• iSchel
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 02:56
PeaceNlove schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:11:
De update naar 15.1 heeft weer een leuk bugje: de meldingen vanuit Opdrachten zijn opeens na de update in het Engels. Meer mensen die dat ook hebben?
Heb ik ook last van. Telefoon staat in het Nederlands.

• Flipm0de
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 10:00
ik heb een irritant probleem sinds IOS15 in de Boeken app. Ik lees regelmatig boeken via de app. Ben dan bijvoorbeeld bij H17 gebleven. Als ik de app een andere keer weer open begint ie heel even op H17, en springt dan een stukje terug. Omdat ik nu onthoud bij welk hoofdstuk ik ben (en graag in helehoofdstukken lees) valt het probleem mee, maar als je ergens in het midden stopt is het rete irritant :). Iemand dit probleem ook gehad?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

iOS 15.2 Dev Beta 1 beschikbaar

versie: 19C5026i

iOS & iPadOS 15.2 Beta Release Notes

[Voor 86% gewijzigd door Hackus op 27-10-2021 19:16]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 11:45
Flipm0de schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:33:
ik heb een irritant probleem sinds IOS15 in de Boeken app. Ik lees regelmatig boeken via de app. Ben dan bijvoorbeeld bij H17 gebleven. Als ik de app een andere keer weer open begint ie heel even op H17, en springt dan een stukje terug. Omdat ik nu onthoud bij welk hoofdstuk ik ben (en graag in helehoofdstukken lees) valt het probleem mee, maar als je ergens in het midden stopt is het rete irritant :). Iemand dit probleem ook gehad?
Ja! Dit heb ik ook! Ik zie het alleen niet verspringen maar ik merk wel dat ik steeds een bladzijde of 10-20 terug ben gezet. Niet altijd ook maar wel regelmatig.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Toppe
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 11:22
Iemand enig idee of, en hoe, je kan zorgen dat een iPhone nog vergrendeld wordt door een verkeerd wachtwoord? Wordt beetje gek van die ‘probeer in 15 minuten’ melding.

Nee is ook een antwoord

• Kees_B
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 11:47
Gisteren sneuvelde bij ons een telefoon, dus als reserve een oude SE uit 2016 opgetrommeld als (tijdelijk) vervanger. Gelijk geüpdatet natuurlijk en het verraste me haast een beetje dat iOS15 hier nog op draait. Ook niet echt heel langzaam ofzo. Beetje offtopic, maar wat een fijn klein telefoontje eigenlijk. Dit modelletje, maar dan zonder bezels zou best een markt voor zijn denk ik.

🅟🅥 🅞🅤🅣🅟🅤🅣

• Of-Aaargh
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11:22
Kees_B schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 09:10:
Gisteren sneuvelde bij ons een telefoon, dus als reserve een oude SE uit 2016 opgetrommeld als (tijdelijk) vervanger. Gelijk geüpdatet natuurlijk en het verraste me haast een beetje dat iOS15 hier nog op draait. Ook niet echt heel langzaam ofzo. Beetje offtopic, maar wat een fijn klein telefoontje eigenlijk. Dit modelletje, maar dan zonder bezels zou best een markt voor zijn denk ik.
Je wens is vervuld! Maar blijkbaar is er niet echt een markt voor...

• pixels66
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 10:04

Ik probeer een iPhone 11 hier te updaten, eerst naar 14.8.1 maar ik krijg telkens deze foutmelding. Rebooten heeft niet gewerkt. Iemand nog een idee?

• Eric H
  • Registratie: april 2009
  • Nu online
Ik zie onderaan je scherm "Werk bij naar iOS 15" werkt die niet dan ??
Kan namelijk zijn dat 14.8.1 niet meer "gesigned" is.

[Voor 28% gewijzigd door Eric H op 28-10-2021 10:26]

Eric, Signing off !!

• pixels66
Eric H schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:25:
Gek genoeg werkte 14.8.1 zojuist wel op de 12 mini hier in huis.

• FrankoNL
  • Registratie: december 2004
  • Nu online
pixels66 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:27:
[...]

Gek genoeg werkte 14.8.1 zojuist wel op de 12 mini hier in huis.
Opslag vol?

• pixels66
Thanks, hoe simpel kan het zijn. Dat wordt even opschonen.

• Eric H
  • Nu online
Tja, dat kan natuurlijk ook :*)

Eric, Signing off !!

• funrider
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 15:38
Voor de liefhebber van het nieuwe Apple SharePlay op iOS / iPadOS en tvOS wat actief is sinds iOS15.1 / iPadOS15.1 heb ik hier een lijst van (momenteel) 40+ apps die dit ondersteunen. Mocht je aanvullingen hebben dan hoor ik het graag.
pixels66 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:40:
[...]

Thanks, hoe simpel kan het zijn. Dat wordt even opschonen.
Ik had eerder soortgelijk probleem om van iOS15.0 naar 15.02 en eerdere deze week naar 15.1 te gaan. In mijn geval was een reset van mijn telefoon de oplossing van dit probleem.
Installeren van iOS14.8.1 als je nog op bijv. 14.8 zit kan gewoon.
Het is niet langer verplicht om naar iOS15(.1.) te upgraden zie ook dit artikel op MacRumors.

• THE_BASE
  • Niet online
Ik ben vast niet de enige waarbij iPhone opslag niet meer per app wordt berekend?

Blijft draaien en zie alleen het totaal verbruikte GB’s, wat overigens een vooruitgang is want die was met iOS 15.0 0GB.

Edit: restart was de oplossing deze keer.

[Voor 9% gewijzigd door THE_BASE op 28-10-2021 20:19]

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

iOS 15.2 Public Beta 1 beschikbaar

versie: 19C5026i

iOS & iPadOS 15.2 Beta Release Notes

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

14.8.1 is net uit., verder kun je vanaf lagere versie gewoon updaten. Zo ook van 14.7.1 naar 14.8.0 toen die ineens niet meer signed was.

• Random IT Man
  • Registratie: juni 2010
  • Nu online
Random IT Man schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:40:
[...]

Nu heb ik even alle schermen onder de loep genomen (dit is default/AsusWRT en dus niet MerlinWRT). En toen kwam ik dit tegen...extreem verborgen.

[Afbeelding]

Nu heb ik deze diensten al allemaal uit staan sinds dat ik de router heb (5 maanden)....maar dit lijkt op een echte killswitch. Tevens heb ik ook even een reboot scheduler aangezet voor elke 24 uur voor de frisheid. Even kijken of dit wat effect gaat geven. Het probleem is ook dat je moeilijk kan tegen in iOS of het nu heeft gewerkt of niet. De melding blijft namelijk staan, totdat je reboot, dan is deze weer weg. Oftewel: Ik kan pas zien of het heeft gewerkt...als de melding niet terug komt. |:(
@Dennisdn @MisterMarcFR Ik heb sinds ik deze schakelaar heb omgezet nooit meer de 'Privacywaarschuwing' gekregen. In de tussentijd ben ik wel naar iOS 15.1 gegaan maar in de zeven dagen tussen het omschakelen van deze optie en het upgraden naar 15.1 kwam deze melding niet terug. En normaal gesproken had ik het altijd binnen een dag of twee.

Voor mij is het probleem dus opgelost. :)

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 26-11 10:16
Ik weet niet of het probleem iOS 15 is, of mijn nieuwe iPhone 13. Maar wat is dat scherm opeens gevoelig zeg. Een stukje tekst selecteren is zo goed als onmogelijk zonder helemaal naar boven of beneden te scrollen.

In notities schiet het scherm ook overal heen! Meer mensen hier last van?

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
GovertNL schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 17:03:
Ik weet niet of het probleem iOS 15 is, of mijn nieuwe iPhone 13. Maar wat is dat scherm opeens gevoelig zeg. Een stukje tekst selecteren is zo goed als onmogelijk zonder helemaal naar boven of beneden te scrollen.

In notities schiet het scherm ook overal heen! Meer mensen hier last van?
Ik heb sinds iOS15 inderdaad dat bij het selecteren van tekst, specifiek het verplaatsen vd cursor met mijn vinger, het scherm idioot snel naar boven schiet, onmogelijk om te gebruiken, heel vervelend.
jodeltje schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 17:15:
[...]

Ik heb sinds iOS15 inderdaad dat bij het selecteren van tekst, specifiek het verplaatsen vd cursor met mijn vinger, het scherm idioot snel naar boven schiet, onmogelijk om te gebruiken, heel vervelend.
Idd, en niet alleen op mijn 13 Pro, ook de zakelijke 8 plus. zo ook vaak niet de optie met langer 'ingedrukt' houden, om een link geheel te selecteren. Ik heb dit in vorige Beta gemeld(zal niet de enige zijn)

Of-Aaargh schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 09:29:
[...]

Je wens is vervuld! Maar blijkbaar is er niet echt een markt voor...
Zeer zeker wel. Maar die markt had voor de release van de 12 Mini net na jaren wachten de SE2 gekregen en hebben die massaal gekocht en logischerwijs niet meteen 6 maandjes later naar de 12 Mini geupgraded. De 13 Mini laat denk ik, en hoop ik, een ander beeld zien. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 01:16
Zit ik mis, of wordt het saldo van een App Store & iTunes pas(kaart), die in je wallet staat, niet bijgewerkt(samengevoegd) met het Apple-id saldo?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• funske
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 09:50
Mel33 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:06:
Zit ik mis, of wordt het saldo van een App Store & iTunes pas(kaart), die in je wallet staat, niet bijgewerkt(samengevoegd) met het Apple-id saldo?
Heb geen angst dat wordt echt wel bijgewerkt.
Alleen zie je dat niet zomaar ineens. Als je hier kijkt, zie je het wel

Have Fun Funske

• jodeltje
  • Niet online
Mel33 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:06:
Jawel, maar dat duurt altijd net even te lang, paar uur meestal.

• Mel33
Ik heb het ooit toegevoegd met een itunes opwaardeer kaart, die nu als App Store & iTunes pas in mijn wallet staat met een saldo, en mijn icloud adres. en ik heb een apple id zelfde icloud.com met een ander saldo, die staan al een paar maand los van elkaar. vaag, ze komen niet bij elkaar op. Bij jullie dus wel?

[Voor 5% gewijzigd door Mel33 op 30-10-2021 17:44]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• EsjeCat
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 30-10 17:44
Test

• EsjeCat
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 30-10 17:44
Even een terug volg klik.

• jodeltje
  • Niet online
Mel33 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 17:42:
Ik heb het ooit toegevoegd met een itunes opwaardeer kaart, die nu als App Store & iTunes pas in mijn wallet staat met een saldo, en mijn icloud adres. en ik heb een apple id zelfde icloud.com met een ander saldo, die staan al een paar maand los van elkaar. vaag, ze komen niet bij elkaar op. Bij jullie dus wel?
Ja ik krijg zo af en toe een iTunes kaart (vd supermarkt denk ik) kado, daar koop ik al jaren al m'n apps mee.

• Mel33
Ja er staat maar 1,48eu op, maar waarom dat niet bij mijn apple id saldo op komt is mijn een raadsel

• Lothiriel
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 29-11 09:13
Iemand volgende probleem ook: ik gebruik regelmatig mijn iPhone 12 mini als hotspot voor mijn laptop. Echter sinds update 15.1 die ik vandaag geïnstalleerd heb werkt dit niet meer.

Enerzijds is er het probleem dat mijn Windows 11 laptop vaak de iPhone niet lijkt te 'zien' als ik mijn netwerk deel door op het hotspot scherm te gaan staan en dit krijg ik alleen opgelost door randomly mijn wifi aan en uit te zetten tot deze dan toch verschijnt.

Anderzijds is verbinden quasi onmogelijk en krijg ik 9 op de 10 keer foutmeldingen.

Ik heb ook al geprobeerd om via USB een hotspot in te stellen maar dat werkt ook niet :(

MacBook Pro 13' Early '15 128/8gb |  iPad 2018 |  iPhone 7 | Watch S3

• Mel33
Lothiriel schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 19:22:
Iemand volgende probleem ook: ik gebruik regelmatig mijn iPhone 12 mini als hotspot voor mijn laptop. Echter sinds update 15.1 die ik vandaag geïnstalleerd heb werkt dit niet meer.

Enerzijds is er het probleem dat mijn Windows 11 laptop vaak de iPhone niet lijkt te 'zien' als ik mijn netwerk deel door op het hotspot scherm te gaan staan en dit krijg ik alleen opgelost door randomly mijn wifi aan en uit te zetten tot deze dan toch verschijnt.

Anderzijds is verbinden quasi onmogelijk en krijg ik 9 op de 10 keer foutmeldingen.

Ik heb ook al geprobeerd om via USB een hotspot in te stellen maar dat werkt ook niet :(
Er zijn meer met dit probleem, gezien het laatste bericht van 4 dagen geleden hier

Edit,
Schijnt met bluetooth op te lossen te zijn
Update... I was able to successfully connect my Surface Pro 3 via Bluetooth by joining it through a "Personal Area Network."

Not sure if this process is the same with every laptop, but worth a shot. Didn't have to update any wifi drivers...

Make sure you are connected via bluetooth to the device in question.
Right click the bluetooth icon and select "Join a Personal Area Network"
Select your device
Select "Connect to device network"
My wifi icon changed from the standard signal bars to a "plug & screen" icon.

Hope this helps.

[Voor 26% gewijzigd door Mel33 op 30-10-2021 19:53]

• Dr.Fer
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 09:29
Meer mensen last van crashende apps sinds 15.1?

Youtube is 1 van de apps welke geregeld crasht bij mij..
Bijvoorbeeld tijdens het draaien van de iphone van landscape naar portret stand.

iPhone 13 pro max meerdere malen gereset (lees: volume up / volume down en dan aan/uit knop ingedrukt tot Apple logo weer verschijnt.), Youtube opnieuw geinstalleerd, maar niets mag baten…

Ben ik de enige?

• gelukkie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 07:33
Meer mensen die een live photo met bounce niet meer kunnen delen via whatsapp? Krijg de melding: dit item kan niet worden gedeeld.

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Ik heb een heel irritant probleem en kan de oplossing niet vinden.

Autocorrect maakt iedere keer dat ik ‘van’ type er ‘can’ van.

Ik wil dit ene specifieke woord verwijderen uit het woordenboek. Hoe doe ik dit?

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 01-12 15:34
XeNeRgY schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:38:

Ik wil dit ene specifieke woord verwijderen uit het woordenboek. Hoe doe ik dit?
Zo ver mij bekend is het niet mogelijk een enkel woord uit het algoritme te halen. Wel is het mogelijk het gehele toetsenbord te resetten in de instellingen van je telefoon.

(Instellingen > Algemeen > Reset > Reset toetsenbord)

• Mel33
.

[Voor 97% gewijzigd door Mel33 op 03-11-2021 22:22]

• Mel33
@XeNeRgY Je zou haast zeggen dat je het dan ook weer het goeie woordsuggestie kan laten leren.

Toch?

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
robcoenen schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:50:
[...]

Zo ver mij bekend is het niet mogelijk een enkel woord uit het algoritme te halen. Wel is het mogelijk het gehele toetsenbord te resetten in de instellingen van je telefoon.

(Instellingen > Algemeen > Reset > Reset toetsenbord)
Daar was ik al bang voor. De totale reset ken ik maar wil liefst 1 specifiek woord verwijderen. Als dat niet lukt dan moet het idd maar.

Ik pas het nu continu terug aan naar ‘van’ via het woordenboek menu maar helaas is dat nog niet opnieuw de standaard geworden.

[Voor 11% gewijzigd door XeNeRgY op 03-11-2021 22:01]

Aah dat is zo irritant hè. Ik heb dat ook een tijdje gehad.

Uiteindelijk gaat het wel weg als je het blijft verbeteren maar dat duurde voor mijn gevoel veel langer.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Mel33
Donstil schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:01:
[...]

Aah dat is zo irritant hè. Ik heb dat ook een tijdje gehad.

Uiteindelijk gaat het wel weg als je het blijft verbeteren maar dat duurde voor mijn gevoel veel langer.
@XeNeRgY Ja je moet het in verschillende apps verbeteren. Niet steeds dezelfde, dan pakt ie het sneller op. (Denk ik)

• THE_BASE
  • Niet online
XeNeRgY schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:00:
[...]

Daar was ik al bang voor. De totale reset ken ik maar wil liefst 1 specifiek woord verwijderen. Als dat niet lukt dan moet het idd maar.

Ik pas het nu continu terug aan naar ‘van’ via het woordenboek menu maar helaas is dat nog niet opnieuw de standaard geworden.
Kun je geen slimme suggestie maken via tekstvervanging? Dat je altijd van CAN het woord VAN maakt? ;)

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

Mel33 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:24:
[...]

@XeNeRgY Ja je moet het in verschillende apps verbeteren. Niet steeds dezelfde, dan pakt ie het sneller op. (Denk ik)
Kan mij dat niet voorstellen eigenlijk, dat gebeurt in de keyboard software, niet in apps.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Heel erg herkenbaar! Dagelijks vele keren. Heb lang gedacht dat ik gewoon steeds mis typte in de snelheid. Tot ik er in het dagelijks leven ook mensen over hoorde klagen. En soms zie ik het hem ook gewoon veranderen en tel nadat er echt “van” stond. Ik kan het wel vrijwel isoleren tot Whatsapp alleen. Hier in Safari gebeurd het helemaal niet bijvoorbeeld.

• funske
  • Laatst online: 09:50
@XeNeRgY en @Dennisdn
Hebben jullie hier al eens gekeken?

Have Fun Funske

• Eric H
  • Nu online
Waarom is het in iOS niet mogelijk om bij een dual sim 1 van de twee sims op "niet storen" te zetten ?

Heb nu privé en zakelijk in 1 toestel ,als test, maar als het niet bevalt ga ik zakelijk weer de Xr gebruiken.
Nu zat ik gisteren eens te kijken of het niet mogelijk was om mijn zakelijk nummer buiten kantooruren op "Niet storen" te zetten, maar ik kan het niet vinden.

Is er een manier om dit voor elkaar te krijgen ?
Had al even met Focus zitten pielen, maar dat lijkt me niet de oplossing.

Eric, Signing off !!

Eric H schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:30:
Waarom is het in iOS niet mogelijk om bij een dual sim 1 van de twee sims op "niet storen" te zetten ?

Heb nu privé en zakelijk in 1 toestel ,als test, maar als het niet bevalt ga ik zakelijk weer de Xr gebruiken.
Nu zat ik gisteren eens te kijken of het niet mogelijk was om mijn zakelijk nummer buiten kantooruren op "Niet storen" te zetten, maar ik kan het niet vinden.

Is er een manier om dit voor elkaar te krijgen ?
Had al even met Focus zitten pielen, maar dat lijkt me niet de oplossing.
Helaas, dit heeft Apple gewoon niet goed uitgevoerd. Enige wat enigszins helpt is deze shortcut om snel de 2e lijn aan en uit te kunnen togglen. Je kunt hem op bepaalde tijden laten voorschotelen, maar moet dan nog wel steeds zelf op de toggleknop drukken.

• raidlabs
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01-12 18:51
Ik heb sinds enige tijd het probleem dat Apple Calendar bugs vertoont. De afspraken worden niet juist weergegeven. Als ik de app sluit en opnieuw start dan wel. Vrij onhandig. Zit op de laatste iOS versie.

• mark1541
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 01-12 21:14
Weet iemand of de locatie update al opgelost is ?

• Julio_Ricardo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 28-11 08:21
raidlabs schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:22:
Ik heb sinds enige tijd het probleem dat Apple Calendar bugs vertoont. De afspraken worden niet juist weergegeven. Als ik de app sluit en opnieuw start dan wel. Vrij onhandig. Zit op de laatste iOS versie.
Hier ook, sinds iOS 15.1.

• raidlabs
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01-12 18:51
Ook 15.1

• Tommy-D
  • Laatst online: 11:34
ericplan schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:01:
Hebben anderen dit ook? Sinds deze update is de fotostream niet beschikbaar in de foto-toevoeg modus, bijvoorbeeld in mail. Je kan wel foto’s toevoegen, maar niet uit de fotostream. In de Foto’s-app werkt de fotostream wel gewoon.
Halve topic doorgelezen, maar heb je hier nog een oplossing/reden voor gevonden ? Ik heb dit ook al even, en krijg het gewoon niet meer werkend..

• meesje
  • Laatst online: 10:52
Ervaren jullie ook dat ‘s ochtends vroeg (?) de zoekresultaten van Google getoond worden op een zwarte achtergrond? Het lijkt wel dark mode, maar niet rekening houdend met de iOS instelling en/of onze tijdzone. Via tandwiel zie ik dat er een dark instelling is, maar deze zet ik niet zelf aan. Ik maak overigens gebruik van Safari.

[Voor 22% gewijzigd door meesje op 08-11-2021 11:24]

• loentje48
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 05:00
Misschien dat iemand hier de oplossing weet.
Een paar dagen geleden wilde ik mijn Sns bank app updaten( werk bij) maar dat lukte niet.
Toen heb ik de app verwijderd, en opnieuw te proberen downloaden.
Helaas lukt dat tot op dit moment niet. Het icoontje reageert gewoon niet op mijn aanraking.
Heb al een keer uitgelogd bij de appstore, maar dat mocht ook niet baten.
Alle andere apps kan ik gewoon moeiteloos downloaden, behalve de Sns app
Ik heb de Iphone 13 pro die draait op Ios15.1.
I

• Locolau
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 09:21
loentje48 schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:29:
Een paar dagen geleden wilde ik mijn Sns bank app updaten( werk bij) maar dat lukte niet.
Helaas lukt dat tot op dit moment niet. Het icoontje reageert gewoon niet op mijn aanraking.
I
Heb je genoeg vrije ruimte? Bekijk je opslag even en haal grote apps die je niet gebruikt eraf.

• loentje48
Locolau schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:53:
[...]

Heb je genoeg vrije ruimte? Bekijk je opslag even en haal grote apps die je niet gebruikt eraf.
Nog geen 40Gb op mijn 512Gb iphone😇
I
Ik kan uit de tekst niet helemaal halen of je de standaard eerste stappen zoals een keer opnieuw opstarten en bij geen resultaat al een soft-reset hebt gedaan?

• loentje48
Dennisdn schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:10:
[...]

Ik kan uit de tekst niet helemaal halen of je de standaard eerste stappen zoals een keer opnieuw opstarten en bij geen resultaat al een soft-reset hebt gedaan?
Heb eigenlijk alle stappen geprobeerd, ook de door jou genoemde. Zou het nu echt niet meer weten. Dank voor je feedback✌🏼️
loentje48 schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:24:
[...]

Heb eigenlijk alle stappen geprobeerd, ook de door jou genoemde. Zou het nu echt niet meer weten. Dank voor je feedback✌🏼️
Sorry dan weet ik het ook even niet meer. Heb het ooit ook eens gehad met een spelletje en dat ging na een paar dagen alsnog goed toen de appmaker een nieuwe update gaf. Maar met een bankapp is dat wel even heel lastig! Als je nog een paar dagen kan wachten zou ik dat doen voordat ik aan een hele reinstall zou beginnen.

[Voor 9% gewijzigd door Dennisdn op 08-11-2021 19:48]

I
Er is geen update, de huidige versie is er al een week. Zo is 4.38.0 al snel vervangen voor 4.38.1.(geloof dezelfde dag nog) Misschien heb je geprobeerd naar 4.38.0 te updaten, terwijl net 4.38.1 uitkwam. Dag later nog eens geprobeerd ?

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:27

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

loentje48 schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:24:
[...]

Iphone even herstarten? Ik heb daarmee de meest lullige dingen opgelost...

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Mel33
I
Je Apple account wel in Nederland qua locatie? Bel anders de sns bank eens.

• loentje48
Hackus schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:36:
[...]

Er is geen update, de huidige versie is er al een week. Zo is 4.38.0 al snel vervangen voor 4.38.1.(geloof dezelfde dag nog) Misschien heb je geprobeerd naar 4.38.0 te updaten, terwijl net 4.38.1 uitkwam. Dag later nog eens geprobeerd ?
Ik kreeg de update binnen, maar kon niet updaten. Na 2 dagen de app er af gegooid, vanuit gaande het na een nieuwe installatie gewoon weer werkend te krijgen....

• loentje48
Mel33 schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:31:
[...]

Je Apple account wel in Nederland qua locatie? Bel anders de sns bank eens.
Contact opgenomen via de mail, en wisten er ook geen raad mee. Gaven mij de standaard oplossingen/tips, die mij tot zover niks hebben opgeleverd.

• Locolau
Uitloggen en opnieuw inloggen in iCloud en de App Store geprobeerd? Ik hoop dat dat helpt.

• loentje48
Locolau schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:15:
Uitloggen en opnieuw inloggen in iCloud en de App Store geprobeerd? Ik hoop dat dat helpt.
Dat is wat ik altijd het eerste doe als zich een probleem voordoet, helaas....✌🏼️
loentje48 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 02:27:
[...]

Ik kreeg de update binnen, maar kon niet updaten. Na 2 dagen de app er af gegooid, vanuit gaande het na een nieuwe installatie gewoon weer werkend te krijgen....
Probeer eens via Itunes, zonder eerst je toestel aan te sluiten

• loentje48
Hackus schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 17:42:
[...]

Probeer eens via Itunes, zonder eerst je toestel aan te sluiten
Helaas....✌🏼️
Misschien moet ik gewoon wachten op een volgende update van de app, en maar ff de webversie gebruiken.
Toch iedereen bedankt voor de feedback _/-\o_

[Voor 27% gewijzigd door loentje48 op 09-11-2021 18:21]

Apple releases iOS 15.2 beta 2 to Developers
versie: 19C5036e
Release Notes

[Voor 62% gewijzigd door Hackus op 09-11-2021 19:50]

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 01-12 19:40

Ik blijf dit toch bijzonder vinden. Weinig gebruik maar toch gaan de batterij flink achteruit. Er wordt geen app weergegeven die overdreven veel gebruikt. iPhone 12. Iemand dit ook en hier een oplossing voor?

©2004

In bijna 1dag tijd de helft verloren is niet raar. Ook al is het gebruik weinig, kan het updates zijn, wifi assistentie, achtergrondactiviteit etc etc etc

• TheKerremenke
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 07:57
Hackus schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:52:
In bijna 1dag tijd de helft verloren is niet raar. Ook al is het gebruik weinig, kan het updates zijn, wifi assistentie, achtergrondactiviteit etc etc etc
Klopt. Ik vind het ook mee vallen als ik dit zo zie. Enkel vraag ik me af waarom hij tot 91% oplaadt tot 03.00. Waarom stopt ie dan met opladen en waarom niet tot 100% (al dan niet met geoptimaliseerd opladen in de vroege ochtend.)

iPad Pro 2017  iPhone 12 Pro Pacific Blue  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

TheKerremenke schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:13:
[...]

Klopt. Ik vind het ook mee vallen als ik dit zo zie. Enkel vraag ik me af waarom hij tot 91% oplaadt tot 03.00. Waarom stopt ie dan met opladen en waarom niet tot 100% (al dan niet met geoptimaliseerd opladen in de vroege ochtend.)
Wellicht de functie een keer -aan en -uit schakelen. Anders de batterij ff kalibreren.

[Voor 37% gewijzigd door Dennisdn op 09-11-2021 20:29]

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 01-12 19:40
TheKerremenke schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:13:
[...]

Ik hem voor het slapen op de lader gelegd. Toen ik ging slapen eraf gehaald om ca 22.30 (91%). Kennelijk is hij toen tot 3 uur op hetzelfde percentage gebleven en toen langzaam gaan dalen. :)

©2004

• So_Surreal
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 01-12 21:20
In de update naar 15.1 staat in de beschrijving dat je je Covid vacinatie kan toevoegen aan je Apple Wallet.
Kan dit ook met een Nederlandse nationale QR code ?

Ik heb de QR-code al geprobeerd te scannen met de camera van mijn telefoon, maar kreeg geen pop-up om hem aan mijn Gezondheid/wallet app toe te voegen.
So_Surreal schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:24:
In de update naar 15.1 staat in de beschrijving dat je je Covid vacinatie kan toevoegen aan je Apple Wallet.

Ik heb de QR-code al geprobeerd te scannen met de camera van mijn telefoon, maar kreeg geen pop-up om hem aan mijn Gezondheid/wallet app toe te voegen.
Niet rechtstreeks. Met bijvoorbeeld Pass4Wallet-app gaat het wel.

• La1974
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 09:16

Deze is, uiteraard zou ik bijna willen zeggen, alleen voor de VS.

• ictnoob
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 10:56

Nee, kan niet..

Deze optie is er wel: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/69182278

• So_Surreal
Dennisdn schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:36:
[...]

Niet rechtstreeks. Met bijvoorbeeld Pass4Wallet-app gaat het wel.
Tja hoe veilig is het om zo'n QR code en bijbehorende persoonsgegevens te verwerken in zo'n gratis app ?
So_Surreal schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:12:
[...]

Tja hoe veilig is het om zo'n QR code en bijbehorende persoonsgegevens te verwerken in zo'n gratis app ?
Ga maar eens op reis…. Ik heb het vaccinatiebewijs al op zoveel grenzen en andere meest vage plekken in 2-voudige kopie moeten inleveren dat ik mij over een app die door Apple wordt gemonitord echt niet meer druk maak.

• AppleFan2007
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 11:11
So_Surreal schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:12:
[...]

Ik denk van wel, hier in België heb ik al regelmatig mijn identiteitskaart erbij moeten tonen zodat ze zeker zijn dat het mijn bewijs is.
Stel dat je bewijs dan ergens uitlekt hebben ze nog steeds mijn identiteitskaart nodig.
Met Pass4Wallet heb ik dan ook mijn bewijs in Wallet gezet zodat ik het bewijs op de Apple Watch heb.
Dat heeft wel al tot veel verbazing gezorgd bij de mensen die de code moeten scannen.

MacBook Pro 13' 2016 |  iPhone 11 |  iPad 2018 |  Watch serie 4 |  Airpods | PlayStation 5 Disk edition

• So_Surreal
AppleFan2007 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:18:
[...]

Ik denk van wel, hier in België heb ik al regelmatig mijn identiteitskaart erbij moeten tonen zodat ze zeker zijn dat het mijn bewijs is.
Stel dat je bewijs dan ergens uitlekt hebben ze nog steeds mijn identiteitskaart nodig.
Met Pass4Wallet heb ik dan ook mijn bewijs in Wallet gezet zodat ik het bewijs op de Apple Watch heb.
Dat heeft wel al tot veel verbazing gezorgd bij de mensen die de code moeten scannen.
Doen ze er dan niet moeilijk over, aangezien Wallet niet de fietsende poppetjes laat zien ?

• Locolau
Dennisdn schreef op donderdag 11 november 2021 @ 00:02:
[...]

Ga maar eens op reis…. Ik heb het vaccinatiebewijs al op zoveel grenzen en andere meest vage plekken in 2-voudige kopie moeten inleveren dat ik mij over een app die door Apple wordt gemonitord echt niet meer druk maak.
Dat jij soms privacy gevoelige informatie over jezelf prijs geeft, betekend niet dat anderen dat meteen ook moeten doen en accepteren op die manier. Blij dat het werkte voor jou, maar het is maar waar mensen waarde aan hechten...

Wie weet komt de integratie voor EU en NL, wie weet niet.
Locolau schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:02:
[...]

Dat jij soms privacy gevoelige informatie over jezelf prijs geeft, betekend niet dat anderen dat meteen ook moeten doen en accepteren op die manier. Blij dat het werkte voor jou, maar het is maar waar mensen waarde aan hechten...

Wie weet komt de integratie voor EU en NL, wie weet niet.
Ik zeg alleen dat je vaak niet eens een keus hebt. De gezondheids- en quarantaine-verklaringen die je op Schiphol moet inleveren bevatten al veel meer persoonsinfo dan het vaccinatiebewijs. En ook jij mag gewoon kiezen of je het doet of niet zolang je in Nederland blijft 😉

[Voor 18% gewijzigd door Dennisdn op 11-11-2021 11:22]

• Locolau
Ddat is een stuk betere reactie dan eerst... En mee eens. Veel kan tegenwoordig ook prima digitaal.

