Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Komt nog niet uit de verf. Zou Wijndal daar dan ook eens een kans geven.
Geen tegen doelpunten graag
Is het ook totaal niet! Komt bij Inter zelden over de middellijn :’)Pompi schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:17:
Nooit geweten dat De Vrij zo'n inschijvende verdediger was, zag hem altijd meer als mannetjesdekker en meer De Ligt als degene die door het midden opstoomt. Maar blij verrast door hoe De Vrij het tot nu toe doet.
Die speelt idd goed. Maar Dumfries lijkt ook van een andere planeet te komen momenteel.Pompi schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:17:
Nooit geweten dat De Vrij zo'n inschijvende verdediger was, zag hem altijd meer als mannetjesdekker en meer De Ligt als degene die door het midden opstoomt. Maar blij verrast door hoe De Vrij het tot nu toe doet.
Veldslag is een prima samenvatting van die finale.DaniëlWW2 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:17:
[...]
Ik snap nog steeds niet hoe in die veldslag, de Jong geen rood kreeg voor die actie...
Daarvoor hadden we Stam en Davids.. kan er nog wel een paar opnoemen. Daar is de Roon nog een lieverd tegen.JeroenTheStig schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:16:
[...]
Vroeger hadden we Boularouz die een stuk uit het bovenbeen van Ronaldo hakte, De Jong die de ribbenkast van Xabi Alonso in tweeen brak, en nu hebben we de Roon die niet onderdoet.
Dat was geen actie, dat was een poging tot doodslag...DaniëlWW2 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:17:
Ik snap nog steeds niet hoe in die veldslag, de Jong geen rood kreeg voor die actie...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Inter speelt dan ook standaard met 10 man op de eigen helft.remco112 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:18:
[...]
Is het ook totaal niet! Komt bij Inter zelden over de middellijn :’)
Absoluut, tot nu toe in de poulefase de beste speler van Oranje, al is mijn bril ietwat gekleurd.Typhone schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:18:
[...]
Die speelt idd goed. Maar Dumfries lijkt ook van een andere planeet te komen momenteel.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Dacht al dat ik iets jaren heb gemist. Interessante beslissing van De Boer dus om het zo neer te zetten. Misschien komt het voort uit De Ligt te willen beschermen net na een blessure, die loopt/sprint nu minder dus minder stress op de spieren.remco112 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:18:
[...]
Is het ook totaal niet! Komt bij Inter zelden over de middellijn :’)
Hoe kom je daar dan bij?donleone83 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:19:
[...]
Inter speelt dan ook standaard met 10 man op de eigen helft.
[ Voor 56% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-06-2021 21:33 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Tijd dat de Roon er dus 1 van 30 meter instreept, dan zijn we van dat gezeik ook af :+…
Maar serieus, die gast is belangrijk bij Atalanta, die worden gewoon 3e in Italië. Natuurlijk zit er af en toe een lompe overtreding bij maar dat is inherent aan zijn spel.
Je kan niet met allemaal Frenkie de Jongs spelen, Rijkaard had ook Wouters naast zich. En Sneijder had Nigel de Jong. Etc…
Ik snap wel dat hij speelt. Klaassen en Gravenberch zijn hele andere types…
[ Voor 3% gewijzigd door FreakNL op 17-06-2021 21:21 ]
Begin jij nou ook al?PWM schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:19:
Die Depay kan wel als de beste voorzetten geven aan de Oostenrijkse keeper.
De Roon moet er af
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Hij heeft een goed PL seizoen achter de rug.Harribo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:17:
Die van Aanholt zie ik eigenlijk niet, behalve nu.
Komt nog niet uit de verf. Zou Wijndal daar dan ook eens een kans geven.
Geen tegen doelpunten graag
Wijndal komt net kijken.
Nee want Gravenberch verdient rust :-)DirtyBird schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:20:
Blind is zo rustig aan de bal, echt klasse.
De Roon moet er af
Jammer, kdacht dat helpt wel voor de 2-0Mel33 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:20:
Ennnnn gooooaaaaallll
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Vast iets over vaccins.hoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:22:
Enig idee wat voor literair meesterwerk op de arm van Weghorst getatoeëerd is?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het is een Engelse tekst die ik helemaal zelf heb gemaakt. Het is een klein levensverhaal met hoogte- en dieptepunten", vertelt de oud-speler van AZ in gesprek met Fox Sports. "Wat erin staat? Dat is voor mezelfhoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:22:
Enig idee wat voor literair meesterwerk op de arm van Weghorst getatoeëerd is?
Lees meer: https://voetbalflitsen.nl...biceps-dat-is-voor-mezelf
Check dit en help mee!
Tegen elk soort tegenstander...HollowGamer schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:23:
Tegen dit soort tegenstanders zie ik toch liever een bewegende spits als Malen dan een houthakker.
Haha echt he, dacht hetzelfde. Van die logge lange poten. Die draait zichzelf nooit echt vrij.HollowGamer schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:23:
Tegen dit soort tegenstanders zie ik toch liever een bewegende spits als Malen dan een houthakker.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Weghorst is een prima kerel, maar is veel te ver van het niveau verwijderd wat je na wilt streven voor in de basis.HollowGamer schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:23:
13:37
Grapje over het stereotype voetbal wat Inter jaren gespeeld heeft.
De Roon is top, vorige wedstrijd een van de besten. Mooi dat hij eindelijk eens iets laat zien.
De Vrij tot nu toe de beste NLer dit EK. Op geen fout te betrappen. Dumfries indrukwekkend (en druistig). Weghorst een totale dissonant. Geen snelheid, verliest alle duels en is niet technisch genoeg om de bal aan zijn voet te houden. Ik snap dat je met dit systeem en deze spelers een aanspeelpunt opstelt, maar Weghorst is gewoon verreweg niet goed genoeg in dit systeem.
Als je erop gaat letten, zie je goed belangrijk en goed Blind in balbezit is. Altijd de oplossing naar voren zoeken. Daarom neem je als team zijn mindere snelheid graag voor lief.DirtyBird schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:20:
Blind is zo rustig aan de bal, echt klasse.
De Roon moet er af
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik kijk met plezier.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik denk dat nu in heel Europa al een hoop TV's zijn uitgezet. Het is niet om aan te zien.
Ik mag het hopen, met Weghorst sta je echt voor paal. Na twee stappen is ie buiten adem.Exocet schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:25:
Kans lijkt me groot dat Malen wel redelijk snel in de tweede helft gaat invallen
Echt compleet met je eens!donleone83 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:25:
[...]
Grapje over het stereotype voetbal wat Inter jaren gespeeld heeft.
De Roon is top, vorige wedstrijd een van de besten. Mooi dat hij eindelijk eens iets laat zien.
De Vrij tot nu toe de beste NLer dit EK. Op geen fout te betrappen. Dumfries indrukwekkend (en druistig). Weghorst een totale dissonant. Geen snelheid, verliest alle duels en is niet technisch genoeg om de bal aan zijn voet te houden. Ik snap dat je met dit systeem en deze spelers een aanspeelpunt opstelt, maar Weghorst is gewoon verreweg niet goed genoeg in dit systeem.
Het Italiaans voetbal is echt veranderd gelukkig, niet meer zo saai als vroeger
Vergis je niet in het niveau van de tegenstander. Met gewoon 433 had je ook amper een kans tegen gekregen.xzaz schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:24:
Verdediging staat al veel beter
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Malen, Berghuis, Gravenberch, Klaaseneric.1 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:25:
Hebben we echt niets beters dan Weghorst, De Roon en Aanholt? Ik vind die drie maar niets.
Ja dus
Mwah, Oostenrijk is niet zo goed en verdedigend/ ingezakt, moet maar kan niet; Nederland verdedigt beter (op dit momentje na dan...) en hoeft minder en t is warmautje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:26:
Nederland - Oekraine was voor de neutrale kijker een vermakelijke wedstrijd.
Ik denk dat nu in heel Europa al een hoop TV's zijn uitgezet. Het is niet om aan te zien.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Lekkere ingreep van De Ligt trouwens. Behoorlijk Italiaans blok achterin met De Roon, De Vrij en De Ligt.
[ Voor 24% gewijzigd door Typhone op 17-06-2021 21:28 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als je veel voorzetten geeft vanaf de flanken, dan zie ik Weghorst nog wel van toegevoegde waarde. Maar zet hem tegenover Giroud (precies hetzelfde type), en je ziet dat deze minstens 2x beter is/was.
Gewoon lekker richting goal gaan, en dan uithalen, zoals daarnet.
hij kreeg hem tegen z'n kruisNew Yorker schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:27:
Voetballers janken wel snel
Schiet tussen de palen en je scoort!
13:37
Dat doet wel pijn.. maar ik zag hem laat vallen
Weg
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat lijken me voor alle drie de posities wel een versterking, ik had het wel gewetenremco112 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:27:
[...]
Malen, Berghuis, Gravenberch, Klaasen
Ja dus
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Het probleem is dat hij uiteindelijk wel kan scoren uit het niets. Uiteindelijk is dat ook een wapen.Typhone schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:27:
Depay speelt toch gewoon mega slecht? 1x geschoten, 1 penalty alleen maar balverlies en slechte passes. Zal wel weer aan de hate train liggen maar van Aanholt speelt beter.
Lekkere ingreep van De Ligt trouwens. Behoorlijk Italiaans blok achterin met De Roon, De Vrij en De Ligt.
Van Aanholt is zeker niet slecht, maar een echte wingback topper hebben we momenteel niet.
Romario vroeger gezien, deed alles verkeerd totdat er een bal kwam en pats doelpunt.
