Qua stijl zeg ik toch...? Misschien lezen?Malfunctions schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:34:
[...]
Ik snap wat je wil zeggen, maar Depay met Romario vergelijken..
Je moet de fabriek zelf wel aan het werk zetten hè?JeroenTheStig schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:34:
[...]
Gek is dat, ik eet ook best veel pasta, maar word alleen maar breed rond m'n middel
Ja, FIFA 2020 op de playstation, telt dat ook?
De Roon is nu de zwakste schakel of niet?
Close enough!JeroenTheStig schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:35:
[...]
Ja, FIFA 2020 op de playstation, telt dat ook?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Aanspreekpunt is er nu ook niet. Gewoon Gravenberg voor de Roon en Malen voor Weghorst.FreakNL schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:33:
Malen en Berghuis gaan echt niet spelen voor Weghorst, de Boer wil een aanspeelpunt daar. Misschien Luuk de Jong?
Dan kun je snel en behendig Oostenrijk er uit tikken
[ Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 17-06-2021 21:36 ]
Je kunt VP echt niet vergelijken met hem. VP heeft Arsenal tig keer gered en Man Utd. het kampioenschap gebracht.donleone83 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:31:
[...]
Depay heeft wat weg van de jongere Van Persie. Grillig, soms vrij onzichtbaar, maar heel vaak aanspeelbaar en onvoorspelbaar waardoor elke tegenstander op hem let. Een moment van onachtzaamheid kan dodelijk zijn. Is zo belangrijk in dit Oranje voor de ruimte die hij trekt omdat er altijd verdedigers met hem meelopen.
Zo vond ik RvP in 2010 een van de beste spelers van het WK, puur en alleen doordat hij er continu voor zorgde dat er gaten getrokken werden waar Sneijder en Robben in op konden duiken. Zet een creatievere 10 achter Depay en die gaat volop profiteren van zijn aanwezigheid.
Depay doet het in de Ligue 1, veel hoger dan de Eredivisie, maar daar is ook alles mee gezegd.
Ja levert niets dan een gele kaartHarribo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:35:
De Roon is nu de zwakste schakel of niet?
Schiet tussen de palen en je scoort!
Tis niet echt best nu
Edit : veltman? Neeeeeeeee
Edit : veltman? Neeeeeeeee
[ Voor 41% gewijzigd door Harribo op 17-06-2021 21:36 ]
Niet te snel, het kan nog rood worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zie mijn reacties eerder m.b.t. die statistieken. Als je mij 4x wisselt om een penalty te laten nemen bij Chelsea heb ik 4x gescoord in 4 wedstrijden maar dat maakt mij nog geen wereldspits terwijl uit de statistiek anders blijkt. Statistieken zijn multi interpretabel.Harribo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:34:
[...]
Misschien moet je eens depay niet bashen maar even naar zijn statistieken kijken binnen Oranje. Zonder de penalty's
Veltman en Berghuis aan het warmlopen.. 4-3-3 inc?
13:37
Ziet er wel apart uit, dat Puma logo gecentreerd op hun shirt ipv rechts of links.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Waarom gaat alles over links?? Serieus, alle goeie aanvallen gingen over rechts, maar ze gaan telkens maar weer naar links... Wat een belabberde 1e helft...
Pfff jongens ik vind het een zware klus om naar te kijken. Vorige pot was veel leuker.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Gvd gemist, waar?JeroenTheStig schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:37:
Lekker wijf was dat
De islam kan uw vrijheid schaden
Berghuis voor De Roon, 4-3-3
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Slecht voetbal ja. Verdedigend staan we nog goed, maar worden we ook niet getest. Aanvallend is het echt te min zo. De Jong was nog wel goed, maar de rest zie je zowat niet.
Tomorrow is not today!
Ik voetbal ook op kelderklasse niveau en moet het meer van m'n passing en spelinzicht hebben dan van m'n snelheid. En toch gaat elke vergelijking tussen mij en Daley Blind compleet mank.
Zo ook die tussen Depay en Romario.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Het is momenteel niet om aan te gluren zeg. Iedereen ligt ook maar.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ok.. nog 1 oranje donut.. for good luck!
13:37
Nee dat was niet zo bedoeld @DaniëlWW2Mel33 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:20:
Ennnnn [mbr] trol[/]
Ik wilde er wat swung in brengen
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Gelukkig is het dak in de ArenA dicht!
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Dat is knap Depay ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Tsjonge depay. Weghorst deed alles perfect
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Op de drie centrale na, is het eigenlijk heel pover.
Wijnaldum, van Aanholt, Weghorst, de Roon en Depay gewoon erg zwak.
Wijnaldum, van Aanholt, Weghorst, de Roon en Depay gewoon erg zwak.
MEMPHIIIIIIIIS.....
Allee pieterke
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Kom niet zo bescheiden zijn.Malfunctions schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:39:
[...]
Ik voetbal ook op kelderklasse niveau en moet het meer van m'n passing en spelinzicht hebben dan van m'n snelheid. En toch gaat elke vergelijking tussen mij en Daley Blind compleet mank.
Zo ook die tussen Depay en Romario.
Perfect van Weghorst, hoe krijgt Depay die er niet in?
Tjemig hoe kan je die missen!
Van Aanholt trouwens met een goede pass
Van Aanholt trouwens met een goede pass
Ai ai ai
Wat een gedrocht…
Als we tegen een fatsoenlijk land zouden spelen, zouden we compleet van het veld gespeeld worden. En terecht!
Als we tegen een fatsoenlijk land zouden spelen, zouden we compleet van het veld gespeeld worden. En terecht!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Barcelona… even goed kijken vanavond…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Barcelona heeft het contract alvast weer verscheurd.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Gadsakkemejakke....
Wissel hem maar gewoon.
Wissel hem maar gewoon.
als het makkelijk is , is dat te moeilijk voor depay
Tekengeld bij barca -5 miljoen
Twee grote kansen...
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ok misser van het toernooi.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ach ge hebt het of niet
Wisselen die Depay, wat maakt die een slechte indruk. Dat 5-3-2 is het hem niet vandaag. Wat spelen ze slecht zeg.
Burro!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Inderdaad, MOEST er 1 van inMatis schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:40:
Twee grote kansen...
Alles? De voorzet is bijzonder matigAgent47 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:39:

Nou nee, die bal moet over de grond i.p.v. door de lucht.Agent47 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:39:
Wijnaldum, raakt de bal altijd met een veertje.
Ik hoop dat ie al getekend heeft bij zijn nieuwe club
Dit is toch niets zo...
Nederland zet nog even aan nu.
Nederland zet nog even aan nu.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Had die bal 'gewoon' aan Weghorst gegeven.......
...
Fijn dat Depay het nog even illustreert. Romario maakt die met z'n ogen dicht en een lekker wijf aan elke arm..
Nu je het zegt! Het is altijd geplaatst met de binnenkant. Gewoon rammen die bal!carpebios schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:41:
Wijnaldum, raakt de bal altijd met een veertje.
Bal moest in het net ipv overHollowGamer schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:41:
[...]
Nou nee, die bal moet over de grond i.p.v. door de lucht.
Dat zegt Messi ook altijd als hij de bal niet perfect aangespeeld krijgt…HollowGamer schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:41:
[...]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Tellen die dan mee als veldspelers in zo'n situatie?Malfunctions schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:41:
Fijn dat Depay het nog even illustreert. Romario maakt die met z'n ogen dicht en een lekker wijf aan elke arm..
Eens maar alsnog moet hij op dit podium er gewoon in.HollowGamer schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:41:
[...]
Ik zeg ook niet dat ie net zo goed is, alleen de jonge RvP was net zo grillig en onvoorspelbaar. Zelfs in zijn topjaren bij Arsenal. Pas bij ManU is hij ook echt als aanspeelpunt gaan spelen die de hele aanval droeg.HollowGamer schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:35:
[...]
Je kunt VP echt niet vergelijken met hem. VP heeft Arsenal tig keer gered en Man Utd. het kampioenschap gebracht.
Depay doet het in de Ligue 1, veel hoger dan de Eredivisie, maar daar is ook alles mee gezegd.
Depay gaat voor de prijs van grootste oelewapper van dit EK
Hoe kun je 'm missen zeg...
Das waarMalfunctions schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:41:

Ja, 1-0! Depay!
Dit was echt niet makkelijk hoor.Grindtegel schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:40:
als het makkelijk is , is dat te moeilijk voor depay
Vind Depay ook niet uitblinken, maar dat zeiken over hem continue hier vind ik ook wel overdreven, sorry.
Vooral blijven verdedigen die Depay, wat een onvermogen

XXXVI
Fijn dat je ook even inschakeltcarpebios schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:43:
Ja, 1-0! Depay!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
zitten alle 17 miljoen bondscoaches in dit topic of wat? 
Welkom terug allemaal. Hoe was het om viroloog te zijn?
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Veel ziekenhuisballen zeg, heel veel valt er precies tussenin. Uitkijken voor blessures is het enige wat je moet doen in deze poule fase.
Op hoeveel minuten zit jij dan?
Zet de tv maar even uit.carpebios schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:43:
Ja, 1-0! Depay!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
De buren begonnen 20 sec na de misser van Depay te schreeuwen. Duidelijk dat KPN achter loopt 🤓
Dat is mijn dagbesteding. Ik moet 's avonds ook wat, hè?bramv82 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:43:
zitten alle 17 miljoen bondscoaches in dit topic of wat?
En weer een kans voor Depay...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Depay zou ook eens afgeven
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Oke, ik ga even een rondje TOETEREN!
Nou Depay heeft het niet.
Ik zou zeggen, straks Malen er maar in
Ik zou zeggen, straks Malen er maar in
Je hoeft voor voetbal commentaar het televisiegeluid niet meer aan te hebben als je dit topic open hebt staan op de laptop 
Heerlijk
Heerlijk
Waarom wisselen we Depay niet?
En nou ben ik klaar met m 
Balletje van 11 meter erin doet ie goed, maar zodra t moeilijker wordt is t gelijk paniek
Balletje van 11 meter erin doet ie goed, maar zodra t moeilijker wordt is t gelijk paniek

Alweer vriendjespolitiek. Weghorst had er twee vrij in kunnen schieten zo'n beetje..
...
Dit topic is gesloten.