• AppleFan2007
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 11:11
So_Surreal schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:48:
[...]

Doen ze er dan niet moeilijk over, aangezien Wallet niet de fietsende poppetjes laat zien ?
Ik kan me niet herinneren dat er poppetjes verschenen als de code werd gescand in de COVID safe app zelf. Op Apple Watch zijn er ook geen maar tot nu toe geen problemen mee gehad.
Vanavond moet ik het weer laten zien dus eens zien of ze er dan moeilijk over doen.

MacBook Pro 13' 2016 |  iPhone 11 |  iPad 2018 |  Watch serie 4 |  Airpods | PlayStation 5 Disk edition

Hackus schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:07:
Apple releases iOS 15.2 beta 2 to Developers
versie: 19C5036e
Release Notes
Public Beta is inmiddels ook beschikbaar

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:27

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

So_Surreal schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:48:
[...]

Damn... ik heb die code vanuit de gewone app nu al -tig keer laten scannen, en ik zie nu pas voor het eerst die fietsers... ik word oud -O-

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 11:45

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

De laatste weken merk ik dat mijn DnD icoontje sochtends niet meer automatisch verdwijnt, het lijkt samen te hangen met de 15.0.2 installatie.

Ik heb de automatische DND in Focus van 24:00 tot 06:00 staan, maar merk nu steeds vaker dat deze automatische Dnd door blijft lopen ook nadat mijn wekker (na +/- 07:00) af gaat.

Voorheen heb ik hier niks van gemerkt, is dit een known issue?
(ik heb de automation ook al 1x weg gegooid en een nieuwe voor dit tijdsvenster aangemaakt, maar dat lijkt niet te helpen)

[Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 12-11-2021 10:32]

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

YakuzA schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:31:
De laatste weken merk ik dat mijn DnD icoontje sochtends niet meer automatisch verdwijnt, het lijkt samen te hangen met de 15.0.2 installatie.

Ik heb de automatische DND in Focus van 24:00 tot 06:00 staan, maar merk nu steeds vaker dat deze automatische Dnd door blijft lopen ook nadat mijn wekker (na +/- 07:00) af gaat.

Voorheen heb ik hier niks van gemerkt, is dit een known issue?
(ik heb de automation ook al 1x weg gegooid en een nieuwe voor dit tijdsvenster aangemaakt, maar dat lijkt niet te helpen)
Ik heb het ook. Erop drukken> uit-zetten> terug naar homescreen > locken > unlocken, dan is ie pas weg.

• mark1541
  • Laatst online: 01-12 21:14
Hackus schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:23:
[...]

Public Beta is inmiddels ook beschikbaar
Lees niks over een fix omtrent locatie

Vele apps hebben moeite met locatie wat door iOS 15 is gekomen
mark1541 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:13:
[...]

Lees niks over een fix omtrent locatie

Vele apps hebben moeite met locatie wat door iOS 15 is gekomen
verstuur maar via feedback app, je klacht.

Google Maps en andere, kunnen goed mijn locatie vinden

• Amos_x
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 07:20
Er is wellicht geen specifiek apple music topic en ik vermoed dat hier de meeste users meelezen.

Klopt het dat Apple music de spelende song (en dus play, pause, next, ...) NIET synct over verschillende devices? Ben volop aan de gang met de 6 maand trial, die ik recent ontving wegens 1 jaar oude AirPods.

Er zijn heel wat dingen die me meer bevallen bij Apple Music dan Spotify. De cleanere look, de focus op muziek, de eerder "iPod-like" ervaring, kwaliteit van de presentatie, de gecureerde playlists, de Apple Radio channels... Je voelt dat er toch een andere focus ligt dan bij Spotify. En al helemaal het feit dat podcasts hun eigen aparte app hebben en niet dwars door de muziek app lopen zoals bij Spotify.

Echter, wat ik op Spotify vaak gebruik, is het feit dat alle clients, ingelogd op dezelfde user, muziek (via de cloud dan waarschijnlijk) kunnen doorspoelen, zoeken, selecteren, afspelen, playlists maken... Dit terwijl het streamen vanuit 1 device niet onderbroken wordt.

Vind ik persoonlijk wel handig, dan kan ik naargelang de situatie de muziek bedienen afhankelijk van welk toestel voor m'n neus ligt. Of de iPad aan vrienden/familie geven voor muziek (minder persoonlijk dan een telefoon) terwijl de stream vanuit de telefoon gaat. Of zelfs vanuit de playstation (aangesloten op tv) of eender welk apparaat.

Zo vaak als Apple opschept over hun cloud/ecosystem, des te vreemder is het dat deze banale functie niet is meegenomen, en waarschijnlijk gemakkelijk te implementeren/syncen via hun cloud.

Wil graag na afloop van de trial apple Music en m'n extra iCloud opslag consolideren via Apple One, ten koste van spotify, (en dan arcade er bij krijgen, en eventueel toekomstige upgrades zoals meer volume in het One abonnement na verloop van tijd). Maar dit kan wel een dealbreaker zijn.

• La1974
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 09:16
Amos_x schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:36:
Er is wellicht geen specifiek apple music topic en ik vermoed dat hier de meeste users meelezen.

Klopt het dat Apple music de spelende song (en dus play, pause, next, ...) NIET synct over verschillende devices? Ben volop aan de gang met de 6 maand trial, die ik recent ontving wegens 1 jaar oude AirPods.

Er zijn heel wat dingen die me meer bevallen bij Apple Music dan Spotify. De cleanere look, de focus op muziek, de eerder "iPod-like" ervaring, kwaliteit van de presentatie, de gecureerde playlists, de Apple Radio channels... Je voelt dat er toch een andere focus ligt dan bij Spotify. En al helemaal het feit dat podcasts hun eigen aparte app hebben en niet dwars door de muziek app lopen zoals bij Spotify.

Echter, wat ik op Spotify vaak gebruik, is het feit dat alle clients, ingelogd op dezelfde user, muziek (via de cloud dan waarschijnlijk) kunnen doorspoelen, zoeken, selecteren, afspelen, playlists maken... Dit terwijl het streamen vanuit 1 device niet onderbroken wordt.

Vind ik persoonlijk wel handig, dan kan ik naargelang de situatie de muziek bedienen afhankelijk van welk toestel voor m'n neus ligt. Of de iPad aan vrienden/familie geven voor muziek (minder persoonlijk dan een telefoon) terwijl de stream vanuit de telefoon gaat. Of zelfs vanuit de playstation (aangesloten op tv) of eender welk apparaat.

Zo vaak als Apple opschept over hun cloud/ecosystem, des te vreemder is het dat deze banale functie niet is meegenomen, en waarschijnlijk gemakkelijk te implementeren/syncen via hun cloud.

Wil graag na afloop van de trial apple Music en m'n extra iCloud opslag consolideren via Apple One, ten koste van spotify, (en dan arcade er bij krijgen, en eventueel toekomstige upgrades zoals meer volume in het One abonnement na verloop van tijd). Maar dit kan wel een dealbreaker zijn.
Grappig. Apple One leek me ook een goede deal. De geluidskwaliteit van Apple Music is serieus beter dan die van Spotify. Maar daar hield het op wat mij betreft. Apple Music werkte bij mij voor geen meter. De gecureerde playlists van Spotify vind ik echt vele malen beter.

Ik ben weer terug bij Spotify (met daarbij een hoop blije gezichten in mijn familie).

• Amos_x
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 07:20
La1974 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:54:
[...]

Grappig. Apple One leek me ook een goede deal. De geluidskwaliteit van Apple Music is serieus beter dan die van Spotify. Maar daar hield het op wat mij betreft. Apple Music werkte bij mij voor geen meter. De gecureerde playlists van Spotify vind ik echt vele malen beter.

Ik ben weer terug bij Spotify (met daarbij een hoop blije gezichten in mijn familie).
Spotify is zeker niet slecht (betaal nu ook al een tiental jaar of zo).

Ik beschouw muziek echter apart van andere media. En hoewel ik massaal podcasts luister, heb ik ze liever niet zo 'front and center' in een muziek app. Op een kleinere telefoon wil ik niet zoveel plaats kwijt zijn aan het opdringen van die podcasts. Ook al levert dat Spotify waarschijnlijk wel meer geld op. Als ik lees dat ze nu ook in audiobooks gaan stappen verwacht ik dat het nog een groter rommeltje wordt in de interface.

Hoop dat er een setting komt waarmee je dat gewoon kan wegfilteren/uit zetten. En ik blijf de interface van Apple Music cleaner vinden. Het oogt allemaal wat rustiger en meer gefocust. Dat ontbreken van cloud synced play/pause/... vind ik echter wel een zwaar minpunt.

Voorlopig zal ik ook maar op Spotify blijven dan.

Ander minpunt is dat de Spotify algoritmes bij mij compleet kapot lijken. Ooit eens hele albums aangeklikt. In plaats van die albums dan enkel in jouw album lijst te showen, worden ook alle songs onder je song playlists geschaard (liked songs). Dus krijg ik in de random rotatie vanuit de 'liked playlists' vaak de 'troep' songs van die volledige albums. En het valt op dat hij heel vaak terug gaat op die derde rangs songs, die ik echter steeds skip. Ik vermoed dat Spotify een aantal songs cachet op de telefoon, en daar in z'n randomised playlists op terugkeert om te sparen op het datavolume van hun servers?

Zou wel eens een gemakkelijk manier willen om de algoritmes te resetten, en de playlists wat op te schonen. Zonder meteen met een nieuw account te beginnen.

De aantrekkingskracht van vanaf nul met Apple Music aan de slag te kunnen gaan, is dat dit soort gedrag er nog niet inzit, en ik toch alles van nul een beetje kan instellen.

• jopie
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 11:42
Als ik je bericht zo lees kun je wellicht een keer de app verwijderen, dan zou je zonder "gecachte troep songs" verder kunnen wellicht?

• WishmasterNL
  • Registratie: november 2005
  • Nu online

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Nog meer mensen die sinds iOS 15 problemen ervaren met inloggen DigiD? Ik krijg een melding dat de sessie al langer dan 15 min duurt en kan niet inloggen. Ik zag op internet de tip om privé doorgifte in de iCloud instellingen uit te zetten, maar met deze optie uit werkt het nog steeds niet.

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

• van D
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 10:26
Sinds iOS 15 mis ik op mijn iPhone 11 binnen Safari de snelkoppelingen naar “veel bezocht”. Deze staan er niet meer. Ook als ik op “wijzig” druk en “veelbezocht” een keer uit- en aanzet komen ze niet terug op mijn startpagina. Favorieten worden wel getoond.

Iemand een idee om veel bezocht weer zichtbaar te maken?
Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee