. Behalve om wakker te worden :)

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee