EK 2021 - Poule C (Nederland-Macedonië-Oekraïne-Oostenrijk) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 36 Laatste
Acties:
  • 51.813 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:18
Sinds wanneer lopen er Zuid Amerikaanse scheidsrechters te fluiten op een EK?

Normaal zijn het Europese scheidsrechters op een EK. Er loopt volgens mij ook geen Europeaan op de Copa America te fluiten.

Op het WK gebeurt dit wel, en heb je dus ook te maken met klunzen die pas 3 dagen de voetbalregels kennen en uit Trinidad ofzo komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:43
Ankona schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:16:
[...]

Ik weet het, maar van de week was er een nieuwe regel toegevoegd. Als de bal onderweg door een tegenstander gespeeld wordt is het geen buitenspel meer.
Oh, heb je een bron? Volgens mij is het al tijden 't zelfde.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Agent47 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:18:
Gelijkspel beste gok ik? Of winst macedonie?
Wij moeten gewoon winnen natuurlijk, maar alsnog..
Hmm. Nederland moet gewoon eerste worden. Ik zie dat de tweede uit onze poule tegen de nummer 1 uit poule A moet. Daar kunnen we alvast wel een naam op plakken: Dat wordt Italië. Die vermijd ik liever nog even :Y)

Aan de andere kant, de winnaar van poule C moet tegen de nummer 3 uit D, E of F. Realistisch gezien, zou dat om Spanje, Portugal, Duitsland of Frankrijk kunnen gaan. Ik weet niet zeker tegen welke je liever speelt :p

Maar inderdaad. Nederland moet voor de 9 punten gaan, dan heb je verder geen gezeik met wat er onder je gebeurt.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
xzaz schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:21:
[...]

Oh, heb je een bron? Volgens mij is het al tijden 't zelfde.
Belgie - Rusland, de 1-0 van Lukaku. Overduidelijk buitenspel maar vanwege een (later door andere scheidsrechters bevestigde) nieuwe interpretatie van de spelregels geen buitenspel omdat er een verdediger tussen zat.

Eigenlijk exact gelijk aan wat er net gebeurde alleen volgde er net geen doelpunt uit.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 08:20
mavaros schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:20:

Normaal zijn het Europese scheidsrechters op een EK. Er loopt volgens mij ook geen Europeaan op de Copa America te fluiten.

Op het WK gebeurt dit wel, en heb je dus ook te maken met klunzen die pas 3 dagen de voetbalregels kennen en uit Trinidad ofzo komen.
On April 21, 2021, as part of a referee exchange program between footballing governing bodies UEFA and Conmebol, it was announced that Rapallini would become part of the refereeing panel in a move which will also see Spanish officials Jesús Gil Manzano, Diego Barbero Sevilla and Ángel Nevado Rodríguez officiate in the 2021 Copa America.

“The exchange of referees with Conmebol for our two flagship tournaments will enrich both competitions and will enhance the experience of top referees,” said UEFA President Aleksander Čeferin.

Bron :
https://worldfootballinde...-a-key-role-at-euro-2020/

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:12

gws24

Thinking is hard!

Ankona schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:24:
[...]

Belgie - Rusland, de 1-0 van Lukaku. Overduidelijk buitenspel maar vanwege een (later door andere scheidsrechters bevestigde) nieuwe interpretatie van de spelregels geen buitenspel omdat er een verdediger tussen zat.

Eigenlijk exact gelijk aan wat er net gebeurde alleen volgde er net geen doelpunt uit.
Ik zet net de tv aan dus de situatie van vandaag niet gezien maar die regel dat het geen buitenspel is als er een tegenstander tussen zit geld alleen als de tegenstander bewust de bal speelt. Dus dat gaat weer leuke interpretatie discusiies opleveren :P .

edit: dit is wat ik er in ieder geval van begrepen had toen het besproken werd op tv

[ Voor 6% gewijzigd door gws24 op 17-06-2021 15:41 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

mavaros schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:20:

Uitwisseling:
Verder is er een Argentijnse scheidsrechter aan onderstaande 18 namen toegevoegd. Dit is in verband met een uitwisselingsprogramma als samenwerking tussen de UEFA en de Zuid Amerikaanse voetbalbond CONMEBOL. Fernando Rapallini en zijn assistenten komen tijdens het EK voetbal naar Europa en de Spaanse scheids Jesús Gil Manzano zal fluiten op de Copa América 2021 die in Argentinië en Colombia gespeeld wordt.
bron: https://www.ek2020-voetbal.nl/scheidsrechters-ek-2021/

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Hebben die Oekraïners weer het 'verboden' shirt aan?
Je eigen landkaart tonen, zou verboden moeten worden... /s

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Hebben ze geen spelers uit de Krim in de selectie?

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
hoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:35:
Hebben die Oekraïners weer het 'verboden' shirt aan?
Je eigen landkaart tonen, zou verboden moeten worden... /s
De landkaart was niet verboden, maar een spreuk in de kraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
top scheidsrechter, ik mag die vent nu al.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:05
Gaat hard nu. Macedonië gaat alleen nog voor de eer spelen tegen Nederland zo.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
M@cer schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:39:
[...]

Erger dan 2006 en de wedstrijd tegen Portugal?? Daar ben ik nog steeds ziek van en bovendien altijd 110% anti-Portugal in welke wedstrijd dan ook. :) Die scheidsrechter Ivanov gaat ook nooit meer uit mijn systeem..

Ook de wedstrijd in 2000 tegen Italië staat hoog op dat lijstje ;(
Die wedstrijd tegen de Portugezen... wat was ik pissig zeg :')
En halve finale Euro 2000 tegen die Italianen ook haha.

Als we Portugal of Italië tegenkomen dit EK dan weet je al dat dat het eindstation gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Nu online
Ankona schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:36:
Hebben ze geen spelers uit de Krim in de selectie?
Ik geloof het niet :p

Hier is een lijst met spelers. Kun je zelf ook nog even kijken. Er zijn er wel die geboren zijn in Rusland, trouwens - zoals Yarmolenko. En, er zijn er een paar uit de Donbass, zoals De derde keeper

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Vlassie1980 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:46:
[...]

Als we Portugal of Italië tegenkomen dit EK dan weet je al dat dat het eindstation gaat worden.
Noem je net twee wedstrijden waarvan ik me nog precies kan herinneren waar ik die gekeken heb...

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Die bal van Robben... Elke andere keuze was beter geweest :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helixes
  • Nu online
I believe in miracles!

where you from, you sexy thing :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:43
Ajb geen Portugal EK hoor, deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
PENAL, komt mij goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Sjah schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:06:
Ik sta dan niet voor mezelf in haha :-P

Pingel voor Noord-Macedonie, niet raak schieten svp want dan heb ik het weer niet goed voorspeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vlassie1980 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:11:
[...]

Ik sta dan niet voor mezelf in haha :-P

Pingel voor Noord-Macedonie, niet raak schieten svp want dan heb ik het weer niet goed voorspeld.
Ik heb 2-1 :D

fek, geen Pandev, hoop dat ze hem missen

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 17-06-2021 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Deadsy schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:12:
[...]

Ik heb 2-1 :D

fek, geen Pandev, hoop dat ze hem missen
Mazzelaar :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
waarom kon Pandev hem niet nemen :( dan had ik beide doelpunt makers goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Veilig 2-0 voor, Oekraïne weet wat er dan kan gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
hoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:14:
Veilig 2-0 voor, Oekraïne weet wat er dan kan gebeuren...
Dat zou natuurlijk uiterst komisch zijn. Behalve als je voor Oekraïne bent :P

Ik heb met al die namen van Oekraïne soms het gevoel dat ik naar Chernobyl zit te kijken. Dacht altijd dat het 'gewoon' russische namen waren maar ze zijn erg specifiek voor dat land. Wat natuurlijk logisch is want het is van oudsher ook een ander land :X

[ Voor 35% gewijzigd door Dr. Strangelove op 17-06-2021 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
GAIAjohan schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:25:
[...]

On April 21, 2021, as part of a referee exchange program between footballing governing bodies UEFA and Conmebol, it was announced that Rapallini would become part of the refereeing panel in a move which will also see Spanish officials Jesús Gil Manzano, Diego Barbero Sevilla and Ángel Nevado Rodríguez officiate in the 2021 Copa America.

“The exchange of referees with Conmebol for our two flagship tournaments will enrich both competitions and will enhance the experience of top referees,” said UEFA President Aleksander Čeferin.

Bron :
https://worldfootballinde...-a-key-role-at-euro-2020/
Ok, dat wist ik niet.

Overigens is dat best een prima uitwisselingsprogramma. In Zuid Amerika fluiten ze anders, en dat kan men in Europa best gebruiken, sinds de VAR zijn intrede heeft gedaan. Andersom ook, want Europese scheidsrechters lopen niet standaard met een pistool op het veld te zwaaien en tolereren geen schoffelpartijen. Iets dat in Zuid Amerika vrij normaal is.

Ik hoop dat dit een opmaat is om een toernooi te organiseren waarbij alleen Zuid Amerikaanse-, en Europese ploegen aan mee mogen doen. Dan krijg je twee voetbalwerelden die gaan botsen. En in het voetbal is dat altijd leuk. Beter als zo'n WK, waarin iedereen mag meedoen die tegen een bal kan trappen, maar helemaal niet kunnen voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Nu online
Sjah schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:06:
Okee....

Ik durf het niet helemaal zo hard te stellen, maar de beste kans voor Nederland om Portugal te ontlopen is wanneer Turkije en Zwitserland het op een gelijkspelletje gooien. Daarmee zou Zwitserland zich met twee punten op plaats 3 in de poule zetten, wat mogelijk te weinig om één van de beste vier nummers 3 te zijn. Wanneer dat zo is, speelt Nederland tegen de nummer 3 uit poule D of E. De eerste gelegenheid om iemand uit poule F te treffen is dan de halve finale.

Moet Nederland natuurlijk wel nog even groepshoofd worden :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Helixes op 17-06-2021 16:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xzaz
Het maakt allemaal niet uit tegen wie je gaat spelen; dat heb je toch niet in de hand. Je moet gewoon alles winnen.

Wat me wel opvalt is dat omdat er op diverse plekken gespeeld wordt het voor het ene team zwaarder is dan voor het andere team. Reis afstanden zijn anders en de warmte / het weer zijn anders. Als je in één land voetbalt heb je meer gelijke factoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Nu online
xzaz schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:31:
Het maakt allemaal niet uit tegen wie je gaat spelen; dat heb je toch niet in de hand. Je moet gewoon alles winnen.
Ah.

Je kunt hier op twee manieren naar kijken. Als je het tournooi wilt winnen, dan moet je inderdaad alles winnen.

Maar goed. Het geloof dat Nederland het tournooi gaat winnen is niet zo heel erg groot. We kunnen natuurlijk altijd een Deens/Grieks trucje doen en "per ongeluk" winnen (history will show that this is where the flame war started....) - maar het geloof is klein. Of, zelfs afwezig. Wat rest is zo ver mogelijk komen :Y) - en dan kun je de Spanjes, Portugals, Frankrijks, Duitslanden en Italiës van deze wereld maar beter zo lang mogelijk vermijden.... :)F
Wat me wel opvalt is dat omdat er op diverse plekken gespeeld wordt het voor het ene team zwaarder is dan voor het andere team. Reis afstanden zijn anders en de warmte / het weer zijn anders. Als je in één land voetbalt heb je meer gelijke factoren.
Dit is wel helemaal waar, trouwens. Weet iemand of bijvoorbeeld de Engelsen een theoretische route naar de finale hebben die ze min of meer op één plek houden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:50
Lullige pingel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Makkelie had 'm niet gegeven.....de willekeur weer ten top bij de arbitrage. Hands is geen hands, of toch wel hands, ik snap er geen bal meer van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
YES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Die keeper gaat te snel van de lijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:43
Helixes schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:26:
[...]

Okee....

Ik durf het niet helemaal zo hard te stellen, maar de beste kans voor Nederland om Portugal te ontlopen is wanneer Turkije en Zwitserland het op een gelijkspelletje gooien. Daarmee zou Zwitserland zich met twee punten op plaats 3 in de poule zetten, wat mogelijk te weinig om één van de beste vier nummers 3 te zijn. Wanneer dat zo is, speelt Nederland tegen de nummer 3 uit poule D of E. De eerste gelegenheid om iemand uit poule F te treffen is dan de halve finale.

Moet Nederland natuurlijk wel nog even groepshoofd worden :Y)
Appeltje Eitje.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mavaros
Het toernooi is oneerlijk, maar dat mag de pret niet drukken.

Het is natuurlijk onverkoopbaar dat een deel van de teams bij 35c moeten spelen en de anderen bij 19c. En dat sommige teams ver moeten reizen, terwijl andere teams gewoon in hun eigen bed mogen liggen, of dat het ene stadion vol mensen zit, en het andere half leeg is.

Maar over 100 jaar staat er hooguit een sterretje achter de winnaar van 2021. Dat sterretje vertelt dan dat dit part of the game was, want coronacrisis. De winnaar blijft de winnaar.

Edit: Qua loting voor de volgende ronde moet het niks uitmaken voor Nederland. Als je de beste wilt zijn, moet je jezelf als team volgens mij niet verstoppen en hopen op een waardeloze tegenstander.

Ajax heeft die gedachte ook overboord gegooid, en ondanks dat we nog geen hoofdprijs hebben, zij zijn voor niemand meer bang. De andere kant is veel banger.

Daarom hoop ik op Portugal. Er staat nog een rekening open en Ronaldo uitschakelen in het spel zou superstrak zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door mavaros op 17-06-2021 16:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Macedonie mag gewoon trots zijn, 2 wedstrijden en ze zijn in beide niet weg getikt. Hadden in beide een kans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helixes
  • Nu online
Deadsy schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:50:
Macedonie mag gewoon trots zijn, 2 wedstrijden en ze zijn in beide niet weg getikt. Hadden in beide een kans.
Wat rest voor de Noord-Macedoniërs is van Nederland winnen en op die manier proberen één van de beste derden te worden -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Helixes schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:53:
[...]

Wat rest voor de Noord-Macedoniërs is van Nederland winnen en op die manier proberen één van de beste derden te worden -O-
ik zeg, doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04:36
Oh nee he, handjeklap is terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Helixes schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:53:
Dat kan alleen nog als Oranje vanavond verliest. Als Nederland wint of gelijkspeelt, dan is Noord-Macedonie automatisch vierde. Onderling resultaat gaat voor doelsaldo.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Deadsy schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:50:
Ik denk dat ze stiekem daar toch op meer gehoopt hadden dan 'niet weggetikt worden' nadat ze van Duitsland wonnen een tijdje terug. Normaal gesproken hadden ze dan toch wat punten moeten pakken in de eerste twee wedstrijden, de kans dat dat ze tegen Nederland lukt is toch kleiner dan tegen Oostenrijk en Oekraïne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Nu online
gambieter schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:56:
[...]

Dat kan alleen nog als Oranje vanavond verliest. Als Nederland wint of gelijkspeelt, dan is Noord-Macedonie automatisch vierde. Onderling resultaat gaat voor doelsaldo.
Ai. Je hebt gelijk.... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dr. Strangelove schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 17:10:
[...]

Ik denk dat ze stiekem daar toch op meer gehoopt hadden dan 'niet weggetikt worden' nadat ze van Duitsland wonnen een tijdje terug. Normaal gesproken hadden ze dan toch wat punten moeten pakken in de eerste twee wedstrijden, de kans dat dat ze tegen Nederland lukt is toch kleiner dan tegen Oostenrijk en Oekraïne.
Zeg dat nou niet, want straks verliezen we nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Deadsy schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 17:13:
[...]

Zeg dat nou niet, want straks verliezen we nog
We moeten het wel een beetje spannend houden toch ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:51

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De opstelling:
Maarten Stekelenburg is de doelman, Denzel Dumfries, De Ligt, Stefan de Vrij, Daley Blind en Van Aanholt vormen de verdediging, Marten de Roon, Frenkie de Jong en Georginio Wijnaldum staan op het middenveld en Memphis Depay en Weghorst fungeren als aanvaller.
https://www.nu.nl/ek-voet...sduel-met-oostenrijk.html

De Ligt in plaats van Timber, verder geen veranderingen.

[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 17-06-2021 20:26 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Geen Timber, bizar ja.. speelde zeer goed in zijn wedstrijden maar slachtofferen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Mark31 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:06:
Geen Timber, bizar ja.. speelde zeer goed in zijn wedstrijden maar slachtofferen..
Gewoon volledig terecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 07:54

Vos

AFCA

Mark31 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:06:
Tjah, hij speelde goed maar wie anders? De Ligt hoort gewoon basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

tweakduke schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:03:
Bottas hoort in het F1 topic, enkele posts verplaatst naar het juiste topic en een deel is weg. Goed de opstelling:

[...]

Hoort deze niet in het ek poule C topic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Vos schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:10:
[...]

Tjah, hij speelde goed maar wie anders? De Ligt hoort gewoon basis.
Vanaanholt was niet best Blind links

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

De Ligt speelt voor Timber en voor de rest veranderd er niks: https://www.nu.nl/ek-voet...sduel-met-oostenrijk.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 16:38

snmght

imho dan he

Zonde dat Frank het niet aandurft om Timber rechtsback te zetten. Desondanks zin in!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
Hoezo volledig terecht was zeer solide in zijn wedstrijden waar Van Aanholt en Wijndal het afweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:51

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
gws24 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:16:
[...]
Hoort deze niet in het ek poule C topic? :P
Je hebt gelijk, verkeerde tabblad open. Alles staat nu goed :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:18
Enigste nadeel wat ik zie van deze 3 CV's is dat er behalve De Ligt, erg weinig sprintsnelheid is. Zeker omdat de backs die wel snel zijn vaak uit positie zullen zijn bij een counter. Tegen Oostenrijk zal het waarschijnlijk weinig invloed hebben, maar tegen betere tegenstanders zou ik misschien wel Timber in plaats van Van Aanholt opstellen aangezien je dan wat snelheid toevoegt in het centrum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-09 17:38
Jammer van Noord-Macedonië, speelden echt niet slecht maar ik verwacht dat Nederland niet direct punten gaat liggen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

tweakduke schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:03:
De opstelling:

[...]

Jammer dat Blind niet op de plek van de Roon staat, al heb ik geen idee of Timber ook links CV kan spelen?
En natuurlijk Malen voor Weghorst, die is ondanks zijn doelpunt totaal niet complementair aan Depay… ook Gakpo verdient wel eens een kans, die zou wat mij betreft bij winst vanavond het eens op de plek van Depay mogen proberen, is een gouden duo samen met Malen.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 00:09
Timber speelt 1 goede wedstrijd, prima, maar dat hij ernaast staat is toch volstrekt logisch als je de Ligt hebt?
En anderen slachtofferen zodat Timber kan blijven staan is een beetje overdreven. Zijn tijd komt nog wel, en de kans dat hij nog zo'n foutloze pot speelt is op deze leeftijd niet enorm groot, ondanks potentie. (Start interlandcarriere van de Ligt was ook met pieken en , extreem, diepe dalen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 14:18
Tomba schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:30:
[...]

Jammer dat Blind niet op de plek van de Roon staat, al heb ik geen idee of Timber ook links CV kan spelen?
En natuurlijk Malen voor Weghorst, die is ondanks zijn doelpunt totaal niet complementair aan Depay… ook Gakpo verdient wel eens een kans, die zou wat mij betreft bij winst vanavond het eens op de plek van Depay mogen proberen, is een gouden duo samen met Malen.
De Ligt heeft ten tijde van de blessure van Chiellini veel op LCV gespeeld bij Juve, dus die zou daar ook redelijk kunnen spelen. Weet niet in hoeverre Timber tweebenig is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Tom Egbers, oh, oh. Echt een prima kerel, maar het werkt gewoon niet meer. Laat hem mooie sportdocumentaires presenteren, maar dit niet meer. Dit gaat nu te snel voor hem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

DaWayne schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:30:
Timber speelt 1 goede wedstrijd, prima, maar dat hij ernaast staat is toch volstrekt logisch als je de Ligt hebt?
En anderen slachtofferen zodat Timber kan blijven staan is een beetje overdreven. Zijn tijd komt nog wel, en de kans dat hij nog zo'n foutloze pot speelt is op deze leeftijd niet enorm groot, ondanks potentie. (Start interlandcarriere van de Ligt was ook met pieken en , extreem, diepe dalen)
Spijker en kop dus QFT :) _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Pompi schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:31:
[...]

De Ligt heeft ten tijde van de blessure van Chiellini veel op LCV gespeeld bij Juve, dus die zou daar ook redelijk kunnen spelen. Weet niet in hoeverre Timber tweebenig is.
De Ligt moet je natuurlijk altijd op zijn beste plek laten spelen. Is na De Vrij de beste verdediger die we hebben.

Btw wtf3 van de Boer; Gakpo op de tribune 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 17-06-2021 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:56
DaWayne schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:30:
Hetzelfde kan je van Dumfries zeggen. Die van Aanholt of de Roon hebben nog nooit een goede pot in Oranje gespeeld. Ik vind het maar een laffe keuze.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tomba schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:42:
[...]

De Ligt moet je natuurlijk altijd op zijn beste plek laten spelen. Is na De Vrij de beste verdediger die we hebben.

Btw wtf3 van de Boer; Gakpo op de tribune 8)7
Dat is toch logisch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Mark31 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:25:
[...]

Hoezo volledig terecht was zeer solide in zijn wedstrijden waar Van Aanholt en Wijndal het afweten.
Omdat de Ligt veel beter is dan Tinber. Wijndal en van Aanholt staan linksback. Hele andere positie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:26

Nibbz

Postmaster General

Kom op!!!!

Afbeeldingslocatie: https://the-gadgeteer.com/wp-content/uploads/2019/07/omg-adorables-2.jpg

13:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 06:53
2-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:54

Quad

Doof

Fijne wedstrijd! Wij staan met de hele buurt buiten te kijken. :)F

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002

SuBBaSS

-has Ryzen

Oostenrijk loopt er weer (semi-) mint bij.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• remco112
Geen Snoeks!!! Dat is alvast een goed begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 00:09
ephymerous schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:46:
[...]

Hetzelfde kan je van Dumfries zeggen. Die van Aanholt of de Roon hebben nog nooit een goede pot in Oranje gespeeld. Ik vind het maar een laffe keuze.
Lol, niet geheel mee eens, maar sowieso staan die wel opgesteld op hun eigen positie. Als we iemand hebben die beter is op die positie, moet die gewoon spelen.
Noem ze maar....
Voor WBL kan ik naast Wijndal niemand bedenken, en op het middenveld hebben we bij absentie van vd Beek ook niet veel keuze toch?
En de Roon is gewoon wel oké.

Kijk naar België, met 1 of 2 mensen per linie die goed genoeg en in vorm zijn , kom je gewoon heel ver.
Als Depay het op zijn heupen krijgt, Gini en Frenkie het goed doen, dan maakt het mijn inziens geen zak uit of Timber in de verdediging staat of van Aanholt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunriseBGN
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13:09
Deze volgorde van volksliederen voelt wat verkeerd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10

Shabbaman

Got love?

Hebben ze nou Koeman in beeld omdat ze denken dat het Wim-Lex is?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Volkslied zou een intro moeten hebben... want iedereen zet te laat in.. omdat de tekst gelijk met de melodie begint :( (en koning van oranje heb ik altijd geeerd mag dan ook wel gelijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Ik had nooit toegang verleend aan Koeman. Weg is weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik blijf erbij dat als ons voortgezet geschiedenisonderwijs niet zo bizar slecht was, mensen dat lied eens normaal zouden kunnen zingen omdat ze daadwerkelijk begrijpen waar het om gaat. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Ik neem aan dat de Vrij de centrale man? Apart dat opeens de Ligt daar staat volgens de opstelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik zeg 3-1.

Voor Nederland.

Dat moet je er zelfs tegen een ploeg als Oostenrijk tegenwoordig wel bij zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
DaniëlWW2 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:58:
Ik blijf erbij dat als ons voortgezet geschiedenisonderwijs niet zo bizar slecht was, mensen dat lied eens normaal zouden kunnen zingen omdat ze daadwerkelijk begrijpen waar het om gaat. :z
“Van links naar rechts” gaat wel super goed :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10

Shabbaman

Got love?

remco112 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:59:
Ik neem aan dat de Vrij de centrale man? Apart dat opeens de Ligt daar staat volgens de opstelling.
Volgens de bondscoach is het zoals op het papiertje.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:23
Nibbz schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:57:
Volkslied zou een intro moeten hebben... want iedereen zet te laat in.. omdat de tekst gelijk met de melodie begint :( (en koning van oranje heb ik altijd geeerd mag dan ook wel gelijk)
Burgerinitiatief om links-rechts van de snollbollekes als volkslied te doen, dat kan het kleinste kind. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-09 17:38
Blij dat de thermometer ook een plekje heeft kunnen vinden

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Shabbaman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:59:
[...]

Volgens de bondscoach is het zoals op het papiertje.
Aparte keuze van de Boer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hoe behaarder en dikker de buik, hoe eerder een supporter denkt in zijn blote bast te moeten gaan staan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Ik voel een vroege goal aankomen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:01
PWM schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:00:
Hoe behaarder en dikker de buik, hoe eerder een supporter denkt in zijn blote bast te moeten gaan staan :+
Don't body shame. :p

Zeker omdat ik merk dat ik daar zelf ook in de buurt begin te komen. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002

SuBBaSS

-has Ryzen

PWM schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:00:
Zomer of winter; er gaat niets boven een goed getraind tribunelijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Loopt nog niet echt lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:59
De eerste minuten zijn voor Oostenrijk.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Frenkie loopt ff over het middenveld.. pff damn :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Depay al 2 keer onnodig balverlies in 5 minuten. Egoïstisch mannetje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

OssieW schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:02:
[...]

Don't body shame. :p

Zeker omdat ik merk dat ik daar zelf ook in de buurt begin te komen. :(
Ik ben er al :p Ik ken mijn eigen beperkingen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 09:24

Typhone

Who Dares Wins

remco112 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:06:
Ik hou hem scherp in de gaten vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Traag voetbal. Heel traag.

Dat loopt nooit goed af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
remco112 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:06:
Waar is Huntelaar?

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco112
Typhone schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:06:
[...]

Ik hou hem scherp in de gaten vandaag!
Promes, is that you?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
En dat is drie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 09:24

Typhone

Who Dares Wins

Dat was 3x. Wat een RUKbeeld trouwens op dat UHD kanaal hele tijd. Elke keer flikkeren en shutteren.

@hoevenpe doe nou niet. Dalijk scoort ie weer en gaan mensen tekeer dat het de beste aanvaller ooit is.

[ Voor 35% gewijzigd door Typhone op 17-06-2021 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
In de schaduw van van Persie >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:59
Wat doet Dumfries nu?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Pagina: 1 ... 14 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Overige topics:
Topicreeks: EK2021