Nu is Romario van een andere orde als Depay maar zo'n speler is Depay wel. Of kan hij zijn.
Laten we eerst eens winnen, het gaat nu wat minder namelijk
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 17-06-2021 21:31 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Blind links timber centraal met de ligt en de vrij.remco112 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:48:
[...]
Omdat de Ligt veel beter is dan Tinber. Wijndal en van Aanholt staan linksback. Hele andere positie.
Depay heeft wat weg van de jongere Van Persie. Grillig, soms vrij onzichtbaar, maar heel vaak aanspeelbaar en onvoorspelbaar waardoor elke tegenstander op hem let. Een moment van onachtzaamheid kan dodelijk zijn. Is zo belangrijk in dit Oranje voor de ruimte die hij trekt omdat er altijd verdedigers met hem meelopen.Typhone schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:27:
Depay speelt toch gewoon mega slecht? 1x geschoten, 1 penalty alleen maar balverlies en slechte passes. Zal wel weer aan de hate train liggen maar van Aanholt speelt beter.
Zo vond ik RvP in 2010 een van de beste spelers van het WK, puur en alleen doordat hij er continu voor zorgde dat er gaten getrokken werden waar Sneijder en Robben in op konden duiken. Zet een creatievere 10 achter Depay en die gaat volop profiteren van zijn aanwezigheid.
De Ligt is een baas!!! Heb je die bovenbenen van hem gezien?! Letterlijk een beest! Ook gewoon een erg sympathieke en intelligente jongen.Arjan90 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:30:
Ik heb nou niet het idee dat De Ligt kleinzeerig is. Mooie tackle zo in de herhaling. Verdediging staat veel beter en rustiger zo. De Roon is de zwakke plek nu op het middenveld, maar ik vind Wijnaldum ook niet sterk spelen. Weghorst past niet bij de tegenstander, snel wisselen voor wat meer snelheid.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Inderdaad, dacht ik vanmiddag ook,, ik denk dat Blind meer passen verstuurd naar de spitsen dan van Aanholt.Mark31 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:31:
[...]
Blind links timber centraal met de ligt en de vrij.
Een penalty of vrije trap (1 vd 800) die er in gaat noem ik niet ‘opeens’. Wijnaldum is daar juist sterker in met ‘opeens’ goals vind ik.Harribo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:31:
Depay kan een tijd slecht spelen en dan opeens scoren. Nog te vroeg om hem af te schrijven vind ik.
Romario vroeger gezien, deed alles verkeerd totdat er een bal kwam en pats doelpunt.
Nu is Romario van een andere orde als Depay maar zo'n speler is Depay wel. Of kan hij zijn.
Nou ja, gevolg is wel dat hij veel aandacht vraagt van de verdediging van de tegenstander, waardoor de rest meer ruimte zou moeten krijgenautje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:32:
Ja, Depay kan ineens iets geks doen en scoren. Maar op dat soort toevalsvoetbal zit ik niet te wachten.
Dat doet pasta eten met jeAgent47 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:32:
De vrij is ook groot en breed geworden vergeleken met zijn debuut bij Feyenoord zeg!
...
Bij Barca en PSG wel.autje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:32:
Ja, Depay kan ineens iets geks doen en scoren. Maar op dat soort toevalsvoetbal zit ik niet te wachten.
Malen is ook gewoon spits dus dat kan prima. Deed hij tegen Georgië ook nog evenFreakNL schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:33:
Malen en Berghuis gaan echt niet spelen voor Weghorst, de Boer wil een aanspeelpunt daar
Ik snap wat je wil zeggen, maar Depay met Romario vergelijken..Harribo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:31:
Depay kan een tijd slecht spelen en dan opeens scoren. Nog te vroeg om hem af te schrijven vind ik.
Laten we eerst eens winnen, het gaat nu wat minder namelijk

Knowledge reigns supreme over nearly anything
Gek is dat, ik eet ook best veel pasta, maar word alleen maar breed rond m'n middel
Misschien moet je eens depay niet bashen maar even naar zijn statistieken kijken binnen Oranje. Zonder de penalty'sTyphone schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:32:
[...]
Een penalty of vrije trap (1 vd 800) die er in gaat noem ik niet ‘opeens’. Wijnaldum is daar juist sterker in met ‘opeens’ goals vind ik.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik zou hem als verdediging niet bovenmatig veel aandacht geven, want zijn basistechniek is van dien aard dat hij geregeld toch de bal te ver van zich af laat springen of lopen.rik86 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:33:
[...]
Nou ja, gevolg is wel dat hij veel aandacht vraagt van de verdediging van de tegenstander, waardoor de rest meer ruimte zou moeten krijgen
Speel je ook voetbal? Wil helpenJeroenTheStig schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:34:
[...]
Gek is dat, ik eet ook best veel pasta, maar word alleen maar breed rond m'n middel
Dit topic is gesloten.