EK 2021 - Poule C (Nederland-Macedonië-Oekraïne-Oostenrijk) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste
Acties:
  • 51.567 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Tsjechië is niet even makkelijk, maar niet onmogelijk. Het voelt beter dan tegen een ploeg uit de poule des doods.

De finales is toch per wedstrijd kijken en beleven we gaan het zien :)

De ontknoping in poule F daar kijk ik naar uit vanavond.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:53

gws24

Thinking is hard!

RoD schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:58:
Oekraïne is nu ook door, toch? Ze zijn de 4e nummer 3, maar Portugal staat al boven Oekraïne, dus wat er vanavond gebeurt is niet meer relevant voor of Oekraïne doorgaat of niet.

Toch?
Klopt, het wordt Zweden - Oekraine. Slowakije en Finland hebben beide een minder doelsaldo dus Oekraïne hoort bij de beste vier nummers drie

edit: staat fout op wikipedia, van de uefa site:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lvZeizx1HCEEGpLPz8trC22W10Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5Mlj8cReRtvYibcHcBLJbYAZ.png?f=user_large

Dus of tegen winnaar poule F of tegen Zweden want er is nog een minieme kans dat Portugal met 4-0 verliest en niet doorgaat maar Finland.

[ Voor 72% gewijzigd door gws24 op 23-06-2021 20:50 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:27
Sorry hoor, maar wat een gelul over dat we zogenaamd aansprekende tegenstanders moeten hebben omdat het anders niet zou 'tellen'.

Deze mensen vergeten denk ik dat het EK in 88 ook maar uit 8 ploegen bestond, met als ik het goed heb 5 potjes voor Nederland.
Kan me niet heugen ooit iemand te hebben gehoord over de tegenstand destijds....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tZWBn5rB6dvryC_l5pacgReZCco=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UUxnoZ6kiQ4elY0xTtKyBTPa.png?f=user_large

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:18

Agent47

I always close my contracts.

Relaxte loting. Ronde hierna ook prima mocht je door gaan ( er van uitgaande)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Snowdog schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:59:
[...]

Niet zo fantastische elftal? Nations League vergeten? We hebben gewoon alle toppers die we nodig hebben. Alle elftallen hebben hun zwakheden. Alles is mogelijk.
Apart waar die hosannahouding opeens vandaan komt :?

Ik moet eerst nog eens zien dat ze van Tsjechië winnen. Tuurlijk, alles is mogelijk. Maar sommige dingen zijn waarschijnlijker dan andere.
DaWayne schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:21:
Sorry hoor, maar wat een gelul over dat we zogenaamd aansprekende tegenstanders moeten hebben omdat het anders niet zou 'tellen'.

Deze mensen vergeten denk ik dat het EK in 88 ook maar uit 8 ploegen bestond, met als ik het goed heb 5 potjes voor Nederland.
Kan me niet heugen ooit iemand te hebben gehoord over de tegenstand destijds....
Tuurlijk telt het net zo goed. Dit pad vooruit is zeker beter dan via Portugal of een andere topploeg. Maar elke wedstrijd staat op zich en je moet ze allemaal winnen.

In 2014 werden we derde maar was er ook kwartfinale tegen een dwerg waarin er strafschoppen voor nodig waren om door te gaan.

En nee, zo goed vind ik Nederland onder De Boer niet spelen. Zeker niet op het niveau van de Nations League onder Koeman.

[ Voor 47% gewijzigd door Dr. Strangelove op 23-06-2021 20:36 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:27
Dr. Strangelove schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:33:
[...]

Ik moet eerst nog eens zien dat ze van Tsjechië winnen. Tuurlijk, alles is mogelijk. Maar sommige dingen zijn waarschijnlijker dan andere.

[...]

Tuurlijk telt het net zo goed. Dit pad vooruit is zeker beter dan via Portugal of een andere topploeg. Maar elke wedstrijd staat op zich en je moet ze allemaal winnen.

In 2014 werden we derde maar was er ook kwartfinale tegen een dwerg waarin er strafschoppen voor nodig waren om door te gaan.

En nee, zo goed vind ik Nederland onder De Boer niet spelen. Zeker niet op het niveau van de Nations League onder Koeman.
Helemaal mee eens. Maar als je kijkt naar de as van het veld,dan kan het wel. Mits een paar 'mindere' spelers supervorm hebben. Dat en de dobbelsteen die de goed kant opvalt.
Met het opportunisme van Depay, Malen en Dumfries zouden we best wel eens lekker door kunnen gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
DaWayne schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:53:
[...]

Helemaal mee eens. Maar als je kijkt naar de as van het veld,dan kan het wel. Mits een paar 'mindere' spelers supervorm hebben. Dat en de dobbelsteen die de goed kant opvalt.
Met het opportunisme van Depay, Malen en Dumfries zouden we best wel eens lekker door kunnen gaan.
Ik hoop op een toernooi als in 2010. Daar speelden we ook een matige maar effectieve poulefase, en ging het in de KO-fase elke wedstrijd beter (al konden we die lijn helaas niet doortrekken naar het einde).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Dr. Strangelove schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:33:
[...]

QIk moet eerst nog eens zien dat ze van Tsjechië winnen. Tuurlijk, alles is mogelijk. Maar sommige dingen zijn waarschijnlijker dan andere.
Ik snap dat ook niet. Drie tegenstanders van niveau FC Bal op het dak en de hosanna is terug. Terwijl ze zo nu en dan door de defensie heen sneden.

XXXVI

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:53

gws24

Thinking is hard!

Alle Poules zijn klaar en dan is de knockout fase als volgt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9mvehq9KRLwhPLXF498-aHocSK0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0sYHkaSt4LeRJokTUH3KBRNf.png?f=fotoalbum_large

niet ongunstig voor Nederland.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05

Superkiwi

Hoi doei

Wat had ik Nederland graag op de plek van Portugal zien staan.
Achste finale België, kwartfinale Italië, halve finale Frankrijk en finale Duitsland :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
We gaan verder in EK2021 - finales :)

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste

Dit topic is gesloten.