Zou het zou het zou het???

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Geraakt worden?carpebios schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:08:
Wat doet Dumfries nu?
Penalty versieren?carpebios schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:08:
Wat doet Dumfries nu?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
[ Voor 40% gewijzigd door FreakNL op 17-06-2021 21:09 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
[ Voor 34% gewijzigd door ephymerous op 17-06-2021 21:10 ]
XXXVI
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 51% gewijzigd door Wokschotel op 17-06-2021 21:10 ]
De islam kan uw vrijheid schaden
De herhaling is toch bijzonder duidelijk hierin?carpebios schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:09:
Ik dacht een schwalbe, maar toch kennelijk iets aan de hand?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 18% gewijzigd door Arjan90 op 17-06-2021 21:11 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Daarom
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
De islam kan uw vrijheid schaden
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Check...Typhone schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:08:
Dalijk scoort ie weer en gaan mensen tekeer dat het de beste aanvaller ooit is.
13:37
Terechte strafschop toch?JeroenTheStig schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:11:
cadeautje hoor
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
De buren hier ook. 20 man sterk te gillen in de tuin. Onbegrijpelijk.Nibbz schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:11:
Holy shit.. er word hier gelijk vuurwerk afgestoken... (en ik woon in de achterhoek.. wtf)
Nou ja, hij valt wel overdreven, maar hij wordt wel degelijk geraakt.Hupske schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:11:
Hihi. Zat eerst te vloeken op Dumpfries. ‘Niet zo overdreven vallen’ ‘Doe normaal’ schreeuwde ik nog. Zat ik er toch even naast haha.
Lekker 1-0
Dat mag nietTyphone schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:12:
[...]
De buren hier ook. 20 man sterk te gillen in de tuin. Onbegrijpelijk.
Laat ze gewoon. We zien nu weer dat als ze zuur gaan lopen doen hier, er doelpunten vallen door die spelers waar zuur over word gedaan. Zo gaan we het EK winnen.Harribo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:12:
Waarom dat bashen op depay? Tuurlijk hij verliest soms ballen maar hij is zo belangrijk voor ons.
Ik vind dat hij zich qua gedrag al wat verbeterd heeft.
Goed gedaan.
En Alaba ook nog geel, die mag nu uit kijken
Dumfries MeneerVanPSV, kloptDaWayne schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:12:
Dumfries MvP
Ik dacht dat de goede sfeer bewaakt werdDaniëlWW2 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:13:
[...]
Laat ze gewoon. We zien nu weer dat als ze zuur gaan lopen doen hier, er doelpunten vallen door die spelers waar zuur over word gedaan. Zo gaan we het EK winnen.
Dat is niet bashen. Dat is klagen over een vedette die balverlies lijdt. Niks meer niks minder. Dat moet de Roon eens doen dan is de wereld te klein.Harribo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:12:
Waarom dat bashen op depay? Tuurlijk hij verliest soms ballen maar hij is zo belangrijk voor ons.
Ik vind dat hij zich qua gedrag al wat verbeterd heeft.
Goed gedaan.
En Alaba ook nog geel, die mag nu uit kijken
Omdat het een egocentrisch mannetje is dat voornamelijk voor zichzelf speelt.Harribo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:12:
Waarom dat bashen op depay?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Gaat De Roon zo scoren dan?DaniëlWW2 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:13:
Laat ze gewoon. We zien nu weer dat als ze zuur gaan lopen doen hier, er doelpunten vallen door die spelers waar zuur over word gedaan. Zo gaan we het EK winnen.
Of een gele kaart pakken..Typhone schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:13:
[...]
Dat is niet bashen. Dat is klagen over een vedette die balverlies lijdt. Niks meer niks minder. Dat moet de Roon eens doen dan is de wereld te klein.
...
Na het zuur komt het zoetDaniëlWW2 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:13:
[...]
Blijkbaar.
Na minder dan een kwartier bij een voorsprong. Logische timing.Agent47 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:14:
Echt zo’n typische frustratie overtreding uit de serie A
Als iemand (met noppen) op je voet staat is dat best pijnlijk. Het ziet er echter vrijwel nooit uit als een stevige overtreding, vaak omdat er geen contact lijkt te zijn.Hupske schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:11:
Hihi. Zat eerst te vloeken op Dumpfries. ‘Niet zo overdreven vallen’ ‘Doe normaal’ schreeuwde ik nog. Zat ik er toch even naast haha.
Lekker 1-0
De Roon heeft het makkelijker op het middenveld, meer ruimte. Bal verlies is daar ook dodelijker en dus ook dommer.Typhone schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:13:
[...]
Dat is niet bashen. Dat is klagen over een vedette die balverlies lijdt. Niks meer niks minder. Dat moet de Roon eens doen dan is de wereld te klein.
Vroeger hadden we Boularouz die een stuk uit het bovenbeen van Ronaldo hakte, De Jong die de ribbenkast van Xabi Alonso in tweeen brak, en nu hebben we de Roon die niet onderdoet.Luxicon schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:14:
Prima slager om er bij te hebben, begin steeds positiever over de Roon in het NL-elftal te worden.
Straks voor (steeds meer) geld niet meer denk ik.
Maar t moment in de wedstrijd wanneer je zoiets doet moet je wel handig timen...JeroenTheStig schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:16:
[...]
Vroeger hadden we Boularouz die een stuk uit het bovenbeen van Ronaldo hakte, De Jong die de ribbenkast van Xabi Alonso in tweeen brak, en nu hebben we de Roon die niet onderdoet.
Ik snap nog steeds niet hoe in die veldslag, de Jong geen rood kreeg voor die actie...JeroenTheStig schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:16:
[...]
Vroeger hadden we Boularouz die een stuk uit het bovenbeen van Ronaldo hakte, De Jong die de ribbenkast van Xabi Alonso in tweeen brak, en nu hebben we de Roon die niet onderdoet.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq